Alla kategorier Persienner Skåne Malmö Persiennexperten

Persiennexperten

Stenyxegatan 16, 213 76 Malmö — Visa karta

Letar du efter rullgardiner, persienner eller markiser? Hos oss på Persiennexperten hittar du fina solskyddslösningar som håller hög kvalitet. Vi kan verkligen solskydd och kommer gärna hem till dig och visar våra produkter i din egen hemmiljö.

Hos oss kan du välja från ett stort sortiment av solskydd, vi erbjuder produkter både för inomhus-, utomhusmiljö och offentliga miljöer. Självklart måttanpassar vi allt och monterar åt dig.

Du får tre års garanti på både produkter och montering och mycket konkurrenskraftiga priser utan negativa överraskningar i efterhand. Välkommen till oss!

Läs vad 2 kunder tycker om Persiennexperten

• Ingela F skrev om Persiennexperten
    Välj någon annan om du kan!
    Köpte en dyr och fin markis. Gott och väl så långt, men vid montage sa montören att jag, innan elektriker kopplat in strömmen, kan släppa ut markisen med veven. Detta gjorde jag genast medan montören fortfarande var kvar och döm om min förvåning när sladden ramlar ner. Tydligen har sladden fastnat runt veven. Efter någon vecka kommer en reparatör och lagar markisen och jag utgår ifrån att detta ingår i priset jag betalat. Men icke! Efter påtryckning får jag fortfarande betala för reparationen. Tycker detta var väl småaktigt, ingen stor summa för dem. Läs mer
  • s skrev om Persiennexperten
    ANLITA INTE DETTA FÖRETAG - DE ÄR RIKTIGA RÖVARE!
    Persiennexperten tar ut riktiga ockerpriser!

Har köpt fyra motor och två manuella markiser av dem för flera år sedan. När jag ringde dem med anledning av att en av motormarkiserna slutat fungera, får jag beskedet att de hör av sig med datum, då de vill samla ihop ett antal kunder i Helsingborg först.

Det tog två veckor innan de "kunde" komma, då dyker två gubbar upp. De bär in en stege, den ene klättrar upp, konstaterar att motorn är kass. Den andre går ut i bilen och hämtar en ny, lämnar över till den andre, som klättrar upp och monterar dit den (instucken i ett rör, en skruv. Det tar 15 minuter från att de ringde på dörren tills de sitter i bilen.

Bra service tyckte jag - tills jag fick fakturan 4 600 kr!

De har mage att ta ut "Startkostnad" 400 kr, trots att jag ju fått vänta in lämplig dag, för dem.

Motorn tar de 3200 kr för, vilket inte är mycket att säga om, även om det är svindyrt.

Byte av motorn tar de 1200 kr för, vilket motsvarar ett timpris på 2400 kr/tim - per man!

När jag påpekade orimligheten i både arbetskostnad och startkostnad, får jag till svar att det tillämpat "gängse prislista", och att om jag inte betalar överlämnar de ärendet till inkasso.

Bar kundbemötande!? Läs mer

Stenyxegatan 16, 213 76 Malmö