Haga Solskydd AB

4.0

4 omdömen om Haga Solskydd AB

Puja K
Skrev om Haga Solskydd AB

Fått på plats två större markiser till vår terass och allt ifrån införsäljning till montering till uppföljning har genomförts med hög service. Väldigt nöjd och rekommenderar varmt Haga Solskydd (Framförallt Kim)!

LARS K
Skrev om Haga Solskydd AB

Beställde rullgardiner, plisse och dubbla gardiner upphängda på takskena. Är allt igenom totalnöjd med produkterna men framför allt för den skickliga och trevliga personalen som var här på platsen och monterade allt. Allt gick smidigt och hur snabbt som helst, hur proffsiga som helst.

Rolf E
Skrev om Haga Solskydd AB

Hej Alla som hinner att läsa detta innan nån tar bort det, kommer att fatta vilken opålitlig firma Haga Solskydd är som inte står för monteringarna som de utför! Jag flyttade in i en bostadsrätt som jag köpt och där fanns en markis som var installerad av Haga solskydd 2014. Ringde en lokal firma för att ett väggfäste hade börjat att släppa. När de kom och tittade på detta så sa dom direkt att detta är felmonterat (fuskjobb), för få väggfästen samt för klena skruv var deras kommentar. Ringde och mailade Haga Solskydd som...

Natalya V
Skrev om Haga Solskydd AB

Vi behövde persienner endast i vardagsrummet och hade problem att hitta ett foretag, som ville ta en sån "liten" beställning. Haga Solskydd rekommenderades av vår vän och vi är mycket nöjda med deras sätt att jobba: fick bra och snabbt svar på mina mejl, leverans och installation som de lovade, plus mycket prisvärt. Varmt rekommenderas!!!