Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Ring 070-267 44 39 www.malardalensmarkis.se

Välkommen till Mälardalens Markis & Persiennservice! Vi på Mälardalens Markis & Persiennservice är din leverantör och montör av solskydd i Stockholm med omnejd. Visst är solen välkommen allt som oftast, men ibland lockar inte ljuset lika mycket. Håll sol och ovälkommet ljus borta med Mälardalens Markis & Persiennservice. Vi...

89 omdömen om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Kent Åke P
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Vi fick fel på en nymonterad fönstermarkis Fortfarande efter 6 månader ingen åtgärd trots flera mail

Svenska Lamella
4.7/5 i betyg av 732 omdömen 4.7 av 732 omdömen

Fantastisk service, vänlig attityd, snabba svar, mycket proffsigt. Vi är nöjda med deras produkter och servicen och rekommenderar varmt!!

Alexandra P Alexandra P
Anna E
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Skickade förfrågan om offert och fick snabbt svar och mätning på plats. Trots fördröjning pga Coronan så fick vi våra markiser snabbt och effektivt uppsatta. Väldigt nöjd!

Jonas E
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Installerade persienner, fick ett gott bemötande och togs väl om hand som kund.

Stockholm Glas & Solskydd AB
4.8/5 i betyg av 344 omdömen 4.8 av 344 omdömen

Snabbt och proffsigt utfört. Kan rekommendera för persienn reparation

Camilla H Camilla H
David Anders C
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Enkelt, smidigt, prisvärt - vi är nöjda med service och installation (januari, 2020)

Tomas n
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Mina förväntningar blev uppfylld på alla sätt. Kunnig personal bra briser jag gjorde ett utmärkt väll när jag tog Mälardalen parceigen service.

Bernt B
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Utemarkis över altan. Snabb besiktning och bra pris vid förhandling! Levererades tidigare än beräknat. Trevligt bemötande. Proffsigt företag.

Johanna B
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Fick hjälp med installation av nya persienner i hela lägenheten. Snyggt utfört arbete och trevligt och proffsigt bemötande. Supernöjd!

Birgitta V
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Terrass Helt ok Helt ok Trevlig kille, som gjorde uppsättningen snabbt, men missade lite i monteringen, men det kunde vi fixa själva.

Myrna N
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Det blev jättebra Vi köpte bara markistyg

Anette J
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Seriös firma, bra att ha att göra med och konkurrenskraftiga priser. Rekommenderas!

Lisa S
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Bra bemötande med snabbt agerande vid behov.

Yellowtail I
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Super smidig installation och bemötande. Hoppas markisen är lika bra! :)

Titti H
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Det blev lite sen leverans men det kanske beror på sommarsemester.

Annica B
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Trevligt bemötande och kunniga inom området, snabb service.

Lars B
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Problem med två äldre markiser, upphängning samt dragbandsfäste. Två andra företag lovade att utföra detta men dök aldrig upp, vilket Mälardalens däremot gjorde, punktligt t.o.m. ...All heder åt dem 👍 Trevligt bemötande och ett väl utfört arbete uppskattas mycket, jag kan rekommendera företaget som tydligen också fick kontakt med en av mina grannar för eventuell beställning av nya markiser. Däremot är jag besviken på den attityd, hos två andra icke nämnda företag i samma branch, som numera tycks gälla, att lova...

Olga R
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Trevlig personal, smidig service men tyvärr en försenad leverans

Darren M
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Bra och väldigt kunning arbetare, snabb och smidig. Väldigt bra kund bemötande Kan värmt rekomendera 3 av 5 (egentligen 3,5 av 5) Förbättring av kommunikationen behövs: De lämnade delar hos oss för att fortsätta jobbar under tiden vi var borta på semester. Vi fick fackturan för färdig arbetet under semestern, men ni vi kom hem var delarna kvar hos oss, inte monterad! Efter samtalet konstaterad att det är en DEL faktura vi fick och delarna skulle monteras efter DERAS semester. En sista dela för markisen kunde inte...

Johan K
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Installation av persienner. Bra jobb. Lite svåra att få tag på när det fattades något för att avsluta installationen. Offerten innehöll inte kostnad för monteringen, något att vara uppmärksam på. Kan rekommendera dem.

Ulf S
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Markis Myclet bra bemötande Ja de levde upp till mina förväntningar Som belhetvväldigt bra.

Fme A
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Snabb service, mycket bra bemötande och kunnig hantverkare, det är det vi letar hos våra leverantörer. I Mälardalens markis och persiennservice har vi hittat det. Peter Fors Fme

Kerstin B
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Jag har aldrig tyckt om vanliga persienner sökte något annat som stänge ut solen. Innan jag bestämde mig fick jag möjlighet att komma hem till Niklas för att se hur det såg ut och fungerade. Väldigt nöjd med mina duetter och kan verkligen rekommendera Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Mats Ö
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Vi köpte markis. Blev vänligt och effektivt bemötta. Montörerna var trevliga och snabba.

Monika M
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Lätt att få kontakt. Fint och trevligt bemötande. Jag är väldigt nöjd som kund. Det blir ny kontakt efter sommaren för att byta ut de gamla persiennerna i köket!

Margareta H
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Positivt:Bra bemötande, fint jobb. negativt: lång leveranstid (dubbelt så lång som meddelat tidigare) fick ringa efter en veckanom fakturan, som lovts skickas samma dag.

Claes H
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Tog alldeles för lång tid i övrigt helt ok

ulf l
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Vi har köpt en uppsättning markiser, både fönstermarkiser och vertikalmarkis. Företaget har både vid beställnings- och monteringstillfällena hanterat det hela på ett professionellt sätt. Bra pris och en klausul vid leveransförsening. Tyvärr uppstod en leveransförsening på 1-vecka men företaget hanterade det på ett bra sätt enligt uppgörelse vid beställningstillfället. Jag tog in offerter från flera leverantörer men vi fick ett bra intryck av Nicklas från Mälardalens Markis & Persiennservice AB och beslutade oss att beställa...

Annika w
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Vi köpte ny markis och balkongskydd till lägenheten och det blev väldigt fint. Killarna var duktiga och trevliga att ha att göra med.

Mats K
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Jag har köpt en tvådelad markis till vår altan. Jag har blivit snabbt och trevligt bemött och snabbt fått skriftliga svar på mina frågor. När sedan killarna kom som monterade markiserna var dom jättetrevliga och omtänksamma. Deras instruktion för hur vi skulle sköta markisen var lättförstådd. Jag kommer absolut att rekommendera andra att anlita Mälardalens Markis & Persiennservice om dom skall montera markiser.

Carl J
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

2 markiser, bra bemötande vid besök och offert. De missade att komma på utsatt dag första gången vilket var tråkigt då min fru satt hemma i onödan. Själva jobbet är gjort ok, de har dock börjat borra fel på ett ställe vilket skadat tapeten.

ANNIKA N
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Snabbt och snyggt med både nya och lagade persienner. Jättenöjd!

Ulf Z
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Behövde hjälp med att laga en persienn. Fick hjälp omgående, inga problem. Jag väntar fortfarande på fakturan

Christofer L
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Vi köpte en Hestra Family markis till terrassen med digital motor och styrning samt sol- och skaksensor. Allt levererat, monterat och funktionstestat av Mälardalens. Bra bemötande och ansvarstagande för leveransen!

Lotta L
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Snabba, trevliga och proffsiga!

Elaine H
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Persienner och översyn av gamla persienner. Bra bemött och allt fungerade helt OK.

Inga N
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Köp av persienn. Blev utmärkt bemött av företaget som levde upp till mina förväntningar.

Ziba A
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Persienner till två fönster, i det stora nöjd och resultatet blev mycket bra! Dock lite brist i kommunikation ett par tillfällen. Utöver det gick allt smidigt och relativt fort.

André S
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Köpte persienner samt uppsättning av dessa. Det var supersnabb återkoppling från det att jag skickade in en förfrågan till att jag blev uppringd och vi bokade in en tid för att mäta fönster m.m. Kort efter det fick jag en tydlig offert med ett väldigt bra pris samt en beräknad leveranstid (ca 2 veckor). Här finns en utvecklingsmöjlighet. När leveranstiden blev längre än förväntat hade jag uppskattat ett sms eller mail om ny beräknad leveranstid. Överlag en riktigt bra service!

Mimmi Maja S
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Trevlig kunnig personal, snabba, tog sig ann jobbet trots att andra tackat nej pga "för litet" så alla kan få hjälp av dem. Produkt, installation, pris, personal - toppen! Rekommenderas varmt.

Markku V
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Montering av persiennerna. Snabb leverans och montage.

Jana L
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Jag skulle beställa persinner. Säljaren kom hem till mig. Förklarade hur olika typer av solskydd fungerar, var tydlig med skillnader mellan olika alternativ, hade exempel med sig. Jag hade möjlighet att fundera utifrån flera prisförlag. Snabb återkoppling, vänligt bemötande, konkurrenskraftiga priser, rätt inställning till kunden - kunden har rätt och anställda försöker på alla sätt att tillgodose kundens behov och önskemål. Bra service. Kan rekommendera

Sofie Karolina R
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Allt fungerade snabbt och smidigt! Mycket bra!

Ulla B

Persienner och installation service

Daniel F
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Fast to reply, honest recommendation on options, very professional handling. Good and reasonable pricing.

Tove H
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

köpte nya markiser blev fel i leverans och installations problem pga misskommunikation annars bra bemötande

Tobias Ö

Kanon service. Gick fort. Bra overall

Annika B
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Snabb leverans, effektiva, bra pris! Rekommenderas!

Anette H
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Jag köpte markiser. Trevligt bemötande när jag ringde första gången för att få ett kostnadsförslag. Fick en uppskattad kostnad per telefon. De var snabbt på plats för att mäta och lämna offert. Beställning och leverans levde definitivt upp till mina förväntningar. Jag är mycket nöjd med Mälardalens Markis & Persiennservice och rekommenderar dem gärna.

Anna-Brita S
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Kanske inte helt OK. Jag köpte en markis, som det visade sig vara väldigt svårt att sätta fast i väggen men jag har full beundran för den som satte upp markisen ; han gav sig inte. Men resultatet blev att markisen är väldigt svår/tung att hissa upp och ner.

Birgitta J
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Mycket bra uppsättning av persienner.

Maria C
Skrev om Mälardalens Markis & Persiennservice AB

Vi köpte tre mörkläggningsgardiner som levererades snabbt och monteringen gick smidigt. Snabb service när vi fick problem med en av dem. Mycket trevliga i sitt bemötande.