Damian Bygg

Slättåkragränd 11, 125 72 Älvsjö — Visa karta

2015 bestämde sig Damian för att starta Damian Bygg. Sedan dess har hammaren gått varm och metervis med brädor har sågats. Noggrannhet och flexibilitet är något som vi håller högt då vi utför jobb även under helger. Vi på Damian Bygg utför allt från måleri, bygg, renovering av kök, tapetsering och mycket mer. Med god kvalitet och en personlig service tar vi hand om ditt hem, helt enligt dina önskemål. Besök oss gärna på Slättåkragränd 11 i Älvsjö för en kopp kaffe och diskussion om ditt hem eller ring på nummer 070 768 47 96.
Är du intresserad av att se hur vi jobbar, gå gärna in på vår Instagram. https://www.instagram.com/damianbygg/?hl=sv.

Läs vad 23 kunder tycker om Damian Bygg

• 2019-10-30

SOFIA H skrev om Damian Bygg
    Mycket bra! Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-10-30 Damian B svarar SOFIA H
    Tack så mycket Sofia !
  • 2019-10-30

JOEL H skrev om Damian Bygg
    Vi fick hjälp med att sätta upp ikeakök, putsa betongvägg samt spackla och måla i flera rum och vi är mycket nöjda med Damians arbete. Damian arbetar effektivt och är mycket tillmötesgående samt lyhörd för vad vi vill. Jag kan varmt rekommendera Damian för liknande jobb. Läs mer
    2019-10-30 Damian B svarar JOEL H

Tack så mycket!
  • REBECCA L

2019-09-24

REBECCA L skrev om Damian Bygg
    Snabb kommunikation och fantastiskt arbete! Damian är noggrann, flexibel och trevlig och gjorde ett spotless jobb. Rekommenderar alla dagar i veckan! :) Läs mer
    2019-09-24 Damian B svarar REBECCA L
    Tack så mycket Rebecca!
    Vad bra att höra !
  • 2019-08-15

MAHIR A skrev om Damian Bygg
    Väldigt trevlig. Hjälpsam och effektiv.
    Uppskattar all hjälp jag fick samt var väldigt proffesionellt. Läs mer
    2019-08-15 Damian B svarar MAHIR A
    Hej Mahir. Tack för din omdöme. Det är trevlig att höra! Hälsning
  • 2019-08-09

JAKOB S skrev om Damian Bygg
    Damian målade vår lägenhet- tak, väggar och snickerier samt två garderobsdörrar på en prisvärd offert, och höll både tid och pris.
    Han har varit jättehjälpsam och enkel att kommunicera med, flexibel och tillmötesgående.
    Vi är supernöjda med slutresultatet och kommer definitivt vilja anställa honom igen i framtiden om det blir aktuellt!
    Tack för ett jättefint jobb Damian! Läs mer
    2019-08-09 Damian B svarar JAKOB S
    Hej Jakob!Tack så mycket för så fint omdöme!
    Det var jätte trevligt att jobba hos er!
  • Marlene S

2019-08-07

Marlene S skrev om Damian Bygg
    Vi fick en fondvägg tapetserad. Det blev så bra, Våra förväntningar levde företaget upp till med råge. Vi har nu bokat in en ny tjänst.
    Marlene och Berno Sverkersson Läs mer
    2019-08-07 Damian B svarar Marlene S
    Tack så mycket och vi ses snart på nästa
  • 2019-08-07

LENA L skrev om Damian Bygg
    Snabbt och bra utfört arbete! En diskmaskin skulle bortmonteras från köksbänken, och nytt golv läggas in där den stått. Rekommenderas! Läs mer
    2019-08-07 Damian B svarar LENA L
    Hej !
    Tack så mycket Lena!
  • 2019-07-16

MARJA N skrev om Damian Bygg
    Vi anlitade Damian Bygg för att byta ut en bänkskiva i köket och är supernöjda! Snabb, duktig och trevlig. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-07-16 Damian B svarar MARJA N
    Tack så mycket Marja!Trevlig att höra!
    Vi ses kanske på nästa projekt i framtiden
  • 2019-06-10

Pawel K skrev om Damian Bygg
    Mycket bra jobb, snabbt och snyggt! Jag rekommenderar. Läs mer
    2019-06-10 Damian B svarar Pawel K
    Tack så mycket Pawel!
  • 2019-06-04

Engin S skrev om Damian Bygg
    Snabb, effektiv, trevlig glad och mycket bra arbete. Läs mer
    2019-06-04 Damian B svarar Engin S
    Tack Engin trevlig att höra !
  • 2019-06-02

Lucia M skrev om Damian Bygg
    mycket bra jobb med målning och bygga ett förråd. Snabb och nogrann! Läs mer
    2019-06-04 Damian B svarar Lucia M
    Hej Lucia! Tack så mycket för en fin omdöme.
  • 2019-01-31

Thomas G skrev om Damian Bygg
    Rekommenderar 100% ! Mycket bra jobb med bygg och målningsarbete Läs mer
  • 2018-05-29

Sven L skrev om Damian Bygg
    En riktig proffs som har renoverat min lägenhet. Noggrant och ordning på plats. Bra jobb och bra pris
    Sven Läs mer
  • Nilofar L

2018-05-03

Nilofar L skrev om Damian Bygg
    Damian har hjälp oss med att återställa en stor vattenskada i vår lägenhet. Arbetet har bestått av att byta golv i hela lägenheten och en del jobb i köket.

Han har alltid haft ett trevligt bemötande och hjälpsam. Det uppstod lite felberäkning av mått men han löste det på bästa möjliga sätt.

Golvet tog 4 dagar och köket tog också 4 dagar. Läs mer
  • 2018-05-01

Gert J skrev om Damian Bygg
    Renovering av våra trapphus.
    Utmärkt utfört. Läs mer

Eva D skrev om Damian Bygg
    En pålitlig och skicklig fackman som snickrat och målat och som jag absolut kommer att anlita igen! Hälsningar Eva Douglas Läs mer

Anne W skrev om Damian Bygg
    Damian tapetserade en garderobsvägg. Snabbt jobbat, perfekt uppsatt och rent och snyggt när jobbet var färdigt. Läs mer
  • Thomas K

2018-04-30

Thomas K skrev om Damian Bygg
    Målning, tapetsering samt golvläggning med socklar. Arbetet utfördes mycket professionellt och noggrant. Hela projektet gick mycket smidigt. Utan tvekan kommer vi anlita Damian Bygg vid vårt nästa renoveringsprojekt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar verkligen Damian Bygg, Mycket trevlig person att ha att göra med! Läs mer
  • Muping Z

2018-04-30

Muping Z skrev om Damian Bygg
    Jag har beställt tapasera mitt lägenhet. Damian Bygg har gjort väldig bra jobb och är professional. De plockar undan saker innan och sätta tillbaka efter. Sedan gjort det rent. Efter vi kommer hem. Det lägenhet var så fint. Vi är väldig glad att ha Damian Bygg som leverantör. Vi skall köpa flera tjänster från Damian Bygg under hösten. Läs mer

Fred G skrev om Damian Bygg
    Damian målade om vårt hus. Han var alltid trevlig och positiv , höll utlovade tider etc. Tyvärr målade han över utebelysning , vissa beslag osv , som inte skulle målas. En sida av huset blev stora blåsor på ( inte Damian fel , utan det beror på att huset tidigare var målat med oljefärg) Det lovade han åtgärda nu i vår , men inget har hänt av det ! Läs mer

Stefan L skrev om Damian Bygg
    Damian Bygg har målat trapphusen och källargångarna i Brf Ålgrytebackens fyra fastigheter. De har gjort ett utmärkt jobb till ett bra pris. Det är även flera lägenhetsinnehavare som anlitat Damian Bygg för målnings och renoveringsarbeten i lägenheter.
    Vi har alltid fått ett trevligt bemötande och ett väl utfört arbete.

Stefan Landes
    Fastighetsskötare
    Brf Ålgrytebacken Läs mer
  • 2018-04-29

Leopold M skrev om Damian Bygg
    Vi har äntligen hittat en seriös hantverkare i Damian. Fint hantverk och ordning på tidplan och överenskommelser.
    Allt har således fungerat perfekt och det är fint här när arbetet är klart. Läs mer

Slättåkragränd 11, 125 72 Älvsjö