Markiser i Stockholm

7 rekommenderade markisleverantör i Stockholm kommun

• Behöver du solskydd, persienner eller markiser? Kontakta oss på M.M Persienner. Vi hjälper dig att hitta rätt produkt och sköter hela monteringen.
    : Kan verkligen verkligen rekommendera! Supertrevliga, kunniga och snabba leveranser. Beställde måttbeställda mellanglas-p...
  • Välkommen till oss på Svenska Lamella - Vi erbjuder persienreparationer, skräddarsydda markiser & gardiner samt helautomatiska solskyddsanläggningar.
    ALI F
    ALI F: Usel service. Företaget har ödslat en hel dag för mig. Ingen respekt för tid överhuvudtaget. Utgick från omdömen när jag...
  • Med många års erfarenhet i branschen kan vi mycket inom solskydd, glasmästeri, säkerhet och montage av alla de slag. Vi utgår från Stockholm, men tar även uppdrag i närliggande områden.
    Rolf S
    Rolf S: Bra och snabb service. Kan verkligen rekommendera dom.
  • Se det från den ljusa sidan och låt mörkret lägga sig. Välj själv dina ljusa stunder med oss på Markishuset. Vi har alla typer av markis- och mörkläggningslösningar.
    Dorothea B
    Dorothea B: Proffsigt besök, tydlig offert och bra jobb
  • Välkommen till Amex Solskydd! Vi erbjuder både markiser, persienner och gardiner. Här får du hjälp med både mätning, köp och montering.
    Erik N
    Erik N: Vi tog in tre offerter på liknande lösningar för duette-persienner för fönster samt soldrivna persienner för takfönster....
  • : Kanonbra företag, bra personal och produkter. Ert företag är värt att rekommendera vidare till alla. Lycka till. Marre
  • Vi på Persiennkompaniet är experter inom solskydd. Persienner, markiser eller kanske mörkläggningsgardiner ? Vi har en skräddarsydd lösning för dig!
    : Utmärkt bemötande, service och utfört monteringsarbete. Ger högsta betyg och rekommenderar gärna.
Visa sida:
Områden i Stockholm