En del av Moogio - moogio.se
Välkommen till Moogio Lund!

På Traktorvägen 15 i Lund hittar du Moogio Lund. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Lund med omnejd. Som ett förflutet med namnet Persienn Pågarna har vi nu blivit Moogio Lund. Vi har funnits sedan 1972 och har därför kommit att bli experter på solskydd av alla dess slag. Hos oss hittar du markiser, gardiner och persienner av högsta kvalitet.

När du besöker vår butik så möts du av Lars, David eller Dick som är redo att ge dig den rådgivning kring solskydd som du önskar. Vi skräddarsyr alltid en lösning efter dina unika behov. Varmt välkommen!

Läs vad 4 kunder tycker om Moogio Lund 2

• skrev om Moogio Lund
    2021-10-13
    Utmärkt utfört arbete av trevlig personal
    Hej Bo,
    tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse
  • 2021-10-12
    På ett bra noch juste sätt, de har levererat likt Mc Donalds man vet vad man beställer och vet vad man får. Perfekt!
    Hej Björn,
  • 2021-10-12
    Säljare är kunnig och politik
    Hej Anton,
  • 2021-10-12
    Skulle inte rekommendera dem. Trots att vi betalade för mätning och installation mätte de fel. Vi fick ingen ersättning trots försening pga felmätning. Dåligt med tanke på priset!
    Hej Anna,
    tack för ditt omdöme och för du tar dig tid att skriva.
    Måttagning och rådgivning är alltid kostnadsfritt hos oss.
    Vad tråkigt att det blev fel hos dig. Vi tar med oss dina tankar.