Qasaro AB

Qasaro AB

www.qasaro.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Qasaro! Hemstäd med kollektivavtal på dina villkor. Vi jobbar hur och när du vill med checklistor och beprövade processer. Kommunicera med oss och betala på det sätt som passar dig bäst. Alla våra fantastiska, professionella och serviceinriktade medarbetare har mångårig erfarenhet av hemstäd i Sverige. ...

71 omdömen om Qasaro AB

Sedan starten hos Reco 2021

Camilla S
Skrev om Qasaro AB

Duktigvoch noggran personal och kommunikation

Michael J
Skrev om Qasaro AB

Professionell service med gott kundbemötande 👍🏻

Leo S
Skrev om Qasaro AB

Extremt trevlig och duktig personal, Har haft Qasaro som städfirma hos mig varannan vecka nu i 2 år och blir alltid mer än nöjd och imponerad över hur fint mitt hem faktiskt är efter de varit här. Silvia som är städaren jag haft flest gånger är en riktig stjärna, hon städar och fixar allt hur snabbt som helst! 10/10 skulle verkligen rekommendera till alla att använda sig av Qasaro när de letar efter stöd hjälp!

Polixenia M
Skrev om Qasaro AB

Väldigt professionella , bra återkoppling , pålitliga anställda som kommer i tid och utför utmärkt jobb . Appen underlätter mycket för att se mina fakturor och alla städtillfälle . Tack Qasaro för att ni gör min dag bättre !

Tomas W
Skrev om Qasaro AB

Trevligt och proffsigt bemötande, snabb återkoppling och oklanderligt utförd städning.

Vincent L
Skrev om Qasaro AB

Vi är supernöjda med Quasaro och våran städerska Simona. Firman är lyhörd och levererar högsta kvalitet till ett bra pris. Mvh Vincent Lindberg

Anna Helena W
Skrev om Qasaro AB

Pålitlig firma, väl utförd hemstädning och städaren är nöjd med anställningsvillkoren.

Torbjörn I
Skrev om Qasaro AB

Vi har använt Qasaro sedan de startade och den städerska vi har är samma som vi haft i många år. Har aldrig haft bättre och vi är supernöjda. Det är också bara trevliga kontakter med Qasaros administration. Vi ser fram emot fortsatt samarbete

Christer H
Skrev om Qasaro AB

Bra bemötande, hög kvalitet, lätt att komma i kontakt med.

Anna Birgitta P

Jag har hemstädning med Qasaro sedan flera år. Jag är jättenöjd med städningen och får så trevligt bemötande och fint hemma. Jag kan varmt rekommendera dem för städuppdrag.

Annelie N
Skrev om Qasaro AB

Jag har anlitat Qasaro för hemstädning sedan flera år. Den bästa städerskan är Valentina hon gör hotellfint hemma hos. Gör tjusig hotellbäddning, hänger upp handdukarna i toalett, duschrum och kök som på finaste hotellet. Det lilla extra betyder oerhört mycket och visar på att hon är mån om oss och vårt hem. Jag ger de bästa rekommendationerna.

Aelys H
Skrev om Qasaro AB

Vi har fått hjälp av Qasaro i över ett år nu. Vi är mycket nöjda: seriöst företag, trevliga människor och noggrann städning. Reckommenderas varmt!

Marcel Charles Alexander C

Smidig och personlig kontant med dom som jobbar, riktigt bra städfirma. Seriösa och duktiga på både kommunikationen och servicen

Christoffer L
Skrev om Qasaro AB

Blästa städet vi haft. Testat två leverantörer tidigare. 👍 Keep up the good job!!

Mikaela N
Skrev om Qasaro AB

Proffsig, trevlig personal. Fantastiskt komma hem till skinande, välstädat hus!

Annika Linnea F

De har bra personal vi är nöjda med vår städning. Personalen på administrationen har ett trevligt bemötande och allt har funkat smidigt. Rekommenderas

Gunilla C
Skrev om Qasaro AB

Vi har hemstädning varannan vecka. Städerskan gör ett jättebra jobb och är verkligen trevlig. Bemötandet från Qasaro om vi har frågor är både proffsigt och trevligt. Något som är viktigt för oss är att personalen har bra villkor och det vet vi att dom har på Qasaro. Vi kan starkt rekommendera företaget!

Lei S
Skrev om Qasaro AB

Rekommenderar Qasaro, särskilt vår städska, Silvia. hon gör ett väldigt bra jobb och hjälper oss mycket. Jag gillar deras tjänst inte för att de städar bra och snabbt. De tar till och med tillbaka trasor efter städningar och vi behöver inte tvätta hemma.

Rodrigo V
Skrev om Qasaro AB

Vi bytte till Qasaro eftersom vår städerska började jobba hos dem. Hos Qasaro får hon bättre lön och bättre arbetsvillkor. Vi är också nöjda, bra kundservice, enkelt att avboka städtillfällen vid resor.

Serkan T
Skrev om Qasaro AB

Super nöjd med Qasaro AB Som städ firma uppfyller alla krav och förväntningar plus lite till

Svar från Qasaro AB

Tack Serkan, ni har fantastiskt fina fastigheter som förtjänar bästa service :)

Isabelle A
Skrev om Qasaro AB

Jättetrevlig och kompetent personal som alltid försöker anpassa sig till våra behov! Det är en städfirma vi verkligen rekommenderar.

Svar från Qasaro AB

Hej Isabelle, tack för den fina rekommendationen!

Sebastian G
Skrev om Qasaro AB

Bra service! Bra städning! Flexibla. Alltid trevliga! Rekommenderas.

Gonnie Monique Johanna H

Kan varmt rekommendera detta företag! Trevligt och proffsigt bemötande. Mycket nöjd med städning av vårt hus varannan vecka. Det blir ordentligt gjord av en mycket vänlig städerska som man lätt kan kommunicera med på engelska.

Cleas T
Skrev om Qasaro AB

Vi har en villa utanför Stockholm (142 kvm) och med Qasaro har vi kommit överens om en storstädning en gång i månaden. Vi har till en rimlig kostnad varit mycket nöjda med deras insatser vilket bekräftas genom att vi samarbetar sedan flera år. Vår städerska är mycket proffsig, noggrann och är allmänt mycket trevlig. Kontakten med företaget (semesterplanering, sjukdom o.d.) har varit mycket smidig. Vi rekommenderar gärna detta företag. Hälsar Eva & Claes T. i Järfälla

Helene A

Bästa städföretaget som finns! Så trevliga och duktiga 😊

Francesco R
Skrev om Qasaro AB

Tidligt, trevligt, rent servis med väldigt bra pris

Maria T
Skrev om Qasaro AB

Pålitliga, proffsiga och alltid fantastisk städning. Rekommenderas varmt!

Cecilia L
Skrev om Qasaro AB

Mycket trevligt bemötande och väldigt flexibla.

Louise N
Skrev om Qasaro AB

Vi är jättenöjda med Qasaro! De är trevliga, hjälpsamma och proffsiga.

Jenni N
Skrev om Qasaro AB

Kan varmt rekommendera Qasaro. Har haft dem i flera år och är supernöjd! Pålitliga och trygga, duktiga på att göra ett ordentligt jobb med att fixa rent och snyggt hemma hos mig varannan vecka. Och alltid trevliga! / Jenni, Sollentuna

Barbara C
Skrev om Qasaro AB

We are super satisfied with the cleaning services from Qasaro. We have always the same professional who provides a good service. So far no rotation, which is something we appreciate. Easy to cancel or reschedule if needed.

Dino S
Skrev om Qasaro AB

Har haft Qasaro som vår hemstädning i nästan ett år. Alltid nöjd med deras service och även flexibilitet. Då frugan är egen företagare och jag jobbar långa timmar underlättar deras tjänster verkligen vårt liv.

Emma L
Skrev om Qasaro AB

Mycket bra service, väl utförd städning!

Christina O
Skrev om Qasaro AB

Vi är mycket nöjda med Qasaro! Kan verkligen rekommendera denna städfirma! Personal man kan lita på och som gör ett fantastiskt jobb!

Gunnar Harry G

En kombo av skinande rent och ett trevligt bemötande gör att jag gärna rekommenderar Qasaro till andra. Högsta möjliga betyg 💪

Johan S
Skrev om Qasaro AB

Har bara bra erfarenheter av qasaro rekommenderar dom skarpt.

Alexandra S
Skrev om Qasaro AB

Så nöjd med Bianca varje gång! Väldigt duktig och ser detaljer, lämnar huset i toppskick! Bianca är även så himla trevlig så vi kommer aldrig att byta!

Peter Bo R
Skrev om Qasaro AB

Vi är supernöjda med både städningen och bemötandet av både de som kommer hem och de som jobbar på kontoret. Smidiga att ha att göra med vid ändringar av städdag, Vi har nu haft dem en längre tid och kommer att fortsätta med det. Vi har under alla år vi haft städhjälp från olika företag aldrig haft det så bra som nu. Ger dem mina allra bästa rekommendationer.

Claudia V
Skrev om Qasaro AB

Jag är väldigt nöjd med Qasaros tjänster. De har varit mycket professionella från första mötet och lägenheten är alltid ren och fin efter att de har varit här. Rekommenderas varmt.

LINNÉA MARIA G

Proffsigt, vänligt och trevligt bemötande. Tydlig kommunikation och det går enkelt att göra justeringar med att byta tid eller andra önskemål. Vi är mycket nöjda och rekommenderar dem varmt!

Sofie H
Skrev om Qasaro AB

Väldigt nöjd med städningen. Alltid trevligt bemötande och väldigt flexibla.

Lill J
Skrev om Qasaro AB

Blev otroligt vänligt bemött. Hög servicenivå. Perfekt utfört städjobb Alltid I tid

PETRA F
Skrev om Qasaro AB

vi har haft olika städleverantörer, men vi är extra nöjda med Qasaro, det är alltid rent och snyggt efter att dom har varit hos oss. Vi har en väldigt trevlig tjej som gör allt hon kan för att det ska kännas som en dröm att vara hemma! Tack så mycket! :)

PETER H
Skrev om Qasaro AB

Mycket bra service. Bra resultat, ofta utöver det vi förväntar. Lite extra service som gör att vi är mer än nöjda. Smidig och bra kommunikation.

Jing Z
Skrev om Qasaro AB

Jättebra kommunikation och lätt att göra med. Supernöjd och har redan rekommenderat till två kompisar. De blev lika nöjda.

Svar från Qasaro AB

Tack för omdömet och rekommendationerna Jing! Att ha en bra, effektiv och professionell kommunikation där vi möter kunderna på deras egna villkor är en av hörnstenarna i vårt erbjudande. Därför erbjuder vi kommunikation på både svenska, engelska och även kinesiska och andra språk via mobilapp, telefon, kundportal, mail, sms, whatsapp, facebook, Linkedin och WeChat. :)

Åsa S
Skrev om Qasaro AB

Vi är jättenöjda med städningen. Alltid trevlig och snabb respons. Det är lätt att justera önskemål, även med kort varsel. Åsa

Svar från Qasaro AB

Tack för det fina omdömet Åsa!

Stefania S
Skrev om Qasaro AB

Professional staff. I am happy with the cleaning services provided.

Svar från Qasaro AB

We are so happy to hear you are happy! :) Thank you for your feedback Stefania!

Nanna A
Skrev om Qasaro AB

Första städningen i fredags och kom hem till ett väldoftande och super rent hem - de hade till och med städat inuti micron! Extra plus att de värnar om personalens hälsa och välmående, vilket reflekteras i resultatet av städningen. Jag kommer definitivt fortsätta med dem, och rekommenderar dem varmt! Tack Qasaro! nu behöver jag inte tänka på att städa på helgerna, utan kan ägna tiden åt familjen!

Svar från Qasaro AB

Självklart städar vi inuti micron! :) Även vid soptunnorna och tar ut soporna. Det är sådana små detaljer som nästan inga andra städfirmor bryr sig om och som betyder så mycket! Riktigt kul att höra att ni är nöjda och vi lyckats bringa mer frihet till er vardag!

Marie T
Skrev om Qasaro AB

Mycket saklig och bra information från företaget.Trevligt bemötande. Välorganiserad organisation med en fantastik städpersonal. Kunniga och pålitliga städare. Vill varmt rekommendera Qasaro Städfirma. Mycket nöjd kund på Östermalm! Vänligen Marie Tallimant

Svar från Qasaro AB

Tack Marie! Riktigt kul att höra att du är nöjd. Vår organisation bygger på mångårig erfarenhet, trots att företaget är relativt nybildat. Vi använder samma affärsystem och digitala tjänster som börsnoterade bolag, samtidigt som vi kan erbjuda det mindre företagets personliga prägel där varje kund är avgörande. Detsamma gäller vår städpersonal som alla har mångårig erfarenhet av städning i Sverige och där vi har känt alla personligen under många år och har fullt tillit för.

Cecilia A
Skrev om Qasaro AB

Professionella och duktiga! Bra pris och vill aldrig byta ut städerskan vi har nu. Hon är superduktig och supertrevlig. Den administrativa personalen är alltid lika trevliga de med och mycket hjälpsamma! Rekommenderas starkt!