Tullinge Solskydd

Tullinge Solskydd

Vi på Tullinge Solskydd finns tillhanda för att hjälpa er med invändiga samt utvändiga solskydd. Markiser, rullgardiner, duetter, plisséer samt gardiner är bara ett urval ur vårt sortiment.

Hos oss möter du alltid kompetenta och professionella säljare/montörer som finns till hands för att vägleda på bästa sätt. Vill du skapa skugga och ett svalare inomhusklimat eller kanske skydda mot insyn? Vi hjälper dig genom hela processen.

Boka ett förutsättningslöst och kostnadsfritt möte med oss. Då går vi igenom vilken typ av produkt ni önskar, mäter ytan/storleken samt visar vävprover av olika slag. Därefter får ni ett prisförslag ifrån oss!

Kontakta oss gärna idag för frågor samt tidsbokning.
Välkomna!

Läs vad 89 kunder tycker om Tullinge Solskydd 2

2021-09-21
    Snabba, proffsiga och trevliga! Vi kontaktade företaget eftersom vi behövde ersätta en stor gammal markis vid vår uteplats och för att vi även ville ha två mindre fönstermarkiser. Hela processen gick överraskande snabbt. Företaget kom på hembesök och lämnade offerter på olika lösningar, vi valde lösning och tyger och när materialet kommit så bokade vi en tid för när arbetet skulle genomföras. Resultatet är jättefint, vi är väldigt nöjda!
    2021-09-21
    Smidiga, trevliga och bra info när det blev försening pga materialbrist!
    2021-09-20
    Snabb återkoppling och hjälp med vårt ärende. Mycket bra service och support!
    2021-09-18
    Mycket bra service och vänligt bemötande vid installationen
    Samt mycket bra utfört arbete vid installationen
    2021-09-16
    Riktigt bra service med snabb leverans och proffsig montering av fönstermarkiser . Bra priser och supertrevligt bemötande.
    Peter Ekman
    2021-09-16
    Mycket bra. Snabb. Korrekt. Två personer. Höll tiden.
    2021-09-11
    Snabba, smidiga och flexibla i allt från initial kontakt till slutleverans/montage. Dessutom trevligt bemötande. Rekommenderas.

(Köpte ny markis)
    2021-08-31
    Vi köpte duettplisségardiner, Tullinge solskydd kom förbi och mätte våra fönster och fyra veckor senare kom dom och installerade 11st plissegardiner.

Bra bemötande, snabba svar på mail och telefon samt bra installation.
    2021-08-31
    Trevliga och mycket hjälpsamma medarbetare. Allt gick smidigt och vi är jättenöjda med resultatet.
    2021-08-31
    Tullinge solskydd får högsta betyg på alla punkter, från bemötande, service, produkt och tids ramen som allt arbete gjordes på. Från dag ett med mejl till att slutligt resultat sitter uppe. Alltid trevliga, men tydliga återkopplingar på vad som gäller och väldigt kunniga. Det var inte första gången jag/min familj var i kontakt med Tullinge solskydd och absolut inte sist. Kan varmt rekommendera 🤩
    2021-08-31
    Väldigt bra!!! Tummen upp!!
    Trevligt bemötande, och är oerhört nöjd med arbetet!!
    2021-08-31
    Jättebra. Från första telsamtalet tills allt var klart
    Kom precis på avtalat tid.
    Fick persienner insatta i 7 fönster. Det blev så bra.
    Så trevliga personer som var här.
    Ett stort tack till dom personer som var här.
    💐🤗
    2021-08-31
    Markis offererad, levererad och monterad på ett utmärkt sätt.
    2021-08-21
    Mycket trevliga, återkopplade flera gånger kring beställningsstatus. gjorde grymt jobb på plats.
    2021-08-20
    Bytte samtliga dukar på fönster och terassmarkis. Proffsigt bemötande från offert till montage. Jättenöjda med resultatet! Rekommenderar varmt.
    2021-08-20
    Jag rekommenderar varmt Tullinge solskydd, levererade det vi kommit överens om och på utsatt tid. Mycket trevligt bemötande.
    Köpte markistyg.
    Bra pris och service.
    2021-08-14
    Trevligt bemötande och ordning.
    2021-08-14
    Proffsigt bemötande och väl utfört arbete.
    2021-08-05
    Mycket bra bemötande. Duktiga och löser problem. Köpte markiser och är mycket nöjd!
  • Pia L M N
    skrev om Tullinge Solskydd
    2021-07-26
    Snabb service och väldigt trevligt bemötande. Vi blev mycket nöjda med vår beställning tips och råd vi fick vid mötet med Tullinge solskydd. Rekommenderas varmt.
    2021-07-23
    Vi fick ett trevligt bemötande, kort väntetid, det blev lika bra som vi hade förväntat oss, trevlig upplevelse. Vi köpte en Duett.
    2021-07-23
    Seriöst företag som är noga, snabba och har ett utmärkt kundbemötande. Rekommenderas!
    2021-07-23
    Snabb och föredömlig service. Bra priser.
    2021-07-14
    Mycket nöjda.
    Trevliga personer, fina produkter med kvalitet och hjälp med montering.
    2021-07-10
    Vänligt och korrekt bemötande. Smidig installation med folk från 3 olika företag samtidigt. Markiser, persienner och uv-skydd installerades. Rekommenderas.
    2021-07-10
    Bra och snabb service, andra i branschen klarar inte ens av att ringa tillbaka och boka tid !
    2021-07-09
    Allt perfekt från A till Ö i en affär som omfattade endast en liten persienn och utbyte av ett -snöre i en befintlig persienn. Hatten av!
    2021-07-08
    Mycket bra bemött.Snabb leverans av min nya markis.Anlitar dem gärna fler gånger .Rekommenderar dem verkligen.
    2021-07-08
    Omtänksamma och noga. Man kände att de verkligen ville att vi skulle bli nöjda, och det är vi till hundra procent. Mycket bra markis också.
    2021-07-05
    Tjänst/vara: Eftermontering vikarmar till markis.

Trevligt bemötande och snabb respons.
    Leverans/montering till belåtenhet enligt förväntningar.
    2021-07-05
    Rekommenderas varmt. Bra service och trevligt bemötande från första början till slutförande av jobbet. Köpte motordriven markis över altan samt byte av befintlig duk på gammal markis. Jobbet gjordes snabbt och effektivt på plats. Och resultatet blev jättebra!
    2021-07-02
    Tullinge solskydd levererar i tid och med kvalitet
    2021-06-23
    Bra med ett företag som kan ställa upp snabbt när man har problem. Andra företag kunde inte ställa upp förrän i augusti, dvs 2 månader senare jämfört med Tullinge Solskydd. Bra jobbat.
    2021-06-22
    Trevliga, hjälpsamma och professionella.
    2021-06-21
    Jag köpte persienner och leverans kom i tid och fungerade utmärkt.
    2021-06-21
    Superfina markiser, höll tidsplan och snabb och bra montering. tack!
    2021-06-21
    Jag fick hjälp med byte av markistyg.
    Är jättenöjd med allt arbete. Pålitliga, prisvärda och proffsiga.
    2021-06-21
    Superbra och proffsiga. Många års erfarenhet märks verkligen på deras resultat. Rekommenderar starkt.
    2021-06-20
    Bra service, trevligt bemötande, snabb montering. allt till belåtenhet.

Hans
    2021-06-20
    Kundorienterade med stor kunskap som bidrar till bra hjälp och rekommendationer för val av rätt produkter.
    2021-06-19
    Vi är jättenöjda! Bra kommunikation och lätta att arbeta med. Trevliga och hjälpsamma!
    2021-06-19
    Snabbt, smidigt och trevligt bemötande.
    2021-06-18
    Trevligt och proffsigt bemötande! Markiser av hög kvalitet och helhetslösning med beställning, leverans och montering.
    2021-06-18
    Personligt och proffsigt. Vi anlitade Tullinge Solskydd för köp och montering av persienner. Bra och tydlig offert, smidig montering och mycket bra slutresultat!
    2021-06-18
    Ett proffsigt hanterande från början till slut.
    Fackmannamässig rådgivning och utförande.
    Ett tryggt köp upplevde vi som kund och bra guidning då vi inte riktigt var klara på vad vi ville ha.
    2021-06-18
    Kompetenta och mycket trevliga. Vi är supernöjda med allt arbete som utförde hemma hos oss.
  • Per A
    skrev om Tullinge Solskydd
    2021-06-18
    Trevligt bemötande från allra första telefonkontakt och till genomfört uppdrag. Mycket nöjd med resultatet och de levererade t o m snabbare än utlovat! Rekommenderas!
    Proffsigt och pålitligt, rekommenderas
    2021-06-18
    Trevligt bemötande, leverans av markis enl överenskommelse, prisvärt, mycket bra kvalitet! Rekommenderas varmt!