Göteborgs Solskydd AB

Göteborgs Solskydd AB

gbgsolskydd.se
  • BadgeTwoYears

Göteborgs solskydd är din partner när det kommer till skräddarsydda solskyddslösningar och markiser i Göteborg. Vi är dedikerade till att erbjuda högkvalitativa och måttanpassade solskydd som inte bara ger funktionellt skydd mot solens strålar utan också förhöjer estetiken i ditt hem eller företag. Vår styrka ligger i att erbjuda...

53 omdömen om Göteborgs Solskydd AB

Tommy B
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Mycket bra bemötande. Proffsigt.

Pizzeria E

Köpte markisväv ,väldigt bra bemötande 👍

Stefan L
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Beställde endast två st markistyger. Höll utlovad leveranstid Enkelt att komma fram per tfn Vänligt bemött

Mikael O
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Bra och snabb service, både vid beställning och montering samt mycket trevlig personal. Köpte en Zipner och fick hjälp med montering vilket gick väldigt snabbt och smidigt.

Susanne R
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Lätt att få kontakt. Leverans inom utlovad tid. Trevlig och proffsig montör. Köpte persienner.

Barbro K
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Jag ringde själv, då jag 2022 tidigare fått hjälp. Fick hjälp att identifiera att motorn var trasig och därefter fick jag snabbt hjälp att byta denna. Jag behöver ytterligare hjälp att byta en liten sak till persiennen och hoppas med hjälp av Göteborgs Solskydd att detta kommer att ske.

Marianne K
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Bra service och mycket proffsigt

Aktiebolaget K
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Bra och trevligt kundbemötande, professionella och håller vad dom lovar.

Ingrid L
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Jag har inte haft en egen kontakt med Göteborg Solskydd AB utan dessa kontakter sköttes av en kollega i styrelsen för vår BRF. Jag har däremot fått bra skriftlig infovidarebefordrat från min kollega i styrelsen.

Christina R

Funkade bra. Höll tider. Snyggt uppsatt. Trevliga killar

Agnetha Ö
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Trevligt bemötande. Fick hjälp med det jag sökte. Köpte plissegardiner.

Mikael S
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Mycket kompetent och trevligt bemötande. Har hör av andra att Göteborgs Solskydd är duktiga, och dom levde mycket väl upp till detta. Jag köpte mörkläggningsgardiner och både gardiner och montage var perfekt.

Per M
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Väldigt trevligt säljare det gick fruktansvärt smidigt att få till en gardin till sovrummet Snabb leverans

Mikael L
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Upplevelsen var mycket god, ända från beställning till leverans och installation. Erfarna människor med kvalitétsfokus

Reine C
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Snabba och trevliga killar på fyra dagar från kontakt till färdigt jobb

Katarina A
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Jag har använt mig av Göteborgs Solskydd vid tre tillfällen. Dels för duk för trappräcke och dels för persienner inomhus. De svarar alltid snabbt och det är aldrig några krångel med kommunikationen. Prisuppgift har jag fått innan beställning för att ta ställning till. Arbetet har utförts och jag har varit nöjd. Söker du snabb och säker kommunikation, bra utfört arbete så är detta firman för dig.

Bjurfors A
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Snabb service, kunnig personal och vi har arbetat tillsammans med Göteborgs Solskydd i många år.

Mk V
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Mycket bra bemötande. Löser de mesta . Jobbar med bra grejer.

Peter L
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Mycket bra bemötande. Kunnig personal. Köpte en motordriven terassmarkis och två motordrivna plissegardinder. Allt levererades på utsatt tid. Montering av markisen gjordes proffsigt. Gardinerna monterade jag själv.

Referens 1
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Göteborgs Solskydd AB är väldigt lätt att samarbeta med. De är bra på att återkoppla och planera arbetet i förväg. Vi har köpt nya markiser av dem och även fått mindre underhåll på markiser som har strulat. De har en bra dialog med våra hyresgäster och är mycket serviceinriktade.

Lars V
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Kunnig och trevlig personal även de som monterade markisen

Mikael L
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Vi köpte takzip och markis. Bra produkter och bra montörer.

Mikael T
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Trevligt och professionellt bemötande. Väl utförd reparation av markis. Det märks att dom kan detta och har arbetat med detta i många år.

Patrik N
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Inga anmärkningar. Allt enligt förväntan. Bra bemötande.

Agneta E
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Väldigt bra och kunniga Stort utbud. Trevligt bemötande och mycket fina plissegardiner jag fick hjälp med uppmätning och montering av. Mycket nöjd!

Per F
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Kan verkligen rekommendera Göteborgs Solskydd AB. Trevligt bemötande, löften som uppfylls och bra produkter till bra priser.

Tuve Djurklinik A
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Bra kvalitet och arbete men det var lite dyrt

Johanna H
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Personalen som var hemma kändes verkligen som de viste vad de gjorde. Bra service och de fick oss att ändra vårt tänkta val till det bättre. Trevlig personal som var väldigt effektiva när de satte upp Plisségardiner och persienner. Tack!

Eva S
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Mycket bra, det enda som drar ner betyget något är miss i kommunikationen rörande vems ansvar det var att boka tid för elinstallationen, vilket gjorde att slutförandet drog ut på tiden. När missförståndet blev känt löses det dock snabbt.

Lars A
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Trevligt bemötande samt att servicekillarna gjorde allt för att minimera mina kostnader som kund.

Kalle W
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Bra att de höll i arbetet och letade felet för att sedan åtgärda det

Kadra A
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Jag är väldigt nöjd med min upplevelse och kommer definitivt att rekommendera det till mina vänner eftersom jag blev mycket väl bemött.

Klas P
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Bra bemötande. Höll vad vi kommit överens om Trevliga killar som monterade markisen.

Bengt H
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Mycket bra,!!, dom löste problemen på bästa sätt!

Gösta B
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

- Inte billigast. - Bra produkter. - Bra kompetens. - Bra bemötande. - Pålitliga. - Markiser och motordrivna rullgardiner.

Daniel S
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Fantastiskt bra bemötande. De kom snabbt ut för att ta mått och kontrollera förutsättningarna för uppgradering av det gamla solskyddet som fanns. Offerterna kom dagen efter besöket och var väldigt lättöverskådliga. Montaget gick smidigt och de var på plats enl ök.

Olle P

Snabb o korrekt service! Trevligt bemötande! Kunnig hjälp

Helen S
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Allt var toppen. Bemötande leverans kvalitet etc

Berit F
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Uppfyller alla krav på bra tillverkningar och monteringar.

Ejdergatan J
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Kunniga chefer och medarbetare. Leverans och montering med riktigt material Bra injustering, funktion efter vad som var beställt

Lennart J
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Snabba trevliga aldrig omöjligt med något! Bäst i stan!

Noel T

Bra bemötande Trevlig och kunnig försäljare Gott resultat Vi rekommenderar 👍

Björn N
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Mycket positiv upplevelse. Trevligt bemötande av en mycket kunnig personal.

Andreas B
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Bra och trevlig service och snabb åtgärd av min krånglande markis.

Bertil L
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

God service. Trevlig personal. Bra arbete.

Leif O
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Väldigt bra bemötande, fast det var mitt på sommaren. Beställt arbete utfördes i tid, fick även l tips o råd om andra saker… mycket hjälpsam person som jobbade där.

Patrik E
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Lyhörda , bra produkter precition i leverans och utförande , proffs helt enkelt

Majki A
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Väldigt trevligt personval, bemötande och hjälpsam. Varmt rekommenderar till andra.

Thomas A
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Snabbt och proffesionellt! Vi har handlat av dem tidigare och blev nöjda igen!

Maud R
Skrev om Göteborgs Solskydd AB

Trevliga o bra jobb, snabbt ! Installerat maskinmotor.