Damian Bygg i Stockholm AB

Välkommen till Damian Bygg i Stockholm AB!
2015 bestämde sig Damian för att starta Damian Bygg. Sedan dess har hammaren gått varm och metervis med brädor har sågats. Noggrannhet och flexibilitet är något som vi håller högt då vi utför jobb även under helger. Vi på Damian Bygg utför allt från måleri, bygg, renovering av kök, tapetsering och mycket mer. Med god kvalitet och en personlig service tar vi hand om ditt hem, helt enligt dina önskemål. Ring på nummer 070 768 47 96 eller skriva mail på damianbygg88@gmail.com .
Är du intresserad av att se hur vi jobbar, gå gärna in på vår Instagram. www.instagram.com/damianbygg

Läs vad 73 kunder tycker om Damian Bygg i Stockholm AB 2

2021-09-14
    Snabbt, snyggt och smidigt!!!
    Tack så mycket Stina !
    2021-09-06
    Trevligt bemötande och proffsigt arbete!
    Tack så mycket Sofia och vi ses på nästa projekt! Damian Bygg i Stockholm AB
    2021-09-06
    Vi fick snabb och flexibel hjälp med ett stort projekt. Mycket snabbt jobb också och utmärkt bemötande.
    Hej Elin!
    Tack för en fin ömdome!
    2021-09-06
    Väldigt duktiga och proffsiga hantverkare! Verkligen rekommenderas
    Tack så mycket Dmytro!
    2021-09-03
    Jag och min sambo behövde hjälp med målning över hela lägenheten samt mindre renovering. Damian och hans kollegor var snabba, lyhörda, trevliga och på alla sätt professionella. Damian hjälpte oss även att lösa problem som uppstod längs vägen. Vi rekommenderar Damian varmt och skulle utan tvekan höra av oss till honom igen!
    Tack så mycket Jacob!
    Tack för jätte trevligt bemötande innan hela processen!
  • Quoc Viet H
    2021-08-26
    Damian ställde upp med kort varsel inför en lägenhetsförsäljning. Han och hans medarbetare är professionella, trevliga, och framförallt grymt duktiga och lyhörda! "Exceptionellt" säger RECO att 5 stjärnor betyder. Ja...det är precis vad Damian Bygg i Stockholm AB är! Rekommenderas varmt!
    Hej!
    Tack så mycket för en fin ömdome!
    2021-08-21
    Damian bygg hjälpte oss med målning och golvläggning. Det var en tydlig och enkel kommunikation genom hela projektet.
    Snabbt och noggrant utfört arbete.
    Vi är väldigt nöjda och anlitar gärna Damian bygg igen.
    Tack så mycket för kommentaren!
    2021-07-29
    Punktliga och bra genomfört arbete
    Tack Emelie för ditt ömdome!
    2021-07-25
    Snabbt, snyggt och proffsigt! Löste mitt garderobsproblem på bästa sätt,
    Tack så mycket Eva !
  • Tomas Mikael J
    2021-07-11
    Har skapat ett nytt rum genom att bygga en vägg mellan matplats och kök samt öppnat upp en ny entré till köket. Fantastiskt bra arbete, absolut ingenting att anmärka på!
    Tack så mycket Tomas för en fin kommentaren!
    2021-06-30
    Vi är verkligen nöjda med det utförda arbetet. Vi fick vår hall renoverad med nya golv och en inbyggd garderob.
    Tack så mycket Joao för ditt ömdome!
    2021-06-24
    De svarade fort på förfrågan och skickade offert snabbt. De kom och gjorde jobbet när vi ville det och utförde jobbet professionellt.
    Tack så mycket Gunnel!
    2021-05-11
    Snabba och trevliga! Stämde av kontinuerligt för att säkerställa att resultatet blev som önskat och de var mycket tillmötesgående. Rekommenderas av mig!
    Tack så mycket Elin!
    Det var trevligt att jobba hos er!
    2021-05-08
    De var här och kollade på ett arbete och skulle skicka offert, sedan blev vi helt "ghostade". Svarar inte på mail och återkommer inte. Hade accepterat det till fullo om de tyckte att jobbet var för litet eller hade för mycket att göra, men hur svårt är det att ringa eller maila?
    Hej Hanna!
    Jag förstår dig och kan säga bara Förlåt att det blev så !
    Det kommer många mail just nu så det är lätt att glömma svara till alla!I
    Ibland Offert kommer också på fel adress !
    !Om jag svarar inte på mail RING gärna mig!
    Tack!
    2021-04-18
    Målning av innerväggar. Mycket bra bemötande, snabbt genomförande och utmärkt resultat.
    Tack så mycket Lisa !
    2021-04-07
    Vi anlitade Damian för kakling i kök, byte av bänkskiva och målning av sovrum. Mycket fint resultat. Snabbt och enkelt genom hela renoveringen. Mycket lätt att kommunicera med Damian och de städade efter sig varje dag. Smidigaste renoveringen vi har varit med om hittills!
    Tack så mycket Karin!
    2021-03-13
    Fantastiskt proffsiga och noggranna. Målningen och den nya skjutdörrsgarderoben blev toppen! Kan varmt rekommendera dem.
    Tack så mycket Theresa för en fin ömdome!
  • Tommy K
    2021-03-02
    Dom informerade alla andra boende om att dom kommer att
    låta mellan 800 till 1600
    detvar bra
    Tack så mycket Tommy !
    2021-02-22
    Anlitade Damian för att lägga nytt golv, sätta upp skiljevägg och måla invändigt hela huset.

Damian höll kontakten under hela processen från planering till avslut och var snabb på att svara på frågor. Han och hans kollegor gjorde ett fantastiskt jobb. Dom var snabba och nogranna och höll sig till planen. Dom var även flexibla och kunde anpassa dom små förändringar som behövdes.

Jag skulle gärna anlita företaget igen och rekommenderar dom till alla.
    Hej Erik!
    Tack så mycket för en fin kommentaren!
    Hoppas att ni kommer trivs bra i nya Lgh !
    2021-01-29
    Använde Damian Bygg för total ytskiktsrenovering; målning, tapetsering, byta lister, sänka tak för spotlights, kakel, klinkers, byta diskbänk/bänkskiva/köksfläkt/spis/köksskåp/socklar.
    Det blev ett jätte bra resultat! På tid och till bra pris. Trevlig och snabb kommunikation. Kan verkligen rekommendera!
    Tack så mycket Karin!
    2021-01-07
    Vi fick hjälp med att bygga om vår lägenhet från en 2a till en 3a (riva väggar, bygga nya väggar, lägga nytt golv, måla alla tak och väggar). Genom hela processen var Damian lyhörd och tillmötesgående, det var tydligt att han ville att ombyggnationen skulle bli så lyckad som möjligt. Vi kände oss trygga genom hela processen och kommunikationen gick alltid bra.
    Vi är riktigt nöjda med resultatet och kommer definitivt att anlita Damian igen!
    Tack så mycket Daniel för ditt ömdome!
  • Beatrice P
    2020-12-21
    Vi tog hjälp av Damian för att sätta upp golvlister och få hjälp att måla. Allt gick väldigt smidigt, resultatet blev superbra och dessutom är han riktigt trevlig. Rekommenderar honom varmt och kommer att anlita honom igen nästa gång vi behöver hjälp.
    Tack så mycket Beatrice!
    2020-12-21
    Snabbt utfört arbete med jättebra resultat.
    Tack så mycket Alexander!
    2020-12-17
    Mycket smidig och trevlig genom hela processen!
    Väl utfört uppdrag till ett konkurrenskraftigt pris.
    Vi är mycket nöjda!
    Tack så mycket Jesper!
    2020-12-01
    Damian Bygg renoverade vårt sovrum (golvläggning, målning av väggar, innertak och fönster) och resultatet är mycket bra. De är punktliga, trevliga och noggranna. Vi kommer
    att anlita dem igen om vi behöver mer hjälp. Bra också att Damian samarbetar med en elfirma som kunde fixa elarbetet. Kan verkligen rekommendera Damian Bygg!
    Tack så mycket Jenny!
    Vad bra att ni är så nöjda !
    2020-11-09
    Damian och hans personal är helt fantastiska. Noggranna, hjälpsamma och flexibla. Resultatet är felfritt. Vi kan varmt rekommendera Damian som alltid håller det han lovar.
    Tack så mycket Sami!
    2020-10-28
    Damian med kollega var väldigt bra att ha att göra med. De hjälpte oss med att bygga en innervägg och vi är väldigt nöjda med resultatet. Inget att anmärka på alls, det hela sköttes snabbt, enkelt och enligt överenskomna tidsramar och önskemål.
    Tack så mycket Ken!
    2020-10-28
    Mycket bra, kunnigt bemötande och förståelse för jobbet som utfördes utmärkt och i tid.
    Tack så mycket! Ari !
    Hoppas att ni trivs bra i nya Lgh!
    2020-10-27
    Damian Bygg hjälpte oss med en ny innervägg och en ny innerdörr. Arbetet påbörjades och startades enligt överenskommelse, och vi hölls kontinuerligt informerade. Slutresultatet är vi mycket nöjda med. Vi kan i högsta grad rekommendera Damin Bygg.
    Tack så mycket Martin!
    2020-09-16
    Enkel och snabb kommunikation! Bra utfört arbete!
    Tack så mycket Lisa!
    2020-09-07
    Vi anlitade Damian till att måla om vårt vardagsrum och kök, tapetsera vår hall och byta ut dörrfoder och lister i alla tre rum. Vi är så nöjda med resultatet! Det var dessutom väldigt enkelt att kommunicera med Damian som var väldigt flexibel, och jobbet utfördes i tid och till ett bra pris. Han och hans kollega höll dessutom väldigt bra ordning i lägenheten under renoveringen.

Vi kommer snart måla om och byta lister i våra sovrum och vi kommer självklart använda oss av Damian igen!
    Tack så mycket Jonna och Christopher!
    Vi ses snart på nästa renovering projekt!
    2020-09-01
    Byte av högskåpsstomme i kök.
    Mycket bra bemötande, lätt att ha att göra med. Resultatet blev perfekt.
    Hej!
    Tack så mycket !
  • Tenneh K
    2020-08-31
    Mycket fint utfört arbete! Punktlig och trevlig. Vi kommer anlita Damian igen vid tillfälle och rekommenderar honom varmt.
    Tack så mycket Tenneh !Trevlig att höra!
    2020-08-19
    Damian hjälpte mig att riva en mindre gipsvägg. Kommunikationen var bra hela vägen, han rev väggen snabbt och höll det rent efter sig och fixade småsaker som uppkom längst vägen. Jag är hur nöjd som helst och kommer att anlita Damian igen!
    Tack så mycket Alexander!
    Hoppas vi ses på nästa projekt!
  • Samuel N
    2020-08-17
    De ställde upp på mycket kort varsel och var tillmötesgående och ordnade med det vi ville ha gjort. De jobbade snabbt och effektivt och blev klara på utsatt tid och resultatet blev bra.
    Vi kan rekommendera Damian Bygg :) och kommer att anlita dem igen om vi behöver hjälp.
    Tack så mycket Samuel!
    2020-07-24
    Ordentlig, bra kontakt, tydligt, fixig, exakt. Har inget att klaga på.
    Hej Linn!
    Tack så mycket !
    2020-07-23
    Vi kontaktade Damian Bygg AB för ommålning av en lägenhet - tak, väggar och snickerier.

Damian lämnade en konkurrenskraftig offert som vi var nöjda med och accepterade. Resultatet blev mycket bra. Vi hade en bra dialog under arbetets gång tack vare att Damian besvarade våra frågor snabbt och tydligt. Damian var också mycket flexibel och genomförde extra snickeriarbeten som vi beställde utöver offerten. Damian är förtroendeingivande, flexibel, lyhörd, och tydlig i sin kommunikation.

Alltihop var toppklass helt enkelt. Vi kommer definitivt fortsätta att anlita Damian. Tack!
    Tack så mycket Hugo för en fin kommentaren!
    2020-07-23
    Är supernöjd med jobbet som utfördes hos mig, att sätta plattor i kök och hall! Snabbt svar, flexibelt och hjälpsamt bemötande och fantastiskt resultat. Kan varmt rekommendera!
    Tack så mycket Hanna!
    2020-07-17
    Mycket fint jobb! Hela processen från offert till genomförd målning var smidig och proffsig. Kan varmt rekommendera!
    Tack så mycket Sofia !
    2020-06-18
    Min sambo och jag är VÄLDIGT nöjda med Damian. Hans firma renoverade vår lägenhet både effektivt och bra – till ett konkurrenskraftigt pris. Dessutom sköttes kommunikationen på ett föredömligt sätt (trevligt, tydligt och snabbt). Vi kommer utan tvekan att vända oss till Damian igen!
    Tack så mycket för en fin kommentaren!
  • ELIN E
    2020-06-10
    Anlitade Damian för byte av innertak, spackling och målning av väggar, golvläggning, byte av socklar och dörrfoder, målning av fönster, golvläggning i trapp samt målning av vagnstycke. Damian tog även in en elektriker som utförde de elarbeten som skulle genomföras.

Jag har anlitat hantverkare förut som jag har tyckt varit bra så mina förväntningar på Damian var ganska höga. Han överträffade verkligen mina förväntningar. Trevlig, tillmötesgående och flexibel från projektets början till slut. Jag ville göra en del tillägg i renoveringen när den väl startat och dessa utfördes gladeligen. Under arbetets gång har jag ställt frågor och påpekat saker som jag haft funderingar kring. Dessa har besvarats och ev åtgärdats snabbt utan anmärkning.

Slutligen så höll Damian hela arbetsplatsen och dess genomfart (från ytterdörr upp till övervåningen) ren och snygg under hela arbetsprocessen.

Jag kommer anlita Damian igen vid nästa byggprojekt och kommer varmt rekommendera honom till familj och vänner!
    Tack så mycket Elin för den vackra kommentaren! Det var ett nöje att arbeta för en så trevlig och alltid positiv person som du !
    2020-05-04
    Tapetsering i vardagsrum.

Vi är 100% nöjda med hela processen, från första kontakt, hembesök och offert, till själva arbetet. Damien kom på överenskommen tid, genomförde arbetet snabbt men noggrannt. Han är mycket trevlig dessutom!

Fakturan såg sedan ut som förväntat.

Vi kommer absolut att anlita Damien igen.
    Tack så mycket Maria!
    Det var trevligt att jobba hos dig !
  • HANNA G
    2020-04-29
    Väldigt nöjd!
    Snabb respons efter kontakt via reco, bra dialog inför och tydlig offert. Väl hemma hos oss gjorde Damian ett jättebra jobb. Vi hade småfix i form av att sätta upp badrumsskåp, hatthylla, täcksidor på bokhylla etc. Om vi behöver mer hjälp här hemma skulle jag inte tveka att be honom komma igen.
    Hej Hanna!
    Tack så mycket för så fint omdömen!
    Bra att höra att ni är nöjda !
    2020-03-12
    Lätt att ha att göra med, mycket väl utfört arbete. Rekommenderas.
    Tack så mycket Christina!
    2020-02-28
    Vi behövde hjälp med lite småfix i lägenheten. Ett typiskt snickarjobb som Damian skötte alldeles utmärkt från början till slut. Han är snabb på att svara, han håller de tider han säger och städar bra efter sig. Ordning och reda och ärligt bemötande. Vi är mycket nöjda och kommer definitivt använda honom igen ifall behov uppstår.
    Tack Philip !
    Vad bra att ni är så nöjda !
    Hälsningar Damian
    2020-02-28
    Damian bygg är tillmötesgående, utför byggtjänster på kort tid och genomför ett bra arbete. Jag är mycket nöjd över resultatet och hela processen från offert till arbete och slutligen faktura gick utan utan problem eller överraskningar. Rekommenderas!
    Tack Gustav! Trevlig att höra !
    2020-02-26
    Vi renoverade vår lägenhet med hjälp av Damian. Han var tydlig och hjälpsam från start vilket gjorde att vi kände oss trygga under hela processen. Resultatet blev dessutom över förväntan!
    Tack så mycket Jonathan för din omdöme!
  • Maria Å
    2019-11-29
    Damian har hjälpt oss att fräscha upp vår lägenhet genom att måla om flera rum samt förbättra vårt förråd. Han är trevlig, flexibel och duktig på sitt arbete .
    Maria Åkerlund
    Tack så mycket Maria!
    2019-11-22
    Damian har renoverat vårt kök, vilket innebar att riva en vägg, byta nedre stommar, kakla om, måla och lite annat. Resultatet är klanderfritt, vi är jättenöjda! Snabb och bra kommunikation. Och Damian är jättetrevlig och professionell. Vi kommer definitivt vända oss till honom vid framtida renoveringar!
    Hej Louise!
    Tack så mycket!
    Vad bra att höra !
    2019-11-14
    Daiman hjälpte mig riva en vägg mellan kök och vardagsrum. Snyggt resultat, bra bemötande. Jag kommer anlita Daiman för framtida projekt.
    Tack!
    Hej Sandra!Tack för din omdöme. Det är trevlig att höra! Hälsning Damian Bygg i Stockholm AB