NF Måleri AB

NF Måleri AB

Välkommen till NF Måleri AB!

Anlita oss på NF Måleri oavsett om det handlar om stora eller små arbete. Vi är din målare i Stockholm med omnejd och kan hjälpa dig med samtliga uppdrag inom måleri. Invändigt och utvändigt måleri, tapetsering, fönsterrenoveringar, dekorationsmåleri, glasbyten är bara några av de saker som vi kan hjälpa dig med. Allt från nyproduktion till bevarande av kulturhus ingår i våra uppdrag.

Vi är stolta över att säga att vi är några av de bästa och mest erfarna målarna i Stockholm med fokus på kvalitet, pålitlighet och dig som kund. Vi målar som om vi skulle måla hemma hos oss själva och är engagerade i allt vi gör, i alla projekt. Varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor!

Läs vad 48 kunder tycker om NF Måleri AB 2

2021-06-10
    Väldigt kompetenta och enkla att ha att göra med. Fernando gjorde ett kanonjobb samt var supertrevlig & tillmötesgående. Rekommenderar! :)
    2021-06-08
    Fönstermålning, fasadmålning, trähus med mycket jobb. Bra mötande, bra kommunikation dvs lätta att fa tag på och få svar snabbt. Välutfört arbete vad vi kan se hittills.
    2021-06-03
    Jag bad om en offert för målning av ett mindre sovrum.
    Snabb respons gällande bokning av möte för bedömning och offerten kom nästkommande vardag.
    Jobbet sattes igång 2 dagar senare och NF måleri gjorde ett strålande slutresultat.
    Trevlig kommunikation och måna om att kunden ska bli nöjd!
    Kan varmt rekommendera detta företag!
    Tack Lina för ditt fina omdöme och det var ett nöje att hjälpa dig. Vår målsättning är verkligen att göra våra kunder nöjda. Allt gott //Ylva NF Måleri AB
    2021-06-01
    Beställde hjälp med slipning av väggar samt tak.
    Blev proffsigt bemött med en solklar kommunikation där de beskrev vad de kunde hjälpa mig med.
    Målaren som kom levererade förutom att han sålde in en massa extra spackling till min sambo då jag inte själv var hemma. Det var inte dealen och inte heller hela världen men det drog ju ut på tiden då jag igentligen bara ville ha hjälp med slipning. Annars gjorde han ett bra jobb.
    Jag slipade resten själv då han bara hann med att göra sovrummen. Ser ingen skillnad mellan de extra spacklade rummen och de andra om jag ska vara ärlig.
    Detta är möjligtvis ett i-lands problem men nämner det ändå.

Slutgiltigt så kan jag varmt rekommendera NF Måleri, de är proffsiga och gör ett bra jobb.
    2021-05-07
    De utförde olika jobb i vår fastighet och allt blev efter önskemål Snabba, prisvärda, lyhörda och trevliga.
    2021-05-06
    Otroligt fint resultat och bra service. Kan varmt rekommenderas.
    Tackar ödmjukt för det fina omdömet. Vi hjälper så gärna till igen. Hälsningar Ylva NF Måleri AB
    2021-04-30
    Snabb återkoppling, fantastisk och flexibel målare och superbra resultat!
    2021-04-26
    Bra kommunikation, snabba ryck både med jobb och offert. Väl utfört arbete. Tack för ett bra jobb!
    Tack för uppdraget, vi hjälper er gärna igen:-) NF Måleri AB
    2021-04-23
    Decorated our apartment.

Very professional, efficient, friendly ,helpful.
    I found the quality of the finish to be excellent and Ylva's knowledge when helping select the right colours was fantastic.

Highly recommend if you are looking to decorate your home.
    Thank you Phil for the kind words! We love to help and look forward to future collaborations. NF Måleri AB
    2021-04-23
    Nästan lika duktiga som Pensionärsproffs
    2021-04-22
    Tillgängliga, proffesionellt bemötande, noggranna och snabba.
    2021-04-22
    Blev jättefint målat till rätt pris.
    2021-04-22
    Målningsentreprenader utförda i Sollentuna.
    Vi hade Jonell här som platschef. Resultatet blev vad vi förväntade oss.
    Priset på entreprenaden var också bra.
    Vi tackar för uppdraget och hoppas på fler samarbeten framöver. Bara att höra av er:-) //Ylva NF Måleri AB
    2021-04-18
    Lätta att samarbeta med. Anlitar NF Måleri igen.
  • Cilla H
    skrev om NF Måleri AB
    2021-04-04
    Trevligt bemötande snabbt jobbat. Dock fanns det kvar lite vit färg målat på platser som inte skulle vara målade. Inte hela världen, men ändå.
    2021-04-03
    Blev jättefint målat i vår lägenhet.
    2021-03-10
    Vi anlitade NF Måleri för hjälp med tapetsering. De kunde snabbt vara på plats och vi är jättenöjda med deras arbete. Kommer anlita dem igen!
    Tack Staffan för ditt fina omdöme. Vi hjälper er gärna igen. Mvh Ylva NF Måleri AB
    2021-02-19
    Utmärkt målat. Proffsiga och höll tiden.
    Tack för din rekommendation. Vi hjälper gärna till igen👍 NF Måleri AB
  • 2021-01-21
    Jag och min sambo är jättenöjda med målning av tak, väggar, element och fönster. Målning av tak och väggar innefattade en del omfattande lagning, spackling och bredspackling. Allt som allt ett ganska komplext arbete, med mycket torktid, även om arbetets effektiva tid inte var alltför lång. Ett konkurrenskraftigt pris bland de fem alternativ jag tittade på och de höll offert från start till mål. Det senare mycket uppskattat när vi satt en budget och sparat ihop pengar! Duktiga yrkesmän, så firman rekommenderas varmt!

Lite feedback: Eftersom arbetet pågick under mer än en vecka och vi arbetade hemifrån under samma tid (iom Covid-pandemin) i en liten lägenhet hade vi ibland önskat lite mer punktlighet och kommunikation när arbetstiderna förändrades. Detta eftersom vi ofta anpassat våra möten till när vi trodde målarna skulle vara på plats och inte.
    Tusen tack för ert omdöme. Vi tar med oss er feedback särskilt i dessa tider. Mvh Ylva Bobert NF Måleri NF Måleri AB
    2020-12-18
    Dom var snabba samt enkla att ha att göra med.
    2020-10-29
    Vi anlitade NF-måleri för att renovera vår träfasad från 40-talet. De gjorde ett fantastiskt arbete både vad gäller underarbete (skrapade bort 5 lager färg) och målning (linoljefärg). Vi upplever att NF-måleri är oerhört proffsiga och har ett mycket fint kundbemötande. De har våra bästa rekommendationer för liknande jobb.
    2020-10-28
    De gav ett pris som låg mellan de billigaste och dyraste offertena jag fick in. Gjorde ett väldigt bra underarbete men det syntes tyvärr vita ränder i skarvarna mellan våra non-woven mörka tapeter då de ej sattes tillräckligt tight. De menade att det var oundvikligt vilket inte stämmer men de kändes iaf måna om att vi skulle bli nöjda och löste det med en helt acceptabel lösning där de målade i skarvarna med matchande färg. Slutresultatet är vi totalt sett nöjda med även om jag i efterhand sett lite småslarv (kladdat spackel i fönsterskarvar och lite annat).
    2020-10-28
    Snabb hjälp, duktig målare, allt gick enligt tidsplan. Väldigt nöjd!
    2020-10-19
    NF Måleri har målat om vår fasad och utfört ett fantastiskt fint jobb, från första mötet till sista penseldraget. De har varit väldigt noggrana och vi är supernöjda.
    2020-10-01
    Tapetsering. Snabb kommunikation och offert. Trevlig personal och bra arbete. Inget att städa och offerten stämde med fakturan. Rekommenderas!
    Tack för din positiva återkoppling Helen. Och vi tackar för uppdraget. Mvh Ylva Bobert NF Måleri AB
    2020-09-01
    Måleri
    Proffsigt bemötande
    Gott hantverk
    Företaget levde väl upp till mina förväntningar
    2020-08-26
    De målade ett Innertak på 40 kvm.
    Urban var snabbt på plats för att bedöma jobb och kostnad.
    Målarna gjorde ett mycket fint jobb.
    Bra pris, alla jag mötte var trevliga och smidiga.
    2020-08-14
    Tapeter i fyra rum. Jättenöjd med utförandet och kontakten med både Urban och målarna som var väldigt kunniga. Rekommenderas varmt.
    2020-06-30
    Fasadmålning av tvåvåningshus. Snabb offert, bra rådgivning, seriöst och noggrannt arbete.
    2020-06-30
    Fick hjälp att måla trappen. Jättetrevliga från första kontakt till sista. När målarna var här var det en trevlig stund och dom gav tips på andra saker utöver trappen. Mina förväntningar var egentligen bara att få hjälp att måla, men deras bemötande gjorde hela upplevelsen med NF Måleri toppen. Tack för hjälpen, nästa gång kommer vi fråga er om hjälp igen💓
    2020-05-05
    Nf måleri målade vårt paneltak och väggar i vardagsrum. Både Urban och Olle är trevliga och lätta att ha att göra med. Resultatet blev inte helt fläckfritt men väldigt bra och till väldigt bra pris! Stort plus för punktlighet och att de var så proffesionella, de var noga med att skydda med papp och att hålla städat och rent. Kommer definitivt använda mig av dem igen.
    2019-10-30
    Inget att klaga på. Rimligt snabbt utfört, bra bemötande och fint resultat.
    2019-10-30
    Gör bra jobb. Lätta att få tag på och svarar snabbt på offerter.
    2019-10-29
    Mycket bra, proffsigt och snabbt.
    2019-10-28
    Har använt mig av NF Måleri AB som underentreprenör. Mycket trevlig personal och bra bemötande. Kan varm rekommendera NF Måleri.
    Thomas Wemmenlöv
    2019-10-28
    Professionellt bemötande och levererar på en bra och god nivå samt är snabbfotade.
    2019-10-28
    Tapetsering av hall, ett utmärkt utfört jobb! Väldigt bra bemötande, supersnabb återkoppling. Rekommenderas!
    2019-10-28
    Riktigt proffesionellt företag! Allt från första kontakt med begärd offert till oerhört skicklig och trevlig målare som kom ut till oss och målade om vår hall. Rekommenderar alla NF måleri!
  • 2019-06-30
    Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att företaget levde upp till dem
  • 2019-06-29
    Målning av nyproducerad vind. Mycket proffesionellt utfört.
  • 2019-06-28
    Känner Urban Carlberg sedan 1982 & alltid haft en bra relation, nu hyrde vi några målare av NF Måleri, fungerade mycket bra !
  • 2019-06-28
    Väldigt kunnig och proffsigt personal!
    Grundmålade hela min lägenhet!
    Är väldigt nöjd!
  • 2019-06-26
    Mycket varmt och hjärtligt mottagande och fint utförande hela vägen från start till mål.
    Kommer med all säkerhet kontakta dom igen.
  • 2019-06-26
    Har anlitat NF som underentreprenör. Bra bemötande och de målare jag anlitat har varit bra och välutbildade
    2019-06-26
    Har ett bra samarbete med Magnus sen tidigare som fungerar bra.
    Personalen har varit mycke bra med gott resultat
    Måleri tjänster.
    Trevligt bemötande och snabba svar.
    Håller vad dom lovar.
    2019-06-26
    Har köpt tjänster av Nf måleri och upplever NF som snabba på återkoppling och att man får vad man beställt.
    Även bra utförda arbeten.
    Måleri
    Bra