Alla kategorier Fönster Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Midsommarkransen Stockholm Glas & Solskydd

Stockholm Glas & Solskydd

Främlingsvägen 11, 126 48 Hägersten — Visa karta

Vi är ett litet företag som växer i stadig takt!
Med många års erfarenhet i branschen kan vi mycket inom solskydd, glasmästeri, säkerhet och montage av alla de slag.
Hos oss får du snabb och personlig service av högsta kvalitet.

Läs vad 22 kunder tycker om Stockholm Glas & Solskydd

• Lotta A
    Lotta A skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Snabb återkoppling och hög kundservicenivå, tillmötesgående och trevlig personal, kompetenta och kunniga.
    Terass- och fönstermarkiser levererades och monterades snabbt och hantverksmässigt.
    Återkommer till Stockholm Glas & Solskydd när det blir dags att byta ut fönstrena.
  • Sirpa H
    Sirpa H skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Snabbt svar på förfrågan och snabb levereans och montering. Rekommenderas varmt.
  • Ian E
    Ian E skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Trevliga. Snabba.Profesionella. Punktliga .
    Rekommenderas varmt.
  • Eva J
    Eva J skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Har använt företaget flera gånger för persienner och dus hväggar och alltid fått snabb och professionell hjälp. Kommer även i fortsättningen att vända mig till företaget
  • Åke W
    Åke W skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Vi har beställt persienner till vår lägenhet. Snabbt svar och ett bra pris. Leverans och montering enligt besked. Avisering i god tid.
    Ett bra jobb. vi är mycket nöjda. Vi rekommenderar företaget.
  • Elin B
    Elin B skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Två snabba besök, mätning och montering, klart!
  • Peter D
    Peter D skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Snabbt svar och bra service. Beställde 3 st plisségardiner.

Mycket nöjda och kommer att anlita företaget när vi ska sätta upp markiser.
  • elisabeth p
    elisabeth p skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    köp och montering av markis. mycket trevligt bemötande, snabbt och bra utförande. allt till allra största belåtenhet.
  • Pelle A
    Pelle A skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Allt fungerade perfekt från första samtalet till fakturering. Trevligt bemötande och positiva montörer. Rekommenderar dem.
  • Anita S
    Anita S skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Hej!

Jag får med en gång säga att jag blev mycket nöjd med företaget. Jag fick ett snabbt svar redan samma söndag kväll när jag mejlade och frågade vad det kostar och hur det görs då jag behövde nya snören till mina persienner som hade gått av. Arbetet gjordes också snabbt och behändigt redan efter en vecka.
  • Mona B
    Mona B skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    De var proffesionella. Killen som hjälpte mig, kom och mätte alla fönster själv och efter tre veckor kom de och skruvade upp dem. Det som de kunde kanske förbättra var att om de hade ringt en vecka innan och sagt när de får in varorna. Man måste ju hinna att planera, men de svarade direkt när jag hörde av mog till dem.
  • Paula B
    Paula B skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Jag mailade in till Stockholm Glas & Skydd när en av mina persienner hade gått sönder. Jag fick svar redan efter två timmar och vi bokade tid till två dagar efter. En jättetrevlig kille kom på utsatt tid, jobbet tog ca 15 min och jag betalade med kort på plats med kvitto. Proffsigt, flexibelt med betalning och fackmannamässigt utfört. Rekommenderar lätt detta företag till andra och kommer använda dem igen om jag behöver. Hälsar Paula.
  • Kattrina A
    Kattrina A skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Utmärkt! Snabbt arbetat och proffsigt bemötande.
  • Olle M
    Olle M skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Mycket trevlig personal och ett väl utfört arbete. Prisvärt!
  • Pia H
    Pia H skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Mycket trevlig kille, Micke som var här. Är hel nöjd.
  • Mia H
    Mia H skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Snabb och generös service! Skulle absolut anlita detta företag igen utan att tveka.
  • Niklas
    Niklas skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Professionellt bemötande, bra priser, korta leveranstider och snabb montering trots semestertider. Mycket nöjd!
  • Jennie K
    Jennie K skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Ett kanonföretag, Väldigt tillmötesgående kort leveranstid på varor Vi är mycket nöjda.
  • Jens F
    Jens F skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Professionellt bemötande! Klara och tydliga. Brett sortiment. Lackade lister!
  • Mia
    Mia skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Tog in 3 offerter och alla låg i samma prisklass, men killen från Stockholm glas& solskydd var den som va trevligast på plats, jag köpte en balkongmarkis och insynsskydd och blev även riktigt imponerad när grabbarna kom och monterade det gick undan och bra blev det! jätte nöjd! Rekommenderas!
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Jag blev mycket possitivt överaskad.
    Ca 10 min innan de skulle vara hos mig ringde de och medelade att de ble ca 10 min sena på grund av köre. Tycker detta är jätte bra då jag tidigare haft dåliga erfarenheter av hantverkare som inte dykt upp. Jobbet gicksnabbt och det märktes verkligen att killarna såg lösnignar och inte problem.
    När de bytte tyget på min befintliga markis så gick ett ca 20år gammalt plasthjul sönder (inget komstigt med tanke på åldern). Det fungerade fortfarande så jag tänkte inte så mycket mer på det. Två dagara senare så ringer de. Då har de fått tag i ett nytt hjul åt mig. Det kallar jag service.
  • Anders N
    Anders N skrev om Stockholm Glas & Solskydd
    Riktigt trevlig och bra service.

Främlingsvägen 11, 126 48 Hägersten