Alla kategorier Persienner Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Midsommarkransen Stockholm Glas & Solskydd AB

Stockholm Glas & Solskydd AB

Främlingsvägen 11, 126 48 Hägesten — Visa karta

Välkommen till oss på Stockholms Glas & Solskydd!

Vi erbjuder behovsanpassade lösningar för insynsskydd, solskydd och inbrottsskydd m.m. och vi har stor erfarenhet kring installation av anordningar såsom markiser, persienner, galler samt fönster och dörrar.

Vårt främsta upptagningsområde är Stockholm, men vid behov tar vi även uppdrag i kringliggande områden. Vi kommer gärna ut och ger en konsultation eller mäter på plats. Våra lösningar är skräddarsydda och vi anpassar tjänsten utifrån era behov och önskemål!

Vi är ett litet företag som växer i stadig takt! Hos oss får du snabb och personlig service av högsta kvalitet.
Mån-Tor: 07:00-16:00
Fre: 07:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 45 kunder tycker om Stockholm Glas & Solskydd AB

• Anne A
    Anne A skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Mycket trevligt bemötande med snabbt svar på de frågor jag hade. Vi köpte terrass- och vertikalmarkiser.
  • Tomas Ö
    Tomas Ö skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabb respons, kunnig, flexibel och framför allt - galet effektiv installation! Mycket nöjd med såväl bemötande som arbete.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabb återkoppling, bra service och gott bemötande.
  • Per H
    Per H skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabba och effektiva när de satte upp en ny markis!
  • Viveka S
    Viveka S skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Trevligt bemötande i telefon. Jag beställde persienner, är nöjd med resultatet. Priset vi kom överens om vid beställningen blev också det verkliga. Lätt att besluta om tid för jobbet. Alltså på det hela taget nöjd och ska gärna rekommendera er.
  • Sofie W
    Sofie W skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabba och proffsiga
    Från att jag tog kontakt och bad om hjälp med att få nya persienner till att de var hos mig och tog upp beställningen och sedan kom tillbaka för installation så gick det smidigt. De var väldigt duktiga på att hålla utsatta tider. /Sofie Mälarhöjden
  • Anton S
    Anton S skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Mycket enkelt och stabilt från första samtalet till att fakturan kom. Vi är supernöjda med vår markis.
  • Sonja K
    Sonja K skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Beställt persienner till två lägenheter på kort tid. Lika trevligt bemötande och lika nöjd båda gångerna. Dessutom snabbt! Rekommenderas!
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabb respons och offert avseende tillverkning och montering av persienner. Leverans, kvalitet och pris precis som utlovat. Mycket nöjd!
  • Richard B
    Richard B skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Bra service! Snabb installation och snygg persienner.
  • Linda J
    Linda J skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Utmärkt! Suverän service, snabba svar, proffsigt arbete och ett mycket trevligt bemötande. Rekommenderas å det varmaste!
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Mycket bra bemötande, snabba svar och både besök innan för konsultation och flexibel och snabb installation. Rekommenderas varmt.
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabb och bra service! Mycket prisvärd!
  • Helena K
    Helena K skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Vi är riktigt nöjda. Trevligt och personligt bemötande. Håller tider och avtal. Bra utfört jobb.
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabb och bra service! Professionellt! Mycket nöjd!
  • Viktor A
    Viktor A skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Mycket bra service och resultat!
  • Lena J
    Lena J skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Jätte bra och snabb service. Jag kan starkt rekommendera Stockholm Glas & Solskydd.
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Trevligt bemötande, bra resultat.
  • Louise
    Louise skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabb leverans, snygg installation av persienner och supertrevlig!
    Rekommenderar varmt!
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Personerna jag hade kontakt med var trevliga och korrekta.
  • Ann-britt G
    Ann-britt G skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Bra från början, till persienner på plats. Inget att klaga på , uppsättningen snabbt och trevlig personal,
  • Johan L
    Johan L skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Smidig och flexibel service. Trevlig, snabb och snygg installation. Beställt persienner vid två olika tillfällen de senaste fyra åren och blivit jättenöjd.
  • Jackie I
    Jackie I skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    fick en väldigt bra service, snabbt smidigt och trevlig
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabb återkoppling och hög kundservicenivå, tillmötesgående och trevlig personal, kompetenta och kunniga.
    Terass- och fönstermarkiser levererades och monterades snabbt och hantverksmässigt.
    Återkommer till Stockholm Glas & Solskydd när det blir dags att byta ut fönstrena.
  • Sirpa H
    Sirpa H skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabbt svar på förfrågan och snabb levereans och montering. Rekommenderas varmt.
  • Ian E
    Ian E skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Trevliga. Snabba.Profesionella. Punktliga .
    Rekommenderas varmt.
  • Eva J
    Eva J skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Har använt företaget flera gånger för persienner och dus hväggar och alltid fått snabb och professionell hjälp. Kommer även i fortsättningen att vända mig till företaget
  • Åke W
    Åke W skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Vi har beställt persienner till vår lägenhet. Snabbt svar och ett bra pris. Leverans och montering enligt besked. Avisering i god tid.
    Ett bra jobb. vi är mycket nöjda. Vi rekommenderar företaget.
  • Elin B
    Elin B skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Två snabba besök, mätning och montering, klart!
  • Peter D
    Peter D skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabbt svar och bra service. Beställde 3 st plisségardiner.

Mycket nöjda och kommer att anlita företaget när vi ska sätta upp markiser.
  • elisabeth p
    elisabeth p skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    köp och montering av markis. mycket trevligt bemötande, snabbt och bra utförande. allt till allra största belåtenhet.
  • Pelle A
    Pelle A skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Allt fungerade perfekt från första samtalet till fakturering. Trevligt bemötande och positiva montörer. Rekommenderar dem.
  • Anita S
    Anita S skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Hej!

Jag får med en gång säga att jag blev mycket nöjd med företaget. Jag fick ett snabbt svar redan samma söndag kväll när jag mejlade och frågade vad det kostar och hur det görs då jag behövde nya snören till mina persienner som hade gått av. Arbetet gjordes också snabbt och behändigt redan efter en vecka.
  • Mona B
    Mona B skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    De var proffesionella. Killen som hjälpte mig, kom och mätte alla fönster själv och efter tre veckor kom de och skruvade upp dem. Det som de kunde kanske förbättra var att om de hade ringt en vecka innan och sagt när de får in varorna. Man måste ju hinna att planera, men de svarade direkt när jag hörde av mog till dem.
  • Paula B
    Paula B skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Jag mailade in till Stockholm Glas & Skydd när en av mina persienner hade gått sönder. Jag fick svar redan efter två timmar och vi bokade tid till två dagar efter. En jättetrevlig kille kom på utsatt tid, jobbet tog ca 15 min och jag betalade med kort på plats med kvitto. Proffsigt, flexibelt med betalning och fackmannamässigt utfört. Rekommenderar lätt detta företag till andra och kommer använda dem igen om jag behöver. Hälsar Paula.
  • Kattrina A
    Kattrina A skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Utmärkt! Snabbt arbetat och proffsigt bemötande.
  • Olle M
    Olle M skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Mycket trevlig personal och ett väl utfört arbete. Prisvärt!
  • Pia H
    Pia H skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Mycket trevlig kille, Micke som var här. Är hel nöjd.
  • Mia H
    Mia H skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Snabb och generös service! Skulle absolut anlita detta företag igen utan att tveka.
  • Niklas
    Niklas skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Professionellt bemötande, bra priser, korta leveranstider och snabb montering trots semestertider. Mycket nöjd!
  • Jennie K
    Jennie K skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Ett kanonföretag, Väldigt tillmötesgående kort leveranstid på varor Vi är mycket nöjda.
  • Jens F
    Jens F skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Professionellt bemötande! Klara och tydliga. Brett sortiment. Lackade lister!
  • Mia
    Mia skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Tog in 3 offerter och alla låg i samma prisklass, men killen från Stockholm glas& solskydd var den som va trevligast på plats, jag köpte en balkongmarkis och insynsskydd och blev även riktigt imponerad när grabbarna kom och monterade det gick undan och bra blev det! jätte nöjd! Rekommenderas!
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Jag blev mycket possitivt överaskad.
    Ca 10 min innan de skulle vara hos mig ringde de och medelade att de ble ca 10 min sena på grund av köre. Tycker detta är jätte bra då jag tidigare haft dåliga erfarenheter av hantverkare som inte dykt upp. Jobbet gicksnabbt och det märktes verkligen att killarna såg lösnignar och inte problem.
    När de bytte tyget på min befintliga markis så gick ett ca 20år gammalt plasthjul sönder (inget komstigt med tanke på åldern). Det fungerade fortfarande så jag tänkte inte så mycket mer på det. Två dagara senare så ringer de. Då har de fått tag i ett nytt hjul åt mig. Det kallar jag service.
  • Anders N
    Anders N skrev om Stockholm Glas & Solskydd AB
    Riktigt trevlig och bra service.

Främlingsvägen 11, 126 48 Hägesten