M.M PERSIENNER AB

M.M PERSIENNER AB

Vi på M.M Persienner är ett företag som med smak och stil hjälper dig med persienner, markiser och solskydd så att du blir nöjd med din inomhusmiljö. I vårt unika utbud kan du garanterat hitta solskyddsprodukter för just ditt behov, oavsett om du är privatperson eller behöver produkter till ett företag.

När du anställer oss kan du räkna med ett företag som arbetar omsorgsfullt och engagerat, oavsett om vi ska monter en persienn eller hundra en markis eler hundra. Självklart har vi även de försäkringar som behövs.

Varmt välkommen till oss!

Läs vad 459 kunder tycker om M.M PERSIENNER AB 2

2022-12-07 Verifierad kund
    Jättetrevlig personal och snabb leverans samt montering.
    2022-12-02 Verifierad kund
    mycket bra. Persienner. Trevlig och kunnig personal
    2022-12-01 Verifierad kund
    Bra från början till slut. Vi är väldigt nöjda över mörkläggningsgardinerna.
    2022-11-29 Verifierad kund
    Vi anlitade M.M persienner för att sätta upp plisséer och nya persienner. Snabb kontakt och jättebra utfört! Allt till ett bra pris. Kan verkligen rekommenderas!
    2022-11-17 Verifierad kund
    Proffsiga och trevliga . Uppsättning av persienner och pliseegardiner
    2022-11-11 Verifierad kund
    Vänliga och bra bemötande och professionella i arbetet
    2022-11-11 Verifierad kund
    Andra gången vi använder M.M Persienner och vi är lika nöjda den här gången. Rekommenderar dem varmt.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Snabba, lyhörda och gjorde ett grymt jobb! ♥
    2022-10-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, men mycket lång väntan på leverans och montering.
    2022-10-25 Verifierad kund
    Installerade persienner i vår lägenhet. Vi har även förr anlitat M.M PERSIENNER AB och som vanligt gör dom ett fantastiskt jobb. Snabbt, smidigt och otroligt trevliga. Rekommenderas varmt!
    2022-10-18 Verifierad kund
    Bra företag. Bra pris, flexibla med tider. Kan komma på kvällar och helger. Snabb leverans och smidigt montering. Lätt att få kontakt med, ringer upp och svarar i telefon. Helt nöjd hittills, fick mina persienner förra veckan.
    2022-10-17 Verifierad kund
    Professionella, punktliga och ett riktigt bra slutresultat. Mkt nöjd.
  • Marianne B
    2022-10-11 Verifierad kund
    Mycket trevligt och lättsamt bemötande, snabb leverans och perfekt montering av persiennerna där även städning ingick. Kan inte bli bättre
  • Kerstin W
    2022-10-06 Verifierad kund
    Företaget levde väl upp till mina förväntningar när jag köpte persienner till min lägenhet. Snabba, trevliga och proffsiga. Rekommenderas starkt!
    2022-09-26 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande av personalen, jättefin markis, allt toppen!
    2022-09-23 Verifierad kund
    Persienne som gått sönder lagades snabbt o bra o trevligt
  • Nelleke H
    2022-09-20 Verifierad kund
    Så nöjd med servicen och arbetet med att byta ut mina persienner, rekommenderar!!!
    2022-09-20 Verifierad kund
    Supertrevliga och professionella. Leveransen var snabbare än vad de räknat med och monteringen på plats tog knappt 20 min för mitt hem med 3 fönster . De dammsög fint efter sig och jag är väldigt nöjd!
    2022-09-20 Verifierad kund
    Trevliga och proffsiga rätt igenom.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Supernöjd med M.M Persienner! Behövde persienner till alla fönster i min lägenhet och de svarade snabbt efter jag skickade en förfrågan. Jag valde M.M Persienner först baserat på andra kunders omdömen som alla var så positiva och sedan för att priset var ett av de bästa. De svarade snabbt och kom till mig och mätte nästan med en gång och sedan kom persiennerna inom beräknad tid och monteringen tog ingen tid alls. All kommunikation mellan mig och företaget, både via email och personligen var trevlig och effektiv. Rekommenderar M.M Persienner AB till alla som letar efter ett företag som levererar det de lovar.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Mycket bra. Kom när de skulle och resultatet blev bra. Hela processen gick snabbt och smidigt. Rekommenderas!
    2022-09-05 Verifierad kund
    Toppen bemött. Köpte en rullgardin.företaget gjorde allt som jag önskat.
    2022-09-03 Verifierad kund
    Jättefint bemötande från första samtal, måttning och installation
    2022-08-30 Verifierad kund
    Professionella! Mycket trevligt bemötande. Snabb återkoppling vid kontakt.Tog mått på plats och gav mycket goda råd.
    Levererade helt enligt överenskommelse.
    Jag är mycket nöjd och rekommenderar M.M Persienner starkt.
    2022-08-26 Verifierad kund
    Professionella som levererar det man förväntar sig i service och produkter.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Trevlig personal och snabb leverans.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Otroligt trevliga och lätt att ha göra med. Hur nöjd som helst med resultatet.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Jag köpte markis med montering av MM Persienner. Fick jättebra bemötande, snabb och korrekt kommunikation, och dessutom var de punktliga. Kunde inte önskat bättre service.
    2022-07-18 Verifierad kund
    M.M. Persienner bemötte mig på ett vänligt sätt och var mycket tydliga i sina offerter. De var professionella hantverkare, kom hem till mig och måttade på plats. Därefter återvände de och monterade persiennen med mycket gott resultat. Kommer att anlita företaget igen för framtida persiennbyten.
    2022-07-17 Verifierad kund
    Snabba, tydliga och trevliga att jobba med.
    2022-07-17 Verifierad kund
    Valde företaget efter att jag kollat in massvis med andra utifrån kommentarerna. Är verkligen jättenöjd att jag valde dem. Trevliga och noggranna och är jättenöjd med mina persienner! Rekommenderas varmt.
    2022-07-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabbt jobbat.
    2022-07-14 Verifierad kund
    Mycket trevlig kontakt i offertförfarandet, snabb leverans och montering samt bra pris på produkter av fin kvalitet!
    2022-07-09 Verifierad kund
    Väldigt professionella, trevliga och snabba. Vi är supernöjda med våra persienner. Kanon kvalitet och bra pris. Rekommenderas!
  • Linda A
    2022-07-08 Verifierad kund
    Vi köpte persienner av MM Persienner, och allt fungerade utmärkt!

Vi hade höga förväntningar eftersom vi hade sett många positiva omdömen här på reco, och vi blev inte besvikna :)

Företaget känns seriöst och de var väldigt proffsiga, och trevliga!
    De kom hit och mätte, och två veckor senare var allt klart för montering i 13 fönster. Snabbt och smidigt. Rekommenderas!
    2022-07-06 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Snabb och proffsig service och installation. Kan rekommendera denna firma.
    2022-07-06 Verifierad kund
    Superbra service! Vänliga, flexibla.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Mailade och fick snabbt svar samt offert. Suverän service och installation av trevliga hantverkare!
    2022-07-02 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande och jättefint resultat! Tack!
    2022-06-30 Verifierad kund
    Supertrevliga och gjorde ett fantastiskt jobb. Installerade plisségardiner. Rekommenderar varmt!
    2022-06-27 Verifierad kund
    Vänliga, proffsiga och ärliga!
    2022-06-26 Verifierad kund
    Köpte markiser från M.M persienner, super trevlig personal och jätte bra upplevelse från mätning till montering.
    5/5 service.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Snabb och bra service, kan starkt rekommendera 👍
    2022-06-25 Verifierad kund
    Mycket bra och snabb service!
    2022-06-17 Verifierad kund
    Mycket proffsiga, snabba och trevliga! Rekommenderas starkt!
    2022-06-17 Verifierad kund
    Seriöst, trevliga, snabba. Jag är mycket nöjd!
    2022-06-16 Verifierad kund
    We got various types of window blinds ordered and installed by MM Persienner and we got great service each time. We will definitely contact them when there is a need for more or if we move to a new place. We would definitely recommend them!
    2022-06-13 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Mpna om att hålla bra kontakt inför uppdraget. Bra utfört arbete.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Bra service vid beställa ing och leverans. Bra produktkvalité
    2022-06-11 Verifierad kund
    Otroligt proffsigt bemötande, håller vad de lovar och snabb leverans. Men framför allt: Personlig och trevliga. Rekommenderar varmt!