Svalahem AB

Svalahem AB

www.svalahem.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Välkommen till Svalahem AB! Vi är verksamma i Varberg, Kungsbacka och Falkenberg och har över 25 års erfarenhet av solskydd. Vi prismatchar, så du kan vara säker på att du får det bästa erbjudandet hos oss. Vårt dedikerade team av solskyddsspecialister finns här för att guida dig genom hela processen, från val av produkter...

57 omdömen om Svalahem AB

Lars N
Skrev om Svalahem AB

Jag bad Svalahem om hjälp m ej fungerande motorer till solgardiner. Efter en lite seg början av ärendet, tog det sig allt eftersom. Resultatet blev riktigt bra! Jag är nöjd. Stor eloge till Svalahem.

Betim M
Skrev om Svalahem AB

Vi köpte en terassmarkis från Svalahem och var nöjda med bemötande pris. Det var en miss i kommunikationen som gjorde att installationen inte blev optimal (hängde längre ner än vi tänkt oss). När det uppdagades var Svalahem snabba med att komma ut, titta på problemet och åtgärda omgående. Snabbt och smidigt!

Anna S
Skrev om Svalahem AB

Föredömligt bemötande, punktliga och snabba

Hans K
Skrev om Svalahem AB

Snyggt, snabbt och prydligt. Rekommenderas.

Monika B
Skrev om Svalahem AB

Trevliga och hjälpsamma! Vi är nöjda med allt!

Linnea J
Skrev om Svalahem AB

Trevliga och kunniga. Köpt rullgardiner och en balkongmarkis.

Egon B

Trevliga pojkar , proffsigt utfört arbete. 👍🏼

Jpss A
Skrev om Svalahem AB

Med deras bemötande och kunskaper känner man sig trygg som lund.

Marija T
Skrev om Svalahem AB

Prisvärd terassmarkis, väldigt trevlig personal, snabb leverans. Allt enligt avtal. Rekommenderas !

Monica M
Skrev om Svalahem AB

Bra bemötande Snabba. Bra service.

Leif B
Skrev om Svalahem AB

Kompetenta, snabba och tillmötesgående.. Tjänsten var byte av persienner i en villa.

Lennart F
Skrev om Svalahem AB

Perfekt som vanligt. Trevlig personal, bra bemötande.

Tore G
Skrev om Svalahem AB

Funkar helt till belåtenhet, kan rekommendera.

Gustav A
Skrev om Svalahem AB

Mycket prisvärda. Väldigt god service. Trevliga grabbar.

Ulla S
Skrev om Svalahem AB

Snabba och har bra service. Trevligt bemötande.

Håkan G
Skrev om Svalahem AB

Bra leverantör med rimliga priser och snabb och säker leverans. Använt denna leverantör tidigare och varit nöjd.

Gösta L
Skrev om Svalahem AB

Väldigt trevliga och tillmötesgående.

Sonja S
Skrev om Svalahem AB

Trevlig säljare med professionellt bemötande. Snabb uppsättning vi är helnöjda

Lena L
Skrev om Svalahem AB

Vänligt mottagande i butiken och bra presentation av de persienner som vi var intresserade av. Även vid monteringen var vi lika nöjda.

Anna-Maria Kristina Stigsdotter A

Bra sortiment, trevligt bemötande, professionellt utfört arbete.

Ludwig P
Skrev om Svalahem AB

Väldigt bra trevlig personal och snabbt och väl gjort

Andersson A
Skrev om Svalahem AB

Proffsig presentation,, leverans och montering följde utlovad tidsplan. Rekommenderas!

Anders B
Skrev om Svalahem AB

Inget krångel, bra bemötande, snabb och proffsig installation. Hel nöjd!

Barbro J
Skrev om Svalahem AB

Mycket nöjd med bemötande, snabbt och bra. Behövde rullgardiner till min inglasade balkong och jag är nöjd både med rådgivning och installation, Trevliga killar!

Glenn J
Skrev om Svalahem AB

Kanon! Jag köpte plisegardiner med uppsättning. Hantverkaren som skulle komma och sätta upp dom var sjuk , men Chefen Jörgen kom istället. Allt flöt på bra. Kan rekommendera svala hem. Med vänlig hälsning, Glenn.

Kjell K
Skrev om Svalahem AB

Trevlig personal med bra bemötande och genomförande

Inger B
Skrev om Svalahem AB

vänlig/trevlig men tyvärr var personen som presenterade lite för snabb/stressad.jag hade behövt lite mer tid. personen som monterade plisse gardinerna vänlig/trevlig mycket bra . Köpte plisse gardiner Sammanfattningsvis, lättsamma, trevliga o kunniga--- bra plissegardiner bra företag.

Lars B
Skrev om Svalahem AB

Jättefin service, och konkurrenskraftiga priser.

Nils K
Skrev om Svalahem AB

Snabb och tydlig offert. Jörgen är väldigt trevlig och lätt att ha och göra med!

Hans D

Hög kunskap God service Bra priser Håller lovad leverans Trevlig personal

Nils K
Skrev om Svalahem AB

Bra produkter (utvändiga markiser) och montering men längre leverans än utlovat och obefintlig information under tiden.

Kate S
Skrev om Svalahem AB

Professionell hjälp med val av solskydd. Bra bemötande och duktiga medarbetare som skötte uppsättningen.

Sverker A
Skrev om Svalahem AB

Snabb o trevlig service, lite hafsigt vid monteringen dock….

Leif J
Skrev om Svalahem AB

Första mötet kändes bra men också som att det gick för snabbt då det var flera besök inplanerade. Utbudet var mycket bra.

Ingrid L
Skrev om Svalahem AB

Mycket bra bemötande. Bra info om kommande arbete och prisinformation. Trevliga installatörer både från Svalahem och av inhyrd elektriker

Anna P
Skrev om Svalahem AB

Blev jättenöjd med mina plissegardiner, snabbt och lätt sattes de uppled perfekt passform

Eréne B
Skrev om Svalahem AB

Nöjd med allt, snabbt svar, uppsättning och bemötande

Sven K
Skrev om Svalahem AB

Fungerade utmärkt.Snappt och bra montering.

Nathalie S
Skrev om Svalahem AB

Snabbt ute på plats när det skulle beställas persienner och markis och bra bemötande.

Elwy C
Skrev om Svalahem AB

Dyrt med tanke på dålig kvalitet och service av arbetet med dåligt uppsatta stänger som inte satt kvar utan rasade ner. Inte fullgjort uppdraget med uppsättning av räls/ ringar i stängerna utan överlät åt mej som kund att balansera på stegar för att pilla i dessa. Dessutom så få av rälsen medskickade så jag behövde själv åka 8 mil för att hämta

Kjell E
Skrev om Svalahem AB

bra bemött, uppfyllde helt mina förväntningar- Jag är helnöjd med markiserna och med alla i företaget jag haft att göra med.

Per B
Skrev om Svalahem AB

Dom gjorde ett snabbt och bra jobb.Vi är mycket nöjda med det hela.

Kjell O
Skrev om Svalahem AB

Mycket nöjd, och bra bemötande av personal.

Ebba J
Skrev om Svalahem AB

Mycket bra service och bra utfört arbete och resultat .

Cycleurope A
Skrev om Svalahem AB

Toppen på alla sätt! Proffsigt bemötande! Duktiga på att erbjuda rätt produkter på rätt ställe.

Birgitta K
Skrev om Svalahem AB

Mycket bra! Fixade så att plissegardinerna kom upp, samma dag jag flyttade in.

Perre L
Skrev om Svalahem AB

Leverans och montering av stor markis. Levererat och monterat enligt överenskommelse. Toppenbra!

Paul O
Skrev om Svalahem AB

..................................................................................................................................

Johan H
Skrev om Svalahem AB

Mycket bra bemötande och bra montörer

Ulla L
Skrev om Svalahem AB

De gjorde ett bra arbete med mina nya solskydd. Jag kan rekommendera dem