Moogio Helsingborg

Moogio Helsingborg

En del av Moogio moogio.se
  • Badge2022
4.4

Välkommen till Moogio Helsingborg! På Florettgatan 22 hittar du Moogio Helsingborg. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner. Vi hette tidigare Persienn Pågarna och har varit en del av Helsingborgs utbud av solskydd sedan 1970-talet. Idag drivs butiken av Magnus och Julia och vårt mål är alltid att hitta den bästa lösningen...

33 omdömen om Moogio Helsingborg

Sedan starten hos Reco 2021

Hans J
Skrev om Moogio Helsingborg

Gör bra och snyggt jobb. Bra produkter som passade oss.

Mattias W
Skrev om Moogio Helsingborg

Köpte tre screeningdukar och en markis som monterades ovanpå vår pergola. Mycket nöjd med produkterna och instllationen. Saker som kan förbättras för att få full pott. - Ta fram ett hehetserbjudande inklusive elinstallation, nu får man som kund ombesörja den delen själv. - Gör det enklare att ombesörja avbetalning.(fick hjälp, men tycker det var omständigt)

Leif B
Skrev om Moogio Helsingborg

Julia och Magnus på Moogio har varit mycket hjälpsamma när vi köpte Luxaflex och Powerview gardin och Hub. De har även varit mycket trevliga och tjänstvilliga när det visade sig vara fel på motorn till gardinen. De bytte snabbt ut motorn mot en ny.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Leif och Bengt. Vi är mycket glada att ha er som kunder. Kul ni är nöjda med oss. Önskar er en fin höst.

Jonas N
Skrev om Moogio Helsingborg

Bestämt mig innan besöket vad jag skulle inhandla, så det hela blev en snabb process. Allt funkade väldigt bra, från första mötet i butiken, över hembesök och fram till montering. Varan jag köpte var en markis, helkassett, till min uteplats. Mycket nöjd!

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Jonas. Tack för ert fina omdöme. Kul att höra att ni är nöjda.

Viveka B
Skrev om Moogio Helsingborg

Dålig återkoppling, ännu efter ett halvår är inte varan komplett enligt beställning.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Viveka. Beklagar missförståndet som är åtgärdat. Önskar er en fin höst.

Per S
Skrev om Moogio Helsingborg

Bra service. Bra produkter. Rätt pris. Köpte två markiser som monterades av två rutinerade och trevliga montörer.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Per, Roligt att höra att du är nöjd med oss som leverantör samt med dina produkter. Med vänlig hälsning, Julia Moogio

Svalövs K
Skrev om Moogio Helsingborg

Lätt att få tag i, kom och levererade när de skulle. Verkar vara ok produkter.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej, Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Det gör oss glada. Med vänlig hälsning, Moogio

Karl-Erik O

Trevligt bemötande o kundvändligt

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Karl-Erik, tack för ditt omdöme!

Gunilla R
Skrev om Moogio Helsingborg

Mycket trevliga och hjälpsamma är mycket nöjd med mina rullgardniner. Beställning och leverans gick smidigt

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Gunilla, Vad roligt att höra att du är nöjd med både oss och dina produkter. Vi önskar dig en fin höst! Med vänlig hälsning, Julia Moogio

Dieter M
Skrev om Moogio Helsingborg

Bara positivt, från order till monterad pergola

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Dieter, Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Vi önskar dig en fin höst! Vänliga hälsningar, Magnus & Julia

Marie Louise Backe F
Skrev om Moogio Helsingborg

Mycket trevligt bemötande, personliga Bra produkter (Persienner, solskyddsrullgardiner) Bra installationer

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Mia, Kul att du är nöjd, tack snälla för att du tog dig tiden att skriva en recension. Önskar dig en fin höst! Med vänlig hälsning, Julia Moogio

Kristina N
Skrev om Moogio Helsingborg

Blev vänligt bemött. Köpte en fönster markis som jag är väldigt nöjd med. Trevliga killar som satte upp den o förklarade hur jag skulle hantera den . Kan varmt rekommendera Moogio.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Kristina, Kul att du är nöjd med både produkter och oss som leverantör. Önskar dig en fin höst! Med vänlig hälsning, Julia

Susanne B
Skrev om Moogio Helsingborg

Personligt bemötande, bra råd. Produkterna blev perfekta för oss. Enkel monteringsprocess med trevliga montörer. Utvändig markis i år, och även flera stora dito 2019.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Susanne. Vad roligt att du är nöjd, det gör oss mycket glada! Med vänlig hälsning, Julia Moogio

Lotta B
Skrev om Moogio Helsingborg

Köpte gardiner till stora fönsterpartier hemma. Väldigt dålig återkoppling. Fick inte svar på de frågor jag ställde. Fick ingen orderbekräftelse när jag beställt eller ungefärlig tid för leverans. När jag ringde ner dem och klagade på återkoppling så fick jag tillslut svar. Efter leverans hade jag några frågor om upphängning och bredd på gardinerna men det är flera veckor sedan och jag har fortfarande inte fått svar…. Gardinerna är fina men kom med några stora veck och till ena fönstret är de för breda, tar nästan halva...

Rikard R
Skrev om Moogio Helsingborg

Trevlig personal, kunniga och super service. Köpte gardiner, markiser och pergola. Mycket bra kvalitet på produkterna.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Rikard, Mycket roligt att höra att du är nöjd med oss som leverantör samt produkterna, vi är glada att ha dig som kund! Vi önskar dig en trevlig sommar! Med vänlig hälsning, Julia

Rolf S
Skrev om Moogio Helsingborg

Har köpt en Markilux markis. Säljare Magnus Wall besökte oss och föreslog markisen. Vi bestämde efter några dagar att köpa efter att i butiken studerat olika alternativ. Leverans och montering gjordes enligt avtal. Vi är mycket nöjda.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Rolf, Vad kul att du är nöjd med både din markis och oss som leverantör. Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Vi på Moogio önskar dig en fin sommar!

Birgitta B
Skrev om Moogio Helsingborg

Bra och kunnigt folk. Utmärkt fin markis. Men vi fick vänta 2,5 månader från beställning tills markisen var klar att använda.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Birgitta, Vi är glada att ni är nöjda med både oss och er markis, tråkigt att du fick vänta så länge på markisen. Önskar er en fin sommar! Med vänlig hälsning, Julia Moogio

Susanne Duvall I
Skrev om Moogio Helsingborg

Jag är supernöjd med mina rullgardiner som kommer att förgylla mitt vardagsrum.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Susanne, Så roligt att höra att du är nöjd med dina rullgardiner. Önskar dig en fin sommar! Med vänlig hälsning, Julia Moogio

Kurt M
Skrev om Moogio Helsingborg

Lång hantering av en beställning. Personalen dock mycket trevlig och hjälpsam. Slutresultatet blev mycket bra.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Kurt, vi tackar så mycket för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, roligt att du är nöjd med slutresultatet. Önskar dig en fin sommar! Med vänlig hälsning, Julia

Karin N

Blev bemött bra. Jag köpte fönster markis, Väldigt snabb leverans

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Karin, roligt att höra att du är nöjd! Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Med vänlig hälsning, Julia Moogio

Annelie K
Skrev om Moogio Helsingborg

Trevligt bemötande både vid beställning och montering. Mycket att välja mellan, bra rådgivning. Nöjd med mitt köp av rullgardiner.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Annelie, Mycket roligt att höra att du är nöjd med både dina rullgardiner och oss som leverantör. Med vänlig hälsning, Julia Moogio

Per M
Skrev om Moogio Helsingborg

Blev bra bemöt och fick alternativa förslag att åtgärda problemet med en ca 10 år gammal markis. Vi bestämde oss för att byta motor som beställdes och som monterades på plats så snart dem kommit. Bra bemötande - Alternativa lösningar - Snabbt agerande.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Per, Tack för din recension. Betyder mycket för oss med nöjda kunder! Med vänlig hälsning, Julia

Arild S
Skrev om Moogio Helsingborg

Bra produkter. Bra Service och arbete. Stefan er toppen. Kontoret dårlig kjemi.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Arild, Tack för att du tog dig tiden att lämna en recension. Roligt att du är nöjd med arbete, service och dina produkter.

Bengt C
Skrev om Moogio Helsingborg

Mycket nöjd, både med bemötandet och varan som levererades. Det var två markiser.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Bengt, Tack för ditt fina omdöme. Det är mycket roligt att du är nöjd med dina markiser och med oss som leverantör. Med vänlig hälsning, Julia

Ludwig N
Skrev om Moogio Helsingborg

Allt gick snabbt och smidigt!

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Ludwig, Roligt att höra. Tack för att du tog dig tiden att lämna en recension. Önskar er en fin höst!

Magnus P
Skrev om Moogio Helsingborg

Mkt trevlig och konkret i tips om vad som rekommenderades för just mig.

Svar från Moogio Helsingborg

Tack för att du tog din tid att kontakta oss Magnus, vi arbetar alltid för att våra kunder ska känna sig speciella. Med vänlig hälsning, Magnus

Thomas A
Skrev om Moogio Helsingborg

Trevliga, snabba, leverans och montering på utsatt tid.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Thomas, Tack för att du tog dig tiden att lämna en recension. Roligt att ni är nöjda med oss. Med vänlig hälsning, Julia

Karaten B
Skrev om Moogio Helsingborg

Snabb återkoppling vid beställning. Skötte kontakt med kund på egen hand och bokade in mätning och montering.

Svar från Moogio Helsingborg

Tack för att ni tog er tiden att lämna en recension. Vi är mycket glada att ha er som kund. Med vänlig hälsning, Julia Wall

Niklas B
Skrev om Moogio Helsingborg

Allt var bra med både produkt och personal

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Niklas, Tack för att du tog dig tiden att lämna en recension. Vi önskar dig en fin höst!

Peder N
Skrev om Moogio Helsingborg

Som vanligt trevligt bemötande. Inte första gången vi anlitade Moogio.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Peder, Mycket roligt att höra att du är nöjd. Hoppas vi har förmånen att fortsätta vara er leverantör. Med vänliga hälsningar, Julia Wall

Brinova F

Snabb återkoppling vid offertförfrågan

Svar från Moogio Helsingborg

Vi är stolta att få ha er som kund, förhoppningsvis många år framöver.

Monika F
Skrev om Moogio Helsingborg

Vi köpte markiser till hela vårt hus. Bra bemötande, kom med värdefulla förslag som vi inte tänkt på själva. T.ex att inte välja för mörk väv till den stora altanmarkisen, eftersom det blir väldigt mörkt under. Kom på utsatt tid och monterade upp. Vi är jättenöjda med allt!

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Monika, Roligt att höra att ni är nöjda med oss och era solskydd. Tack för att du tog dig tiden att lämna en recension.

Andreas K
Skrev om Moogio Helsingborg

Proffsig service och bra kvalite på produkterna. Kommer handla fler gånger.

Svar från Moogio Helsingborg

Hej Andreas. Vad roligt att du är nöjd med dina solskydd från oss. Vi är mycket tacksamma för att du tog dig tiden att skriva en recension. Det betyder mycket för oss att ha nöjda kunder.