En del av Moogio - moogio.se

Läs vad 6 kunder tycker om Moogio Gävle 2

2022-05-09 Verifierad kund
    Vi fick hjälp med bygge av en farstukvist, resultatet blev fantastiskt, precis som vi planerat ihop med grabbarna från Moogio👍

Supertrevliga grabbar, bra memötande,
    Jobbet blev färdigt snabbt.

Skulle absolut rekommendera till andra🤗
    Tack Maarit för ett härligt omdöme, kul att ni är nöjda, det gör våra dagar betydligt roligare.
    Hoppas den kommer väl till användning nu!
    Ha en fantastisk sommar önskar Robban och Christian
    2022-05-07 Verifierad kund
    Bara positiv upplevelse.Kan tänka mig att anlita dom igen.
    Härligt Bo, vi hjälper dig gärna igen, ha en fantastisk sommar nu med dina uppfräschade markiser! Moogio Gävle
    2022-05-06 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet från Moogio Gävle. Markiserna i orange är såå snygga i vårt hus.
    Kul att ni är nöjda, det gör oss väldigt glada. Ja det orangea gick verkligen hem hos er, det svarta uterummet tillsammans med den markisen är nog det snyggaste vi monterat faktiskt.
    Hoppas ni får en härlig sommar nu tillsammans med era produkter.
    Christian och Robban
    2022-05-06 Verifierad kund
    Jättetrevlig personal, bra service! Jag köpte persienner 🙂Supernöjd
    Tack för ett härligt omdöme, gör oss superglada. Hoppas det blir lättare med sovmorgon nu när de är på plats :-)
    Ha en härlig sommar.
    Robert och Christian
    2022-05-05 Verifierad kund
    Trevliga grabbar lätt att få en bra dialog med . Efter bra svar på våra frågor valde vi att anlita dem. Kom snabbt hem och mätte upp altanen och presenterade leverans och pris på vald markis.
    Kontaktade oss och bestämde tid för montering. dök upp på bestämd tid och fixade allt till belåtenhet
    Nu har vi en fin markis för sommsrens soliga dagar
    Mvh Bosse och Kerstin
    Tack för ett fint omdöme Bosse, kul att ni är nöjda, det gör våra dagar så mycket roligare.
    En dag i er härliga miljö gör vi gärna om också.
    Ha en fantastisk sommar nu.
    Christian och Robban
    2022-05-05 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabb leverans , och snabbt montage, inget krångel eller defekter i efterhand, tyder på proffsigt montage
    Tack för ett härligt omdöme, kul att ni är nöjda. Nu ska det bli en skönare sommar när värmen håller sig kvar ute. Njut av sommaren!
    Christian och Robert