Alla kategorier Hus Fönster Stockholms län Stockholm

Fönster i Stockholm

8 rekommenderade fönstertillverkare i Stockholm

Stockholm Glas & Solskydd AB

Främlingsvägen 11, Hägesten
    Med många års erfarenhet i branschen kan vi mycket inom solskydd, glasmästeri, säkerhet och montage av alla de slag. Vi utgår från Stockholm, men tar även uppdrag i närliggande områden.
    Linda J
    Linda J: Utmärkt! Suverän service, snabba svar, proffsigt arbete och ett mycket trevligt bemötande. Rekommenderas å det varmaste!

Måleri i Harmoni

Sandfjärdsgatan 72, Årsta
    Vårt utmärkta rykte och lång lista med nöjda kunder som kan vittna till ypperlig service och resultat där klar kommunikation, ärlighet och integritet ingår.
    Peder F
    Peder F: Firmanamnet är väl valt - allt har löpt på väldigt harmoniskt. Och i linje med det har kontakterna (främst med Leffe) va...

Cabo Fönsterputs

Tegeluddsvägen 32, Stockholm
    Johan G
    Johan G: Utför ett bra arbete. Kan ställa upp efter arbetstid Vi är nöjda

Proloc Säkerhetsdörrar

Ulvsundavägen 110, Bromma
    Peter A
    Peter A: Proloc bytte ut våra pardörrar från 1905 på ett elegant och effektivt sätt. Först kom säkerhetsdörrarna sen anpassades d...

Sammlands Måleri AB

Hammarbybacken 43, Johanneshov
    Vi har de bästa hantverkarna inom flera områden hos oss. Måleri, bygg och plattsättning samt specialister inom flera områden. Varmt välkomna!
    Anders H
    Anders H: Sammlands Måleri motsvarade alla våra förväntningar och mer därtill i samband med vår badrumsrenovering.

Allas Glasmästeri Stockholm AB

Tomtebogatan 13, Stockholm
    Glasmästeri med känsla, nytänk och tradition. Vi utför de flesta glasarbeten i hela Stockholms län!
    Thure T
    Thure T: Ett mycket bra bemötande med fin service och ett mycket väl utfört arbete till ett bra pris.

H.Expert Måleri AB

Harpsundsvägen 133, Bandhagen