Alla kategorier Putsa fönster Stockholms län Stockholm Norrmalm Höga Höjder Fönsterputs
Rekommenderat företag 2016 - Höga Höjder Fönsterputs
Rekommenderat företag 2015 - Höga Höjder Fönsterputs

Höga Höjder Fönsterputs

Klarabergsviadukten 70, 111 64 Stockholm — Visa karta

Vi på Höga Höjder Fönsterputs erbjuder privatpersoner och företag en effektiv och professionell lösning där arbetet kräver höghöjdsarbete. Framförallt jobbar vi med fönsterputsning och vi är EU certifierade för arbete på hög höjd.

Många av våra företagskunder är hotell och restauranger i Stockholm som valt att låta oss putsa deras fönster regelbundet. Dessutom har vi också många privata kunder.

Vi ställer höga krav på oss själva och vill alltid bli bättre. Vår välutbildade och kommunikativa personal tar gärna feedback på utfört arbete, målet är att du ska bli nöjd med resultatet!

Läs vad 399 kunder tycker om Höga Höjder Fönsterputs

• Britta F
    Britta F skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Flexibla
    Några fläckar (2) kvar på fönstren
  • Marie B
    Marie B skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Rent och snyggt men dyrare än det stod på hemsidan/offerten. Det löstes efter påpekande.
  • Benita Å
    Benita Å skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag tycker allt har funkat jättebra från första kontakten. Vi har använt höga höjder för fönsterputs och vi har även tagit ett abonnemang så dom kommer var 10:e vecka och putsar utsidan.
  • Gun-britt L
    Gun-britt L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag behövde hjälp med fönsterputsning och fick utmärkt service från första stund. Killen som kom hem var mycket trevlig och social, och gjorde ett mycket bra jobb. Ett plus var att han var hundvan, eftersom jag hade en rottweiler hemma.
    Jag kommer garanterat att använda mig av deras tjänster igen.
  • Bertil S
    Bertil S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Det har varit bra, de kom på utsatt tid och gjorde ett bra jobb.
  • Dev J
    Dev J skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    mycket bra........................................................................................................................................
  • Christina K
    Christina K skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönster-och karmtvätt. Bra kontakt och bokade ett datum som senare tyvärr blev ändrat. Fick ett nytt datum och allt fungerade perfekt.
  • Monica C
    Monica C skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Det var snabbt och proffsigt gjort.
    Fönsterputsningen.
  • Linda V
    Linda V skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Superbra, tack! Anlitar gärna er igen.
  • Håkan I
    Håkan I skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Helt ok. Snabb putsare som gjorde allt bra! Vill gärna anlita dem igen!
  • Shanis W
    Shanis W skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Blev rent och fint. Kunnig personal som snabbt putsade fönstrena.
  • Charlotta C
    Charlotta C skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Snabb service. Bra service med tanke på avsatt tid. Trevlig personal. Dock har jag en del synpunkter som att vattnet borde ha bytts mina 1 gång för att undvika smutsiga ränder.
  • Tove H
    Tove H skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Vi anlitade Höga Höjder för fönsterputs i trapphuset i vår brf och även privat för fönstren i den egna lägenheten. Resultatet blev jättebra och väldigt trevlig personal! Kan rekommenderas!
  • Reneé R
    Reneé R skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Mannen som kom var snabb och skicklig, då han kunde ta bort solfilmen utan att repa fönstret, så jag rekommenderar gärna ert företag.
    Med vänlig hälsning Renée Rydell
  • Inga Birgitta B
    Inga Birgitta B skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Kontakt för tvättning av fönster i en villa där fönstren inte varit tvättade på flera år.
    De kom relativt fort efter beställningen, men då den som tvättade fönstren enbart fick använda svamp, vatten och en avtorkare, inte fick skrapa med något och inte fick spola fönstren med vatten från vattenslangen, så blev inte fönstren helt rena. Jag fick själv tvätta fönstren efteråt för att de skulle bli bra.
    Jag hade räknat med att slippa fönstertvätt eftersom det var det som var meningen med beställningen. Den som kom från Höga Höjder var dock väldigt trevlig.
  • Marie J
    Marie J skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Snabbt svar på förfrågan. Bra utfört arbete.
  • Kerstin O
    Kerstin O skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Trevligt och snabbt bemötande i telefon. Bra och snabbt utförande av fönstertvätt. Har rekommenderat er ang. fönstertvätt.
  • Veronica F
    Veronica F skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Bra service och kunnig personal,
  • Amal D
    Amal D skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Höga Höjder har uppnått alla min förväntningar genom utföra fönster putsning inklusive balkong glas. Det var mycket bra bemötande med företaget.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Bra service. Fönsterputs samt en inglasad balkong med ingrodd smuts/kalk på glasrutorna rengjordes. Kommer använda mig av dem igen framöver.
  • Anna T
    Anna T skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Vi beställde fönsterputs. Bemötandet och utförande utfördes mycket väl.
  • Anders H
    Anders H skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Bra ordermottagning och genomförande av uppdrag
  • Eva O
    Eva O skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Superba att få fönstren tvättade per abonnemang.
  • Lisbeth Margareta P
    Lisbeth Margareta P skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jättebra jobb. Snabba. Trevligt bemötande. Har rekommenderat Höga höjdertill bekanta.
    Vettigt pris.
  • Sultan Ö
    Sultan Ö skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Bra utförd arbete och service
  • Helena L
    Helena L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Har bara positiv erfarenhet av Höga Höjder.
  • Roland N
    Roland N skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Första gången jag använde Höga Höjder för fönsterputsning var resultatet bra. Det gick snabbt och det blev riktigt rent. Andra gången var resultatet inte alls bra. Det tog lång tid och efteråt upptäckte jag att flera fönster inte var rena. Sammanvägt blir det ok, men kvalitén borde hållas mycket jämnare för att jag ska använda dem igen.
  • Ylva K
    Ylva K skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Allt var toppen! Jag kan absolut rekommendera Höga höjder.
  • Monica Elisabet B
    Monica Elisabet B skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Den senaste gången var krånglig avseende att tiden för fönsterputs ändrades ett flertal gånger då Höga Höjder sa att de hade ont om fönsterputsare. Att boka in en ny tid gick att hitta först flera veckor framåt. Det påverkar betyget.
    Men när fönsterputsaren väl kom, var vi mycket nöjda med resultatet.
  • Kent D
    Kent D skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs , allt var bra. Han gjorde ett utmärkt jobb .
  • Pia L
    Pia L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Bra och noga putsade fönster, jag rekommenderar
    Höga Höjder till dig som behöver fönsterputs!
  • Hannele S
    Hannele S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs, Lång väntetid. Puts av fönster kunde vara lite bättre.
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönstertvätt.
    Inledningsvis felaktig fakturering, som rättades till efter flera påpekanden.
  • Lena H
    Lena H skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Rekommenderar inte Höga Höjder fönsterputs i hemmet. De tvättade alla fönster som om det vore skyltfönster. Tar inte bort fläckar o fingeravtryck. För mig blev det en stor besvikelse.
  • Eva Margareta G
    Eva Margareta G skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Trevligt bemötande och proffsigt rengjorda fönster.
  • Theres S
    Theres S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Supertrevligt bemötande från första stund. Har haft en fönsterputsning som var jättebra. Prenumerar på er tjänst också där ni var tionde vecka putsar utvändigt. Funkar klckrent!
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Höga Höjder tvättade alla fönster i vår villa under försommaren 2016. De bemötte mig på ett mycket bra sätt från början till slut. Fick svar på offertförfrågan snabbt, jobbet utfördes effektivt, proffsigt och på utsatt datum/tid och alla fönster blev superfina. Det enda negativa jag kan komma på är att deras kö var lång och vi fick ett tvättdatum ganska långt fram. Jag kommer definitivt använda mig av dem igen, men kommer då se till att beställa tvätten längre i förväg.
  • Bengt W
    Bengt W skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    jag har anlitat er för fönsterputs i min lägenhet. jobbet utfördes mycket snabbt och omsorgsfullt. mycket nöjd med det. kan rekommederas
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönstertvätt. Mycket nöjd.

Betyg 5. (fick inte punkt 2. att fungera)
  • Eva S
    Eva S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Ett mycket bra bemötande och enkla att ha att göra med.
    Vi beställde fönsterputsning av vårt sommar hus som har väldigt många rutor i många olika storlekar och på olika höjder som krävde periskåpstege.
    Detta utfördes av en person snabbt och mycket proffsigt.
  • Bo S
    Bo S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Bra och snabba. Trevliga och flexibla.
    Bra pris
  • Ann R
    Ann R skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Mycket bra putsning och tillmötesgående service - helt nöjd!
  • Mats T
    Mats T skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputsning. Bra utfört. Kan tänka mig att köpa tjänsten igen.
  • Anna G
    Anna G skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Strålande service från början till slut!
  • Aikaterini G
    Aikaterini G skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Professionell service, jättenöjd med resultatet.
  • Eva Ingrid L
    Eva Ingrid L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönster puttsning fungerade perfekt.
  • Katrin L
    Katrin L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Mycket bra! Väldigt nöjd från första samtalet, till mail med offert och det faltiska utförandet. Kommer definitivt använda Höga Höjder igen.
  • Anna R
    Anna R skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Mycket bra service och kvalité på fönsterputs.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Blev nöjd med fönstertvätten som utfördes hos mig. Trevligt bemötande också. Priset är lite över vad andra aktörer erbjuder för fönstertvätt.
  • Annika R
    Annika R skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Vi har anlitat höga höjder flera ggr för fönstertvätt och alltid varit mycket nöjda. Effektiva och noggranna. Men den senaste gången, i början på sommaren, var resultatet inte alls lika bra, flammigt på sina ställen och ja, lite slarvigt helt enkelt. Den gången var vi inte hemma under fönstertvätten och hoppas verkligen inte att det var det som påverkade resultatet.
Richard Danilda
Glenn Strömqvist