50-femme Stockholm

Kungsbron 23, 111 22 Stockholm — Visa karta

Välkommen till 50-femme Stockholm!

Här jobbar kvinnor med samma villkor och lön som en lagerarbetare. Detta innebär en rejält högre lön än städbranschen normalt erbjuder, pension, semester och alla försäkringar på plats. Med trygga villkor och jämställda löner är det lätt att rekrytera de bästa städerskorna.

Vi kan hjälpa dig med hemstädning, flyttstädning, kontorsstäd och storstäd.

Våra medarbetare har lång erfarenhet av yrket och är handplockade för sin kompetens. Det är alltid samma person som kommer till er.

Läs vad 41 kunder tycker om 50-femme Stockholm

• 2020-02-20

Anne B skrev om 50-femme Stockholm
    Fick hjälp med en riktig storstädning av lägenheten, inkl fönster.. Så här rent har det nog aldrig varit förr! Diskbänken blänkte likt en reklamfilm! Väldigt trevligt att komma hem! Fick inte möjlighet att träffa städerskorna då jag var bortrest på jobb, men vi skötte kontakten via telefon och det funkade hur bra som helst! Tack! Läs mer
  • 2020-02-19

Jenny Å skrev om 50-femme Stockholm
    Personal som pratar svenska & håller vad de lovar, rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-02-14

Alexandra B skrev om 50-femme Stockholm
    Toppen städning och bemötande! Läs mer
  • 2020-02-07

Lisa K skrev om 50-femme Stockholm
    Toppen!
    . Läs mer
  • 2020-02-06

Malena J skrev om 50-femme Stockholm
    Köpte flyttstäd när jag skulle flytta och fick mycket bra service. 50-femme var lätta att prata med och lägenheten blev superfin. Tycker det känns bra att de ger städarna skälig lön! Läs mer
  • 2020-02-05

Anna M skrev om 50-femme Stockholm
    Fantastisk service och riktigt rent.... Läs mer
  • 2020-02-04

Hanna E skrev om 50-femme Stockholm
    Skinande rent, långt över förväntan! Läs mer
  • Ali A

2020-02-01

Ali A skrev om 50-femme Stockholm
    Grym städning och personligt bemötande. Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-01-30

Lena B skrev om 50-femme Stockholm
    Har köpt hemstäd
    De är superproffs o verkligen jättetrevliga både när man söker dem o tjejerna som städar . Riktigt riktigt duktiga o över förväntan trots att jag hade höga förväntningar.
    Att de dessutom har ger tjejer lika lön för samma jobb är grymt
    Det är superproffs både i utförande o bemötande - ja hela vägen.
    Rekommenderar gärna! Läs mer
    2020-01-31 50-femme svarar Lena B
    Vi tackar ödmjukast för denna fantastiska recension ❤️🧼
  • 2020-01-30

Maria L skrev om 50-femme Stockholm
    Rekommenderas varmt! Kommer boka igen med detta företaget.
    Bokade städning av lght 85kvm mycket nöjd med resultatet
    Trevligt bemötande vid bokningstillfället samt av person som kom och städande.
    Med vänlig hälsning maria Läs mer
  • 2020-01-29

Lo F skrev om 50-femme Stockholm
    Jag köpte en flyttstädning till en mkt lortig studentlya. Mkt gott resultat på utlovad tid. Väldigt trevlig och charmig personal, kommer varmt att rekommendera till andra! Läs mer
  • 2020-01-28

Keyvan M skrev om 50-femme Stockholm
    Very friendly and professional service. Can recommend. Läs mer
  • 2020-01-28

Annahita Y skrev om 50-femme Stockholm
    Vi har haft hemstädning vid ett tillfälle hittills och hon som utförde arbetet har gjort ett klockrent jobb. Av de städfirmor vi anlitat hittills (HemMiljö och Freska) var städresultatet klart bäst hos 50-Femme! Ett STORT plus för bolagets värdegrund och personalpolitik; självklart ska städarna få högre löner och riktigt bra villkor. Kollektivavtal är en självklarhet för att vi ska välja att anlita ett företag. Ett minus är att det vid städtillfället blev problem på grund av en kommunikationsmiss och jag satt hemma och väntade i en timme när jag egentligen borde varit på jobbet, så det blev en sjukt stressig morgon tyvärr. Detta ska ju funka problemfritt, annars kan man lika gärna städa själv. Detta gör hursomhelst att det blir 4 istället för 5 i betyg. Vi har dock fått ett trevligt och aktivt bemötande hela vägen och bolaget verkar genuint intresserat av kundernas åsikter och att leverera en städtjänst utöver det vanliga. Läs mer
    2020-01-28 50-femme svarar Annahita Y
    Tack Annahita. Vilken fantastisk recention!
  • 2020-01-23

Ulla F skrev om 50-femme Stockholm
    Mycket trevligt bemötande och de levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-01-22

Förskolan C skrev om 50-femme Stockholm
    Vi anlitar 50-framme för storstädning av vår lokaler och det fungerar utmärkt. Svensktalande personal som tar egna initiativ Läs mer
  • 2020-01-22

Ulrika L skrev om 50-femme Stockholm
    Felfritt från start i mål. Miljövänligt, personalvänligt, kundvänligt. Vänligt och proffsigt Läs mer

Therese N skrev om 50-femme Stockholm
    Bra och noggrann städning med trevlig personal. Kan varmt rekommenderas. Läs mer

Cristina C skrev om 50-femme Stockholm
    Har beställt hemstädning. Mycket trevligt bemötande per telefon. De är tydliga med att de inte pressar sin personal att städa fort utan att saker görs ordentligt. Personen som kom till oss och städade var supertrevlig och så duktig. Gjorde det där lilla extra som får det kännas superfint. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera dem varmt.

/Cristina i Stockholm Läs mer

Lisa J skrev om 50-femme Stockholm
    Känns fräscht med rakryggade kvinnor som är stolta över det de gör. Proffsigt men även personligt, och mycket bra resultat. Läs mer
  • 2020-01-17

Hanna B skrev om 50-femme Stockholm
    Väldigt bra städning och mycket trevligt bemötande! Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-09

Katarina A skrev om 50-femme Stockholm
    Jag valde 50-femme för att jag tror på rättvisa löner och att det medför bättre kompetens.
    Efter första städningen är än så länge mina förväntningar besannade. Fick ett mycket proffsigt bemötande av vår nya städerska och städningen var mycket bra utförd när jag kom hem. Kände mig väldigt trygg med dem i mitt hem. Läs mer
  • 2020-01-08

Axel O skrev om 50-femme Stockholm
    Det var bra service och väl städat. Inget att klaga om och bara att rekommendera vidare! Läs mer
  • 2020-01-05

Emma Ö skrev om 50-femme Stockholm
    Jag köpte tjänsten flyttstäda för 37 kvm. Kommunikationen med 50femme var väldigt bra och över förväntan. Jag är mycket nöjd med städningen och kan varmt rekommendera det. Läs mer
  • 2020-01-03

Daniel H skrev om 50-femme Stockholm
    Beställde städ av lägenheten inför en fotografering då lägenheten skall säljas.

Servicen har varit utmärkt och resultatet av städningen var riktigt bra.

Återkommande kund här! Läs mer
  • 2019-12-30

Johanna B skrev om 50-femme Stockholm
    Jag valade 50-femme eftersom de har vettiga löner och villkor för sina anställda.

Jag bokade flyttstäd och är väldigt nöjd, köket såg helt nytt ut och det var väldigt punktliga.

Väldigt bra bemötande hela vägen även efter städningen genomförts. Läs mer
  • 2019-12-23

Isabelle N skrev om 50-femme Stockholm
    Väldigt trevlig personal som är mån om att det ska bli bra städat och man som kund ska vara nöjd. Noggrann och lyhörd. Läs mer
  • 2019-12-20

Amanda L skrev om 50-femme Stockholm
    underbart att det finns ett städföretag där man kan lita på att allt går till som det ska med rättvisa villkor och löner samt miljövänliga städmaterial. Vi har städning varannan vecka och städningen blir jättebra utfört. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-12-20 50-femme svarar Amanda L
    Vilket fint omdöme. Tack från oss.

Marianne S skrev om 50-femme Stockholm
    Köpte städtjänst.
    Mycket trevligt bemötande, städningen är alldeles utmärkt. Städade så som jag vill ha det.
    Mao mycket nöjd 👍 Läs mer

Linda J skrev om 50-femme Stockholm
    En perfekt upplevelse från början till slut. Service och städning är i toppklass.

Jag har en lång erfarenhet av att anlita olika städbolag och Femtiofem är en klass för sig. Läs mer

Susanne N skrev om 50-femme Stockholm
    Så nöjd med personal och städning, kommer varmt rekommendera er till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-12-17

Maria B skrev om 50-femme Stockholm
    Jag anlitade 50-femme för hemstädning. Min upplevelse är rakt igenom positiv både vad gäller själva städningen men också i service och kontakt.
    Vi kom hem till ett skinande rent hus!
    Jag uppskattar särskilt företagets tänkande kring arbetsvillkor. Läs mer
  • 2019-12-16

Fredrika I skrev om 50-femme Stockholm
    Noggranna, proffsiga och trevligt bemötande - är supernöjd! Läs mer
  • Tara O

2019-12-09

Tara O skrev om 50-femme Stockholm
    Smidig kontakt inför flyttstädning! Kändes tryggt att ha att göra med femtiofemme. I tid, och rent blev det! Läs mer
  • 2019-12-06

Katarina P skrev om 50-femme Stockholm
    Hög kvalitet, utmärkt servicenivå och marknadsmässig lön åt de anställda gör valet lätt! Jag är nöjd:) Läs mer
  • 2019-12-06

Ylva T skrev om 50-femme Stockholm
    Anlitat 50-femme för hemstäd och är så himla nöjd! Fick direkt förtroende för deras fantastiska personal som är lyhörd, noggrann och har en härlig positiv energi! Läs mer
  • Christer Robert K

2019-11-22

Christer Robert K skrev om 50-femme Stockholm
    50-Femme är ett speciellt företag som fyller ett syfte fler företag borde ta efter för ett jämställt arbetsliv. På olika sätt i olika branscher finns det miljömärkning, fairtrade osv osv. 50-Femme väljer en egen väg i samma anda och betalar sina anställda samma lön som om dom vore män i en mansdominerad bransch med samma nivå på kompetenskraven. Som kund och som feminist går det äntligen att välja i linje med sin övertygelse. Summa summarum, man behåller ett rent samvete och får en ren bostad på samma gång. Rekommenderar alla som behöver städhjälp detta företag.

PS: Utöver detta jobbar dom klimatsmart också Läs mer
    2019-11-22 50-femme svarar Christer Robert K
    Tack för denna fantastiska rekommendation <3
  • 2019-11-16

Josefine E skrev om 50-femme Stockholm
    Vi har anlitat 50 -femme för städning, utöver ett utmärkt resultat vid städning så gillar jag att det är ett riktigt bra företag med bra värderingar. Läs mer
  • 2019-11-15

Alex S skrev om 50-femme Stockholm
    Der Service war zuverlässig und freundlich und wir hatten nichts zu beanstanden. Immer gern weiter zu empfehlen !;) Läs mer
  • 2019-11-14

Tove Ö skrev om 50-femme Stockholm
    Vi hade flyttstäd och allt flöt på väldigt bra. Inget att anmärka på i städningen och trevlig kontakt! Läs mer
  • 2019-11-14

Johan E skrev om 50-femme Stockholm
    Städhjälp när den är som bäst.
    Proffsigt men fortfarande personligt bemötande, flexibilitet, marknadskonkurrens på rättvisa villkor och framförallt yrkesstolthet och bästa resultatet vi upplevt. Läs mer
  • 2019-11-13

Maria J skrev om 50-femme Stockholm
    Jag anlitade 50-femme när jag bodde i Göteborg och kan inte nog lovorda detta bolag. De gör allting rätt! Är så glad att de äntligen kommer till Stockholm. Läs mer

Kungsbron 23, 111 22 Stockholm