Damian Bygg i Stockholm AB

Slättåkragränd 11, 125 72 Älvsjö — Visa karta

Välkommen till Damian Bygg i Stockholm AB!
2015 bestämde sig Damian för att starta Damian Bygg. Sedan dess har hammaren gått varm och metervis med brädor har sågats. Noggrannhet och flexibilitet är något som vi håller högt då vi utför jobb även under helger. Vi på Damian Bygg utför allt från måleri, bygg, renovering av kök, tapetsering och mycket mer. Med god kvalitet och en personlig service tar vi hand om ditt hem, helt enligt dina önskemål. Ring på nummer 070 768 47 96 eller skriva mail på damianbygg88@gmail.com .
Är du intresserad av att se hur vi jobbar, gå gärna in på vår Instagram. www.instagram.com/damianbygg

Läs vad 44 kunder tycker om Damian Bygg i Stockholm AB

• 2020-09-16

Lisa W skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Enkel och snabb kommunikation! Bra utfört arbete! Läs mer
    2020-09-16 Damian B svarar Lisa W
    Tack så mycket Lisa!
  • 2020-09-07

Jonna K skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Vi anlitade Damian till att måla om vårt vardagsrum och kök, tapetsera vår hall och byta ut dörrfoder och lister i alla tre rum. Vi är så nöjda med resultatet! Det var dessutom väldigt enkelt att kommunicera med Damian som var väldigt flexibel, och jobbet utfördes i tid och till ett bra pris. Han och hans kollega höll dessutom väldigt bra ordning i lägenheten under renoveringen.

Vi kommer snart måla om och byta lister i våra sovrum och vi kommer självklart använda oss av Damian igen! Läs mer
    2020-09-07 Damian B svarar Jonna K
    Tack så mycket Jonna och Christopher!
    Vi ses snart på nästa renovering projekt!
  • 2020-09-01

Brf T skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Byte av högskåpsstomme i kök.
    Mycket bra bemötande, lätt att ha att göra med. Resultatet blev perfekt. Läs mer
    2020-09-01 Damian B svarar Brf T
    Hej!
    Tack så mycket !
  • Tenneh K

2020-08-31

Tenneh K skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Mycket fint utfört arbete! Punktlig och trevlig. Vi kommer anlita Damian igen vid tillfälle och rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2020-08-31 Damian B svarar Tenneh K
    Tack så mycket Tenneh !Trevlig att höra!
  • 2020-08-19

Alexander R skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Damian hjälpte mig att riva en mindre gipsvägg. Kommunikationen var bra hela vägen, han rev väggen snabbt och höll det rent efter sig och fixade småsaker som uppkom längst vägen. Jag är hur nöjd som helst och kommer att anlita Damian igen! Läs mer
    2020-08-19 Damian B svarar Alexander R
    Tack så mycket Alexander!
    Hoppas vi ses på nästa projekt!
  • Samuel N

2020-08-17

Samuel N skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    De ställde upp på mycket kort varsel och var tillmötesgående och ordnade med det vi ville ha gjort. De jobbade snabbt och effektivt och blev klara på utsatt tid och resultatet blev bra.
    Vi kan rekommendera Damian Bygg :) och kommer att anlita dem igen om vi behöver hjälp. Läs mer
    2020-08-18 Damian B svarar Samuel N
    Tack så mycket Samuel!
  • 2020-07-24

Linn M skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Ordentlig, bra kontakt, tydligt, fixig, exakt. Har inget att klaga på. Läs mer
    2020-07-24 Damian B svarar Linn M
    Hej Linn!
    Tack så mycket !
  • 2020-07-23

HUGO H skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Vi kontaktade Damian Bygg AB för ommålning av en lägenhet - tak, väggar och snickerier.

Damian lämnade en konkurrenskraftig offert som vi var nöjda med och accepterade. Resultatet blev mycket bra. Vi hade en bra dialog under arbetets gång tack vare att Damian besvarade våra frågor snabbt och tydligt. Damian var också mycket flexibel och genomförde extra snickeriarbeten som vi beställde utöver offerten. Damian är förtroendeingivande, flexibel, lyhörd, och tydlig i sin kommunikation.

Alltihop var toppklass helt enkelt. Vi kommer definitivt fortsätta att anlita Damian. Tack! Läs mer
    2020-07-23 Damian B svarar HUGO H
    Tack så mycket Hugo för en fin kommentaren!
  • 2020-07-23

HANNA K skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Är supernöjd med jobbet som utfördes hos mig, att sätta plattor i kök och hall! Snabbt svar, flexibelt och hjälpsamt bemötande och fantastiskt resultat. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-07-23 Damian B svarar HANNA K
    Tack så mycket Hanna!
  • 2020-07-17

Sofia A skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Mycket fint jobb! Hela processen från offert till genomförd målning var smidig och proffsig. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-07-17 Damian B svarar Sofia A
    Tack så mycket Sofia !
  • 2020-06-18

Mikael L skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Min sambo och jag är VÄLDIGT nöjda med Damian. Hans firma renoverade vår lägenhet både effektivt och bra – till ett konkurrenskraftigt pris. Dessutom sköttes kommunikationen på ett föredömligt sätt (trevligt, tydligt och snabbt). Vi kommer utan tvekan att vända oss till Damian igen! Läs mer
    2020-06-18 Damian B svarar Mikael L
    Tack så mycket för en fin kommentaren!
  • ELIN E

2020-06-10

ELIN E skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Anlitade Damian för byte av innertak, spackling och målning av väggar, golvläggning, byte av socklar och dörrfoder, målning av fönster, golvläggning i trapp samt målning av vagnstycke. Damian tog även in en elektriker som utförde de elarbeten som skulle genomföras.

Jag har anlitat hantverkare förut som jag har tyckt varit bra så mina förväntningar på Damian var ganska höga. Han överträffade verkligen mina förväntningar. Trevlig, tillmötesgående och flexibel från projektets början till slut. Jag ville göra en del tillägg i renoveringen när den väl startat och dessa utfördes gladeligen. Under arbetets gång har jag ställt frågor och påpekat saker som jag haft funderingar kring. Dessa har besvarats och ev åtgärdats snabbt utan anmärkning.

Slutligen så höll Damian hela arbetsplatsen och dess genomfart (från ytterdörr upp till övervåningen) ren och snygg under hela arbetsprocessen.

Jag kommer anlita Damian igen vid nästa byggprojekt och kommer varmt rekommendera honom till familj och vänner! Läs mer
    2020-06-10 Damian B svarar ELIN E
    Tack så mycket Elin för den vackra kommentaren! Det var ett nöje att arbeta för en så trevlig och alltid positiv person som du !
  • 2020-05-04

Maria B skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Tapetsering i vardagsrum.

Vi är 100% nöjda med hela processen, från första kontakt, hembesök och offert, till själva arbetet. Damien kom på överenskommen tid, genomförde arbetet snabbt men noggrannt. Han är mycket trevlig dessutom!

Fakturan såg sedan ut som förväntat.

Vi kommer absolut att anlita Damien igen. Läs mer
    2020-05-04 Damian B svarar Maria B
    Tack så mycket Maria!
    Det var trevligt att jobba hos dig !
  • HANNA G

2020-04-29

HANNA G skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Väldigt nöjd!
    Snabb respons efter kontakt via reco, bra dialog inför och tydlig offert. Väl hemma hos oss gjorde Damian ett jättebra jobb. Vi hade småfix i form av att sätta upp badrumsskåp, hatthylla, täcksidor på bokhylla etc. Om vi behöver mer hjälp här hemma skulle jag inte tveka att be honom komma igen. Läs mer
    2020-04-29 Damian B svarar HANNA G
    Hej Hanna!
    Tack så mycket för så fint omdömen!
    Bra att höra att ni är nöjda !
  • 2020-03-12

Christina M skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Lätt att ha att göra med, mycket väl utfört arbete. Rekommenderas. Läs mer
    2020-03-12 Damian B svarar Christina M
    Tack så mycket Christina!
  • 2020-02-28

Philip W skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Vi behövde hjälp med lite småfix i lägenheten. Ett typiskt snickarjobb som Damian skötte alldeles utmärkt från början till slut. Han är snabb på att svara, han håller de tider han säger och städar bra efter sig. Ordning och reda och ärligt bemötande. Vi är mycket nöjda och kommer definitivt använda honom igen ifall behov uppstår. Läs mer
    2020-02-28 Damian B svarar Philip W
    Tack Philip !
    Vad bra att ni är så nöjda !
    Hälsningar Damian
  • 2020-02-28

Gustav D skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Damian bygg är tillmötesgående, utför byggtjänster på kort tid och genomför ett bra arbete. Jag är mycket nöjd över resultatet och hela processen från offert till arbete och slutligen faktura gick utan utan problem eller överraskningar. Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-28 Damian B svarar Gustav D
    Tack Gustav! Trevlig att höra !
  • 2020-02-26

Jonathan K skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Vi renoverade vår lägenhet med hjälp av Damian. Han var tydlig och hjälpsam från start vilket gjorde att vi kände oss trygga under hela processen. Resultatet blev dessutom över förväntan! Läs mer
    2020-02-27 Damian B svarar Jonathan K
    Tack så mycket Jonathan för din omdöme!
  • Maria Å

2019-11-29

Maria Å skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Damian har hjälpt oss att fräscha upp vår lägenhet genom att måla om flera rum samt förbättra vårt förråd. Han är trevlig, flexibel och duktig på sitt arbete .
    Maria Åkerlund Läs mer
    2019-11-29 Damian B svarar Maria Å
    Tack så mycket Maria!
  • 2019-11-22

Louise S skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Damian har renoverat vårt kök, vilket innebar att riva en vägg, byta nedre stommar, kakla om, måla och lite annat. Resultatet är klanderfritt, vi är jättenöjda! Snabb och bra kommunikation. Och Damian är jättetrevlig och professionell. Vi kommer definitivt vända oss till honom vid framtida renoveringar! Läs mer
    2019-11-22 Damian B svarar Louise S
    Hej Louise!
    Vad bra att höra !
  • 2019-11-14

Sandra A skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Daiman hjälpte mig riva en vägg mellan kök och vardagsrum. Snyggt resultat, bra bemötande. Jag kommer anlita Daiman för framtida projekt.
    Tack! Läs mer

2019-10-30 Damian B svarar Sofia H
    Tack så mycket Sofia !
  • 2019-10-30

Joel H skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Vi fick hjälp med att sätta upp ikeakök, putsa betongvägg samt spackla och måla i flera rum och vi är mycket nöjda med Damians arbete. Damian arbetar effektivt och är mycket tillmötesgående samt lyhörd för vad vi vill. Jag kan varmt rekommendera Damian för liknande jobb. Läs mer
    2019-10-30 Damian B svarar Joel H

Hej Roland!
  • Rebecca L

2019-09-24

Rebecca L skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Snabb kommunikation och fantastiskt arbete! Damian är noggrann, flexibel och trevlig och gjorde ett spotless jobb. Rekommenderar alla dagar i veckan! :) Läs mer
    2019-09-24 Damian B svarar Rebecca L
    Tack så mycket Rebecca!
    Vad bra att höra !
  • 2019-08-15

Mahir A skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Väldigt trevlig. Hjälpsam och effektiv.
    Uppskattar all hjälp jag fick samt var väldigt proffesionellt. Läs mer
    2019-08-15 Damian B svarar Mahir A
    Hej Mahir. Tack för din omdöme. Det är trevlig att höra! Hälsning
  • 2019-08-09

Jakob S skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Damian målade vår lägenhet- tak, väggar och snickerier samt två garderobsdörrar på en prisvärd offert, och höll både tid och pris.
    Han har varit jättehjälpsam och enkel att kommunicera med, flexibel och tillmötesgående.
    Vi är supernöjda med slutresultatet och kommer definitivt vilja anställa honom igen i framtiden om det blir aktuellt!
    Tack för ett jättefint jobb Damian! Läs mer
    2019-08-09 Damian B svarar Jakob S
    Hej Jakob!Tack så mycket för så fint omdöme!
    Det var jätte trevligt att jobba hos er!
  • Marlene S

2019-08-07

Marlene S skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Vi fick en fondvägg tapetserad. Det blev så bra, Våra förväntningar levde företaget upp till med råge. Vi har nu bokat in en ny tjänst.
    Marlene och Berno Sverkersson Läs mer
    2019-08-07 Damian B svarar Marlene S
    Tack så mycket och vi ses snart på nästa
  • 2019-08-07

Lena L skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Snabbt och bra utfört arbete! En diskmaskin skulle bortmonteras från köksbänken, och nytt golv läggas in där den stått. Rekommenderas! Läs mer
    2019-08-07 Damian B svarar Lena L
    Hej !
    Tack så mycket Lena!
  • 2019-07-16

Marja N skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Vi anlitade Damian Bygg för att byta ut en bänkskiva i köket och är supernöjda! Snabb, duktig och trevlig. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-07-16 Damian B svarar Marja N
    Tack så mycket Marja!Trevlig att höra!
    Vi ses kanske på nästa projekt i framtiden
  • 2019-06-10

Pawel K skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Mycket bra jobb, snabbt och snyggt! Jag rekommenderar. Läs mer
    2019-06-10 Damian B svarar Pawel K
    Tack så mycket Pawel!
  • 2019-06-04

Engin S skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Snabb, effektiv, trevlig glad och mycket bra arbete. Läs mer
    2019-06-04 Damian B svarar Engin S
    Tack Engin trevlig att höra !
  • 2019-06-02

Lucia M skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    mycket bra jobb med målning och bygga ett förråd. Snabb och nogrann! Läs mer
    2019-06-04 Damian B svarar Lucia M
    Hej Lucia! Tack så mycket för en fin omdöme.
  • 2019-01-31

Thomas G skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Rekommenderar 100% ! Mycket bra jobb med bygg och målningsarbete Läs mer
  • 2018-05-29

Sven L skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    En riktig proffs som har renoverat min lägenhet. Noggrant och ordning på plats. Bra jobb och bra pris
    Sven Läs mer
  • Nilofar L

2018-05-03

Nilofar L skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Damian har hjälp oss med att återställa en stor vattenskada i vår lägenhet. Arbetet har bestått av att byta golv i hela lägenheten och en del jobb i köket.

Han har alltid haft ett trevligt bemötande och hjälpsam. Det uppstod lite felberäkning av mått men han löste det på bästa möjliga sätt.

Golvet tog 4 dagar och köket tog också 4 dagar. Läs mer
  • 2018-05-01

Gert J skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Renovering av våra trapphus.
    Utmärkt utfört. Läs mer

Eva D skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    En pålitlig och skicklig fackman som snickrat och målat och som jag absolut kommer att anlita igen! Hälsningar Eva Douglas Läs mer

Anne W skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Damian tapetserade en garderobsvägg. Snabbt jobbat, perfekt uppsatt och rent och snyggt när jobbet var färdigt. Läs mer
  • Thomas K

2018-04-30

Thomas K skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Målning, tapetsering samt golvläggning med socklar. Arbetet utfördes mycket professionellt och noggrant. Hela projektet gick mycket smidigt. Utan tvekan kommer vi anlita Damian Bygg vid vårt nästa renoveringsprojekt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar verkligen Damian Bygg, Mycket trevlig person att ha att göra med! Läs mer
  • Muping Z

2018-04-30

Muping Z skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Jag har beställt tapasera mitt lägenhet. Damian Bygg har gjort väldig bra jobb och är professional. De plockar undan saker innan och sätta tillbaka efter. Sedan gjort det rent. Efter vi kommer hem. Det lägenhet var så fint. Vi är väldig glad att ha Damian Bygg som leverantör. Vi skall köpa flera tjänster från Damian Bygg under hösten. Läs mer

Fred G skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Damian målade om vårt hus. Han var alltid trevlig och positiv , höll utlovade tider etc. Tyvärr målade han över utebelysning , vissa beslag osv , som inte skulle målas. En sida av huset blev stora blåsor på ( inte Damian fel , utan det beror på att huset tidigare var målat med oljefärg) Det lovade han åtgärda nu i vår , men inget har hänt av det ! Läs mer

Stefan L skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Damian Bygg har målat trapphusen och källargångarna i Brf Ålgrytebackens fyra fastigheter. De har gjort ett utmärkt jobb till ett bra pris. Det är även flera lägenhetsinnehavare som anlitat Damian Bygg för målnings och renoveringsarbeten i lägenheter.
    Vi har alltid fått ett trevligt bemötande och ett väl utfört arbete.

Stefan Landes
    Fastighetsskötare
    Brf Ålgrytebacken Läs mer
  • 2018-04-29

Leopold M skrev om Damian Bygg i Stockholm AB
    Vi har äntligen hittat en seriös hantverkare i Damian. Fint hantverk och ordning på tidplan och överenskommelser.
    Allt har således fungerat perfekt och det är fint här när arbetet är klart. Läs mer

Slättåkragränd 11, 125 72 Älvsjö