En del av Moogio - moogio.se
Välkommen till Moogio Stockholm!

På Ritarslingan 24-26 i Täby hittar du Moogio Stockholm. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Stockholm med omnejd. År 2007 slog vi upp portarna till vår butik i Täby och sedan dess har vi haft många nöjda kunder - både privata och företagskunder.

Som experter på solskydd erbjuder vi ett stort utbud av solskydd, markiser, gardiner och persienner. Vi som jobbar här heter Ingemar, Henric och Niclas och välkomnar dig till vår butik. Vi gör även hembesök för dig som vill visa hur det ser ut på plats.

Läs vad 22 kunder tycker om Moogio Stockholm 2

2021-11-24
    Hade bäst pris. Och levererade på utlovad tid.
    2021-11-18
    Fungerade fint från början till slut.
    2021-11-16
    Bra bemötande.
    Höll INTE det vi var överens om som skulle ingå i leveransen, tak-skyddet, fick betala extra efter uppgjort pris.
    Köpte väggmarkis.
    2021-11-12
    Bra bemötande och när det blev lite fel upplevde jag att man ville rätta till det hela på ett juste sätt!
    2021-11-11
    alt perfekt , gardiner funkar bra ( de har inte gjort so från början , de behövde byta de) men nu det funkar sedan ca. 5 månader
    2021-11-10
    Proffsigt företag med trevlig och engagerad personal i Täby som hjälpt oss med luxaflex duettgardiner och rullgardiner i hela vårt nybyggda hus i Vallentuna. Allt från hembesök med måttagning, hjälp med materialval och slutlig montering har fungerat felfritt. Rekommenderas!
    2021-11-08
    Proffsigt bemötande och perfekt installation.
    2021-11-06
    Familjeföretag med en väldigt kundvänlig approach. Gör hembesök för konsultation. Snabba svar. Vi har varit väldigt nöjda.
    2021-11-03
    Trevligt bemötande och bra produkter.
    2021-10-28
    At best ok, men kasst att Ral färgen på markisens helkassett uppfattas som vit, vs ljust gul som var avsikten och. Kasst att det inte tydligare framkom att installationen ej inkl el. Slutligen kasst att de infravärmare man säljer ej har inbyggd timer. Särskilt mot bakgrund av att man vill profilera sig som en high end leverantör. Kasst oxå att man inte tog med sig Ral karta som avtalat, vid installation av infravärme.
    Hej Anders, Tack för din åsikt här. När det gäller RAL-färgen så har jag svårt att ta emot kritiken dock. Du fick låna RAL-karta av oss och välja färg själv. Jag sa tidigt att när det gäller färgen kan vi ej råda vilken för det är så personligt vad man tycker passar eller inte. RAL-färgen på din markis är den du har valt, det har vi ju dubbelkollat.
    När det gäller el-installationen tar jag gärna emot tips hur vi skall göra för det inte skall missas igen, Jag nämnde det när jag va hos dig första gången, sedan har det stått på alla offerter du har fått, orderbekräftelse samt faktura svart på vit i text??

När det gäller värmarna så har ingen av våra värmare inbyggd timer utan styrs med fjärrkontroll eller bluetooth. Hade du påtalat att det va med timer du ville ha så hade vi självklart informerat dig om detta.
    2021-10-28
    Proffsigt och vänligt bemötande. Höll vad som lovats. Bra produkter. Kort sagt femstjärnigt.
  • Göran H
    skrev om Moogio Stockholm
    2021-10-28
    Väldigt serviceminded och snabba att återkoppla.
    2021-10-28
    Jag är väldigt nöjd med Moogio vid införsäljningen och rådgivning men är däremot inte nöjd med den anlitade firman Moogio anlitade för monteringen. De spräckte gipsskivan på innerväggen när de skulle borra igenom väggen och städade inte efter sig…..
    2021-10-27
    Proffsigt bemötande.Mycket nöjd
    2021-10-27
    Bra bemötande, uppfyllda förväntningar av våra nya markiser som fick ersätta de som gjort sitt i väder och vind. Försenad leverans dock, men den som väntar på något gott,,
    2021-10-26
    Min man och jag blev väl bemötta vid varje besök. Inget tjafs men proffsigt och vänligt.
    Vi hade inga förväntningar, hade just flyttat till nyproduktion och behövde precis allt. Det fanns jätte mycket att välja på där i Arninge men vi fick allt förklarat för oss.
    Vi har köpt gardinstänger, rullgardiner, balkong skydd, Luxaflex mm. Allt detta har installerats punktligt och korrekt.
  • 2021-10-21
    På ett vänligt och proffsit sätt.

Stora förväntningar vilket också uppnåddes

Mycket bra köp av rullgardiner inklusive montering vid fönster.
    2021-10-21
    Vi anlitade Moogio i Täby och har fått ett utmärkt bemötande från första telefonkontakten till slutgiltiga leveransen.
    Vi är mycket nöjda med Moogio och den markis de levererade.
    2021-10-20
    Proffsigt bemötande, hög kvalitet i leverans och produkt
    2021-10-14
    Väldigt bra bemötande .
    Mycket nöjd med leveransen.
    2021-10-09
    Vi köpte solskydd och gardiner till alla fönster när vi flyttade in i vår nya lägenhet av Moogio.
    Vi är mycket nöjda med deras kvalitet produkter och deras service och bemötande av allt från köp till färdig montering.
    Vi rekommenderar därför varmt Moogio butiken i Täby😊🙏🏻
    2021-10-09
    Positivt bemötande. Snabb service och kunde åtgärda felet på vår gamla markis.
    Vi kommer återkomma till dem och har tipsad andra.