Niklassons Markiser AB

Sockengränd 2, 120 40 Årsta — Visa karta

1.3 i betyg av av 4 omdömen

Företagen som tillhandahåller allt inom solskydd

Läs vad 4 kunder tycker om Niklassons Markiser AB

• Kristina G

2020-10-13

Kristina G skrev om Niklassons Markiser AB
    Undvik detta företag!!!!
    Usel kundservice och dessutom gick markisarmen av vid montering och nu vägrar de åtgärda felet. Istället får man luren kastad i örat av ägaren som är så otrevlig att man tycker synd om de anställda. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Stockholm Glas & Solskydd AB
    4.8 / 5 i betyg — 148 omdömen
    Badge2020
    "Snabb återkoppling, tydliga villkor, bra priser , passar tiden och mycket trevligt bemötande!"
    Maja Kristina B
  • 2020-06-12

Claes Peter L skrev om Niklassons Markiser AB
    Om det fanns -0 i kundservice skulle jag ge det! Köpte markiser till hela huset (8st) och kvaliteten kan jag än inte klaga på, dock är dom bara 5 månader gamla.
    Men har haft en krånglande markis och har bokat med dom sju gånger för att åtgärda problemet, fyra ggr har dom inte dykt upp överhuvudtaget, tre ggr har dom varit här utan att kunna åtgärda problemet!!
    Så jag vände mig till Älvsjö markis som åtgärdade problemet på 30 minuter och justerade de övriga som var snett monterade.
    Så vad ni än gör köp inget av Niklassons markiser! Läs mer
  • 2020-06-07

Anders P skrev om Niklassons Markiser AB
    Urusel service.
    Själva markisen och monteringen var ok.
    När en justering behövde göras kom man inte som avtalat.
    Vid flera tillfällen (mer än 5) lovade man att komma men kom aldrig. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Svenska Lamella
    4.8 / 5 i betyg — 314 omdömen
    Badge2020
    "Fantastisk service, vänlig attityd, snabba svar, mycket proffsigt. Vi är nöjda med deras produkter och servicen och rekommenderar varmt!!"
    Alexandra P
  • Mogens L

2019-11-07

Mogens L skrev om Niklassons Markiser AB
    Har varit kund hosNiklassons Markiser i många år (>15 år). Monterat våra markiser på huset, installerat fjärrstyrning och efter ett antal år byt väv på samtliga markiser samt utfört diverse reparationer. Vi har tre markiser vid burspråket som är seriekopplade. Fjädern som kopplar ihop markiserna har med jämna mellanrum gått sönder. Niklassons har till rimlig kostnad byt fjäder.

Den senaste gången fjädern gick sönder gjordes ett byte av fjäder av montör som sannolikt inte byt en dylik fjäder tidigare. Fjäderbytet tog drygt 1 timme.

Niklassons Markiser fakturerade för fjäderbytet 5.840:- kronor. En oskälig kostnad för något så enkelt som ett fjäderbyte enligt min uppfattning. Påtalade detta för Niklassons via mail. Inget svar!

Niklassons kundvård av en gammal kund är mycket mycket dålig!
    Kommer inte att anlita företaget mer! Läs mer

Bästa Markiserna nära Niklassons Markiser AB:

Matias O Matias O tycker:
“Kan verkligen verkligen rekomm...” Läs mer
Markishuset (3.9km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte