50-femme Stockholm

Välkommen till 50-femme Stockholm!

Här jobbar kvinnor med samma villkor och lön som en lagerarbetare. Detta innebär en rejält högre lön än städbranschen normalt erbjuder, pension, semester och alla försäkringar på plats. Med trygga villkor och jämställda löner är det lätt att rekrytera de bästa städerskorna.

Vi kan hjälpa dig med hemstädning, flyttstädning, kontorsstäd och storstäd.

Våra medarbetare har lång erfarenhet av yrket och är handplockade för sin kompetens. Det är alltid samma person som kommer till er.

Läs vad 81 kunder tycker om 50-femme Stockholm 2

2021-12-27
    Jag valde 50-femme för att de ger bättre villkor för sina anställda. Vi är nöjda med reslutatet. Det är fint hemma, och det är lätt och trevligt när vi behöver få kontakt.
    2021-12-03
    Ett företag som inte bara säger att de har hög kvalitet på sina tjänster utan verkligen visar det. Fantastisk serviceinriktad personal rakt igenom. Bra kvalitet på utfört arbete och tryggt att samma person kommer varje gång.
    Vi började med en storstädning men var inte nöjda. Klagade och fick åtgärdat - allt med ett så smidigt bemötande och proffsig hantering att vi valde att fortsätta med återkommande hemstädning. Jag tycker att det säger rätt mycket om ett företag! Vi är mer än nöjda!
  • Carin D
    2021-11-22
    Först köpte vi fönsterputsning och blev blixtförtjusta i Petra. Så nu har vi ett avtal för månadsstädning med just henne.

Efter första gången är jag mer än nöjd. Allt blänker och doften av nystädat höll i sig ganska länge.

Att ni gjorde uppföljning efter första uppdraget är bra. Trevligt bemötande hittills så vi kör vidare!
    2021-11-14
    Alltid fantastisk städning på vårt veckostäd. Om vår ordinarie är ledig kommer ett annat bekant ansikte då det alltid är samma person som täcker upp. Trevlig och flexibel kundservice. Och så otroligt självklart att det i denna kvinnotäta bransch borde vara lika betalt som i jämförbart ”manligt yrke” - 50femme är det enda städföretag jag känner till som vårdar sin personal på ett rimligt sätt (vilket jag som kund både bryr mig om och gynnas av genom att inte ständigt få en ny person som dyker upp för att städa och genom toppenfin service). Inget att tveka på!
    2021-11-14
    Lite dyrt men otroligt nöjd varje gång så absolut värt varenda krona. Överträffat förväntningarna och känner mig väldigt trygg med dem
    2021-09-06
    Kan varmt rekommendera det här bolaget vid utförande av städtjänster. Känns som ett väldigt seriöst företag, personalen är pålitliga och städningen i toppklass.
    2021-09-06
    Utmärkt service, grym städning och fantastiska värderingar i bolaget. Heja!
    2021-06-22
    Verifierad kundrelation
    Missat att städa på flertalet ställen i lägenheten. Dålig service.
    Hej Gustav.
    Vi har tre dagars nöjdhets-garanti på alla våra tjänster, det innebär att vi kommer tillbaka och korrigerar eventuella fel kostnadsfritt.
    Nu råkar jag komma ihåg att vi erbjöd oss att åtgärda problemet redan samma dag eller dagen efter, men du ville renovera först, och så fungerar det inte riktigt. Du skulle även återkomma med förslag på en tid som fungerade bättre, vilket du inte gjorde.
    Synd tycker vi, för vi vill såklart att alla ska vara nöjda.
    Hoppas hur som helst att du trivs i din nya lägenhet. Ha en bra dag och en fin sommar!
    //Linda
    2021-02-13
    Jag har anlitat bolaget ett flertal gånger för enstaka storstädningar och fönsterputs. Varje gång levererar de över förväntan. Till och med min kaffekokare blänker :)
    2021-02-10
    Proffsigt bemötande från första början.
    Vi är mycket nöjda med städningen, kan verkligen rekommendera det här städföretaget 😊👍🏻.
    2020-11-26
    Wow! Vi bokade en storstädning av en lägenhet som vi bott i under 5 år ungefär. Under dessa 5 år har väl inte storstädning varit på agendan jätteofta...

Storstädning hos 50-femme motsvarande en flyttstädning kan man säga, fast man får lyxen att bo kvar. Vi är så otroligt nöjda! Det är första gången vi anlitar ett städbolag för en sån tjänst, så det var svårt att veta vad man skulle förvänta sig. Vi kom hem till en lägenhet som fullkomligt lyste i varje liten vrå. Till och med mössorna på hatthyllan var prydligt vikta och hundens säng bäddad.

Priset var riktigt bra och det känns skönt att anlita ett seriöst företag som ger marknadsmässiga löner. Vill inte ha ett fint hem på bekostnad av någons trygghet. All kontakt var smidig och trevlig. Det gäller även hämtning och lämning av nycklar.

Detta kommer vi göra om minst en gång per år och det finns ingen tvekan om vilka vi väljer. Tack Petra, Ali och alla andra inblandade! Förlåt för allt damm. :)
    2020-09-23
    Mycket trevligt bemötande vid bokning, vid städningen och efteråt.
    Mycket noggrant städat och fönsterputsat. Dock tog det mycket tid. Men inget problem iom jag hade ett fast pris.
    2020-09-18
    Bra städat! Förväntade mig dock att städerskan skulle ha med sig mer städprodukter.
    Tack för din input. Vi har med oss material i småflaskor som personalen själva fyller på. Detta för att spara våra ryggar. Håller tummarna för att din städerska hade allt hon är ombedd att ha med!
    Ha en fin helg
    2020-09-03
    Jag anlitar 50-femme i Göteborg och är supernöjd. Trevlig personal, snabb service, mycket hög kvalitet på städningen och dessutom känns det kanonbra att stötta ett bolag som ger personalen bättre villkor än vad branschen i övrigt erbjuder.
    2020-09-01
    Fick hjälp med en flyttstädning i Göteborg. Allt sköttes väldigt smidigt, städet klarade besiktningen , och 50-femme var väldigt lätta att ha att göra med.
    Extra plus för bra kommunikation.
    2020-08-27
    Jag hade beställt storstädning och fönsterputsning och fick ett skinande hem. Bemötandet var också mycket professionellt och trevligt. Kan varmt rekommendera 50-femme!
    2020-08-18
    Bra bemötande, storstädning ordnades trots kort framförhållning från min sida. Bra städat. Jättenöjd.
    2020-08-17
    Jättebra service & kontakt. Gediget omsorgsfullt utförd städning!
    2020-08-06
    Flyttstäda. Trevligt bemötande. Bra resultat. Snabb respons på ett klagomål från min sida. Rekommenderas.
    2020-08-05
    Rekommenderas varmt! Väldigt trevliga och enkla att ha att göra med.
    2020-07-31
    Vi startade upp en löpande hemstädning och har haft första besöket nu. Jätteduktig personal som tog sig tid att göra allt ordentligt. Vi ser fram emot vidare besök.
    2020-07-30
    Härligt med ett rättvist städbolag som man kan lita på! Mycket service minded och lyhört bemötande! Fick bokat in städning på ett smidigt sätt som utfördes utmärkt! Jag är mycket kräsen och hade inget att anmärka på! Rekommenderar 50-Femme varmt! Frida
    2020-07-29
    Beställde städning av min lägenhet på 36m2. Blev proffsigt bemött av Sofia som var mycket lyhörd för vad jag ville ha gjort. Städningen utfördes över min förväntan. Jag brukar vara mycket kritisk men hade inget att anmärka på. Allt utfördes precis som jag vill ha det.
    Rekommenderar de varmt!
    //Anna
    2020-07-29
    Igår köpte jag en flyttstäd tjänst av företaget för en persons räkning. Jag hade förvarnat att det behövdes en stor städinsats då lägenheten var starkt nedgången. En beräkning av antal timmar och personalinsats gjordes, men det visade sig att detta inte skulle räcka till, så än mer personal sattes in. Totalt var det 3 personer som gjorde ett fantastiskt arbete! Ett stort tack för er insats och trevliga bemötande. Ett mycket väl utfört arbete blev resultatet utifrån de grundförutsättningar som förelåg. Jag kan varmt rekommendera företaget till alla som behöver hjälp med städ!
    2020-05-28
    Jag köpte flyttstäd av en lägenhet. Jag fick snabb och personlig service. Företaget kändes pålitligt och resultatet av städningen blev toppen. Det kändes bra att veta att de som utförde städningen fick rimlig lön!
    Tack för ditt omdöme och din tillmötesgående attityd ☀️ 50-femme Stockholm
    2020-04-30
    Jag har regelbunden städning. Det var oerhört trevlig personal och bra städning som överträffade mina förväntningar!
    Tack för ditt jättefina omdöme. Ni är toppen 50-femme Stockholm
    2020-04-22
    Köpte flyttstäd till delar av min lägenhet. Fick snabbt kontakt med företaget och kommunikationen var smidig och enkel. Städningen blev superbra och utfördes av väldigt trevlig personal. Har inga synpunkter.
    2020-04-14
    Jag är rakt igenom nöjd med bolaget. De håller tider, kommunicerar tydligt och städar rent. Jag får alltid känslan av att Kvinnan som städar hos oss väljer städyrket och trivs med det.
    2020-03-31
    Att veta att den som städar hos mig har bra avtal och lön är viktigt. Det gör att jag kommer anlita och rekommendera 50femme.
    Städningen?! 5 stjärnor! Så otroligt nöjd.
    Tack!
    2020-03-28
    Jag har hemstädning 2g/månaden och det har blivit så fint hemma. Så underbart att komma hem till ett nystädat hem efter en lång arbetsdag. Det luktar gott och tjejerna är jättenoga med att göra rent överallt. Jag tycker all personal är trevlig och skulle varmt rekommendera 50-femme. Jag hade ganska höga förväntningar eftersom jag är noga med hygien, men måste säga att jag är imponerad av hur väl utfört arbete de anställda gör.
  • Karin O
    2020-03-28
    Engagerade, proffsiga städare med schyssta villkor. Mycket nöjd 👏 Rent hem och rent samvete🤗!
    det bästa rättvisa städföretaget
    2020-03-26
    Jag har köpt städ och fönsterputs och är jättenöjd. Vilken fint bemötande fick jag och det gjorde att jag kommer att beställa städning nästa gång med och rekommenderar andra också.
    Alla mina förväntningar företaget levde upp till. Rena fönstret och ren toalett.

Vill du att dina förväntningar överträffas då köper du tjänar i 50-femme.
    2020-03-26
    Bästa städhjälpen! 😊 Noggranna och snabba!
  • Marcus A
    2020-03-21
    Har aldrig vart med om en person så som Sofia!
    Den personliga kontakten hon ger, tryggheten i sin kännedom om produkten hon ger oss, uppföljning under och efter arbetet är utfört.
    Rekommenderar starkt att använda er av deras tjänster!
    Supernöjd kund!
    2020-03-14
    Jag bor i Göteborg och använder 50-femme och är mycket nöjd. Snabbt och personligt bemötande, bra och trevlig personal som är superduktiga. Också skönt att veta att de har kollektivavtal och får ordentliga löner.
    2020-03-14
    Hade höga förväntningar med tanke på deras rykte. Blev inte besviken. Detta är bra från början till slut.
    2020-03-10
    Jag anlitade Reco för en flyttstädning och det var så proffsigt utfört på alla sätt.
    2020-03-09
    Vi köpte städning av vår villa och blev mycket nöjda, både med bemötandet och städningen. Företaget har schysta villkor och löner för sina anställda och städar bättre än alla andra firmor vi anlitat. Lite dyrare men mycket bättre! Rekommenderas!
    2020-03-02
    Proffesionellt och noggrant städat. Bra service och mycket tillmötesgående!
    2020-02-20
    Fick hjälp med en riktig storstädning av lägenheten, inkl fönster.. Så här rent har det nog aldrig varit förr! Diskbänken blänkte likt en reklamfilm! Väldigt trevligt att komma hem! Fick inte möjlighet att träffa städerskorna då jag var bortrest på jobb, men vi skötte kontakten via telefon och det funkade hur bra som helst! Tack!
    2020-02-19
    Personal som pratar svenska & håller vad de lovar, rekommenderas varmt!
    2020-02-14
    Toppen städning och bemötande!
    2020-02-07
    Toppen!
    2020-02-06
    Köpte flyttstäd när jag skulle flytta och fick mycket bra service. 50-femme var lätta att prata med och lägenheten blev superfin. Tycker det känns bra att de ger städarna skälig lön!
    2020-02-05
    Fantastisk service och riktigt rent....
    2020-02-04
    Skinande rent, långt över förväntan!
  • Ali A
    2020-02-01
    Grym städning och personligt bemötande. Rekommenderar!
    2020-01-30
    Har köpt hemstäd
    De är superproffs o verkligen jättetrevliga både när man söker dem o tjejerna som städar . Riktigt riktigt duktiga o över förväntan trots att jag hade höga förväntningar.
    Att de dessutom har ger tjejer lika lön för samma jobb är grymt
    Det är superproffs både i utförande o bemötande - ja hela vägen.
    Rekommenderar gärna!
    Vi tackar ödmjukast för denna fantastiska recension ❤️🧼 50-femme Stockholm
    2020-01-30
    Rekommenderas varmt! Kommer boka igen med detta företaget.
    Bokade städning av lght 85kvm mycket nöjd med resultatet
    Trevligt bemötande vid bokningstillfället samt av person som kom och städande.
    Med vänlig hälsning maria