Amex Solskydd AB

Sigfridsvägen 6, 126 50 Hägersten — Visa karta

Vi på Amex Solskydd hjälper dig på jakten efter skugga. Vi säljer gardiner, persienner och markiser i hela Stockholm och har flera sorter att välja bland, så att du kan anpassa solskydden helt efter din egen smak och dina behov.

Bland våra kunder finns både privatpersoner, företag och personer som ansvarar för offentliga miljöer. Du får hjälp med både mätning, köp och montering, allt för att du ska slippa krångliga mellanhänder och istället känna dig trygg under hela processen.

Självklart ger vi tre års garanti på alla produkter. Varmt välkommen!

Läs vad 20 kunder tycker om Amex Solskydd AB

• Tomas W skrev om Amex Solskydd AB
    Nu skötte er bra. Snabba och vänliga☺☺ Läs mer
  • Tobias A skrev om Amex Solskydd AB
    Köpte markis. Proffisga och snabba, bra kommunikation. Kan rekommendera varmt. Läs mer
  • Stefan H skrev om Amex Solskydd AB
    Markis med motor. Levererade när man lovade. Allt flöt precis som man vill att det skall göra. Bra elektriker. Bra och trevliga montörer. Och huvudkontakten levererade ett stabilt intryck! Super nöjd. Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Amex Solskydd AB
    Vi tog in tre offerter på liknande lösningar för duette-persienner för fönster samt soldrivna persienner för takfönster. Amex var professionella och komunikativa, och erbjöd dessutom bäst pris. Jag är mycket nöjd med både processen och resultatet. Läs mer
  • Hossain S
    Hossain S skrev om Amex Solskydd AB
    Jag har fått hjälp att montera persiennen hemma hos mig och fönster gardiner vilket är jag väligt nöjd med. Deras bemötandet var också trevligt.Jag är nöjd och företaget levde upp till min förväntningar. Läs mer
  • elsa S skrev om Amex Solskydd AB
    Serviceminded snabb o trevlig personal. Överträffade förväntningarna med en tidigare leverans.
    Rekommenderar gärna. Obs bra pris också! Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Amex Solskydd AB
    Snabbt, snyggt och prisvärt. Bra service och trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera Amex Solskydd. Läs mer
  • Mikael L skrev om Amex Solskydd AB
    Beställde en balkongmarkis
    Trevligt bemötande genom hela processen
    Monteringen inkl. elektriker fungerade perfekt Läs mer
  • Mattias A skrev om Amex Solskydd AB
    Snabb och mycket bra service! Härligt gäng! Läs mer
  • Elenore E skrev om Amex Solskydd AB
    Snabbt, proffsigt och prisvärt. Läs mer
  • Clemente H skrev om Amex Solskydd AB
    Allt har fungerat mycket bra. kontakten med er, installation m.m. Läs mer
  • Patrik H skrev om Amex Solskydd AB
    Trevliga och seriösa killar. De vet vad de gör. Bra kvalité på persienner och känslan när man drar i linorna är perfekt. 5 års garanti. De kom efter exakt utsatt tid så har inte mer att önska. Jag kan rekommendera andra att välja Amex solskydd. Läs mer
  • Johan F skrev om Amex Solskydd AB
    Väldigt bra bemötande, bra priser och snabb och effektiv service. Kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
  • Ulf L skrev om Amex Solskydd AB
    Jag anlitade Amex solskydd för att reparera våra slitna persienner. Beställningen gjordes per telefon pch ett prel pris uppgavs. Vi kunde också få hjälp ett par dagar senare. Amex kom på prick utlovad tid med tre man och löste problemen på en halv timme. En person kontrollerade avslutningsvis att allt fungerade klanderfritt. Man städade av efter sig. Falturan kom ett åar dar senare där den prel kostnaden också var den slutliga. Vi blevmycket nöjda och tycker att Amex personal mycket yrkeskunniga.
    Lennart L Läs mer
  • Fredrik Sören B skrev om Amex Solskydd AB
    Bra, proffsigt, trevliga. Snabbt och effektivt. Läs mer
  • Lena E skrev om Amex Solskydd AB
    Jag beställde en terrassmarkis och fick bra hjälp att välja tyg och storlek. Mycket bra bemötande och lätta att prata med. Korrigerade genast placeringen efter mina synpunkter. Läs mer
  • Vera M skrev om Amex Solskydd AB
    Jättebra och smidigt! Informationen i mail-kontakten i början kunde varit tydligare men överlag jättebra! Läs mer
  • Sandra H skrev om Amex Solskydd AB
    Beställde persienner från Amex Solskydd och allt flöt på perfekt från början till slut. Snabbt svar på offert, kom hem och tog mått kostnadsfritt och snabb leverans. Trevligt bemötande och proffsigt slutresultat till en lagom kostnad! Jag kan verkligen rekommendera Amed solskydd! Läs mer
  • Monica L skrev om Amex Solskydd AB
    Superbt! Snabbt monterat och flexibelt vad gäller att boka tid. Läs mer
  • Stefan K skrev om Amex Solskydd AB
    Vi har anlitat Amex två gånger gör installation av persienner och rullgardiner. De är inte bara super kompetenta och snabba men dessutom fantastiskt trevliga.
    Vi varmt rekommenderar Amex, bra på alla sätt! Läs mer

Sigfridsvägen 6, 126 50 Hägersten