NF Måleri AB

NF Måleri AB

www.nfmaleri.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till NF Måleri AB! Anlita oss på NF Måleri oavsett om det handlar om stora eller små arbete. Vi är din målare i Stockholm med omnejd och kan hjälpa dig med samtliga uppdrag inom måleri. Invändigt och utvändigt måleri, tapetsering, fönsterrenoveringar, dekorationsmåleri, glasbyten är bara några av de saker som vi kan...

85 omdömen om NF Måleri AB

Sedan starten hos Reco 2019

Anette B
Skrev om NF Måleri AB

Jag är jättenöjd ! Kommunikationen var bra , lätt att få tag på vid frågor och råd ! Noggrann målning ! Trevlig personal

Lezgin S

Rekommenderar. Väggarna ser ut att ha kommit från fabriken. Mycket bra 👍

Stockholms C
Skrev om NF Måleri AB

Seriösa och ansvarstagande med god yrkeskompetens.

Alviks A
Skrev om NF Måleri AB

Bra utfört och mycket trevligt bemötande av samtliga.

Patrik M
Skrev om NF Måleri AB

Professionell och samarbetsvillig personal. Rekommenderar starkt!

Skrev om NF Måleri AB

Mycket seriösa och bra firma som jag varmt kan rekommendera! Mycket smidig kommunikation, punktlighet och vi kunde diskutera saker som dök upp på ett enkelt sätt. Rekommenderas varmt!

Mathias N
Skrev om NF Måleri AB

Bra bemötande av planerande och administrativa delen. Ena målaren var fantastisk och tillmötesgående medan en annan var lite mer avvisande och inte tyckte sig ha tid. Tydligen bytte firman också märke på färg och spackel vilket innebar att målarna inte var helt överens med torktid och annat. Allt som allt ett bra jobb, det som räknar bort 5e delen av betyget är det tråkiga bemötande vi fick av ena målaren när vi påtalade vissa områden som behövde förbättras med hänvisning att målaren inte hade tid och skulle iväg på annat....

Elin B
Skrev om NF Måleri AB

Snabba, proffsiga, trevliga! Rekommenderar starkt!

Torbjörn P
Skrev om NF Måleri AB

Trevlig personal som var noggranna och proffsiga.

Monica J
Skrev om NF Måleri AB

Snyggt resultat! Trevligt bemötande och snabb återkoppling på mängder av frågor. Kunden i centrum.

Anna L
Skrev om NF Måleri AB

Jättenöjd med både målning och tapetsering!

Max B
Skrev om NF Måleri AB

Väldigt professionella, trevliga och duktiga. Spacklingen och målningen var i topklass! Otroligt nöjd.

Anders G
Skrev om NF Måleri AB

Bra service och utförande av jobbet (målning av tak och väggar i en lägenhet)! Trevlig, hjälpsam och professionell personal före, under och efter utfört arbete.Kan rekommenderas! Anders

Klas E
Skrev om NF Måleri AB

Trevligt bemötande och proffsigt utförande.

Rih M
Skrev om NF Måleri AB

Nf Måleri är ett komplett och bra bolag som jag kommer anlita fler gånger. Rekommenderar starkt.

Svar från NF Måleri AB

Tack Rih måleri. Vi är glada att ni är nöjda:-)

Gustaf H
Skrev om NF Måleri AB

Trevliga, korrekta och proffsigt utfört arbete. Gav en rimlig uppfattning av prisbilden för arbetet.

Emma J
Skrev om NF Måleri AB

Supersmidigt att samarbeta med NF måleri! Beställde puts samt målning av glasfibervävsväggar. Arbetet kunde påbörjas snabbt och avslutas på några dagar. Mycket nöjd med både resultat och bemötande! Tack NF!

Mikael B
Skrev om NF Måleri AB

Professionellt bemötande. Kändes ansvarsfulla och med stor respekt för de boendes hem. Enligt min lekmanna-bedömning blev arbetet gjort mycket bra.

Skrev om NF Måleri AB

Mycket tydlig kommunikation och håller det som lovas. Trevligt bemötande från kontor och målare på plats. Rent och snyggt jobb. Hela processen kändes trygg och tydlig, väldigt nöjda och rekommenderar varmt!

Ornella C
Skrev om NF Måleri AB

Fint bemätande, bra utfört jobb

Tobias H
Skrev om NF Måleri AB

Helthetsmässigt är jag väldigt nöjd med resultatet. Det var svårt att få tag på målare, men NF kunde på hyffsat kort tid komma och måla mitt vardagsrum.

Stockholms C
Skrev om NF Måleri AB

Ett seriöst företag som levererar vad som utlovas inom utsatt tid.

Viktor A
Skrev om NF Måleri AB

Snabba och duktiga, kan rekommendera!

Kristina B
Skrev om NF Måleri AB

Ingen skugga ska falla över Magnus och Robban som gjorde ett fint jobb. För övrigt kan jag inte rekommendera denna firma. NF måleri samarbetar dessutom med JK golv och kakel, som gjorde ett uselt jobb. Noll respons från N F på mitt missnöje. K B

Hanna W
Skrev om NF Måleri AB

Johan på NF hade ett trevligt bemötande och var både snabb och noggrann - blev kanonfint!

Claes J
Skrev om NF Måleri AB

NF renoverade tak, målade väggar och slipade golv. Seriösa och noggranna. Vi är mycket belåtna.

Emilia H
Skrev om NF Måleri AB

Snabb återkoppling, trevligt bemötande, duktiga målare.

Pia D
Skrev om NF Måleri AB

Snabb återkoppling från Urban. Sedan ett mycket bra utfört arbete av trevlige målaren John. Noggrann och snabb vid borttagning av gammal färg, spackling samt målning av tak. Rekommenderas verkligen👍! /Pia

Linda F
Skrev om NF Måleri AB

Tapetsering av hall och lite målning

Per S
Skrev om NF Måleri AB

En fantastiskt duktig målare som gjorde allt för att få fram ett resultat som både han och vi var nöjda med.

Svar från NF Måleri AB

Tack Per för den fina recensionen. Du är välkommen at kontakta oss om du behöver mer hjälp. Mvh Ylva

Camilla Å

Fint gjort och trevliga. Snabba

Tack Camilla för det fina omdömet. mvh Ylva

Britt-mari S
Skrev om NF Måleri AB

Kanon bra bemötande lösningsorienterade även med tider. Vi köpte målning tak och väggar till en lägenhet och allt gick smidigt med ett riktigt bra slutresultat.

Svar från NF Måleri AB

Tusen tack för ditt svar Britt-mari och härligt att du blev nöjd;-) //Ylva

Isak L
Skrev om NF Måleri AB

Jag har bara positivt att säga om min upplevelse. Jag tyckte att samordnaren för det måleriuppdrag jag beställt (målning/bredspackling av en inrökt lägenhet, både tak och väggar) var både lyhörd och flexibel i kontakten, till exempel tidigarelade hon sin första offertbedömning efter mitt önskemål på ett tillmötesgående sätt. Målaren tog sedan personlig kontakt med mig och uppdaterade mig genom hela processen, och han kom också med egna förslag där min egen kunskap brast. Jag upplevde att projektet utfördes snabbt och till...

Svar från NF Måleri AB

Tack för ditt fina omdöme. Vi hjälper så gärna till igen//Ylva

Boffe S
Skrev om NF Måleri AB

Grymt imponerad över hur duktigt kunnig och noggrann min målare var. Vilket självklart är något man alltid önskar sig av en i branschen ska kunna leverera. Men man levererade över mina förväntningar (och jag är petig) utan att äns behöva ingripa. Super trevliga att ha att göra med. Gick även snabbt att få en offert och allt har gått super smidigt. Jag är grymt nöjd över resultatet. Rekommenderar dem helhjärtat.

Svar från NF Måleri AB

Riktigt kul att få höra. Du är så välkommen att kontakta oss igen:-) //Ylva

Skrev om NF Måleri AB

Grym service, supertrevlig personal. Väldigt tillmötesgående och lyhörda. Rekommenderar varmt!

Svar från NF Måleri AB

Supertack för ditt fina omdöme. Vi hjälper gärna till igen;-) //Ylva

Björn K
Skrev om NF Måleri AB

Proffisonelt utförande snabbt utfört.

Svar från NF Måleri AB

Tusen tack för svar. Välkommen att höra av dig igen:-; //Ylva

Brf A
Skrev om NF Måleri AB

Enkelt, lyhört, snabbt, kommunikativt och bra resultat. Det är min upplevelse som förvaltare.

Tack för er positiva feedback. Mvh Ylva

Sofie H
Skrev om NF Måleri AB

Väldigt kompetenta och enkla att ha att göra med. Fernando gjorde ett kanonjobb samt var supertrevlig & tillmötesgående. Rekommenderar! :)

Ann-marie D
Skrev om NF Måleri AB

Fönstermålning, fasadmålning, trähus med mycket jobb. Bra mötande, bra kommunikation dvs lätta att fa tag på och få svar snabbt. Välutfört arbete vad vi kan se hittills.

Lina K
Skrev om NF Måleri AB

Jag bad om en offert för målning av ett mindre sovrum. Snabb respons gällande bokning av möte för bedömning och offerten kom nästkommande vardag. Jobbet sattes igång 2 dagar senare och NF måleri gjorde ett strålande slutresultat. Trevlig kommunikation och måna om att kunden ska bli nöjd! Kan varmt rekommendera detta företag!

Svar från NF Måleri AB

Tack Lina för ditt fina omdöme och det var ett nöje att hjälpa dig. Vår målsättning är verkligen att göra våra kunder nöjda. Allt gott //Ylva

Marcus L
Skrev om NF Måleri AB

Beställde hjälp med slipning av väggar samt tak. Blev proffsigt bemött med en solklar kommunikation där de beskrev vad de kunde hjälpa mig med. Målaren som kom levererade förutom att han sålde in en massa extra spackling till min sambo då jag inte själv var hemma. Det var inte dealen och inte heller hela världen men det drog ju ut på tiden då jag igentligen bara ville ha hjälp med slipning. Annars gjorde han ett bra jobb. Jag slipade resten själv då han bara hann med att göra sovrummen. Ser ingen skillnad mellan de...

Brf B
Skrev om NF Måleri AB

De utförde olika jobb i vår fastighet och allt blev efter önskemål Snabba, prisvärda, lyhörda och trevliga.

Danielle B
Skrev om NF Måleri AB

Otroligt fint resultat och bra service. Kan varmt rekommenderas.

Svar från NF Måleri AB

Tackar ödmjukt för det fina omdömet. Vi hjälper så gärna till igen. Hälsningar Ylva

Sandra R
Skrev om NF Måleri AB

Snabb återkoppling, fantastisk och flexibel målare och superbra resultat!

Carglass
Skrev om NF Måleri AB

Bra kommunikation, snabba ryck både med jobb och offert. Väl utfört arbete. Tack för ett bra jobb!

John A och Urban C gillar detta
Svar från NF Måleri AB

Tack för uppdraget, vi hjälper er gärna igen:-)

Phil E
Skrev om NF Måleri AB

Decorated our apartment. Very professional, efficient, friendly ,helpful. I found the quality of the finish to be excellent and Ylva's knowledge when helping select the right colours was fantastic. Highly recommend if you are looking to decorate your home.

Svar från NF Måleri AB

Thank you Phil for the kind words! We love to help and look forward to future collaborations.

Pensionärsproffs I

Nästan lika duktiga som Pensionärsproffs

Maria L
Skrev om NF Måleri AB

Tillgängliga, proffesionellt bemötande, noggranna och snabba.

Mattias D
Skrev om NF Måleri AB

Blev jättefint målat till rätt pris.

Linus S
Skrev om NF Måleri AB

Målningsentreprenader utförda i Sollentuna. Vi hade Jonell här som platschef. Resultatet blev vad vi förväntade oss. Priset på entreprenaden var också bra.

Svar från NF Måleri AB

Vi tackar för uppdraget och hoppas på fler samarbeten framöver. Bara att höra av er:-) //Ylva