Stockholm Glas & Solskydd AB

Stockholm Glas & Solskydd AB

Välkommen till oss på Stockholms Glas & Solskydd!

Vi erbjuder behovsanpassade lösningar för insynsskydd, solskydd och inbrottsskydd m.m. och vi har stor erfarenhet kring installation av anordningar såsom markiser, persienner, galler samt fönster och dörrar.

Vårt främsta upptagningsområde är Stockholm, men vid behov tar vi även uppdrag i kringliggande områden. Vi kommer gärna ut och ger en konsultation eller mäter på plats. Våra lösningar är skräddarsydda och vi anpassar tjänsten utifrån era behov och önskemål!

Vi är ett litet företag som växer i stadig takt! Hos oss får du snabb och personlig service av högsta kvalitet.

Läs vad 222 kunder tycker om Stockholm Glas & Solskydd AB 2

2022-01-20 Verifierad kund
    Snabb och bra service av kunnig och trevlig personal.
    2021-12-15 Verifierad kund
    Noggrann, proffsig, kunnig och till ett bra pris. Rekommenderas!
    2021-11-28 Verifierad kund
    Allt har fungerat utan problem så här långt! Nu håller vi tummarna för att markiserna fortsätter att fungera!
    2021-11-21 Verifierad kund
    Trevlig personal snabb och proffsig service samt bemötande
    2021-10-22 Verifierad kund
    Allt har varit till stor belåtenhet med Stockholm Glas & Solskydd. Från första kontakt till genomfört uppdrag. Beställde installation av persienner. Jobbet utfördes snabbt, noggrant och proffsigt av Micke. Dessutom till ett bra pris. Rekommenderar varmt detta företag till andra.
    2021-10-21 Verifierad kund
    Snabb och bra service. Persienn till fönster
    2021-10-17 Verifierad kund
    Proffsiga och ärliga. Håller vad den lovar och jobbade snyggt.
  • Per Henrik J
    2021-10-17 Verifierad kund
    På plats efter bara någon dag efter första kontakten för att mäta och inspektera med bra guidning vilka mått osv som jag behövde. Sedan smidig och proffsig installation. Vi är mycket nöjda.
    2021-10-15 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande! Snabba svar, leverans i tid! Mycket nöjd! Montering av balkongmarkis.
    2021-10-08 Verifierad kund
    Inga problem. Kom, fixade och mailade faktura. Smidigt och prisvärt.
  • MATTIAS E
    2021-10-07 Spontant omdöme
    Snabb när det kom till prisförfrågan och installation. Väldigt flexibla när det kommer till att välja tider för installation, som jag personligen uppskattar mycket. Priset för köpa av persienner och installation var super.
    Smidig betalning genom att betala med swish direkt på plats. Synd bara att man själv är slarvpelle, och inte hade täckning på kontot för stunden, men det löste sig. Tråkigt bara för installatören att vänta 5 min extra för att få betalt, vilket jag beklagar. Kan starkt rekommendera!
    2021-10-02 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, kunnig personal som skötte hela processen väldigt proffsigt.
    2021-09-29 Verifierad kund
    Snabb och smidig service
    Tydlig kommunikation
    2021-09-28 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, förklarade allt som behövdes under hela förloppet, beställning - leverans. Alldeles utmärkt.
    2021-09-22 Verifierad kund
    Mycket bra service: snabba svar, punktliga och trevliga. Vi kommer utan tvekan använda oss av dem igen!
    2021-09-06 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Professionell och snabb montering av nya markiser.
    2021-09-01 Verifierad kund
    Mycket positivt bemött. Snabba och bra underbyggda alternativ till lösningar. Utmärkt system för orderbekräftelse. Bra kommunikation inför och efter deras besiktning för detaljutformning. Leverans och montering enligt överenskommelse samt nyckelhantering vid avlämning till annan hantverkare för andra arbeten i lägenheten.
    Montering av markis i besvärligt läge på en liten balkong.
  • Daniel B
    2021-08-30 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och kunnig personal. Många högkvalitativa tyger att välja mellan till markiser. Automatiken fungerar som en dröm! Enda plumpen är att leveransen blev försenad med ett antal veckor.
    2021-08-25 Verifierad kund
    Fixar allt jag ber om - inga problem.
    2021-08-19 Verifierad kund
    Smidig process, snabba återkopplingar och bra montering!
    2021-08-19 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb återkoppling på förfrågan. Gick fort och smidigt vid installation samt att de demonterade och fraktade bort befintliga balkongmarkisen utan kostnad. Kan varmt rekommendera Stockholm Glas & Solskydd.
    2021-08-16 Verifierad kund
    Alltid snabb och bra service!
    2021-07-05 Verifierad kund
    Hej.

Köpte en terrassmarkis till min balkong. Montering och produkt funkar bra. Något ”trubbig” säljare som kan behöva stöd i bemötande på Mail och i möte. Tänka mer på ”Det finns inga dumma frågor” osv. Mvh jessica
    2021-07-03 Verifierad kund
    Bemötande var excellent, förväntningar hade jag inga.
    Nöjd jajamänsan vi är helnöjda.
    2021-06-28 Verifierad kund
    Hej på er.
    Mycket bra, trevliga, snabb återkoppling.
    Markis arbete samt solfilm på fönster
    2021-06-28 Verifierad kund
    Blev bemött bra och professionellt. Snabb leverans och montering.
    Nöjd!
    2021-06-26 Verifierad kund
    Vi har vid två tillfällen köpt markiser och är mycket nöjda. Proffsigt bemötande, snabb återkoppling vid frågor och leverans enligt utlovat datum.
    2021-06-26 Verifierad kund
    Trots högsäsong svarade direkt mätte iså snart dom hade en lucka och monterade enligt vad dom sagt !! Kort å gott utmärkt service!!
    Supernöjda !
    Allt från bemötande till färdigt resultat!
    Rekommmenderas varmt !
    2021-06-23 Verifierad kund
    Trevliga och proffsiga Anlitat glas och solskydd två ggr för köp av balkongskydd och fungerar klockrent. Rekommenderas.
    Christina
  • LARS S
    2021-06-22 Spontant omdöme
    Micke installerade våra markiser 2015 som funkat prima sedan dessa. Efter en vecka noterade vi att dom behövde justeras lite - Micke kom dagen efter.
    Tipsade grannen nnu i år om han borde köpa sina markiser av SGOS, då såg Micke i samband med besöket att våra markiser behövde justeras lite och det fixade han så klart bums.
    Det går nog inte hitta en mer serviceinriktad och proffsig firma.
    2021-06-17 Verifierad kund
    Fantastisk är Micke: korrekt, generös och snabb. Andra vänner har anlitat Stockholm Glas & Solskydd AB och vi ger alla ⭐️⭐️⭐️⭐️
    2021-06-17 Verifierad kund
    Supersnabb service, trevligt bemötande och snyggt jobb.
    2021-06-12 Verifierad kund
    Jag köpte ett balkongskydd och kan bara säga gott om Stockholm Glas & Solskydd. Professionellt, trevligt kundbemötande och rimliga prissättningar. Har nu även passat på att beställa en markis. Rekommenderas!
  • Margareta H
    2021-06-04 Verifierad kund
    Jag hade beställt en omklädning av min markis.
    Är mycket nöjd med arbetet och tycker att de gjort ett fint hantverk.
    Jag fick ett väldigt fint bemötande av ägaren. Han är lätt att prata med, trevlig, rejäl och sympatisk person.
    2021-06-04 Verifierad kund
    Snabba svar (mkt snabba), rimliga priser (jämförde dem m andra) och trevligt bemötande. Skulle rekommendera dem vilken dag som helst!
    2021-06-04 Verifierad kund
    Proffsiga, allt levererades i tid och enligt överenskommelse. Hög kvalite på grejerna.
  • Patrick S
    2021-06-03 Verifierad kund
    Jag köpte insynsskydd med installation och fick guidning på vad som funkar och inte. Väldigt nöjd med resultatet!! Rekommenderar!!
    2021-05-31 Verifierad kund
    Vi köpte elgardiner och persienner till fönstren.
    Jättetrevligt bemötande både på telefon och personligen och allt sköttes mycket professionellt och snabbt.
    vi är mycket nöjda och vill verkligen rekommendera detta företag.
    2021-05-27 Verifierad kund
    Enkla att ha att göra med, bra resultat :-)
    2021-05-22 Verifierad kund
    Proffsigt och snabbt jobbat. Snabba svat vid förfrågningar o offerter. Bra priser
    2021-05-22 Verifierad kund
    Oerhört nöjda med information och snabba svar, tillmötesgående och hjälpsamma. Vi blev mycket nöjda med markiserna!
    2021-05-20 Verifierad kund
    Installation av sol- och vindstyrd markis. Kändes tryggt genom hela processen och rimliga priser. Resultatet blev jättebra, skulle använda de igen.
    2021-05-20 Verifierad kund
    Fick hjälp med att beställa och montera ny takkupa. Allt fungerade fint!
    2021-05-18 Verifierad kund
    Bra leverans och montering av nytt balkongskydd
    2021-05-17 Verifierad kund
    Trevlig kille som monterade nya persienner i 10 rutor 👍
    2021-05-17 Verifierad kund
    Snabbt svarat vid förfrågan om offert och jobbet utfördes efter utlovad tid både snyggt och snabbt. Väldigt nöjda!
    2021-05-07 Verifierad kund
    Toppen från start till finish!👌🏻
    2021-05-07 Verifierad kund
    Beställt nytt balkongskydd och markis. Offert kom omgående, leverans och montering någon vecka senare. Trevliga och kunniga montörer. Rekommenderas varmt.
    2021-05-06 Verifierad kund
    Mycket bra!
    Snabb respons, leverans i tid och med högkvalitet!