Kontorsstädning på Norrmalm

6 rekommenderade kontorsstädare på Norrmalm, Stockholm

• Simon H
    Simon H: det material de köpte in var inte mitt första hands val
  • Städjätten lägger stor omsorg i varje enskilt uppdrag och erbjuder flexibel service med kompetent, utbildad personal.
    Paulina R
    Paulina R: Jag är jätte nöjd! Storstädning av min lägenhet på 39 kvm, mitt berg med disk diskat och inplockat i skåpen. Soffan damm...
  • Få en lite lättare vardag genom att lämna över ansvaret för städning av hem eller kontor till oss på Viklunds Städ!
    Ida W
    Ida W: Vi beställde flyttstädning och möttes av trevliga Nataliya via mail, hon var flexibel och serviceinriktad. Eftersom vi h...
  • Rent och snyggt i hemmet eller på företaget? Kolla enkelt vad det skulle kosta genom att skicka en offert till oss, så svarar vi så fort vi kan.
    Induktor Karlbergs El I
    Induktor Karlbergs El I: Anlitade ER Lokalvård för städuppdrag, snabbt och smidigt och perfekt resultat, rekommenderas starkt
  • Tara O
    Tara O: Smidig kontakt inför flyttstädning! Kändes tryggt att ha att göra med femtiofemme. I tid, och rent blev det!
  • Välkommen till SODIMAX AB - Ett företag som tänker framåt!
    Nancy S
    Nancy S: Vi köpte hemstädning. Trevlig personal med gott bemötande. Resultatet var riktigt tillfredställande. Rekommenderas!
Visa sida:
Stadsdelar i Norrmalm