Qasaro AB

Qasaro AB

Qasaro.se är ett städbolag som fokuserar på återkommande hemstäd, men också storstäd, flyttstäd, fönsterputs och företagsstäd (kontorsstädning, städning av BRF trapphus mm).

Vi har över 15 års erfarenhet i branschen via vårt moderbolag, Klöver Knekt AB, men som valt att bli ett renodlat byggbolag. Alla städtjänster har därmed samlats i Qasaro AB under en erfaren ledningsgrupp, med mycket erfarna städare i Sveriges troligen mest digitaliserade städbolag.

Varför välja oss?

• 100% nöjdhetsgaranti
• Full ansvarsförsäkring
• Ingen bindingstid
• Betala i efterskott

Dessutom stödjer vi Barncancerfonden!

Läs vad 11 kunder tycker om Qasaro AB 2

• 2021-09-15
    Jag har länge undvikit hemstäd då jag känt mig osäker över att ha okända i vårt hus, men Qasaro har varit riktiga proffs för att lösa alla frågetäcken och inbringa trygghet. Har inga klagomål. 5 stjärnor!
  • 2021-09-14
    Reliable, and hard working. Always nice to come home to a Clean home after our Cleaner has been there!
  • 2021-09-02
    Det är några vänner som startat bolaget och jag har varit orolig först att ”ta in vänner”, men allt har flutit på så proffsigt! Jättefint blir det och de har integrerat allt så sömfritt från hembesök till fakturering. Stort lycka till, alla borde prova!
  • 2021-09-01
    Proffsigt och trevligt bemötande och en städning som var långt över förväntan.
    Kan varmt rekommendera dem!
    Hej Hanna, underbart att höra! Det stärker oss att höra och det stärker även våra städare som verkligen tar sitt jobb på allvar och gör sitt bästa för att överträffa förväntningar. Att då höra att de lyckats och att de jobbar på ett bolag som delar deras värderingar stärker dem både som individer och som team. Stort tack för rekommendationen! Qasaro AB
  • 2021-09-01
    Kom i tid, snabbt och ordentligt, mycket nöjd
    Hej Britt-mari, kul att höra! Ja, vi har väldigt snabba städare, och det gör att de klarar av mycket mer under samma tid som mindre erfarna städare, dessutom med bätre resultat. För dig och för alla som uppskattar punktlighet så finns det också möjlighet att ha en QR kod hemma som städaren scannar med sin app när de kommer fram och lämnar så ni kan direkt följa in- och utcheckningar i appen. Tack för din rekommendation! Qasaro AB
  • 2021-08-31
    Testade Qasaro för ett par veckor sen. Tillmötesgående och jättefint bemötande. Förra veckan började de på löpande. Supernöjd! Så vi kör på varannan vecka, passar oss bäst!
    Hej Marjorie, tack för att du har valt oss och den värmande rekommendationen. Vi ser fram emot att fortsätta leva upp till och överträffa dina förväntningar! :) Qasaro AB
  • 2021-08-31
    Det här var ett sånt där ”wow-ögonblick”. Fantastiskt duktiga städare och professionellt bemötande. Kan varmt rekommendera!
    Så roligt att höra Nathalie! Tack så mycket för din rekommendation! Qasaro AB
  • 2021-08-31
    Har tidigare haft mest yngre tjejer från andra bolag som inte alltid varit så nogranna i städningen. Enorm skillnad att ha en 40-50-årig kvinna med lite erfarenhet och rätt attityd att komma och städa. Rejäl skillnad!
    Hej Michael! Vi är så glada att veta att våra städare gör skillnad! De flesta har över 10 år erfarenhet som städare och har inga planer på att byta bransch, det tycker vi är mycket viktigt för att kunna erbjuda våra kunder både kvalitet och kontinuitet, alltså samma tillförlitliga städare varje gång. Tack för din rekommendation! Qasaro AB
  • 2021-08-31
    Min dotter bokade städning för oss varannan vecka med Qasaro - verkligen det bästa present en mamma kan få! Otroligt hjälpsam personal och man känner sig verkligen trygg i deras händer! Och det är så fantastiskt skinande rent hela tiden, man blir helt lyrisk!
    Riktigt kul att höra Gianina och tack för ditt omdöme! Det är många av våra kunder som fått hemstäd i present har vi märkt. Vi kommer inom kort också börja erbjuda möjlighet att beställa presentkort direkt på vår webbshop som kommer att ligga på www.qasaro.se Qasaro AB
  • 2021-08-31
    Vi är väldigt nöjda efter varje städtillfälle. Skönt att veta att de är måna om sin personal i en hårt pressad bransch. Stort plus för otroligt trevlig och proffsig personal och support!
    Tack för din feedback Simona! Känns också skönt att höra att det lönar sig att fokusera på sin personal, det har varit vårt mantra sen dag ett. Har man nöjd personal så får man mycket lättare nöjda kunder. :) Qasaro AB
  • 2021-08-30
    Vi är ett par i 30-årsåldern som bor med vår dotter i en 4a på
    Kungsholmen och vi har inte ens insett hur mycket tid det gick åt att städa och plocka undan. Med Qasaro har vi redan efter två veckor fått avsevärt mycket mer lugn och dessutom en lägenhet som kanske aldrig varit så ren!
    Det var roligt att höra Charlie! Det är precis det vi försöker uppnå, att folk får mer tid till sig själva och det som är viktigt i livet. Som vi brukar säga, livet är för kort för att städa sitt eget hem ;) Tack så mycket för din positiva feedback! Qasaro AB