50-femme Stockholm

50-femme Stockholm

Välkommen till 50-femme Stockholm!

Här jobbar kvinnor med samma villkor och lön som en lagerarbetare. Detta innebär en rejält högre lön än städbranschen normalt erbjuder, pension, semester och alla försäkringar på plats. Med trygga villkor och jämställda löner är det lätt att rekrytera de bästa städerskorna.

Vi kan hjälpa dig med hemstädning, flyttstädning, kontorsstäd och storstäd.

Våra medarbetare har lång erfarenhet av yrket och är handplockade för sin kompetens. Det är alltid samma person som kommer till er.

Läs vad 73 kunder tycker om 50-femme Stockholm 2

2021-02-13
    Jag har anlitat bolaget ett flertal gånger för enstaka storstädningar och fönsterputs. Varje gång levererar de över förväntan. Till och med min kaffekokare blänker :)
    2021-02-10
    Proffsigt bemötande från första början.
    Vi är mycket nöjda med städningen, kan verkligen rekommendera det här städföretaget 😊👍🏻.
    2020-11-26
    Wow! Vi bokade en storstädning av en lägenhet som vi bott i under 5 år ungefär. Under dessa 5 år har väl inte storstädning varit på agendan jätteofta...

Storstädning hos 50-femme motsvarande en flyttstädning kan man säga, fast man får lyxen att bo kvar. Vi är så otroligt nöjda! Det är första gången vi anlitar ett städbolag för en sån tjänst, så det var svårt att veta vad man skulle förvänta sig. Vi kom hem till en lägenhet som fullkomligt lyste i varje liten vrå. Till och med mössorna på hatthyllan var prydligt vikta och hundens säng bäddad.

Priset var riktigt bra och det känns skönt att anlita ett seriöst företag som ger marknadsmässiga löner. Vill inte ha ett fint hem på bekostnad av någons trygghet. All kontakt var smidig och trevlig. Det gäller även hämtning och lämning av nycklar.

Detta kommer vi göra om minst en gång per år och det finns ingen tvekan om vilka vi väljer. Tack Petra, Ali och alla andra inblandade! Förlåt för allt damm. :)
    2020-09-23
    Mycket trevligt bemötande vid bokning, vid städningen och efteråt.
    Mycket noggrant städat och fönsterputsat. Dock tog det mycket tid. Men inget problem iom jag hade ett fast pris.
    2020-09-18
    Bra städat! Förväntade mig dock att städerskan skulle ha med sig mer städprodukter.
    Tack för din input. Vi har med oss material i småflaskor som personalen själva fyller på. Detta för att spara våra ryggar. Håller tummarna för att din städerska hade allt hon är ombedd att ha med! Ha en fin helg 50-femme Stockholm
    2020-09-03
    Jag anlitar 50-femme i Göteborg och är supernöjd. Trevlig personal, snabb service, mycket hög kvalitet på städningen och dessutom känns det kanonbra att stötta ett bolag som ger personalen bättre villkor än vad branschen i övrigt erbjuder.
    2020-09-01
    Fick hjälp med en flyttstädning i Göteborg. Allt sköttes väldigt smidigt, städet klarade besiktningen , och 50-femme var väldigt lätta att ha att göra med.
    Extra plus för bra kommunikation.
    2020-08-27
    Jag hade beställt storstädning och fönsterputsning och fick ett skinande hem. Bemötandet var också mycket professionellt och trevligt. Kan varmt rekommendera 50-femme!
    2020-08-18
    Bra bemötande, storstädning ordnades trots kort framförhållning från min sida. Bra städat. Jättenöjd.
    2020-08-17
    Jättebra service & kontakt. Gediget omsorgsfullt utförd städning!
    2020-08-06
    Flyttstäda. Trevligt bemötande. Bra resultat. Snabb respons på ett klagomål från min sida. Rekommenderas.
    2020-08-05
    Rekommenderas varmt! Väldigt trevliga och enkla att ha att göra med.
    2020-07-31
    Vi startade upp en löpande hemstädning och har haft första besöket nu. Jätteduktig personal som tog sig tid att göra allt ordentligt. Vi ser fram emot vidare besök.
    2020-07-30
    Härligt med ett rättvist städbolag som man kan lita på! Mycket service minded och lyhört bemötande! Fick bokat in städning på ett smidigt sätt som utfördes utmärkt! Jag är mycket kräsen och hade inget att anmärka på! Rekommenderar 50-Femme varmt! Frida
    2020-07-29
    Beställde städning av min lägenhet på 36m2. Blev proffsigt bemött av Sofia som var mycket lyhörd för vad jag ville ha gjort. Städningen utfördes över min förväntan. Jag brukar vara mycket kritisk men hade inget att anmärka på. Allt utfördes precis som jag vill ha det.
    Rekommenderar de varmt!
    //Anna
    2020-07-29
    Igår köpte jag en flyttstäd tjänst av företaget för en persons räkning. Jag hade förvarnat att det behövdes en stor städinsats då lägenheten var starkt nedgången. En beräkning av antal timmar och personalinsats gjordes, men det visade sig att detta inte skulle räcka till, så än mer personal sattes in. Totalt var det 3 personer som gjorde ett fantastiskt arbete! Ett stort tack för er insats och trevliga bemötande. Ett mycket väl utfört arbete blev resultatet utifrån de grundförutsättningar som förelåg. Jag kan varmt rekommendera företaget till alla som behöver hjälp med städ!
    2020-05-28
    Jag köpte flyttstäd av en lägenhet. Jag fick snabb och personlig service. Företaget kändes pålitligt och resultatet av städningen blev toppen. Det kändes bra att veta att de som utförde städningen fick rimlig lön!
    Tack för ditt omdöme och din tillmötesgående attityd ☀️ 50-femme Stockholm
    2020-04-30
    Jag har regelbunden städning. Det var oerhört trevlig personal och bra städning som överträffade mina förväntningar!
    Tack för ditt jättefina omdöme. Ni är toppen 50-femme Stockholm
    2020-04-22
    Köpte flyttstäd till delar av min lägenhet. Fick snabbt kontakt med företaget och kommunikationen var smidig och enkel. Städningen blev superbra och utfördes av väldigt trevlig personal. Har inga synpunkter.
    2020-04-14
    Jag är rakt igenom nöjd med bolaget. De håller tider, kommunicerar tydligt och städar rent. Jag får alltid känslan av att Kvinnan som städar hos oss väljer städyrket och trivs med det.
    2020-03-31
    Att veta att den som städar hos mig har bra avtal och lön är viktigt. Det gör att jag kommer anlita och rekommendera 50femme.
    Städningen?! 5 stjärnor! Så otroligt nöjd.
    Tack!
    2020-03-28
    Jag har hemstädning 2g/månaden och det har blivit så fint hemma. Så underbart att komma hem till ett nystädat hem efter en lång arbetsdag. Det luktar gott och tjejerna är jättenoga med att göra rent överallt. Jag tycker all personal är trevlig och skulle varmt rekommendera 50-femme. Jag hade ganska höga förväntningar eftersom jag är noga med hygien, men måste säga att jag är imponerad av hur väl utfört arbete de anställda gör.
  • Karin O
    2020-03-28
    Engagerade, proffsiga städare med schyssta villkor. Mycket nöjd 👏 Rent hem och rent samvete🤗!
    det bästa rättvisa städföretaget
    2020-03-26
    Jag har köpt städ och fönsterputs och är jättenöjd. Vilken fint bemötande fick jag och det gjorde att jag kommer att beställa städning nästa gång med och rekommenderar andra också.
    Alla mina förväntningar företaget levde upp till. Rena fönstret och ren toalett.

Vill du att dina förväntningar överträffas då köper du tjänar i 50-femme.
    2020-03-26
    Bästa städhjälpen! 😊 Noggranna och snabba!
  • Marcus A
    2020-03-21
    Har aldrig vart med om en person så som Sofia!
    Den personliga kontakten hon ger, tryggheten i sin kännedom om produkten hon ger oss, uppföljning under och efter arbetet är utfört.
    Rekommenderar starkt att använda er av deras tjänster!
    Supernöjd kund!
    2020-03-14
    Jag bor i Göteborg och använder 50-femme och är mycket nöjd. Snabbt och personligt bemötande, bra och trevlig personal som är superduktiga. Också skönt att veta att de har kollektivavtal och får ordentliga löner.
    2020-03-14
    Hade höga förväntningar med tanke på deras rykte. Blev inte besviken. Detta är bra från början till slut.
    2020-03-10
    Jag anlitade Reco för en flyttstädning och det var så proffsigt utfört på alla sätt.
    2020-03-09
    Vi köpte städning av vår villa och blev mycket nöjda, både med bemötandet och städningen. Företaget har schysta villkor och löner för sina anställda och städar bättre än alla andra firmor vi anlitat. Lite dyrare men mycket bättre! Rekommenderas!
    2020-03-02
    Proffesionellt och noggrant städat. Bra service och mycket tillmötesgående!
    2020-02-20
    Fick hjälp med en riktig storstädning av lägenheten, inkl fönster.. Så här rent har det nog aldrig varit förr! Diskbänken blänkte likt en reklamfilm! Väldigt trevligt att komma hem! Fick inte möjlighet att träffa städerskorna då jag var bortrest på jobb, men vi skötte kontakten via telefon och det funkade hur bra som helst! Tack!
    2020-02-19
    Personal som pratar svenska & håller vad de lovar, rekommenderas varmt!
    2020-02-14
    Toppen städning och bemötande!
    2020-02-07
    Toppen!
    2020-02-06
    Köpte flyttstäd när jag skulle flytta och fick mycket bra service. 50-femme var lätta att prata med och lägenheten blev superfin. Tycker det känns bra att de ger städarna skälig lön!
    2020-02-05
    Fantastisk service och riktigt rent....
    2020-02-04
    Skinande rent, långt över förväntan!
  • Ali A
    2020-02-01
    Grym städning och personligt bemötande. Rekommenderar!
    2020-01-30
    Har köpt hemstäd
    De är superproffs o verkligen jättetrevliga både när man söker dem o tjejerna som städar . Riktigt riktigt duktiga o över förväntan trots att jag hade höga förväntningar.
    Att de dessutom har ger tjejer lika lön för samma jobb är grymt
    Det är superproffs både i utförande o bemötande - ja hela vägen.
    Rekommenderar gärna!
    Vi tackar ödmjukast för denna fantastiska recension ❤️🧼 50-femme Stockholm
    2020-01-30
    Rekommenderas varmt! Kommer boka igen med detta företaget.
    Bokade städning av lght 85kvm mycket nöjd med resultatet
    Trevligt bemötande vid bokningstillfället samt av person som kom och städande.
    Med vänlig hälsning maria
    2020-01-29
    Jag köpte en flyttstädning till en mkt lortig studentlya. Mkt gott resultat på utlovad tid. Väldigt trevlig och charmig personal, kommer varmt att rekommendera till andra!
    2020-01-28
    Very friendly and professional service. Can recommend.
    2020-01-28
    Vi har haft hemstädning vid ett tillfälle hittills och hon som utförde arbetet har gjort ett klockrent jobb. Av de städfirmor vi anlitat hittills (HemMiljö och Freska) var städresultatet klart bäst hos 50-Femme! Ett STORT plus för bolagets värdegrund och personalpolitik; självklart ska städarna få högre löner och riktigt bra villkor. Kollektivavtal är en självklarhet för att vi ska välja att anlita ett företag. Ett minus är att det vid städtillfället blev problem på grund av en kommunikationsmiss och jag satt hemma och väntade i en timme när jag egentligen borde varit på jobbet, så det blev en sjukt stressig morgon tyvärr. Detta ska ju funka problemfritt, annars kan man lika gärna städa själv. Detta gör hursomhelst att det blir 4 istället för 5 i betyg. Vi har dock fått ett trevligt och aktivt bemötande hela vägen och bolaget verkar genuint intresserat av kundernas åsikter och att leverera en städtjänst utöver det vanliga.
    Tack Annahita. Vilken fantastisk recention! 50-femme Stockholm
    2020-01-23
    Mycket trevligt bemötande och de levde upp till mina förväntningar.
    2020-01-22
    Vi anlitar 50-framme för storstädning av vår lokaler och det fungerar utmärkt. Svensktalande personal som tar egna initiativ
    2020-01-22
    Felfritt från start i mål. Miljövänligt, personalvänligt, kundvänligt. Vänligt och proffsigt
    2020-01-21
    Bra och noggrann städning med trevlig personal. Kan varmt rekommenderas.
    2020-01-21
    Har beställt hemstädning. Mycket trevligt bemötande per telefon. De är tydliga med att de inte pressar sin personal att städa fort utan att saker görs ordentligt. Personen som kom till oss och städade var supertrevlig och så duktig. Gjorde det där lilla extra som får det kännas superfint. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera dem varmt.

/Cristina i Stockholm