Städjätten

Vi på Städjätten har vårt fokus på våra kunder och vi strävar efter att utveckla en nära och
trygg relation med alla våra uppdragsgivare, stora som små. Vårt absoluta mål är att du som kund skall erhålla en tjänst som exakt motsvarar dina förväntningar! Vi försöker alltid utmärka oss genom väl genomtänkta upplägg, flexibilitet och vår inställning till jobbet. Grunden till detta utgörs av vår erfarna och noggranna personal som alla innehar SRY-yrkesbevis för städning. Med åren har vi lärt oss att den viktigaste marknadsföringen är nöjda kunder!

Läs vad 231 kunder tycker om Städjätten 2

2021-09-20
    Ett otroligt oseriöst företag. Förstörde en dyr köksfläkt och ville inte ta på sig ansvaret. Mycket bristande kommunikation. Det går inte att få prata med någon ansvarig när något blir fel. Personal vill inte ens presentera sig med ett efternamn. Ville hålla inne med betalningen tills felet är åtgärdat, hotar då med kronofogden och att fakturan kommer att tredubblas. Kunde ej specificera vad dessa kostnader bestod av. Skickar inte ens en normal faktura utan vill ha swishbetalning innan tjänsten är utförd. Avrekommenderar STARKT, välj annan städfirma!
  • 2021-09-11
    Antlitade Städjätten för en flyttstädning. Extrem slarvig städning. Bokade in ett omstäd, fortfarande var det inte rent i lägenheten efter de hade vart där. De förorsakade ett trasigt vattenlås i badrummet och en del av duschanordning saknas nu. Anlita en annan städfirma är mitt tips!
    Hej Evelina,

Tack för ditt omdömde, jag har undersökt ditt ärende och städningen som vi utförde. Vi ber om ursäkt för städningen inte blev 100% bra vid första tillfället. Efter omstädningen så var det fortfaradne saker som du inte var nöjd med, då förklarade vi att det var tilläggstjänster och att dessa inte ingår i vår checklista. Vår medarbetare frågade även om kvitto för reservdelen av duschanordningen så att vi kunde stå för kostnaden.

Vi har som rutin att vår personal alltid ska rapportera om det är något som inte fungerar eller är trasigt, vi fick en rapport från dem där vi både har bild och video på hur vattenlåset såg ut innan vi påbörjade städningen. Vi kan såklart inte stå för skador som vi inte har orsakat. Du får gärna svara på senaste mejlet som vi skickade så att vi kan stå för delen av duschen som hade tappats bort.
    Ha det fint så länge!

Vänliga hälsningar,
  • 2021-09-06
    Anlitade Städjätten för en flyttstädning.
    Flyttstädningen som utfördes var långt ifrån godkänd.
    Kundtjänst bokade in en ny tid för omstäd. Inga städare dök upp, och resulterade i att jag själv fick utföra den.
    Jag krävde en reklamation av tjänsten och fick således tillbaka samtliga pengar jag betalat.
    Företaget brister i utförande av tjänst och i kommunikation.
    Enda plusset är kundtjänst snabba återkoppling och bemötande.
    Därför kan jag tyvärr inte rekomendera Städjätten.
    Hej Cecilia,

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss.
    Vi är väl medvetna om att städningen inte utfördes som den skulle och det kommer vi ta vidare här hos oss. Vi ber verkligen om ursäkt för omstädningen, jag har undersökt ärendet och av någon anledning hade omstädningen som var inbokad hamnat mellan stolarna. I och med det fick vi då kompensera dig med pengarna tillbaka.

Ha du några fler funderingar är du välkommen att kontakta oss på hej@stadjatten.se.

2021-09-05
    Städjätten levde upp till min förväntningar både vad gäller bemötande och utförande av tjänsterna. Deras kundsupport var väldigt snabba att svara på eventuella frågor som dök både innan och efter flytten !
    Hej Adam!

Tack för dina fina ord. Vi blir glada över att höra att allting gick bra och att vi levde upp till dina förväntningar gällande våra tjänster och vår kundservice.

Vänliga hälsningar,
  • 2021-09-04
    Det blev så bra och fint städat, jag är verkligen så nöjd 💕
    Hej Sofia,

Tack för att du tog dig tid för att skriva ett omdöme om oss. Vad kul att höra att du blev nöjd med oss och vår tjänst. Välkommen åter!

• 2021-09-03
    Väldigt bra personal. Snabba, trevliga och gjorde sitt jobb väldigt bra. Jag är supernöjd!
    Hej Anders!

Tack för ditt omdöme. Vi blir lika glada över att höra att du blev nöjd med oss.
    Ha det fint så länge så kanske vi hörs snart igen!

Vi på Städjätten
  • 2021-09-02
    Städjätten är jättebra på att ha dialog med kunden. En blir vänligt bemött med stor beredvillighet och flexibilitet. Städpatrullen som jag anlitade var noggranna i sitt arbete och det utfördes till belåtenhet. De var riktiga proffs med blick för vad som behövdes göras!
    Hej Helena,

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss, det betyder mycket för oss. Vad kul att höra att du känner dig nöjd med vår service och våra tjänster, hoppas vi hörs snart igen. Ha en fortsatt fin dag!

Vi på Städjätten
    2021-09-01
    Riktigt oprofessionellt och dålig kundservice. Svåra att samarbeta med, tar betalt för saker de inte städar, krånglar med kund. Är inte i tid och håller inte avtaler vilket skapade stora problem för båda de som ska flytta in och ut av lägenheten.
    Hej Nina,

Vad tråkigt att höra om din dåliga upplevelse med oss. I offerten som vi skickade ut till dig tidigare i samband med din bokning står det bl.a. om våra avtalsvillkor. Vi utgår alltid ifrån att man läser igenom avtalsvillkoren innan man skriver på offerten för ett avtal. Priset för våra flyttstädningar beräknas utifrån hur många kvm bostaden är på. Har du några andra funderingar är du välkommen att kontakta oss igen.

• 2021-08-28
    Jätte trevliga & mkt noggranna:)
    Rekommenderar verkligen denna firma 😊
    Hej Sandra!

Tack för ditt omdöme. Vi blir glada över att höra att du är nöjd med vår tjänst och vår service. Önskar dig en fin dag!

• 2021-08-11
    Vet inte om dom kan städa , men med 10 år i flyttbranchen måste jag starkt avråda flytt med detta företag , ingen talar svenska och 3 Tim blir sex varning
    Hej Willy,

Hos oss är alla välkomna oavsett vilket språk de talar och vi tror starkt på allas talanger och erfarenheter. Vi respekterar inte heller rasistiska uttalanden som du har mejlat in till oss. Vi behandlar all vår personal på exakt samma sätt som alla andra.
    Vår personal känner sig såklart väldigt kränkta över att få dessa kommentarer om sig själva.

Om det är några osäkerheter eller liknande som uppstår innan/under eller efter flytten så finns vår svensktalande kundtjänst tillgänglig mellan 08.00-21.00 måndag-söndag.

• 2021-08-08
    Fick hjälp snabbt och en tid inom några dagar. Supertrevlig personal både flytt och städ samt kundtjänst. Jobbade snabbt och noggrant.
    Väldigt prisvärt och bra! Rekommenderar verkligen
    Hej Johanna!

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Det värmer och vi blir glada över att höra att du var nöjd med vår service och vår personal. Tveka inte på att höra av dig om du behöver hjälp igen i framtiden!

2021-08-05
    Trevligt att bli positivt överraskad efter allt negativt som skrivs om städfirmor! Flyttstädarna som kom idag hade en trevlig attityd och städade effektivt och noggrant. Rekommenderas.
    Ulla G
    Hej Ulla,

Tack för din fina feedback. Det betyder mycket för oss att du tagit dig tid att berätta för oss vad du tyckte om våra tjänster då våra kunders åsikter är oerhört viktiga för oss.

2021-08-03
    Verifierad kundrelation
    Riktigt o seriös och lika mycket falsk företag.
    REKOMMENDERAS ALDRIG......
    Hej Özgür,

Vad tråkigt att du känner så, det är viktigt att då alltid ta kontakt med oss om du känner dig osäker eller o-nöjd så vi kan ta det vidare. Vi har tyvärr inget pågående ärende så du får gärna höra av dig till oss eller mejla till hej@stadjatten.se så undersöker vi ditt ärende och hjälper dig.

Hälsningar
  • 2021-07-24
    Hej!

Jag blev bemött med massa leenden och gott intryck, Diego och David var väldigt duktiga och gjorde allt superbra, de uppfyllde alla mina förväntningar jag blev supernöjd, jag kommer tipsa er till andra som är i behov av flytt.

Med vänlig hälsning, Reyhaneh
    Hej Reyhane!

Vad kul att höra att allting gick bra och att vi levererade upp till dina förväntningar. Tack för ditt fina omdöme och hoppas vi ses snart igen!

Vänliga hälsningar
  • 2021-07-21
    Vi fick hjälp av två jättebra och trevliga killar för flytthjälp. En från Peru och en från El Salvador
    Funkade perfekt!
    Hej Anita,

Tack för dina värmande ord. Vi blir väldigt glada över att höra att du blivit nöjd med vår tjänst och våra flyttkillar. Önskar dig en fin dag!

Hälsningar
  • 2021-07-16
    Anlitade städjätten för packhjälp, flytthjälp och flyttstäd och är väldigt nöjd. Rekommenderar verkligen detta företag.
    Hej Linda,

Tack för din fina kommentar. Hoppas du får en fortsatt bra dag, och tveka inte på att höra av dig om du skulle behöva hjälp igen i framtiden!

2021-07-08
    Helt fantastiskt!!
    Proffsigt, noga och snabba.
    5/5 kommer anlita många fler gånger!
    Hej Elin!

Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid och skrev vad du tycker om våra tjänster. Alla recensioner som vi får in har en stor betydelse för oss. Kul att få höra från dig och vi hoppas på att vi kan hjälpa dig snart igen!

Varma hälsningar
  • 2021-07-01
    Hej jag heter Susanne carlsson. Jag beställde en flyttbil med 3 st flyttkillar, och jag blev överraskad, killarna va så duktiga och trevliga ödmjuka , snabba men lungan,j. jag är så nöjd och tacksam. Mvh Susanne, ……Hälsa killarna från Susanne, 👍🏻👍🏻👍🏻♥️♥️♥️
    Hej Susanne,

Tack själv för ditt superfina bemötande och för att du tagit dig tiden till att skriva om din erfarenhet med oss. Vad härligt att höra att du är nöjd med vår tjänst!

Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och om du någonsin behöver hjälp igen så tveka inte på att höra av dig!

Med varma hälsningar,
  • LIA S
    skrev om Städjätten
    2021-06-30
    Välj inte detta företag!!

Tog sönder min spishäll och vägrar ersätta skadan. Städare som inte kändes speciellt seriös alls. Varit problem sedan start och ångrar innerligt att jag anlitade städjätten för flyttstädning. Skulle aldrig rekommendera detta företag till någon.
    Hej Lia,

Vad tråkigt att höra om din upplevelse. För oss är det viktigt att vi lever upp till våra kunders förväntningar och att de är nöjda. Enligt vår undersökning som genomfördes internt kom vi fram till att skadan inte kunde härledas till oss, och vi kan således inte ta på oss de ansvaret tyvärr. Vi önskar dig en fortsatt fin dag!

• ADAM L
    skrev om Städjätten
    2021-06-30
    2h försenade till min flyttstäd helt utan förklaring. Stod och väntade kl 7 på morgonen men ingen dök upp utan först vid 9 bemödade de sig med att komma. Dessutom glömde de putsa ett fönster och skyllde på att det inte gick att öppna (vilket det givetvis gjorde). Kompensation? 21kr rabatt, framstår mer som ett hån än en kompensation.. Använd ej!
    Hej Adam,
    Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback. För oss är det viktigt att vi lever upp till våra kunders förväntningar och att de är nöjda. Vi strävar efter att leverera både städning och service i toppklass. Hör därför gärna av dig till hej@stadjatten.se så hjälper vi dig!

• 2021-06-30
    På några timmar var hela flytten gjord och flyttatädningen var guld värd
    Hej Pebbles,
    Tack för dina värmande ord. Det glädjer oss att du blev nöjd med vår service!

• 2021-06-29
    Obs !!!!! Använd inte detta bolag till flyttstäd. Dom har strulat med tider och dålig framförhållning och dålig återkoppling .Ängnade först 8 timmar en dag till att vänta på att jobbet skulle bli klart. De sa en tid och kom, men ändrade sig efter 3 timmar och sa att städarna skulle komma tillbaka på kvällen . När jag sedan åkte för att inspektera lägenheten var den under all kritik urstädad. Min man fick sedan ägna 6 timmar dagen efter för att någon skulle komma och göra omstäd. Dom är fruktansvärt dåliga på återkoppling och skyller på att systemet är trasigt ??? Kan verkligen INTE rekommendera detta företag . Ser nu att andra haft samma problem . Undrar vad dom har för bokningssystem ? Kanske dax att uppdatera datorer eller sin personal. Säger bara fy faa... vad dåligt skött
    Hej Anette,
    Vad tråkigt att höra om din upplevelse trots de åtgärder vi har tagit för att du ska vara nöjd med oss. Vi vill självklart leverera både städning och service i toppklass. För oss är det viktigt att vi lever upp till våra kunders förväntningar och att de är nöjda. Därför arbetar vi aktivt med relationen till våra kunder och kommer således ta detta vidare inom Städjätten.
  • 2021-06-22
    Bra kundservice genom hela bokningsprocessen. Proffsigt bärhjälp och bra bemötande.
    Hej Maria!

Tack för dina fina ord. Vi är glada över att du är nöjd och fått ett proffsigt bemötande. Alltid trevligt att höra från fina kunder som dig! :)

2021-06-07
    Riktigt uselt. Det tog 3 stycken reklamationer och omstädningar under 3 dagar innan de lyckats städa en liten lägenhet på bara 40kvm. Efter första gången (som de tog fullt betalt för) var det fortfarande tjocka lager av damm kvar på hyllorna, flammiga fönster, fläckigt kakel, smutsiga element, dammiga lister, tydliga fläckar på väggar mm mm. Efter reklamation kom ytterligare en städare dagen efter som inte hade med sig utrustning, och sedan åkte igen efter ett par timmar när fortfarande mycket inte ens var påbörjat. Efter en andra reklamation kom en tredje person dag 3 som gjorde det sista under protest pga menar att de egentligen inte ens ska torka bort fläckar på väggar mm. ANVÄND EJ detta företag. Allt som allt försenades min flytt med nästan en veckan och jag fick ingen kompensation för detta.
    Hej Lisa,

Tack för din feedback. Vad tråkigt att höra om din dåliga upplevelse och vi tar alltid detta vidare inom Städjätten. Vi har en checklista som vi följer under våra flyttstädningar och lämnar även nöjd kundgaranti för att du som kund ska känna dig trygg med oss. Vi har dock inte hört något från dig efter åtgärden, du får gärna kontakta oss på hej@stadjatten.se så hjälper vi dig vidare.

Med vänliga hälsningar, Städjätten
  • 2021-06-03
    Väldigt snabb och god service!
    Blir alltid lika positivt överraskad av vår städerska som gör ett väldigt bra jobb och alltid "det där lilla extra" som man inte räknat med. Väldigt nöjd med Städjätten och det jobb de gör!
    Hej Henrik,

Tack för din feedback. Det betyder mycket för oss att du tagit dig tid att berätta för oss vad du tycker om vår tjänst. Våra kunders åsikter är oerhört viktiga för oss och det är så roligt och inspirerande att få läsa din härliga kommentar. Din feedback har även nått vår städpersonal.

• 2021-06-02
    Flyttstäd. Bra utfört. Rent och fint. Svårt med kommunikationen med den som skulle utföra städningen då personen inte kunde ett enda ord svenska , tyckte lite synd om den personen . Men antar det ser ut så i den branschen. Tyvärr. Nöjd med företaget och kan mycket väl rekommendera deras tjänster.
    Hej Romana,
    Tack för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tiden till att skriva om din erfarenhet med oss. Vi tror på olikheter och det gör det möjligt för varje anställd att bidra med sina unika erfarenheter till arbetsplatsen. Ta alltid kontakt med oss om det är så att kommunikationen brister :) Vår kundtjänst är alltid öppen under personalens arbetstid.

• 2021-05-26
    Brilliant service. Used them twice now, really good. Great people working there!
    Hi Robert,

Thank you for your review. We are happy to hear that you are satisfied with our service.

We wish you a nice day!

Sincerely,
  • 2021-05-03
    Ett väldigt gott bemötande och service har jag fått från Städjätten. Bokade flytthjälp och är väldigt nöjd!
    Hej Marijana,
    Tack för ditt fina omdöme. Vi blir jätteglada över att höra att du var nöjd med vår flytthjälp.

Vi önskar Dig en fin dag,
  • 2021-04-12
    Flytthjälp & flyttstädning . Bemötandet var jättebra. Har anlitat 1gång tidigare blev nöjd då& jättenöjd även denna gång / tack
    Hej Virpi,
    Vad glada vi blir att höra att du fick ett trevligt och professionellt bemötande.

• 2021-04-12
    Bra utfört arbete. Mycket prisvärt.
    Hej Andreas,
    Vad roligt att höra att vi levererar upp till förväntan. Tack för ditt fina omdöme!

• 2021-03-07
    Allt fungerade mycket bra. Jag kan verkligen rekommendera detta företag. Flyttkillarna var snabba, försiktiga och seriösa.
    Hej Astrid,
    Tack för dina fina ord. Vi på Städjätten är stolta över den höga kvaliteten vi erbjuder och är glada över att du är nöjd och fått ett proffsigt bemötande. Alltid trevligt att möta fina kunder som dig! :)

• 2021-03-03
    Börjar med att det blir missförstånd med tiden,jag sa att dom skulle komma kl.10 på morgonen men får sms om att städpersonalen skulle komma kl.08 istället. Infinner mig i lgh kl.08 och möts av en person som inte kan svenska eller engelska utan bara spanska som levererar städsaker och jag frågar om det är han som ska städa men får inget svar. Ringer bolaget 08:30 och undrar vart städpersonalen är men då ska dom tydligen komma kl.10 som det var sagt. Efter mycket strul så kommer två stycken vid 10 som inte heller förstår svenska så bra. När dom är klara så inspekterar jag städningen och upplever att det är okej gjort men dom hade missat att dammsuga soffan som jag tydligt bad om och dom som flyttade in tyckte att städningen var dålig. Sen får jag sms i efterhand av bolaget att 129kr ytterligare ska betalas för städmaterial och admin avgift vilket jag tyckte att det kan dom lägga på i offerten på en gång istället.

Sen undrar jag varför man har personal som inte kan svenska eller kanske inte ens engelska? Inte enkelt för oss kunder att kunna kommunicera med personalen om det är något speciellt.
    Hej Sofie Erica Elin

Tack för att du tog din tid och skrev ett omdöme. För oss är det viktigt att vi lever upp till våra kunders förväntningar och att de är nöjda.

Hos oss är alla välkomna att arbeta oavsett vilket språk de talar. Vi tror starkt på en variation av olikheter i vår arbetsstyrka eftersom varje anställd får möjligheten att bidra med sina unika erfarenheter till arbetsplatsen. Vi har en svensktalande kundtjänst som finns tillgängliga måndag - söndag 08.00 - 21.00 alla dagar om året ifall kommunikationen brister.

Dock står det tydligt i offerten att admin och materialkostnader tillkommer, har du andra frågor är du varmt välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig vidare.

• 2021-03-02
    Packhjälp
    Har blivit bra bemött
    Företaget utförde sin tjänst efter vad man kan förvänta sig.
    Det här var första delen av ett paket som jag köpt och hittlls är jag nöjd.
    Hej Ann-Charlotte,
    Tack för din fina feedback, det glädjer oss att att du är nöjd!

Vänligen,
  • 2021-02-25
    Lägenhets flytt av bohag.
    Personalen i bokningen var kunniga hjälpsamma och flexibla.
    Flytt personalen också väldigt trevliga effektiva och punktliga.
    Allt mycket bra.
    Hej Krister,

2021-02-23
    Effektivt, noggrant utfört. Jag är mkt nöjd.
    Hej Kiki,

2021-02-20
    Väldigt duktigt par som var mkt noggranna.
    Hej Hans,

• 2021-02-17
    Anlitade städjätten för flyttstädning av en tvåa på 39kvm med kokvrå. Riktigt dålig städning! Två personer kom och enligt företaget så var de där i tre timmar (dvs sex(!) mantimmar). Det var damm kvar på lister, smuts vid spisen och avlagringar kvar i badrummet. Fattar inte hur man kan misslyckas så fatalt?! Slarvigt och oengagerad personal helt klart. Enligt deras egen garanti så genomför de omstädning i och med reklamation, men jag fick tjata för att det skulle ske innan nästa ägare flyttade in. Städjätten arbetar också med dolda (ok, finstilta) avgifter i sina offerter. Aldrig mer.
    Hej Mattias,

Vad tråkigt att höra om din upplevelse trots de åtgärder vi tagit för att du ska vara nöjd med oss. VI föreslog en kostnadsfri omstädning (enligt garantin vi har) redan dagen efter vilket vi också utförde. Dock hörde vi inget mer från dig, vi antog att de nya bostadsägarna blev nöjda.

För oss är det viktigt att vi lever upp till våra kunders förväntningar och att de är nöjda. Därför arbetar vi aktivt med relationen till våra kunder och det är således viktigt att man alltid tar kontakt med oss för vidare synpunkter.

2021-02-14
    Supernöjd!
    Var väldigt stressad pga av många dåliga erfarenheter vid andra flyttar. Men det var två super proffsiga killar som kom. Dom vart till och med klara en timme tidigare.
    Hej Stefan,
    Tack för dina värmande ord. Det gör oss glada att du är nöjd med vår tjänst och att vi kunde leva upp till dina förväntningar.

• 2021-02-09
    Jättebra flyttfirma tack för ert enastående arbete och engagemang. Rekommenderas starkt att anlita. Good work 🙏🙏
    Hej Savanna,
    Tack för din feedback. Det betyder mycket för oss att du tagit dig tid att berätta för oss vad du tyckte om våra tjänster. Våra kunders åsikter är oerhört viktiga för oss och det är så roligt och inspirerande att få läsa din härliga kommentar.

• 2021-01-25
    Tog flyttstädning med Städjätten av min 23kvm lägenhet i Januari 2021. De damsög inte ens bakom kylskåpet (som stod framdraget), torkade inte lister, torkade inte golvet och det var synligt ludd och hår kvar i badrummet. REKOMMENDERAS INTE!
    Hej Malin,

Vad tråkigt att höra om din upplevelse trots de åtgärder vi vidtog för att du ska vara nöjd med oss. Vi tog kontakt med dig dagen efter för att åtgärda dina synpunkter, men du återkopplade aldrig till oss. Vad tråkigt, vi vill att våra kunder ska vara 110% nöjda med oss.

2021-01-14
    Verifierad kundrelation
    Grym flytthjälp - fantastiskt trevliga och glada killar som för andra gången hjälpte mig med en snabb och effektiv flytt genom städjätten. Guldstjärna till dom bägge som gjorde flyttdagen så lättsam och fylld med glada leenden! ⭐️
    Hej Emelie,
    Tack för dina fina ord. Vi är stolta över den höga kvaliteten vi erbjuder och är glada att du är nöjd och fått ett proffsigt bemötande. Alltid trevligt att möta fina kunder som dig!

2021-01-11
    De gjorde ett fantastiskt jobb!! Anlitade de för storstädning av butikslokal och det var ett tufft jobb som de fixade med bravur. Proffsigt! Kom i tid och jobbade på utan snack. Kommer anlita flera gånger!! Tack
    Hej Tove,
    Vad roligt att höra att vi levererar upp till dina förväntningar. Tack för ditt fina omdöme!

• 2021-01-07
    Jag köpte en visningsstädning. Företaget var måna om att innan tjänsten utfördes följa upp o vi var i kontakt. Något omständigt, om mer information hade givits från början hade det kunnat spara en del tid och kommunikation men de var vänliga och hjälpvilliga när vi väl var i kontakt. Personen som utförde städningen var väldigt trevlig och vän. Hon utförde en del viktiga moment väldigt utförligt. En del andra moment hade missats, ex städ bakom toalettstol osv. Förbättringspotential men är överlag nöjd med firman o leveransen.
    Hej Titti,

• 2021-01-07
    Jag fick hjälp med min flytt. Helt otroligt bra bemötande av alla. Killarna var fantastiska. De fick slita hårt men hade hela tiden ett leende på läpparna. Bättre hjälp hade jag inte kunnat få. Tack så mycket för den utmärkta hjälpen.
    Hej Katri,

Önskar dig en fortsatt trevlig dag och om du någonsin behöver hjälp igen så tveka inte på att höra av dig!

Med varma hälsningar,
  • 2020-12-27
    Riktigt dåligt. Beställde flyttstäd för att slippa tänka på detta och städ var uruselt. De kom tillbaka igen för att åtgärda och har nu fått klagomål från min hyresvärd om att städningen fortfarande inte är bra gjord. Har lagt massa tid, energi och pengar på detta. Anlita inte dem!!!!!
    Hej Janina,

Tack för din feedback. Vad tråkigt att höra om din dåliga upplevelse, självklart tar vi detta vidare inom Städjätten. Du får gärna kontakta oss via hej@stadjatten.se så hjälper vi dig på bästa möjliga sätt.

• 2020-12-10
    Jag köpte flyttstäd och var väldigt nöjd. Skinande rent. Jag hade mycket kontakt med Ida som var så serviceminded och trevlig!
    Hej Johanna,

• 2020-12-05
    Bästa flyttstädet någonsin. Bra kommunikation, städning och pris!
    Hej Julia,
    Tack för dina fina ord. Vi på Städjätten är stolta över den höga kvalitet vi erbjuder och är glada att du är nöjd och fått ett proffsigt bemötande. Alltid trevligt att möta fina kunder som dig! :)

• 2020-11-28
    Bokade flytthjälp lite i sista minut och fick hjälp direkt ändå. Bra pris, supertrevliga, duktiga flyttkillar och så otroligt snabba! Rekommenderar verkligen städjätten
    Hej Stephanie,
    Tack för ditt omdöme. Vi blir glada att höra att du är nöjd med vår flytt-tjänst och vår service.

• 2020-11-28
    Köpte flyttstädning.
    Lätta att ha att göra med, trevliga.
    Tydlig info.
    Bra utfört arbete, väldigt rent och väldoftande överallt på små och stora ytor och små skrymslen.
    Hej Susanna,
    Tack för ditt omdöme. Vi blir glada att höra att du är nöjd med städning och vår service.

• 2020-11-26
    Stort tack för att ni kunde ställa upp på så kort varsel och ordnade transport av mitt dessutom supertunga gods! Proffsig och smidigt genom hela processen. Tack!
    Hej Helena,