Niklassons Markiser AB

Niklassons Markiser AB

Ring 070-814 52 63 www.intersun.se
1.7

Företagen som tillhandahåller allt inom solskydd

6 omdömen om Niklassons Markiser AB

Charlotte Maria N
Skrev om Niklassons Markiser AB

Niklassons markiser har monterat 6 nya markiser i vår Brf och det blev jättebra! Både terassmarkiser och balkongmarkiser med väv från Sandatex. Markus var trevlig, tydlig och serviceminded. De behövde komma tillbaka för några justeringar men det var inte heller några problem. Rekommenderas av oss.

Svenska Lamella
4.7/5 i betyg av 732 omdömen 4.7 av 732 omdömen

Fantastisk service, vänlig attityd, snabba svar, mycket proffsigt. Vi är nöjda med deras produkter och servicen och rekommenderar varmt!!

Alexandra P Alexandra P
MARIA A
Skrev om Niklassons Markiser AB

UNDVIK!! Beställde 2021 både fönster- och terrassmarkiser från Niklassons markiser, när de väl levererades var samtliga markisers både armar och duk i fel färg samt fönstermarkiserna var av helt fel modell. Trots detta inleddes monteringen, vilken var allt annat än professionell. Flera skruvar gick av och lämnades i skruvhålen, olika skruvar och bultar användes till samma markis, min trall och mitt växthus skadades och terrassmarkisen monterade de så fel att man inte kunde gå ut genom balkongdörren utan att slå i huvudet...

Kristina G
Skrev om Niklassons Markiser AB

Undvik detta företag!!!! Usel kundservice och dessutom gick markisarmen av vid montering och nu vägrar de åtgärda felet. Istället får man luren kastad i örat av ägaren som är så otrevlig att man tycker synd om de anställda.

Stockholm Glas & Solskydd AB
4.8/5 i betyg av 349 omdömen 4.8 av 349 omdömen

Snabbt och proffsigt utfört. Kan rekommendera för persienn reparation

Camilla H Camilla H
Claes Peter L
Skrev om Niklassons Markiser AB

Om det fanns -0 i kundservice skulle jag ge det! Köpte markiser till hela huset (8st) och kvaliteten kan jag än inte klaga på, dock är dom bara 5 månader gamla. Men har haft en krånglande markis och har bokat med dom sju gånger för att åtgärda problemet, fyra ggr har dom inte dykt upp överhuvudtaget, tre ggr har dom varit här utan att kunna åtgärda problemet!! Så jag vände mig till Älvsjö markis som åtgärdade problemet på 30 minuter och justerade de övriga som var snett monterade. Så vad ni än gör köp inget av Niklassons markiser!

Anders P
Skrev om Niklassons Markiser AB

Urusel service. Själva markisen och monteringen var ok. När en justering behövde göras kom man inte som avtalat. Vid flera tillfällen (mer än 5) lovade man att komma men kom aldrig.

Mogens L
Skrev om Niklassons Markiser AB

Har varit kund hosNiklassons Markiser i många år (>15 år). Monterat våra markiser på huset, installerat fjärrstyrning och efter ett antal år byt väv på samtliga markiser samt utfört diverse reparationer. Vi har tre markiser vid burspråket som är seriekopplade. Fjädern som kopplar ihop markiserna har med jämna mellanrum gått sönder. Niklassons har till rimlig kostnad byt fjäder. Den senaste gången fjädern gick sönder gjordes ett byte av fjäder av montör som sannolikt inte byt en dylik fjäder tidigare. Fjäderbytet tog...