Nacka markis & persienn AB

Nacka markis & persienn AB

Välkommen till Nacka markis & persienn AB!

I över 40 år har vi levererat och monterat solskydd och persienner i Stockholm med omnejd.
Vi hjälper dig såväl privatperson som företag att hitta den rätta lösningen för dig. Inga uppdrag är för små eller stora för oss.

Hos oss på Nacka markis & persienn AB hittar du alla möjliga typer av markiser och persienner såsom plissegardin, lamellgardin, rullgardin, fönstermarkis, terrassmarkis, balkongmarkis, vertikalmarkis, korgmarkis, sidomarkis, restaurangmarkis med mera.

Kontakta gärna oss om du är intresserad av att få ett kostnadsfritt hembesök där vi tillsammans går igenom vilken produkt som blir bäst för dig.

Läs vad 225 kunder tycker om Nacka markis & persienn AB 2

2022-09-23 Verifierad kund
    Smidigt och trevligt. Vet inte om jag kan komma upp i 30 tecken för att beskriva det bättre än så.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Bra och snabb leverans och installation.
    2022-09-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling via mail. Mycket nöjda med montering och leverans tidigare än utlovat. Faktura enligt lämnad offert. Rekommenderas!
    2022-09-17 Verifierad kund
    Andra gången vi köper markiser av Nacka Markis och persienn. Lika nöjd som första gången. Utmärkt hantering från beställning till montering.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Telefonbemötandet var såväl god som inriktad mot mina kund behov. God kvalitet på materialet och levererat i tid.
  • Gunnar L
    skrev om Nacka markis & persienn AB
    2022-09-08 Verifierad kund
    Trevlig service och bra produkter. Men höga priser och bitvis lite luddiga prisformuleringar. Begär komplett offert inklusive allt via mail.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Bra bemötande och väl utfört arbete.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Snabb och proffsig leverans.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Nacka Markis & Persienn AB gav snabb och tydlig återkoppling om leverans och service.

Företaget visade prov på pålitligt och trevligt bemötande.

Produkt och tjänst är av hög kvalitet.

Tack!
    2022-08-30 Verifierad kund
    De var trevliga och gjorde ett bra jobb. Vi är mycket nöjda med de nya persiennerna.
    2022-08-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande både i korrespondens och på plats.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Mycket proffsigt från början till slut! Snabbt svar på offertförfrågan, snabb leveranstid med tanke på att det var mitt i sommaren, snabbt och snyggt utfört arbete till ett bra pris (jag beställde balkongmarkis, fönstermarkis samt persienner till samtliga fönster). Högsta betyg när det gäller kundkontakt och bemötande, mycket trevliga att ha att göra med. Jag skulle utan tvekan anlita dem igen!
    2022-08-19 Verifierad kund
    Beställde markis och montage 2019 som blev stoppad av brf:s styrelse. Ny kontakt i slutet av våren 2022 efter att styrelsen hade ändrat sig. Nacka m&p hade kvar offerten. Inga problem att återuppta det påbörjade samarbetet Bra kontakt. trots en del yttre störningar. Nacka m&p har varit mycket följsamma och lätta att samarbeta med. Markisuppsättningen gick mycket bra trots vissa svårigheter pga husets utformning. Mycket trevliga hantverkare.

Nacka markis & persienn AB rekommenderas starkt!
    2022-08-17 Verifierad kund
    Blev mycket väl bemött. Nacka Markis & Persienn levde definitivt upp till mina förväntningar.
    2022-08-14 Verifierad kund
    Snabb och proffsigt bemötande samt smidig montering av persiennerna.
    2022-07-18 Verifierad kund
    proffsigt och korrekt bemötande visade prov på stor kompetens inom området det blev inga konstigheter med min beställning är supernöjd kommer att rekommendera till andra som behöver
    2022-07-14 Verifierad kund
    Trevlig personal, hjälpsamma. Kan verkligen rekommendera.
    2022-07-12 Verifierad kund
    Redan vid en första telefonförfrågan fick jag förtroende för företaget genom vänliga bemötandet.Fortsatta kontakten via mail och därefter bemötandet personligen i samband med arbete på plats bekräftade min känsla.Stort tack för förnämligt arbete på trevligt sätt ! (Motorisering på plats av terrassmarkis)
    2022-07-07 Verifierad kund
    Snabbt och smidigt. Bra upplevd kvalitet.
    2022-07-06 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande, från första besöket, till offert, utförande- nöjd med allt!
    2022-07-03 Verifierad kund
    Fantastiskt smidigt, allt gick snabbt. Så fin service, supernöjd!
    2022-07-01 Verifierad kund
    Bra service och trevlig personal! smidig beställning och snabbt montage! Kan varmt rekommendera:)
    2022-06-21 Verifierad kund
    Toppenbra bemötande, snabbhet, produkt och pris!!
    2022-06-17 Verifierad kund
    Bra service, trevliga personer, lägst pris och leverans på dagen enligt överenskommelse.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb service och med god kvalitet på utfört arbete. Vi är så nöjda med bytet av duk på vår terrassmarkis och ny markis uppsatt utanför köksfönstret samt några persienner.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Kan varmt rekommenderas. Fungerade perfekt från första förfrågan, beställning till montering av markis.
    Mycket trevligt bemötande.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Snabb leverans, trevlig service. Allt toppen!
    2022-06-10 Verifierad kund
    Bra service och bra bemötande.
    Tydlig kommunikation.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Köpte fönstermarkiser, jättebra bemötande, de dök upp på utsatg tid och utförde jobbet på ett utmärkg sätt
    2022-06-06 Verifierad kund
    Saklig vänlig snabb och utmärkt på alla vis!
    2022-06-06 Verifierad kund
    Snabba svar och enkla att samarbeta med!! Leverans och montering precis som utlovat. Rekommenderar verkligen att köpa markiser från dem!
    2022-06-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Snabbt besked vid beställningen och flexibelt vid installation.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Mycket serviceinriktade. Snabba korrekta svar. Och proffsig montering. Beställde två markiser, gardins och montering. Kan varmt rekommendera.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Mycket bra bemött! Företaget levde upp till mina förväntningar. Rekommenderar gärna.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och service :-)
    2022-06-01 Verifierad kund
    Trevlig personal, komplett leverans och bra resultat!
    2022-05-25 Verifierad kund
    Bra kommunikation
    Snabb leverans
    Trevligt bemötande
    Blev supernöjd med min nya markis - bättre än förväntat
    2022-05-15 Verifierad kund
    Otroligt bra service. En firma som tar hand om sina kunder och jag kan varmt rekommendera dom.
    2022-05-14 Verifierad kund
    De var vänliga och tillmötesgående. De kom snabbt och leveransen var snabbare än beräknat.
    De satt upp markisen utan att vi behövde vara med.
    Allt var toppen. Vi är jättenöjda.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Företag som håller vad de lovar.
    Hög kvalitet på såväl produkter som montage.
    Serviceminded och trevlig personal som gör det där lilla extra utan att det kostar skjortan.
    Kan varmt rekommenderas. // Erik
    2022-05-12 Verifierad kund
    Trevlig kille, bra service och snabb återkoppling.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Snabbt och bra på alla sätt. Tre markiser till
    tornrum - hög höjd.
    2022-05-07 Verifierad kund
    Vi har köpt terassmarkis och fönstermarkiser med montering.Mycket nöjda med det trevliga bemötandet och den goda servicen från första kontakten fram till leverans och montering.
    Lätta att få kontakt med. Snabb återkoppling, leverans och montering.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bästa servicen när vi köpte våra markiser.
    Kan varmt rekommenderas!
    2022-04-29 Verifierad kund
    Toppenbemötande, trevliga och professionella. Mycket god upplevelse av dem! Och dessutom billigare än andra konkurrenter.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Supperbra att ha att göra med och de levererar enligt plan med mycket bra service.
    2022-04-14 Verifierad kund
    Beställningen gick smidigt. Det blev lite fel och för dyrt men vi kontaktades
    och fick möjlighet att justera beställningen. Resultatet blev snyggt och bra.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Beställt markis.Allt fungerade bra med beställningen, leveransen och monteringen.Otto och Charlie var effektiva o ch trevliga.Och fakturan kom samma dag som dom var klara.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Nu sitter de fantastiskt fina motordrivna markiserna på plats. Jag är så nöjd. Rekommenderar varmt Nacka Markis och Persienn. Trevligt bemötande, proffsigt arbete och väldigt lyhörda för kundens önskemål.
    2022-04-06 Verifierad kund
    Grym Service, snabba svar. Fixade persienner som var fel i mått samma dag. Mycket imponerad och nöjd. TACK!!! /Åke