G.sons Entreprenad AB

G.sons Entreprenad AB

Gsons Entreprenad AB är ett företag som jobbar med fönsterputs i Stockholm och grundades år 2000. Vi utför arbeten åt privatpersoner, företag, brf:er, kommuner samt hyrs även in av städbolag som behöver hjälp med professionell fönsterputs. Vi använder oss utav traditionella fönsterputsredskap vid fönsterputsning och svanenmärkt...

12 omdömen om G.sons Entreprenad AB

Jeanette Susanne R
Skrev om G.sons Entreprenad AB

Vi kunde inte valt bättre firma för fönsterputsning. Grymt bra jobb, snabb återkoppling vid förfrågan, snabb hjälp och trevligt bemötande. Ni är välkomna tillbaka.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2169 omdömen 4.7 av 2169 omdömen

Birgitta Ö
Skrev om G.sons Entreprenad AB

Vi är väldigt nöjda. Trevlig och noggrann putsare. Punktlig och snabb. Vi kommer att fortsätta anlita G:son för fönsterputsning. Stort tack😃

Daniel R
Skrev om G.sons Entreprenad AB

Gör alltid ett bra jobb. Använt på båda husen jag har bott på. Alltid tydliga i kommunikation.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Johan T
Skrev om G.sons Entreprenad AB

Noggranna, trevliga och prisvärda. Vi kommer fortsätta att anlita G.sons för att putsa vår bostadsrättsförenings fönster.

Nathalie S
Skrev om G.sons Entreprenad AB

Alltid trevligt bemötande, snabbt, effektivt och framförallt rent och snyggt.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Lina O
Skrev om G.sons Entreprenad AB

Nordic Wellness Sköndal/ Sandåkra, har anlitat G.sons entreprenad AB för putsning av våra stora fönster. Alltid skinande rent och snabba på bollen. Tack för god service, vi är givetvis återkommande kunder.

Emma H
Skrev om G.sons Entreprenad AB

Vi har anlitat G.sons entreprenad ett antal gånger och alltid varit lika nöjda. Punktliga, noggranna och trevliga! Kan verkligen rekommendera 👍

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Alexander Tommy M
Skrev om G.sons Entreprenad AB

Martin & Anders har både putsat arbetsplats som hemma hos mig. Otroligt duktiga, snabba och erfarna. Rekommenderar G.sons till alla företagare och privatpersoner, hade inte gått till någon annan.

Mats R
Skrev om G.sons Entreprenad AB

Snabba, trevliga, duktiga fönsterputsare, lämnar rent o snyggt, helt enkelt bäst i stan på sin sak!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Angelica J
Skrev om G.sons Entreprenad AB

Bra priser och jag är så nöjd med både kontakt och utförande 👍

Ann-charlotte E
Skrev om G.sons Entreprenad AB

Absolut bästa fönsterputsning jag någonsin upplevt. Har anlitat firman i många år till min butik och alltid varit nöjd. Extra plus för att jobbet utförs utan spill och jag behöver bara plocka tillbaka mina blommor sedan njuta av exemplariskt rena fönster. Kan varmt rekommenderas Charlotte på Gärdet

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Ian S
Skrev om G.sons Entreprenad AB

Bra killar. Toppen jobb. Helt nöjd.