Neonia AB

Betongvägen 2, 142 50 Länna — Visa karta

Välkommen till Neonia AB!

Vi städar Stockholm med stil sedan 80-talet och tar hand om de saker i vardagen som du känner att du inte har tid med. Vi fixar inte lite grann, vi fixar allt! Vi har de material som krävs för att städa vilken yta som helst så att den blir ren. För att en trivsam miljö ska uppstå så är det mer än bara städning som ska till. Vi hjälper dig med påfyllning av hygienartiklar och kontorsmaterial, sköter dina växter, handlar frukt och löser riktigt gott kaffe. Vi tar full kontroll och ett helhetsgrepp över din trivsel. Vi hjälper dig både som privat kund och företag. Behöver du hjälp med hemstädning, fönsterputs, storstädning, flyttstädning, trädgårdsskötsel, lokalvård, kontorsstädning med mera så tillhandahåller vi dessa tjänster.

Läs vad 16 kunder tycker om Neonia AB

• 2019-02-13

Ann-Christine G skrev om Neonia AB
    Trappstädning inkl. storstädning i trapphusen. De är alltid trevliga och man får ett bra bemötande när man träffar städaren i trappen.
    Jag tycker att företaget är bra, har man något att klaga på (vilket är sällan) så rättar de till felet och det blir bra. Läs mer
  • 2019-02-11

Michael N skrev om Neonia AB
    Städfirma som gör ett mycket bra jobb.
    Trevlig personal som är duktiga och seriösa Läs mer
  • 2019-02-11

Fredrik W skrev om Neonia AB
    Glömmer att ta med nyckel, följer inte våra önskemål om tidpunkter för städning. Städningen är dock ok. Läs mer
    2019-02-11 Neonia AB svarar Fredrik W
    Hej Fredrik! Tack för ditt omdöme. Vi beklagar verkligen att vi inte kunnat hålla tiderna enligt era önskemål alla gånger, vi har nu kvalitetssäkrat detta med att arbetsledaren får ett sms om städpersonalen inte är på plats vid rätt tidpunkt. Vi kommer följa upp detta tills det fungerar perfekt.
    Husse S gillar detta
  • 2019-02-08

Ulrika G skrev om Neonia AB
    Det var ok. Det var ca 3 år sedan jag jobbade med den föreningen som inte längre har avtal med Neonia, sedan 3 år. Svårt att svara. Läs mer
    2019-02-08 Neonia AB svarar Ulrika G
    Hej Ulrika och tack för ditt omdöme! är du inte kvar som förvaltare på Dammtorp som vi fortfarande städar hos?
  • 2019-02-07

Rickard L skrev om Neonia AB
    Vi har hjälp med städningen 1 gång i veckan, de är exemplariska, noggranna och framförallt trevliga. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-02-07

Eva G skrev om Neonia AB
    Personalen är kunniga, trevliga och alltid positiva.
    Jag upplever en flexibilitet spec när jag bett de göra extra saker ex köpa in toaborstar åt oss, de både rekade alternativ, köpte dom och körde hit dom.
    Jag är ny här och hade ingen erfarenhet av tidigare städfirman dock har jag jobbat med Office Management i många år och har erfarenhet av städbolag och jag tror att mindre bolag är lite mer "måna" om sina kunder än större, det är min upplevelse av Neonia, städledaren är mkt erfarenhet och har en bra uppföljning regelbundet. Läs mer
  • J-O R

2019-02-07

J-O R skrev om Neonia AB
    De gör ett bra jobb och håller rent och snyggt.
    Är alltid i tid Läs mer

Billy G skrev om Neonia AB
    Vi använder Neonia på Arbetet, i bostadsrättsföreningen och i hemmet. Den städare som vi har fått möjligheten att få hjälp utav heter Linda. Om alla anställda hos Neonia skulle lämna samma fantastiska resultat efter utförd städning skulle betyget blivit Utmärkt! men jag kan starkt rekommendera Neonia! Läs mer

Karin E skrev om Neonia AB
    Vi har anlitat Neonia AB vid ett flertal flyttstädningar. Vi har alltid fått ett gott bemötande och städningen har varit till full belåtenhet! Läs mer
  • Aila J

2019-02-06

Aila J skrev om Neonia AB
    Hej,
    Vi har anlitat Neonia AB i många år för lokalvård. Vi är mycket nöjda, både med den service de ger oss och med den personliga kontakten som vi har med dem. De är mycket lyhörda för våra önskemål och är oerhört serviceminded! Vi kan varmt rekommendera dem till andra. Läs mer
    2019-02-06 Neonia AB svarar Aila J
    Vi är så oerhört tacksamma för att vi fått förtroendet att ta hand om Er och Era lokaler i så många år, vi ser fram emot att
    få fortsätta serva Er i många år framöver. Tusen tack!
  • Ewa Å

2019-02-06

Ewa Å skrev om Neonia AB
    Jag köpte städning och var väldigt nöjd med resultatet dessutom väldigt trevlig personal och trevligt bemötande kan inte vara bättre än så Läs mer

Kent W skrev om Neonia AB
    Bra personal som sköter om oss på ett utmärkt sätt! Läs mer

Camilla S skrev om Neonia AB
    Jag har använt mig av Neonia i två flyttstädningar. Bra kommunikation och skinande rent! Kommer garanterat att använda mig av deras tjänster fler gånger. Läs mer

Peter N skrev om Neonia AB
    Vi har städning en gång i månaden Läs mer
  • Sebastian N

2018-12-18

Sebastian N skrev om Neonia AB
    Vi beställde storstädning till vårt hus. Vi blev otroligt nöjda, både med bemötandet och resultatet. Dessutom var Neonia flexibla och villiga att utföra de extra tjänster vi bad om alldeles för sent. Priserna är helt klart konkurrenskraftiga med tanke på den exceptionella kvaliteten. Ett stabilt företag med ordning och reda samt miljötänk. Vi kommer fortsätta att använda Neonias tjänster och rekommendera till vänner! Läs mer
    2019-02-05 Neonia AB svarar Sebastian N
    Tack för det fina omdömet! Det är alltid otroligt roligt med uppskattning och det visar samtidigt att våra ambitioner att leverera hög kvalitet fungerar enligt plan. Tack så mycket!
  • 2011-02-16

Erik C skrev om Neonia AB
    Städningen var medioker (som bäst) men bemötandet från företaget är uselt. Det är extremt svårt att få tag på ansvariga på företaget och när man väl får kontakt får man i bästa fall ett ointresserat svar. Det enda som Neonia sköter rikgit bra är utskick av sina fakturor. Undvik!! Läs mer

Betongvägen 2, 142 50 Länna