Putsa fönster på Norrmalm

5 rekommenderade fönsterputsare i Norrmalm, Stockholm

Höga Höjder Fönsterputs

Klarabergsviadukten 70, Stockholm
    Vi är certifierade för höghöjdsarbeten och strävar efter hög kvalité i allt vi företar oss!
    Mia F
    Mia F: Bästa bemötandet, så enkelt att boka och så enkelt att få till tid genom att vi inte behövde vara hemma. Riktigt bra - T...

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Emma S
    Emma S: Carola städade min lägenhet inför en visning och den vart så glänsande och fin att jag knappt ville sälja längre! Fick ä...

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Anna H
    Anna H: Är helt ny kund. Trevliga och snabba och tillmötesgående. Bra städning. Har bara haft en gång ännu.

Viklunds Städ i Sverige AB

Sankt Eriksgatan 99, Stockholm
    Få en lite lättare vardag genom att lämna över ansvaret för städning av hem eller kontor till oss på Viklunds Städ!
    Arno L
    Arno L: Bra snabba mailsvar, de var på plats i god tid och ett väl utfört städjobb.

Städjätten

Klara Östra Kyrkogata 7, Stockholm
    Städjätten lägger stor omsorg i varje enskilt uppdrag och erbjuder flexibel service med kompetent, utbildad personal.
    P
    P: Jag är jätte nöjd! Storstädning av min lägenhet på 39 kvm, mitt berg med disk diskat och inplockat i skåpen. Soffan damm...
Sida:   1
Stadsdelar i Norrmalm