Läs vad 53 kunder tycker om Damian Bygg i Stockholm AB 2

• 2021-01-07
    Vi fick hjälp med att bygga om vår lägenhet från en 2a till en 3a (riva väggar, bygga nya väggar, lägga nytt golv, måla alla tak och väggar). Genom hela processen var Damian lyhörd och tillmötesgående, det var tydligt att han ville att ombyggnationen skulle bli så lyckad som möjligt. Vi kände oss trygga genom hela processen och kommunikationen gick alltid bra.
    Vi är riktigt nöjda med resultatet och kommer definitivt att anlita Damian igen!
    Tack så mycket Daniel för ditt ömdome! Mvh Damian

• 2020-12-21
    Vi tog hjälp av Damian för att sätta upp golvlister och få hjälp att måla. Allt gick väldigt smidigt, resultatet blev superbra och dessutom är han riktigt trevlig. Rekommenderar honom varmt och kommer att anlita honom igen nästa gång vi behöver hjälp.
    Beatrice P
    Tack så mycket Beatrice! Mvh Damian

• 2020-12-21
    Snabbt utfört arbete med jättebra resultat.
    Tack så mycket Alexander! Mvh Damian

• 2020-12-17
    Mycket smidig och trevlig genom hela processen!
    Väl utfört uppdrag till ett konkurrenskraftigt pris.
    Vi är mycket nöjda!
    Tack så mycket Jesper! Mvh Damian

• 2020-12-01
    Damian Bygg renoverade vårt sovrum (golvläggning, målning av väggar, innertak och fönster) och resultatet är mycket bra. De är punktliga, trevliga och noggranna. Vi kommer
    att anlita dem igen om vi behöver mer hjälp. Bra också att Damian samarbetar med en elfirma som kunde fixa elarbetet. Kan verkligen rekommendera Damian Bygg!
    Tack så mycket Jenny! Vad bra att ni är så nöjda ! Mvh Damian

• 2020-11-09
    Damian och hans personal är helt fantastiska. Noggranna, hjälpsamma och flexibla. Resultatet är felfritt. Vi kan varmt rekommendera Damian som alltid håller det han lovar.
    Tack så mycket Sami! Mvh Damian

• 2020-10-28
    Damian med kollega var väldigt bra att ha att göra med. De hjälpte oss med att bygga en innervägg och vi är väldigt nöjda med resultatet. Inget att anmärka på alls, det hela sköttes snabbt, enkelt och enligt överenskomna tidsramar och önskemål.
    Tack så mycket Ken! Mvh Damian

• 2020-10-28
    Mycket bra, kunnigt bemötande och förståelse för jobbet som utfördes utmärkt och i tid.
    Tack så mycket! Ari ! Hoppas att ni trivs bra i nya Lgh! Mvh Damian

• 2020-10-27
    Damian Bygg hjälpte oss med en ny innervägg och en ny innerdörr. Arbetet påbörjades och startades enligt överenskommelse, och vi hölls kontinuerligt informerade. Slutresultatet är vi mycket nöjda med. Vi kan i högsta grad rekommendera Damin Bygg.
    Tack så mycket Martin! Mvh Damian

• 2020-09-16
    Enkel och snabb kommunikation! Bra utfört arbete!
    Tack så mycket Lisa! Mvh Damian

• 2020-09-07
    Vi anlitade Damian till att måla om vårt vardagsrum och kök, tapetsera vår hall och byta ut dörrfoder och lister i alla tre rum. Vi är så nöjda med resultatet! Det var dessutom väldigt enkelt att kommunicera med Damian som var väldigt flexibel, och jobbet utfördes i tid och till ett bra pris. Han och hans kollega höll dessutom väldigt bra ordning i lägenheten under renoveringen.

Vi kommer snart måla om och byta lister i våra sovrum och vi kommer självklart använda oss av Damian igen!
    skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Tack så mycket Jonna och Christopher! Vi ses snart på nästa renovering projekt! Mvh Damian

• 2020-09-01
    Byte av högskåpsstomme i kök.
    Mycket bra bemötande, lätt att ha att göra med. Resultatet blev perfekt.
    Hej! Tack så mycket ! Mvh Damian

• 2020-08-31
    Mycket fint utfört arbete! Punktlig och trevlig. Vi kommer anlita Damian igen vid tillfälle och rekommenderar honom varmt.
    Tenneh K
    Tack så mycket Tenneh !Trevlig att höra! Mvh Damian

• 2020-08-19
    Damian hjälpte mig att riva en mindre gipsvägg. Kommunikationen var bra hela vägen, han rev väggen snabbt och höll det rent efter sig och fixade småsaker som uppkom längst vägen. Jag är hur nöjd som helst och kommer att anlita Damian igen!
    Tack så mycket Alexander! Hoppas vi ses på nästa projekt! Mvh Damian

• 2020-08-17
    De ställde upp på mycket kort varsel och var tillmötesgående och ordnade med det vi ville ha gjort. De jobbade snabbt och effektivt och blev klara på utsatt tid och resultatet blev bra.
    Vi kan rekommendera Damian Bygg :) och kommer att anlita dem igen om vi behöver hjälp.
    Samuel N
    Tack så mycket Samuel! Mvh Damian

• 2020-07-24
    Ordentlig, bra kontakt, tydligt, fixig, exakt. Har inget att klaga på.
    Hej Linn! Tack så mycket ! Mvh Damian

• 2020-07-23
    Vi kontaktade Damian Bygg AB för ommålning av en lägenhet - tak, väggar och snickerier.

Damian lämnade en konkurrenskraftig offert som vi var nöjda med och accepterade. Resultatet blev mycket bra. Vi hade en bra dialog under arbetets gång tack vare att Damian besvarade våra frågor snabbt och tydligt. Damian var också mycket flexibel och genomförde extra snickeriarbeten som vi beställde utöver offerten. Damian är förtroendeingivande, flexibel, lyhörd, och tydlig i sin kommunikation.

Alltihop var toppklass helt enkelt. Vi kommer definitivt fortsätta att anlita Damian. Tack!
    Tack så mycket Hugo för en fin kommentaren! Mvh Damian

• 2020-07-23
    Är supernöjd med jobbet som utfördes hos mig, att sätta plattor i kök och hall! Snabbt svar, flexibelt och hjälpsamt bemötande och fantastiskt resultat. Kan varmt rekommendera!
    Tack så mycket Hanna! Mvh Damian

• 2020-07-17
    Mycket fint jobb! Hela processen från offert till genomförd målning var smidig och proffsig. Kan varmt rekommendera!
    Tack så mycket Sofia ! Mvh Damian

• 2020-06-18
    Min sambo och jag är VÄLDIGT nöjda med Damian. Hans firma renoverade vår lägenhet både effektivt och bra – till ett konkurrenskraftigt pris. Dessutom sköttes kommunikationen på ett föredömligt sätt (trevligt, tydligt och snabbt). Vi kommer utan tvekan att vända oss till Damian igen!
    Tack så mycket för en fin kommentaren! Mvh Damian

• 2020-06-10
    Anlitade Damian för byte av innertak, spackling och målning av väggar, golvläggning, byte av socklar och dörrfoder, målning av fönster, golvläggning i trapp samt målning av vagnstycke. Damian tog även in en elektriker som utförde de elarbeten som skulle genomföras.

Jag har anlitat hantverkare förut som jag har tyckt varit bra så mina förväntningar på Damian var ganska höga. Han överträffade verkligen mina förväntningar. Trevlig, tillmötesgående och flexibel från projektets början till slut. Jag ville göra en del tillägg i renoveringen när den väl startat och dessa utfördes gladeligen. Under arbetets gång har jag ställt frågor och påpekat saker som jag haft funderingar kring. Dessa har besvarats och ev åtgärdats snabbt utan anmärkning.

Slutligen så höll Damian hela arbetsplatsen och dess genomfart (från ytterdörr upp till övervåningen) ren och snygg under hela arbetsprocessen.

Jag kommer anlita Damian igen vid nästa byggprojekt och kommer varmt rekommendera honom till familj och vänner!
    ELIN E
    skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Tack så mycket Elin för den vackra kommentaren! Det var ett nöje att arbeta för en så trevlig och alltid positiv person som du ! Mvh Damian

• 2020-05-04
    Tapetsering i vardagsrum.

Vi är 100% nöjda med hela processen, från första kontakt, hembesök och offert, till själva arbetet. Damien kom på överenskommen tid, genomförde arbetet snabbt men noggrannt. Han är mycket trevlig dessutom!

Fakturan såg sedan ut som förväntat.

Vi kommer absolut att anlita Damien igen.
    Tack så mycket Maria! Det var trevligt att jobba hos dig ! Mvh Damian

• 2020-04-29
    Väldigt nöjd!
    Snabb respons efter kontakt via reco, bra dialog inför och tydlig offert. Väl hemma hos oss gjorde Damian ett jättebra jobb. Vi hade småfix i form av att sätta upp badrumsskåp, hatthylla, täcksidor på bokhylla etc. Om vi behöver mer hjälp här hemma skulle jag inte tveka att be honom komma igen.
    HANNA G
    skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Hej Hanna! Tack så mycket för så fint omdömen! Bra att höra att ni är nöjda ! Mvh Damian

• 2020-03-12
    Lätt att ha att göra med, mycket väl utfört arbete. Rekommenderas.
    Tack så mycket Christina! Mvh Damian

• 2020-02-28
    Vi behövde hjälp med lite småfix i lägenheten. Ett typiskt snickarjobb som Damian skötte alldeles utmärkt från början till slut. Han är snabb på att svara, han håller de tider han säger och städar bra efter sig. Ordning och reda och ärligt bemötande. Vi är mycket nöjda och kommer definitivt använda honom igen ifall behov uppstår.
    Tack Philip ! Vad bra att ni är så nöjda ! Hälsningar Damian

• 2020-02-28
    Damian bygg är tillmötesgående, utför byggtjänster på kort tid och genomför ett bra arbete. Jag är mycket nöjd över resultatet och hela processen från offert till arbete och slutligen faktura gick utan utan problem eller överraskningar. Rekommenderas!
    Tack Gustav! Trevlig att höra ! Mvh Damian

• 2020-02-26
    Vi renoverade vår lägenhet med hjälp av Damian. Han var tydlig och hjälpsam från start vilket gjorde att vi kände oss trygga under hela processen. Resultatet blev dessutom över förväntan!
    Tack så mycket Jonathan för din omdöme! Mvh Damian

• 2019-11-29
    Damian har hjälpt oss att fräscha upp vår lägenhet genom att måla om flera rum samt förbättra vårt förråd. Han är trevlig, flexibel och duktig på sitt arbete .
    Maria Åkerlund
    Maria Å
    Tack så mycket Maria! Mvh Damian

• 2019-11-22
    Damian har renoverat vårt kök, vilket innebar att riva en vägg, byta nedre stommar, kakla om, måla och lite annat. Resultatet är klanderfritt, vi är jättenöjda! Snabb och bra kommunikation. Och Damian är jättetrevlig och professionell. Vi kommer definitivt vända oss till honom vid framtida renoveringar!
    Hej Louise! Tack så mycket!  Vad bra att höra !  Mvh Damian

• 2019-11-14
    Daiman hjälpte mig riva en vägg mellan kök och vardagsrum. Snyggt resultat, bra bemötande. Jag kommer anlita Daiman för framtida projekt.
    Tack!
    Hej Sandra!Tack för din omdöme. Det är trevlig att höra! Hälsning

• 2019-10-30
    Mycket bra! Vi är mycket nöjda.
    Tack så mycket Sofia ! Mvh Damian

• 2019-10-30
    Vi fick hjälp med att sätta upp ikeakök, putsa betongvägg samt spackla och måla i flera rum och vi är mycket nöjda med Damians arbete. Damian arbetar effektivt och är mycket tillmötesgående samt lyhörd för vad vi vill. Jag kan varmt rekommendera Damian för liknande jobb.
    Hej Joel! Tack så mycket! Mvh Damian

• 2019-10-01
    Snabbt. Effektivt. Ordningsamt.
    Hej Roland! Tack så mycket! Mvh Damian

• 2019-09-24
    Snabb kommunikation och fantastiskt arbete! Damian är noggrann, flexibel och trevlig och gjorde ett spotless jobb. Rekommenderar alla dagar i veckan! :)
    Rebecca L
    Tack så mycket Rebecca! Vad bra att höra ! Mvh Damian

• 2019-08-15
    Väldigt trevlig. Hjälpsam och effektiv.
    Uppskattar all hjälp jag fick samt var väldigt proffesionellt.
    Hej Mahir. Tack för din omdöme. Det är trevlig att höra! Hälsning

• 2019-08-09
    Damian målade vår lägenhet- tak, väggar och snickerier samt två garderobsdörrar på en prisvärd offert, och höll både tid och pris.
    Han har varit jättehjälpsam och enkel att kommunicera med, flexibel och tillmötesgående.
    Vi är supernöjda med slutresultatet och kommer definitivt vilja anställa honom igen i framtiden om det blir aktuellt!
    Tack för ett jättefint jobb Damian!
    skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Hej Jakob!Tack så mycket för så fint omdöme! Det var jätte trevligt att jobba hos er! Mvh Damian

• 2019-08-07
    Vi fick en fondvägg tapetserad. Det blev så bra, Våra förväntningar levde företaget upp till med råge. Vi har nu bokat in en ny tjänst.
    Marlene och Berno Sverkersson
    Marlene S
    skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Tack så mycket och vi ses snart på nästa Mvh Damian

• 2019-08-07
    Snabbt och bra utfört arbete! En diskmaskin skulle bortmonteras från köksbänken, och nytt golv läggas in där den stått. Rekommenderas!
    Hej ! Tack så mycket Lena! Mvh Damian

• 2019-07-16
    Vi anlitade Damian Bygg för att byta ut en bänkskiva i köket och är supernöjda! Snabb, duktig och trevlig. Rekommenderas varmt!
    skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Tack så mycket Marja!Trevlig att höra! Vi ses kanske på nästa projekt i framtiden Mvh Damian

• 2019-06-10
    Mycket bra jobb, snabbt och snyggt! Jag rekommenderar.
    Tack så mycket Pawel! Mvh Damian

• 2019-06-04
    Snabb, effektiv, trevlig glad och mycket bra arbete.
    Tack Engin trevlig att höra ! Mvh Damian

• 2019-06-02
    mycket bra jobb med målning och bygga ett förråd. Snabb och nogrann!
    skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Hej Lucia! Tack så mycket för en fin omdöme.

• 2019-01-31
    Rekommenderar 100% ! Mycket bra jobb med bygg och målningsarbete
  • 2018-05-29
    En riktig proffs som har renoverat min lägenhet. Noggrant och ordning på plats. Bra jobb och bra pris
    Sven
  • 2018-05-03
    Damian har hjälp oss med att återställa en stor vattenskada i vår lägenhet. Arbetet har bestått av att byta golv i hela lägenheten och en del jobb i köket.

Han har alltid haft ett trevligt bemötande och hjälpsam. Det uppstod lite felberäkning av mått men han löste det på bästa möjliga sätt.

Golvet tog 4 dagar och köket tog också 4 dagar.
    Nilofar L
  • 2018-05-01
    Renovering av våra trapphus.
    Utmärkt utfört.
  • 2018-04-30
    En pålitlig och skicklig fackman som snickrat och målat och som jag absolut kommer att anlita igen! Hälsningar Eva Douglas
  • 2018-04-30
    Damian tapetserade en garderobsvägg. Snabbt jobbat, perfekt uppsatt och rent och snyggt när jobbet var färdigt.
  • 2018-04-30
    Målning, tapetsering samt golvläggning med socklar. Arbetet utfördes mycket professionellt och noggrant. Hela projektet gick mycket smidigt. Utan tvekan kommer vi anlita Damian Bygg vid vårt nästa renoveringsprojekt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar verkligen Damian Bygg, Mycket trevlig person att ha att göra med!
    Thomas K
  • 2018-04-30
    Jag har beställt tapasera mitt lägenhet. Damian Bygg har gjort väldig bra jobb och är professional. De plockar undan saker innan och sätta tillbaka efter. Sedan gjort det rent. Efter vi kommer hem. Det lägenhet var så fint. Vi är väldig glad att ha Damian Bygg som leverantör. Vi skall köpa flera tjänster från Damian Bygg under hösten.
    Muping Z
    skrev om Damian Bygg i Stockholm AB

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte