Moogio Varberg

Moogio Varberg

En del av Moogio moogio.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Moogio Varberg! På Värnamovägen 2 i Varberg hittar du Moogio Varberg. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Varberg med omnejd. Vi på Moogio Varberg har sålt markiser och persienner sedan 1956. Hos oss hittar du ett stort utbud av såväl markiser och solskydd som gardiner, solsegel och andra solskydd...

171 omdömen om Moogio Varberg

Sedan starten hos Reco 2021

Tage H
Skrev om Moogio Varberg

Bra genomfört arbete av väldigt kunniga och trevliga killar.

Svar från Moogio Varberg

Hej Tage, Tack för det fina omdömet :D Det blev superfint hos er. Hoppas Solen tittar fram ordentligt snart! Mvh Ted

Inger J
Skrev om Moogio Varberg

Jättebra allting. Trevliga och väldigt fint bemötande jobbade effektivt ochsnabbt.

Svar från Moogio Varberg

Hej Inger, Tusen tack för ert fina omdöme :) Hoppas ni får en fin vecka. Mvh Ted

Christine L
Skrev om Moogio Varberg

Behandlingen vid beställningen fungerade bra. Markisväven jättefin, inte sett altanmarkisen utslagen ännu pga att den inte är elektriskt inkopplad. Fick aldrig information att jag skulle skaffa elektriker. Såg inte det i offerten og blev heller inte informerad. Det drar ned omdömmet en punkt. Monteringen fungerade också bra. Fick hjälp med fönstermarkis som tidigare leverantör inte monterat korrekt.

Svar från Moogio Varberg

Hej, Kul att du är nöjd med oss till största del och vi kunde hjälpa till så det blev ordning på allt :) Ber om ursäkt för den dåliga kommunikationen gällande elektriker, vi brukar alltid nämna det och erbjuda oss att boka med en elektriker. Det står även i både offert och ordererkännande men jag förstår att man inte läser alla detaljer utan det ska jag som säljare vara tydlig med. Beklagar om så inte var fallet denna gång. Ha en härlig helg. Mvh Ted

Agneta W
Skrev om Moogio Varberg

Trevligt bemötande. Proffsigt gjort.

Hej Agneta! Tack för ert fina omdöme :) Ha en fin dag. Mvh Ted

Karin S

Trevliga,hjälpsamma, service minded

Hej, Tusen Tack för omdömet. :) Ha en fin Helg. Mvh Ted

Karin K
Skrev om Moogio Varberg

Blev sedd som kund. Trevligt bemötande

Hej Karin, Tack för ert omdöme :) Ha en fin helg. Mvh Ted

Fredrik S
Skrev om Moogio Varberg

Bemötandet i butik högsta betyg. Montering inte så bra. Slarv tex skruv som inte är dragen (svårt o fixa själv) hål som inte fyllts igen trots att jag ordnade fram tätmassa

Svar från Moogio Varberg

Hej Fredrik. Kul att ni känner er nöjda med ert besök hos oss i butiken :) Beklagar att monteringen inte levde upp till förväntningarna denna gång, Tveka inte på att höra av dig om det är något ni vill att vi ska åtgärda. Vi vill aldrig lämna våra kunder osäkra eller missnöjda på något sätt. Ha en fin helg. Mvh Ted

Gun C
Skrev om Moogio Varberg

Personlig bra service, och kvalite. Varmt Tack...

Hej Gun, Det är vi som ska tacka :) Hoppas ni får en fin helg. Mvh Ted

Kjell I
Skrev om Moogio Varberg

Bra bemötande. Byte av duk. Byte av arm. Trevliga killar som förklarade alternativ på ett bra sätt.

Hej Kjell, Tack så mycket för ert fina omdöme :) Ha en fin dag. Mvh Ted

Kaj M
Skrev om Moogio Varberg

Jag köpte fem lamellgardiner med motorer från Luxaflex. Produkten som levererades andades kvalitet rakt igenom. Bemötandet var rakt igenom professionellt. Priset var inte lägst bland alla tillfrågade men servicen var bäst, vilket avgjorde valet av affärspartner. Säljaren var mycket trevlig och tjänstvillig samt svarade seriöst på frågor omgående, även på kvällar och helgdagar. Montörerna var trevliga och noggranna. Jag är mycket nöjd.

Svar från Moogio Varberg

Hej Kaj, Vilket fantastiskt omdöme att läsa 😀 Det värmer såklart lite extra. Vi är glada att ni är nöjda med oss :) ha en fortsätt härlig lördagskväll 🙏🏻 Mvh Ted

Lars-Magnus M
Skrev om Moogio Varberg

Snabbt och proffsigt bemötande och utfört arbete

Hej, Tack för det fina omdömet :) Mvh Ted

Sara B

Utmärkt bemötande. Förväntningarna uppfylldes,

Hej Sara, Tack för ert omdöme :) Ha en fin dag. Mvh Ted

Linda L
Skrev om Moogio Varberg

Väldigt nöjd med hela processen, fr info, bemötande, hembesök, beställning, montering och resultat! Trevlig personal! Tack!

Hej Linda, Tack för ert fina omdöme. Kul att ni är nöjda med oss :) Mvh Ted

Jim A
Skrev om Moogio Varberg

Moogio Varberg visade på ett stort kunnande inom området. Bemötandet va väldigt bra, kändes personligt och seriöst. Vi tog gemensamt fram den bästa solskyddslösningen för mig och min lägenhet.

Svar från Moogio Varberg

Hej Jim, Hoppas du haft en bra jul och en härlig start på det nya året. Tack för ert omdöme :) fina ord! Mvh Ted

Kenneth G
Skrev om Moogio Varberg

Ett mycket kompetent och professionellt hanterande av steg ett hos oss gällande gardiner till vår nyproducerade lägenhet. Allt ifrån hembesök, måttagning, val av färg samt material, kort tillverkningstid samt montage allt inom en 14 dagars period. Rekommenderar dem varmt och kommer till våren att anlita dem i samband markiser, pergola till våra två terrasser som tillhör lägenheten.

Svar från Moogio Varberg

Hej Kenneth, Tusen tack för det fina omdömet! Kul att ni är nöjda med oss :) Hoppas ni kommer få en fin Jul i er nya lägenhet så hörs vi av när solen tittar fram igen :D Mvh Ted

Karin I
Skrev om Moogio Varberg

Snabbt, snyggt, smidigt! Rekommenderar.

Hej Karin, Tack så mycket :D Mvh Ted

Minja J

Mycket bra Ett väl utfört arbete Trevliga killar. Kan varmt rekommendera

Hej Minja, Tack för dom snälla orden, det värmer :) Mvh Ted

Ann-Marie O
Skrev om Moogio Varberg

bra servivce gjorde det lilla extra

Svar från Moogio Varberg

Hej Ann-Marie, Tack för ert fina omdöme :) Kul att ni är nöjd med oss. Ha en fin kväll.

Jonas E
Skrev om Moogio Varberg

Bra service o enkelt att förstå sortimentet.

Svar från Moogio Varberg

Hej Jonas, Tack så mycket! :) Ha en bra dag.

Carina F
Skrev om Moogio Varberg

Snabbt och trevligt bemötande. Hanterings tiden kortare än vad som angavs.

Hej Carina, Tack för ert omdöme :D Ha en fin helg. Mvh Ted

Magnus A
Skrev om Moogio Varberg

Ett lokalt företag som är lätt få kontakt med. De svarar snabbt på offerter och beställning. Man tillhandhåller produkter med bra kvalitet.

Svar från Moogio Varberg

Hej, Tack för dom fina orden, känns som en trea i betyg inte stämmer överrens med din upplevelse dock :) Hoppas ni får en fin vecka. Mvh Ted

Pia W
Skrev om Moogio Varberg

Fick bra råd om mörkläggande gardin som styrs med solceller. Dessutom var det ett bra pris. Avancerad uppsättning i takfönster som killarna löste på ett mycket bra sätt. Vi är så nöjda med vår nya gardin, enkelt knapptryck så får vi både solskydd och mörkläggande . Åter bra service och en bra produkt från Moogio i Varberg.

Svar från Moogio Varberg

Hej Pia, Tack för det fina omdömet :) Kul att ni blev nöjda, det var en svettig montering ;P Ha en fin vecka. Mvh Ted

Myhres & C
Skrev om Moogio Varberg

Bra service och snabb leverans.

Hej Dorte, Tack för omdömet och ett fortsatt fint samarbete :) Mvh Ted

Roland K
Skrev om Moogio Varberg

Bra och trevligt bemötande av såväl montörer och säljare

Hej, Tack för de fina orden ☀️ Mvh Ted

Anna-Lena S
Skrev om Moogio Varberg

Vi behövde byta motor på vår markis. Vi fick snabba svar på mejlen. När det var dags att montera den så kunde vi inte den första tiden de erbjöd men vi fick en ny tid veckan efter. De kom den utsatta tiden och gjorde ett snabbt och proffsigt arbete.

Svar från Moogio Varberg

Hej, Vad kul att höra att ni är nöjda med vår service. Tack för förtroendet! :) Mvh Ted

Bengt J
Skrev om Moogio Varberg

Bra bemötande och det utförda smidigt och bra utfört.

Hej Bengt, Tack för ert fina omdöme. :) Mvh Ted

Gran R
Skrev om Moogio Varberg

Trevligt bemötande och snabb leverans av välfungerande produkter.

Hej, Tack för ert omdöme :) Ha en fin helg. Mvh Ted

Liselotte B
Skrev om Moogio Varberg

Fungerade bra från första stund. Trevligt bemötande, positiv attityd, effektivt. Gäller samtliga vi hade att göra med.

Svar från Moogio Varberg

Hej Liselotte, Tack för det fina omdömet och era snälla ord! Det betyder mycket för oss :) Ha en fin helg. Mvh Ted

Pia S
Skrev om Moogio Varberg

Fantastiskt fin service, och snabb leverans!

Hej Pia, Vad roligt att höra, tack ska du ha ☀️ Mvh Ted

Birgitta Ö
Skrev om Moogio Varberg

Mycket bra bemötande leverans enligt överens kommersen och fin uppsättning av persienner. Birgitta östlin

Svar från Moogio Varberg

Hej Birgitta, Tack för de fina orden och för ert trevliga bemötande mot oss hela vägen :) Hoppas ni får en fin dag. Mvh Ted

Irene B
Skrev om Moogio Varberg

Har fått väldigt bra bemötande från Moogio

Hej Irene, Tack för ert fina omdöme, kul att ni är nöjda ☀️ Mvh Ted

Karin B
Skrev om Moogio Varberg

Bra bemötande och snabb leverans.

Hej Karin, Tack för ert omdöme ☀️ Mvh Ted

Stefan J
Skrev om Moogio Varberg

Mycket trevligt säljare Ted samt personalen som monterade markisen

Hej Stefan, Tack för de fina orden 🙏🏻 Hoppas ni får en fin sommar. ☀️ mvh Ted

Ingrid B
Skrev om Moogio Varberg

Bra service och bra bemötande.

Hej Ingrid, Tack för ert fina omdöme! :) Ha en fin dag. Mvh Ted

Ann Cruz P
Skrev om Moogio Varberg

Väldigt trevlig och professionell personal, alltid tillmötesgående, hjälpsamma och snabb återkoppling. Snygg kvalitetsprodukt.

Svar från Moogio Varberg

Hej Ann, Tack för det fina omdömet och dom snälla orden 🙏🏻☀️ vi är tacksamma för detta. Mvh Ted

Ulf B
Skrev om Moogio Varberg

trevliga personer snabbt jobb både med beställning, måttning och montage

Hej Ulf, Tack för förtroendet och dom fina orden :) Ha en fin dag ☀️ mvh Ted

Ann Birgitta T
Skrev om Moogio Varberg

Tack för ett fantastiskt trevligt, proffsigt, serviceinriktad och snabbt bemötande. Rekommenderas varmt.

Hej, Det är vi som ska tacka 🙏🏻 Det värmer att höra så fina ord. Mvh Ted ☀️

Eva H
Skrev om Moogio Varberg

Presenterade olika alternativ och förklarade för- och nackdelar. Lätta att ha att göra med. Monteringen gick snabbt och smidigt. Hade gärna sett att moogio även kunde koppla in sensorn men där krävs en elektriker.

Svar från Moogio Varberg

Hej Eva, Kul att höra att ni är nöjda med oss. Jag håller med dig gällande elektriker delen, vi arbetar för att lösa en som både kan montera och koppla el :) Ha en fin helg! Mvh Ted

Elisabeth J

Fantastisk bra service Bra bemötande Bra råd o tips

Svar från Moogio Varberg

Hej Elisabeth, Tack för det fina omdömet :) Hoppas ni får en härligt fortsättning på sommaren. Mvh Ted

Mikael S

Bra bemötande trevlig personal

Hej Mikael, Tack för ert fina omdöme! Ha en fortsatt trevlig helg ☀️

Daniel E
Skrev om Moogio Varberg

Supertrevlig personal. Allt gick så smidigt.

Svar från Moogio Varberg

Hej Daniel, Vad kul att höra! Hoppas ni har en härlig midsommar helg 🙏🏻☀️ mvh Ted

Anita M
Skrev om Moogio Varberg

Mycket bra brmött. Hade inga förväntningar alls och var där med min särbo från Bjäre för att kolla solskydd Både han och jag köpte solskydd. Jag - solskydd för fönster på balkong. Han. Utfällbara markiser

Svar från Moogio Varberg

Hej Anita, Tack för dom fina orden och omdömet. Hoppas ni får en underbar sommar ☀️🙏🏻 mvh Ted

Henri A

Positivt bemötande och service

Hej Henri, Tack för ert omdöme 🙏🏻 ha en fin kväll. Mvh Ted ☀️

Heide A
Skrev om Moogio Varberg

Toppen bemötande och bra service

Hej Heide, Vi är tacksamma för ert fina omdöme. 🙏🏻 Mvh Ted ☀️

Lisbeth P
Skrev om Moogio Varberg

Mycket trevliga o tillmötesgående.

Hej Lisbeth, Tack för ert fina omdöme! Kul att ni är nöjda med oss. Mvh Ted ☀️

Michael D
Skrev om Moogio Varberg

Bra bemötande från första stund. Proffsiga och duktiga killar med erfarenhet och kompetens som gjorde ett resultat som vi var väldigt nöjda med!

Svar från Moogio Varberg

Hej Michael, Tusen Tack för ert fina omdöme! Bra tajming med solskydd så som vädret ser ut framöver :) Ha en fin dag. Mvh Ted

Inga R
Skrev om Moogio Varberg

Markiser och gardinskena monterades till full belåtenhet av trevlig och kunnig personal

Hej Inga, Tack för ert fina omdöme :) Hoppas ni har en fin helg. Mvh Ted ☀️

Inviatech A
Skrev om Moogio Varberg

Engagerat och trevligt bemötande från start till montering. Strålande!

Hej Bill, Tusen tack för ert fina omdöme ☀️ ha det bäst. Mvh Ted

Peter J
Skrev om Moogio Varberg

Bra service och ett fint montage!

Hej Peter, Tack för omdömet :) ha en fin kväll. Mvh Ted

Eva C
Skrev om Moogio Varberg

Trevlig personal som jobbar snabbt och snyggt. Tycker dock att produkterna är ganska dyra.

Svar från Moogio Varberg

Hej Eva, Tack för ditt omdöme :) bra service, snabb service, god kvalité och snygga produkter blir oftast lite högre prissatt :) ha en härlig helg ☀️ mvh Ted