Moogio Lund

Moogio Lund

En del av Moogio - moogio.se
Välkommen till Moogio Lund!

På Traktorvägen 15 i Lund hittar du Moogio Lund. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Lund med omnejd. Som ett förflutet med namnet Persienn Pågarna har vi nu blivit Moogio Lund. Vi har funnits sedan 1972 och har därför kommit att bli experter på solskydd av alla dess slag. Hos oss hittar du markiser, gardiner och persienner av högsta kvalitet.

När du besöker vår butik så möts du av Lars, David eller Dick som är redo att ge dig den rådgivning kring solskydd som du önskar. Vi skräddarsyr alltid en lösning efter dina unika behov. Varmt välkommen!

Läs vad 116 kunder tycker om Moogio Lund 2

2022-11-27 Verifierad kund
    Ett proffsigt och bra bemötande.
    2022-11-25 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb service, såväl vid offertgivning som installation
    2022-11-22 Verifierad kund
    Utmärkt service. Flexibel personal. Produkter ( rullgardiner) med kvalitet. Är mycket nöjd!
    2022-11-19 Verifierad kund
    Mycket Bra! Även om gardinerna tog slut och blev restnoterade men när de väl kom blev de jättebra. Snabb uppsättning.
    2022-11-17 Verifierad kund
    Bra bemötande,snabb leverans. Verkligen bra mörkläggning av gardinerna. Tack för all hjälp
    2022-11-16 Verifierad kund
    Bra bemött.
    Höga förväntningar då man är partner till Villaägarna men man levde inte upp till förväntningarna.
    Köpte persienner och fick offert med rotavdrag som inte var tillåtet. Sedan vill man slingra sig ur det trots att man vetat det länge och svarar på mail utan att svara på konkret fråga.
    Inte bra!
    2022-11-13 Verifierad kund
    Allt var till belåtenhet! Mycket bra bemötande!
    2022-11-09 Verifierad kund
    Ingen skugga över montören, som var både trevlig och snabb, men det är fruktansvärt dåligt att ni tar ut framkörningsavgift av samtliga kunder, dörrarna sidan av varandra. Bilen står stilla och har körts till adressen EN gång. Om vi hade varit 3-4 st, hade ni då tagit ut 4x600 kr?
    2022-11-09 Verifierad kund
    Trevligt och vänligt bemötande.
    Beställde och fick uppsatt 4 rullgardiner.
    2022-11-08 Verifierad kund
    Blev väldigt positivt överraskad både med service och kvalitet på levererad vara. Jag beställde 4 stycken mörkläggningsgardiner. Teknikern kom, monterade allt klart under mindre än en timme. Fantastisk kvalitet på både jobb och levererade gardiner. Supernöjd.
    2022-11-03 Verifierad kund
    Mycket bra service och punktliga. Väldigt bra med att man kan få måttbeställt och montering. Något dyra produkter
    2022-10-29 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och hjälpsam försäljare.
    Köpte lameller.
    Förseningar vid monteringsarbete annars flöt allt på bra.
    Nöjd.
    2022-10-29 Verifierad kund
    Trevliga säljare och jättebra service
  • Marcus L
    skrev om Moogio Lund
    2022-10-28 Verifierad kund
    5 solar av 5 solar, är att rekommendera
    2022-10-23 Verifierad kund
    Allt fungerade enligt överenskommelsen. Kunde även hämta färdig produkt i Lomma.
    2022-10-21 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och snabb hantering. Mycket nöjd. Mellanglaspersienner.
    2022-10-20 Verifierad kund
    Bra bemötande och god service.
    2022-10-20 Verifierad kund
    Bra bemötande vid måttagning och installation.Helt nöjd.
    2022-10-19 Verifierad kund
    Proffsig och snabb service! Tack!
    2022-10-17 Verifierad kund
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Byte av markismotor.
    2022-10-14 Verifierad kund
    2022-10-13 Verifierad kund
    Allt fungerade utmärkt. Positivt att Moogio kommer ut även vid mindre beställningar.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Bemöttande var mycket trevlig
    Nog det bästa markisen på marknaden.
    All automatik funkar perfekt.
    Dyrt men man får vad man betallar för.
    2022-10-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande goda råd
    Persienner gardiner
    2022-10-07 Verifierad kund
    Bra bemötande. Snabbt och bra genomförande. Byte av markismotorer och nyinstallation av insektsnät samt persienn. Nöjd kund. Vi har använt Moogio förr och kommer att använda dem igen.
    2022-10-06 Verifierad kund
    Bara positivt bemötande
    Bra arbete
    2022-10-06 Verifierad kund
    Bra bemötande. God service. Leverans enligt överenskommelse.
    2022-10-03 Verifierad kund
    Bra o vänligt. Montering skedde tidigare än förväntat.
    2022-10-01 Verifierad kund
    Bra bemötande i butik. Säljchef skulle lämna offert på markis och lameller. Fick ringa upp eftersom vi inte fick besked. Efter kontakt med en medarbetare visade sig att fel mail-adress var reg.
    Offerten innehöll endast markiser varav vi löste lameller på annat håll. När markiserna skulle sättas upp fungerade inte bromsar på motorerna. Efter kontakt med butiken fick vi en ny offert med rabatt för nya motorer. Efter en vecka blev markiserna uppsatta.
    2022-10-01 Verifierad kund
    Snabb och bra service/hjälp med den rullgardin jag köpte
    2022-09-30 Verifierad kund
    Vänligt snabbt och proffsigt utförande
    2022-09-29 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande, proffsigt hela vägen. Fick dock vänta fler veckor än annonserat. Resultatet: persiennerna blev fantastiskt fina på mina fönster.
    2022-09-29 Verifierad kund
    Proffsigt och yrkeskunnigt från beställning till installation. Köpte rullgardiner. Har även nyttjat företaget för förberedande rådgivning kring Markiser.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Hjälpsam personal och bra kvalitet. Men priset är i överkant. Bra att de erbjuder montering av rullgardin.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Fina produkter och vänligt bemötande. Bra!
    2022-09-16 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och snabb service. Bra rekommendationer och fläckfri installation. Vi är mycket nöjda.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Jag har fått hjälp av Moogio att renovera en markis. Ett tidigare försök med annat företag visade sig struligt. Hos Moogio mötte jag hög serviceanda, kompetens och gott kundbemötande. Jag är mycket nöjd och kommer att använda mig av Moogios tjänster även i framtiden. Jag rekommenderar Moogio till vänner och bekanta.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Initialt på ett bra sätt. Fram till leverans var kommunikationen bristfällig och vi fick inte veta att en del av beställningen var försenad.
    Faktura skickades ut innan all installation var klar.

För lvrigt trevlig personal både i butik, Säljare och installatörer
    2022-09-14 Verifierad kund
    Ingen bra kontakt med försäljaren - tog lång tid innan allt blev färdigt.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande men det blev fel i leveransen och sen dröjde det hela sommaren innan vi fick rätt pga Moogios leveransproblem
    2022-09-08 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabb service och proffesionell personal.
    Markis 50.000-; som vi är mycket nöjda med.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Min frågeställning blev genast hanterad och med gott resultat
    2022-08-24 Verifierad kund
    Trevliga och proffsiga. När väl allt hade levererats rätt gick det fort att få dem på plats.
    2022-08-19 Verifierad kund
    Ett professionellt företag med hjärtat på rätt ställe!
    2022-08-10 Verifierad kund
    Proffsiga och otroligt serviceminded.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Daniel med kollega gjorde ett fantastiskt arbete hos oss på Pilens Montessoriskola.
    2022-08-06 Verifierad kund
    Mycket trevlig personal, och vi är mycket nöjda med resultatet. Vi återkommer gärna om vi behöver något mer. Mvh Ann-Louise Dahlgren
    2022-08-03 Verifierad kund
    service av persienner , uppsättning av gardinskenor i tak.
    första besök av er säljare och offert ok. beställde omg.
    vid första besöket kunde inte hela arbetet slutföras.
    Vid nästa besök blev er leverans färdig .
    Efter ett antal veckor påminde jag om faktura . Inget hände varför jag besökte ert kontor i Höllviken . Först då fick jag en faktura direkt i min hand. Betalning gjordes omg.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Vårt kundmöten med Moogio i Lund har varit under all kritik. Den servicen vi fått är den sämsta jag någonsin upplevt. Det hela började med att vår beställning aldrig blev beställd. När vi några veckor senare ifrågasätter detta visar det sig att säljaren glömt lägga ordern. Då lägger säljaren ordern till oss. Vi valde då att göra beställningen gånger två. Vid detta tillfälle får vi två ordrar, helt korrekt. Men den ena ordern är helt fel. Dels modell, fel färg osv. Detta påpekar vi. Säljaren ska då ändra detta men när dagen kommer då dem ska leverera produkten är det bara en av ordrarna som är korrekt. Den som var fel blev alltså aldrig justerad. När vi sedan får den rätta är det en fläck på den så vi måste göra en reklamation. Och sist men inte minst blir vi lovade kompensation på fakturan, kompensationen i form av rabatt är inte med avdraget på fakturan så vi måste återigen kontakta säljaren för att få rätt belopp. Hela vår köpprocess har hanteras otroligt dåligt och det sätt vi har blivit bemötta på av säljaren gör att vi aldrig kommer handla av Moogio igen och definitivt inte rekommendera denna butik till andra människor. När man göra denna typen av köp av dyra gardiner är det en självklarhet att förväntningarna är högre än så här.
    2022-07-31 Verifierad kund
    Mycket bra ville ha det bästa o fick nog det också
    Jag köpte motoriserade rullgardiner till uterummet
    Och blev mycket nöjd med det