Nacka markis & persienn AB

Nacka markis & persienn AB

Välkommen till Nacka markis & persienn AB!

I över 40 år har vi levererat och monterat solskydd och persienner i Stockholm med omnejd.
Vi hjälper dig såväl privatperson som företag att hitta den rätta lösningen för dig. Inga uppdrag är för små eller stora för oss.

Hos oss på Nacka markis & persienn AB hittar du alla möjliga typer av markiser och persienner såsom plissegardin, lamellgardin, rullgardin, fönstermarkis, terrassmarkis, balkongmarkis, vertikalmarkis, korgmarkis, sidomarkis, restaurangmarkis med mera.

Kontakta gärna oss om du är intresserad av att få ett kostnadsfritt hembesök där vi tillsammans går igenom vilken produkt som blir bäst för dig.

Läs vad 146 kunder tycker om Nacka markis & persienn AB 2

2021-09-25
    Special installation av 4 m markis uppsatt på taket.. pga låg takhöjd..
    allt fungerade kanon.. motorstyrd underlättar användandet.. ser fram emot soliga dagar..
    2021-09-23
    De var proffsiga och erfarna montörer som såg till att jobbet blev väl utfört. Bra bemötande.
    2021-09-23
    Vänligt och proffsigt från börja till slut - och enligt plan
    2021-09-23
    Har tagit hjälp två gånger nu med persienner och markiser till huset. Bra priser och snabb återkoppling vid beställning. Håller tider och snabb och smidig montering.Mycket trevligt bemötande!
    Rekommenderas!
    2021-09-03
    Trevligt bemötande som resulterade i en snygg o snabb montering av markisen trots att markisen satt svårt/högt.

Kommer anlita Nacka markis igen.
    2021-08-24
    Proffsigt, snyggt och trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera Nacka markis och persienn AB.
    2021-08-19
    Mycket bra och pålitliga samt trevlig montör.
    Solveig
    2021-08-18
    Nacka markis & persienn är en kundfokuserat organisation. De kom snabbt ut på plats, gav råd samt måttade upp 2 markiser på en huvud- resp komplementbyggnad. Jobbet gjordes på utsatt datum och med utlovad kvalitet till ett rimligt pris.
    2021-08-17
    Trevliga, ordentliga och snabba!
    2021-08-16
    Det blev jättebra och persiennerna passade
    allihopa jag är jättenöjd
    2021-08-10
    Snabb hjälp när den behövdes.
    2021-07-20
    Professionellt, kunnigt, trevligt och snabbt.
    2021-07-11
    Mycket nöjda med markiserna samt bemötandet! Proffsiga och super trevliga! Det blev en försening pga deras leverantör pga corona och leveranserna men situationen hanterades fint av Otto och vi kände att de gjorde det de kunde för att snabba på processen. Fixade allt snabbt och fint. Rekommenderas varmt!
    2021-07-08
    Bra genomfört
    Bra kvalitet
    ………………………..,,……………,,
    2021-07-07
    Mycket trevliga, snabba och professionella! Kan starkt rekommendera dem och kommer definitivt anlita dem igen om jag behöver byta markis igen.
    2021-07-07
    Bemötandet var mycket gott, trevligt och proffsigt. Nacka markis och persienn kom snabbt ut och mätte de markiser som skulle bytas. Trots semestertider var nya markiser på plats i god tid. Är mycket nöjd på alla sätt!
    2021-07-05
    Trevliga och proffsiga!! Kan verkligen rekommendera dem!
    2021-06-30
    Bra service och leverans.
    Super trevlig personal
    2021-06-30
    Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande från början till slut. Tydlig kommunikation avseende offert och beskrivning av produkterna. Höll utlovad leveranstid och jag är mycket nöjd med slutresultatet nu när markisen är monterad. Jag kan verkligen rekommendera Nacka markis & persienn.
    2021-06-24
    Trevliga, snabba, tillmötesgående, helt enkelt ett bra företag med bra service!
    2021-06-23
    Lvererade enligt löfte. Trevlig och hjälpsamma montörer.
  • Lina Therése N
    skrev om Nacka markis & persienn AB
    2021-06-22
    Trevliga, snabba och proffsiga. Precis vad man vill ha när det kommer till persienner. Kommer att anlita dem igen.
    2021-06-13
    Alltid trevliga, tillmötesgående o punktliga. Lite längre leveranstid utom deras kontroll men det kompenserades. Rekommenderas väl!
    2021-06-13
    Supernöjd med allt! Bemötande, installation
    2021-06-12
    Snabbt o bra utfört arbete. Inga problem👍🥂
    2021-06-12
    Blev mycket vänligt bemött. Höll den leveranstid som utlovats. Är mycket nöjd med uppsättningen av den altanmarkis som jag beställt.
    2021-06-11
    Kompetenta oxh trevligt bemötande. Inget att anmärka på, allt blev jättebra!
    2021-06-11
    Snabbt, smidigt och utan krångel. Supernöjd!
    2021-06-11
    Mycket bra service och trevligt bemötande.
    Bra löpande information om lev.status gällande min beställning av persienner och mörkläggnings gardiner.
    2021-06-11
    Trevliga, proffsiga, svarar snabbt. Inger förtroende.
    2021-05-24
    Proffsiga, snabba, levererade vad som efterfrågades, kom med egna förslag på förbättringar/montering och höll sig bra mellan offert och slutpris. Kan varmt rekommendera!
    2021-05-23
    Snabb och professionell hjälp till ett bra pris!
    2021-05-23
    Fick utmärkt hjälp att installera persienner i min lägenhet. Fick snabba svar på den initiala kontakten och när persiennerna levererades kom de snabbt och monterade upp dem.
    2021-05-23
    Balkong markis. Proffsiga & trevliga.
  • Magnus M
    skrev om Nacka markis & persienn AB
    2021-05-22
    Trevliga, kvalietsfokuserade o snabba. Kommer använda dem igen om behov uppstår.
    2021-05-22
    Tydliga, snabba och kompetenta.
    2021-05-21
    Tog hem tre företag för att få offerter och jämföra. Nacka Markis & Persienn gav ett väldigt bra intryck från start och hade en bra balans mellan bra produkter och ett rimligt pris.

Valde att beställa persienner och gardinskena från dem. De höll leveranstiden och monteringen funkade perfekt.

Jag har bara positivt att säga. Proffsigt företag som levde upp till förväntningarna.
    2021-05-21
    Bytte markisväv och fick nya teleskopben installerade, bra kommunikation, snabb leverans och grymt bemötande av Nacka markis och persienn.
    2021-05-21
    Stor terass markis monterad på 5:e vån på Södermalm i Stockholm.
    Justering av gamla dragbamd i befintliga markiser.
    Allt arbete från måtttagning till montering skedde på ett professionellt sätt.
    Trevliga killar. Bra resultat - rekommenderas varmt.
    2021-05-21
    Bra bemötande de var trevliga och flexibla, serviceinriktade! Bra priser!
    2021-05-21
    Kontaktade dem för att jag behövde persienner i tvåglasfönster. Allt från mätning, offert och installation gick perfekt. Mkt proffesionella och trevliga. Kan varmt rekommendera den här firman.
    2021-05-21
    Jag har anlitat dem tre ggr både för markis och persienner. Mycket god service, hjälpsamma, rimligt pris. Mycket nöjd!
    2021-05-21
    Toppen bra! Snabba, punktliga och trevliga. Mycket nöjd.
    2021-05-21
    Vi behövde byta till en ny rulle duk i vår terassmarkis och letade efter en leverantör i närheten. Efter lite sökande på internet hittade vi tre leverantörer som vi kunde kontakta via webben. Nacka Markis & Persienn kom ut bäst av de tre vi kontaktade, de hade ett bra sortiment, bra hemsida, snabbt svar och bra priser. Trevlig serviceminded personal och snabb leverans gjorde oss klart nöjda med Nacka Markis & Persienn service och den nya markisduken!
    2021-04-14
    Bra o snabb service. Bra bemötande. Mkt nöjd.
    2021-04-14
    Jag fick ett mycket trevligt bemötande, både i telefonen och personligen. Jobbade snabbt och snyggt 👍🙏. Har redan rekommenderat er
    2021-04-14
    Proffesionellt och trevligt bemötande.
    2021-04-07
    Superbra service och trevliga hantverkare. Vi är jättenöjda med allt.
    2021-04-05
    Beställde i höstas två markiser och önskade få dem monterade nu på vårkanten, vilket företaget gick med på. Jag har under hela processen blivit trevligt och sakligt bemött.

Eftersom vädret just nu inte har givit tillfälle att i större utsträckning dra nytta av markiserna, får det omdömet vänta.

Vad gäller montering och hållbarhet kan endast tiden utvisa hur bra/mindre bra det har varit.

Men så här långt är jag mycket nöjd.
    2021-04-04
    Uppsättning av markis med byggställning på balkong. Hela jobbet utfördes utomordentligt bra av mycket duktiga ,och trevliga killar. Jag är mycket nöjd.