Haga Solskydd AB

Läs vad 2 kunder tycker om Haga Solskydd AB

• Rolf E
    Rolf E skrev om Haga Solskydd AB
    Hej
    Alla som hinner att läsa detta innan nån tar bort det, kommer att fatta vilken opålitlig firma Haga Solskydd är som inte står för monteringarna som de utför! Jag flyttade in i en bostadsrätt som jag köpt och där fanns en markis som var installerad av Haga solskydd 2014. Ringde en lokal firma för att ett väggfäste hade börjat att släppa. När de kom och tittade på detta så sa dom direkt att detta är felmonterat (fuskjobb), för få väggfästen samt för klena skruv var deras kommentar. Ringde och mailade Haga Solskydd som vägrar att ta på sig ansvaret och tänker heller inte åtgärda detta. Har nu tagit kontakt med konsumentverket, så jag får se hur det slutar. Vill bara tala om för alla som hinner läsa detta, anlita aldrig HAGA SOLSKYDD! Läs mer
  • Natalya V
    Natalya V skrev om Haga Solskydd AB
    Vi behövde persienner endast i vardagsrummet och hade problem att hitta ett foretag, som ville ta en sån "liten" beställning. Haga Solskydd rekommenderades av vår vän och vi är mycket nöjda med deras sätt att jobba: fick bra och snabbt svar på mina mejl, leverans och installation som de lovade, plus mycket prisvärt. Varmt rekommenderas!!! Läs mer

Bästa byggvaruhusen i Stockholm: