Gullmarsvägen 27, 111 52 Årsta — Visa karta

Vi på Städjätten har vårt fokus på våra kunder och vi strävar efter att utveckla en nära och
trygg relation med alla våra uppdragsgivare, stora som små. Vårt absoluta mål är att du som kund skall erhålla en tjänst som exakt motsvarar dina förväntningar! Vi försöker alltid utmärka oss genom väl genomtänkta upplägg, flexibilitet och vår inställning till jobbet. Grunden till detta utgörs av vår erfarna och noggranna personal som alla innehar SRY-yrkesbevis för städning. Med åren har vi lärt oss att den viktigaste marknadsföringen är nöjda kunder!

Läs vad 177 kunder tycker om Städjätten

• 2020-09-10

Sara W skrev om Städjätten
    Vi är väldigt nöjda med de tjänster vi köpte genom städjätten, både flytt- och städhjälp. All personal som vi haft kontakt med var proffsiga, lyhörda och alla hade ett gott bemötande. Läs mer
  • 2020-08-11

MATILDA A skrev om Städjätten
    Riktigt besviken på detta företag! Oseriöst och du kan räkna med en massa tilläggskostnader. Anlitade de för flyttstädning och jag har då aldrig varit med om att någon annan städfirma har hört av sig och velat ha 500kr extra för att micro, ugn och fläkt var smutsigt!!! Vad förväntar man sig att denna typ av köksutrustning är om någon betalar för denna typ av tjänst? Som sagt, jag har betalat för några flyttstädningar och ALDRIG varit med om liknande! Och betalar man inte dessa extrapengar de vill ha så gäller inte garantin, alltså att de ska lämna ett rent hem när de är klara. Jag trodde att det var precis det man köpte, men tydligen är det bara ett halvt hem som ingår i det överenskomna priset, om det ska vara helt rent så får man betala mer. Uselt! Läs mer
    2020-09-02 Städjätten svarar MATILDA A
    Hej Matilda,

Tack för att du lämnade din feedback. Vi anstränger oss oerhört hårt här för att göra alla kundupplevelser behagliga och vi beklagar verkligen att vi inte har kunnat uppfylla dina förväntningar den här gången.

Vi vill gärna lösa detta så snabbt som möjligt och hitta en lösning som fungerar för dig. Skicka ett meddelande direkt till oss via hej@stadjatten.se så vill vi gärna prata mer!

Med vänlig hälsningar,
  • 2020-08-04

Pyttan H skrev om Städjätten
    Flytthjälp.
    Mycket trevlig personal som var noggranna, försiktiga med möblerna och hjälpsamma.
    Bra pris.
    Kan verkligen rekommendera Städjätten . Läs mer
    2020-09-02 Städjätten svarar Pyttan H
    Hej Pyttan H,
    Tack för din feedback. Det betyder mycket för oss att du tagit dig tid att berätta för oss vad du tyckte om våra tjänster. Våra kunders åsikter är oerhört viktiga för oss och det är så roligt och inspirerande att få läsa din härliga kommentar.

Med vänlig hälsning,
  • 2020-07-31

IDA W skrev om Städjätten
    Efter att velat fram och tillbaka mellan olika flyttfirmor valde jag tillslut Städjätten och är verkligen nöjd. Båda killarna kom i tid och var nogranna, speciellt då det var ganska rörigt i min gamla lägenhet. Kommer troligtvis anlita dem vid nästa flytt!

Däremot är det bra att kunna engelska då ingen kunde svenska. :) Läs mer
  • 2020-07-07

Siv L skrev om Städjätten
    Kom i tid, gjorde ett bra jobb.
    Tur att jag pratar engelska, då ingen av de tre pratade svenska. Läs mer
  • 2020-07-07

Christopher A skrev om Städjätten
    Flytthjälp. Väldigt bra, snabbt och problemfritt. Läs mer
  • 2020-06-06

Mattias E skrev om Städjätten
    Vi använde oss av städjätten
    när vi flyttade nyligen och de hjälpte oss med både flyttstädning och flytt! Vi kunde inte bara mer nöjda och kan verkligen rekommendera. Allt gick proffsigt till hela vägen, både innan och under flytten och de som var på plats och flyttade och städade gjorde ett kanon jobb och var tom på plats innan utsatt tid. Kort sagt en riktigt bra och prisvärd upplevelse!

/Mattias, Maja och Elsa Läs mer
  • 2020-05-31

Emma L skrev om Städjätten
    Snabba och professionella killar. Allt packades väldigt säkert och ställdes upp väldigt fint i lägenheten. Kommer använda igen. Läs mer
  • Jessica O

2020-05-31

Jessica O skrev om Städjätten
    Använde Städjätten för flytthjälp. Otroligt duktiga killar! Proffsiga, effektiva och supertrevliga rakt igenom. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-05-24

Mikaela A skrev om Städjätten
    Otroligt trevliga och duktiga. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2020-05-11

Eva-lena H skrev om Städjätten
    Jag fick hjälp med både flytt och städning och det var en otroligt bra service. Väldigt bra bemötande och snabb hjälp Läs mer
  • 2020-05-07

Fanny R skrev om Städjätten
    Anlitade Städjätten för både flytthjälp och flyttstäd. superproffsiga, effektiva och noggranna under hela processen från början till slut. Kan varm rekommendera! Läs mer
  • 2020-05-06

Linda W skrev om Städjätten
    Det var enkelt att få kontakt med städjätten för offert för flytt, och företaget svarade snabbt på följdfrågor. Själva flytten gick smidigt, flyttkillarna var proffsiga och trevliga och gav service över förväntan. Läs mer
  • 2020-05-05

Malin W skrev om Städjätten
    Dom kom i exakt tid och var snabba, effektiva och trevliga. Kunde inte varit nöjdare. Läs mer
  • 2020-04-29

Sebastian B skrev om Städjätten
    Supertrevlig och ordentlig personal som gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • 2020-04-16

Carl Fredrik Gustav E skrev om Städjätten
    Beställde byggstäd.
    De städade och lämnade sedan (olåst) utan att kontakta mig.
    Städningen var dåligt utförd, damm och sågspån överallt.
    Kontaktade dem direkt men de ansåg sig vara klara. Jag var påstridig så de kom till slut tillbaka, och då höll de med om att det var dåligt städat. Så de fortsatte att städa till de var klara igen. Då var det för mörkt för mig att se resultatet.
    Dagen efter var det väggar som helt eller delvis inte var torkade, trots att de alltså enligt egen utsago städat allting grundligt 2 gånger.
    Kontaktade dem igen och de skulle återkomma. Vilket de inte gjorde.
    Fick städa allting själv, så deras arbete var för mig inte värt någonting.
    Efter ett par veckor hade de inte återkommit så jag mailade dem. Fick svar att de kan komma och fortsätta byggstäda mot full betalning.
    De vill alltså inte ta ansvar för sitt slarv. Kommer aldrig anlita dem igen. Läs mer
    2020-04-16 Städjätten svarar Carl Fredrik Gustav E
    Hej Fredrik!

Du anlitade oss för byggstädning med priset löpande per timme. Vår personal var hos dig och städade under den tiden du godkände. När du ringde och berättade att du inte var nöjd så skickade vi tillbaka personalen direkt. Vi trodde först att du ville köpa in fler timmar städning, men det visade sig att du inte ville betala för den tiden trots att det var löpande timpris som var avtalat. Vi godkände att inte ta betalt för extra tiden eftersom vi ville att du skulle vara nöjd.

Nu hör du av dig igen och vill ha ännu mer gratis städning vilket vi tyvärr inte kan göra. Vi kommer gärna ut och städar, men då måste vi ta betalt för det.

Hälsningar
    MATILDA A gillar detta
  • 2020-03-29

Anders L skrev om Städjätten
    Anlitade Städjätten för flytt och flyttstäd, mars 2020.

Bra utfört arbete och trevligt bemötande.
    Kan rekommenderas!

/Anders, Tyresö Läs mer
  • 2020-03-29

Amir E skrev om Städjätten
    Grabbarna som hjälpte till med flytten var exemplariska. 5 av 5. Läs mer
  • Linnea S

2020-03-28

Linnea S skrev om Städjätten
    Vi är otroligt nöjd med vår upplevelse. Grabbarna var supertrevliga, effektiva, tydligt erfarna och med en härlig attityd. Rekommenderas varmt! Vi hör av oss när vi flyttar nästa gång igen. Tack! Läs mer
  • 2020-03-27

Sofie B skrev om Städjätten
    Jag säger bara wow wow wow. Helt fantastiska flyttkillar, mycket effektiva och trevliga. Kommer använda Städjätten för alla framtida flyttar. Rekommenderas mycket varmt. Helt grymma!! Läs mer
  • 2020-03-26

Marin G skrev om Städjätten
    Beställde både flytt och städ till en lägenhet.

Killarna som kom var 2 st, och de var punktliga. De var jätte trevliga och var noga både med möblerna och sina kroppar( hade hjälpmedel). Läs mer
  • 2020-03-20

REGINA N skrev om Städjätten
    Så bra! Vi bokade 2 man+bil för flytthjälp men behövde utöka till 3man på grund av krånglig hiss. Trots att detta skedde mindre än 24 timmar innan flytten så var det inga problem att ordna, och även om hissen faktiskt fungerade så kändes det bra att ha 3 man! Rekommenderar varmt. Flytthjälp är det bästa beslutet man kan ta i flytttider! Läs mer
  • 2020-02-09

ULRICA B skrev om Städjätten
    Vi hade flytt och städ av två lägenheter till gemensamt nytt hus. Allt gick över förväntan. Flyttkillarna va superbra och trevliga. I och med samma firma från båda lägenheterna till huset så hjälptes killarna åt och allt blev klart snabbt. Städarna va också fantastiska och blev klara snabbt. Stort tack till Städjätten som gjorde vår flytt enkel och smidig!! Läs mer
  • 2020-02-05

Marie F skrev om Städjätten
    Först var jag ganska missnöjd, en ”liten” flyttbil anlände. Men ett samtal senare skickades en bil till och problemet var löst. Flyttkillarna var väldigt bra... inga skador på ngt och de fick kämpa... 3 tr och en pytteliten hiss... stora och tunga möbler fick bäras upp.
    Så stor stjärna till de som utförde själva flytten, en mindre stjärna till plannern. Läs mer
    2020-02-06 Städjätten svarar Marie F
    Hej Marie,

Först måste jag bara be om ursäkt för missförståndet med flyttbilen.
    Tack för ditt tålamod och förståelse. Det är alltid mycket enklare för oss att vara flexibla och lösa problem och missförstånd som uppstår när vi får ett sånt härligt bemötande!
    Det är väldigt viktigt för oss att du som kund får en smärtfri och smidig flytt när du anlitar flyttproffs.

Tack för att du tog dig tiden till att skriv om oss!

Ha en fortsatt trevlig dag!
  • 2020-02-02

Carl E skrev om Städjätten
    Jätte trevliga och efektiva.
    Jag är super nöjd Läs mer
    2020-02-04 Städjätten svarar Carl E
    Hej Carl,

Det är enkelt att vara trevlig och effektiv när man bemöts av någon lika trevlig som du själv!

Tack för din fina rekommendation och tack för förtroendet!

• 2020-01-24

Sara J skrev om Städjätten
    Vi köpte flytt och flyttstädning.
    Helt otroligt nöjd med allt, snabba svar på frågor och flytt gubbarna var otroligt skickliga och dessutom väldigt trevliga. Över alla förväntningar.
    Tack så mycket Läs mer
    2020-01-29 Städjätten svarar Sara J
    Hej Sara,

Tack själv för ditt superfina bemötande och för att du tagit dig tiden till att skriva om din erfarenhet med oss!

Önskar dig en fortsatt trevlig dag och om du någonsin behöver hjälp igen så tveka inte på att höra av dig!

Mvh från oss alla på Städjätten!
  • 2019-12-16

Gunilla A skrev om Städjätten
    Fick snabbt hjälp med både packning och flytt. Bra organiserat, ringde för att stämma av och lätta att komma i kontakt med när jag behövde fråga något. Punktliga och väldigt trevliga personer som kom och utförde uppdraget. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-09-02 Städjätten svarar Gunilla A
    Hej Gunilla A,

Med vänlig hälsning,
  • 2019-12-12

Stig J skrev om Städjätten
    Beställde en flyttning av möbler till tippen, de kom lite sent men när de kom så blev det fart på killarna, snabbt å smidigt🙂 Läs mer
  • stig j

2019-12-12

stig j skrev om Städjätten
    Flyttning av möblerna gick snabbt och bra trots att de var försenade.
    Flyttstädningen var patetisk,mitt i städningen var det plötsligt för smutsigt och de måste ha 1000:- till,liknar utpressning de vet att man är stressad och bara vill ha allt klart. Bedrövligt 😡😡 Läs mer
    MATILDA A gillar detta
  • 2019-12-09

ANNA T skrev om Städjätten
    Supernöjd med flytthjälpen från Städjätten. Punktliga, proffsiga, hjälpsamma och snabba flyttkillar. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-12-06

Therese S skrev om Städjätten
    Anlitade städjätten för både flytthjälp och städning. Jätteduktiga, snabba och proffsiga! Läs mer
  • 2019-11-29

Lotta S skrev om Städjätten
    Jättebra service både bokning, flyttkillar, punktlighet och kostnad. Rekommenderas varmt🙂 Läs mer
  • 2019-11-17

ted g skrev om Städjätten
    Flyttstädning
    Jätte bra, kom tidigt och vara klara snabb med utmärkt resultat Läs mer
  • 2019-11-07

Therese J skrev om Städjätten
    Anlitade Städjätten för flytt och flyttstäd 6/11-19.
    Så grymt nöjd. Proffsiga och supertrevliga.
    /Therése J. Läs mer
  • 2019-10-06

Anders A skrev om Städjätten
    Flytt + städ
    Mycket bra bemötande och fantastisk flytthjälp! Läs mer
  • 2019-10-02

Jenny O skrev om Städjätten
    Anlitade städjätten för flytthjälp och är supernöjd! Dem kom i tid och var väldigt effektiva. Läs mer
  • 2019-10-01

matthias j skrev om Städjätten
    Anlitade dessa för flytt av möbler. Tydlig information och flyttkillarna kämpade hårt. Mkt bra pris för detta jobb. Jag är helnöjd Läs mer
  • 2019-09-20

Erica C skrev om Städjätten
    Tack för en jättefin flytt utfört idag av 4 riktigt duktiga och trevliga män. Läs mer
  • 2019-09-18

Erica C skrev om Städjätten
    Flytten gick perfekt. Kom i tid och arbetade effektivt och var mycket vänliga och noggranna med lastning och inplastning av möbler för att skydda dessa. Lyhörda för var möbler skulle placeras ut. Rekommenderar dem varmast. Läs mer
  • 2019-09-12

Dee M skrev om Städjätten
    Anlitade som flyttfirma, aldrig igen. De kom 2-3 timmar sent, smutsade ner alla mina möbler inklusive min fina soffa, och jag väntar fortfarande på ersättning en månad senare.

Jag bokade tid mellan 13-14. Killarna dyker upp kl 16, och kontoret förklarar att det var pga "tidigare kunden ljög om hur mycket de hade att flytta." Men då säger man ju till den kunden som ljög att nu får de vänta på sin egen bekostnad då de varit oärliga, och inte bestraffa nästa ärliga kund. Jag har husdjur och tog ledigt från jobbet för att flytta de tiderna, fick sitta i en tom lägenhet och vänta.

Själva flyttkillarna var snabba och trevliga men väldigt trötta, och de smustade ner SAMTLIGA mina möbler med oljiga, svarta handavtryck. Det mesta gick för att mig att tvätta bort (tog någon timme...) men med min stora fina soffa (kostar 6000kr för en ny i dagsläget) gick det ej att få bort. Nu har det gått en månad och jag väntar fortfarande på ersättning från firman.

Varje gång jag ringer så är personalen hänginga och ledsna och har en massa ursäkter. Tror de är kraftigt underbemannade, och ledningen får nu skärpa sig och anställa fler, och ge arbetarna HANDSKAR snälla. De kostar någon krona per par. Hur lönar det sig att spara in på det och sedan brottas med kunder och ersätta dyra soffor? Läs mer
  • Louise A

2019-09-11

Louise A skrev om Städjätten
    Använde Städjätten för såväl flytt, som flyttstäd. De bemötte mycket trevligt och gjorde enligt offererad tid, så inga oväntade överraskningar i fakturan. På det hela tagen jättenöjd och kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-09-12 Städjätten svarar Louise A
    Hej Louise,

Nu blir vi extra glada och stolta :)
    Tack så jättemycket för att du tog dig tiden till att skriva om din erfarenhet med oss!

Teamet på städjätten
  • 2019-08-15

Charlotta R skrev om Städjätten
    Flytt allt flöt på bra. Jag upplever att man blev bra bemött.Jag har aldrig använt flyttfima förut har alltid flyttat själv så jag
    tycke det va bekvämt och värt pengarna Läs mer
    2019-09-12 Städjätten svarar Charlotta R
    Hej Charlotta,

Så kul att vi uppnådde dina förväntningar!
    Det är ofta ett stort projekt att flytta och kan därför vara oerhört avlastande och befriande när proffsen tar hand om det.

• Fredrika G

2019-08-14

Fredrika G skrev om Städjätten
    Toppen firma! Hjälpte oss med akutflytt dagen efter och jobbade effektivt och snabbt hela dagen, bara plus! Och fantastiskt kundbemötande av killarna på kontoret :) +++++ Läs mer
    2019-09-12 Städjätten svarar Fredrika G
    Hej Fredrika,

Toppen kund!
    Ditt bemötande och flexibilitet hjälpte oss oerhört med att hantera hela tjänsten på bästa sätt!

Vi ser fram emot att hjälpa er igen!

Teamet på Städjätten
  • 2019-08-07

Joanna L skrev om Städjätten
    Suveränt och mycket proffsigt! Härlig service. Läs mer
  • Yvonne D

2019-08-02

Yvonne D skrev om Städjätten
    Flytthjälp; Kom punktligt, trevliga killar, väldigt proffsiga o vänliga, klara 1 Tim före uppskattad tid. Kundtjänstens personal är oxå supertrevliga o proffsiga Läs mer
  • 2019-07-30

Hans C skrev om Städjätten
    Jag anlitade städjätten för flytt och flyttstäd. Flytten gick jättebra och städningen var nästan klanderfri. De hade missat någon fönsterbräda samt slarvat något vid fönsterputsen av ett fönster, men annars toppen. Prismässigt låg städjätten långt under konkurrenterna och kvaliten de leverererade i relation till priset var väldigt bra. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-29

Thomas H skrev om Städjätten
    Flyttkillarna kom tom lite tidigare än angett. De ringde och kollade om det var ok. Flytten fungerade mycket bra, trevliga och duktiga killar. Läs mer
    2019-07-30 Städjätten svarar Thomas H
    Hej Thomas,

Tack för ditt fina omdöme!
    Personalen tackar för ett superfint bemötande.

• Miranda J

2019-07-29

Miranda J skrev om Städjätten
    Mycket bra och trevlig personal!
    Två jättestarkta killar , flytten gick väldigt smidigt och snabbt perfekt😊 Läs mer
    2019-07-30 Städjätten svarar Miranda J
    Hej Miranda,

Tack så jättemycket för att ni tagit er tiden till att skriva om oss!
    Det är alltid oerhört kul att nå kundens förväntningar!

Ni är välkommen att kontakta oss om ni behöver hjälp i framtiden!

Gullmarsvägen 27, 111 52 Årsta