Gullmarsvägen 27, 111 52 Årsta — Visa karta

Vi på Städjätten har vårt fokus på våra kunder och vi strävar efter att utveckla en nära och
trygg relation med alla våra uppdragsgivare, stora som små. Vårt absoluta mål är att du som kund skall erhålla en tjänst som exakt motsvarar dina förväntningar! Vi försöker alltid utmärka oss genom väl genomtänkta upplägg, flexibilitet och vår inställning till jobbet. Grunden till detta utgörs av vår erfarna och noggranna personal som alla innehar SRY-yrkesbevis för städning. Med åren har vi lärt oss att den viktigaste marknadsföringen är nöjda kunder!

Läs vad 137 kunder tycker om Städjätten

• 2019-08-15

Charlotta R skrev om Städjätten
    Flytt allt flöt på bra. Jag upplever att man blev bra bemött.Jag har aldrig använt flyttfima förut har alltid flyttat själv så jag
    tycke det va bekvämt och värt pengarna Läs mer
  • Fredrika G

2019-08-14

Fredrika G skrev om Städjätten
    Toppen firma! Hjälpte oss med akutflytt dagen efter och jobbade effektivt och snabbt hela dagen, bara plus! Och fantastiskt kundbemötande av killarna på kontoret :) +++++ Läs mer
  • 2019-08-07

Joanna L skrev om Städjätten
    Suveränt och mycket proffsigt! Härlig service. Läs mer
  • YVONNE D

2019-08-02

YVONNE D skrev om Städjätten
    Flytthjälp; Kom punktligt, trevliga killar, väldigt proffsiga o vänliga, klara 1 Tim före uppskattad tid. Kundtjänstens personal är oxå supertrevliga o proffsiga Läs mer
  • ANDREAS A

2019-08-01

ANDREAS A skrev om Städjätten
    De hade sönder en lampa och fick endast 250kr i kompensation.. (pga ”värdeminskning”)
    Städningen var sådär
    Flytten gick helt ok även om vi knappt kunde kommunicera.

Andreas Läs mer
  • 2019-07-30

Hans C skrev om Städjätten
    Jag anlitade städjätten för flytt och flyttstäd. Flytten gick jättebra och städningen var nästan klanderfri. De hade missat någon fönsterbräda samt slarvat något vid fönsterputsen av ett fönster, men annars toppen. Prismässigt låg städjätten långt under konkurrenterna och kvaliten de leverererade i relation till priset var väldigt bra. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-29

Thomas H skrev om Städjätten
    Flyttkillarna kom tom lite tidigare än angett. De ringde och kollade om det var ok. Flytten fungerade mycket bra, trevliga och duktiga killar. Läs mer
    2019-07-30 Städjätten svarar Thomas H
    Hej Thomas,

Tack för ditt fina omdöme!
    Personalen tackar för ett superfint bemötande.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

• Miranda J

2019-07-29

Miranda J skrev om Städjätten
    Mycket bra och trevlig personal!
    Två jättestarkta killar , flytten gick väldigt smidigt och snabbt perfekt😊 Läs mer
    2019-07-30 Städjätten svarar Miranda J
    Hej Miranda,

Tack så jättemycket för att ni tagit er tiden till att skriva om oss!
    Det är alltid oerhört kul att nå kundens förväntningar!

Ni är välkommen att kontakta oss om ni behöver hjälp i framtiden!

• 2019-07-28

Saba M skrev om Städjätten
    Helt ok, städerskorna kunde inte svenska så det va svårt att kommunicera och när vi anmälde att inte va helt nöjda med städ så åtgärdas inte det. Läs mer
    2019-07-30 Städjätten svarar Saba M
    Hej Saba,

Jättekonstigt att vi inte åtgärdade missarna då vi har en städgaranti som gäller i 7 dagar.

Kontakta oss så att vi kan gå vidare med detta.

Thomas B skrev om Städjätten
    Vi köpte ett paket med flytthjälp och flyttstädning för en 46 m2 1:a med sovalkov och balkong.

=== Det positiva med flytthjälpen ===

* Personalen kom i tid och var mycket trevliga och enkla att prata med (engelska).
    * Flytten gick mycket snabbt och effektivt utan att någonting skadades eller smutsades ner.
    * Priset stod sig bra i jämförelse med andra firmor.

=== Det negativa med flytthjälpen ===

* Personalen glömde kvar diverse möbler och småsaker (golvlampa, särmonterad hylla, gitarr m. fl.) på en avsats utanför vindsförrådet. Vår instruktion var att "allt ska med", men endast några flyttlådor framför de andra prylarna kom med i flyttlasset.

Vi påpekade aldrig saken för Städjätten som säkert hade gjort något för att gottgöra oss om vi hade det. Med det sagt är det märkligt att man missade prylarna som i övrigt stod på en helt kal trappavsats.

=== Det positiva med flyttstädningen ===

* Vi fick möjlighet att komplettera flyttstädningen med städning av balkongen till ett bra pris, bara några dagar innan städningen skulle ske.

=== Det negativa med flyttstädningen ===

* Städningen var slarvigt gjort, även om majoriteten av ytorna var ordentligt städade. Det var ränder på fönstren (inget katastrofalt), visa hyllplan verkade inte alls ha blivit avtorkade i köket och vissa ytor på golvet i badrummet var smutsiga.

Den person som flyttade in i lägenheten efter oss godkände inte städningen och Städjätten kom dit och kompletterade städningen efter att vi skickat bilder på det vi båda upplevde som otillräckligt.

=== På det stora hela ===

Städningen understeg våra förväntningar och behövde kompletteras (vilket vi fick hjälp med efter att ha dokumenterat- och skickat in bristerna till Städjätten).

Flytten flöt på utmärkt, men eftersom några saker glömdes kvar behövde själva arbetet därför kompletteras. Därför understeg även den våra förväntningar.

Fakturorna skickades per mail och skulle vara Städjätten "tillhanda senast tre arbetsdagar efter att du fått fakturan". Det är den snävaste betalningstiden jag har varit med om men kunde betalas med Swish vilket gjorde det lättare att betala i tid. En så snäv tidsram understiger mina faktureringsförväntningar.

Vi anlitade städjätten för att slippa allt det jobbiga och trassliga som hör till när man flyttar. Därför tar vi med oss en negativ upplevelse, trots att allt gick att lösa efter lite "jobb och trassel".

Vi kommer inte anlita städjätten igen för städhjälp. För flytthjälp är de fortfarande ett alternativ (med lite mer kontroll från vår sida, vilket inte är orimligt att begära från kunden). Läs mer
    2019-07-30 Städjätten svarar Thomas B
    Hej Thomas,

Tack så jätte mycket för en så utförlig beskriven av er erfarenhet av oss och våra tjänster.

Det är alltid bra för oss och vår verksamhet att få bra och utförlig feedback från våra kunder.

Vi vill gärna komma i kontakt med dig och gå vidare med detta.

Kontakta oss gärna!

Annalena B skrev om Städjätten
    Flytt som fungerade väldigt bra, tack Läs mer
    2019-07-30 Städjätten svarar Annalena B
    Hej Annalena,

Tack för att ni tog er tiden till att lämna ett omdöme om er erfarenhet av oss och våra tjänster!

Marit S skrev om Städjätten
    Allt var bra i kontakterna och även i samband med de tjänster som utfördes av Städjätten under våren 2019.
    Nu inför flyttstäd valde vi dock ett annat företag som hade "återanvändning" på menyn inte bara återvinning.
    De möbler m.m. som är användbara FÅR inte bara slängas! Produktprosessen är
    energikrävande! Läs mer
    2019-07-30 Städjätten svarar Marit S
    Hej Marit,

Tack för att ni tog er tid till att skriva om er erfarenhet med oss!

Det har ni helt rätt i!
    Vi ska ta vara på våra resurser och tänka på miljön.
    Det är absolut något vi bör ta med oss internt och tala om på nästa utvecklingsmöte.

Tack ännu en gång!

• 2019-07-26

Elisabet S skrev om Städjätten
    Fantastisk service, rekommenderar dem verkligen. Läs mer
    2019-07-30 Städjätten svarar Elisabet S
    Hej Elisabeth,

Tack så jättemycket för dina fina ord!

Önskar dig en fortsatt trevlig dag.

• 2019-07-25

Elise L skrev om Städjätten
    Usel tjänst. Lurar in kunder med billiga priser som de sedan försöker omförhandla under pågående städ. Dök dessutom upp en timme för tidigt, ringde inte förrens de hade väntat en timme och redan hade gått från lägenheten. Tog betalt för städmaterial trots att jag hade inhandlat eget etc. använder aldrig dessa igen! Läs mer
    2019-07-30 Städjätten svarar Elise L
    Hej Elise,

I våra priser så ingår städmaterial.
    Anledningen till att vi har det inräknat i priset är just för att kunden ska slippa bekosta och stå för det själva. Vi vet hur svårt det kan vara att ordna med att ha städmaterial kvar efter att man har hunnit flytta ut ur bostaden.

• 2019-07-25

Mariah L skrev om Städjätten
    Beställde flyttstäd som var uselt utförd. Jag känner tt jag själv kunde gjort ett bättre arbete.
    Intorkad smuts kvar på golv och väggar. Ej dammat ovanpå lampor. Smutsigt bakom toalett.
    Fick ej någon kompensation för detta och då jag flyttade från stan samma dag och en rabatt för kommande beställningar hjälper ju inte mig heller i det läget. Läs mer

Stefan H skrev om Städjätten
    Anlitade städjätten för flytthjälp och ångrar det. Jag skulle inte anlita dom igen.

Två killar med bil dyker upp på flyttdagen. En person kan behjälplig svenska men den andre pratar endast spanska. Dvs engelska funkade inte heller. Det är omständigt och de jobbar inte effektivt. De ägnar mer tid att stapla grejerna i bilen än att flytta lådor/möbler, vilket jag fick göra. Det är den sorgliga sanningen att de tog ett par tunga möbler men jag som kund bar merparten av alla 80 kartonger.
    Sen försvann plötsligt båda killarna i 30min. De återfanns i bilen där ena killen klagade på huvudvärk och den andra stod och rökte. Den ende som kunde svenska försvann därmed på sjukskrivning. En ersättare kom på plats efter en stund med lite mer energi men lika bristfälliga språkkunskaper. På vägen till nya adressen gick lastbilen sönder. De fick tillslut fram den, men en ny bil ersatte inför andra vändan. En mardrömsflytt som jag dessvärre fick betala fullpris för. De drog av en timme men att de släpade benen efter sig och var ineffektiva var tydligen helt ok enl deras prislista. Nej, välj en annan flyttfirma om ni vill slippa problem. Det här gav mig ryggont och smärta i plånboken på samma gång. Läs mer
    2019-07-30 Städjätten svarar Stefan H
    Hej Stefan,

Det är alltid beklagligt när någon blir sjuk under arbetstid men att dessutom bilen havererar under flytten är ju väldigt olyckligt!

Vi vill gärna diskutera detta vidare med dig!
    Kontakta oss gärna så att vi kan gå vidare med detta.

Jonas H skrev om Städjätten
    Återkopplade inte när jag bad om komplettering. Ärendet visade sig ha fallit mellan stolarna. Lyckligtvis kom dom ihåg att fakturera för en komplett städning. Läs mer
    2019-07-30 Städjätten svarar Jonas H
    Hej Jonas,

Nu förstår jag inte riktigt vad för komplettering ni menar men oavsett så ska det inte vara på det viset. Det är väldigt viktigt för oss att alla processer funkar felfritt, framför allt för kunden.

Ring oss gärna så att vi kan gå vidare med detta.

Danilo M skrev om Städjätten
    Beställde flytt och det gick snabbt och smidigt. Inget gick sönder och allt behandlades bra. Bra pris och alla var trevliga Läs mer
    2019-07-30 Städjätten svarar Danilo M
    Hej Danilo,

Stort tack för din rekommendation!
    Vi strävar alltid efter att våra flyttar ska gå så bra och smidigt som er flytt.

Tveka inte på att kontakta oss om du behöver hjälp i framtiden!

Ha en fortsatt trevlig dag.

Viktor B skrev om Städjätten
    Dåligt kundbemötande.
    Saknar kunskap inom det område dom verkar,. Läs mer
    2019-07-30 Städjätten svarar Viktor B
    Hej Viktor,

Det här var inte alls kul att se.
    Vi är alltid måna om att våra kunder får ett bra bemöta och att våra tjänster sköts så problemfritt och smidigt som möjligt.

Kontakta oss gärna så vi kan gå vidare med detta!

Städjätten

Ring oss gärna så att vi kan gå vidare med dett.

Joel H skrev om Städjätten
    Snabb flytt av bohag och trevlig personal Läs mer
    2019-07-30 Städjätten svarar Joel H
    Hej Joel,

Det är alltid enkelt att vara trevlig när man får ett bra bemötande. :)

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!
  • Elin Amanda Ö

2019-07-10

Elin Amanda Ö skrev om Städjätten
    Jag fick hjälp med att flytta av Paul och Mitchel, och de var fantastiska! Roliga, starka, och flexibla med allt som hände. Det var värre än vad jag angivet till dem - hade glömt någon låda - men blev billigare än utlovat :) Jag är supernöjd! Läs mer
    2019-07-30 Städjätten svarar Elin Amanda Ö
    Hej Elin,

Tack så jätte mycket för din fina rekommendation!
    Vi finns här om ni behöver oss i framtiden.

• 2019-05-28

ANDERS S skrev om Städjätten
    Kom 2 h sent, tog 3 timmar längre än den utlovade tiden (en tid som var densamma som vår tidigare flytt av motsvarande karaktär tog), de missade att ta med sig saker i flytten (trots att vi hade märkt ut sakerna mycket tydligt med lappar och markeringspennor) vilket gjorde att vi fick hyra en bil själva dagen efter för att ta hand om deras misstag. Vi hörde av oss under flyttdagen med klagomål och blev lovade reduktion om vi återkom efter helgens flytt. Efter mycket diskussioner erbjöd de sig 500 kr reduktion trots att flytten totalt sett tog 5 h längre än lovat pga de dök upp två timmar sent och var 3 h långsamma än lovat samt att vi fick stå för bil för 800 kr dagen efter. Med andra ord jag skulle aldrig rekommendera städjätten för flytthjälp, oseriöst företag som är långsamma med flit för att öka flyttkostnaden eftersom de går på timme. Företaget lovar gott men inte håller vad de lovar på någon punkt tyvärr. Läs mer
  • 2019-05-15

Martin N skrev om Städjätten
    Tyvärr slarvigt utförd städning så jag fick själv städa en del för att bli godkänd på flyttbesiktningen.

Dom var sedan tillmötesgående med fakturan som skjöts upp så därför blir det ändå en 2:a i betyg istället för en 1:a. Läs mer
  • TALA M

2019-05-13

TALA M skrev om Städjätten
    Sämst på flyttstäd. Anställ inte dem. Dem utförde en omstädningen då vi inte var nöjda. Trots det så var det ändå slarvigt dem sket tex i att putsa Fönstrerna. Läs mer
    2019-05-13 Städjätten svarar TALA M
    Hej Tala,

Förlåt för att fönstren missades!

Vi kan tyvärr inte hitta en bokning i ditt namn.
    Kontakta oss så kan vi gå vidare och lösa detta på bästa sätt!

Med vänlig hälsning
  • FERYAL MAHMOUD A

2019-03-28

FERYAL MAHMOUD A skrev om Städjätten
    Hej
    ' sara.
    jag jätte ledsan att vilja de
    de kommer halvt tima sent och enligt varaktigheten av den fulla lösen per åtgärd långsamt för att öka beloppet
    Ingen respekt för kunden
    Omöjligt att välja det här företaget i nästa gång och inte råda någon till det här företaget. Läs mer
  • 2019-03-23

Mathias E skrev om Städjätten
    I det stora hela fungerade allt bra! Läs mer
  • 2019-03-21

Henrik G skrev om Städjätten
    Timbaserad flytthjälp, funkade bra. Läs mer
  • 2019-02-27

Elsa A skrev om Städjätten
    Jag beställde hjälp med att flytta och slänga skräp samt flyttstädning. Jag fick ett mycket gott bemötande vid bokningen och vid kontakt med personalen som utförde flyttarbetet. De var punktliga, vänliga, effektiva och arbetsamma samt försiktiga med sakerna. Jag hade ingen direkt kontakt med de som utförde städningen men den var noggrann och väl utförd och klar inom överenskommen tid. Läs mer
  • 2019-02-17

Charlotte G skrev om Städjätten
    - Flyttjänst från en adress till två olika adresser i Stockholm
    -Jag blev vänligt bemött. Däremot var jag lite besviken på den omfattande mejlkonversationen. Där gick inte min noggranna information riktigt smidigt fram.
    - Hela flytten gick snabbt och smidigt. Pojkarna som flyttade, bar och körde var flinka, snabba, vänliga, försiktiga och starka. Läs mer
  • 2019-02-17

Maud t skrev om Städjätten
    Rensa och städa ett rum. Blev bra bemött vid beställningen och tiden passades.arbetet gick fort och bra. Inget att anmärka på från min sida. Jag hör gärna av mig om jag behöver hjälp igen. Läs mer
  • 2019-02-12

Gunvor H skrev om Städjätten
    jag blev nöjd.

allt var bra, duktig personal , de jobbade fort.

det blev packning , uppackning .

samt utflyttning och inflyttning

jag blev mycket bra bemött.

GUNVOR Läs mer
  • 2019-02-11

Firas A skrev om Städjätten
    Beställde både flytthjälp och flyttstädning från Städjätten. All kommunikation med "kontoret" funkade väldigt bra. Det var lätt att få tag i någon att prat med om man behövde dubbelkolla något.
    Flyttkillarna kom i tid och var väldigt trevliga och sjätte allt effektivt och smidigt. Samma sak med städningen. Är väldigt nöjd med allt. Läs mer
  • Thor B

2019-02-10

Thor B skrev om Städjätten
    Inga krusiduller utan bra flyttstädat rakt igenom. Det lilla knepiga var att hitta rätt adress för att lämna ifrån sig nycklarna. Dom borde informera att man lämnar till en privat bostadsadress... Läs mer

Beata E skrev om Städjätten
    Allt igenom bra och proffsig flytthjälp samt prisvärt. Tack! Läs mer

Anette b skrev om Städjätten
    Packning och flytt med tömning av lägenhet och slutstädning. Jag upplever städjätten mycket tillmötesgående och har löst alla problem som uppstått på ett utmärkt sätt och fixat även sådant som tillkommit under resans gång. Personalen har varit mycket hjälpsamma och trevliga. Läs mer

Lennart H skrev om Städjätten
    Jättenöjd! Två trevliga, duktiga "flyttgubbar" packade och bar ut mitt möblemang till en vagn på gatan. Bättre än jag trodde. Läs mer
  • Olof N

2019-02-09

Olof N skrev om Städjätten
    Beställde packning och flytt. Flytten var utmärkt. De kom på utsatt tid och det gick fort. Mycket nice killar!

Packningen av en packmäster gick väldigt väldigt långsamt. Varsam ja, men man kan vara varsam o ändå snabb. Trevlig snubbe, snäll men långsam. Läs mer
  • 2019-02-09

Martin L skrev om Städjätten
    Köpte flyttstäd. Fick ett bra resultat men ingen kommunikation över när dom var färdig, vilket var önskvärt. Läs mer
  • 2019-02-09

Lotte w skrev om Städjätten
    Köpte flyttstäd och städjätten försökte lura mig på mer pengar då de hävdade att min lägenhet var mer än normalsmutsig. Den var alltså helt tömd och det fanns knappt dammtussar. Jag sa nej när de ville ha mer pengar och åkte sedan till lägenheten för att prata med städarna som var helt ovetandes om att städjätten hade ”beräknat att det skulle ta mer tid”. Städningen blev bra utan tillägget av pengar, vilket känns som ett klassiskt exempel på att städjätten ville ha mer pengar - utan att städarna skulle bli ersatta för detta. Läs mer
    2019-02-13 Städjätten svarar Lotte w
    Hej Lotte,

Det här låter inte alls bra!
    Ring gärna tillbaka till oss så att vi kan gå till botten med detta.

Teamet på städjätten

Krister S skrev om Städjätten
    Kom lite sent till avtalad tid men gottgjorde det med en extra person vilket blev bra och utlovad tid hölls. Trevliga personer som var försiktiga med möblerna allt bra....👍 Läs mer

Emma G skrev om Städjätten
    Mkt trevliga och bra killar som flyttade åt mig.
    Lite sen information om vilken tid på dagen flytten skulle starta. Läs mer
  • Karolina K

Karolina K skrev om Städjätten
    Flytt och städ på samma dag, allt i tid och utan krångel. Mycket trevliga och kompetenta människor. Det hade varit bra att veta att engelska var vårt kommunikations-språk. Både för att kunna märka sköra eller tunga saker och att allmänt göra sig förstådd. Tips är att iaf flytt-personerna har en ordlista på svensk/engelsk/spanska med flyttord. Tex skört, glas, aktas, teknik, tv osv Läs mer
  • Camilla M

Camilla M skrev om Städjätten
    Jag fick hjälp med flytt av möbler två gånger! Båda gånger möttes jag av otroligt trevliga, artiga och respektfulla personer. De var så hjälpsamma att de till och med hjälpte mig montera om en stor säng även då de redan var klara med jobbet och de inte var här för detta! De var även snabba och effektiva. Så nöjd att jag bjöd dem
    på kaffe! Läs mer
    2019-02-08 Städjätten svarar Camilla M
    Hej Camilla,

Tack för ditt underbara och trevliga bemötande!
    Senast igår berättade en av personalen om den härliga och trevliga Camilla som verkligen fick honom att känna sig uppskattad och att han gjorde ett bra jobb.

Det var ett nöje för oss att hjälpa dig!

Tack och trevlig helg!

• Eva H

Eva H skrev om Städjätten
    Jag anlitade städjätten för att dem skulle städa min lägenhet ang flyttning , dem var mycket noggranna med städningen allt blev skinande rent, kommer att anlita städjätten igen 👍👍 Läs mer
    2019-02-08 Städjätten svarar Eva H
    Hej Eva,

Tack för att ni tog er tiden till att skriva om er erfarenhet av oss på Städjätten!
    Vi kan inte göra annat än att bli oerhört glada och stolta över att vi har nått era förväntningar.

Du är mer än välkommen tillbaka till oss i framtiden.

Önskar dig en trevlig helg!

Henrik A skrev om Städjätten
    Snabbt och effektivt, men på bekostnad av resultatet. Slarviga med lådor och prylar under flytt, vilket resulterade i skador. Slarvigt flyttstädat. Läs mer
    2019-02-08 Städjätten svarar Henrik A
    Hej Henrik,

Ring oss gärna på 0200 222 226.
    Så att vi kan igenom detta.

Herbert c skrev om Städjätten
    Duktig och trevlig personal. Bra bemötande och flexibla i hur länge de kunde vara kvar och hjälpa 👍 Läs mer
    2019-02-08 Städjätten svarar Herbert c
    Hej Herbert,

Vi är oerhört glada och stolta över att du uppskatta vår service!
    Hoppas att ni trivs i ert nya bonde.

Trevlig helg!

Mikael K skrev om Städjätten
    Beställde flyttstäd och blev toppennöjd med resultatet. Tydligt, seriöst och proffsigt bemötande. Läs mer
    2019-02-08 Städjätten svarar Mikael K
    Hej Joel!

Vi tackar så mycket för din fina rekommendation!
    Väldigt kul att få läsa detta strax innan helg!

• Nina L

2019-01-29

Verifierad kundrelation
    Nina L skrev om Städjätten
    Hej!

Bokade städjätten för flyttstädning men de ville ha 500 kr i cash innan städningen, både mailade och smsade och återkom med tid först 3 dagar innan städtillfället. Kändes osäkert så jag blev nervös och läste sen igenom recensionerna och avbokade direkt. De lägger tydligen på extra betalningar och städar dåligt. Avbokar man 7 dagar innan städtillfället måste man betala hälften vilket jag nu åkte på, inte alls roligt, rimliga är att man blir skyldig att betala om man bokar av 24 timmar innan städtillfället. Kändes allmänt oseriösa. Rekommenderas ej. Bättre att betala mer via t ex Hemfrid och få tryggt, proffesionellt bemötande. Läs mer
    2019-02-08 Städjätten svarar Nina L
    Hej Nina,

Tråkigt att vår reservationsavgift gav dig en osäker känsla. Hela syftet med den är att inge en trygghet för både oss och våra kunder gällande bokningen.

• 2019-01-15

Emily M skrev om Städjätten
    Bokade flytthjälp med kort varsel. Otroligt snabb återkoppling. Allt genomfördes enligt plan. Flyttkillarna var duktiga och effektiva problemlösare. Prisvärd och problemfri service! Läs mer
    2019-01-15 Städjätten svarar Emily M
    Hej Emily,

Tack så mycket för din fina rekommendation!
    Vi gör alltid vårt bästa för att nå målet med en snabb, smidig och problemfri flytt. Härligt att vi uppnått det med din flytt!

Tack från oss alla på Städjätten!
    Emily M gillar detta
  • 2019-01-13

Corinne S skrev om Städjätten
    Är tyvärr inte alls nöjd. Jättetrevligt bemötande men tyvärr dåligt utfört. Efter flytthjälpen var det flera repor i golvet och efter städhjälpen såg det ut som man ville dammsuga igen och torka av handfatet en gång till. Läs mer
    2019-01-14 Städjätten svarar Corinne S
    Hej Corinne,

Det var inte alls kul att det blev på det viset.
    Kontakta oss gärna så att vi kan gå vidare med detta!

Gullmarsvägen 27, 111 52 Årsta