Moogio Dalarna

Moogio Dalarna

En del av Moogio moogio.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Moogio Dalarna! På Ritargatan 6 i Borlänge hittar du Moogio Dalarna. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Dalarna. På plats finns Peter och Anders redo att ta emot dina frågor angående solskydd. Vi har ett sortiment av markiser, persienner, gardiner och solsegel som håller högsta kvalitet. Vi hjälper...

126 omdömen om Moogio Dalarna

Sedan starten hos Reco 2021

Åsa W
Skrev om Moogio Dalarna

Trevliga, punktliga och snabba!

Carina B
Skrev om Moogio Dalarna

Proffsigt hembesök av Peter. Leverans o insättningar av rullgardiner o plizze fungerade mycket bra .

Svar från Moogio Dalarna

Hej Carina! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda. Mvh Catrin/Moogio

Lena H
Skrev om Moogio Dalarna

Bra service, kunniga, kom när de hade avtalad tid. Har inte provat markisen ännu, ser fin ut👍.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Lena! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Fint att höra att du är nöjd. Mvh Catrin/Moogio

Peter L
Skrev om Moogio Dalarna

bra, pålitliga fungerar väldigt bra, de följer upp och kommer med lösningar, som fungerar

Svar från Moogio Dalarna

Hej Peter! Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Roligt att läsa att ni är nöjda. Mvh Catrin/Moogio

Kenneth S
Skrev om Moogio Dalarna

Mycket lyhörda för våra önskemål och levererar på dessa. Mycket bra kundbemötande

Svar från Moogio Dalarna

Hej Kenneth! Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme och det är fint att läsa att ni är nöjda med oss. Ni är varmt välkomna att höra av er igen vid framtida behov! Mvh Catrin/Moogio

Diner 4
Skrev om Moogio Dalarna

Bra och snabb service med perfekt resultat!

Svar från Moogio Dalarna

Hej! Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda. Mvh Catrin/Moogio

Inger N

Vänligt bemötande. Bra utfört arbete

Svar från Moogio Dalarna

Hej Inger! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och roligt att höra att du är nöjd. Mvh Catrin/Moogio

Wenke H
Skrev om Moogio Dalarna

Vi fick ingen nederdel som gardinen gick in så att det blev helt mörkt. Annars bra

Simon S
Skrev om Moogio Dalarna

Klockrent bemötande fick bra tips av utskickad expert. Beställde en markis och det tog ca 4 veckor innan den kom och sen gick allt snabbt och smidigt det kom två montörer som satte upp markisen på nån timma. Är nöjd än så länge dock ska sägas den har endast varit uppe nu ca 4 veckor så kan väl inte avgöra riktigt ännu hur den fungerar under de varma månaderna. Men fick i alla fall bra tips på hur jag bäst underhåller markisen. Priset var också rimligt ska sägas skulle starkt rekommendera Moogio till andra som har behov av deras produkter.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Simon! Stort tack att du tog dig tid att lämna ett omdöme och det är fint att läsa att du är nöjd med oss på Moogio Dalarna. Mvh Catrin/Moogio

Åke F
Skrev om Moogio Dalarna

Snabb och professionell utförd service på mycket kort tid!

Svar från Moogio Dalarna

Hej Åke! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Kul att höra att du är nöjd. Mvh Catrin/Moogio

Arne H

Urtrevliga snabba o effektiva 👍🏼👌✌️👏

Svar från Moogio Dalarna

Hej Arne! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att du är nöjd. Mvh Catrin/Moogio

Thomas L
Skrev om Moogio Dalarna

Mycket bra bemött och proffsig installation. Bedrövligt lång leveranstid, missade solskygg under i stort sett hela sommaren.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Thomas, Tack för att du är nöjd med vårt arbete. Tyvärr kan vissa leveranser bli försenade från fabrik på grund av komponentbrist. Jag hoppas du får nytta av ditt solskydd i många år framöver.

Anna K
Skrev om Moogio Dalarna

Engagerade och duktiga. Blev jättebra med markisen. Blev även erbjuden att höra av mig i framtiden med frågor eller problem.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Anna! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Kul att höra att du är nöjd och du är alltid välkommen att höra av dig om du funderar på något. Mvh Catrin

Christina G
Skrev om Moogio Dalarna

Jag blev bemött på bästa sätt - snabbt, effektivt och trevligt. När jag förstod att jag kunde få hjälp så blev jag väldigt glad. De uppfyllde alla mina önskningar med råge. En markis på 5 m. med eldrift monterades. En stång ca 3m för ett draperi mättes, beställdes och levererades samt monterades i anslutning till monteringen av markisen. STORT TACK.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Christina! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att du blev nöjd med resultatet. Mvh Catrin

Ingrid J
Skrev om Moogio Dalarna

Vi behövde nya rullgardiner i sex fönster i fyra olika rum. Moogio i Borlänge kom snabbt och tog mått varvid de skickade en offert som vi godkände. Nu är rullgardinerna uppsatta vilket gick fort och proffsigt. Vi är mycket nöjda med hela upplevelsen och i synnerhet med slutresultatet. Ingrid Johnsen

Svar från Moogio Dalarna

Hej Ingrid! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att ni blev nöjda. Mvh Catrin

Torunn L
Skrev om Moogio Dalarna

Hembesök av mycket kunnig och professionell personal. Trevligt bemötande. Är mycket nöjd.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Torunn! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att du är nöjd med helheten. Mvh Catrin

Karin H
Skrev om Moogio Dalarna

Fina och kvalitativa produkter men dålig kundupplevelse. Försenad leverans, mycket bristfällig info, ingen återkoppling vid frågor, säljare svarar inte på mail.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Karin, Vad tråkigt att du upplevde ditt köp negativt. Vi ber om ursäkt att vår återkoppling varit bristfällig, det är viktigt för oss att alla våra kunder ska vara nöjda med oss. Du är hjärtligt välkommen åter i framtiden. Mvh Peter

Leif O

Bra!! samt trevliga,0ch lätta att ha att göra med

Svar från Moogio Dalarna

Hej Leif! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme,kul att du är nöjd. Mvh Catrin

Annelie E
Skrev om Moogio Dalarna

Trevligt bemötande. Servicen var också bra. Fick bra hjälp på våra frågor om tyg och färger. Är nöjda så här långt med våra fönstermarkiser. Valde Moogio trots att de var lite dyrare än konkurrenterna. Det var servicen och bemötandet som avgjorde.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Annelie! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och roligt att höra att ni är nöjda. Mvh Catrin

Jan L
Skrev om Moogio Dalarna

Beställde markis med montering. Mycket bra bemötande. Trevlig personal, men som kunde ha varit mer rutinerade i sin uppgift. Det kommer med tiden. Leveranstiden på markisen hade dock kunnat vara mycket kortare. Vi fick vänta i 3,5 månader på tillverkning, leverans och montering. Det nya priset, som nu är det dubbla mot för bara 5-6 år sedan är på tok för högt! Mogio är dyrare än andra företag. Över 7000:- för en enda fönstermarkis är inte försvarbart.

Ann L
Skrev om Moogio Dalarna

Blev väldigt bra bemött av kunnig personal. Professionellt utfört och snabba.Väldigt nöjd med utförandet. Önskade installation av persienner i alla fönster. Kommer absolut att rekommendera dom till mina vänner!

Svar från Moogio Dalarna

Hej Ann! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack för dom fina orden. Mvh Catrin/Moogio

Gösta H
Skrev om Moogio Dalarna

Lätt att få kontakt med företaget. Inom några dagar fick vi besök för en offert. Inom 4 veckor fick vi besked om installation då markiserna var klara för leverans. Vid montaget uppdagades dock ett trist misstag i deras beställning, då båda markiserna levererades med rak Kappa istället för som beställt ”vågig”! Kappan togs därför bort och kommer på sikt att ersättas med en omsydd vågig Kappa! Ett tråkigt misstag!

Svar från Moogio Dalarna

Hej Gösta! Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Ja det var tråkigt med kapporna,men sätter upp dom bara dom kommer från fabriken. Mvh Catrin/Moogio

Rolf O
Skrev om Moogio Dalarna

Trevligt bemötande. Smidig och snygg installering av våra markiser!

Svar från Moogio Dalarna

Hej Rolf! Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda . Mvh Catrin/Moogio

Berit N
Skrev om Moogio Dalarna

Köpte plissegardiner, bra o snabbt o trevlig personal .... väldigt nöjd

Svar från Moogio Dalarna

Hej Berit! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vad kul att höra att du är nöjd med helheten. Mvh Catrin/Moogio

Bertil D
Skrev om Moogio Dalarna

Mycket bra! Leverans till och snabbare än lovat!👍🌞

Svar från Moogio Dalarna

Hej Bertil! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att du är nöjd. Mvh Catrin/Moogio

Hans Olof Markus E
Skrev om Moogio Dalarna

Trevliga installatörer men tycker det är väldigt synd att man inte utför elinstallation så att produkten man köper blir användbar direkt.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Hans Olof! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Tyvärr så är ingen av oss elektriker men det vore det optimala om vi även kunde utföra det. Mvh Catrin/Moogio

Helene A
Skrev om Moogio Dalarna

Vi är mycket nöjda med Moogio! Allt har varit toppen! Professionellt och trevligt bemötande och så klart fina markiser :-)

Svar från Moogio Dalarna

Hej Helene! Tack för att ni tog dig tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda med oss,det blev super fint hos er! Mvh Catrin/Moogio

Anki L
Skrev om Moogio Dalarna

Proffsigt utfört av trevliga personer, så nöjd med resultatet.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Anki! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vad glada vi blir att du är nöjd med resultatet. Mvh Catrin/Moogio

Lasse K
Skrev om Moogio Dalarna

Snabb leverans med bra resultat

Svar från Moogio Dalarna

Hej Lasse! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme,och roligt att höra att du är nöjd. Mvh Catrin/Moogio

Hans-Olov J
Skrev om Moogio Dalarna

Endast positiva erfarenheter. Vi har köpt markiser av er vid två tillfällen och är helnöjda med kontakten, varorna, personalens kunnande och trevlig framtoning. Även nöjda med priset, då vi jämfört. Vi återkommer med glädje den dag vi behöver ytterligare hjälp med de varor ni erbjuder. Med vänlig hälsning,. Hans och Helene Jönses

Svar från Moogio Dalarna

Hej Hans-Olov! Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda med helheten. Ni är välkomna att höra av er om ni behöver något annat. Mvh Catrin/Moogio

Åke Per-Erik P
Skrev om Moogio Dalarna

Bra och trevligt bemötande, snyggt uppsatta markiser, vi är helnöjda :-)

Svar från Moogio Dalarna

Hej Åke! Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda. Mvh Catrin/Moogio

Eva E
Skrev om Moogio Dalarna

Trevligt bemötande och fin service.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Eva! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att du är nöjd. Mvh Catrin/Moogio

Hans O
Skrev om Moogio Dalarna

Moogio Dalarnas representant var mycket kunnig både om tekniken och möjligheterna/alternativen. Således en mycket enkel och effektiv affärsprocess. Installationen skötte de perfekt på överenskommen tid så allt gick helt enl plan till överenskommet pris.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Hans! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Kul att höra att ni är nöjda med helheten. Mvh Catrin/Moogio

Kerstin L
Skrev om Moogio Dalarna

Trevligt besök och leverans enligt utlovat. Vi beställde 3 markiser i olika mått och är mycket nöjda.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Kerstin! Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda. Mvh Catrin/Moogio

Elisabeth M
Skrev om Moogio Dalarna

Vi köpte ny markisväv till vår befintliga ställning, då vårt gamla markisväv, var helt utsliten. Vi blev mycket proffsigt, och trevligt bemötta, och själva monteringen gick snabbt, och blev jättebra. Vi är supernöjda med resultatet. Motsvarade absolut våra förväntningar!

Svar från Moogio Dalarna

Hej Elisabeth! Tack för att ni tog er tid att lämna omdöme. vad glada vi blir att höra att ni är nöjda. Mvh Catrin/Moogio

Christina Wallin L
Skrev om Moogio Dalarna

Snabb återkoppling på första kontakt, gratis hembesök, försöker inte pracka på en några dyrare grejer än man behöver. Håller leveranstiden. Snygga och bra markiser som verkligen gör sommarvärmen mer behaglig.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Christina! Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Kul att höra att du är nöjd. Mvh Catrin/Moogio

Per-olov A
Skrev om Moogio Dalarna

Allt har fungerat utmärkt, snabbt och proffsigt.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Per-Olov! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att du är nöjd. Mvh Catrin/Moogio

Pär B
Skrev om Moogio Dalarna

Enkelt snabbt smidigt Kunniga med Hög service grad! solskydd inne och ute.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Pär! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Kul att höra att du är nöjd. Mvh Catrin/Moogio

Kjell S
Skrev om Moogio Dalarna

Mkt bra bemötande från första stund Proffsigt hela vägen till montaget Igen mkt nöjd Rekommendationer till andra Mvh Kjell Vikarbyn

Svar från Moogio Dalarna

Hej Kjell! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vad roligt att höra att du är nöjd med helheten. Mvh Catrin/Moogio

Annelie A
Skrev om Moogio Dalarna

Jag är väldigt nöjd med resultatet, av insättning av persienner, dessutom ett trevligt bemötande.Rekommenderas varmt!

Annette E
Skrev om Moogio Dalarna

Mycket nöjd! Bra utfört arbete och information, bra bemötande!

Svar från Moogio Dalarna

Hej Annette! Tack för att du tagit dig tid att lämna omdöme och det är fint att höra att ni är nöjda. Mvh Catrin

Cecilia N
Skrev om Moogio Dalarna

Snabba, trevliga, hjälpsamma! Vi är otroligt nöjda!

Svar från Moogio Dalarna

Hej Cecilia! Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda. Mvh Catrin

Rolf R
Skrev om Moogio Dalarna

Snabba, otroligt skickliga med ett toppen resultat

Svar från Moogio Dalarna

Hej Rolf! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vad glada vi blir att höra att ni är nöjda med oss på Moogio. Mvh Catrin

Sivert S
Skrev om Moogio Dalarna

Köpte solskyddsgardin till vår balkong samt plissegardiner fönster och dörr mot balkong. Trevligt bemötande och bra montering. Montör städade noggrant efter sig.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Sivert! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda. Mvh Catrin/Moogio

Tommy B
Skrev om Moogio Dalarna

Väldigt trevligt bemötande och mycket angagerade för att vi skulle bli nöjda kunder😊

Svar från Moogio Dalarna

Hej Tommy! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vad glada vi blir att höra att ni är nöjda. Mvh Catrin/Moogio

Katarina Hoyles K
Skrev om Moogio Dalarna

Trevligt och seriöst bemötande.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Katarina! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda. Mvh Catrin/Moogio

Niklas S
Skrev om Moogio Dalarna

Bra pris vid kampanjen och som det verkar, bra kvalitet. Snabb leverans, snabbare än utlovat vid offert. Smidig montering

Svar från Moogio Dalarna

Hej Niklas! Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme och det är fint att läsa att ni är nöjda! Mvh Catrin/Moogio

Martin A
Skrev om Moogio Dalarna

Bra och enkel kommunikation. Snyggt jobb!

Svar från Moogio Dalarna

Hej Martin! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme,kul att höra att ni är nöjda! Mvh Catrin/Moogio

Eva F
Skrev om Moogio Dalarna

Bra bemötande och trevliga säljare. Bra kvalitet på persiennerna och priset var ok.

Svar från Moogio Dalarna

Hej Eva! Stort tack för att du tog dig tid att lämna omdöme och roligt att läsa att du är nöjd med helheten. Mvh Catrin

Gunilla N
Skrev om Moogio Dalarna

Ett mkt fint bemötande av både Catrin och Tobias❣️ Ett mkt noggrant och snyggt utfört arbete av dem båda❣️ Catrin städade t.o.m efteråt. 🙏 Mörkläggningsrullgardiner i 2 fönster och svarta persienner i 2 små fönster. Jag kan varmt rekommendera Moogio i Borlänge. 👍 Mvh Gunilla Nordenberg

Svar från Moogio Dalarna

Hej Gunilla! Tack för dom fina orden och fint att läsa att du är nöjd med allt. Mvh Catrin