Markiser i Stockholm

5 rekommenderade markisleverantör i Stockholm kommun

• Behöver du solskydd, persienner eller markiser? Kontakta oss på M.M Persienner. Vi hjälper dig att hitta rätt produkt och sköter hela monteringen.
    Matias O
    Matias O: Kan verkligen verkligen rekommendera! Supertrevliga, kunniga och snabba leveranser. Beställde måttbeställda mellanglas-p...
  • Vi på Persiennkompaniet är experter inom solskydd. Persienner, markiser eller kanske mörkläggningsgardiner ? Vi har en skräddarsydd lösning för dig!
    Ulla S
    Ulla S: Utmärkt bemötande, service och utfört monteringsarbete. Ger högsta betyg och rekommenderar gärna.
  • Med många års erfarenhet i branschen kan vi mycket inom solskydd, glasmästeri, säkerhet och montage av alla de slag. Vi utgår från Stockholm, men tar även uppdrag i närliggande områden.
    Maj R
    Maj R: Köpte persienner. Blev väldigt proffsigt bemött och installationen gjordes av en oerhört trevlig hantverkare. Är väldig...
  • Välkommen till Amex Solskydd! Vi erbjuder både markiser, persienner och gardiner. Här får du hjälp med både mätning, köp och montering.
    Tomas W
    Tomas W: Nu skötte er bra. Snabba och vänliga☺☺
  • Marianne Z
    Marianne Z: Kanonbra företag, bra personal och produkter. Ert företag är värt att rekommendera vidare till alla. Lycka till. Marre
Visa sida:
Områden i Stockholm