NF Måleri AB

Hypoteksvägen 10, 129 30 Hägersten — Visa karta

Välkommen till NF Måleri AB!

Anlita oss på NF Måleri oavsett om det handlar om stora eller små arbete. Vi är din målare i Stockholm med omnejd och kan hjälpa dig med samtliga uppdrag inom måleri. Invändigt och utvändigt måleri, tapetsering, fönsterrenoveringar, dekorationsmåleri, glasbyten är bara några av de saker som vi kan hjälpa dig med. Allt från nyproduktion till bevarande av kulturhus ingår i våra uppdrag.

Vi är stolta över att säga att vi är några av de bästa och mest erfarna målarna i Stockholm med fokus på kvalitet, pålitlighet och dig som kund. Vi målar som om vi skulle måla hemma hos oss själva och är engagerade i allt vi gör, i alla projekt. Varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor!

Läs vad 20 kunder tycker om NF Måleri AB

• 2020-06-30

Dagmar J skrev om NF Måleri AB
    Fasadmålning av tvåvåningshus. Snabb offert, bra rådgivning, seriöst och noggrannt arbete. Läs mer
  • 2020-06-30

Alice N skrev om NF Måleri AB
    Fick hjälp att måla trappen. Jättetrevliga från första kontakt till sista. När målarna var här var det en trevlig stund och dom gav tips på andra saker utöver trappen. Mina förväntningar var egentligen bara att få hjälp att måla, men deras bemötande gjorde hela upplevelsen med NF Måleri toppen. Tack för hjälpen, nästa gång kommer vi fråga er om hjälp igen💓 Läs mer
  • 2020-05-05

Andreas L skrev om NF Måleri AB
    Nf måleri målade vårt paneltak och väggar i vardagsrum. Både Urban och Olle är trevliga och lätta att ha att göra med. Resultatet blev inte helt fläckfritt men väldigt bra och till väldigt bra pris! Stort plus för punktlighet och att de var så proffesionella, de var noga med att skydda med papp och att hålla städat och rent. Kommer definitivt använda mig av dem igen. Läs mer
  • 2019-10-30

Daniel L skrev om NF Måleri AB
    Inget att klaga på. Rimligt snabbt utfört, bra bemötande och fint resultat. Läs mer
  • 2019-10-30

MÄLARDROTTNINGENS B skrev om NF Måleri AB
    Gör bra jobb. Lätta att få tag på och svarar snabbt på offerter. Läs mer
  • 2019-10-29

Jens L skrev om NF Måleri AB
    Mycket bra, proffsigt och snabbt. Läs mer

Maria W skrev om NF Måleri AB
    Har använt mig av NF Måleri AB som underentreprenör. Mycket trevlig personal och bra bemötande. Kan varm rekommendera NF Måleri.
    Thomas Wemmenlöv Läs mer

Skanska D skrev om NF Måleri AB
    Professionellt bemötande och levererar på en bra och god nivå samt är snabbfotade. Läs mer

Calle F skrev om NF Måleri AB
    Tapetsering av hall, ett utmärkt utfört jobb! Väldigt bra bemötande, supersnabb återkoppling. Rekommenderas! Läs mer

Julijana R skrev om NF Måleri AB
    Riktigt proffesionellt företag! Allt från första kontakt med begärd offert till oerhört skicklig och trevlig målare som kom ut till oss och målade om vår hall. Rekommenderar alla NF måleri! Läs mer
  • Susanne A

2019-06-30

Susanne A skrev om NF Måleri AB
    Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att företaget levde upp till dem Läs mer
  • 2019-06-29

Umberto R skrev om NF Måleri AB
    Målning av nyproducerad vind. Mycket proffesionellt utfört. Läs mer
  • 2019-06-28

Anders O skrev om NF Måleri AB
    Känner Urban Carlberg sedan 1982 & alltid haft en bra relation, nu hyrde vi några målare av NF Måleri, fungerade mycket bra ! Läs mer
  • 2019-06-28

Emilio D skrev om NF Måleri AB
    Väldigt kunnig och proffsigt personal!
    Grundmålade hela min lägenhet!
    Är väldigt nöjd! Läs mer

Thomas S skrev om NF Måleri AB
    Mycket varmt och hjärtligt mottagande och fint utförande hela vägen från start till mål.
    Kommer med all säkerhet kontakta dom igen. Läs mer
  • Thomas W

2019-06-26

Thomas W skrev om NF Måleri AB
    Har anlitat NF som underentreprenör. Bra bemötande och de målare jag anlitat har varit bra och välutbildade Läs mer

Ola E skrev om NF Måleri AB
    Har ett bra samarbete med Magnus sen tidigare som fungerar bra.
    Personalen har varit mycke bra med gott resultat Läs mer

Christian S skrev om NF Måleri AB
    Måleri tjänster.
    Trevligt bemötande och snabba svar.
    Håller vad dom lovar. Läs mer

Peter L skrev om NF Måleri AB
    Har köpt tjänster av Nf måleri och upplever NF som snabba på återkoppling och att man får vad man beställt.
    Även bra utförda arbeten. Läs mer

Håkan K skrev om NF Måleri AB
    Måleri