Nacka markis & persienn AB

Nacka markis & persienn AB

nackamarkis.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Nacka markis & persienn AB! I över 40 år har vi levererat och monterat solskydd och persienner i Stockholm med omnejd. Vi hjälper dig såväl privatperson som företag att hitta den rätta lösningen för dig. Inga uppdrag är för små eller stora för oss. Hos oss på Nacka markis & persienn AB hittar du alla möjliga...

336 omdömen om Nacka markis & persienn AB

Sedan starten hos Reco 2019

Maud P
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Hej! Beställt ny kappa till befintlig markis. Fick hjälp med hur jag skulle tänka och ett mycket trevligt bemötande.

Qi Z
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Bra bemötande och service. Snabb leverans.

Stockholm A
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Allt foinkar det som ska. Vi är nöjda.

Åse L
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Bra bemötande och snabb leverans och montering av persiennerna.

Jesper R
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Fick en offert med flera olika alternativ så jag själva kunde avgöra vilken nivå jag ville beställa. Bra kommunikationen under processen och en snygg installation med trevlig personal.

Marcus K

Trevliga och snabb kommunikation

Anna V
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Trevligt bemötande o bra service.

Ralf S
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Snabb och personlig service av ypperlig kvalité! Kan varmt rekommenderas!

Leif J
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Proffsiga, snabb leverans från mätning av persienner till uppsättning. Billiga, jämförde mot en annan firma. 2000kr billigare.

Fanny M
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Så proffsigt o smidigt bemötande.

Björn Å
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Snabba och effektiva, enkla att ha att göra med.

Carina C
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Så himla bra. Bra kontakt från början till slut. Klara besked . Bra resultat. Superduper trevlig installatör.

Kajsa P

Allt gick snabbt, lättsamt och bra jobb. Mvh Kajsa Pöntinen

Pehr G
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Kom snabbt och mätte och var snabba och flexibla med att hitta en tid för montering. Håller vad de lovar.

Christoffer S
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Snabba, trevliga och duktiga. Rekommenderas.

Maria
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Fick nya persienner monterade. Allt gick bra och smidigt, från beställning till montering. Trevligt bemötande. kan rekommenderas.

Sandra A
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Mycket kompetenta, trevliga och service på hög nivå. Rekommenderar starkt!

Anna Q
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Snabba svar och väldigt snabb tid. Trevligt och gott bemötande. Rekommenderas varmt.

Tuva M
Skrev om Nacka markis & persienn AB

OM..., letar ni efter ett företag som kan sin sak, som har bra dialog ifrån början till utförd tjänst, som gör kvalitativa montage med kvalitetsprodukter? tveka inte att anlita Nacka Markis & Persienn AB!. Ägaren Otto är fenomenal att ha kontakt med.... :). Jag har anlitat Otto vid 4 olika tillfällen på 3,5 år, persienn byten och montage av insynsskydds gardiner med skenor. Senaste montaget av en sådan var dessutom med motor och fjärrkontroll. Ronnie(Stockholm)

Britt F

Snabb hjälp. Otroligt proffsigt bemötande. Vänligt

Jan K
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Snabbt utfört och faktura enligt offert.

Leena U
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Mycket nöjd med både bemötandet och nya persienner!

Camilo S
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Perfekt utfört och väldigt bra bemötande!

Hans H
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Trevligt bemötande. Snabbt och professionellt arbete, allt inom utlovad tidsplan!

Vera R
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Köpt en markis till ovanvåningen. Snabb återkoppling med offert och leverans, trevligt bemötande och egna förslag på vad som kan passa utefter våra önskemål. Snabb och proffsig montering. Mycket nöjda med vårt köp.

Helena W
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Trevligt och personligt bemötande. Snabb och bra service.

Eva H
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Trevligt bemötande, tillgängliga och lämnar snabb återkoppling. Vi fick en snabb leverans och montering.

Rolf Å
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Toppenföretag. Snabba, duktiga och trevliga.

Claes B
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Vänligt och proffesionellt bemötande av företagets representanter. Blev tipsad om företaget av en boende i området. Han gav goda vitsord om företaget och de levde upp till dem. Snabb återkoppling om vår offertförfrågan. Lämnat pris stämde överens om fakturan.

Lisa H
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Snabb leverans med snabb montering av persienner. Mycket nöjd med resultatet!

Ingrid A
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Mycket nöjd! Snabb och effektiv hjälp att få nya persienner på plats!

François M
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Excellent service. Your technicians were friendly and efficient. Your final invoice matches with the initial offer. I think the markis is well fixed. Good job!

Charlotta L
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Lätt att nå Trevligt bemötande Snabb service (utbyte av markissnöre)

Britt H
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Solskyddet monterades som en rullgardin pga förutsättningarna med den inglasning föreningen valt. Dessvärre hamnade en mutter/skruvskalle så illa att fönsterdelen nedanför inte gick att öppna fullt/riskerade att skada rutan så arbetet fick efter besiktning göras om. För mig gick det smidigt och utfördes med gott humör av de två killar som kom för att montera en vev till solskyddet som inte funnits med som förslag i upphandlingen utan köptes till på privat väg. Goda grannar hade kollat alternativet vev. Kanske en lärdom för...

Liv Jorun J
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Snabb leverans, trevliga o professionella

Karin L
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Blev väldigt bra bemött. Trevliga killar.

Reiner S
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Beställde renovering av befintlig terrassmarkis och lagning av persienner. Vänligt och proffesionellt bemötande från första kontakt till slutleverans och montering. Uppgjorda kostnader och tidsplaner hölls exakt, suveränt 👍

John S
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Mycket professionell personal, hanteringen och bemötandet från beställning till montering av markisen var utmärkt. Kan varmt rekommendera företaget Nacka markis & persienn AB! /John-Erik

Bengt B
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Tredje uppdraget. Som vanligt proffsigt jobb inkl snabbt besök på platsen för mottagning, rådgivning, etc. Leverans o montering snabb, flexibel. Fint resultat. Otto har hjälpt oss alla gånger. Alltid mycket proffsig, serviceminded, och trevlig.

Solveig N
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Jag är jättenöjd med allt från bemötande och service till efterlängtade persienner på plats. Trots semestertider tog det bara en vecka från beställning till leverans. Mycket trevliga killar som monterade persiennerna och det blev superbra. Jag är väldigt nöjd!! Solveig

Mikael W
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Jag satte in persienner med hjälp av Nacka markis & persienn. De var väldigt trevliga, snabba och prisvärda. Skulle utan tvekan anlita igen för liknande uppdrag.

Björn V
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Snabb och proffsigt bemötande,kort leveranstid på markisväven trevlig säljare. Kommer att sprida detta till vänner och bekanta. Mvh Björn Vilbern

Gunilla G
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Trevligt och proffsigt bemött. Beställde duett gardiner inkl. montering. Väldigt nöjd med allt.

Tomas B
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Vi har köpt markiser och plisségardiner av Otto på Nacka markis. De har skött allt från rådgivning och installation till uppföljande frågor alldeles strålande. Produkterna håller god kvalitet, är snygga och har hållit huset svalt under juni. Rekommenderas!

Hans Å
Skrev om Nacka markis & persienn AB

bra och proffsig utfört arbete.

Hanna H
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Mycket nöjd kund! Professionellt utfört! Rekommenderar varmt Nacka Markis & Persienn!

Lars L
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Trevlig proffsigt. Snabb leverans. Bra pris. Vi är nöjda..

Daniel F
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Proffsiga och mycket bra resultat.

Kjell R
Skrev om Nacka markis & persienn AB

Bra service, kom när de sa och gjorde ett bra jobb!!

Inger B

Köpte markiser till fyra fönster. Snabb leverans. Professionella och trevluga