Svenska Lamella

Svenska Lamella

Välkommen till Svenska Lamella!

Vi har funnits i över 50 år nu och tillhandahåller skräddarsydda gardiner och markiser i Stockholm med omnejd. Hos oss finns det någonting för alla, oavsett om du det är solens strålar du vill skydda dig mot eller kanske ett par nyfikna grannar? Just nu finns det ett stort utbud av markiser på marknaden och vi jobbar varje dag för att hitta den bästa lösningen för dig och ditt hem eller kontor.

Hos oss på Svenska Lamella erbjuder vi allt från enklare persiennreparationer till helautomatiserade solskyddsanläggningar. Som medlemmar i Svenska Solskyddsförbundet garanterar vi en trygg affär och lämnar därav alltid 3 års garanti på material och montage.

Välkommen till oss på Svenska Lamella. Hör gärna av dig om du har några frågor eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss!

Läs vad 583 kunder tycker om Svenska Lamella 2

2022-12-08 Verifierad kund
    Service utan invändningar, bryr sig om att det blir bra och kunnig personal.
    Mycket nöjd!
    2022-12-05 Verifierad kund
    Trevlig och snabb installatör av persiennerna
    2022-12-03 Verifierad kund
    Snabb, proffsig service. Gardinerna blev som jag tänkt mig och jag är mycket nöjd. Killen som kom och monterade var mycket trevlig och superproffsig. Med andra ord: jag är grymt nöjd!
    2022-12-03 Verifierad kund
    Perfekt jobb, trevlig personal, pris efter överenskommelse,. Byte av persiennsnören.
    2022-11-27 Verifierad kund
    Löste garantijobb på bra sätt och utan krångel.
    2022-11-24 Verifierad kund
    Jag hade stora förväntningar, som blev infriade. Gott bemötande både vid försäljningstillfälle och installation.
    Rullgardiner.
    Snabb återkoppling, effektiva, noggranna
    Snabb återkoppling, effektiva, noggranna
    2022-11-17 Verifierad kund
    Beställt lamell gardin, funka perfekt, trevlig personal, snabbare leverans än utlovat, snabbare montering än utlovat, men vi fick bara två godisbitar.
    2022-11-17 Verifierad kund
    Snabb återkoppling på kostnadsförfrågan.
    Anpassade sig efter mina tider.
    Jag köpte persienn.
    2022-11-05 Verifierad kund
    Vi fick tydlig rådgivning och proffsig installation av våra persienner
    2022-11-04 Verifierad kund
    Erfarna montörer som gör ett bra jobb.
    2022-11-03 Verifierad kund
    Det var lite läng leveranstid från början som sedan ändrades och var perfekt tid.
    Persiennen med tillbehör var mycket bra.
    2022-10-27 Verifierad kund
    bra service trevliga och snabba
    2022-10-27 Verifierad kund
    Beställde tillbehör till persienner, via mail. Tog några dagar att få återkoppling. Men det kvittar eftersom de alltid är så hjälpsamma och trevliga.
    2022-10-20 Verifierad kund
    Bra bemötande, trevlig och kunnig personal!
    2022-10-06 Verifierad kund
    Härlig bemötande av personalen i VÄLLINGBY och jätte hjälpsam.
    2022-09-29 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött och hade inga särskilda förväntningar. Jag köpte lamellgardiner och persienn som installerades av en trevlig och professionell person.
    2022-09-26 Verifierad kund
    Snabb och trevlig service. Hade fått dem rekommenderade av en bekant, och allt stämde. Proffsiga, prisvärda, trevliga och snabba.
    Vi bytte markisdukar och är så nöjda med resultatet.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Ok bemött , proffsigt och trevligt
    Förväntningarna infriades

Ok med alltihop och jag är nöjd
    2022-09-21 Verifierad kund
    Fick hjälp med reparation och installation av persienner. Bra bemötande när jag kontaktade företaget, bra återkoppling under ärendets gång. Mycket duktig och trevlig montör.
    2022-09-21 Verifierad kund
    Proffsigt. Persienner, montering
    2022-09-20 Verifierad kund
    Proffsiga, trevliga. Bra inställning till de jobb de ska höra
    2022-09-16 Verifierad kund
    Bra bemötande, trevlig miljö i butiken.
    Har handlat persienner inklusive montering tidigare
    och även detta utfördes till belåtenhet.
    Denna gång inhandlades ett balkongskydd
    för egenmontage (bra kvalitetsprodukt )
    Hej Lars! Härligt att du är nöjd med oss och våra produkter. Mycket nöje med ditt nya Maxi-balkongskydd! Svenska Lamella
    2022-09-16 Verifierad kund
    Allt gick smidigt och fint med trevligt bemötande. Fick hjälp att sätta upp en markis.
    Hej Barbro! Toppen! Njut av din markis och vi önskar dig en trevlig helg! Svenska Lamella
    2022-09-12 Verifierad kund
    Trevliga tillmötesgående samt punktliga! Rekommenderar!
    Tack för fina ord, Richard! Allt gott! Svenska Lamella
    2022-09-09 Verifierad kund
    Ska byta trasig persienn i mitt fritidshus, 55 år gammalt. Har gjort det tidigare under åren. Ska säkert gå bra den här gången också.
    Hej Bengt! Det kommer säkert att gå alldeles utmärkt! Hör av dig om du får problem. Må gott! Svenska Lamella
    2022-09-08 Verifierad kund
    Vi har alltid varit mycket nöjda med företaget och dess anställda. Har anlitat dem många gånger.
    Hej Ann! Härligt att höra att ni är nöjda med oss. Ni är hjärtligt välkomna åter! Svenska Lamella
    2022-09-08 Verifierad kund
    Trevligt, proffsigt, snabbt fick jag en ny persienn!
    Tack Karin! Toppen att det gick bra o snabbt! Trevlig helg önskar vi dig. Svenska Lamella
    2022-09-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande både vid telefonkontakt + persiennuppsättning.Jättenöjd med mina nya persienner. Andra gången jag anlitar Svenska Lamella och blev lika nöjd då.
    Tack Margaretha! Tack för fina ord. Härligt med nya persienner, välkommen åter o trevlig helg! Svenska Lamella
    2022-09-07 Verifierad kund
    Blev bemött mycket seriöst
    Jag har tidigare haft kontakt med företaget om markis på balkongen
    Jag var väldigt nöjd med min markis ca 18 år som nu har blivit mögel mm på.
    Efter många år valde jag nu ett nytt tyg. Som jag är väldigt nöjd med. Rose-Marie
    2022-09-06 Verifierad kund
    Hade önskat mer att välja på,.
    Bra bemötande.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Bra skött. Förklarade bra. Fick förtroende för entreprenören.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Bra kvalité på tyget till balkongskyddet och bra leverans.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Jag beställde 5 persienner. Stort engagemang och vänligt bemötande i vad som skulle passa bäst i mina fönster. Jag är väldigt nöjd.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Vi köpte markis till balkongen genom er där det även ingick installation. Snabb, trevlig och professionell kontakt. Rekommenderar!
    2022-08-28 Verifierad kund
    Korrekt bemötande och leverans helt enligt order
    2022-08-26 Verifierad kund
    Jättebra o kunnig kille! Inget rutavdrag? Det förvånar mig?
    2022-08-26 Verifierad kund
    Hej
    Fick tid direkt för rep. av en stor rullgardin på min balkong
    första dagen efter semestern.
    Åtgärd 2 dagar senare.

Jättenöjd!

J Holmgren
    2022-08-19 Verifierad kund
    Installatören var kunnig och snabb. Mina persienner blev jättebra och jag är så glad att jag beställe hos er!
    2022-08-18 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande i alla steg.
    Detta var tredje gången vi anlitade detta företag på 8 år och vi har varit lika nöjda varje gång!
    2022-08-18 Verifierad kund
    professsionellt bemötande och lösningsorienterade. blev fantastiskt snyggt.
    2022-08-17 Verifierad kund
    Fint utfört arbete. Vänliga och tillmötesgående.
    2022-08-11 Verifierad kund
    Köpte en detalj för min markis som gick sönder. Fick hämta den trotts att jag glömde min plånbok och inte kunde betala på plats. Fick faktura i efterhand. Fick bra bemötande och getaljerade instruktioner om hur man anpassar. Efter anpassningen funkar markisen perfekt
    2022-08-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av personalen.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Snyggt jobb. Vi kommer att använda Svenska Lamella nästa gång om vi skulle behöva. Rekommenderas
    2022-07-12 Verifierad kund
    Det var bra personal som var hemma hos mig
    Men hur kan dom ta drygt 2000 kronor för att byta hissband till en balkong markis
    Det tycker jag är lite magstarkt att ta för en halvtimmes jobb
    Om jag hade vetat det så hade jag inte aldrig anlitat dom
    Hej Klas. Ledsen att du blev besviken över priset. Jag kan inte svära på hur det gick till i just det här fallet men vi brukar vara noggranna med att informera om vår minimidebitering. För servicejobb tar vi ut en startavgift på 1.400:- som ska täcka diverse resor och bilar. Utöver det tillkommer timdebitering på 700:- / tim och sedan också material. Även om vi endast spenderat 30 minuter hemma hos dig har vi satt av 2 timmars arbetstid för en montör. Vi vet inte på förhand hur lång tid den här typen av arbeten tar, därför svårt att debitera mindre. Hoppas det åtminstone förklarar priset... Svenska Lamella
    2022-07-10 Verifierad kund
    Trevlig personal och bra utfört arbete 👍
    Tack för återkopplingen Pia! Välkommen åter :) Svenska Lamella
    2022-07-06 Verifierad kund
    Proffsig leverans rakt igenom! Vi är supernöjda med resultatet. Kan bara rekommendera!
    Tack Markus! Hoppas markisen lever upp till förväntningarna i sommar :) Svenska Lamella
    2022-07-05 Verifierad kund
    Dialogen med kundtjänst fungerade på ett mycket bra sätt. Jag fick tips hur problemet kunde eventuellt åtgärdas.
    Vi förväntade oss att problemet kunde lösas på så snart som möjligt vilket också skedde.
    Felanmälan gällande en persienn inom garanti fungerade mycket och åtgärdades på ett snabbt och bra sätt.
    Tack så mycket Anders! Viktigt att garantiärenden kan lösas någorlunda smidigt, glad att du upplevde det så. Svenska Lamella