Absolutina Rent AB

Absolutina Rent AB

Välkommen till Absolutina Rent AB!

Vi är ett familjeägt städföretag som sedan 1987 har erbjudit städ och renhållningstjänster. Vi tror att en renare miljö skapar en mer trivsam tillvaro. Om det så är på kontoret, i hemmet eller i trapphuset i din bostadsrättsförening.

Vi använder oss endast av miljömärkta medel när vi städar så att varken du eller din omgivning utsätts för onödiga kemikalier. Vi skräddarsyr din städning så som du önskar. Det viktigaste är att dina behov täcks. Varmt välkommen!

Läs vad 16 kunder tycker om Absolutina Rent AB 2

2021-07-26
    Flyttstäd - grundligt, noggrant och prisvärt! Mycket fint och personligt bemötande.
    Tack för de fina ord Paula! Grattis på din nya lägenhet! Ha en fin sommar. Mvh, Absolutina, Tatiana och Personal Absolutina Rent AB
    2021-06-16
    Allt sköttes noggrant; genomgång inför städning, svar på frågor inför städning och själva städningen. Vi är mycket nöjda!
    Tack så jättemycket Annika för fint omdöme! Och Lycka till!!! Varma hälsningar, Tatiana på Absolutina Absolutina Rent AB
    2021-06-10
    Bra kommunikation o logistik
    Allt motsvarade mina förväntningar
    Storstädning
    Hej Ann - Kathrine. Det är riktigt rolig att läsa din omdöme på våra tjänster! Tack så mycket! Varma Hälsningar Absolutina Absolutina Rent AB
  • Lars H
    2021-05-28
    De gjorde ett fantastiskt bra arbete! Vi är supernöjda! Vi kan varmt rekommendera detta företag! Mvh Lars
    2021-05-27
    Vi anlitar Absalutina Rent till kontorsstädning med frekvens varje vecka. De är punktliga, fokuserade på hög kvalitet av städtjänster samt professionella vid varje kontakt.
    2021-04-20
    Jag köpte tjänsten fördjupad hemstädning 6. Tim. Företagets ägare kom hem till mig och presenterade personen som skulle utföra uppdraget. Gav ett mycket seriöst intryck. Jag förväntade mig att få min lägenhet perfekt städad. Mina förväntningar uppfylldes med råge Den som utförde uppdraget är mycket duktig och seriös. Jag är därmed mycket nöjd och anlitar gärna detta företag igen när jag behöver städtjänster.
    2021-04-18
    Vi köper tre timmar städning varannan vecka. Vi har anlitat städfirman sedan 2005. Kvaliteten på utfört arbete har varierat över tid men de senaste fem-sex åren har det genomgående fungerat bra. Det senaste dryga året mycket bra då samma person har städat hos oss på ett utmärkt sätt trots alla hemarbetande personer.
    De förväntningar vi har på företaget lever de upp till. Det gäller att själva tjänsten, städningen, utförs väl likaväl som när vi har kontakter med företaget för att tex göra uppehåll under en period pga semester då städning inte behövs.
    De kontakter vi har med företaget fungerar väl, det gäller både städpersonalen och arbetsledare/chef.
    Hej Ann-Louise! över 15 år tillsammans!! 💚🧡 🤗 Vi är verkligen tacksamma för att vi arbetar för fantastiska och lojala kunder som Ni! Tack för den fina och omfattande omdöme av Absolutinas tjänster! Ha en fin dag! Absolutina Absolutina Rent AB
    2021-04-13
    Beställde storstädning av min lägenhet inför visning. Resultatet blev otroligt fint, min lägenhet har aldrig varit så ren! Trevligt bemötande och enkla att ha att göra med!
    Hej Helena! Vad roligt att höra att du är så nöjd med hela upplevelsen av vår tjänst. Lycka till! Önskar dig en fin vecka. Med vänlig hälsning, Tatiana på Absolutina Rent AB Absolutina Rent AB
  • 2021-02-26
    Vi anlitade Absolutina Rent AB för flyttstäd och är supernöjda! De hade gjort så fint, professionella och pålitliga. Vi var så nöjda att vi även numera har anlitat dem för hemstäd i vår nya bostad.
    2021-01-27
    Vi har veckostädning hemma och har haft det i ett par år. Min upplevelse är att Absolutina Rent AB alltid gör sitt yttersta för att ge mig som kund det jag efterfrågar. De är Alltid flexibla; och har alltid trevligt bemötande mot oss.

Städarnas noggrannhet har varierat lite emellanåt men vi har alltid fått hjälp tills vi blivit nöjda de gångerna vi klagat.

Jag upplever att Absolutina Rent AB är väldigt måna om sina kunder och är reko och lätt att ha att göra med.
    2021-01-21
    Har regelbunden städhjälp och har vid tillfälle även fått hjälp med snöskottning och lövkrattning, alltid väldigt tillmötesgående och lösningsorienterat team som fixar allt. Tack för att ni finns!
    Hej Louise, vi är riktigt glada att göra vardagen enklare😀! Tack för ditt fint omdöme!👏😊 Absolutina Absolutina Rent AB
    2021-01-20
    Har städning i hemmet och på vårt kontor.
    Blir alltid glatt bemött och dom är alltid villig att lösa problem och önskningar som vi har.
    Fungerar över förväntningarna.
    Kan verkligen rekommendera Absolutina !
    Tack så jätte mycket Helene för att du valde oss! 😊 Absolutina Rent AB
    BÄSTA Städfirman!
    Varannan vecka piffar de upp mitt hem så att det är en fröjd att komma hem från jobbet. Nyligen utförde de även en flyttstädning åt mig som var magnifik. Kan varmt rekommendera Absolutina!
    Mvh Thomas Hållbro
    Hej Thomas, tack så mycket för ditt förtroende! 😊👍, Absolutina Rent AB
  • Annelie N
    2021-01-18
    Jag började med en storstädning. Därefter har jag haft veckostädning i ett par år.
    Jag är mycket nöjd!
    Tack Annelie! Vi är glada att vi är tillsammans!😄👍🍀 Absolutina Rent AB
  • Marie V
    2021-01-18
    Alltid lika hjälpsamma, fantastiskt bemötande.
    Vi har anlitat detta bolag under många år och vi är jättenöjda.
    Vi har städning var 14:e dag och kan själva säga till om fönsterputsning etc.
    Vi är glada att vi valt detta bolag
    Vi gör vårt bästa och verkligen älskar vårt arbete! Tack så mycket Marie för fint omdöme!🍀😄 Absolutina Rent AB
  • Larsa G
    2021-01-18
    Rent utan att det krångel och meck. Riktig bra alltså.
    Hej Larsa, fantastiskt! Tack för din feedback. 😄 Absolutina Rent AB