Moogio Lund

Moogio Lund

En del av Moogio moogio.se
  • BadgeThreeYears
4.4

Välkommen till Moogio Sydvästra Skåne! På Traktorvägen 15 i Lund hittar du Moogio Lund. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Lund med omnejd. Vi finns också med butiker i Höllviken och Lomma. Som ett förflutet med namnet Persienn Pågarna har vi nu blivit Moogio Sydvästra Skåne. Vi har funnits sedan 1972 och har därför...

360 omdömen om Moogio Lund

Sedan starten hos Reco 2021

Gilberto M
Skrev om Moogio Lund

We bought curtains from Moogio in January of this year and they were completely wrinkled on the top part (where it meets the rail). We immediately told the seller (who is also one of the managers) and he told us that it was normal, that it will be better with time. This was not normal and did not get better with time, we contacted another firm who gave us better service and better prices for our other windows. They looked at the curtains Moogio had given us and told us that the reason that they look like that was because...

Greger J
Skrev om Moogio Lund

Funkade riktigt bra tack allt blev som helt nytt

Erik K
Skrev om Moogio Lund

Bra uppstartsfas inkl offert. Snygg installation Installationskillarna kom dock 1 tim före tid utan att ringa i förväg...

Sadika F
Skrev om Moogio Lund

Jag som kund är mycket nöjd.Bemötande var underbart. Hälsningar. Sadika.

Johan K
Skrev om Moogio Lund

Bra kontakt och hjälp att få tillbaka mina nycklar efter att Höllviken Moogio gått i konkurs. Tack!

Carl E
Skrev om Moogio Lund

Trevligt kundbemötande. Information hela tiden till kund trots försenad leverans från leverantören. Anlitar gärna Moogio igen. Calle

Catharina W
Skrev om Moogio Lund

Trevligt , förstående , bemötande . Lätt att bli överens om leverans .

Sundsfastigheter Mårtensgatan A

Bra hanterat av Patrik Thornbjer

Eva H
Skrev om Moogio Lund

Hej Blev bemött av Moogio på ett trevligt sätt som vi alltid ha blivit tidigare under de år vi handlat hos er. Jag hade stora förväntningar med tanke på att jag längtat efter att ha en markis de var duktiga o jobbade på bra trots att det kom en del regn jag har inte använt markisen ännu eftersom det har regnat nästan hela tiden när jag varit hemma ser fram mot att använda den. Med vänlig hälsning Eva

Jonas F
Skrev om Moogio Lund

Trevligt bemötande och bra resultat av de begärda åtgärderna.

Ulf H
Skrev om Moogio Lund

Snabbt och proffsigt gjort. Trevligt bemötande.

Jan L
Skrev om Moogio Lund

Köpt en markis av mkt hög kvalitet. Butiken har i nästan alla steg varit professionell och tillmötesgående. Den enda anmärkning jag har är att butiken inte ordnade med installation av el till markisen. Det skulle klart underlätta för mig som kund. Det gör att betyget blir 4 istället för 5

Ion P
Skrev om Moogio Lund

Mycket bra service och samtidigt seriöst inställning PS Vet inte om produktens funktion, efter 3 veckor av användning

Jonas L
Skrev om Moogio Lund

Rörig kontakt med den som bokade. Försökte avboka och lämnade meddelande, trots det dök säljaren upp på plats. Montörerna glömde montera ned en rullgardin och hade inte nog med uttrustning med sig.

Kristina L
Skrev om Moogio Lund

Mycket nöjd. Bra bemötande, kunniga, snabb leverans och montering

Andreas A
Skrev om Moogio Lund

Lätta att ha att göra med, hjälpsamma, kunniga, snabba, bra kvalitet!

Claes P
Skrev om Moogio Lund

Om ni menar Markisen i Arlöv ,blev jag väldigt bra bemött av företaget. Trevliga hantverkare och informativa.

Cecilia R
Skrev om Moogio Lund

Proffsigt - lite krångel med färg på kassetten - men det löste sig till slut.

Ralf I
Skrev om Moogio Lund

Bra professionellt bemötande med ett gott resultat

Ulrika J
Skrev om Moogio Lund

Hej, Jag tycker att jag blev väl mottagen i butiken. Mötet med säljaren bestämdes snabbt och utfördes på korrekt tidpunkt. Säljaren lyssnade och gav information som jag ville ha på ett enkelt och lätt sätt. Offert och leverans fungerade perfekt och killarna som satte upp mitt inköp var trevliga och gjorde arbetet snyggt och effektivt. Jag beställde 4 stora rännor i taket (ett var burspråk) och s’en gardener till samtliga fönster samt en gardin till köket som jag tror hette något på A15. Toppen. Tack. Med vänlig hälsning, Ulrika

Nils H
Skrev om Moogio Lund

Bra, pålitliga och följde upp ärendet. Så vi är nöjda.

Lil T
Skrev om Moogio Lund

Vi har fortfarande kontakt med företaget och inväntar ytterligare arbeten. Hittills har det varit ok. Man har arbetat noggrant och effektivt.

Karl-Erik P
Skrev om Moogio Lund

Rådgivning av Patrik T som är mycket kunnig och smaksäker. Han var hemma vid ett annat tillfälle då vi beställde markis och rullgardiner. Superproffs!!!! Även montörerna klarade sin uppgift till stor belåtenhet.

Margareta T
Skrev om Moogio Lund

Mycket bra service, och bra bemötande!

Inger S
Skrev om Moogio Lund

Bra funktion på gardinerna och trevliga montörer.

Rickard A
Skrev om Moogio Lund

Sätta upp en persienn vad kan gå fel. Kom på utsatt tid

Svar från Moogio Lund

Hej Rickard, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme

Ulf A
Skrev om Moogio Lund

Vi är mycket nöjda med produkten Bra utför arbete. Tacksamma. Tycker att det blev lite väl dyrt trots allt. Mvh

Svar från Moogio Lund

Hej Ulf, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme

Karin N
Skrev om Moogio Lund

Jag blev bra bemött av alla parter och fick tips o råd.

Svar från Moogio Lund

Hej Karin, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme

Gunn S
Skrev om Moogio Lund

Fick nya persienner på smidigt sätt. Blev snyggt då måtten är exakta. Trevlig personal.

Svar från Moogio Lund

Hej Gunn, tack för att du tog dit tid att skriva ett omdöme

Sfv Statens F
Skrev om Moogio Lund

Bra service och trevlig personal

Svar från Moogio Lund

Hej, tack för att ni tog er tid att skriva ett omdöme

Göran T
Skrev om Moogio Lund

Allt var bra finns inte mer att säga.

Svar från Moogio Lund

Hej Göran, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme

Tore L
Skrev om Moogio Lund

Utmärkt bemötande med kunniga med arbetare Installatörer är snabba och proffsiga och lämnar ett perfekt jobb efter sig

Svar från Moogio Lund

Hej Tore, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme

Mimi L
Skrev om Moogio Lund

Vi är ganska nöjda med screenväven vi beställt. Tyvärr blev det något fel nyans på själva väven, men i övrigt är vi nöjda.

Svar från Moogio Lund

Hej Mimi, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme

Stina J
Skrev om Moogio Lund

Inhandlade en enkel gardinstång som blev mycket bra i min lägenhet. God service och trevligt bemötande.

Svar från Moogio Lund

Hej Stina, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme

Anders S
Skrev om Moogio Lund

Bra! Proffsigt. Lite utdragen process men ok!

Hej Anders, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme

Christina L
Skrev om Moogio Lund

Trevliga killar som skötte allting snabbt och lätt. Mycket tillfreds

Svar från Moogio Lund

Hej Christina, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme

Catharina F
Skrev om Moogio Lund

Trevliga personer, både vid måttagning och installation. Tyvärr var leveransen försenad, men vad jag förstod var det inte moogios fel.

Svar från Moogio Lund

Hej Chatharina, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme

Charlotte B
Skrev om Moogio Lund

Överlag mycket nöjd. Dock blev det väldiga förseningar i att verkligen få gardinerna. Det var även så att jag själv fick återkoppla och föreslå hur vi skulle lösa situationen i form av att de kunde leverera och sätta upp de gardiner de hade, och återkomma med övriga när dessa hade kommit. Det blev inte så bra med alla turer. Men slutresultatet nu när alla gardiner är på plats är jag otroligt glad över.

Svar från Moogio Lund

Hej Charlotte, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, vi tar med oss dina tankar i vårt fortsatta arbete

Benny N
Skrev om Moogio Lund

Schysst montör. Lite väl dyrt kanske.

Svar från Moogio Lund

Hej Benny, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme

Siv M
Skrev om Moogio Lund

Höll vad de lovade mig och trevligt bemötande.

Svar från Moogio Lund

Hej Siv, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Det betyder mycket för oss

Karin B
Skrev om Moogio Lund

Trevligt bemötande och ett gott arbete från er, är helt nöjd.

Svar från Moogio Lund

Hej Karin, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, det betyder mycket för oss

Mats Håkan Å
Skrev om Moogio Lund

Som vanligt perfekt service, mycket kompetent personal och en fantastisk slutprodukt. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Moogio Lund

Hej Mats, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme

Jan-Eric J
Skrev om Moogio Lund

God service väldigt serviceminded personal, löste problem smidigt. Arbetet motsvarade helt offerten.

Svar från Moogio Lund

Hej Jan-Eric, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.

Maj-Britt H
Skrev om Moogio Lund

Blev mkt bra bemött. Hade höga förväntningar eftersom firman var gammal och välkänd i branschen. Sedan var det lite som att köpa grisen i säcken. Kunde varit bättre prover och demonstration av särskilt hur ljuset i rummet påverkades.

Svar från Moogio Lund

Hej Maj-Britt, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Dessvärre styr vi inte över prover leverantörer har i sitt sortiment, men vi tar dina tankar med oss och framför till vår leverantörer

Peter S
Skrev om Moogio Lund

Fick markisväven utbytta på 4 ställe däri även terrassen. Fick Även stallaget till terassmarkisen fixerad med bult o skruv Är helt nöjd med bemötandet och utfört arbete.

Svar från Moogio Lund

Hej Peter, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme

Britta B
Skrev om Moogio Lund

Det var OK! Jag tycker inte om dessa krav på att ha en åsikt om en åtgärd från Moogio som beror på att det var dåligt installerat från början! Dessutom tog det lång tid .

Svar från Moogio Lund

Hej Britta, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme det betyder mycket för oss men ska absolut inte kännas som ett krav utan ska vara frivilligt

Barbro U
Skrev om Moogio Lund

Helt okej, snabb återkoppling, resultatet blev bra.

Svar från Moogio Lund

Hej Barbro, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme

Helena S
Skrev om Moogio Lund

Blev mycket dyrare än jag hade förväntat mig. Tog också väldigt lång tid.

Svar från Moogio Lund

Hej Helena, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme

Anders W
Skrev om Moogio Lund

Bra bemötande och proffsigt genomfört montage. Höga förväntningar Rullgardiner inkl montage

Hej Anders, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme

Maria A
Skrev om Moogio Lund

Proffsigt o snabbt och fint gjort! Trevligt bemötande

Svar från Moogio Lund

Hej Maria, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme