Alla kategorier Hus Markiser

Skåne

Topp 14 markisleverantör

M.M Persienner

Ullaredsgränd 24, Älvsjö
    Behöver du solskydd, persienner eller markiser? Kontakta oss på M.M Persienner. Vi hjälper dig att hitta rätt produkt och sköter hela monteringen.
    Matias O
    Matias O: Kan verkligen verkligen rekommendera! Supertrevliga, kunniga och snabba leveranser. Beställde måttbeställda mellanglas-p...

Svenska Lamella

Jämtlandsgatan 120, Vällingby
    Välkommen till oss på Svenska Lamella - Vi erbjuder persienreparationer, skräddarsydda markiser & gardiner samt helautomatiska solskyddsanläggningar.
    Kjell B
    Kjell B: Behövde en ny volang till en markis ca 4 meter. Kundmottagande och hela hanteringen fungerade alldeles utmärk. Leverera...

Markis & Gallerhuset Stockholm AB

Fräsarevägen 6, Skogås
    Behöver du markiser, galler eller gardiner? Då är du varmt välkommen till oss på Markis & Gallerhuset Stockholm AB. Vi har lösningar för både inomhus- och utomhusbruk.
    : Levererade markisen snabbare än lovat och installationen blev över förväntan. Rekommenderas varmt.

Stockholm Glas & Solskydd AB

främlingsvägen 11, Hägersten
    Med många års erfarenhet i branschen kan vi mycket inom solskydd, glasmästeri, säkerhet och montage av alla de slag. Vi utgår från Stockholm, men tar även uppdrag i närliggande områden.
    Rolf S
    Rolf S: Bra och snabb service. Kan verkligen rekommendera dom.

Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Lackerargränd 4, Huddinge
    Låt oss på Mälardalens Markis & Persiennservice göra dig kvitt ovälkommet ljus. Vi säljer och monterar såväl invändiga som utvändiga solskydd.
    ulf l
    ulf l: Vi har köpt en uppsättning markiser, både fönstermarkiser och vertikalmarkis. Företaget har både vid beställnings- och m...

Markishuset

Statsrådsvägen 11, Skarpnäck
    Se det från den ljusa sidan och låt mörkret lägga sig. Välj själv dina ljusa stunder med oss på Markishuset. Vi har alla typer av markis- och mörkläggningslösningar.
    Dorothea B
    Dorothea B: Proffsigt besök, tydlig offert och bra jobb

Max Markiser

Källängsvägen 26, Lidingö
    Låt inte solen störa, varken invändigt eller utvändigt med våra solskydd. Med grill och terassvärmare i sortimentet blir du klar inför såväl sommar som vinter hos oss Max Markiser.
    Gudrun W
    Gudrun W: Utmärkt bemötande med korrigering av misstag.

Amex Solskydd AB

Sigfridsvägen 6, Hägersten
    Välkommen till Amex Solskydd! Vi erbjuder både markiser, persienner och gardiner. Här får du hjälp med både mätning, köp och montering.
    Erik N
    Erik N: Vi tog in tre offerter på liknande lösningar för duette-persienner för fönster samt soldrivna persienner för takfönster....

Värmdö Solskydd & Villaservice

Lyckornas Väg 27, Värmdö
    Låt inte solen störa. Vi på Värmdö Solskydd & Villaservice tar hand om allt från montering av persienner till större byggprojekt.
    Susanne I
    Susanne I: Trevligt och professionellt bemötande. Kommer absolut anlita dem igen om behov uppstår! Hälsn / Susanne i Gustavsberg

Antman&Nyström Solskydd

Krogtäppan 127, Jordbro
    Antman & Nyström Solskydd – Allt inom solskydd!
    Annica J
    Annica J: Vi behövde solskydd till vårt rum med stora fönster i söderläge. Kontaktade Antman & Nyström Solskydd som kom hem och ti...

Avanti Solskydd & Interiör

1 reco
    Grytängsvägen 3C, Örebro
    Erik L
    Erik L: Mycket trevlig kille som utförde jobbet snabbt och bra. Var dessutom billigare än konkurrenterna.

A-Solskydd

1 reco
    Gubbängsvägen 90, Enskede
    Marianne Z
    Marianne Z: Kanonbra företag, bra personal och produkter. Ert företag är värt att rekommendera vidare till alla. Lycka till. Marre

Persiennkompaniet

Gjutargatan 12, Stockholm
    Vi på Persiennkompaniet är experter inom solskydd. Persienner, markiser eller kanske mörkläggningsgardiner ? Vi har en skräddarsydd lösning för dig!
    Ulla S
    Ulla S: Utmärkt bemötande, service och utfört monteringsarbete. Ger högsta betyg och rekommenderar gärna.

Persiennexperten

Stenyxegatan 16, Malmö
    Ingela F
    Ingela F: Välj någon annan om du kan! Köpte en dyr och fin markis. Gott och väl så långt, men vid montage sa montören att jag, i...