Skrev om
Nordic Staffing AB
Hej, jag köpte hela behandlin för engolvslipning. Jag väntade på mera rådgivning och lite bättre kommunikation. Behandlingen är godkännd men visa saker blev otgärda, priset var sänkt men det kunde vara bättre. Tack.