Markishuset

Statsrådsvägen 11, 128 38 Skarpnäck — Visa karta

Välkommen till Markishuset!

Vi på Markishuset är din leverantör av markislösningar. Med över 50 år i branschen kallar vi oss för experter inom branschen. Vi är ett komplett fullserviceföretag för alla typer av fönsterskydd och ljusreglering. Vi frågar dig och ser sedan till att skräddarsy den bästa möjliga lösningen för dig. Hos oss hittar du allt från fönstermarkiser, terassmarkiser, restaurangmarkiser och balkongmarkiser till jalusier, parasoller, persienner, myggnät, rullgardiner och mycket mer. Vi har även marknadens mest generösa garanti på 5 år.

Välkommen att höra av dig till oss! Vi gör hembesök för att sedan lämna offert - helt kostnadsfritt.

Läs vad 20 kunder tycker om Markishuset

• 2019-01-05

Leif L skrev om Markishuset
    Helt fantastisk leverantör. Ursprungsleveransen av vår terrassmarkis gick helt perfekt på utsatt tid, och när det nu efter nästan 3 år visade sig vara problem med sömmarna åtgärdades detta med glatt humör på rekordtid. Vi vet exakt var vi kommer att köpa nästa markis.... Läs mer
  • 2018-12-27

Staffan W skrev om Markishuset
    Fönstergardin. Snabbt och smidigt. Helt enkelt toppenservice! Läs mer
  • 2018-12-26

Anders N skrev om Markishuset
    Vänligt och professionellt agerande. Andra gången vi använder er. Var lika nöjd då. Läs mer
  • Karola L

2018-12-26

Karola L skrev om Markishuset
    Beställde in markiser till våra 6 hushåll i vår BRF. Snabb service, hög kvalitet, bra återkoppling och när det strulade efter installationen kom de tillbaka och åtgärdade problemet snabbt och utan kostnad. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-12-21

Dejan P skrev om Markishuset
    Riktiga proffs som kan sitt jobb...Tillmötesgående och effektiva... Läs mer
  • 2018-12-21

Lennart D skrev om Markishuset
    Seriöst bemötande och proffsigt utförande inom utsatt tid. Läs mer
  • 2018-12-20

Sonja S skrev om Markishuset
    Markis till balkongen med autoreglage.
    Blev fint bemött, hölls informerad och montaget gjordes bra.
    Alltså helnöjd. Läs mer

Marianne W skrev om Markishuset
    Markiser och rullgardiner samt uppsättning av dessa

Trevligt bemötande och god service

Mina förväntningar uppfylldes

Jag var mycket nöjd Läs mer

Michael S skrev om Markishuset
    . Köpte endast tyg, men fick ändå bra Bra och snabb service. Läs mer

Olof N skrev om Markishuset
    Ansvarstagande och mycket servicemindade - rekommenderas! Läs mer
  • ?

? skrev om Markishuset
    Köpte fönstermarkis. På inrådan av granne valdes Markishuset. Blev bra bemött, representanter kom till mig. mätte och gav råd. Vi fick tillgång till en massa tygprover att välja mellan och hamnade helt rätt. Leverans skedde på utsatt tid och utfördes snabbt och noggrant. Det blev snyggt och har fungerat utmärkt med fjärrkontrollen sedan dess.

Prisvärt. Snyggt. Praktiskt. Läs mer
  • Eva J

Eva J skrev om Markishuset
    Allt fungerade perfekt från rådgivning till installation. Är förstås även supernöjd med markisen som uppfyller alla mina krav. Läs mer

Turinge Hotel T skrev om Markishuset
    Mycket nöjda med Markishuset!!!! Läs mer
  • Erik S

Erik S skrev om Markishuset
    Vi köpte en balkongmarkis inkl. installation. Trots att det pga det varma vädret var stor efterfrågan gick arbetet snabbt och enligt förväntningar. Snygg markis och mycket väl och installerad. Läs mer

Per T skrev om Markishuset
    Snabb respons. Höll vad de lovade. Trevliga. Lite småskador vid installation. Läs mer

Ingemar P skrev om Markishuset
    Beställde markis som levererades flera veckor senare än avtalat. Handenheten till motorn fungerade inte alls men blev utbytt efter tillsägelse. Bra utfört arbete även om leveransen kom senare än vad som var sagt. Läs mer
  • Birgitta P

Birgitta P skrev om Markishuset
    Markis inklusive montering och borttagning av den gamla. Prisuppgift innan arbetet började och det priset gällde. Mycket bra firma med kompetent personal. Rekommenderas!
    Tor o Birgitta Läs mer

Eena H skrev om Markishuset
    Sedan 15 år har jag använt mig av Markishuset. De satte upp 4 st fönstermarkiser som sedan dess har bytts ut vi 3-4 tillfällen under åren pga att jag tyckte de var smutsiga.

Markishuset har alltid varit punktliga, korrekta och gjort ett bra jobb. Dessutom mycke trevliga!
    De har definitivt levt upp till mina förväntningar och därför alltid återkommit till just Markishuset.
    Eena Huss Läs mer

Sandor B skrev om Markishuset
    Vi är nöjda med leveransen, monteringen och funktionen, även med servicen efteråt. Läs mer

Erik B skrev om Markishuset
    Väldigt proffsigt bemötande från start till mål av Dimitis och hans team. Snabbt, effektivt och av högsta kvalitet. Vi är supernöjda med vår pergola! Läs mer

Statsrådsvägen 11, 128 38 Skarpnäck