Alla kategorier Markiser Stockholms län

Lidingö  (1 st)
Haninge  (1 st)
Värmdö  (1 st)

Topp 12 markisleverantör i Stockholms län

• Behöver du solskydd, persienner eller markiser? Kontakta oss på M.M Persienner. Vi hjälper dig att hitta rätt produkt och sköter hela monteringen.
    : Kan verkligen verkligen rekommendera! Supertrevliga, kunniga och snabba leveranser. Beställde måttbeställda mellanglas-p...
  • Välkommen till oss på Svenska Lamella - Vi erbjuder persienreparationer, skräddarsydda markiser & gardiner samt helautomatiska solskyddsanläggningar.
    ALI F
    ALI F: Usel service. Företaget har ödslat en hel dag för mig. Ingen respekt för tid överhuvudtaget. Utgick från omdömen när jag...
  • Behöver du markiser, galler eller gardiner? Då är du varmt välkommen till oss på Markis & Gallerhuset Stockholm AB. Vi har lösningar för både inomhus- och utomhusbruk.
    : Levererade markisen snabbare än lovat och installationen blev över förväntan. Rekommenderas varmt.
  • Med många års erfarenhet i branschen kan vi mycket inom solskydd, glasmästeri, säkerhet och montage av alla de slag. Vi utgår från Stockholm, men tar även uppdrag i närliggande områden.
    Rolf S
    Rolf S: Bra och snabb service. Kan verkligen rekommendera dom.
  • Låt oss på Mälardalens Markis & Persiennservice göra dig kvitt ovälkommet ljus. Vi säljer och monterar såväl invändiga som utvändiga solskydd.
    ulf l
    ulf l: Vi har köpt en uppsättning markiser, både fönstermarkiser och vertikalmarkis. Företaget har både vid beställnings- och m...
  • Se det från den ljusa sidan och låt mörkret lägga sig. Välj själv dina ljusa stunder med oss på Markishuset. Vi har alla typer av markis- och mörkläggningslösningar.
    Dorothea B
    Dorothea B: Proffsigt besök, tydlig offert och bra jobb
  • Max Markiser

Låt inte solen störa, varken invändigt eller utvändigt med våra solskydd. Med grill och terassvärmare i sortimentet blir du klar inför såväl sommar som vinter hos oss Max Markiser.
    : Vi köpte väv till en markis. Trevlig montör kom ut till huset med prover vilket var väldigt smidigt. De kom och monterad...
  • Välkommen till Amex Solskydd! Vi erbjuder både markiser, persienner och gardiner. Här får du hjälp med både mätning, köp och montering.
    Erik N
    Erik N: Vi tog in tre offerter på liknande lösningar för duette-persienner för fönster samt soldrivna persienner för takfönster....
  • Låt inte solen störa. Vi på Värmdö Solskydd & Villaservice tar hand om allt från montering av persienner till större byggprojekt.
    Susanne I
    Susanne I: Trevligt och professionellt bemötande. Kommer absolut anlita dem igen om behov uppstår! Hälsn / Susanne i Gustavsberg
  • Antman & Nyström Solskydd – Allt inom solskydd!
    Annica J
    Annica J: Vi behövde solskydd till vårt rum med stora fönster i söderläge. Kontaktade Antman & Nyström Solskydd som kom hem och ti...
  • : Kanonbra företag, bra personal och produkter. Ert företag är värt att rekommendera vidare till alla. Lycka till. Marre
  • Vi på Persiennkompaniet är experter inom solskydd. Persienner, markiser eller kanske mörkläggningsgardiner ? Vi har en skräddarsydd lösning för dig!
    : Utmärkt bemötande, service och utfört monteringsarbete. Ger högsta betyg och rekommenderar gärna.
Visa sida: