NF Måleri AB

Hypoteksvägen 10, 129 30 Hägersten — Visa karta

Välkommen till NF Måleri AB!

Anlita oss på NF Måleri oavsett om det handlar om stora eller små arbete. Vi är din målare i Stockholm med omnejd och kan hjälpa dig med samtliga uppdrag inom måleri. Invändigt och utvändigt måleri, tapetsering, fönsterrenoveringar, dekorationsmåleri, glasbyten är bara några av de saker som vi kan hjälpa dig med. Allt från nyproduktion till bevarande av kulturhus ingår i våra uppdrag.

Vi är stolta över att säga att vi är några av de bästa och mest erfarna målarna i Stockholm med fokus på kvalitet, pålitlighet och dig som kund. Vi målar som om vi skulle måla hemma hos oss själva och är engagerade i allt vi gör, i alla projekt. Varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor!

Läs vad 28 kunder tycker om NF Måleri AB

• 2020-10-29

Malin T skrev om NF Måleri AB
    Vi anlitade NF-måleri för att renovera vår träfasad från 40-talet. De gjorde ett fantastiskt arbete både vad gäller underarbete (skrapade bort 5 lager färg) och målning (linoljefärg). Vi upplever att NF-måleri är oerhört proffsiga och har ett mycket fint kundbemötande. De har våra bästa rekommendationer för liknande jobb. Läs mer
  • 2020-10-28

Tobias E skrev om NF Måleri AB
    De gav ett pris som låg mellan de billigaste och dyraste offertena jag fick in. Gjorde ett väldigt bra underarbete men det syntes tyvärr vita ränder i skarvarna mellan våra non-woven mörka tapeter då de ej sattes tillräckligt tight. De menade att det var oundvikligt vilket inte stämmer men de kändes iaf måna om att vi skulle bli nöjda och löste det med en helt acceptabel lösning där de målade i skarvarna med matchande färg. Slutresultatet är vi totalt sett nöjda med även om jag i efterhand sett lite småslarv (kladdat spackel i fönsterskarvar och lite annat). Läs mer
  • 2020-10-28

Cecilia S skrev om NF Måleri AB
    Snabb hjälp, duktig målare, allt gick enligt tidsplan. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-10-19

Kallhälls R skrev om NF Måleri AB
    NF Måleri har målat om vår fasad och utfört ett fantastiskt fint jobb, från första mötet till sista penseldraget. De har varit väldigt noggrana och vi är supernöjda. Läs mer
  • 2020-10-01

Helén H skrev om NF Måleri AB
    Tapetsering. Snabb kommunikation och offert. Trevlig personal och bra arbete. Inget att städa och offerten stämde med fakturan. Rekommenderas! Läs mer
    2020-10-01 NF Måleri AB svarar Helén H
    Tack för din positiva återkoppling Helen. Och vi tackar för uppdraget. Mvh Ylva Bobert
  • 2020-09-01

Helen F skrev om NF Måleri AB
    Måleri
    Proffsigt bemötande
    Gott hantverk
    Företaget levde väl upp till mina förväntningar Läs mer
  • 2020-08-26

Monica N skrev om NF Måleri AB
    De målade ett Innertak på 40 kvm.
    Urban var snabbt på plats för att bedöma jobb och kostnad.
    Målarna gjorde ett mycket fint jobb.
    Bra pris, alla jag mötte var trevliga och smidiga. Läs mer
  • 2020-08-14

Maria G skrev om NF Måleri AB
    Tapeter i fyra rum. Jättenöjd med utförandet och kontakten med både Urban och målarna som var väldigt kunniga. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-06-30

Dagmar J skrev om NF Måleri AB
    Fasadmålning av tvåvåningshus. Snabb offert, bra rådgivning, seriöst och noggrannt arbete. Läs mer
  • 2020-06-30

Alice N skrev om NF Måleri AB
    Fick hjälp att måla trappen. Jättetrevliga från första kontakt till sista. När målarna var här var det en trevlig stund och dom gav tips på andra saker utöver trappen. Mina förväntningar var egentligen bara att få hjälp att måla, men deras bemötande gjorde hela upplevelsen med NF Måleri toppen. Tack för hjälpen, nästa gång kommer vi fråga er om hjälp igen💓 Läs mer
  • 2020-05-05

Andreas L skrev om NF Måleri AB
    Nf måleri målade vårt paneltak och väggar i vardagsrum. Både Urban och Olle är trevliga och lätta att ha att göra med. Resultatet blev inte helt fläckfritt men väldigt bra och till väldigt bra pris! Stort plus för punktlighet och att de var så proffesionella, de var noga med att skydda med papp och att hålla städat och rent. Kommer definitivt använda mig av dem igen. Läs mer
  • 2019-10-30

Daniel L skrev om NF Måleri AB
    Inget att klaga på. Rimligt snabbt utfört, bra bemötande och fint resultat. Läs mer
  • 2019-10-30

MÄLARDROTTNINGENS B skrev om NF Måleri AB
    Gör bra jobb. Lätta att få tag på och svarar snabbt på offerter. Läs mer
  • 2019-10-29

Jens L skrev om NF Måleri AB
    Mycket bra, proffsigt och snabbt. Läs mer

Maria W skrev om NF Måleri AB
    Har använt mig av NF Måleri AB som underentreprenör. Mycket trevlig personal och bra bemötande. Kan varm rekommendera NF Måleri.
    Thomas Wemmenlöv Läs mer

Skanska D skrev om NF Måleri AB
    Professionellt bemötande och levererar på en bra och god nivå samt är snabbfotade. Läs mer

Calle F skrev om NF Måleri AB
    Tapetsering av hall, ett utmärkt utfört jobb! Väldigt bra bemötande, supersnabb återkoppling. Rekommenderas! Läs mer

Julijana R skrev om NF Måleri AB
    Riktigt proffesionellt företag! Allt från första kontakt med begärd offert till oerhört skicklig och trevlig målare som kom ut till oss och målade om vår hall. Rekommenderar alla NF måleri! Läs mer
  • Susanne A

2019-06-30

Susanne A skrev om NF Måleri AB
    Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att företaget levde upp till dem Läs mer
  • 2019-06-29

Umberto R skrev om NF Måleri AB
    Målning av nyproducerad vind. Mycket proffesionellt utfört. Läs mer
  • 2019-06-28

Anders O skrev om NF Måleri AB
    Känner Urban Carlberg sedan 1982 & alltid haft en bra relation, nu hyrde vi några målare av NF Måleri, fungerade mycket bra ! Läs mer
  • 2019-06-28

Emilio D skrev om NF Måleri AB
    Väldigt kunnig och proffsigt personal!
    Grundmålade hela min lägenhet!
    Är väldigt nöjd! Läs mer

Thomas S skrev om NF Måleri AB
    Mycket varmt och hjärtligt mottagande och fint utförande hela vägen från start till mål.
    Kommer med all säkerhet kontakta dom igen. Läs mer
  • Thomas W

2019-06-26

Thomas W skrev om NF Måleri AB
    Har anlitat NF som underentreprenör. Bra bemötande och de målare jag anlitat har varit bra och välutbildade Läs mer

Ola E skrev om NF Måleri AB
    Har ett bra samarbete med Magnus sen tidigare som fungerar bra.
    Personalen har varit mycke bra med gott resultat Läs mer

Christian S skrev om NF Måleri AB
    Måleri tjänster.
    Trevligt bemötande och snabba svar.
    Håller vad dom lovar. Läs mer

Peter L skrev om NF Måleri AB
    Har köpt tjänster av Nf måleri och upplever NF som snabba på återkoppling och att man får vad man beställt.
    Även bra utförda arbeten. Läs mer

Håkan K skrev om NF Måleri AB
    Måleri
    Bra
    Ja
    Bra utfört arbete Läs mer
    NF Måleri AB gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte