Carin D:
Först köpte vi fönsterputsning och blev blixtförtjusta i Petra. Så nu har vi ett avtal för månadsstädning med just henne.
Efter första gången är jag mer än nöjd. Allt blänker och doften av nystädat höll i sig ganska länge.
Att ni gjorde uppföljning efter första uppdraget är bra. Trevligt bemötande hittills så vi kör vidare!
Dorota K:
Hej, jag köpte hela behandlin för engolvslipning. Jag väntade på mera rådgivning och lite bättre kommunikation. Behandlingen är godkännd men visa saker blev otgärda, priset var sänkt men det kunde vara bättre. Tack.
Karin S:
Mycket bra. Lätt att komma i kontakt med kundservice Vi kunde tillsammans lösa oförväntade bekymmer som uppstod under städningen. Glad personal. Kundservice hjälpte till då det var svårt att kommunicera med städpersonal på grund av språkproblem.