Alla kategorier Putsa fönster Stockholms län Stockholm Norrmalm Höga Höjder Fönsterputs

Höga Höjder Fönsterputs

Klarabergsviadukten 70, 111 64 Stockholm — Visa karta

Vi på Höga Höjder Fönsterputs erbjuder privatpersoner och företag en effektiv och professionell lösning där arbetet kräver höghöjdsarbete. Framförallt jobbar vi med fönsterputsning och vi är EU certifierade för arbete på hög höjd.

Många av våra företagskunder är hotell och restauranger i Stockholm som valt att låta oss putsa deras fönster regelbundet. Dessutom har vi också många privata kunder.

Vi ställer höga krav på oss själva och vill alltid bli bättre. Vår välutbildade och kommunikativa personal tar gärna feedback på utfört arbete, målet är att du ska bli nöjd med resultatet!

Läs vad 530 kunder tycker om Höga Höjder Fönsterputs

• Boel D
    Boel D skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag är nöjd med fönsterputs i vår villa. Spröjsar som knäpps på gick på ett ställe sönder, men anlitar er nog igen.
  • Pia G
    Pia G skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Smidig kundtjänst och väl utfört arbete!
  • Lise Lotte L
    Lise Lotte L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag läste om Höga Höjder Fönsterputs på nätet och tog en chansning. Det kom en ung kille som var superduktig och smidig. Vi är så nöjda och kommer boka dem igen, tack för påminnelsen förresten.
  • Erika C
    Erika C skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Mycket bra! Jag är supernöjd.
  • Christina G
    Christina G skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Mycket bra service. Har ingenting att klaga på.Har anlitat dem både vid årlig putsning samt när vi flyttande till nytt boende.

Kan verkligen rekommendera dem :-)
  • Karin B
    Karin B skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Proffsigt bemötande från början till slut när vi fick våra fönster putsade både inne och ute. Resultat blev så skinnande bra, vi är väldigt nöjda och vi lär absolut boka fönsterputs igen!
  • Karin L
    Karin L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Hej,
    Jag har bara utnyttjat Höga Höjder en gång och då gällde det fönsterputs. Lätt att komma överens om en tid. Sedan dök Sebastian upp. Trevlig,vänlig och mycket noggrann så jag är jätte nöjd.
    Hälsningar
    Karin
  • Maria R
    Maria R skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Bra bemötande när jag skulle boka tid i början av maj. Tyvärr var de så populära att jag inte fick en tid förrän i mitten av juni. Fönsterputsaren som då kom var snabb, trevlig och resultatet blev bra. Inget att klaga på. Enda minuset var väl att de tog i mitt tycke ngt mycket extra betalt för att torka av löstagbara fönsterkryss. Hade inte bokat detta innan, och det tog ca en minut för honom per kryss.
  • P.ivarsson Måleri & Kakel Ab
    P.ivarsson Måleri & Kakel Ab skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag är jättenöjd - jag har avtal om fönsterputs och de kommer när de ska och jobbar snabbt och effektivt med bra resultat!
  • Maria T
    Maria T skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag är helt nöjd med deras arbete:-)
  • Jeanette E
    Jeanette E skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Bokat tid för fönsterputsning.
    En väldigt trevlig kille kom på utsatt tid.
    Det gick snabbt och smidigt och med bra resultat.
    Kommer boka igen till våren.
  • Lhena N
    Lhena N skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Allt var bra från bokning till fönsterputsen!
  • Nils-Erik H
    Nils-Erik H skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Snabbt proffsigt seriöst
    Återkopplade att dom blev något sen mycket snabbt
  • Ann Y
    Ann Y skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Fint. Men svårt att få en tid då de var mycket fullbokade.
  • Karen L
    Karen L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs och tvättning av målning mellan fönster.
    Mycket bra bemötande, höll överenskomna tider.
    E-faktura och rut-avdrag

Jag är mycket nöjd
  • Hans Peter C
    Hans Peter C skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Mkt bra o proffsigt arbete. Kom i tid. Städat o återställt efteråt o inga smutsfläckar el annat. Jag är helnöjd.
  • Chris B
    Chris B skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Mycket nogrann och proffsigt utfört , fönstrena har aldrig varit så rena , dock bemötandet mot kund kanske kan bättras
  • Katja M
    Katja M skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Bemötandet varierar, har haft bra intryck av Er som tar första samtalet när man ringer. Men i våras var det inte ett första trevligt intryck. Killen som svarade var ointresserad, oengagerad och allmänt inte trevlig. Detta har jag dock meddelat den andra killen jag pratade med sist nu när jag bokade min fönsterputsning för oktober. Den personen gav mig ett mycket bra bemötande, MEN, han ursäktade sin kollega vilket inte hjälpte mig mycket. Be istället kollegan byta jobb om han inte trivs alt. skärpa sig när man har med kunder att göra. En eloge dock till Glenn världens bästa fönsterputsare och som ALLTID GÖR DET DÄR LILLA EXTRA!
    Välkommen hem till mig snart igen Glenn!!!! Ger Glenn 5 poäng alltså högsta betyg men inte personalen som svarar i telefon.
  • Jeanette I
    Jeanette I skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Säger bara toppen, snabbt, proffsigt och rent! Våra fönster skiner fortfarande! Rekommenderar er till alla jag känner och som behöver hjälp! Vi kommer definitivt anlita er igen! Jeanette
  • Madelen G
    Madelen G skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Hade som vanligt en jätteduktig kille som putsade alla våra 15 fönster
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Hjälpsamma med att hitta en dag och tid som passade oss.
    Fönsterputsaren kom i tid och var trevligt, samt gjorde ett bra jobb.
  • Outi Onerva Marjatta L
    Outi Onerva Marjatta L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Duktig och snabb kille gjorde ett fint jobb. Trevlig var han också. Priset helt OK.
  • Fredrika P
    Fredrika P skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Jag är mycket nöjd med Höga höjder, de gör rent och är snabba och prisvärda.
  • Stig J
    Stig J skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Har putsat hos oss 3 år i rad. Vi är nöjda.
  • Magdalena A
    Magdalena A skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Har köpt fönsterputs och blev väl bemött av säljaren som tig kontakt med mig efter min bokning. Har absolut inga klagomål på den som putsade mina fönster, utan levde upp till mina förväntningar.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Seriöst och professionellt bemötande. Vänlig och serviceinriktad tjänst med gott resultat! Kommer gärna att anlita igen.
  • Ulrike Christina G
    Ulrike Christina G skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Allt som det ska vara! Snabbt och smidigt.
  • Malin L
    Malin L skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag la till Karmtvätt, vilket inte genomfördes, de va smutsigare efter genomfört arbete, då det runnit smuts från fönsterna.
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Fungerar bra och Glenn är smidig i kontakter och putsar även på svåråtkomliga ställen. Ser fram mot nästa gång.
  • Sara F
    Sara F skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fick hjälp med fönsterputs av en trevlig farbror!😊
    Han gjorde ett bra jobb! Det blev lite strul med tiden dock så han kom tidigare än det var sagt från början vilket gjorde det lite stressigt att plocka ur alla fönster..
    Vi är iaf nöjda!👍🏻
    Nu är det dock små barnhänder på många fönster igen så vi återkommer ev snart igen..
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Jag har använt Höga Höjder flera ggr och har alltid varit nöjd.
  • Mimmi M
    Mimmi M skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jättebra trevligt bemötande och bra utfört!
    Lång väntetid men det är inte deras fel att de är så populära!
  • Jeanette N
    Jeanette N skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Väldigt snabba och proffetionella
  • Louise S
    Louise S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Trevligt bemötande, smidigt genomförande och toppenresultat!
  • Gudrun S
    Gudrun S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Fönsterputs inkl inglasad balkong. Vänligt bemötande men skickade ingen offert enligt överenskommelse så jag fick påminna. Flera veckors väntetid för att få fönsterputs men när det väl var dags blev jobbet bra gjort,
  • Eva S
    Eva S skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag blev positivt bemött av en snabb och noggrann fönsterputsare som skötte sin uppgift till min belåtenhet och inom utsatt tid.

Återkommer gärna till Höga höjder vid nästa fönsterputs. Jag bokar efter vintern när gatorna sopats rena.
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag beställde fönsterputs av samtliga fönster in- och utvändigt i min villa. En del fönster är på hög höjd. Väldigt bra kontakt vid bokning. Mannen som kom och utförde jobbet var mycket trevlig och proffsig. Noggrann och smutsade inte ner. Enda minuset var att några rutor på hög höjd inte blev helt rena, jag har dock inte reklamerat det.
  • Dan E
    Dan E skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Enkel och smidig bokning. Trevlig och mycket kunnig personal.
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Vi blev väldigt nöjda, det är andra gången vi anlitar höga höjder och det kommer vi fortsätta med.
  • Karin D
    Karin D skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Jag har anlitat Höga höjder i flera år och är mycket nöjd. De är professionella och serviceinriktade. Rekommenderas varmt!
  • Britt S
    Britt S skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Det var första ggn jag anlitade HHF. Och första ggn i mitt liv som jag behövde räkna rutor fram och bak och spröjs. Inte så lätt att förstå vad ni menade på er hemsida. Det krävde ett antal telefonsamtal från min sida. Fönsterputsaren kom punktligt och det gick snabbt. En timma. Resultatet blev bra men jag tycker timpriset var aningens högt med tanke på att jag har väldigt enkla och lätta fönster att putsa. Det behövs ingen stege eller pall. Förmodligen återkommer jag när det är dags igen.
    Vänligen Britt Ström
  • Gunnel H
    Gunnel H skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Mycket professionellt utfört arbete. Mina fönster blev så klara som de kan bli. Arbetet utfördes snabbt och med mycket vänligt bemötande. Helnöjd. Återkommer till våren
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Glenn Strömqvist en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Glenn är noggrann och effektiv. Enda nackdelen med att man vill boka in honom är att man får vänta lite längre än man själv planerat in. :)
  • Kersti R
    Kersti R skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Trevligt och proffsigt! Snabb återkoppling och tydlig offert. Inget krångel mao:-)
  • Stella M
    Stella M skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Snabb återkoppling samt snabbt på plats. Utmärkt arbete av en trevlig, glad och effektiv kille.
  • Christina G
    Christina G skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jättebra resultat och trevligt bemötande!
  • Elin C
    Elin C skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Enkelt och lätt och fönstrena var välputsade.
  • Odd N
    Odd N skrev om Christian Thorén en del av Höga Höjder Fönsterputs
    Mycket proffsigt bemötande och leverar mycket bra.
  • My E
    My E skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    HH har alltid gjort ett bra jobb hos mig och bemötandet har det inte varit något fel på heller. Däremot har de vid två tillfällen (50% av alla bokningar jag haft med dem) ringt och velat flytta på fönsterputsningen pga bl a sjukdom som givit personalbrist. Det har inte handlat om att flytta fram någon dag eller så utan snarare en månad. Det är INTE ok. Jag har valt annan leverantör dessa gånger. HH behöver se över sitt arbete med bemanningen. En gång är ingen gång men två gånger är en för mycket.
  • Gabriella Å
    Gabriella Å skrev om Höga Höjder Fönsterputs
    Jag beställde fönsterputs och fick ett mycket trevligt och bra bemötande samt ett väl utförande av jobbet.
Glenn Strömqvist
Christian Thorén