Qasaro AB

Qasaro AB

Välkommen till Qasaro!

Hemstäd med kollektivavtal på dina villkor. Vi jobbar hur och när du vill med checklistor och beprövade processer. Kommunicera med oss och betala på det sätt som passar dig bäst.

Alla våra fantastiska, professionella och serviceinriktade medarbetare har mångårig erfarenhet av hemstäd i Sverige.

Varför välja oss?

• 100% nöjdhetsgaranti
• Full ansvarsförsäkring
• Ingen bindingstid
• Betala i efterskott

Dessutom stödjer vi Barncancerfonden! Självklart har vi kollektivavtal!

Läs vad 34 kunder tycker om Qasaro AB 2

• 2022-05-16 Spontant omdöme
    Vi är supernöjda med både städningen och bemötandet av både de som kommer hem och de som jobbar på kontoret. Smidiga att ha att göra med vid ändringar av städdag, Vi har nu haft dem en längre tid och kommer att fortsätta med det. Vi har under alla år vi haft städhjälp från olika företag aldrig haft det så bra som nu.
    Ger dem mina allra bästa rekommendationer.
  • 2022-05-14 Insamlad av företaget
    Jag är väldigt nöjd med Qasaros tjänster. De har varit mycket professionella från första mötet och lägenheten är alltid ren och fin efter att de har varit här. Rekommenderas varmt.
  • 2022-05-13 Spontant omdöme
    Proffsigt, vänligt och trevligt bemötande. Tydlig kommunikation och det går enkelt att göra justeringar med att byta tid eller andra önskemål. Vi är mycket nöjda och rekommenderar dem varmt!
  • 2022-05-12 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd med städningen.
    Alltid trevligt bemötande och väldigt flexibla.
  • 2022-05-12 Insamlad av företaget
    Blev otroligt vänligt bemött. Hög servicenivå.
    Perfekt utfört städjobb
    Alltid I tid
  • 2022-05-12 Spontant omdöme
    vi har haft olika städleverantörer, men vi är extra nöjda med Qasaro, det är alltid rent och snyggt efter att dom har varit hos oss. Vi har en väldigt trevlig tjej som gör allt hon kan för att det ska kännas som en dröm att vara hemma! Tack så mycket! :)
  • 2022-05-10 Spontant omdöme
    Mycket bra service. Bra resultat, ofta utöver det vi förväntar. Lite extra service som gör att vi är mer än nöjda. Smidig och bra kommunikation.
  • 2022-03-21 Insamlad av företaget
    Jättebra kommunikation och lätt att göra med. Supernöjd och har redan rekommenderat till två kompisar. De blev lika nöjda.
    Tack för omdömet och rekommendationerna Jing! Att ha en bra, effektiv och professionell kommunikation där vi möter kunderna på deras egna villkor är en av hörnstenarna i vårt erbjudande. Därför erbjuder vi kommunikation på både svenska, engelska och även kinesiska och andra språk via mobilapp, telefon, kundportal, mail, sms, whatsapp, facebook, Linkedin och WeChat. :) Qasaro AB
  • 2022-02-25 Insamlad av företaget
    Vi är jättenöjda med städningen. Alltid trevlig och snabb respons. Det är lätt att justera önskemål, även med kort varsel. Åsa
    Tack för det fina omdömet Åsa! Qasaro AB
  • 2022-02-21 Insamlad av företaget
    Professional staff. I am happy with the cleaning services provided.
    We are so happy to hear you are happy! :) Thank you for your feedback Stefania! Qasaro AB
  • 2022-02-20 Spontant omdöme
    Första städningen i fredags och kom hem till ett väldoftande och super rent hem - de hade till och med städat inuti micron! Extra plus att de värnar om personalens hälsa och välmående, vilket reflekteras i resultatet av städningen. Jag kommer definitivt fortsätta med dem, och rekommenderar dem varmt! Tack Qasaro! nu behöver jag inte tänka på att städa på helgerna, utan kan ägna tiden åt familjen!
    Självklart städar vi inuti micron! :) Även vid soptunnorna och tar ut soporna. Det är sådana små detaljer som nästan inga andra städfirmor bryr sig om och som betyder så mycket! Riktigt kul att höra att ni är nöjda och vi lyckats bringa mer frihet till er vardag! Qasaro AB
  • 2022-02-18 Insamlad av företaget
    Mycket saklig och bra information från företaget.Trevligt bemötande.

Välorganiserad organisation med en fantastik städpersonal. Kunniga och pålitliga städare.

Vill varmt rekommendera Qasaro Städfirma.
    Mycket nöjd kund på Östermalm!
    Vänligen
    Marie Tallimant
    Tack Marie! Riktigt kul att höra att du är nöjd. Vår organisation bygger på mångårig erfarenhet, trots att företaget är relativt nybildat. Vi använder samma affärsystem och digitala tjänster som börsnoterade bolag, samtidigt som vi kan erbjuda det mindre företagets personliga prägel där varje kund är avgörande. Detsamma gäller vår städpersonal som alla har mångårig erfarenhet av städning i Sverige och där vi har känt alla personligen under många år och har fullt tillit för. Qasaro AB
  • 2022-02-17 Insamlad av företaget
    Professionella och duktiga! Bra pris och vill aldrig byta ut städerskan vi har nu. Hon är superduktig och supertrevlig. Den administrativa personalen är alltid lika trevliga de med och mycket hjälpsamma! Rekommenderas starkt!
  • 2022-02-17 Spontant omdöme
    Vi är otroligt nöjda med Qasaro! Flexibla, lätta att få tag i och alltid med kunden i fokus.
  • 2022-02-17 Insamlad av företaget
    Alltid nöjd med städningen och snabb återkoppling om det är något jag undrar 🤗 skinande rent i hemmet
  • 2022-02-17 Insamlad av företaget
    Vi har hemstädning varannan vecka och det är SÅ fint när vi kommer hem till det nystädade huset! Varm och omtänksam personal som gör det lilla extra och är poppis även hos katten 🐈
    Lätt att komma kontakt med företaget, utmärkt service!
  • 2022-02-16 Insamlad av företaget
    Mycket bra personal och städning. Ett stort plus är att Qasaro som företag tar hand om sina anställda och tar sitt ansvar som arbetsgivare. Appen gör det också smidigt.
    Hej Linda, tack för det fina omdömet och de fina orden. Personalen är allra viktigast för oss och vi är också så fantastiskt nöjda över dem och deras arbete. :) Qasaro AB
  • 2022-02-16 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda med städningen, allt är i fin ordning och kvaliten är hög. Känslan är mycket bra - har även samma företag som hjälper min mamma och hon uppskattar också servicen och kvaliten, personalen är underbar.
    Hej Tomas! Det är alltid kul när vi blir uppskattade och när våra kunder är så nöjda att de t.o.m. rekommenderar oss till sina mammor. Vi ska såklart hälsa personalen att de är underbara - och det håller vi också med om! Stort tack! Qasaro AB
  • 2022-02-15 Insamlad av företaget
    Provade ett nytt städ företag till hemmet !
    Mycket nöjd med städning och personal ,
    Väldigt tillmötesgående och trevliga .
    Ett stort plus utöver bra städtjänster.
    Rekommenderar Qasaro AB till Er som söker städföretag .
    Tack så mycket för ditt omdöme och rekommendation Marita! Qasaro AB
  • 2022-02-15 Insamlad av företaget
    Alltid en lyx att komma hem och hela huset är rent och städat.
    Bästa hemstädningen vi haft under alla våra 15 år vi anlitat hjälp med städningen.
  • 2022-02-15 Insamlad av företaget
    Noggrann städning och trevlig personal!
    Hej Anna, tack så väldigt mycket för ditt omdöme! Qasaro AB
  • 2022-02-15 Insamlad av företaget
    Alltid trevligt bemötande, och Lili är superproffsig och lämnar alltid allting skinande rent. Rekommenderar varmt!
    Hej Jenny - det är du värd! Och alla våra kunder för den delen ;) Tack för det fina omdömet som vi ska hälsa vidare till vår superproffs Lilli! Qasaro AB
  • 2021-10-09 Insamlad av företaget
    Jag är så nöjd med Qasaro! Får känna mig trygg med att det är samma person som kommer till mig och städar, och hon gör sitt jobb utmärkt! Att också veta att företaget är en ansvarsfull arbetsgivare som ger sina anställda bra villkor gör mitt val ännu enklare. Jag kan verkligen rekommendera Qasaro!
    Tack för ditt fina omdöme Lena! För oss har kollektivavtal varit en självklarhet från allra första början, och vi går långt över den för att säkerställa att våra anställda är nöjda och har en säker inkomst. Nöjda medarbetare tror vi är det viktigaste för att jobbet blir bra gjort och våra kunder kan känna sig trygga. Att dessutom ha tillsvidareanställda på heltid gör att vi kan arbeta långsiktigt och erbjuda samma städare varje gång på ett sätt företag som arbetar med timanställda och visstidsanställda in kan. Qasaro AB
  • 2021-09-15 Insamlad av företaget
    Jag har länge undvikit hemstäd då jag känt mig osäker över att ha okända i vårt hus, men Qasaro har varit riktiga proffs för att lösa alla frågetäcken och inbringa trygghet. Har inga klagomål. 5 stjärnor!
    Tack Michael! Att våra kunder känner sig trygga är en av våra absolut högsta prioriteter. Det är väldigt vanligt att man kan känna sig obekväm och ovan när man släpper en ny person i sitt hem. Alla våra städare har dock över 5 år erfarenhet så de har stött på alla typer av kunder och situationer; det leder till att deras erfarenhet sträcker sig längre än högkvalitativ städning - den inbringar helt enkelt trygghet. Att vi dessutom arbetat med våra städare i många år, känner dem så väl och litar på dem till 100% tror jag lätt lyser igenom och smittar av sig :) Qasaro AB
  • 2021-09-14 Insamlad av företaget
    Reliable, and hard working. Always nice to come home to a Clean home after our Cleaner has been there!
    Thank you very much for your feedback and recommendation Cassandra! Qasaro AB
  • 2021-09-02 Insamlad av företaget
    Det är några vänner som startat bolaget och jag har varit orolig först att ”ta in vänner”, men allt har flutit på så proffsigt! Jättefint blir det och de har integrerat allt så sömfritt från hembesök till fakturering. Stort lycka till, alla borde prova!
    Tack för ditt omdöme Monica och för alla dina rekommendationer! Så roligt att du är nöjd! Qasaro AB
  • 2021-09-01 Insamlad av företaget
    Proffsigt och trevligt bemötande och en städning som var långt över förväntan.
    Kan varmt rekommendera dem!
    Hej Hanna, underbart att höra! Det stärker oss att höra och det stärker även våra städare som verkligen tar sitt jobb på allvar och gör sitt bästa för att överträffa förväntningar. Att då höra att de lyckats och att de jobbar på ett bolag som delar deras värderingar stärker dem både som individer och som team. Stort tack för rekommendationen! Qasaro AB
  • 2021-09-01 Insamlad av företaget
    Kom i tid, snabbt och ordentligt, mycket nöjd
    Hej Britt-mari, kul att höra! Ja, vi har väldigt snabba städare, och det gör att de klarar av mycket mer under samma tid som mindre erfarna städare, dessutom med bätre resultat. För dig och för alla som uppskattar punktlighet så finns det också möjlighet att ha en QR kod hemma som städaren scannar med sin app när de kommer fram och lämnar så ni kan direkt följa in- och utcheckningar i appen. Tack för din rekommendation! Qasaro AB
  • 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Testade Qasaro för ett par veckor sen. Tillmötesgående och jättefint bemötande. Förra veckan började de på löpande. Supernöjd! Så vi kör på varannan vecka, passar oss bäst!
    Hej Marjorie, tack för att du har valt oss och den värmande rekommendationen. Vi ser fram emot att fortsätta leva upp till och överträffa dina förväntningar! :) Qasaro AB
  • 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Det här var ett sånt där ”wow-ögonblick”. Fantastiskt duktiga städare och professionellt bemötande. Kan varmt rekommendera!
    Så roligt att höra Nathalie! Tack så mycket för din rekommendation! Qasaro AB
  • 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Har tidigare haft mest yngre tjejer från andra bolag som inte alltid varit så nogranna i städningen. Enorm skillnad att ha en 40-50-årig kvinna med lite erfarenhet och rätt attityd att komma och städa. Rejäl skillnad!
    Hej Michael! Vi är så glada att veta att våra städare gör skillnad! De flesta har över 10 år erfarenhet som städare och har inga planer på att byta bransch, det tycker vi är mycket viktigt för att kunna erbjuda våra kunder både kvalitet och kontinuitet, alltså samma tillförlitliga städare varje gång. Tack för din rekommendation! Qasaro AB
  • 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Min dotter bokade städning för oss varannan vecka med Qasaro - verkligen det bästa present en mamma kan få! Otroligt hjälpsam personal och man känner sig verkligen trygg i deras händer! Och det är så fantastiskt skinande rent hela tiden, man blir helt lyrisk!
    Riktigt kul att höra Gianina och tack för ditt omdöme! Det är många av våra kunder som fått hemstäd i present har vi märkt. Vi kommer inom kort också börja erbjuda möjlighet att beställa presentkort direkt på vår webbshop som kommer att ligga på www.qasaro.se Qasaro AB
  • 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Vi är väldigt nöjda efter varje städtillfälle. Skönt att veta att de är måna om sin personal i en hårt pressad bransch. Stort plus för otroligt trevlig och proffsig personal och support!
    Tack för din feedback Simona! Känns också skönt att höra att det lönar sig att fokusera på sin personal, det har varit vårt mantra sen dag ett. Har man nöjd personal så får man mycket lättare nöjda kunder. :) Qasaro AB
  • 2021-08-30 Insamlad av företaget
    Vi är ett par i 30-årsåldern som bor med vår dotter i en 4a på
    Kungsholmen och vi har inte ens insett hur mycket tid det gick åt att städa och plocka undan. Med Qasaro har vi redan efter två veckor fått avsevärt mycket mer lugn och dessutom en lägenhet som kanske aldrig varit så ren!
    Det var roligt att höra Charlie! Det är precis det vi försöker uppnå, att folk får mer tid till sig själva och det som är viktigt i livet. Som vi brukar säga, livet är för kort för att städa sitt eget hem ;) Tack så mycket för din positiva feedback! Qasaro AB