Persiennexperten

Persiennexperten

www.persiennexperten.se
  • BadgeFiveYears
1 917

Letar du efter rullgardiner, persienner eller markiser? Hos oss på Persiennexperten hittar du fina solskyddslösningar som håller hög kvalitet. Vi kan verkligen solskydd och kommer gärna hem till dig och visar våra produkter i din egen hemmiljö. Hos oss kan du välja från ett stort sortiment av solskydd, vi erbjuder produkter...

1917 omdömen om Persiennexperten

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 1917 omdömen med 4.6 i snittbetyg
John-Erik N
Skrev om Persiennexperten

Trevligt bemötande vid både köp och uppsättning. Vi köpte persienner och rullgardiner.

Shara K
Skrev om Persiennexperten

De har monterat efter några dagar funkar inte vår makris,nästan har gått 3 veckor inget svar

Martin T
Skrev om Persiennexperten

Bra service och snabb och smidig installation

Sven K
Skrev om Persiennexperten

Vi blev mycket bra bemötta av personalen när vi ringde och beställde fönstermarkiser. Leveransen tog 4v pga att det var mitt i högsäsongen. Men installationen fungerade helt perfekt. Vi är nöjda.

Joakim O
Skrev om Persiennexperten

Bra kommunikation och arbetet var utförd på 10 minuter.

Håkan S
Skrev om Persiennexperten

Snabbt och kunnigt. Uppgiften att leveransen skulle ts 3-4 veckor blev i praktiken 6 veckor. Inget stort problem för mig. Produkten motsvarade alla förväntningar

Gunilla N
Skrev om Persiennexperten

Katastrof företag vi beställde markiser i mitten av april och fortfarande inte fått leverans av allt. Super dåliga på att komma tillbaka inte ens chefen återkommer fast jag bett henne ringa mig. Köper markiser för över 50 000:- och dem nonchar en helt. Skulle aldrig rekommendera detta företag till någon.

Hans E

Noggrann, punktlig och kunnig☀️

Lena S
Skrev om Persiennexperten

Trevligt bemötande, proffsig utförande.

Matz H
Skrev om Persiennexperten

Bra förstagångsträff Hyfsad snabb leverans. Snabb uppsättning. Allt frid o fröjd…

Carita H
Skrev om Persiennexperten

Hjälpsamma , vänliga o det gick relativt fort att få hem markisen o uppsatt den.

Lars V
Skrev om Persiennexperten

Bristfällig kommunikation mellan säljare och montörer som bidrog till försenad leverans. Planerare och kundservice annars utmärkt. Nu allting klart och jag är väldigt nöjd med produkten.

Josefin N
Skrev om Persiennexperten

Snabb och bra service när vi behövde hjälp med en rullgardin som kärvade.

Nils Olof N
Skrev om Persiennexperten

Bra arbete och skönt med ett företag som sparar de gamla uppgifterna på produkt som leverans då går det enklare att reparera Tack

Kerstin J
Skrev om Persiennexperten

Proffsigt bemötande både vid beställning o installation

Agneta F
Skrev om Persiennexperten

Mycket bra bemötande vid gembesök o gick fort få tid.sen låbg väntan på varorna, men mycket nöjd med dessa!

Torbjörn W
Skrev om Persiennexperten

Hade bra lösningar på hur vi skulle kunna montera markisen på vår uteplats. Tydligt och bra, vad som ingick, på offerten och en för oss ganska snabb leverans och montering. Har lite önskemål efteråt med monteringen. Detta fixade dom veckan därpå, med belåtenhet. Montering, färg och konstruktion håller vad det lovar.

Ulla J
Skrev om Persiennexperten

Trevligt bemötande vid beställning Arbetet utfört till full belåtenhet

Ingemar N
Skrev om Persiennexperten

Trevliga pojkar med stor kunnighet

Hans H

Markis med komplicerad infästning

Gertrud A
Skrev om Persiennexperten

Mkt nöjd med kontakten med Jörgen och han såg till att allt blev enl ök. Duktiga installatörer.

Petter Å
Skrev om Persiennexperten

Bra utbud, bra råd, bra utfört, trevlig personal och punktlig leverans,

Olivia S
Skrev om Persiennexperten

Toppen! Proffsig och snabb service :)

Thomas A
Skrev om Persiennexperten

Snabbt och perfekt levererat. Kanonsnyggt!

Helene M
Skrev om Persiennexperten

Enkelt & smidigt. Bra service & proffesionellt.

Bo E
Skrev om Persiennexperten

Bra bemötande av personalen men det verkar som om kvaliteten på materialet har sjunkit sen senaste installationen. Hittills har dock garanti ärenden skötts till belåtenhet.

Dashurim M
Skrev om Persiennexperten

Trevlig personal . Vet vad som gäller snabbt och enkelt .

Anna G
Skrev om Persiennexperten

Jättebra upplevelse och snabb leverans.

Lars R
Skrev om Persiennexperten

Från killen som kom och tog mått på min persienn till nästa kille som kom och satte upp den nya persiennen fungerade det riktigt bra det enda som jag blev förvånad över att man hade ett pris på 50 cm i reklamen som man skickade ut som va riktigt bra men min persienn var 5 cm bredare och då blev det ett helt annat nkt dyrare pris än o reklamen som jag fick till mej annars är jag mkt nöjd ;;Lasse

Thomas N
Skrev om Persiennexperten

Fråga om dom skicka räkning dom sa ja.Gick ut till brevlådan då låg fakturan där.Dom var här i10 min räkningen var dyr

Eva S
Skrev om Persiennexperten

Hej ! Min upplevelse av Persiennexperten Var mycket positiv! Jag blev proffsigt , trevligt och vänligt bemött av mannen som gjorde hembesök , han tog sig tid och beskrev varan , i detta fallet lamellgardiner…… jag fick stort förtroende för honom ! De två män som sedan kom och rev ner det gamla och satte upp nytt , var lika proffsiga , vänliga och trevliga ! Kvinnan på kontoret som fixat och donat var likadan och väldigt hjälpsam ! Jag är supernöjd och kan varmt rekommendera Persiennexperten till dem som behöver solskydd ! Vänliga hälsningar Eva Strömberg

Anette Monica A

Toppen allt lika trevliga när jag anlita Perienne experten betyg 10 av 10

Eva S
Skrev om Persiennexperten

Mycket bra service. Allt gick smidigt från besök i butiken till uppsättning av rullgardiner. Vi kan verkligen rekommendera persiennexperten.

Kjell H
Skrev om Persiennexperten

Snabb och bra service. Snyggt och fin färg på lanellgardinerna.

Kerstin K
Skrev om Persiennexperten

Det var bra efter våra förväntningar. Snabbt levererat o uppsatta rullgardiner. Vi är nöjda!

Lars E
Skrev om Persiennexperten

I huvudsak mycket bra men det var lite svårt att få besked om när montörena skulle komms

Jan Inge H
Skrev om Persiennexperten

Mycket trevlig säljare. Jag förväntade mig ett proffsigt arbete och det levde dom upp till mycket väl. Jag köpte både persienner och plische gardiner och dom gjorde ett mycket bra arbete.

Jan-Evert P
Skrev om Persiennexperten

Jag köpte en markis och fick den installerad. Jag blev väl bemött av både säljare och installatörer och mina förväntningar levde Persiennexperten väl upp till.

Lars A
Skrev om Persiennexperten

Otroligt serviceinriktad och kundfokuserat!

Tommy S
Skrev om Persiennexperten

Vi fick snabb hjälp och felet åtgärdades direkt till vår stora belåtenhet.

Jonas E
Skrev om Persiennexperten

Allt perfekt. Bra service och montering

Lars S
Skrev om Persiennexperten

Trevligt bemötande både av säljare o montörer. En reklamation fixade sig hyfsat snabbt.

Gunilla L
Skrev om Persiennexperten

Jag blev trevligt bemött. Jag fick persienner och rullgardiner uppsatta på den överenskomna tiden. Jag är nöjd med varorna jag köpte.

Gertrud H
Skrev om Persiennexperten

Bra kundbemötande vid första telefonkontakten , även hembesök av kunnig säljare som tog fram en bra rullgardin till mitt takfönster. Efter några veckor kom en kille och satte upp rullgardinen. Nöjd med mitt köp.

Maj-Louise H
Skrev om Persiennexperten

Köpte två persienner standar. Blev väl bemött när jag ringde och beställde. Mannen som var och tog mått och killarna som sen satte upp dem var trevliga och utförde arbetet till belåtenhet.

Gull-Britt A
Skrev om Persiennexperten

Mycket fin service kom snabbt, var i tid som de lovat och gjorde ett bra jobb med att.byta motorn till min markis. Städade upp och tog med sig den trasiga motorn vilket också uppskattades. Kan verkligen rekommendera

Christer L
Skrev om Persiennexperten

Proffsigt och håller utlovade lev tider

Pia L
Skrev om Persiennexperten

Har köpt både terrassmarkis och vanliga fönstermarkiser vilka fungerar som förväntat. Men leveransavdelningen är katastrof. Leveranstiden överskreds med mer än två veckor. Vid vår kontakt för leveransbesked lovade man två gånger att återkomma men det gjorde man inte. När monteringen sen utfördes hann montörerna inte montera allt på samma dag. Leveransavdelningen ansåg då att vi skulle vänta ytterligare en vecka på den återstående monteringen, ca en timmes arbete, för montörerna var inbokade på annat. Vi skulle hamna...

Lotta K

Säljaren duktig Snabb leverans o montage Allting till belåtenhet

Roland J
Skrev om Persiennexperten

Snabbt o bra snabbt o bra snabbt o bra snabbt o bra