Amex Solskydd AB

Sigfridsvägen 6, 126 50 Hägersten — Visa karta

Vi på Amex Solskydd hjälper dig på jakten efter skugga. Vi säljer gardiner, persienner och markiser i hela Stockholm och har flera sorter att välja bland, så att du kan anpassa solskydden helt efter din egen smak och dina behov.

Bland våra kunder finns både privatpersoner, företag och personer som ansvarar för offentliga miljöer. Du får hjälp med både mätning, köp och montering, allt för att du ska slippa krångliga mellanhänder och istället känna dig trygg under hela processen.

Självklart ger vi tre års garanti på alla produkter. Varmt välkommen!

Läs vad 50 kunder tycker om Amex Solskydd AB

• 2020-05-16

Jennie G skrev om Amex Solskydd AB
    Köpte plisségardiner hos Amex solskydd. Fick snabb och bra hjälp, tydlig offert samma dag, uppmätning samma vecka och installation inom två veckor. Mycket trevliga och proffsiga! Kan varmt rekommendera Läs mer
  • 2020-05-08

Eva E skrev om Amex Solskydd AB
    Snabbt utfört arbete av nya persienner samt lagning av trasig. Trevligt bemötande och utförandet utfördes enligt tidsram. Läs mer
  • Jard Tomas Mathias T

2020-05-06

Jard Tomas Mathias T skrev om Amex Solskydd AB
    Jag köpte persienner inkl montering och fick ett bra bemötande med snabb service Läs mer
  • 2020-05-06

Frida M skrev om Amex Solskydd AB
    Jag fick hjälp av att sätta upp persienner i min lägenhet. Gick super smidigt och snabbt. Dock är jag missnöjd över att jag inte fick mer information om vad man kunde välja mellan. Fick bara info om olika färger. Trodde persiennerna skulle vara vita med svarta sida som tar bort ännu mer av solljuset, så är det dessvärre inte. Fortfarande ljust. Trist att man inte fick den informationen. Läs mer
  • 2020-05-06

Lars S skrev om Amex Solskydd AB
    Toppen från början med en tydlig offert och leverans / montering mycket proffsigt utfört , dessutom trevlig personal ! Läs mer
  • Milena M

2020-04-24

Milena M skrev om Amex Solskydd AB
    Vi köpte en terrassmarkis av Amex. Blev bemötta på ett professionellt och trevligt sätt. Priset på produkten var den bästa bland de 4 offerterna vi fick.
    De var snabba med leveransen och uppsättningen.
    Vi är mycket nöjda med produkten, bemötandet och priset.
    Vi rekommenderar de av hela hjärtat.
    Milena Manceva Läs mer
  • 2020-04-17

Kerstin S skrev om Amex Solskydd AB
    Snabb montering av persienner på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2020-04-17

Loella B skrev om Amex Solskydd AB
    Beställde persienner. Snabb installation! Supertrevlig proffsig och bra service! Toppbetyg i alla kategorier! Läs mer
  • 2020-03-26

Lars Å skrev om Amex Solskydd AB
    Markis
    Trevligt och korrekt
    Klart nöjd Läs mer
  • 2020-03-23

Kajsa Å skrev om Amex Solskydd AB
    Vi köpte persienner till fönster och balkongdörr.

Vi blev proffsigt bemötta, allt gick snabbt och smidigt och vi är mycket nöjda med resultatet! Läs mer
  • 2020-03-23

Susanne M skrev om Amex Solskydd AB
    Trevlig personal. Professionella, och bra priser. Läs mer
  • Helene A

2020-03-23

Helene A skrev om Amex Solskydd AB
    Jag ville ha värmeavstötande rullgardiner som man också kan se igenom lite.
    Letade runt bland olika firmor och fastnade för Amex eftersom de hade bra priser.
    Och när jag väl började kommunicera med Zvonko på Amex så visade de sig även ha bra service:-)

Han svarade snabbt på mina frågor, berättade om vilka alternativ som fanns och när jag väl beslutade mig för att beställa gardinerna så gick det mycket fort och smidigt att få det arbetet gjort. /H Läs mer
  • Anita L

2020-03-23

Anita L skrev om Amex Solskydd AB
    Proffsigt bemötande och proffsigt utfört arbete vid beställning och uppsättning av mina persienner.
    Var lite tveksam i dessa Corona-tider men stor hänsyn togs till detta vid vår kontakt.
    Kan varmt rekommendera Amex Solskydd AB. Läs mer
  • 2020-03-16

Mediha Z skrev om Amex Solskydd AB
    De uppfyllda förväntningarna jag hade och gjorde ett strålande jobb. Läs mer
  • 2020-02-21

Eva E skrev om Amex Solskydd AB
    Nya persienner. Snabbt fixat. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-20

Anders N skrev om Amex Solskydd AB
    Jag har köpt en markis, eldriven och inklusive montage av AMEX. De har skött allt exemplariskt, från offert, kundkontakter, bokning av besök och montaget. Synnerligen proffsigt! De lämnade ett högst rimligt fast pris på markis inklusive montage.
    Jag har ganska stor erfarenhet av hantverkare och kan rekommendera Amex utan reservationer.
    Anders Läs mer
  • 2020-02-20

Daniel N skrev om Amex Solskydd AB
    Köpte fönsterpersienner, mycket nöjd med bemötande, monteringsservice och produkt. Kan varmt rekommendera. Läs mer

Ann Ingeborg K skrev om Amex Solskydd AB
    Punktliga, noggranna, gav god information och flexibla. Läs mer

Tina S skrev om Amex Solskydd AB
    Proffsiga, trevliga, snabba och utan krångel. Rekommenderas! Läs mer

Marcus Erlandsson E skrev om Amex Solskydd AB
    Köpte markis. Väldigt bra bemötande. Kunniga killar. Proffsigt utfört. Trevliga. Läs mer
  • 2019-07-23

Berit B skrev om Amex Solskydd AB
    Jag vill ge 5 stjärnor till de trevliga och professionella montörer som satte upp två rullgardiner hos mig. En granne hade rekommenderat AMEX. De kom först hit och mätte + hade med tygprover. Sedan gick leverans och uppsättning mycket snabbt och resultatet blev perfekt! Varmt tack! Läs mer
  • 2019-03-02

Margareta R skrev om Amex Solskydd AB
    Bra service. Köpte markis till balkong.
    Snabbt noterad på.balkongen Läs mer

Jenny P skrev om Amex Solskydd AB
    Snabba, trevliga och proffsiga! Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-28

Richard N skrev om Amex Solskydd AB
    Trevliga montörer, bra priser. Läs mer
  • 2019-02-28

Birgitta B skrev om Amex Solskydd AB
    Kom på utsatt tid och genomförde en snabb montering. Mycket proffsigt Läs mer
  • 2019-02-12

Marie J skrev om Amex Solskydd AB
    Snabb service. Bra jobb och lämnade snyggt och prydligt efter sig. Fick rekommendationen av en vän som också var nöjd på alla sätt. Läs mer
  • 2018-12-08

Peter E skrev om Amex Solskydd AB
    Trevligt bemötande , snabb leverans och installation. Läs mer
  • 2018-12-06

Anna V skrev om Amex Solskydd AB
    Trevligt bemötande, snabb leverans, snyggt och snabbt jobb! Läs mer
  • 2018-10-26

Finn E skrev om Amex Solskydd AB
    Väldigt nöjda med Amex Solskydd. Bra sortiment, service och priser. Rekommenderar dem till alla vi känner. Läs mer
  • 2018-07-05

Tomas W skrev om Amex Solskydd AB
    Nu skötte er bra. Snabba och vänliga☺☺ Läs mer
  • 2018-07-04

Tobias A skrev om Amex Solskydd AB
    Köpte markis. Proffisga och snabba, bra kommunikation. Kan rekommendera varmt. Läs mer
  • 2018-07-04

Stefan H skrev om Amex Solskydd AB
    Markis med motor. Levererade när man lovade. Allt flöt precis som man vill att det skall göra. Bra elektriker. Bra och trevliga montörer. Och huvudkontakten levererade ett stabilt intryck! Super nöjd. Läs mer
  • Erik N

2018-07-04

Erik N skrev om Amex Solskydd AB
    Vi tog in tre offerter på liknande lösningar för duette-persienner för fönster samt soldrivna persienner för takfönster. Amex var professionella och komunikativa, och erbjöd dessutom bäst pris. Jag är mycket nöjd med både processen och resultatet. Läs mer
  • Hossain S

2018-06-12

Hossain S skrev om Amex Solskydd AB
    Jag har fått hjälp att montera persiennen hemma hos mig och fönster gardiner vilket är jag väligt nöjd med. Deras bemötandet var också trevligt.Jag är nöjd och företaget levde upp till min förväntningar. Läs mer
  • 2018-06-11

elsa S skrev om Amex Solskydd AB
    Serviceminded snabb o trevlig personal. Överträffade förväntningarna med en tidigare leverans.
    Rekommenderar gärna. Obs bra pris också! Läs mer
  • Fredrik S

2018-06-11

Fredrik S skrev om Amex Solskydd AB
    Snabbt, snyggt och prisvärt. Bra service och trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera Amex Solskydd. Läs mer
  • 2018-06-11

Mikael L skrev om Amex Solskydd AB
    Beställde en balkongmarkis
    Trevligt bemötande genom hela processen
    Monteringen inkl. elektriker fungerade perfekt Läs mer
  • 2018-04-05

Mattias A skrev om Amex Solskydd AB
    Snabb och mycket bra service! Härligt gäng! Läs mer
  • 2018-04-05

Elenore E skrev om Amex Solskydd AB
    Snabbt, proffsigt och prisvärt. Läs mer
  • 2018-03-26

Clemente H skrev om Amex Solskydd AB
    Allt har fungerat mycket bra. kontakten med er, installation m.m. Läs mer
  • 2018-03-09

Patrik H skrev om Amex Solskydd AB
    Trevliga och seriösa killar. De vet vad de gör. Bra kvalité på persienner och känslan när man drar i linorna är perfekt. 5 års garanti. De kom efter exakt utsatt tid så har inte mer att önska. Jag kan rekommendera andra att välja Amex solskydd. Läs mer
  • 2018-02-13

Johan F skrev om Amex Solskydd AB
    Väldigt bra bemötande, bra priser och snabb och effektiv service. Kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
  • 2018-02-11

Ulf L skrev om Amex Solskydd AB
    Jag anlitade Amex solskydd för att reparera våra slitna persienner. Beställningen gjordes per telefon pch ett prel pris uppgavs. Vi kunde också få hjälp ett par dagar senare. Amex kom på prick utlovad tid med tre man och löste problemen på en halv timme. En person kontrollerade avslutningsvis att allt fungerade klanderfritt. Man städade av efter sig. Falturan kom ett åar dar senare där den prel kostnaden också var den slutliga. Vi blevmycket nöjda och tycker att Amex personal mycket yrkeskunniga.
    Lennart L Läs mer
  • 2018-02-11

Fredrik Sören B skrev om Amex Solskydd AB
    Bra, proffsigt, trevliga. Snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2018-02-09

Lena E skrev om Amex Solskydd AB
    Jag beställde en terrassmarkis och fick bra hjälp att välja tyg och storlek. Mycket bra bemötande och lätta att prata med. Korrigerade genast placeringen efter mina synpunkter. Läs mer
  • 2018-02-09

Vera M skrev om Amex Solskydd AB
    Jättebra och smidigt! Informationen i mail-kontakten i början kunde varit tydligare men överlag jättebra! Läs mer
  • 2017-12-08

Sandra H skrev om Amex Solskydd AB
    Beställde persienner från Amex Solskydd och allt flöt på perfekt från början till slut. Snabbt svar på offert, kom hem och tog mått kostnadsfritt och snabb leverans. Trevligt bemötande och proffsigt slutresultat till en lagom kostnad! Jag kan verkligen rekommendera Amed solskydd! Läs mer
  • 2017-12-06

Monica L skrev om Amex Solskydd AB
    Superbt! Snabbt monterat och flexibelt vad gäller att boka tid. Läs mer
  • 2017-11-24

Stefan K skrev om Amex Solskydd AB
    Vi har anlitat Amex två gånger gör installation av persienner och rullgardiner. De är inte bara super kompetenta och snabba men dessutom fantastiskt trevliga.
    Vi varmt rekommenderar Amex, bra på alla sätt! Läs mer

Sigfridsvägen 6, 126 50 Hägersten