50-femme Stockholm

Kungsbron 23, 111 22 Stockholm — Visa karta

Välkommen till 50-femme Stockholm!

Här jobbar kvinnor med samma villkor och lön som en lagerarbetare. Detta innebär en rejält högre lön än städbranschen normalt erbjuder, pension, semester och alla försäkringar på plats. Med trygga villkor och jämställda löner är det lätt att rekrytera de bästa städerskorna.

Vi kan hjälpa dig med hemstädning, flyttstädning, kontorsstäd och storstäd.

Våra medarbetare har lång erfarenhet av yrket och är handplockade för sin kompetens. Det är alltid samma person som kommer till er.

Läs vad 70 kunder tycker om 50-femme Stockholm

• 2020-09-23

Sofia K skrev om 50-femme Stockholm
    Mycket trevligt bemötande vid bokning, vid städningen och efteråt.
    Mycket noggrant städat och fönsterputsat. Dock tog det mycket tid. Men inget problem iom jag hade ett fast pris. Läs mer
  • 2020-09-18

Samira H skrev om 50-femme Stockholm
    Bra städat! Förväntade mig dock att städerskan skulle ha med sig mer städprodukter. Läs mer
    2020-09-18 50-femme svarar Samira H
    Tack för din input. Vi har med oss material i småflaskor som personalen själva fyller på. Detta för att spara våra ryggar. Håller tummarna för att din städerska hade allt hon är ombedd att ha med!
    Ha en fin helg
  • 2020-09-03

Johanna P skrev om 50-femme Stockholm
    Jag anlitar 50-femme i Göteborg och är supernöjd. Trevlig personal, snabb service, mycket hög kvalitet på städningen och dessutom känns det kanonbra att stötta ett bolag som ger personalen bättre villkor än vad branschen i övrigt erbjuder. Läs mer
  • 2020-09-01

Vidar A skrev om 50-femme Stockholm
    Fick hjälp med en flyttstädning i Göteborg. Allt sköttes väldigt smidigt, städet klarade besiktningen , och 50-femme var väldigt lätta att ha att göra med.
    Extra plus för bra kommunikation. Läs mer
  • 2020-08-27

Martin K skrev om 50-femme Stockholm
    Jag hade beställt storstädning och fönsterputsning och fick ett skinande hem. Bemötandet var också mycket professionellt och trevligt. Kan varmt rekommendera 50-femme! Läs mer
  • 2020-08-18

Kristian N skrev om 50-femme Stockholm
    Bra bemötande, storstädning ordnades trots kort framförhållning från min sida. Bra städat. Jättenöjd. Läs mer
  • 2020-08-17

Cecilia E skrev om 50-femme Stockholm
    Jättebra service & kontakt. Gediget omsorgsfullt utförd städning! Läs mer
  • 2020-08-06

Hans L skrev om 50-femme Stockholm
    Flyttstäda. Trevligt bemötande. Bra resultat. Snabb respons på ett klagomål från min sida. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-08-05

Henrik D skrev om 50-femme Stockholm
    Rekommenderas varmt! Väldigt trevliga och enkla att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-07-31

Patrik S skrev om 50-femme Stockholm
    Vi startade upp en löpande hemstädning och har haft första besöket nu. Jätteduktig personal som tog sig tid att göra allt ordentligt. Vi ser fram emot vidare besök. Läs mer
  • 2020-07-30

Frida J skrev om 50-femme Stockholm
    Härligt med ett rättvist städbolag som man kan lita på! Mycket service minded och lyhört bemötande! Fick bokat in städning på ett smidigt sätt som utfördes utmärkt! Jag är mycket kräsen och hade inget att anmärka på! Rekommenderar 50-Femme varmt! Frida Läs mer
  • 2020-07-29

Anna W skrev om 50-femme Stockholm
    Beställde städning av min lägenhet på 36m2. Blev proffsigt bemött av Sofia som var mycket lyhörd för vad jag ville ha gjort. Städningen utfördes över min förväntan. Jag brukar vara mycket kritisk men hade inget att anmärka på. Allt utfördes precis som jag vill ha det.
    Rekommenderar de varmt!
    //Anna Läs mer
  • 2020-07-29

Annsofie B skrev om 50-femme Stockholm
    Igår köpte jag en flyttstäd tjänst av företaget för en persons räkning. Jag hade förvarnat att det behövdes en stor städinsats då lägenheten var starkt nedgången. En beräkning av antal timmar och personalinsats gjordes, men det visade sig att detta inte skulle räcka till, så än mer personal sattes in. Totalt var det 3 personer som gjorde ett fantastiskt arbete! Ett stort tack för er insats och trevliga bemötande. Ett mycket väl utfört arbete blev resultatet utifrån de grundförutsättningar som förelåg. Jag kan varmt rekommendera företaget till alla som behöver hjälp med städ! Läs mer
  • 2020-05-28

Julia C skrev om 50-femme Stockholm
    Jag köpte flyttstäd av en lägenhet. Jag fick snabb och personlig service. Företaget kändes pålitligt och resultatet av städningen blev toppen. Det kändes bra att veta att de som utförde städningen fick rimlig lön! Läs mer
    2020-05-29 50-femme svarar Julia C
    Tack för ditt omdöme och din tillmötesgående attityd ☀️
  • 2020-04-30

Sabrina Z skrev om 50-femme Stockholm
    Jag har regelbunden städning. Det var oerhört trevlig personal och bra städning som överträffade mina förväntningar! Läs mer
    2020-05-29 50-femme svarar Sabrina Z
    Tack för ditt jättefina omdöme. Ni är toppen
  • 2020-04-22

Carl I skrev om 50-femme Stockholm
    Köpte flyttstäd till delar av min lägenhet. Fick snabbt kontakt med företaget och kommunikationen var smidig och enkel. Städningen blev superbra och utfördes av väldigt trevlig personal. Har inga synpunkter. Läs mer
  • 2020-04-14

Sophie W skrev om 50-femme Stockholm
    Jag är rakt igenom nöjd med bolaget. De håller tider, kommunicerar tydligt och städar rent. Jag får alltid känslan av att Kvinnan som städar hos oss väljer städyrket och trivs med det. Läs mer
  • 2020-03-31

Jenni N skrev om 50-femme Stockholm
    Att veta att den som städar hos mig har bra avtal och lön är viktigt. Det gör att jag kommer anlita och rekommendera 50femme.
    Städningen?! 5 stjärnor! Så otroligt nöjd.
    Tack! Läs mer
  • 2020-03-28

Frida H skrev om 50-femme Stockholm
    Jag har hemstädning 2g/månaden och det har blivit så fint hemma. Så underbart att komma hem till ett nystädat hem efter en lång arbetsdag. Det luktar gott och tjejerna är jättenoga med att göra rent överallt. Jag tycker all personal är trevlig och skulle varmt rekommendera 50-femme. Jag hade ganska höga förväntningar eftersom jag är noga med hygien, men måste säga att jag är imponerad av hur väl utfört arbete de anställda gör. Läs mer
  • Karin O

2020-03-28

Karin O skrev om 50-femme Stockholm
    Engagerade, proffsiga städare med schyssta villkor. Mycket nöjd 👏 Rent hem och rent samvete🤗! Läs mer

Petra B skrev om 50-femme Stockholm
    det bästa rättvisa städföretaget Läs mer

Fawsia N skrev om 50-femme Stockholm
    Jag har köpt städ och fönsterputs och är jättenöjd. Vilken fint bemötande fick jag och det gjorde att jag kommer att beställa städning nästa gång med och rekommenderar andra också.
    Alla mina förväntningar företaget levde upp till. Rena fönstret och ren toalett.

Vill du att dina förväntningar överträffas då köper du tjänar i 50-femme. Läs mer

Evelina M skrev om 50-femme Stockholm
    Bästa städhjälpen! 😊 Noggranna och snabba! Läs mer
  • Marcus A

2020-03-21

Marcus A skrev om 50-femme Stockholm
    Har aldrig vart med om en person så som Sofia!
    Den personliga kontakten hon ger, tryggheten i sin kännedom om produkten hon ger oss, uppföljning under och efter arbetet är utfört.
    Rekommenderar starkt att använda er av deras tjänster!
    Supernöjd kund! Läs mer
  • 2020-03-14

Josefine W skrev om 50-femme Stockholm
    Jag bor i Göteborg och använder 50-femme och är mycket nöjd. Snabbt och personligt bemötande, bra och trevlig personal som är superduktiga. Också skönt att veta att de har kollektivavtal och får ordentliga löner. Läs mer
  • 2020-03-14

Adrian S skrev om 50-femme Stockholm
    Hade höga förväntningar med tanke på deras rykte. Blev inte besviken. Detta är bra från början till slut. Läs mer
  • 2020-03-10

Roberg Ö skrev om 50-femme Stockholm
    Jag anlitade Reco för en flyttstädning och det var så proffsigt utfört på alla sätt. Läs mer
  • 2020-03-09

Frida T skrev om 50-femme Stockholm
    Vi köpte städning av vår villa och blev mycket nöjda, både med bemötandet och städningen. Företaget har schysta villkor och löner för sina anställda och städar bättre än alla andra firmor vi anlitat. Lite dyrare men mycket bättre! Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-02

Andreas E skrev om 50-femme Stockholm
    Proffesionellt och noggrant städat. Bra service och mycket tillmötesgående! Läs mer
  • 2020-02-20

Anne B skrev om 50-femme Stockholm
    Fick hjälp med en riktig storstädning av lägenheten, inkl fönster.. Så här rent har det nog aldrig varit förr! Diskbänken blänkte likt en reklamfilm! Väldigt trevligt att komma hem! Fick inte möjlighet att träffa städerskorna då jag var bortrest på jobb, men vi skötte kontakten via telefon och det funkade hur bra som helst! Tack! Läs mer
  • 2020-02-19

Jenny Å skrev om 50-femme Stockholm
    Personal som pratar svenska & håller vad de lovar, rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-02-14

Alexandra B skrev om 50-femme Stockholm
    Toppen städning och bemötande! Läs mer
  • 2020-02-07

Lisa K skrev om 50-femme Stockholm
    Toppen!
    . Läs mer
  • 2020-02-06

Malena J skrev om 50-femme Stockholm
    Köpte flyttstäd när jag skulle flytta och fick mycket bra service. 50-femme var lätta att prata med och lägenheten blev superfin. Tycker det känns bra att de ger städarna skälig lön! Läs mer
  • 2020-02-05

Anna M skrev om 50-femme Stockholm
    Fantastisk service och riktigt rent.... Läs mer
  • 2020-02-04

Hanna E skrev om 50-femme Stockholm
    Skinande rent, långt över förväntan! Läs mer
  • Ali A

2020-02-01

Ali A skrev om 50-femme Stockholm
    Grym städning och personligt bemötande. Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-01-30

Lena B skrev om 50-femme Stockholm
    Har köpt hemstäd
    De är superproffs o verkligen jättetrevliga både när man söker dem o tjejerna som städar . Riktigt riktigt duktiga o över förväntan trots att jag hade höga förväntningar.
    Att de dessutom har ger tjejer lika lön för samma jobb är grymt
    Det är superproffs både i utförande o bemötande - ja hela vägen.
    Rekommenderar gärna! Läs mer
    2020-01-31 50-femme svarar Lena B
    Vi tackar ödmjukast för denna fantastiska recension ❤️🧼
  • 2020-01-30

Maria L skrev om 50-femme Stockholm
    Rekommenderas varmt! Kommer boka igen med detta företaget.
    Bokade städning av lght 85kvm mycket nöjd med resultatet
    Trevligt bemötande vid bokningstillfället samt av person som kom och städande.
    Med vänlig hälsning maria Läs mer
  • 2020-01-29

Lo F skrev om 50-femme Stockholm
    Jag köpte en flyttstädning till en mkt lortig studentlya. Mkt gott resultat på utlovad tid. Väldigt trevlig och charmig personal, kommer varmt att rekommendera till andra! Läs mer
  • 2020-01-28

Keyvan M skrev om 50-femme Stockholm
    Very friendly and professional service. Can recommend. Läs mer
  • 2020-01-28

Annahita Y skrev om 50-femme Stockholm
    Vi har haft hemstädning vid ett tillfälle hittills och hon som utförde arbetet har gjort ett klockrent jobb. Av de städfirmor vi anlitat hittills (HemMiljö och Freska) var städresultatet klart bäst hos 50-Femme! Ett STORT plus för bolagets värdegrund och personalpolitik; självklart ska städarna få högre löner och riktigt bra villkor. Kollektivavtal är en självklarhet för att vi ska välja att anlita ett företag. Ett minus är att det vid städtillfället blev problem på grund av en kommunikationsmiss och jag satt hemma och väntade i en timme när jag egentligen borde varit på jobbet, så det blev en sjukt stressig morgon tyvärr. Detta ska ju funka problemfritt, annars kan man lika gärna städa själv. Detta gör hursomhelst att det blir 4 istället för 5 i betyg. Vi har dock fått ett trevligt och aktivt bemötande hela vägen och bolaget verkar genuint intresserat av kundernas åsikter och att leverera en städtjänst utöver det vanliga. Läs mer
    2020-01-28 50-femme svarar Annahita Y
    Tack Annahita. Vilken fantastisk recention!
  • 2020-01-23

Ulla F skrev om 50-femme Stockholm
    Mycket trevligt bemötande och de levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-01-22

Förskolan C skrev om 50-femme Stockholm
    Vi anlitar 50-framme för storstädning av vår lokaler och det fungerar utmärkt. Svensktalande personal som tar egna initiativ Läs mer
  • 2020-01-22

Ulrika L skrev om 50-femme Stockholm
    Felfritt från start i mål. Miljövänligt, personalvänligt, kundvänligt. Vänligt och proffsigt Läs mer

Therese N skrev om 50-femme Stockholm
    Bra och noggrann städning med trevlig personal. Kan varmt rekommenderas. Läs mer

Cristina C skrev om 50-femme Stockholm
    Har beställt hemstädning. Mycket trevligt bemötande per telefon. De är tydliga med att de inte pressar sin personal att städa fort utan att saker görs ordentligt. Personen som kom till oss och städade var supertrevlig och så duktig. Gjorde det där lilla extra som får det kännas superfint. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera dem varmt.

/Cristina i Stockholm Läs mer

Lisa J skrev om 50-femme Stockholm
    Känns fräscht med rakryggade kvinnor som är stolta över det de gör. Proffsigt men även personligt, och mycket bra resultat. Läs mer
  • 2020-01-17

Hanna B skrev om 50-femme Stockholm
    Väldigt bra städning och mycket trevligt bemötande! Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-09

Katarina A skrev om 50-femme Stockholm
    Jag valde 50-femme för att jag tror på rättvisa löner och att det medför bättre kompetens.
    Efter första städningen är än så länge mina förväntningar besannade. Fick ett mycket proffsigt bemötande av vår nya städerska och städningen var mycket bra utförd när jag kom hem. Kände mig väldigt trygg med dem i mitt hem. Läs mer

Kungsbron 23, 111 22 Stockholm