En del av Moogio - moogio.se
Välkommen till Moogio Göteborg!

På Göteborgsvägen 46 i Mölndal hittar du Moogio Göteborg. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Göteborg med omnejd. Låt våra experter på markiser, persienner, gardiner och solsegel guida dig längs vägen av alla möjliga typer av solskydd.

Med solskydd av högsta kvalitet hjälper vi dig som företagare eller privatperson att skräddarsy den perfekta lösningen för dig.

För oss på Moogio Göteborg är det alltid du som kund som står i fokus och vår uppgift är att du ska bli 100% nöjd med ditt köp. Varmt välkommen till oss på Moogio Göteborg!

Läs vad 16 kunder tycker om Moogio Göteborg 2

2021-10-23
    Snabbt svar på förfrågan, hembesök och uppsättning med trevligt och kunnigt bemötande
    2021-10-21
    Professionellt, snabbt och fi t
    Hej Hanna.
    Tack så mycket för det fina orden. Alltid kul att sådana superlativ.
    2021-10-20
    Snabbast på att boka in besök
    Snabba på återkoppling
    Lyhörda för våra önskemål
    Trevligt personligt bemötande
    Bra deal för oss båda
    Pergolamarkis
    Väldigt nöjda med produkten
    🌟🌟🌟🌟🌟
    Hej Ann.
    Superkul att höra att du är så nöjd med Moogio och din fina Pergolamarkis.
    Tack för ditt fina omdöme. Vi gillar verkligen nöjda kunder. Sköt om dig.
  • 2021-10-19
    Bra bemötande, men upplevde av grannar att priset låg aningen högt vid jämförelse med andra bolag. Dock fin service vid åtgärd av fel.

Köpte lamellgardiner till inglasad balkong.
    Hej Anna Gunvor
    Tack för att du tog dog tid att lämna ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjd med bemötandet, och servicen. Jag hoppas du kommer ha glädje över din hög-kvalitativa produkter i många, många år. Över tid är alltid kvalitet prisvärt.
    2021-10-19
    Det hade varit bra om man lättare skulle kunna justera fallet på markisen med fjärrkontrollen.
    Hej Anki
    Stort tack för du tagit dig tid att lämna omdöme.
    Tyvärr har vi ingen produkt på marknaden som man kan justera fallet/vinkeln på med fjärrkontroll.
    Önskar du justera fallet/vinkeln kommer vi mer än gärna ut och fixar det åt er.
    Maila gärna till goteborg@moogio.se om detta, så ordnar vi detta :=)
    2021-10-18
    Proffsigt bemötande och proffsigt utförande,

Allt ifrån kostnadsförslag till utförande .

Jag köpte installation av persienner och gardiner/drapeerier till uterum.
    Hej Billmar!
    Vi på Moogio Götebog tackar för de fina orden och är glada att ni är nöjda med allt. Det gardin-tyget ni valde är jättefin.
    2021-10-17
    Bra bemötande och bra utfört arbete
    Hej Lisa
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme!
    Kul att höra att du är nöjd med vårt bemötande och det utförda arbetet. Vi gillar verkligen att ha nöjda kunder.
    Med vänliga hälsningar Robert
    2021-10-17
    Hade höga förväntningar på kvalitet och leverans vilka uppfylldes. Mycket nöjda med hela kedjan.
    Hej Annika!
    Tack för de fina orden, och den fina bedömningen.
    Kul att höra att du är mycket nöjd. Vi tycker verkligen om att ha nöjda kunder.

Mvh Robert Adolfsson
    2021-10-17
    Vi köpte solskyddsrullgardiner. Det var snabb leverans, trevligt bemötande och kunnig personal. Bra utfört arbete med snyggt och funktionellt resultat.
    Hej Arne & Laila.
    Härligt att höra att ni är nöjda med oss på Moogio Göteborg!
    Tack för ni tagit er tid att lämna detta fina omdöme. Och tack för den trevliga fikastunden i ert kök. Det var trevligt att höra era livshistorier.
    Sköt om er, och ha en skön höst!
    2021-10-12
    Alltid väl bemötta, även när vi konstaterade att stödbenen till markisen var bristfälliga. Strax var en mekaniker här och bytte till nya.
    Rätt inställning till kunden, tyvärr allt ovanligare idag och obefintligt i telekombranschen .
    Mvh Bosse och Monica
    Hej Monica! Stort tack för du tagit dig tid att lämna omdöme och det är fint att läsa att ni är nöjda med oss på Moogio Göteborg, även om det först blev lite fel med stödbenen!
    2021-10-12
    Köpte en pergolamarkis våren 2021.
    Mycket bra bemötande och god service, trevliga kontakter både vid upphandling och installation.
    Är mycket nöjd med köpet!
    Hej Agneta
    Kul att höra att ni är nöjda med er pergola. Vi tycker också den blev superfin, och smälte in fint mot huset i den vita konstruktionsfärgen ni valde.
    Tack för ert fina betyg på oss på Moogio Göteborg.
    Ha en skön höst!
    2021-10-12
    Alltid trevligt bemött. Har köpt 5 luxaflex gardiner med motor och 1 utan. Dessutom plisségardiner till 2 rum. Jag har dessutom gjort inköp (plisségardiner) till bostadsföreningens föreningslokal som varit till belåtenhet.
    Hej Ann-Marie.
    Stort tack för du tagit dig tid att lämna detta fina omdöme och det är såååå trevligt att läsa att ni är nöjda med oss på Moogio Göteborg!
    Ni är alltid välkomna att höra av er igen i framtiden, om ni har fler behov av våra produkter eller tjänster.
    2021-10-10
    Trevligt bemötande kunnig personal som installerade pergolamarkisen
    Hej Bo.
    Tack för du tagit dig tid att lämna omdöme och det värmer att läsa att ni är nöjda med oss på Moogio Göteborg!
    Ja, det blev verkligen bra med installationen av pergolan på er underbara altan. Njut av den fridfulla utsikten!
    2021-10-09
    Trevligt bemötande och bra produkter och proffsig installation
    Hej Björn. Tack för de fina orden, och fina bedömningen.
    Kul att höra att du är nöjd. Vi älskar att göra våra kunder nöjda :=)
    Mvh Robert Adolfsson
    2021-10-09
    Jag var i kontakt med Moogio å mina föräldrars vägnar.
    En av vikarmarna till deras markis hade gått sönder och behövde bytas.

Jag har varit i kontakt med Moogio tidigare, också då för mina föräldrars räkning, och med hänvisning till första ärendet så kunde de snabbt plocka fram mina föräldrars uppgifter och lösa det nya problemet.

Mycket god och smidig service.
    Hej Claes! Moogio Götebog tackar för de fina orden och är glada att ni är nöjda med arbetet & servicen . Ni är varmt välkomna att höra av er igen vid framtida behov!
    2021-10-07
    Snabb återkoppling , trevligt bemötande och leverans och montering enligt avtal , toppen service !
    Hej Annika! Stort tack för du tagit dig tid att lämna omdöme och det är fint att läsa att ni är nöjda med oss på Moogio Göteborg!