Alla kategorier Putsa fönster Stockholms län Stockholm Norrmalm Höga Höjder Fönsterputs

Höga Höjder Fönsterputs

Klarabergsviadukten 70, 111 64 Stockholm — Visa karta

Vi på Höga Höjder Fönsterputs erbjuder privatpersoner och företag en effektiv och professionell lösning där arbetet kräver höghöjdsarbete. Framförallt jobbar vi med fönsterputsning och vi är EU certifierade för arbete på hög höjd.

Många av våra företagskunder är hotell och restauranger i Stockholm som valt att låta oss putsa deras fönster regelbundet. Dessutom har vi också många privata kunder.

Vi ställer höga krav på oss själva och vill alltid bli bättre. Vår välutbildade och kommunikativa personal tar gärna feedback på utfört arbete, målet är att du ska bli nöjd med resultatet!

Läs vad 506 kunder tycker om Höga Höjder Fönsterputs

• Magdalena A
    Magdalena A skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Har köpt fönsterputs och blev väl bemött av säljaren som tig kontakt med mig efter min bokning. Har absolut inga klagomål på den som putsade mina fönster, utan levde upp till mina förväntningar.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Seriöst och professionellt bemötande. Vänlig och serviceinriktad tjänst med gott resultat! Kommer gärna att anlita igen.
  • Ulrike Christina G
    Ulrike Christina G skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Allt som det ska vara! Snabbt och smidigt.
  • Malin L
    Malin L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag la till Karmtvätt, vilket inte genomfördes, de va smutsigare efter genomfört arbete, då det runnit smuts från fönsterna.
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Fungerar bra och Glenn är smidig i kontakter och putsar även på svåråtkomliga ställen. Ser fram mot nästa gång.
  • Sara F
    Sara F skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fick hjälp med fönsterputs av en trevlig farbror!😊
    Han gjorde ett bra jobb! Det blev lite strul med tiden dock så han kom tidigare än det var sagt från början vilket gjorde det lite stressigt att plocka ur alla fönster..
    Vi är iaf nöjda!👍🏻
    Nu är det dock små barnhänder på många fönster igen så vi återkommer ev snart igen..
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Jag har använt Höga Höjder flera ggr och har alltid varit nöjd.
  • Mimmi M
    Mimmi M skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jättebra trevligt bemötande och bra utfört!
    Lång väntetid men det är inte deras fel att de är så populära!
  • Jeanette N
    Jeanette N skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Väldigt snabba och proffetionella
  • Louise S
    Louise S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Trevligt bemötande, smidigt genomförande och toppenresultat!
  • Gudrun S
    Gudrun S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs inkl inglasad balkong. Vänligt bemötande men skickade ingen offert enligt överenskommelse så jag fick påminna. Flera veckors väntetid för att få fönsterputs men när det väl var dags blev jobbet bra gjort,
  • Eva S
    Eva S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag blev positivt bemött av en snabb och noggrann fönsterputsare som skötte sin uppgift till min belåtenhet och inom utsatt tid.

Återkommer gärna till Höga höjder vid nästa fönsterputs. Jag bokar efter vintern när gatorna sopats rena.
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag beställde fönsterputs av samtliga fönster in- och utvändigt i min villa. En del fönster är på hög höjd. Väldigt bra kontakt vid bokning. Mannen som kom och utförde jobbet var mycket trevlig och proffsig. Noggrann och smutsade inte ner. Enda minuset var att några rutor på hög höjd inte blev helt rena, jag har dock inte reklamerat det.
  • Dan E
    Dan E skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Enkel och smidig bokning. Trevlig och mycket kunnig personal.
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Vi blev väldigt nöjda, det är andra gången vi anlitar höga höjder och det kommer vi fortsätta med.
  • Karin D
    Karin D skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Jag har anlitat Höga höjder i flera år och är mycket nöjd. De är professionella och serviceinriktade. Rekommenderas varmt!
  • Britt S
    Britt S skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Det var första ggn jag anlitade HHF. Och första ggn i mitt liv som jag behövde räkna rutor fram och bak och spröjs. Inte så lätt att förstå vad ni menade på er hemsida. Det krävde ett antal telefonsamtal från min sida. Fönsterputsaren kom punktligt och det gick snabbt. En timma. Resultatet blev bra men jag tycker timpriset var aningens högt med tanke på att jag har väldigt enkla och lätta fönster att putsa. Det behövs ingen stege eller pall. Förmodligen återkommer jag när det är dags igen.
    Vänligen Britt Ström
  • Gunnel H
    Gunnel H skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Mycket professionellt utfört arbete. Mina fönster blev så klara som de kan bli. Arbetet utfördes snabbt och med mycket vänligt bemötande. Helnöjd. Återkommer till våren
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Glenn är noggrann och effektiv. Enda nackdelen med att man vill boka in honom är att man får vänta lite längre än man själv planerat in. :)
  • Kersti R
    Kersti R skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Trevligt och proffsigt! Snabb återkoppling och tydlig offert. Inget krångel mao:-)
  • Stella M
    Stella M skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Snabb återkoppling samt snabbt på plats. Utmärkt arbete av en trevlig, glad och effektiv kille.
  • Christina G
    Christina G skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jättebra resultat och trevligt bemötande!
  • Elin C
    Elin C skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Enkelt och lätt och fönstrena var välputsade.
  • Odd N
    Odd N skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Mycket proffsigt bemötande och leverar mycket bra.
  • My E
    My E skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    HH har alltid gjort ett bra jobb hos mig och bemötandet har det inte varit något fel på heller. Däremot har de vid två tillfällen (50% av alla bokningar jag haft med dem) ringt och velat flytta på fönsterputsningen pga bl a sjukdom som givit personalbrist. Det har inte handlat om att flytta fram någon dag eller så utan snarare en månad. Det är INTE ok. Jag har valt annan leverantör dessa gånger. HH behöver se över sitt arbete med bemanningen. En gång är ingen gång men två gånger är en för mycket.
  • Gabriella Å
    Gabriella Å skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag beställde fönsterputs och fick ett mycket trevligt och bra bemötande samt ett väl utförande av jobbet.
  • Joacim F
    Joacim F skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Världsklass! Bra resultat och grym servicenivå. Jättenöjd!
  • Maria G
    Maria G skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Hemsidan gav sken av att både tidpunkt och pris gick att boka där, men i själva verket blev det ngt helt annat, mycket högre pris och mycket längre "väntetid". Fönsterputsaren hade sönder en fönsterhasp vilket han informerade om utan minsta ursäkt. Själva putsningen har jag inga synpunkter på varken särskilt positivt eller negativt.
  • Inger A
    Inger A skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Jag har alltid varit helnöjd med höga höjder och framför allt med Glenn,Alltid trevligt bemötande och punklig,alltid perfekt utfört arbete jag kommer aldrig att byta så mitt betyg blir självklart det absolut högsta Med vänlig hälsning inger
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Mycket bra service - lätt att kontakta, mycket bra pris, utmärkt utförd fönstertvätt och trevlig personal! Kommer att anlita dem igen - rekommenderas varmt!
  • Jens Ö
    Jens Ö skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Snabbt och rena fönster på alla sidor!
    Bokning: Bra formulär för att få offert och exakt pris direkt i formuläret. Ringde mig på morgonen nästa dag så att vi kunde bestämma tid för fönsterputsningen.
    Lätt värt att betala för att själv slippa rengöra alla fönster hemma.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Är mycket nöjd med fönsterputsning på abonnemang.
  • Lars L
    Lars L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs i går 30 juni 2017 i vår 4-rumslägenhet. Vi är mycket nöjda med resultatet. Dessutom utfört snabbt och effektivt av en sympatisk ung man.
    Anita o Lars Lieberg
  • Alexandra J
    Alexandra J skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Väldigt bra bemötande från start till slut. Bra kostadsuppskattning via hemsidan som stämde.
  • Inger L
    Inger L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Putsningen gick snabbt och blev perfekt.
    Tyvärr regnade det den dagen.........
  • Lena L
    Lena L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Allt till full belåtenhet! Vi fick våra fönster putsade av en trevlig man.
  • Elena F
    Elena F skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Jättefint och snabbt arbete
    Kommer att anlita dem igen
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Supernöjd! Noggrant och effektivt!
  • Annika D
    Annika D skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Punktlig och väl utfört arbete. Vi blev nöjda!
  • Rune G
    Rune G skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag blev väldigt nöjd efter att ha anlitat er firma med både putsningen av fönstren och inte minst det trevliga bemötandet av "utföraren".
    Hälsningar
    Barbro Gustafsson
  • Jenny Å
    Jenny Å skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Jättebra! Snabb, noggrann och trevlig!
  • Maria N
    Maria N skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Alltid bästa bemötande och gör ett toppenjobb
  • Inga-Lill E
    Inga-Lill E skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Trevligt bemötande och bra arbete utfört. Kan verkligen rekommendera detta företag.
  • Erland F
    Erland F skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag är helnöjd. Dom kan jag rekommendera.
  • Birgitta N
    Birgitta N skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Kommunikationen med företaget var föredömlig.
  • Mersina K
    Mersina K skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Oerthört dyra!
    Vi hade tydligen räknat fel då vi räknade ut offerten, vad vi trodde var ett fönster, var tydligen 4st fönster i deras ögon, ett fönster var t.o.m 6st fönster. Jag har inte vart med om att något annat städbolag räknat så. De skulle alltså kostat ca 300% mer än beräknad offert, så de fick åka hem igen.
  • Cathrine K
    Cathrine K skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Jag har bara positivt att säga om Höga höjder och Glenn som putsade mina fönster. Punktlig, snabb, glad och trevlig. Kostnaden var human och det var nästan så jag trodde fönstren var bytta istället för putsade😁
  • Ingela W
    Ingela W skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Christan är alltid trevlig och gör ett jättebra jobb!
    Han har varit här ett flertal gånger och jag anlitar er gärna igen.
  • Olle M
    Olle M skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Är väldigt nöjd med hjälpen jag fick, proffesionellt och effektivt.
    Rekommenderar gärna tjänsten.
  • Erik Olof A
    Erik Olof A skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Superproffsig och snabb! Noggrann och lämnade snyggt efter sig.
Glenn Strömqvist
Christian Thorén