Amex Solskydd AB

Sigfridsvägen 6, 126 50 Hägersten — Visa karta

Vi på Amex Solskydd hjälper dig på jakten efter skugga. Vi säljer gardiner, persienner och markiser i hela Stockholm och har flera sorter att välja bland, så att du kan anpassa solskydden helt efter din egen smak och dina behov.

Bland våra kunder finns både privatpersoner, företag och personer som ansvarar för offentliga miljöer. Du får hjälp med både mätning, köp och montering, allt för att du ska slippa krångliga mellanhänder och istället känna dig trygg under hela processen.

Självklart ger vi tre års garanti på alla produkter. Varmt välkommen!

Läs vad 8 kunder tycker om Amex Solskydd AB

• Johan F
    Johan F skrev om Amex Solskydd AB
    Väldigt bra bemötande, bra priser och snabb och effektiv service. Kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Amex Solskydd AB
    Jag anlitade Amex solskydd för att reparera våra slitna persienner. Beställningen gjordes per telefon pch ett prel pris uppgavs. Vi kunde också få hjälp ett par dagar senare. Amex kom på prick utlovad tid med tre man och löste problemen på en halv timme. En person kontrollerade avslutningsvis att allt fungerade klanderfritt. Man städade av efter sig. Falturan kom ett åar dar senare där den prel kostnaden också var den slutliga. Vi blevmycket nöjda och tycker att Amex personal mycket yrkeskunniga.
    Lennart L Läs mer
  • Fredrik Sören B
    Fredrik Sören B skrev om Amex Solskydd AB
    Bra, proffsigt, trevliga. Snabbt och effektivt. Läs mer
  • Lena E
    Lena E skrev om Amex Solskydd AB
    Jag beställde en terrassmarkis och fick bra hjälp att välja tyg och storlek. Mycket bra bemötande och lätta att prata med. Korrigerade genast placeringen efter mina synpunkter. Läs mer
  • Vera M
    Vera M skrev om Amex Solskydd AB
    Jättebra och smidigt! Informationen i mail-kontakten i början kunde varit tydligare men överlag jättebra! Läs mer
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Amex Solskydd AB
    Beställde persienner från Amex Solskydd och allt flöt på perfekt från början till slut. Snabbt svar på offert, kom hem och tog mått kostnadsfritt och snabb leverans. Trevligt bemötande och proffsigt slutresultat till en lagom kostnad! Jag kan verkligen rekommendera Amed solskydd! Läs mer
  • Monica L
    Monica L skrev om Amex Solskydd AB
    Superbt! Snabbt monterat och flexibelt vad gäller att boka tid. Läs mer
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Amex Solskydd AB
    Vi har anlitat Amex två gånger gör installation av persienner och rullgardiner. De är inte bara super kompetenta och snabba men dessutom fantastiskt trevliga.
    Vi varmt rekommenderar Amex, bra på alla sätt! Läs mer

Sigfridsvägen 6, 126 50 Hägersten