Damian Bygg

Slättåkragränd 11, 125 72 Älvsjö — Visa karta

2015 bestämde sig Damian för att starta Damian Bygg. Sedan dess har hammaren gått varm och metervis med brädor har sågats. Noggrannhet och flexibilitet är något som vi håller högt då vi utför jobb även under helger. Vi på Damian bygg utför allt från måleri, bygg, renovering av kök, tapetsering och mycket mer. Med god kvalitet och en personlig service tar vi hand om ditt hem, helt enligt dina önskemål. Besök oss gärna på Slättåkragränd 11 i Älvsjö för en kopp kaffe och diskussion om ditt hem eller ring på nummer 070 768 47 96.
Är du intresserad av att se hur vi jobbar, gå gärna in på vår Instagram. https://www.instagram.com/damianbygg/?hl=sv.

Läs vad 10 kunder tycker om Damian Bygg

• Sven L skrev om Damian Bygg
    En riktig proffs som har renoverat min lägenhet. Noggrant och ordning på plats. Bra jobb och bra pris
    Sven Läs mer
  • Nilofar L
    Nilofar L skrev om Damian Bygg
    Damian har hjälp oss med att återställa en stor vattenskada i vår lägenhet. Arbetet har bestått av att byta golv i hela lägenheten och en del jobb i köket.

Han har alltid haft ett trevligt bemötande och hjälpsam. Det uppstod lite felberäkning av mått men han löste det på bästa möjliga sätt.

Golvet tog 4 dagar och köket tog också 4 dagar. Läs mer
  • Gert J skrev om Damian Bygg
    Renovering av våra trapphus.
    Utmärkt utfört. Läs mer
  • Eva D skrev om Damian Bygg
    En pålitlig och skicklig fackman som snickrat och målat och som jag absolut kommer att anlita igen! Hälsningar Eva Douglas Läs mer
  • Anne W skrev om Damian Bygg
    Damian tapetserade en garderobsvägg. Snabbt jobbat, perfekt uppsatt och rent och snyggt när jobbet var färdigt. Läs mer
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Damian Bygg
    Målning, tapetsering samt golvläggning med socklar. Arbetet utfördes mycket professionellt och noggrant. Hela projektet gick mycket smidigt. Utan tvekan kommer vi anlita Damian Bygg vid vårt nästa renoveringsprojekt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar verkligen Damian Bygg, Mycket trevlig person att ha att göra med! Läs mer
  • Muping Z
    Muping Z skrev om Damian Bygg
    Jag har beställt tapasera mitt lägenhet. Damian Bygg har gjort väldig bra jobb och är professional. De plockar undan saker innan och sätta tillbaka efter. Sedan gjort det rent. Efter vi kommer hem. Det lägenhet var så fint. Vi är väldig glad att ha Damian Bygg som leverantör. Vi skall köpa flera tjänster från Damian Bygg under hösten. Läs mer
  • Fred G skrev om Damian Bygg
    Damian målade om vårt hus. Han var alltid trevlig och positiv , höll utlovade tider etc. Tyvärr målade han över utebelysning , vissa beslag osv , som inte skulle målas. En sida av huset blev stora blåsor på ( inte Damian fel , utan det beror på att huset tidigare var målat med oljefärg) Det lovade han åtgärda nu i vår , men inget har hänt av det ! Läs mer
  • Stefan L skrev om Damian Bygg
    Damian Bygg har målat trapphusen och källargångarna i Brf Ålgrytebackens fyra fastigheter. De har gjort ett utmärkt jobb till ett bra pris. Det är även flera lägenhetsinnehavare som anlitat Damian Bygg för målnings och renoveringsarbeten i lägenheter.
    Vi har alltid fått ett trevligt bemötande och ett väl utfört arbete.

Stefan Landes
    Fastighetsskötare
    Brf Ålgrytebacken Läs mer
  • Leopold M skrev om Damian Bygg
    Vi har äntligen hittat en seriös hantverkare i Damian. Fint hantverk och ordning på tidplan och överenskommelser.
    Allt har således fungerat perfekt och det är fint här när arbetet är klart. Läs mer

Slättåkragränd 11, 125 72 Älvsjö