Moogio Stockholm

Moogio Stockholm

En del av Moogio moogio.se
  • BadgeFourYears
4.5

Välkommen till Moogio Stockholm! På Ritarslingan 24-26 i Täby hittar du Moogio Stockholm. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Stockholm med omnejd. År 2007 slog vi upp portarna till vår butik i Täby och sedan dess har vi haft många nöjda kunder - både privata och företagskunder. Som experter på solskydd erbjuder...

264 omdömen om Moogio Stockholm

Sedan starten hos Reco 2021

Per W
Skrev om Moogio Stockholm

Det blev bra tillslut, men det var konstigt att det inte gick att installera manuella markiser.

Leif-richard Wilhelm E
Skrev om Moogio Stockholm

Hade problem med ett par solgardiner i villan.Man kom och inspekterade vad som skulle göras. Man återkom kom senare och fixade en gardin som hängt sig.Den andra kunde inte åtgärdas då plankan den var fäst vid hade ruttnat och måste bytas.Detta är inget de vill/kan göra.jag kan acceptera att vi behöver en snickare till detta. Det jag inte gillade vara att samtidigt med räkningen kom en offert på arbetet.Den senare hade jag aldrig sett.Denna innehöll reparation av gardin som hängt sig och uppfästning av gardin som inte...

Gunnel J
Skrev om Moogio Stockholm

Jag blev väl bemött och det var enkelt att beställa det jag behövde.

Johan E
Skrev om Moogio Stockholm

Snabb och proffsigt bemötande :-)

Svar från Moogio Stockholm

Hej Johan, stort tack för det fina omdömet och ha en härlig vår! Varmt välkommen åter! //Carina

Christer J
Skrev om Moogio Stockholm

väldigt bra hjälp med snabba svar via e-post. Den del vi behövde tog lite tid att beställa, men nu så är den på plats

Svar från Moogio Stockholm

Hej Christer, vad roligt att höra att allt är på plats och fungerar nu! Ha en riktig fin vår och välkommen åter! //Carina

Anders G
Skrev om Moogio Stockholm

Allt fungerade fint och markisen är också fin

Svar från Moogio Stockholm

Hej Anders, Toppen! Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! :-) Hoppas nu att du får stor nytta av markisen framöver. //Carina

Elisabet A
Skrev om Moogio Stockholm

Trevligt benötande och snabbt! Fixade dragband till markis.

Carina Moogio S gillar detta

Hej Elisabeth, stort tack för det fina omdömet och ha en Glad Påsk! //Carina

Morad K
Skrev om Moogio Stockholm

Trevligt bemötande. Jag köpte persienner. Jag är nöjd.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Morad, Härligt att allt fungerade som det ska. Stort tack för det fina omdömet och varmt välkommen åter! //Carina

Irene O
Skrev om Moogio Stockholm

Moogio ger snabba svar och har bra service.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Irene, tack för att du tog dig tid att svara! :-) Varmt välkommen åter! //Carina

Ingvar D
Skrev om Moogio Stockholm

Allt fungerade bra från hembesök till montering. Kan rekommendera Moogio.

Hej Ingvar, Tack snälla för det fina omdömet och varmt välkommen åter! //Carina

Niki K
Skrev om Moogio Stockholm

Jag kontaktade Moogio per mejl med frågor om markiser till uteplatsen . Fick svar inom kort . Proffesionellt bemötande av Jonathan . Trots att jag hade gjort fel med bekräftelse om vårt första möte var han artig , trevlig och dessutom flexibel för att åtgärda problemet . Jag fick snabba svar och råd med alla mina frågor på plats . Jonathan hade bra förslag som passade vårt behov . Jag erkänner att jag inte hade stora förväntningar pga tidigare erfarenhet från kundservice från andra företag här i Stockholm men hela Moogio...

Svar från Moogio Stockholm

Hej Niki, såå roligt att höra! :-) Jag ska förmedla detta till Jonathan och önskar dig en solig sommar så att ni får nytta av markisen! Varmt välkommen åter! //Carina

Jan M
Skrev om Moogio Stockholm

Lyhörda med mycket god servicevilja!

Svar från Moogio Stockholm

Hej Jan, härligt att höra!! :-) Tack för det fina omdömet och välkommen åter! //Carina

Mats L
Skrev om Moogio Stockholm

Mycket professionellt och snabbt bemötande och utförande av offert och order.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Mats, stort tack för omdömet och varmt välkommen åter! //Carina

Peter A

Beställde persienner. Bra pris och snabb leverans. Trevlig personal

Svar från Moogio Stockholm

Hej Peter, det var roligt att höra! Ha det nu så bra och varmt välkommen åter! //Carina

Klaus J
Skrev om Moogio Stockholm

Utförde beställd åtgärd snabbt och till full belåtenhet

Svar från Moogio Stockholm

Hej Klaus, tack för omdömet och så roligt att ni är nöjda!! Varmt välkommen åter! //Carina

Carina B
Skrev om Moogio Stockholm

Snabba att leverera och bra att ha att göra med.Vi supernöjda med leverans o monteringen.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Carina, härligt att allt flöt på och att du är nöjd. Stort tack för det fina omdömet och varmt välkommen åter!! //Carina

Monika E
Skrev om Moogio Stockholm

Beställde rullgardiner, gardiner samt montering och fick det jag förväntade mig. Det var inte heller lång väntetid.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Monika, tack för det fina omdömet och toppen att allt fungerade som det ska! Varmt välkommen åter! //Carina

Studiefrämjandet R
Skrev om Moogio Stockholm

Toppenbra och snabb service. Rekommenderar er varmt!

Ingrid C
Skrev om Moogio Stockholm

Moogio är vänliga och snabba. Duktiga på sitt helt enkelt.

Ingela M
Skrev om Moogio Stockholm

Bra helt igenom! Från butiksbesök till mätning och uppsättning. Lite dyrt förstås, men der visste jag ju när jag beställde. Snygga gardiner.

Jan T
Skrev om Moogio Stockholm

Mycket bra från start till slut.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Jan, tack för det fina omdömet och så roligt att ni är nöjda! Varmt välkommen åter! //Carina

Mattias U
Skrev om Moogio Stockholm

Köpte måttbeställda rullgardiner och gardinskenor. Bra service och rådgivning på plats. Snabb leverans och allt var rätt enligt beställning och förväntningar.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Mattias, stort tack för ett fint omdöme och god fortsättning på det nya året! :-) //Carina

Construera Sverige A
Skrev om Moogio Stockholm

Trevligt bemötande och proffsigt utförda arbeten.

Henrik D
Skrev om Moogio Stockholm

Väldigt professionellt bemötande och utförande. Väldigt nöjda

Svar från Moogio Stockholm

Hej Henrik, härligt att allt flöt på och att du är nöjd. Stort tack för det fina omdömet och varmt välkommen åter!! //Carina

Patrik L
Skrev om Moogio Stockholm

Vi fick fin-fin hjälp och är jättenöjda med Moogio!

Svar från Moogio Stockholm

Hej Patrik, Stort tack för det fina omdömet och vad roligt att allt fungerade som det ska. Ha en god fortsättning på det nya året och varmt välkommen åter! //Carina

Pontus E
Skrev om Moogio Stockholm

Bra support vid val av rullgardin Utmärkt leverans och montering

Svar från Moogio Stockholm

Hej Pontus, tack för det fina omdömet och så roligt att ni är nöjda! Varmt välkommen åter! //Carina

Torsten L
Skrev om Moogio Stockholm

Bra bemötande, rimliga priser och punktlighet när det gäller tid för arbetet.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Torsten, tack för att du tog dig tid att svara och härligt att du är nöjd! Ha en riktigt fin 1:a adventshelg och varmt välkommen åter! //Carina

Eva B

Snabbt och bra.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Eva, vad roligt att du är nöjd!!! :-) Varmt välkommen åter och ha en fin advent. //Carina

Elisabeth N
Skrev om Moogio Stockholm

Allt har fungerat perfekt med både med beställningen och monteringen.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Elisabeth, det var roligt att höra! Ha det nu så bra och varmt välkommen åter! //Carina

Per-Erik O
Skrev om Moogio Stockholm

Bra service. Nöjd! Markisen var fin enligt önskemål.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Per-Erik, härligt att allt flöt på och att du är nöjd. Stort tack för det fina omdömet och varmt välkommen åter!! //Carina

Lotta K
Skrev om Moogio Stockholm

Snabba, lyhörda och tillmötesgående. Arbetet utfört enligt våra önskemål, vi är nöjda.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Lotta, det var roligt att höra, - stort tack för det fina omdömet och varmt välkommen åter! Ha en jättebra vecka! //Carina

Gurpreet S
Skrev om Moogio Stockholm

Gjorde ett stort köp, persienner, plissegardiner samt rullgardiner. Jag hade hundratals frågor om produkter och installation under ett antal månader då jag besökte deras butik i Täby många gånger för att få råd. Säljaren Jonathan har stor kompetens om produkter plus enorm tålamod att svara på alla mina frågor och guida mig hela vägen. Så jag har inget annat än väldigt mycket beröm för honom och hela upplevelsen. I helheten har de mycket bra kvalitet på produkter, trevligt bemötande, kompetens, snabb och professionell service. Kan mycket varmt rekommendera Moogio Täby!

Svar från Moogio Stockholm

Hej, stort tack för det fina omdömet!! :-) Jag ska framföra detta till Jonathan. Ha en fin vecka och varmt välkommen åter!! //Carina

Gösta L
Skrev om Moogio Stockholm

Lätt/enkelt att få hjälp att skaffa de markiser jag behövde. Däremot ger jag inte mycket för montörerna som utförde markisbytet. Bemötte knappast tilltal, arroganta och nonschalanta. Ifrågasätter dessutom att de inte ersatte de markislås som skyddar mot kraftig vind utan bara strödde dem på tjärpappstaket och trampade ner dem i pappen. Hade varit enkla att sätta dit i samband med montaget för att skydda i det utsatta läge markiserna befinner sig.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Gösta, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Toppen om du kontaktar säljaren så vi kan reda ut vad som hände. Ha en fin vecka och varmt välkommen åter! //Carina

Claes-Olov E
Skrev om Moogio Stockholm

Allt fungerade mycket bra. Jag är helnöjd. Kan rekommendera att använda dem.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Claes-Olov, härligt att höra!! :-) Tack för det fina omdömet och välkommen åter! //Carina

Agneta L
Skrev om Moogio Stockholm

Lätt att montera själva och gardinerna blev precis som vi tänkt oss!

Svar från Moogio Stockholm

Hej Agneta, vad fint att höra att ni är nöjda!! Stort tack för det fina omdömet och varmt välkommen åter.! //Carina

Tommy S
Skrev om Moogio Stockholm

Bra bemött men lite lång behandlingstid på reparationen, troligen inte Moogis fel??

Svar från Moogio Stockholm

Hej Tommy, tack för det fina omdömet trots väntetiden. Ha en fin vecka och varmt välkommen åter! //Carina

Ola J
Skrev om Moogio Stockholm

Trevligt showroom där allt finns. Bra säljare som kommer med bra tips men inte tycker på. Snabb leveerans.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Ola, vad roligt att du är nöjd!!! :-) Varmt välkommen åter och ha en fin höst. //Carina

Kerstin A
Skrev om Moogio Stockholm

Vi blev väl bemötta, alltid trevliga. Leverans och uppsättning av tre fönstermarkiser blev mycket bra. Vi är mycket nöjda.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Kerstin, tack för det fina omdömet och så roligt att ni är nöjda! Varmt välkommen åter! //Carina

Daniel S
Skrev om Moogio Stockholm

Först och fråmst hade de öppet när behovet av markiser kändes; nämligen i augusti. Bra dialog, OK priser och montering. Möjligen hade info från beställning till montering kunnat vara något bättre.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Daniel, tack för att du tog dig tid att svara och vi tar till oss din åsikt ang bättre information. :-) Ha nu en riktigt fin höst och varmt välkommen åter! //Carina

Staffan G
Skrev om Moogio Stockholm

Ordning och reda, bra bemötande.

Hej Staffan, stort tack för det fina omdömet! :-) Ha det så fint! //Carina

?
Skrev om Moogio Stockholm

Aldrig några problem med hur det skulle betalas. Vissa delar var traisga vid leverens (gick fortfarande att använa markisen) och Moogio fakturerade bara halva leveransen. Efter komplettering kom faktura på resterande summa. Greforna fungerar som de ska. Det enda som drar ner från fem till fyra är att det tog ganska lång tid innan allt var fixat. Men det tror jag inte var Moogios fel utan det låg hos deras underleverantör.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Mikael, tack för att du tog dig tid att svara och ledsen för förseningen! Ha en fin höst och varmt välkommen åter! //Carina

Lotta H
Skrev om Moogio Stockholm

Dålig info, misslyckat köp. Borde fått tydlig info om att den valda plissén inte lämpar sig för mörkläggning av sovrummet trots att tyget var helt mörkläggande. Glipor uppe och framför allt nedtill gör den i princip värdelös. Fick veta skulle ha visst ljusinsläpp men det brukar de flesta gardiner ha så ett tydligt "välj något annat, det finns bättre lösningar" hade behövts. 6000 kr, ingen retur möjlig.

Maria M
Skrev om Moogio Stockholm

Bra feedback på frågor o leverans - funkar alltid o mycket bra killar som monterar

Svar från Moogio Stockholm

Hej Maria, härligt att höra! :-) Hoppas att du får bra nytta av dina produkter och har en härlig höst! Välkommen åter! //Carina

Stefan H
Skrev om Moogio Stockholm

Bra produkt, levererad enligt ök och snabbt monterad.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Stefan, stort tack för det fina omdömet och vad roligt att allt fungerade som det ska. Ha en fin höst och varmt välkommen åter! //Carina

Lars F
Skrev om Moogio Stockholm

Allt ok rakt igenom! Det räcker tycker jag.

Hej Lars, tack för omdömet och varmt välkommen åter! Ha en fin helg! //Carina

Björn B
Skrev om Moogio Stockholm

Bra o trevligt o professionellt bemötande. Bra produkter. Som fungerar enligt löften. Osäkra o lååånga leveranstider inkl förseningar - stort minus! Proffsiga installatörer. Moogio bör erbjuda även elinstallationen för att vara komplett. Köpt rullgardiner o vertikalmarkiser.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Björn, tack för omdömet. Ledsen för förseningarna men bra att du i övrigt är nöjd! Ha en fin höst! //Carina

Joakim J
Skrev om Moogio Stockholm

Helt enkelt en mycket bra upplevelse, från första besöket i butiken i Täby till beställningen och till slut monteringen. Trevlig personal, en tydlig process vid beställning, och snygga gardiner vilket kanske är det viktigaste i slutändan.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Joakim, Låter toppen! Stort tack för det fina omdömet och varmt välkommen åter! Ha en fin höst!! //Carina

Alexandra F
Skrev om Moogio Stockholm

Vi är mycket nöjda . Allt blev som vi tänkt oss. Lamellgardiner och rullgardiner har gjort vårt boende lättare att anpassa till ljus och mörker. Vi fick förändringen genomförd av skickliga och lyssnande snickare som även hjälpte till med en del förändringar i anslutningen, hyllor mm!

Svar från Moogio Stockholm

Hej Alexandra, härligt att allt flöt på och att ni är nöjda. Stort tack för det fina omdömet och varmt välkomna åter!! //Carina

Robert P
Skrev om Moogio Stockholm

Beställning gjordes i april, Leveransen är inte genomförd i sin helhet än. Installatörer hade ej kompetens att installera anläggningen. Sen kan jag tycka att elektrikerkompetens var finnas för den typ av produkter man säljer

Svar från Moogio Stockholm

Hej Robert, Ledsen att det har dragit ut på tiden pga förseningar vid leverans samt missförstånd i kommunikationen. Hoppas nu att du är nöjd och får stor nytta av din fina Pergola framöver. Skulle det behövas så är du varmt välkommen att höra av dig till oss igen! Ha en fin höst! //Carina

Berit T
Skrev om Moogio Stockholm

Mycket bra..trevlig och proffsiga säljare och montörer.

Svar från Moogio Stockholm

Hej Berit, vad roligt att du är nöjd, - stort tack för det fina omdömet och varmt välkommen åter! Allt gott! //Carina