Okej städning men hotar med kronofogden direkt efter utförd tjänst. Samt att ständingen tog dubbelt så lång tid än vad dem sa först enligt offerten. Oseriöst företag!
Städjätten
Om företaget
Vi på Städjätten har vårt fokus på våra kunder och vi strävar efter att utveckla en nära och trygg relation med alla våra uppdragsgivare, stora som små. Vårt absoluta mål är att du som kund skall erhålla en tjänst som exakt motsvarar dina förväntningar! Vi försöker alltid utmärka oss genom väl genomtänkta upplägg, flexibilitet...
476 omdömen om Städjätten
Sedan starten hos Reco 2018
Tack för tjänsten .. .. .. .. .
Andra gången jag använt flytthjälp och första gången för städhjälp. Väldigt nöjd, snabbt utfört och med noggrannhet. Kommer fortsätta använda er och rekommendera er till andra!
Anlitade städhjälp. De hade svårt att komma in och ville sälja på extra tjänster sådant som borde ingå i städning. Och när de nya som flyttade in kom så fanns det klagomål, men de sa att de inte hade något med det att göra. its all about the money.
Klockrent med kort varsel och trevlig personal! Bättre pris än konkurrenterna jag kollade upp.
Bokade en storstädning och var skeptisk först eftersom rutinerna är annorlunda mot vad jag är van vid från städfirman jag anlitat tidigare. T ex att jag inte fick en exakt tid förrän strax innan. Men städarna var väldigt effektiva och duktiga. Vi pratade inte samma språk men det löste sig med firman som mellanhand. Jättenöjd.
Vad ni än gör, anlita aldrig detta bolag. De bra recensionerna nedan är troligen fejk, rekommenderar att läsa om "Stadjatten" på trustpilot också. Uppenbart att dom satt i system att lura sina kunder genom att ringa och meddela att dom behöver ta extra betalt för att lägenheten är hårt nedsmutsad. Går man inte med på att betala extra för deras påhitt omfattas man inte av deras garanti. Detta bolag kommer anmälas till ARN.
Riktigt oseriöst städföretag. Vägrade skicka faktura, endast direktbetalning samt att dom ville ha betalt i förskott. Alltså innan besikting. Räkna med att det i slutändan inte kommer vara rent samt att dom kommer försöka lura på dig fler städtimmar. I mitt fall gick det från 3h enligt offert till att dom ville städa dubbla tiden för att "hinna" bli klara. Det enda dom hann med på 3h (två städare) var kök samt fönsterputs i min 1:a på 40 kvm. Ingen ide att försöka reklamera heller, att ringa kundservice var som att prata med en vägg.
De glömde stänga altandörren samt sopor på uteplatsen. Vid klagomål bad de bara om ursäkt och påstod att de inte slänger sopor, vilket är fel. Det går inte att få tag på ansvarig via telefon, blir hänvisad till mail där det tar lång tid innan svar. Så dåligt!
Hej Catarina, Tack för din feedback. För oss är det viktigt att vi lever upp till våra kunders förväntningar och att de är nöjda. Du kan alltid ringa in till kundtjänst eller maila in till oss för att få hjälp, de har öppet alla dagar i veckan mellan 08.00-21.00! :) Allt gott, Städjätten
Bra utförande Vissa fönster på inglasad terrass kunde inte tvättas
Hej Elisabeth, Tack för din feedback :) Är det så att något saknas eller blivit fel kan du alltid kontakta vår kundtjänst som har öppet alla dagar i veckan mellan 08.00-21.00 Allt gott, Städjätten
SKANDAL! Otroligt otrevligt bemötande från start, dålig info Dåligt städat men när jag klagade så blev dom tysta när jag vägrade betala mer. I övrigt skiter dom i allt bara pengarna kommer in innan de ens kommit hit. Anlita INTE detta blufföretag
Hej Mona, Tack för din feedback, det är tråkigt att höra om din dåliga upplevelse. Självklart tar vi detta vidare inom Städjätten. Du får gärna kontakta oss via hej@stadjatten.se så hjälper vi dig på bästa möjliga sätt. Mvh, Stadjätten
Punktliga och duktiga. Rekommenderar fem verkligen.
Hej Catrin, Stort tack för ditt fina omdöme! :) Önskar dig en fortsatt fin dag, Städjätten
Jag är mycket nöjd med bemötande och allt annat . Tack
Hej Louna, Stort tack för ditt omdöme, vi blir glada över att höra att du är nöjd med vår städning och service :)! Allt gott, Städjätten
Bra service samt bra kvalitet! Vi är nöjda! Det finns inget speciellt som man kan klaga på!
Hej Petru-Adrian, Tack för din feedback. Det betyder mycket för oss att du tagit dig tid att berätta för oss vad du tyckte om våra tjänster! :) Allt gott, Städjätten
Snabb hjälp en söndag när vi behövde det som mest.
Hej Peter, Vi uppskattar verkligen din återkoppling. Det är av stor betydelse för oss att du har investerat tid i att dela med dig av dina tankar om våra tjänster. Åsikter från våra kunder är av oerhörd vikt för oss, och det ger oss en genuin glädje och inspiration att läsa din positiva kommentar. Allt gott, Städjätten
Fick mycket snabb och proffsig hjälp!
Hej Anna, Stort tack för ditt omdöme, vi uppskattar att du har tagit dig tiden för att lämna en recension!:) Allt gott, Städjätten
Personalen på telefon sa att det ingår fönsterputs på flyttstädningen men inget var gjort
Hej Anne, Tack för din feedback, är det något som missats kan du alltid kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig vidare, de har öppet alla dagar i veckan mellan 08.00-21.00 Önskar dig en fortsatt fin dag, Städjätten
Letade random efter städfirmor för flyttstäd och mailade om en offert till Städjätten och blev kontaktad dagen efter. Trevligt bemötande så jag bokade. Mycket bra utfört arbete och trevliga städerskor som var på plats lite innan bokad tid, dock så kunde dom inte svenska eller engelska utan man fick prata Spanska, alla kan inte det så det blir ju lite problematikt. Man behövde dock betala för städningen innan den var genomförd vilket kändes konstigt, trots att dom gjort en kreditupplysning innan då jag skulle använda mig...
Hej Charlie, Tack för din fina feedback!:) Vi tror på olikheter och det gör det möjligt för varje anställd att bidra med sina unika erfarenheter till arbetsplatsen. Ta alltid kontakt med oss om det är så att kommunikationen brister:) Önskar dig en fortsatt fin dag Städjätten
Rengöring av spis och kylskåp och en del skåpluckor. De två som jobbade kunde gjort jobbet snabbare, om de använt "insekts-svamp"/ vindrute-svam som går att köpa på Biltema.
Hej Martin, Tack för din feedback, Vi arbetar kontinuerligt för att förbättra oss och se till att alla våra kunder blir nöjda varje dag! Önskar dig en fortsatt fin dag, Städjätten
Ett seriöst duktigt ansvarsfullt företag,funkade perfekt.Jag beställde flytt städning
Hej Christine, Tack för ditt fina omdöme. Vi blir glada över att höra att du är nöjd med vår städning och vår service!:) Önskar dig en fortsatt fin dag, Städjätten
Snabb och smidig beställning, bra pris och superservice vid båda tillfällen (flytt + flyttstäd). Jättetrevlig personal, rekommenderas varmt.
Hej Veronica, Tack för dina fina ord. Vi på Städjätten är stolta över den höga kvaliteten vi erbjuder och är glada att du är nöjd och fått ett proffsigt bemötande. Alltid trevligt att möta fina kunder som dig!:) Allt gott, Städjätten
Mycket enkel bokning och väl utfört arbete. Tyvärr miss i kommunikationen så balkongen blev inte städad annars hade det blivit full pott!
Hej Paula, Tack för dina fina ord, sker det att något missas kan du alltid ringa in till oss eller maila, vår kundtjänst har öppet alla dagar i veckan 08.00-21.00 :D! Allt gott, Städjätten
Pålitliga, bra jobb, extremt prisvärda.
Hej Johan, Stort tack för ditt fina omdöme, önskar dig en fortsatt trevlig dag!:) Allt gott, Städjätten
Flytten gick bra! Grabbarna kom någon min sent men de hörde av sig innan. Flytten samt boknings processen gick utmärkt. Extra cred till Ludwig Berg som var min handledare.
Hej Sam, Stort tack för ditt fina omdöme och för att du har tagit dig tiden till att skriva om din erfarenhet med oss. Önskar dig en fortsatt trevlig dag och om du någonsin behöver hjälp igen så tveka inte på att höra av dig!:) Allt gott, Städjätten
Bokade in en flytthjälp den 4 augusti. Det var på kort varsel men dessa goa gubbar lyckades utföra ett fantastiskt arbete. Stort eloge för Städjätten
Hej Serdar, Tack för din feedback. Det betyder mycket för oss att du tagit dig tid att berätta för oss vad du tyckte om våra tjänster. Våra kunders åsikter är oerhört viktiga för oss och det är så roligt och inspirerande att få läsa din härliga kommentar. Mvh, Städjätten
Fick supersnabb hjälp, på en söndag till och med, av två trevliga killar som flyttade den tunga möbeln utan problem.
Hej Anna, Vi uppskattar verkligen din återkoppling. Det är av stor betydelse för oss att du har investerat tid i att dela med dig av dina tankar om våra tjänster. Åsikter från våra kunder är av oerhörd vikt för oss, och det ger oss en genuin glädje och inspiration att läsa din positiva kommentar. Allt gott, Städjätten
Så här gick det till; 1. Tiden flyttad 2. Personalen är 1,5 Tim sen 3. Efter 2 Tim av utförs tjänst höjs pris med 1.500 4. Garanti dagar?? Debiterar 300kr /Tim Ha ha ha en av de större blåsning jag gått på . Kan liknas vid Nigeria brev
VARNING dom kopplade bort badkaret som gjorde att hela badrummet vattenfylldes och sen vägrade ta ansvar för det VARNING
Hej Niklas, Tack för din feedback, det är tråkigt att höra om din dåliga upplevelse. Självklart tar vi detta vidare inom Städjätten. Du får gärna kontakta oss via hej@stadjatten.se så hjälper vi dig på bästa möjliga sätt. Mvh, Städjätten
Riktigt dåligt och girigt företag! Jag bokade flyttstäd och har haft en alltigenom dålig erfarenhet av dem. De kräver förskottsbetalning pga ”dålig kreditvärdighet” trots heltidsjobb och skuldfrihet, kommer sent och den utförda städningen lämnar även lite att önska. Fick dessutom tillbringa flera timmar i telefon med att bråka med företaget då jag vägrade att förskottsbetala. Anlita INTE detta företag! Det hade varit enklare att flyttstäda lägenheten själv än att krångla med detta giriga och oseriösa företag
Hej Anna, Vad tråkigt att höra om din upplevelse trots de åtgärder vi har tagit för att du ska vara nöjd med oss. Vi vill självklart leverera både städning och service i toppklass. För oss är det viktigt att vi lever upp till våra kunders förväntningar och att de är nöjda. Därför arbetar vi aktivt med relationen till våra kunder och kommer således ta detta vidare inom Städjätten. Mvh, Städjätten
Slarvig flyttstädning, kan inte rekommendera
Hej Carmen, Tack för din feedback, det är tråkigt att höra om din dåliga upplevelse. Självklart tar vi detta vidare inom Städjätten! Mvh, Städjätten
Sjukt dålig upplevelse från början till slut. Till att börja med var dom sena i FLERA timmar, jag fick ringa flera ggr/timme för att få uppdateringar om hur det går. Dom säger att man inte kan avboka, enligt deras avtal. Dom kom ÖVER EN DAG försent. Tom när vi bokade om till nästa dag kom dom ändå sent och då var vi första pass (aka första kund). Som har skadat två möbler som dom erbjöd 1500kr när jag behöver köpa nu NYA PGA DOM. Ett stort jävla skämt… dom klickar bort på telefon när man pratar och kan inte ens ringa upp...
Hej Matas Tack för din feedback, det är tråkigt att höra om din dåliga upplevelse. Självklart tar vi detta vidare inom Städjätten. Mvh, Stadjätten
Ett städfirma som inte kan städa, det är vad du får om du anlitar Städjätten som sen heller inte vill åtgärda det dom har blivit anlitade för, som i det här fallet var en flyttstädning. De gjorde även en kreditprövning utan godkännande och info innan. När de väl kom till lägenheten ringde de direkt och sa att de måste lägga på ytterligare kostnad för att det kommer ta längre tid för dem att utföra städningen. Innan de ens påbörjat den. Sen kommer vi då till resultatet, när vi kom in i lägenheten innan nyckeln skulle lämnas...
Hej Maria, Vad tråkigt att höra om din upplevelse trots de åtgärder vi har tagit för att du ska vara nöjd med oss. Vi vill självklart leverera både städning och service i toppklass. För oss är det viktigt att vi lever upp till våra kunders förväntningar och att de är nöjda. Därför arbetar vi aktivt med relationen till våra kunder och kommer således ta detta vidare inom Städjätten. Mvh, Städjätten
Utmärkt jobb! Duktig och noga jobb kan rekommenderas.
Hej Christer, Stort tack för din fina feedback, önskar dig en fortsatt trevlig dag och om du någonsin behöver hjälp igen så tveka inte på att höra av dig! Allt gott, Städjätten
Två duktiga tjejer var här. Trevliga på alla sätt och jobbade med full energi. Svårt att kommunicera med men det gick bra ändå..
Hej Maud, Stort tack för din fina feedback. Är det så att kommunikationen brister kan du alltid ringa in till kundtjänst så hjälper vi dig vidare, vi tror på olikheter i en arbetsstyrka där alla får bidra med sina unika erfarenheter till arbetsplatsen, önskar dig en fortsatt trevlig dag och om du någonsin behöver hjälp igen så tveka inte på att höra av dig! Allt gott, Städjätten
Hittade inte fram och skyllde på kollektivtrafiken. Uppgav att deras städare va påväg men när de sa vart så va det åt helt fel håll. Hade tagit ut halvdag för att möta upp dem men de ringde i te eller kommunicerade i te. Ville först inte ge någon kompensation alls. Sen sa de att de skulle komma dagen efter. Vilket de gjorde. Men gjorde ett pissdåligt jobb. Så vi har fått spendera dagar med att återställa deras skit! De begärde också mer pengar efter slutfört jobb än vad som kommit överrens om. Där de inte heller hade...
Hej Dan, Tack för din feedback, det är tråkigt att höra om din dåliga upplevelse. Självklart tar vi detta vidare inom Städjätten. Du får gärna kontakta oss via hej@stadjatten.se så hjälper vi dig på bästa möjliga sätt. Mvh, Stadjätten
Bokade flyttstädning ca 4 veckor innan flytt. Signerade avtal, såg att det togs hela 2 kreditupplysningar på mig av företaget. Hade kontakt med företaget flera gånger efter att avtalet slutits. Dagen före flyttstädningen skulle utföras fick jag ett sms om att städningen skulle påbörjas dagen efter mellan 12-14. Väntade i huset och när kl slog 14 ringde jag till ”kontoret” för att försäkra mig om att de var påväg eftersom jag behövde åka. Personen som svarade bekräftade min bokning och sa sig inte kunna få kontakt med den...
Hej, Jag vill börja med att beklaga den negativa upplevelsen du har haft med vårt företag när det gäller flyttstädningen. Det är oerhört viktigt för oss att erbjuda en pålitlig och professionell service till våra kunder, och det verkar som vi inte levde upp till dessa förväntningar i ditt fall. Jag vill ta tillfället i akt att förklara och åtgärda situationen så gott jag kan. För det första vill jag be om ursäkt för de problem du upplevde med kommunikationen och den avtalade tidpunkten för städningen. Det är uppenbart...
Akta er för dessa. Riktigt oseriöst bolag. De ändrar priser som de lovat, håller inte tider, etc. Finns många bättre städföretag i Stockholm. .
Hej Julian, Vad tråkigt att höra om din upplevelse med oss, vi jobbar ständigt med att förbättra vår service. Önskar dig en fortsatt fin dag:) Allt gott, Städjätten
Mycket trevligt bemötande. Hjälpsamma och tillmötesgående när jag pratade med kundtjänst. Supernöjd med flyttstädningen. Har inget att klaga på.
Hej Jenny Stort tack för din fina feedback, önskar dig en fortsatt trevlig dag och om du någonsin behöver hjälp igen så tveka inte på att höra av dig! Allt gott, Städjätten
Proffsigt även om dom inte var så duktiga på engelska visste dom vad som skulle göras utam så mycket kommunikation.
Hej Dan, Stort tack för din fina feedback, önskar dig en fortsatt trevlig dag och om du någonsin behöver hjälp igen så tveka inte på att höra av dig! Hos oss är alla välkomna att arbeta oavsett vilket språk de talar. Vi tror starkt på en variation av olikheter i vår arbetsstyrka eftersom varje anställd får möjligheten att bidra med sina unika erfarenheter till arbetsplatsen. Vi har en svensktalande kundtjänst som finns tillgängliga måndag - söndag 08.00 - 21.00 alla dagar om året ifall kommunikationen brister. Allt gott, Städjätten
Har varit med om en skräckupplevelse! Städjätten är det absolut sämsta företag jag har anlitat! Det pris som nämndes, blev det dubbla! Eftersom detta falska företag KRÄVER att man måste betala under städandets gång (jag förstår nu varför) och hotar med Inkasso om man inte betalar, så betalade jag de 9.970:- som det skulle kosta😪 Efter massor av nedlagd tid så skulle jag få ”omstädning”. Detta var också ett skämt! Trots önskemålslista ( som de tyckte var bra att jag skrev), där knappt några av mina önskemål uppfylldes, och...
Hej Eva, Vad tråkigt att höra om din upplevelse trots de åtgärder vi har tagit för att du ska vara nöjd med oss. Vi vill självklart leverera både städning och service i toppklass. För oss är det viktigt att vi lever upp till våra kunders förväntningar och att de är nöjda. Därför arbetar vi aktivt med relationen till våra kunder och kommer således ta detta vidare inom Städjätten. Mvh, Städjätten
Riktigt dålig upplevelse av detta städbolag tyvärr. Bokade storstädning i samband med att jag skulle hyra ut min lägenhet. Dels gick de två städarna hem redan efter 2h, istället för 3h som avtalat. Vilket hade varit ok om städarna faktiskt gjort ett bra jobb, men när jag väl kom hem igen på lunchen för att granska städningen möttes jag av smuts på golvet, fläckar som var kvar på bordet, damm på byråer, hyllor och fönsterbänk. Golvet i badrummet var fläckigt (inte avtorkat) och det låg även hår på golvet som inte var mitt...
Hej Lovisa, Vad tråkigt att höra om din upplevelse trots de åtgärder vi har tagit för att du ska vara nöjd med oss. Vi vill självklart leverera både städning och service i toppklass. För oss är det viktigt att vi lever upp till våra kunders förväntningar och att de är nöjda. Därför arbetar vi aktivt med relationen till våra kunder och kommer således ta detta vidare inom Städjätten. Mvh, Städjätten
Sveriges mest oseriösa företag De ringde och avbokade flyttstädningen 2 ggr på lika många dagar -båda gångerna flera timmar efter de skulle vara färdiga. Jag fick straffavgifter från husägaren då det inte blev klart i tid varför deras faktura bestreds (därtill innehöll den flera avgifter som aldrig nämndes i offerten). Då ringer en ”Anton” upp och gapar och skriker varför jag lägger på. Han fortsätter ringa 12 ytterligare gånger över loppet av 6 minuter. En mycket obehaglig upplevelse. Avråder alla från att använda detta ”företag”! Usch!!
Hej Joakim. Tack för din feedback, det är tråkigt att höra om din dåliga upplevelse. Självklart tar vi detta vidare inom Städjätten. Du får gärna kontakta oss via hej@stadjatten.se så hjälper vi dig på bästa möjliga sätt. Mvh, Stadjätten
Katastrof! Fruktansvärt företag. Bokade tjänster hos Städjätten för bortforsling och sanering. Arbetarma var 2 timmar försenade. Arbetarna var okunniga - visste ej vart återvinnings centralen fanns, att de ska sorteras eller jobbade effektivt. De var i lägenheten 3 borta i 5 av 7 timmar. Vi blev fakturerade för 9 timmar. Enligt överenskommelse skulle de bli 3 vändor med bil. Arbetarna tog 1 vända. Överrenskommelsen gällde 1 hel arbetsdag. Sanering skulle ske 2 dagar senare. De ville att vi skulle betala fullpris för en...
Hej Toni. Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback. Vi vill självklart leverera både städning och service i toppklass och vill veta hur vi kan förbättra oss, hör gärna av dig till hej@stadjatten.se eller maila ditt område så vi kan få direktkontakt och komma fram till en lösning som känns bra för bägge parter. Mvh, Städjätten.
THESE GUYS ARE THE WORST OF WORST. WE PAID UPFRONT AND NO ONE SHOWED UP AS AGAREED AT 0800. NO CALLS, NO NOTHING - WE AS CUSTOMERS HAD TO REACH THEM AND STILL WAITING ON THE LINE FOR THEM TO ANSWER. DO NOT USE USE THESE PEOPLE, WE WILL FILE A REPORT.
Hi Charles, We are sorry to hear about your situation. We will take this further within Städjätten, if you have any questions you can email us at hej@stadjatten.se Best regards, Städjätten
BOKA INTE. Jag bad om bortforsling och sanering. Jag hade bokat bortforslingen för kl.8, de kom kl.11. Sen lyckas de inte ens forsla bort hälften av sakerna, så kl. 19 säger de att jag måste betala dubbelt pris för att de ska kunna forsla bort resten NÄSTA DAG. Fast det var deras fel att de inte hann med vad som hade sagts ("allt kommer bli klart på en dag", "vi håller på tills vi blir klara idag"). De hann inte ens med två lass med tre pers. Människorna i telefon var trevliga men själva personalen som flyttade bort saker...
Hej Annie, Tack för att du tog din tid och skrev ett omdöme. För oss är det viktigt att vi lever upp till våra kunders förväntningar och att de är nöjda. det är tråkigt att höra om din dåliga upplevelse. Självklart tar vi detta vidare inom Städjätten. Hos oss är alla välkomna att arbeta oavsett vilket språk de talar. Vi tror starkt på en variation av olikheter i vår arbetsstyrka eftersom varje anställd får möjligheten att bidra med sina unika erfarenheter till arbetsplatsen. Vi har en svensktalande kundtjänst som finns...
Allt jättebra, duktiga killar 💥
Hej Åsa, Stort tack för ditt fina omdöme! :) Det glädjer oss att du är nöjd! Mvh, Städjätten
Alltid tydliga med hur de kan hjälpa till vänliga hjälpsamma och verkar pålitliga förmedlar att allt går att ordna
Hej Gina, Tack för dina värmande ord. Det gör oss glada att du är nöjd!:) Önskar dig en fin dag, Städjätten
Städningen var bra. Det som var sämst var deras kundbemötande. Vid offert fick jag ett pris. Vid bokning tillkom det plötsligt administrationsavgift. Var mycket tydlig i mina frågor vid bokning om det är något gällande fönster som kommer kosta extra. Nejdå får jag ett självklart svar. Fönster ingår oavsett hur många. Det som inte framkom var att 3 glas fönster kostar extra. Trots att jag klart och tydligt frågade! När städdagen kom får jag ett samtal där jag får veta att det var mitt ansvar att veta att jag behövde betala...
Hej Gustav Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback. Vi vill självklart leverera både städning och service i toppklass och vill veta hur vi kan förbättra oss, hör gärna av dig till hej@stadjatten.se eller maila ditt område så vi kan få direktkontakt och komma fram till en lösning som känns bra för bägge parter. Mvh, Städjätten.
Det här är det sjukaste företaget jag haft oturen att bli utsatt för. Dom har ett annat företag som heter flyttgubbarna som jag beställde flytt och städ från. För att göra en LÅNG historia kort så hade dom sönder mina saker, blev klara 03:30 dagen efter dom skulle bli klara (skulle vara klara typ 13:00 eller så), försökte kräva mig på 10k för flytt och städ eftersom det tog dom 6h att utföra en flytt jag personligen utfört HELT SJÄLV på 3h. vi kommer överens om att 4k (eller där omkring, kommer inte ihåg exakt) är ett rimligt...
Hej David. Tack för din feedback, det är tråkigt att höra om din dåliga upplevelse. Självklart tar vi detta vidare inom Städjätten. Du får gärna kontakta oss via hej@stadjatten.se så hjälper vi dig på bästa möjliga sätt. Mvh, Stadjätten
Bokat storstädning. De skulle komma mellan 12-14 och ringa en timme innan, när tiden närma sig så ringer jag och undrar om det kommer någon? Får svar att de var sena och skulle komma 16,30. Pga min sjukdom är det för sent då det kolliderar med mina behov. Säger då att eftersom de inte kontaktat mig och informerat och inte heller ju hållit det avtal vi ingått så vill jag avboka. Det skulle kosta 3000kr??? Efter diverse tjafs så var budet på 1500kr, vilket är lika oacceptabelt. Men då var min energi slut så sa ok jag betalar...
Hej Yvonne. Vad tråkigt att höra om din upplevelse trots de åtgärder vi har tagit för att du ska vara nöjd med oss. Vi vill självklart leverera både städning och service i toppklass. För oss är det viktigt att vi lever upp till våra kunders förväntningar och att de är nöjda. Därför arbetar vi aktivt med relationen till våra kunder och kommer således ta detta vidare inom Städjätten. Mvh, Städjätten