Alla kategorier Putsa fönster Stockholms län Stockholm Norrmalm Höga Höjder Fönsterputs

Höga Höjder Fönsterputs

Nybygget 4, 186 91 Vallentuna — Visa karta

Vi på Höga Höjder Fönsterputs erbjuder privatpersoner och företag en effektiv och professionell lösning där arbetet kräver höghöjdsarbete. Framförallt jobbar vi med fönsterputsning och vi är EU certifierade för arbete på hög höjd.

Många av våra företagskunder är hotell och restauranger i Stockholm som valt att låta oss putsa deras fönster regelbundet. Dessutom har vi också många privata kunder.

Vi ställer höga krav på oss själva och vill alltid bli bättre. Vår välutbildade och kommunikativa personal tar gärna feedback på utfört arbete, målet är att du ska bli nöjd med resultatet!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 783 kunder tycker om Höga Höjder Fönsterputs

• 2019-05-21

Hans H skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Allt fungerade riktigt bra = Helt nöjd Läs mer
  • Erika C

2019-05-20

Erika C skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Förnsterputs. utvändigt och invändigt.
    Företagets bemötande har alltid varit trevligt
    Förväntningen av den köpta tjänsten var att få rena fönster.
    Nöäd med resultatet däremot något förvånad att fönsterputsaren åkte kommunalt. Läs mer
  • 2019-05-19

Carina P skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Snabba, Prisvärda och bra resultat. Har en prenumeration för rengöring på utsidan men har även använt dem för insidan mer adhoc. Resultatet möter alltid förväntan. Läs mer
  • Caroline O

2019-05-19

Caroline O skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Han var både trevlig och mycket proffsig. Ordentlig och snabb. Rekommenderar honom varmt Läs mer

Anita A skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag har anlitat Höga Höjder för fönster puts ett antal gånger och har alltid blivit nöjd. Duktiga fömsterputsare som kan sitt jobb. Med mina tidigare erfarenheter av deras arbete så har jag stora förväntningar på de. De är proffsiga. Läs mer

Niklas Samuel R skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Kunnig trevlig personal. Bra bemötande. Inga konstigheter. Precis som det ska vara. Läs mer
  • Linda R

2019-05-17

Linda R skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Höga höjder har tvättat alla mina fönster, karmarna och min inglasning. Personalen är alltid lika trevlig och mina förväntningar, som är högre än höga höjder, har mötts varje gång.
    Att slippa tvätta fönstren, försöka få bort alla ränder, droppar och sedan slippa alla dimslöjor som blir av medel är otroligt skönt.
    Trots min begränsade ekonomi blir det en lyx jag kan prioritera och vinsten ligger också i att jag kan använda tiden till annat.
    Proffshjälp som underlättar till ett pris jag faktiskt kan prioritera. Win-win.
    Fast det bästa är nog ändå att inte se glasrutorna när Höga höjder varit här. Världen utanför ser liksom renare ut då. Läs mer

Marianne K skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Allt funkade utmärkt. Kom i tid, gjorde ett riktigt snyggt jobb, inga krångel med faktura. Sammantaget så bra som det kan bli. Läs mer
  • Alexander W

2019-04-30

Alexander W skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs utfördes på slarvigt sätt, personen kom 1 timme sent och utförde arbetet på 2 timmar istället för 3. Därav det slarviga arbetet. Fläckar och avtryck på alla fönster. Efter mailkontakt och inskickade bilder kom personen tillbaka för komletrering, inte mycket värt då jag redan haft visning på lägenheten. Hade hellre blivit kompenserad. Läs mer
    2019-05-20 Höga Höjder Fönsterputs svarar Alexander W
    Hej Alexander!

Tack för din feedback!

Tråkigt att du inte är nöjd med fönsterputsen. Vi strävar alltid efter att komplettera dom arbeten som inte blivit bra. Hade du förklarat situationen och bett oss om ett fakturaavdrag istället hade det inte varit några som helst problem.

MVH
    Dan
    2019-05-20 Alexander W svarar Höga Höjder Fönsterputs
    Som företag borde det väl vara en självklarhet att kompensera kunden när arbetet inte utförts på ett korrekt sätt, ni har fått bilder som visade det. Sen var jag tvungen att skicka ett par Mail för att få svar på vad som händer med mitt ärende, där skrev jag även att jag har visning på lägenheten och ändå väljer ni att skicka killen att komplettera arbetet på långfredagen... allt detta med telefonsamtal mail osv är inget man vill utsättas för när man redan är stressad som det är med visningar.. Jag ville bara ha ett smidigt utfört arbete, vilket det tyvärr inte alls vart.
    Läs mer genom att expandera tråden +

Katrin L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Nöjd med resultat och kontakt med företaget! Läs mer

Bo A skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs med ett utmärkt bemötande från beställning till utförande Läs mer

Carin skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönstertvätt 3 rum o kök
    utfördes med utmärkt resultat och bemötande.
    Nästa uppdrag blir tvätt av balkonginglasning. Läs mer

Cecilia G skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Vi fick professionell och vänlig hjälp med fönsterputs i stort gammalt hus. Trevlig, smidig och fint resultat. Kommer absolut anlita dem fler gånger. Läs mer
  • 2019-03-05

Caroline Maria O skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Bra och nogran.
    Hjälpte mig med fönsterputs då vi även har några fönster på hög höjd. Läs mer
  • Barbro Viola P

2019-03-01

Barbro Viola P skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Väntar sedan 2 mån minst på utbetalning av ersättning för förstörd byrå. Bilder inskickade, faktura inskickad. Beskrivning av förstörd byrå inskickad. IKEA faktura inskickad per mail o med post. All mailkorrespondans finns.
    Fönsterputsningen OK men , varför kommer inte ersättningen från företaget som godkänt ersättning i december. Samtal med Alexander 27 febr. Inskickad papperskopior på fakturan 28 febr.
    Konto 52500017826 Barbro Pehrson
    ALLTSÅ URUSELT BEMÖTANDE ! Läs mer
    2019-03-01 Höga Höjder Fönsterputs svarar Barbro Viola P
    Hej Barbro!

Det är självklart väldigt tråkigt att detta dragit ut på tiden. Den 21 Januari fick vi ett mejl från dig där du skrev att du inhandlat en ny byrå, samma dag bad vi dig mejla ett kvitto som vi kunde ha som underlag för utbetalningen. Vi får då ett mejl med en länk till Google Foto där du delat en bild på ditt kvitto, problemet var att länken var tidsbegränsad och när vi skulle öppna länken var den stängd. Vi mejlar dig återigen om att skicka in en bild på kvittot som du bifogar i mejlet.

Efter detta dröjde det till den 13 februari innan vi återigen hörde från dig och du skrev då att du inväntade vår betalning, vi bad dig då återigen mejla en kopia på kvittot till oss. Självklart betalar vi ut summan så snart ditt kvitto kommit med posten.

MVH
    Dan
  • Kerstin M

2019-02-28

Kerstin M skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Kundorienterade och alltid inställda på att efterkomma kundens önskemål! 👏 Läs mer
  • Annacarin P

2019-02-13

Annacarin P skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs i vår lägenhet beställdes och utfördes perfekt av symparisk och kunnig personal - glasrent!! Läs mer
  • 2019-02-12

Linn Elisabet R skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Bra utfört arbete på rimlig tid Läs mer
  • 2019-02-11

Mattias S skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Väldigt smidigt med abonnemang. Funkar bra. Läs mer
  • 2019-02-09

Helena S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs i tvårumslägenhet. Mannen som kom var trevlig och niggrann. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-02-09

Carina J skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs i ett stort gammalt hus från 1800 talet. Christian putsa alla fönster strålande fina snabbt och effektivt. Att han dessutom är genuint trevlig är ett stort plus. Vi kommer definitivt anlita Höga höjder även nästa gång👍 Läs mer
  • 2019-02-08

Weronica L skrev om Taz Zetterberg en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs, och är väldigt nöjd med killen som var
    hit, mycket trevlig Läs mer

Leif H skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Viktor kom på utsatt tid, arbetade snabbt och migrant. Vi är mycket nöjda med Höga höjder och deras personal. Läs mer

Eva Å skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    fönsterputs. Vänligt och proffesionellt bemötande
    Fullt nöjd med utförandet och mina förväntningar tillgodosågs Läs mer

Åke Gunnar E skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Mycke bra fönsterputs trevligt kille Läs mer

Inger Marie S skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    fönster utomhus
    trevligt bemötande vid beställning och trevligt bemötande och väl utfört arbete på plats Läs mer

Stefan E skrev om Taz Zetterberg en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Andra gången jag anlitade Höga Höjder för fönsterputs.
    Bra bemötande och behjälplig vid beställning och fakturering.
    Samfattning Taz gjorde ett utmärkt arbete. Läs mer

Mia N skrev om Taz Zetterberg en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Utmärkt arbete och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-01-23

Agneta Hanna-Marie J skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Vi hör dåligt så vi önskar någon som kan svenska och pratar !högt Arbetet utfördes på ett bra sätt. Det var fönster som vi fick putsade. Läs mer

Ninni O skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs radhus. Kom i tid, jobbade effektiv och resultatet var perfekt!!! Supernöjda!!! Läs mer

Ulla Birgitta B skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs.
    Vi blev rekommenderade av sonen att välja höga höjder då de varit så nöjda. Alltid fått hjälp då vi önskat. Punktliga, snabba och trevliga putsare som har stor skicklighet - perfekt!!!
    Så tacksamma och nöjda att ni finns.
    Vi hörs
    Birgitta Berthold Läs mer

Lena A skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    fönsterputs, trevligt bemötande vid beställning, Glenn utförde ett jätte fint jobb samt hade ett trevligt bemötande, kan verkligen rekomendera företaget. Läs mer
  • Annica N

2019-01-22

Annica N skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs i villa. På det hela mycket nöjd. Läs mer

Christel H skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Jag har alltid anlitat Höga Höjder till fönsterputs! Toppen firma som kommer punktligt och gör ett utomordentligt jobb! Glenn Strömqvist kan jag verkligen rekommendera! Betalning kommer på faktura med rutavdrag! Toppen! Läs mer

Kim E skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Glenn hjälpte oss att putsa våra halvinglasade balkonger och våra fönster. Effektiv och mycket proffesionell. Skulle anställa dom igen. Läs mer
  • 2019-01-18

Elsy A skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Lätt att göra beställningen. Snabb och effektiv putsare. Helt OK fönster men slarvigt rengjorda karmar. Läs mer
  • 2019-01-17

Bo P skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs
    Vänligt bemött
    Heltnöjd Läs mer
  • 2019-01-17

Pauline T skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Snabb återkoppling på förfrågan, proffsigt bemötande av såväl support som fönsterputsare, toppenbra resultat. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-01-16

Birgitta N skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Har använt mig av Höga Höjder vid två tillfällen. Första gången väldigt nöjd. Tyvärr inte lika nöjd andra gången. Tyckte helt enkelt att fönstren inte blev riktigt rengjorda. Hoppas det var en tillfällighet. Läs mer

Katharina S skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputsning. Vänligt och mycket proffsigt bemötande av företaget. Mycket väl utfört arbete som gick mycket fortare än jag hade förväntat mig. Läs mer

Sarah B skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Enkelt att boka, bra pris, snabbt bra jobb. Synd att två fönster inte kunde nås Läs mer

Göran Harald L skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Snabb effektiv och trevlig i anslutning till fönstertvött. Läs mer

Sofia F skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Beställde fönster puts och allt funkar perfekt smidigt och enkelt. Läs mer

Annika L skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs
    Trevligt bemötande
    Förväntat utförande
    Smidigt
    Trevliga killar som putsat
    Har anlitat i många år och har alltid blivit nöjd. Läs mer

Birgitta A skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Vi har fönster som sitter på väggen upp vid taket, 3,60 m högt, att putsa dem själv går inte. Därför har vi anlitat Höga Höjder för fönsterputsning och är mycket nöjda med hur arbetet utfördes.
    Birgitta Läs mer

Jessica J skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Bra snabb första kontakt. Tvätt avvfönster dörrar i en plans hus. Putsaren hade väldigt skitiga ”verktyg” o droppade en del runt om i huset. Sen var inte resultatet det bästa. En del ränder o missat längst upp o längst ner. Bra pris. Läs mer
  • Carina V

2018-12-19

Carina V skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs o rensning hängrännor.
    Bra bemött. Fönsterna var tyvärr igenmålade.Fick bra råd, avstod från putsa mellan. Efter kontakt med målarfirman löstes problemet, ett fönster sprack! Åtgärdades av dessa utan problem.
    Således bra råd vilket skulle bevisas.
    Med vänlig hälsning, Carina Wallin Läs mer

Johan S skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Jag köpte fönsterputs, vilket blev utfört på överenskommen tid och med bra resultat.

Mycket prisvärt. Läs mer

Annica E skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs av stort hus
    Mycket noggrant och vi är nöjda med resultat! Läs mer
  • 2018-12-16

Marina B skrev om Taz Zetterberg en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Snabbt trevligt och. Jag är nöjd med resultatet. Kommer att anlita dem igen.
    Marina. Läs mer
Glenn Strömqvist