Nacka markis & persienn AB

Nacka markis & persienn AB

Välkommen till Nacka markis & persienn AB!

I över 40 år har vi levererat och monterat solskydd och persienner i Stockholm med omnejd.
Vi hjälper dig såväl privatperson som företag att hitta den rätta lösningen för dig. Inga uppdrag är för små eller stora för oss.

Hos oss på Nacka markis & persienn AB hittar du alla möjliga typer av markiser och persienner såsom plissegardin, lamellgardin, rullgardin, fönstermarkis, terrassmarkis, balkongmarkis, vertikalmarkis, korgmarkis, sidomarkis, restaurangmarkis med mera.

Kontakta gärna oss om du är intresserad av att få ett kostnadsfritt hembesök där vi tillsammans går igenom vilken produkt som blir bäst för dig.

Läs vad 102 kunder tycker om Nacka markis & persienn AB 2

2021-04-14
    Bra o snabb service. Bra bemötande. Mkt nöjd.
    2021-04-14
    Jag fick ett mycket trevligt bemötande, både i telefonen och personligen. Jobbade snabbt och snyggt 👍🙏. Har redan rekommenderat er
    2021-04-14
    Proffesionellt och trevligt bemötande.
    2021-04-07
    Superbra service och trevliga hantverkare. Vi är jättenöjda med allt.
    2021-04-05
    Beställde i höstas två markiser och önskade få dem monterade nu på vårkanten, vilket företaget gick med på. Jag har under hela processen blivit trevligt och sakligt bemött.

Eftersom vädret just nu inte har givit tillfälle att i större utsträckning dra nytta av markiserna, får det omdömet vänta.

Vad gäller montering och hållbarhet kan endast tiden utvisa hur bra/mindre bra det har varit.

Men så här långt är jag mycket nöjd.
    2021-04-04
    Uppsättning av markis med byggställning på balkong. Hela jobbet utfördes utomordentligt bra av mycket duktiga ,och trevliga killar. Jag är mycket nöjd.
  • Mavi Z
    2021-03-25
    Snabb och bra service, trevligt bemötande
    2021-03-11
    Beställde nya persienner och fick snabbt besök för inventering av behovet.
    Snabb och professionell hantering, bra resultatf.
    2021-03-10
    Persienner och gardinupphängning.
    Proffsigt utfört och trevligt benötande.
    2021-03-03
    Anlitat Nacka markis två gånger, en gång för jobbet och en gång privat, med speciella behov. De är lyhörda vad kund önskar och gör ett proffsigt och snabbt jobb.
  • Karin L
    2021-03-03
    Har anlitat Nacka markis många gånger under flera år. Alltid extremt proffsiga, snabba, ordentliga, och väldigt trevliga! Rekommenderar verkligen.
    2021-03-01
    Köpte persienn.
    Seriöst bemötande och snabbt
    2021-02-25
    Köpt en persienn inklusive montering till ett stort fönster.
    Enkelt att komma i kontakt med. Kort leveranstid.
    Återkommer gärna till till dem
  • Urban S
    2021-02-25
    Vår kontaktman Otto mkt trevlig och förtroende givande. Bra pris. Leverans och montering fungerade utmärkt. Lyhörda för våra önskemål. Företaget kan klart rekommenderas.
    2021-02-18
    Väldigt smidigt kontakt med företaget under beställningsperiod. Svarar direkt på alla frågor via på mail. Kort bestälningstid, snabb montering. Väldigt nöjd.
    2021-02-04
    I slutet av januari 2021 ville vi ha persienner i vår nyköpta lägenhet i Hägersten. Vi kom i kontakt med Lasse och Otto som arbetar inom ramen för det respekterade bolaget Nacka Markis & persienn AB. Lasse var här dagen därpå och tog mått på fönstren. Ca 10 dagar senare var persienner i rätt färg och finmonterade på plats. Båda killarna var seriösa och mycket kompetenta och priserna var humana. Vi rekommenderar bolaget. Tack Lasse och Otto för ett mycket fint arbete.
    Reza M.
    2021-01-14
    Persienner
    Bra bemött
    Snabba, effektiva och kom enl ök
    2021-01-14
    Beställde rullgardiner och är jättenöjd med allt från första kontakt till montering. Proffsigt och smidigt.
    2021-01-05
    Fint uppsatta persienner i sov och vardagsrum. Det tog ett tag innan persiennerna kom (de hade varnat för att det kunde ta lite tid) men när de väl kommit gick det hela enkelt och snabbt. A
    Vi diskuterade även markiser som jag funderar på att låta dem sätta upp.
    2021-01-05
    Fick snabbt kontakt, ett cirkapris av utifrån förklaring av mått på markisen som behövde byta tygduk. Ett besök för mätning och kontroll om möjlighet fanns att byta tygduk på befintlig markis. Det skulle funka bra att byta. Fick offert, jag beställde och det tog några veckor för min måttbeställda tygduk bli uppsydd. De kom inom någon dag när den var klar och bytte ut gamla tygduken och satte upp den nya. Snabbt, smärtfritt och prisvärt.
  • N &
    2020-12-23
    Jätte snabba, seriösa och bra service.
    2020-12-15
    köpte nya persienner och är mycket nöjd med både produkt och levererad tjänst.
    Nacka Markis & persienn är proffsiga och trevliga
    2020-12-01
    Riktigt bra upplevelse från ordern till installation!
    2020-11-16
    Bra bemötande, väl utfört. Rekommenderar.
    Persienn till sovrumsfönster.

Bortmontering av gammal förbrukad samt installation av ny.
    Klara besked avseende kostnadsbild.
    Mycket trevligt bemötande i alla kontakter med företaget.

Sammanfattning: Mycket nöjd som kund
    Beställde mellanglas persienner.
    Mycket nöjd med deras kommunikation och service. Kan varmt rekommenderas!
    2020-11-12
    Köpte en crossover terrassmarkis med motor o fjärrkontroll. Är jättenöjd med allt! Bra killar som återkopplar o ger bra service. Kan varmt rekommendera dem!
    2020-10-30
    Finns inga bättre eller trevligare hantverkare
  • Stig M
    2020-10-26
    Kontaktade Nacka persienn och markis när motorn till en fönstermarkis slutade att fungera. Dom kom och tittade på problemet efter någon dag. Vi bestämde ny tid för byte av motor som de var tvungna att beställa.
    De kom i tid båda gångerna och de bytte motorn till överenskommet pris. De var bra att ha och göra med.
    2020-10-25
    Snabb återkoppling och bra service
    2020-10-16
    Jag har dels köpt automatik för att enkelt kunna höja och sänka min terassmarkis och dels en persienn för ett fönster på drygt 4 m.
    Jag är mycket nöjd , såväl med produkterna, som fungerar utmärkt, som med arbetet som var smidigt och snabbt utfört.
    Jag rekommenderar gärna företaget.
    2020-10-08
    Byte rollien fjäder
    Mycket trevlig montör
    Kort väntetid
    Mycket positivt första besök
    2020-10-08
    Jag har beställt såväl markiser som persienner av företaget de senaste åren. Alla arbeten har blivit perfekt utförda.
    Trevliga, professionella, pålitliga!
    2020-09-28
    Fick en rekommendation, ringde företaget och sedan dess har vi varit helnöjda, Återkopplar samma dag, hållit tiden och bytte sedan våra persienner i lägenheten på ett proffsigt sätt.
    2020-09-16
    Ett företag att lita på. Prisvärd, snabb och bra leverans.
    2020-09-15
    Proffsigt och kunnigt bemötande.
    2020-09-15
    Jag beställde montering av mörkläggning i sovrummet. Det var ett mycket trevligt första bemötande både på telefon och fysiskt. Snabb mätning, sedan beställning och till sist montering som gick väldigt smidigt. Allt som allt gick fort med härligt bemötande. Rekommenderar verkligen.
    2020-09-11
    Nacka Markis levererade en markis med hög kvalitet och framför allt en mycket hög servicegrad. Snabbt och noggrant!
    2020-09-08
    Mycket trevliga och proffessionella. Kom i god tid och gjorde mer än de behövde för att slutresultatet skulle bli så bra som möjligt. De får er stark rekommendation!
    2020-09-08
    Bra service, snabb återkoppling och Otto var mycket trevlig!
    /Jonas
  • Fredrik H
    2020-08-28
    Min markismotor slutade fungera. Jag fick snabb återkoppling med pris och montage gjordes kort därpå av proffsiga och trevliga montörer. I en bransch som verkar proppmätt just nu sticker Nacka markis & persienn ut på ett väldigt positivt sätt.
    2020-08-27
    Nacka Makis och Persienn är precis så som man önskar att alla hantverksföretag ska vara. Otto och kollega ordnade montering av befintlig markis och nyköpt markis snabbt och effektivt till vettig kostnad. Killarna är mycket trevliga och lyhörda för kundens önskemål. Högsta betyg!
    2020-08-26
    Bra support när vi skulle köpa markis.
    Även mkt hjälpsamma när vi ville ändra höjden på markisen.
    Kan rekommendera.
    2020-08-21
    Vi behövde nya markiser till sydsidan av radhuset, gärna lite snabbt eftersom den gamla gått sönder. Kontaktade företaget och fick snabbt svar, efter ett besök på plats hos oss fick vi en tydlig offert vi tackade ja till.

Vill verkligen rekommendera detta företag eftersom de var snabba, trevliga och kunniga. Superbra bemötande!
    2020-08-21
    Bra service och trevlig personal. Snabb leverans av duk och inbokning av montering. Rekommenderar verkligen!
    2020-08-20
    Beställde persienner till 5 fönster.
    Fick offert snabbt och mätning utfördes efter några dagar.
    Insättningen av persiennerna gick mycket snabbt och effektivt.
    Vi är mycket nöjda.
    2020-08-06
    Vi ville byta ut dukar i 2 st markiser. En på bottenplan och en på övre våningen. Man kunde få en katalog/ försändelse per post alt åka till Färgbutiken på Värmdö/Mörtnäs. Vi valde att åka till butiken. Ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Första dagen efter semester i firman fick vi ett meddelande att dukarna var klara. Nästa morgon kom två duktiga killar och monterade nya markiser. Vi är mycket nöjda med utförandet av arbetet av Nacka markis&persienn AB. Snabbt och trevligt.
    2020-07-05
    Balkongmarkis. Snabbt och proffsigt bemötande. Och bra utfört arbete.
    2020-07-04
    Beställde två terassmarkiser och två vertikalmarkiser till villan. Ett utmärkt bemötande från rådgivning på plats till beställning, montering och fakturering. Snabbt och effektivt, och supernöjd med produkterna!
    2020-07-03
    Jag är mycket nöjd. Jättebra från första kontakt till färdigmonterad markis över balkongen. Rekommenderas!