Alla kategorier Hus Markiser Stockholms län

Huddinge  (1 st)

Topp 5 markisleverantör i Stockholms län

Persiennkompaniet

Gjutargatan 12, Stockholm
    Vi på Persiennkompaniet är experter inom solskydd. Persienner, markiser eller kanske mörkläggningsgardiner ? Vi har en skräddarsydd lösning för dig!
    Ulla S
    Ulla S: Utmärkt bemötande, service och utfört monteringsarbete. Ger högsta betyg och rekommenderar gärna.

Stockholm Glas & Solskydd AB

Jösseforsvägen 3A, Enskede
    Med många års erfarenhet i branschen kan vi mycket inom solskydd, glasmästeri, säkerhet och montage av alla de slag. Vi utgår från Stockholm, men tar även uppdrag i närliggande områden.
    Anne A
    Anne A: Mycket trevligt bemötande med snabbt svar på de frågor jag hade. Vi köpte terrass- och vertikalmarkiser.

Markis & Gallerhuset Stockholm AB

Fräsarevägen 6, Skogås
    Behöver du markiser, galler eller gardiner? Då är du varmt välkommen till oss på Markis & Gallerhuset Stockholm AB. Vi har lösningar för både inomhus- och utomhusbruk.
    Tanja S
    Tanja S: Mycket professionellt och serviceinriktad.

Amex Solskydd AB

Sigfridsvägen 6, Hägersten
    Välkommen till Amex Solskydd! Vi erbjuder både markiser, persienner och gardiner. Här får du hjälp med både mätning, köp och montering.
    Monica L
    Monica L: Superbt! Snabbt monterat och flexibelt vad gäller att boka tid.

A-Solskydd

1 reco
    Gubbängsvägen 90, Enskede
    Marianne Z
    Marianne Z: Kanonbra företag, bra personal och produkter. Ert företag är värt att rekommendera vidare till alla. Lycka till. Marre
Sida:   1