FM Stork Housing AB

Kommendörsgatan 30, 114 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till FM Stork Housing AB!

Vi är din personliga entreprenör. Sedan 2012 har våra erfarna och hängivna medarbetare levererat byggtjänster till hem och företag. Vår styrka ligger i vår lyhördhet till dig som kund och dina önskemål. Vi förstår värdet av att du som kund ska bli så nöjd med samarbetet som möjligt. Därför strävar vi även efter att vara Stockholms tryggaste byggfirma.

Våra tjänster: Trapphusrenovering, fönsterrenovering, takläggning, golvläggning, säkerhetsdörrar, asbestsanering

Vi brinner för att skapa hållbara och inspirerande fastigheter och lokaler. Är du intresserad av att komma i kontakt med oss? Tveka då inte att be om en offert här ovan eller ring oss direkt.

Läs vad 11 kunder tycker om FM Stork Housing AB

• 2020-01-07

Brf S skrev om FM Stork Housing AB
    Vi tog hjälp av Stork Housing för att projektera och utföra en asbestsanering och lägga nytt golv i vårt trapphus. De var väldigt proffsiga när det kom till kommunikation både med oss och med de boende. Så fort oförutsedd problematik dök upp löste de det och höll dialog med oss och kom med kreativa lösningar. De höll tidsplaneringen till punkt och pricka och arbetet gjordes noggrant och väl. Processen gick väldigt smidigt och slutresultatet blev prima; vi är mycket nöjda kunder! Läs mer
    2020-01-07 FM Stork Housing AB svarar Brf S
    Stort tack för er fina rekommendation och verkligen kul att ni tycker att arbetet utfördes på ett bra och smidigt sätt. Vi lärde oss massor under projektet som var väldigt omfattande sett ur ett logistiskt perspektiv. Alla verkar nöjda i huset och vi får fortfarande fina mail och sms från boende i huset som var nöjda med upplevelsen. Det är det bästa betyget för oss :)

• 2019-12-31

Fredrik J skrev om FM Stork Housing AB
    Trapphusmålning Vasastan för vår BRF, stor förening med 35 lägenheter. Tog hand om allt från rådgivning om färgval till färdigt fint trapphus. Alltid tillgänglig och höll tidsplan - otroligt nöjd! Läs mer
    2020-01-02 FM Stork Housing AB svarar Fredrik J
    Tack Fredrik för ett fint betyg. Vi uppskattade verkligen att jobba med er och tycker att projektet flöt på snabbt och smidigt med mycket positiv energi från alla boende och från er i Styrelsen. Hoppas på fler projekt framöver :)

Hälsningar, Fredrik och Marc
  • 2019-12-31

Björn Ö skrev om FM Stork Housing AB
    Vi anlitade Stork Housing för trapphusmålning och vi är mycket nöjda över resultatet. Bra service och lyhörda för våra önskemål. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-01-02 FM Stork Housing AB svarar Björn Ö
    Stort tack Björn! Trapphuset blev superfint och belysningen i taket och på väggarna var pricken över i:et. Hoppas alla är nöjda!

• 2019-12-23

Anton M skrev om FM Stork Housing AB
    Lägenhetsrenovering. Ett väldigt professionellt bemötande och bidrog positivt till slutresultatet både med egna idéer på lösningar och design. Vi är supernöjda och kan verkligen rekommendera Stork Housing! Läs mer
    2019-12-23 FM Stork Housing AB svarar Anton M
    Tack Anton för att vi fick förtroendet att hjälpa er och tack för ett fint omdöme!

Vänliga hälsningar
  • 2019-12-20

Russel M skrev om FM Stork Housing AB
    Vår BRF styrelse anlitade Stork för att genomföra en omfattande trapphusrenovering. Resultatet blev utmärkt och kundservice under tiden var fantastisk. Projektledaren svarade alltid snabbt när vi hade frågor och funderingar, teamet på plats var effektivt och visade hänsyn till de boenden i huset, och projekteamet som helhet var mycket flexibelt när vi ställde nya krav. Vi kommer definitivt fortsätta vårt samarbete med Stork. Läs mer
    2019-12-20 FM Stork Housing AB svarar Russel M
    Tack Russel för ett fint omdöme! Verkligen kul att se hur fint trapphuset blev efter trapphusmålningen och vi tycker att det var oerhört bra samarbete i projektet. Uppskattas verkligen. På återseende!

• 2019-12-17

Anders B skrev om FM Stork Housing AB
    Vi tycker att FM Stork Housing AB är:
    - proffesionella
    - tillmötesgående
    - snabba att svara på frågor
    De har utfört ett utmärkt målningsarbete i våra trapphus.
    Vi rekommenderar FM Stork Housing AB
    2019-12-20 FM Stork Housing AB svarar Anders B
    Tack Anders för att vi fick förtroendet att hjälpa er med trapphusmålningen och tack för att du vill rekommendera oss till andra - bästa betyget. Hoppas att vi får möjlighet att jobba tillsammans igen framöver.

Vänliga hälsningar,
  • 2019-12-15

Leif M skrev om FM Stork Housing AB
    Kände redan från start att Fredrik och Marc var angelägna och villiga att göra ett bra jobb och intryck.
    Fick hjälp med en totalrenovering av en liten lägenhet på 21 kvadratmeter. Handlade kök och badrumsinredning via nätet själva på inrådan och konsultation för att få nere kostnaderna.
    Tydlig offert som hölls.
    De var tillgängliga, effektiva, noggranna och framförallt lätta att ha att göra med rent allmänt.
    Proffesionellt med andra ord.
    Unga hungriga moderna hantverkare. Läs mer
    2019-12-17 FM Stork Housing AB svarar Leif M
    Stort tack Leif för ett fint omdöme! Vi uppskattade verkligen att arbeta med er och tycker att lägenheten blev superfin. Bra materialval :)

Vänliga hälsningar,
    Marc och Fredrik
  • Erik H

2019-12-13

Erik H skrev om FM Stork Housing AB
    Jag anlitade FM Stork Housing för en totalrenovering av vårt badrum i vår lägenhet.

Stork Housing gav oss ett väldigt proffsigt bemötande. Vi fick en prisoffert vilket dom höll sig inom, de gav oss en tidsplan som de också höll och löpande under revenoringen fick vi statusuppdatering om hur arbetet låg till.

Resultatet blev över förväntan och vi blev mycket nöjda med renoveringen, genomförandet och slutresultatet. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-12-13 FM Stork Housing AB svarar Erik H
    Stort tack Erik för ett fint utlåtande och att vi fick förtroendet att hjälpa er med lägenheten. Kul att ni är nöjda med resultatet också!

• 2019-12-11

Mattias S skrev om FM Stork Housing AB
    FM Stork Housing hjälpte oss att renovera trapphuset. De presenterade hur det skulle bli på ett mycket uppskattat sätt och de höll vad de lovade. Genomgående professionellt och trevligt bemötande och skulle gärna anlita dem igen. Läs mer
    2019-12-12 FM Stork Housing AB svarar Mattias S
    Stort tack Mattias för att vi fick förtroendet att hjälpa er med trapphuset. Vi tycker att samarbetet med dig och övriga styrelsen gick smidigt och enkelt. Ser fram emot fler samarbeten med er.

• 2019-12-05

Evelina E skrev om FM Stork Housing AB
    Renovering av kök - Rivning av vägg samt uppbyggnad av ny vägg.

Jag blev otroligt väl bemött av Stork Housing AB. De kom med förslag på lösningar, var kreativa i sitt tänkande och hade ett öga för detaljer. De var även punktliga och höll tidplanen väl.

Det viktigaste för mig i min renovering var att jag kände att leverantören skulle ta ett helhetsansvar och vara behjälplig i frågor och beslut då det är ett området som är helt okänt för mig.
    Jag upplevde att Stork Housing stöttade mig i allt detta vilket bidrog till att jag kände mig väldigt trygg under hela projektets gång.

Min helhetsupplevelse av projektet är mycket bra, och jag kan varmt rekomendera Stork Housing. Resultatet blev riktigt bra Läs mer
    2019-12-12 FM Stork Housing AB svarar Evelina E
    Tack Evelina för dina lovord. Vi tycker verkligen att det var kul att jobba med dig och den nya planlösningen gjorde verkligen lägenheten till en optimal 1:a.

• 2019-12-05

Hanna C skrev om FM Stork Housing AB
    BRF Kullen anlitade Stork Housing för att genomföra en renovering av vårt trapphus. De erbjöd oss en totalentreprenadslösning som passade oss väl då det minimerade vårt ansvar och arbete med gav oss gott om möjlighet att påverka genomförandet och slutresultatet.

Vi är otroligt nöjda och upplever att vi fått ett genomgående bra, tillmötesgående och professionellt bemötande. De har levererat ett arbete av högsta kvalité där allt har utförts enligt ursprunglig offert och tidsplan. På det hela lämnar de inget övrigt att önska. Läs mer
    2019-12-12 FM Stork Housing AB svarar Hanna C
    Tack Hanna för att vi fick möjligheten att hjälpa er med trapphusmålningen. Resultatet blev verkligen fantastiskt och vi uppskattar ert samarbete. Hoppas alla är glada och nöjda i föreningen :)

Marc Solberg

Kommendörsgatan 30, 114 48 Stockholm