Alla kategorier Persienner Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Midsommarkransen Stockholm Glas & Solskydd AB

Stockholm Glas & Solskydd AB

främlingsvägen 11, 126 48 Hägersten — Visa karta

Välkommen till oss på Stockholms Glas & Solskydd!

Vi erbjuder behovsanpassade lösningar för insynsskydd, solskydd och inbrottsskydd m.m. och vi har stor erfarenhet kring installation av anordningar såsom markiser, persienner, galler samt fönster och dörrar.

Vårt främsta upptagningsområde är Stockholm, men vid behov tar vi även uppdrag i kringliggande områden. Vi kommer gärna ut och ger en konsultation eller mäter på plats. Våra lösningar är skräddarsydda och vi anpassar tjänsten utifrån era behov och önskemål!

Vi är ett litet företag som växer i stadig takt! Hos oss får du snabb och personlig service av högsta kvalitet.
Mån-Tor: 07:00-16:00
Fre: 07:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 67 kunder tycker om Stockholm Glas & Solskydd AB

• Nina G skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Allt gick smidigt och snabbt! Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Britt L skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Allt från det första telefonsamtalet till dess att persiennerna var monterade fungerade jättebra. Rekommenderar gärna företaget Läs mer
  • stefan G
    stefan G skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Ville köpa en terassmarkis av dom.
    Dom kom och mätte och vi diskuterade olika alternativ. Beställde en markis.
    När den var tillverkad så kom dom på avtalad tid och hade alla grejer med sig.
    Gjorde ett snabbt jobb som var till full belåtenhet.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Fredrik L skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabbt, bra pris, trevligt bemötande. Läs mer
  • Berit C skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Så här i efterhand är jag fundersam över att det aldrig talades om att få Rutavdrag för arbetskostnaden. Har ni inte F-skattsedel??? Läs mer
    2018-11-01 Stockholm Glas & Solskydd AB svarar Berit C
    Hej Berit, självklart har vi F-skattsedel, svårt att driva företag utan!
    vi säjer produkter med montering vilket gör att ROT är det avdrag man kan få i vissa fall,
    RUT är bara vid en tjänst som vid t.ex. städning.
    om varan du har köpt hos oss varit ROT grundande så har vi erbjudit det alternativet.
    Markiser är ROT grundande (ej brf), Persienner & Rullgardiner är inte det. /Micke
  • Diana S skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Slarvig och otrevligt kille som kom för att mäta alla fönster i vårt boende. Bad om annan installatör som var trevlig och bra. En persienn hänger snett och känslan är att persiennerna/trådarna är av dålig kvalitet. Läs mer
    2018-11-01 Stockholm Glas & Solskydd AB svarar Diana S
    Hej Diana,
    Persiennerna & linorna är Svensktillverkade och av bättre kvalitet och ni har 5års garanti på material & arbete.
    Kontakta oss så kommer vi och rättar till persiennen som hänger snett.
  • Hasse & kicki T skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Ny stor markis över uteplatsen. Stormskada.
    Vi blev väl bemötta trevligt och glatt och att de kom den tid de hade avtalat med oss vilket inte är så vanligt nu för tiden.
    Vi skulle gärna rekommendera denna firma till andra om de
    behöver hjälp. De levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Magnus F skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabbt och effektivt! Ingen dötid utan jobb hela vägen. Läs mer
  • Johan E skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Företaget gjorde för fem år sen persiennerna i min lägenhet och en väggfast spegel som fortfarande ser som nya ut. Den här gången fixades persiennerna till ett hus byggt 1947 med udda fönsterstorlekar med samma goda resultat.

Bra bemötande, håller utlovade tider, utför arbete enligt överenskommelse till offererat pris. Läs mer
  • Hellgren S skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Fixade persienner till mig snabbt, smidigt och snyggt. Läs mer
  • Maj R skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Köpte persienner. Blev väldigt proffsigt bemött och installationen gjordes av en oerhört trevlig hantverkare.
    Är väldigt nöjd med etta företag och kommer definitivt använda dom igen. Läs mer
  • Ewa S skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Proffsigt gjort. Bra leveranstid. Läs mer
  • Elin L skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabbt ut på plats, trevlig och rimliga priser Läs mer
  • Lena W skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabbt och effektivt! Tog kortbetalning på plats vilket var smidigt. Läs mer
  • Thomas G skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabb leverans och installation av persienner till bra pris.
    Utan problem. Läs mer
  • Karin H skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Enkel och snabb kontakt och kommunikation. Väl utfört arbete. Läs mer
  • Christina H skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Gröna persienner. Bra service. Snabb installation och de levererade vad jag ville ha. Läs mer
  • Ebba S skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Köpt och fått installerat 3 st klassiska stålpersienner. Läs mer
  • Annakarin R skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabb i h effektiv, smidigt med Swish! Läs mer
  • Jaoakim S
    Jaoakim S skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Köpte persienner till min lilla tvåa. Fångade upp killarna som monterade markiser hos min arbetsgivare på Norrmalm. Fick direkt ett väldigt proffsigt, engagerat och ödmjukt gensvar med direkta och raka svar på mina funderingar. Snabbt, effektivt och exakt genomförande från första kontakt till färdigmonterad persienner. Så trevlig och snabb monteringstekniker på plats på utsatt tid och smidig betalning. Jag har rekommenderat företaget till andra och hoppas kunna få hjälp av samma företag i framtiden om behovet finns. Läs mer
  • Amer J
    Amer J skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Ville bara installera persienner. A++ upplevelse! Läs mer
  • Marianne G skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Persienner
    Väl bemött snabbt svar via mail på pris och leverans tid. Montering blev bra och lyckat resultat. Läs mer
  • Anne A skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Mycket trevligt bemötande med snabbt svar på de frågor jag hade. Vi köpte terrass- och vertikalmarkiser. Läs mer
  • Tomas Ö skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabb respons, kunnig, flexibel och framför allt - galet effektiv installation! Mycket nöjd med såväl bemötande som arbete. Läs mer
  • Fredrik B skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabb återkoppling, bra service och gott bemötande. Läs mer
  • Per H skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabba och effektiva när de satte upp en ny markis! Läs mer
  • Viveka S skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Trevligt bemötande i telefon. Jag beställde persienner, är nöjd med resultatet. Priset vi kom överens om vid beställningen blev också det verkliga. Lätt att besluta om tid för jobbet. Alltså på det hela taget nöjd och ska gärna rekommendera er. Läs mer
  • Sofie W skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabba och proffsiga
    Från att jag tog kontakt och bad om hjälp med att få nya persienner till att de var hos mig och tog upp beställningen och sedan kom tillbaka för installation så gick det smidigt. De var väldigt duktiga på att hålla utsatta tider. /Sofie Mälarhöjden Läs mer
  • Anton S
    Anton S skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Mycket enkelt och stabilt från första samtalet till att fakturan kom. Vi är supernöjda med vår markis. Läs mer
  • Sonja K
    Sonja K skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Beställt persienner till två lägenheter på kort tid. Lika trevligt bemötande och lika nöjd båda gångerna. Dessutom snabbt! Rekommenderas! Läs mer
  • Magnus W skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabb respons och offert avseende tillverkning och montering av persienner. Leverans, kvalitet och pris precis som utlovat. Mycket nöjd! Läs mer
  • Richard B skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Bra service! Snabb installation och snygg persienner. Läs mer
  • Linda J skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Utmärkt! Suverän service, snabba svar, proffsigt arbete och ett mycket trevligt bemötande. Rekommenderas å det varmaste! Läs mer
  • Stefan K skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Mycket bra bemötande, snabba svar och både besök innan för konsultation och flexibel och snabb installation. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Jessica S skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabb och bra service! Mycket prisvärd! Läs mer
  • Helena K skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Vi är riktigt nöjda. Trevligt och personligt bemötande. Håller tider och avtal. Bra utfört jobb. Läs mer
  • Sofia O skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabb och bra service! Professionellt! Mycket nöjd! Läs mer
  • Viktor A skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Mycket bra service och resultat! Läs mer
  • Lena J skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Jätte bra och snabb service. Jag kan starkt rekommendera Stockholm Glas & Solskydd. Läs mer
  • Fredrik P skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Trevligt bemötande, bra resultat. Läs mer
  • Louise skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabb leverans, snygg installation av persienner och supertrevlig!
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Tobias E skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Personerna jag hade kontakt med var trevliga och korrekta. Läs mer
  • Ann-britt G skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Bra från början, till persienner på plats. Inget att klaga på , uppsättningen snabbt och trevlig personal, Läs mer
  • Johan L skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Smidig och flexibel service. Trevlig, snabb och snygg installation. Beställt persienner vid två olika tillfällen de senaste fyra åren och blivit jättenöjd. Läs mer
  • Jackie I skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    fick en väldigt bra service, snabbt smidigt och trevlig Läs mer
  • Lotta A skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabb återkoppling och hög kundservicenivå, tillmötesgående och trevlig personal, kompetenta och kunniga.
    Terass- och fönstermarkiser levererades och monterades snabbt och hantverksmässigt.
    Återkommer till Stockholm Glas & Solskydd när det blir dags att byta ut fönstrena. Läs mer
  • Sirpa H skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabbt svar på förfrågan och snabb levereans och montering. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ian E skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Trevliga. Snabba.Profesionella. Punktliga .
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Eva J skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Har använt företaget flera gånger för persienner och dus hväggar och alltid fått snabb och professionell hjälp. Kommer även i fortsättningen att vända mig till företaget Läs mer
  • Åke W skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Vi har beställt persienner till vår lägenhet. Snabbt svar och ett bra pris. Leverans och montering enligt besked. Avisering i god tid.
    Ett bra jobb. vi är mycket nöjda. Vi rekommenderar företaget. Läs mer

främlingsvägen 11, 126 48 Hägersten