Alla kategorier Markiser Stockholms län Haninge Antman&Nyström Solskydd

Antman&Nyström Solskydd

Krogtäppan 127, 137 68 Jordbro — Visa karta

Antman & Nyström Solskydd – Allt inom solskydd!

Självklart ska ditt solskydd fylla sin funktion, men vi vill också att det ska vara vackert att titta på. Oavsett om det gäller in- eller utvändiga solskydd har vi en lösning som passar dig. Markiser, gardiner, rullgardiner, lamellgardiner, plisséer, duetter, persienner och träpersienner m.m. är ett urval av vad vi kan erbjuda dig.

Med över 40 års yrkeserfarenhet och ett antal certifierade montörer anslutna till oss ger vi dig korrekt monterade solskydd. Helt anpassade efter ditt behov. Vi är medlemmar i Solskyddsförbundet vilket ger dig garanti för ett tryggt köp.

Läs vad våra kunder tycker här, och tveka inte att höra av dig om du har några frågor!

Läs vad 11 kunder tycker om Antman&Nyström Solskydd

• Marie M
    Marie M skrev om Antman&Nyström Solskydd
    Ett professionellt företag som jag verkligen kan rekommendera. Allt har rullat på från "ax till limpa". Förutom det personliga och trevliga bemötande har jag också fått rådgivning vid mina inköp. Genomförandet har fungerat perfekt och motsvarat mina förväntningar. Tryggt helt enkelt. Jag köpte för ett år sedan rullgardiner, gardinbeslag och gardiner. Nu är jag på gång igen med nya projekt i mitt hem och då är det självklart för mig att vända mig till Antman & Nyström. Läs mer
  • Ulla Ö
    Ulla Ö skrev om Antman&Nyström Solskydd
    Högsta betyg för ett företag som skött sina uppdrag perfekt. Lena Antman har tagit sig tid att ge råd angående färg och kvalité på tyger och material. Montering har också skötts perfekt och punktligt av Antonio . Mitt hem har blivit mycket trivsammare med effektiva solskydd , rullgardiner och vackra draperier . I framtiden kommer jag att anlita Antman & Nyström och kan utan förbehåll rekommendera detta företag .Ulla Öhman Läs mer
  • Annica J
    Annica J skrev om Antman&Nyström Solskydd
    Vi behövde solskydd till vårt rum med stora fönster i söderläge. Kontaktade Antman & Nyström Solskydd som kom hem och tittade. De måttade för lamellgardiner som är superbra. Märks att det är bra kvalitet. När vi sedan skulle köpa nya markiser tvekade vi inte att anlita Antman & Nyström Solskydd igen.
    Vi är mycket nöjda med bemötande och kvalitet på produkterna. Läs mer
  • Mona S
    Mona S skrev om Antman&Nyström Solskydd
    Vi har köpt markiser av Lena Antman i 14 år och alltid blivit väl bemötta.
    Dom ställer alltid upp. Läs mer
  • Linda N
    Linda N skrev om Antman&Nyström Solskydd
    Alltid professionell och trevlig service! Läs mer
  • Rigmor R
    Rigmor R skrev om Antman&Nyström Solskydd
    Markisuppsättning som gjordes på ett alldeles utmärkt bra sätt. Snabbt jobbat och trevligt bemötande. Läs mer
  • Ingrid T
    Ingrid T skrev om Antman&Nyström Solskydd
    Utmärkt proffsig service och hög kvalite på produkten som var skuggardiner för balkong och fönster. Läs mer
  • Hrund S
    Hrund S skrev om Antman&Nyström Solskydd
    Bra bemötande, är nöjd aaaaaaaaaaaaaaa Läs mer
  • Åsa G
    Åsa G skrev om Antman&Nyström Solskydd
    Vi har anlitat Antman & Nyström både när vi bodde i hus och nu i lägenhet. Proffsiga, personliga och punktliga! Lena Antman är en klippa i gardin- och markisdjumgeln att lita på! Läs mer
  • Eman K
    Eman K skrev om Antman&Nyström Solskydd
    Är mycket nöjd med mina wave gardiner som är beställda av Antman & Nyström. Dem får top betyg av mig. Med deras tjänster liksom att komma hem med tyg val, ta mått, installera görs med top qvalitet. Läs mer
  • Moa H
    Moa H skrev om Antman&Nyström Solskydd
    Antman & Nyström har sytt upp gardiner till vårt hus vid två tillfällen och vi är jättenöjda. Stort utbud av tyger, bra service, snygg montering och jättefina gardiner. Vi kan varmt rekommendera dem! Läs mer

Krogtäppan 127, 137 68 Jordbro