Solariserat Solskydd AB

Snittbetyg
4.8
Ring 0101-01 08 60 Dela

Om företaget

Välkommen till oss på Solariserat solskydd! Vi startade företaget 2015 med målsättningen att leverera måttanpassade solskydd och fönsterinredning till företag och privatpersoner av högsta kvalité och med bästa kundservice. Vi erbjuder bland annat markiser, persienner, rullgardiner, lamellgardiner, Duette/plissé, gardiner,...

18 omdömen om Solariserat Solskydd AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 18 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Zamzam O
Skrev om Solariserat Solskydd AB

Riktigt trevliga och proffsigt bemötande! Jättenöjd med mina persienner och takskenor! Rekommenderar starkt

Kazjal J
Skrev om Solariserat Solskydd AB

De är professionella, vänliga , tillgängliga OCH väldigt bra pris! JÄTTE nöjd! De monterade gardinlisterna på tak på 3 rum, allting är perfekt och Gardinerna som jag beställde till vardagsrummet är PERFEKTA! Rekommenderar dem starkt deras arbete är proffsigt! Många TACK från Kazjal som hittade er via Google :-)

Barbro S
Skrev om Solariserat Solskydd AB

Toppen kvalitet med otroligt fin kunskap och service som varmt rekommenderas.

Carl B
Skrev om Solariserat Solskydd AB

Vi är jättenöjda både med bemötandet och persiennerna!

Jurgen W
Skrev om Solariserat Solskydd AB

Hej SS AB utförde vad vi önskade. Det vad lurigt med orginalfästet som krävde många inlindningar. SS ab ordnade det.

Harald F
Skrev om Solariserat Solskydd AB

Beställda motordrivna rullgardiner härifrån och fick bra installation och service.

Svar från Solariserat Solskydd AB

Hej Harald, Stort tack för det fina betyget, kul att du är nöjd med oss. Allt gott. Solariserat Solskydd

Anders S
Skrev om Solariserat Solskydd AB

Kommentarer överflödiga utom att jag liksom många får för många kundundersökningar. Med vänlig hälsning // Anders

Hej Anders, Tack för det fina betyget. Trevlig helg. Solariserat solskydd

Thor N

Proffsigt och snabbt Bra bemötane

Svar från Solariserat Solskydd AB

Hej Thor, Vad roligt att du är nöjd med oss. Stort tack för den fina recensionen. Allt gott. Solariserat solskydd

Julia I
Skrev om Solariserat Solskydd AB

Jag blev bra bemött och fick den hjälp och rådgivning jag behövde. Jag hade positiva förväntningar då recensionerna var bra och det levdes upp till förväntningarna vid installationen av gardinskenan

Svar från Solariserat Solskydd AB

Hej Julia, Stort tack att du tog dig tid att lämna en recension här. Vad roligt att du är nöjd med vår tjänst. Allt gott Solariserat solskydd

Hélène S
Skrev om Solariserat Solskydd AB

Allt var toppen från första kontakten till dess arbetet var slutfört. Trevliga och duktiga tillmötesgående ungdomar. Är supernöjd med resultatet och berättar gärna om detta fina familjeföretag för andra.

Svar från Solariserat Solskydd AB

Hej Hélène, Tack för dina fina orden. Vad roligt att du är nöjd. Hälsa Affe från oss! Allt gott. Solariserat solskydd

Eva-Lena B
Skrev om Solariserat Solskydd AB

Vi blev mycket trevligt bemötta. Ida och Marcus(?) var här med prover, gav förslag och mätte. Vi hade höga förväntningar då vi fått dem rekommenderar från två håll. De levde upp till våra förväntningar och kom med bra förslag som vi tog. Vi köpte gardiner 3 rum och en ”dekorgardin” för att dölja några fula rör på väggen. Marcus kom och satte upp stänger och gardiner. Allt fungerade perfekt. Vi är mycket nöjda.

Svar från Solariserat Solskydd AB

Hej Eva-Lena, Stort tack för de sina orden. Hoppas att ni ska trivas med de fina gardinerna. Ha en fin dag. Ida

Niklas H
Skrev om Solariserat Solskydd AB

Bra och tydlig kommunikation. Kunnig och lösningsorienterad. Installerade batteridrivna enheter, både solskydd och mörkläggning. Allt blev till belåtenhet.

Svar från Solariserat Solskydd AB

Hej Niklas, Stort tack för de fina orden och betyget. Vad roligt att du är nöjd med vår tjänst. Allt gott. Solariserat solskydd

Mats G
Skrev om Solariserat Solskydd AB

Markisen fungerar bra och sitter perfekt.

Svar från Solariserat Solskydd AB

Hej Mats, Vad roligt att du är nöjd och stort tack för fint omdöme. Allt gott Solariserat solskydd

Elisabeth J
Skrev om Solariserat Solskydd AB

Snygga gardiner, och riktig proffs hjälp! Super nöjd, väldigt trevlig personal med 😊

Svar från Solariserat Solskydd AB

Hej Elisabeth, Stort tack för de fina orden. Trevligt att ha dig som kund hos oss. Allt gott. Solariserat Solskydd

Stig T
Skrev om Solariserat Solskydd AB

Bra service och mkt bra kvalitet på montering och produkt!

Svar från Solariserat Solskydd AB

Hej Stig, Vad kul att du ör nöjd med produkt och installationen. Stort tack för ditt betyg här. Allt gott. Solariserat Solskydd

Pablo F
Skrev om Solariserat Solskydd AB

Mycket bra service hela vägen, från min prisförfrågan till deras montering. Mätning i lägenheten gjordes av personal i princip omedelbart, och prisoffert lägre än konkurrenten. När jag sedan skjöt upp monteringen två gånger på grund av tidsbrist, inga problem. Inga frågor, utan jag återkom när det passede mig. All kommunikation gjordes via e-post, mycket smidigt

Hej Pablo, Tack för de fina orden och betyget. Allt gott Solariserat solskydd

Staffan T
Skrev om Solariserat Solskydd AB

Bra installation och service!!

Svar från Solariserat Solskydd AB

Hej Staffan, Vad roligt att du är nöjd med oss och tack för det fina betyget. Allt gott Solariserat Solskydd

Pernilla J
Skrev om Solariserat Solskydd AB

Serviceinriktade med kunden och hemmet i fokus. Levererar kvalitet och kunskap utifrån användningsområden. Super nöjd!

Svar från Solariserat Solskydd AB

Hej Pernilla, Så roligt att du är nöjd och stort tack för att du tog dig tiden att skriva här. Ha en fin helg. Solariserat Solskydd

Filtrera omdömen