En del av Moogio - moogio.se
Välkommen till Moogio Göteborg!

På Topasgatan 3 hittar du Moogio Göteborg. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Göteborg med omnejd. Låt våra experter på markiser, persienner, gardiner och solsegel guida dig längs vägen av alla möjliga typer av solskydd.

Med solskydd av högsta kvalitet hjälper vi dig som företagare eller privatperson att skräddarsy den perfekta lösningen för dig.

För oss på Moogio Göteborg är det alltid du som kund som står i fokus och vår uppgift är att du ska bli 100% nöjd med ditt köp. Varmt välkommen till oss på Moogio Göteborg!

Läs vad 67 kunder tycker om Moogio Göteborg 2

2022-10-22 Verifierad kund
    mycket bra. inga speciella förväntningar

2 st markiser inkl montering
    2022-10-06 Verifierad kund
    I april beställde vi 3 olika enheter på moogio Västra Frölunda. 2 av 3 enheter levererades och monterades i enlighet med vad vi hade kommit överens om. Den tredje enheten var med vid första leveransen, men den var felkonstruerad på fabrik och gick inte att sätta upp. Killarna som satte upp övriga saker var helt ok. Dom trodde det skulle ta en månad innan den tredje enheten skulle kunna sättas upp.
    Sen dess har jag inte hört något från moogio, förutom en faktura på alla tre enheter som jag fick i förra veckan. Den bestred jag, och det var inga problem, den satte ni på vänt direkt när jag hörde av mig. dock har fortfarande ingen hört av sig och meddelat när ni är klara att leverera det sista av det jag beställde i april.
    Hej Janne.
    Tack för att du tagit dig tid att skriva till oss, även om du är missnöjd. Vi är sååå ledsna att att ditt ärende missandes av oss under sommaren. Det landande mellan stolarna för vår personalen, under semesterperioden, vilket förstås inte är ok ändå. Vi väntar just nu på de nya delarna, som fabriken hade skickat felaktigt till oss. Återigen, sorry för detta. Vi kommer återkomma till er så fort vi fått de nya delarna. Mvh/Robert Adolfsson
    2022-09-23 Verifierad kund
    Vi köpte en terrassmarkis och i köpet ingick en byggd ställning. Leveransen tog lite tid men när de väl börjat bygga och installera upplevde vi dem som väldig duktiga, och vi är supernöjda med resultatet.
    Tack Christina för ert fina omdöme.
    Kul att ni är supernöjda med resultatet.
    Mvh Robert
    2022-09-13 Verifierad kund
    Produkterna är det inget fel på men kunskap, information och utförande finns det mycket att önska kring. Flera rena fel i information från säljare, bristande information kring eldragning trots flera frågor kring exakt den här frågan, undermålig kontroll vid inmätning som försenade leveransen hela sommaren, seg uppföljning kommunikativt och en inmätning som fungerar men inte ger ett professionellt intryck - markiserna sitter inte snyggt helt enkelt.

De har löst problemen (utom de estiska som känns orimliga att ändra ur ett hållbarhetsperspektiv), men upplevelsen är inte bra - rekommenderar ej Moogio Göteborg.
    Hej Erik.
    Jag kan bara beklaga att du inte upplever ditt köp, så positivt som både du & vi önskade.
    Tag gärna kontakt med mig direkt, så kan vi se över vad vi kan ordna/fixa till, så ni trivs bättre med ert solskydd. Du kan nå mig direkt på robert.adolfsson@moogio.se.
    Ödmjuka hälsningar/Robert A
    2022-09-03 Verifierad kund
    Blev mycket väl bemött men allt tog väldigt lång tid c:à tre månader från beställning till allt var färdigt
    Hej Lotta.
    Tack för ert fina omdöme, även om leveranstiderna har varit längre än normalt i år.
    Hoppas ni kommer trivas med era fina produkter under lååång tid.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Monteringen gick väldigt smidigt och bra, men på grund av felmätning vid införsäljningen fördröjdes det hela.
    Hej Richard.
    Tack för ert omdöme.
    Tyvärr har även vi drabbats av onormala leveranstiderna har i år.
    Hoppas ni kommer trivas med era fina produkter under många år framåt.
    2022-08-19 Verifierad kund
    Blev väldigt väl bemötta från början
    Trevliga människor, alltifrån butiken till montörer
    Förväntningarna uppfylldes
    Köpte solskydd som ser ut att fungera väldigt väl.
    Hej Birgitta
    Tack så mycket för ert fina omdöme. Vi älskar nöjda kunder.
    2022-07-16 Verifierad kund
    Pålitliga, snabb leverans och montering av rullgardiner. . God kvalitet på textilier och system för rullgardiner.
    Tack Tom för ert fina omdöme.
    Kul att ni gillar Moogio´s fina rullgardiner, och den tekniska väven ni valde kommer göra stor nytta för ert inomhusklimat under många år framåt.
    2022-07-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och planerat leverans
    Hej Arve
    Tack för ert betyg.
    Ni kommer kunna njuta av era fina Moogioprodukter under många år.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Allt var jättebra förutom att leveranstiden blev mycket längre och ingen info angående det.
    Hej Nina
    Tack för er fina betyg. Ja, leveranstiderna detta år, har varit besvärande för hela branschen.
    Hoppas ni kommer njuta av era fina produkter under många år framöver.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Vi kunde inte få ett bättre bemötande allt var så bra från första kontakten med butiken till offert från säljaren.

Vi har nu börjat beta av offerten, får tyvärr ta lite i taget annars hade vi gärna köpt allt som vi fick som förslag men det blev en stor summa att lägga på en gång men fina förslag på lösningar för oss och vårt hus.

Vi kommer att fortsätta att handla från Moogio då vi handlat av er två ggr nu och vi hade samma upplevelse när vi för 10 år sedan handlade på Moogio i Uddevalla, så trevligt bemötande och allt har fungerat i alla år.
    Hej Hans & Marie
    Tack såååå mycket för ert fina & snälla omdöme.
    Tack själva för trevligt bemötande från första kontakten och hela vägen. Sköt om er.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Struligt vid leverans och montering. Dåligt med återkoppling. Bra i övrigt.
    Hej Lars.
    Tack för ditt omdöme. Leveranstiderna har i år tyvärr varit mycket besvärliga för oss. Jag beklagar detta. Gott att höra att ni för övrigt är nöjda med Moogio.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mycket bra installation och service
    Hej Håkan.
    Gott att höra att allt är till belåtenhet.
    Ha en skön sommar! /Robert Moogio
    2022-05-23 Verifierad kund
    Bra kvalitet på produkterna och vänligt och kunnigt bemötande.
    Hej Patrick
    Tack för det fina omdömet. Vi älskar glada & nöjda kunder. Ha en superskön sommar, både i solen & även i skuggan. Mvh Robert Adolfsson, Moogio
    2022-05-21 Verifierad kund
    Köpte en markis.
    Säljare med bra kundbemötande.
    Installation blev fel först men gjordes om utan knorr.
    Skulle det bli aktuellt igen kommer jag kontakta Moogio igen.
    Hej Marius
    Ibland blir det lite fel, och då är det bra & viktigt att man snabbt löser det. Tack för de fina orden, och fina betygen. Ha en fin sommar. Mvh/Robert Moogio Göteborg
    2022-05-20 Verifierad kund
    Köpte en markis med motor att ha över altanen. Moogio svarade snabbt på min förfrågan och de kom även snabbt på ett hembesök.
    Är nöjd med bemötandet och installationen gick smidigt. Markisen levererades inom lovad tid.
    Hej Therese.
    Alltid kul att ha nöjda kunder. Njut av ert solskydd nu när säsongen smyger sig på.
    Mvh/Robert Moogio Göteborg
    2022-05-20 Verifierad kund
    Bra o snabbt bemötande både i butik o av säljare o monterare av en markis med dubbelkryss på vår stuga.
    Hej Cecilia

Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Vi hoppas ni kommer ha glädje av er produkter under lång tid. Mvh/Moogio Göteborg
    2022-05-20 Verifierad kund
    Jätte dålig service inte bra grejer heller jag är så ledsen att jag välja det er
    Hej Kamila. Tack för ditt svar. Har du problem med produkterna? Isf vill vi gärna lösa det. Kontakta oss på goteborg@moogio.se, så ska vi hjälpa er, Mvh/Robert, Moogio Moogio Göteborg
    2022-05-18 Verifierad kund
    Ganska okej säljare, men verkade stressad. Beställde en rullgardin med uppmontering. Vid uppsättningen är den lite för lång, men montören sätter upp den i alla fall och tror väl att inte att det märks att den sitter snett. Ser även sprickor i karmen efter skruvarna och en skruv sätter vederbörande i kittet. Säljaren får komma och montera ner den, för att fixa till den. Nu efter lite strul sitter den uppe och fyller sin funktion. Ingen ursäkt och inte någon procent billigare på fakturan. Lovar att jag kommer anlita ett annat förtag nästa gång, känns inte seriöst. Ganska dyra...
    Rekommenderar inte detta företag till någon.....
    Hej Lars.
    Tack för din återkoppling. Tråkigt att du upplevt kontakten med oss som du beskriver det.
    Vi önskar alltid skapa nöjda kunder, och jobbar aktivt för att säkerställa hög kvalitet i alla led.
    Jag kommer undersöka vad som gått snett, och ber att få återkoppla till dig.
    Vi ber om ursäkt för tråkig upplevelse, och hoppas vi kan få dig att känna förtroende för oss igen.
    Ödmjuka hälsningar
    Robert Adolfsson, ägare Moogio Göteborg.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Kunnig och hjälpsam personal. Allt gick snabbt och smidigt både vara gäller beställning och installation
    Hej Frida.
    Tack för ert fina omdöme. Det glädjer oss att ni är nöjda. /Moogio
    2021-12-26 Insamlad av företaget
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande!
    Hej Cecilia
    God fortsättning!
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme. Mvh/Robert Moogio
    2021-12-23 Insamlad av företaget
    Bra möte med säljaren på plats hos oss, varor som levererades enligt överenskommelse och som lever upp till förväntningarna. Toppen!
    Hej Karin. Härligt att läsa dina fina ord, och ditt fina omdöme!
    Tack så mycket!
    En riktigt god jul & gott nytt år önskar vi dig!
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Vi fick ett fantastiskt engagemang både vid hembesök inför beställning och vid montaget av våra markiser. Resultatet har blivit enastående bra och helt i klass med våra förhoppningar.
    Hej Sven.
    Tack för att du tog dig tid att ge ett så fint omdöme. Underbart att höra att markiserna blev så bra, och att ni är så nöjda, Vi älskar att ha nöjda kunder .
  • TONY P
    2021-12-15 Insamlad av företaget
    Svarade snabbt på ett problem och kom genast och löste det.
    Hej Tony.
    Kul att du är nöjd med vår service. Att hjälpa våra kunder, när det ibland uppstår någon form av problem är en självklarhet för oss på Moogio. Tack för ditt fina omdöme.
    2021-12-15 Insamlad av företaget
    Jag köpte deras finaste markis. Är suveränt nöjd med hela processen😊.
    Kan varmt rekommendera Moogio.
    Hej Gunnar. Tack för dina fina ord. Det värmer våra moogio-hjärtan.
    Ni kommer ha glädje av er fina Markilux-markis i många år framöver.
    Hej
    Vi jätte nöjda med allt från måttagninen av rullgardiner, offereringen och installationen av dom.
    Alltså 5 poäng.
    Men sen när vi ville ha mer gardiner installerade så fick vi inte ens svar på våra mail.
    Mycket märkligt men Moogio behöver väl inte oss som kund.

Mvh, Jari
    Hej Jari.
    Tack för att du tagit dit tid att skriva till oss. Kul att läsa att allt gick bra med er första beställning.
    Sedan kan jag bara beklaga att vi missat er i nästa steg. Vi är mycket måna om våra befintliga kunder, och jag vet inte vad som hänt, eller varför vi inte återkopplat. Beklagar detta. Om du trots detta, kan ge oss chansen att gottgöra dig på något sätt, hör gärna av dig. Du kan maila mig direkt på robert.adolfsson@moogio.se Mvh/Robert, Moogio
    2021-12-11 Insamlad av företaget
    Bra och professionellt bemötande. Bra rådgivning. Köpt flera saker genom åren. Senast gardinsskena.
    Hej Susanna
    Tack för att du tog dig tid att ge oss så fint omdöme.
    Vi giller verkligen att ha nöjda kunder.
    2021-12-10 Insamlad av företaget
    Snabb hantering vid förfrågan. Säljarna duktiga på att visa altetnativ. Bra på alla sätt
    Hej Towe
    Kul att höra att du är nöjd mod Moogio.
    Tack för det dina omdömet.
    2021-12-08 Insamlad av företaget
    Bra av säljare. Engagerad.
    Strul med betaling. Oproffsigt.
    Köpte persienner
    Hej Sten.
    Tack för din feedback.
    Beklagar att det blev struligt vid faktureringen.
    Gott att höra att du är nöjd produkt och vår säljare.
  • Malin L
    2021-12-07 Insamlad av företaget
    Bra och trevlig säljare som svarade fort.
    Bra monteringspersonal som hanterar frågor på ett proffsigt sätt.
    Hej Malin
    Härligt att du är nöjd med ditt bemötande och köp hos oss. Och tack för det fina omdömet.
    Mvh/Robert Adolfsson, Moogio
    2021-12-02 Insamlad av företaget
    Grymt att säljaren kom hem till oss med prover. Kunde diskutera oss fram till vad som var bäst.
    Hade inga direkta förväntningar.
    De var proffsiga och trevliga.

Vi köpte rullgardiner till en glasveranda samt mörkläggningsrullisar till ett sovrum mot väst.
    Hej Tonje
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att ni är nöjda både med oss, som er leverantör, och våra produkter. Verosol-väven ni valde till rullgardinerna är rikigt bra dessutom. Mvh/Robert Adolfsson
    2021-12-01 Insamlad av företaget
    Snabb och bra service. Missade dock att återkomma i ett par mindre uppföljningsfrågor.
    Hej Jonatan
    Härligt att du uppskattar vår bra & snabba service. Hör gärna av dig om det vi missade att följa upp, så vi kan ge dig maximal service. Du kan maila mig, om du vill på robert.adolfsson@moogio.se
    2021-12-01 Insamlad av företaget
    Positivt och konkret bemötande.
    Snygg och illustrativ offert via video, med snabb återkoppling.
    Trevligt, välplanerat och enkelt montage, bra killar!

Jag köpte stor tysk dyr markis:-)
    Hej Magnus
    Tack för att du tog dig tid att skicka in ett så härligt omdöme. Kul att du gillade video-offerten.
    Njut av den stora tyska kvalitetsmarkisen i många år framöver.
    Mvh /Robert Adolfsson
    2021-12-01 Insamlad av företaget
    Det var väldigt bra service, trevliga killar som hjälpte oss i butiken! Lite höga priser, men annars absolut ingenting att anmärka på överhuvudtaget!
    Hej William
    Tack för ditt fina omdöme.
    Kul att ni är nöjd med produkterna.
    Kvaltitetsprodukterna kommer hålla i många, många år framöver.
    Mvh/Robert
    2021-11-30 Insamlad av företaget
    Kommunikationen kan förbättras. Produkterna toppen!
    Hej Patrik
    Tack för att du tog dig tid att ge oss ditt omdöme.
    Vi kan bara beklaga att vi brustit i kommunikationen med er. Kanske vi kan få chansen att gottgöra er i framtiden, och förhoppningsvis över-leverera även med vår kommunikation. Du kan nå mig på robert.adolfsson@moogio.se, om det är något vi kan göra för er.
    Kul ändå att du ändå är nöjd med produkterna.
    Mvh/Robert Adolfsson, ägare Moogio Göteborg
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och väldigt engagerad personal. Vi hade velat ha mer hjälp av elektriker. Annars mycket bra.
    Hej Yael.
    Tack för ditt fina omdöme.
    Kul att ni blev nöjd med den fina markisen.
    Hoppas vi snart får avnjuta solsken, så markisen kan avändas igen :=)
    Mvh Robert Adolfsson/Moogio
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    Bra kvalitet och service med markisen. Infravärmaren strulade lite med montering och leverans men det löste sig
    Hej Stefan
    Tack för att du tag dig tid att skicka ett fint omdöme.
    Bra att det löste sig med värmaren. Hoppas ni får stor glädje av både markis och värmare.
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    Alla förväntningar uppfylldes både vad gäller tid och utförande.
    Trevligt bemötande av kontorspersonal och proffsigt utförande av kunniga medarbetare. Bästa betyg.
    Arbetet avsåg byte och inställning av sensor.
    Hej Suzanne
    Tack för de fina orden och fina omdömet. Vi älskar nöjda kunder. Mvh/Robert Adolfsson
    2021-11-23 Insamlad av företaget
    Bra bemötande från Moogios personal
    Ställer upp och gör vad dom kan för att fixa de problem vi har
    Produkten vi köpt motsvarar ej vad som utlovats
    Priset på,tok för högt för produkten vi köpt

Vi köpte en pergolamarkis. Problem med avrinning vid regn. Efter sista modifieringen har vi ej haft tillfälle att testa riktigt men kommer att göra detta så snart tillfälle ges
    Hej Sten.
    Tack för att tog dig tid att skriva ert omdöme. Vi är ledsna att vattenavrinningen inte blev så bra som vi först trodde/hoppades på. Hoppas ni gillar någon av de förslag som Erik skickat er. Vi är mycket måna om er, och hoppas ni kommer njuta av er pergola många sköna dagar framöver. Mvh Robert Adolfsson
    2021-11-22 Insamlad av företaget
    Beställde markis som blev felmonterad
    Åtgärdades snabbt .Blev tyvärr fel igen.
    Inga problem Rättades till enligt övereskommelse. Monterade motor som jag ångrade att jag inte beställde vid köpet. Fakturor enlig avtal.
    All personalen på företaget var tjänstvilliga och trevliga.
    Vi är mycke nöjda.
    Hej Gunnel
    Tack för ditt fina omdöme. Ibland blir det lite fel, och då är det viktigt att tillsammans lösa det på bästa & smidigaste sätt. Kul att vi kunde kompettera med motorn i efterhand också. Mvh/Robert Adolfsson
    2021-11-22 Insamlad av företaget
    Hej Jag är mycket nöjd med den rullgardinen som jag beställde av er Både i kvalitet och upphängning och fungerar bra.
    Hej Margareta. Kul att höra att rullgardinen blev bra. Tack för ditt fina omdöme.
    2021-11-22 Insamlad av företaget
    Jag hade bett om hjälp med att smöra om en persienn. Jag fick snabbt hjälp och jobbet blev perfekt utfört.
    Hej Margot.
    Tack för att du tog dig tid att ge oss ditt fina omdöme.
    Kul att jobbet vi gjorde blev snabbt utfört och perfekt.
    2021-11-17 Insamlad av företaget
    Allt bara bra från första början- säljaren och butiken i Mölndal.Trevliga killar.
    Vi beställde 2 stora terassmarkiser.
    Dom kom på utsatt tid.
    En av kapporna var lite repig så den fick vi utbytt snabbt.
    Vi är SUPERNÖJDA allt blev jättesnyggt.
    Tack NI kan rekommenderas.
    Mvh Stefan o Marie
    Hej Marie. Tack för det fina omdömet. Kul att höra att ni är nöjda.
    Hoppas ni kommer få njuta av härliga soliga dagar till våren & sommaren igen.
    Mvh Robert Adolfsson/Moogio
    2021-11-15 Insamlad av företaget
    Köpte rullgardiner, proffsigt bemötande av säljare, även trevliga samt proffsiga montörer, dock lite väl tilltagna leveranstider.
    Hej Stefan
    Stort tack för du tagit dig tid att lämna omdöme och det är fint att läsa att ni är nöjda med oss på Moogio Göteborg även med lite längre leveranstider, som vi tyvärr upplever för tillfället.
    Med vänliga hälsningar Robert Adolfsson
    2021-11-08 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd. Bemötandet och leverans var toppen
    Köpte en lamellgardin för att avdela ett rum som blev väldigt bra. Kvaliteten passade rummet.
    Hej Tommy!
    Tack för ditt fina omdöme. Kul att lamellgardinen blev bra.
    2021-11-08 Insamlad av företaget
    Mycket proffsigt och bra bemötande
    Hej Richard.
    Tack för dina fina ord, och ditt fina omdöme. Mvh Robert Moogio
    2021-11-08 Insamlad av företaget
    Lagade mina plissé gardiner på e
    Hej Johan
    Tack för att din fina bedömning. Även om texten försvann delvis på din kommentar, hoppas vi att plisséen blev bra efter lagningen. Mvh /Robert
    2021-11-02 Insamlad av företaget
    Positivt o snabb service och enkel hantering med fakturan
    Hej Mikael. Tack för de fina orden, och fina bedömningen. Kul att höra att du gillade vår snabbhet & service..
    Vi tycker om att göra våra kunder nöjda :=) Mvh Robert Adolfsson
    2021-11-01 Insamlad av företaget
    Mycket strul och oklara besked.
    Lovar en sak för att sedan ta tillbaka och ändrar upplägg, allmänt snurriga.
    Hej Jesper. Tack för ditt svar.
    Tråkigt att du upplevt oss struliga. Det är såklart inte vår mening att du ska vara besviken på hur vi gett er informationen. Maila mig gärna på robert.adolfsson@moogio.se, så ska jag se vad som gått galet, och se vad vi kan göra för er. Ödmjuka hälsningar Robert Adolfsson
  • Anna A
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    Det var ett bra bemötande från Moogio men jag är definitivt inte nöjd med produkten - i detta fall persienner. Detta pga att persiennens upphängning inte fungerar som den ska utan det tar flera minuter att fälla ner persiennen då snörena till denna lätt trassslar sig o man måste vara oerhört försiktig så att inte detta händer.
    Har inte haft tid att ta tag i detta då mkt annat behövt min uppmärksamhet men då ni efterfrågar ett omdöme så vill jag gärna påtala detta o ser fram emot en kontakt med er i ärendet.
    Anna Augustsson
    Hej Anna.
    Tack för att du tog dig tid att besvara.
    Synd att era persiennsnören krånglar, och så ska det ju inte vara.
    Våra tekniker kan åtgärda detta, troligtvis enkelt och smidigt..
    Jag ber en tekniker ringa er, så bokar ni in en tid som passar dig.

Med vänliga hälsningar Robert Adolfsson