Max Markiser

Max Markiser

maxmarkiser.se
  • BadgeFiveYears

Välkomna till Max Markiser! Vi levererar högkvalitativa gardiner och markiser i hela Stockholm. År 2012 startade verksamheten hemma i ett garage av far och son Jonas och Max Malmqvist. År 2016, öppnades det första showroomet på Lidingö, och år 2022 showroom nummer två i Spånga. Idag jobbar vi i hela Stockholmsområdet, och...

78 omdömen om Max Markiser

Sedan starten hos Reco 2019

Carl R
Skrev om Max Markiser

Professionella, hjälpsamma, serviceorienterade, on-time, on-budget, bra!

Krum B
Skrev om Max Markiser

Bra kvalitet and riktig bra montage!

Sophia O
Skrev om Max Markiser

Nöjd med både fönster och terassmarkis , tack !

Sophie Elin Gabriella L

Jag gjorde mycket research innan jag bestämde mig för vilket företag vi skulle ta hjälp av för att äntligen få upp en markis på vår balkong. MaxMarkiser har varit snabba på att svara på alla frågor och väldigt tillmötesgående så det kändes så tryggt att ta hjälp av de. Jobbet blev också superbra. En liten finjustering bara så kommer markisen sitta som en smäck 🤗 Rekommenderas varmt!

SOFIA L
Skrev om Max Markiser

Jag har fått väldigt bra hjälp med två kaminer, och är nöjd med utförandet och resultatet. Trevligt bemötande och hög kvalitetskänsla. Marre och Bashkim, utförde arbetet.

Peter J
Skrev om Max Markiser

Trevliga montörer och bra utfört arbete Ville verkligen att det skulle bli jättebra

Thommie Rolf P
Skrev om Max Markiser

Misslyckades totalt med planeringen av återinstallation av markiser i vår lägenhet. Markiserna hade tagits ner p.g.a. fönsterrenovering. Vår BRF informerade om att Max markiser ska återinstallera markiser i ett antal lägenheter under utsatt dag. Jag valde då att jobba hemma samt plastade in bokhyllor mm. i lägenheten. Vid 15-tiden ser jag att deras bilar lämnar platsen. Jag ringer då upp markisfirman och undrar om de ska komma tillbaka och fortsätta under dagen - vilket de inte ska. De har alltså inte slutfört jobbet den...

Anne-Marie G
Skrev om Max Markiser

Vi är mycket nöjda med våra markiser. Allt har gått smidigt från kundbesök till montering. .

Anders R
Skrev om Max Markiser

Köp av markis till uteplats. Mycket trevligt bemötande från första början och bra återkoppling. Till skillnad från konkurrenterna kom de och mätte själva och tittade hur det såg ut innan de gav en offert vilket kändes tryggt och seriöst. Enda oklara uppgiften var gällande ROT där jag fick en uppgift om att de sköter allt, men sen visade det sig att ROT inte gällde för boende i bostadsrättsförening även om man står för kostnaden själv.

Kjell H
Skrev om Max Markiser

Mycket bra kundbemötande. Vi var inte helt nöjda med beställd markis. Då fick vi en ny i utbyte.

Jasmine E
Skrev om Max Markiser

Andra gången vi beställer markiser, har funkat toppen båda gångerna!

Tim M
Skrev om Max Markiser

Nöjd. Köpt både terrass & fönstermarkis. Rekommenderas!

Magnus S
Skrev om Max Markiser

Säkert bra men omdömet gäller deras marknadsföring. Man lägger reklam i postlådor trots att det är skyltat med "Ej reklam" Flera boende jag pratat med hade också fått denna reklam trots att den är oönskad. Känns oseriöst för min del. Dessutom så gäller inte rabatten då datumet är t.o.m 23/4 och idag är det den 9/5.

MAGNUS B
Skrev om Max Markiser

Jag och frun tog ledigt från jobbet och åkte till deras showroom på Lidingö som skulle vara öppet till 17.00 enligt deras hemsida, men det var stängt trots att klockan inte ens var 16. När man ringer säger en anonym röst ”Vi har för närvarande stängt, var god ring senare”. Extremt oseriöst!

Phillip U
Skrev om Max Markiser

Proffsig och vi är nöjda med hur det blev. Anlitar er igen gärna till kommande projekt.

Gisela L
Skrev om Max Markiser

Fick en jätte fin ny markis till balkongen! Trevligt bemötande av personal och bra info.

Sven A
Skrev om Max Markiser

Bra å snabb service, men tycker inte att do fullföljde med min extra beställning

Luca M
Skrev om Max Markiser

Bara tre ord: punktlig, effektiv, professionell!!!

Yvonne E
Skrev om Max Markiser

Alla kontakter med kontoret och när Max kom och mätte upp markisen kändes väldigt bra och proffsigt. När det var dags för montering kändes inte lika proffsigt längre, de höll på länge och miissade saker och jag vet inte vad. När de var klara lämnade, glömde, de kvar den gamla markisen på gräsmattan nedanför. Jag ringde kontoret och sa till, de skulle komma tidigt nästa dag. Ja så tidigt blev det inte men på förmiddagen i allafall.

Homayoon M
Skrev om Max Markiser

Helt ok leverans. Fick ett komplett pris för markis och montaget. När det monterades fick jag dock veta att priset var ex. elkoppling. Fick då betala för att koppla sladden. Kommunikationen kunde vara tydligare.

Frida B
Skrev om Max Markiser

Jag är mycket imponerad av samtliga personer jag har haft kontakt med på Max Markiser. Kunnandet var högt och bemötandet trevligt och glädjefullt. Allt från hembesöket för uppmätning, till offert och faktura samt montage har varit toppen. Dessutom är min terassmarkis till stor belåtenhet. Jag kan varmt rekommendera Max Markiser.

Lisa O
Skrev om Max Markiser

Noggranna tydliga och punktliga!

Niklas H
Skrev om Max Markiser

Fina markiser som är bra upphängda. Trevligt bemötande.

Barbro K
Skrev om Max Markiser

Snabb behandling av offert och uppsättning av markis och markistyg på våra två terasser.

Björn D
Skrev om Max Markiser

Vi blev väl bemötta och är mycket nöjda med våra markiser på altanen som vi kunnat utnyttja mer i solgasset! En lite nackdel var att vi fick vänta på leveransen ganska länge! Det berodde väl på att många ville ha markiser. Vi har två stora och en liten markis på vår altan och vi tycker mycket om att kunna reglera dom med el och fjärrkontroll1

Per E
Skrev om Max Markiser

Mycket bra service från början till slut Väldigt bra utbud av markiser att välja på Mycket bra kvalitet på markiser Pris värt Utför arbetet mycket bra

Helena d
Skrev om Max Markiser

Mycket bra service och kvalitet, snabbt och snyggt!

Tomas Q
Skrev om Max Markiser

Snabbt, korrekt och pålitligt uååträdande i alla faser av leveransen av fönstermarkis och terrassmarkis.

Marie N
Skrev om Max Markiser

Bra service från början till slut. Ordning och reda och kände mig trygg o nöjd med den service jag fick och tycker att killarna som var här och satte upp den var väldigt trevliga och noggranna och framför allt väldigt försiktiga med saker och ting och det uppskattade jag verkligen. Har tipsat fler som säkert kommer att kontakta er framåt vår kanten. Mvh Marie Norin

Nils J
Skrev om Max Markiser

Köpte markis över fönster till vardagsrum. Mycket bra bemötande. Snabb installering. Hjälpsamma med att få till byte av färg/mönster när jag önskade ändra efter att ordern redan var placerad. Generösa med att låta mig byta längd på vevstång efter leverans. Faktisk leveranstid var betydligt längre än den som blev indikerad vid köpet.

Sigrid H
Skrev om Max Markiser

Trevligt bemötande! Utmärkt utförande och montering av min markis! Mycket nöjd!

Lennart N
Skrev om Max Markiser

Trevligt bemötande både vid beställning och leverans och montering. Punktliga leverans på utsatt dag och tid Mycket nöjd. Köpte två fönstermarkiser och ny markisväv till terrassmarkis

Ellen L
Skrev om Max Markiser

Bra säljare som kom hem och mätte. Bra montörer som satte upp grejerna.

Jan L
Skrev om Max Markiser

Bra bemötande, proffsigt insättande!

JOHN MARCUS E
Skrev om Max Markiser

STARK REKOMMENDATION! Trevlig och tillgänglig personal! Också väldigt duktiga på service efteråt och väldigt måna om att det ska vara rätt och bra för kunden. Jag skriver den här recensionen som ett stort tack för all hjälp och service jag fått från bolaget.

Per G
Skrev om Max Markiser

Utmärkt bemötande och mycket väl utfört arbete!

Göran B
Skrev om Max Markiser

Trevligt bemötande och bra priser på balkongmarkis

Lennart L
Skrev om Max Markiser

Mycket bra. Köpte stor markis till altanen. Av väder/säsongskalendern har vi ännu inte använt den..

Emma R
Skrev om Max Markiser

Har anlitat Max markiser vid två tillfällen och är jättenöjd med både produkterna och servicen. Jättetrevlig personal och bra utbud. Har köpt två markiser och en rullgardin.

Peter K
Skrev om Max Markiser

Bra bemötande, kvicka att komma och mäta, ge förslag mm Leveranstiden för markiserna vi beställde var lite längre än vad vi räknat med, men det fick gå. Allt som allt helt OK

Maria V
Skrev om Max Markiser

Nöjd från början till slut. Trevligt bemötande av alla. Lätt att kommunicera oavsett om det var mail eller telefonledes. Persiennerna blev precis som vi ville ha dem.

Jon J
Skrev om Max Markiser

Max Markiser installerade markiser på vårt hus och hela processen fungerade utmärkt från offert till installation. Vi är väldigt nöjda med våra nya markiser och med arbetsinsatsen från Max Markiser.

Lena W
Skrev om Max Markiser

Det gick utmärkt från början till slut. Jag fick rekommendation om Max Markiser av en vän. Från första kontakt till installation har bemötandet varit bra.

Anna L
Skrev om Max Markiser

Bra produkter och väl monterat. Snygga färger. Något långsam servicd, vilket är anledningen till att det inte blir full pott. Vi väntade ganska många veckor på leverans.

Andy V
Skrev om Max Markiser

Trevliga, professionella och effektiva!

Björn B
Skrev om Max Markiser

Raka besked. Tydliga och gjorde ett bra jobb

Håkan L
Skrev om Max Markiser

Trevlig, kunnig personal. Bra service! Fina produkter till skäliga priser. Vi köpte markis till balkong.

Anna H
Skrev om Max Markiser

Professionellt bemötande, snabb återkoppling och väl utfört arbete av beställning och uppsättning av balkongmarkis.

Vendela D
Skrev om Max Markiser

Bra kundbemötande, serviceinriktade svar och offert. Tydligt vad som ingick i priset. Lite dyr kostnad för montage men bra fixat. Vi är nöjda med tjänsten Byte av befintlig utomhusmarkis och montage av ny markis.

Berit Z
Skrev om Max Markiser

Den här enkäten har jag svarat på tidigare.