Tyresö Målericentral AB

Tyresö Målericentral AB

Välkommen till Tyresö Målericentral!

Anlita ett proffs - anlita oss på Tyresö Målericentral! Vi är målerifirman du kan lita på. Vi är ett expansivt företag som kan hjälpa dig med alla typer av måleritjänster i Stockholm, Nacka, Tyresö, Värmdö, Strängnäs och hela söderort.

Tjänster: Tapetsering, målning inomhus och utomhus, fönstermålning, brandskyddsmålning och mycket mer.

Vi kännetecknas av hög kvalitet utfört med ett stort engagemang. Dessutom förstår vi vikten av att göra jobbet till överenskommet pris inom den tidsram som vi har lovat. Vi åtar oss arbeten för BRF:er, privatpersoner och företag. Inget projekt är för litet för oss!

Läs vad 64 kunder tycker om Tyresö Målericentral AB 2

2021-06-06
    Full rulle och bra resultat, bra prat,enkelt att beställa material man fick låna tapet kataloger och färg karta,de blev klara i tid! Hyfsade priser
    Hej Kristina, Tack för ditt omdöme! Full rulle låter som våra målare - allt för att hålla sina tidplaner. Härligt att du uppfattar det som enkelt - att få omtapetserat eller ommålat ska inte vara krångligt. 😊 Trevlig sommar! Mvh //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-04
    Väldigt nöjd. De är väldigt tillmötesgående och trevliga. Fixade mer än vad som stod på offerten. Mer än nöjd och rekommenderas starkt.
    Hej Camilla, Stort TACK för ditt omdöme. Visst har vi fantastiska målare med öga för det där "lilla extra" som sätter pricken över i. Trevlig sommar! Mvh //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-04
    Supertrevliga och lätta att ta kontakt med! Tapetserade två rum på kort tid och vi är så nöjda med resultatet!
    Hej Hannah, Tusen tack för ditt fina omdöme - och för att du tog dig tid att lämna in det! 😊 Trevlig sommar! Mvh //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-04
    Köksmålning, lackering av luckor. Bra bemötande och fint utfört arbete. Tyvärr fick vi inte den kulör vi valt på köksluckorna! Vi valde efter övervägande att acceptera den "nya" kulören.
    Hej Eva, Stort tack för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme! Att välja kulör från en bildskärms färgangivelse kan tyvärr vara lite vanskligt, det har vi råkat ut för även tidigare. Skönt ändå att ni blev nöjda med kulören när den var på plats. Trevlig sommar! Mvh //Therese Tyresö Målericentral AB
    Bra utfört arbete
    Samt trevligt kundbemötande
    Hej Lotta, Tack för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme! Alltid lika kul att få höra att våra målare är trevliga mot våra kunder! 😊 Trevlig sommar! //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-04
    Målning o tapetsering. Mycket bra bemött av Jani. Lade ut jobbet på underleverantör. Tog tid ej bra utfört. Jobbet klart 2 veckor senare än utlovat./ 🙋‍♂️
    Hej Thomas, Tråkigt att höra att du inte blev nöjd med arbetet som utförts och att det tog längre tid än utlovat. Jag har hört mig för, och enligt uppgift ska allt vara klart hos dig nu enligt dina önskemål. Att arbeten ibland drar ut på tiden kan bero på många saker - allt från minsta punktering till pandemi och dess effekter. Däremot ska arbetet som utförs alltid bli bra! Stort tack för att du tog dig tid och skickade in ditt omdöme till oss! Trevlig sommar! Mvh //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-04
    Ommålning och tapetsering i lägenhet. Förståelse och lyhördhet för mina önskemål och även full support och förslag till lösning för att få fram bästa resultat.
    Jag är supernöjd!
    Haj Majlis, Tusen tack för ditt fina omdöme! Extra härligt att höra att du blev så nöjd med våra målares support och förslag på lösningar - visst är de fantastiskt duktiga! Trevlig sommar! Mvh //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-04
    Är nöjd med arbetet och tidsplanen höll
    Hej Christer, Härligt att du blev nöjd! Att hålla tidsplanen är inte alltid det lättaste - men det är alltid vår ambition! Trevlig sommar! Mvh //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-04
    Målning och tapetsering av lgh.
    Snabb och lätt kontakt med målare Jani som alltid svarade/ återkom vid frågor.
    Snabbt utförande.
    Nöjd med resultat.

Solveig Durge
    Hej Solveig, Tack för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme. Visst har vi duktiga och servicinriktade målare! Jag ska se till att Jani tar del av berömmet! Trevlig sommar! Mvh //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-04
    Snabba, proffsiga och bra att ha att göra med!!
    Hej Karin, Tusen tack för ditt fina omdöme! Trevlig sommar! Mvh //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-04
    Bra uppföljning av måleriet. Glömde dock plocka bort beslag i köket som jag bad om
    Innan. Men kontakten var i hela taget mycket bra.
    Hej Carina, Stort TACK för ditt omdöme och för att du tog dig tid att lämna in det. Att glömma något kan nog hända oss alla. 😉 Bra att det löste sig på bästa sätt. Trevlig sommar! Mvh //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-03
    Vi fick hela lägenheten målad och tapetserad på ett proffesionellt sätt som gör att vi är fantastiskt nöjda. I kontakten med företaget har vi hela tiden blivit trevligt bemötta och uppskattat den höga servicenivån och tillgängligheten.
    Allt arbete som utfördes har överträffat våra förväntningar.
    Hej Christina, Vilket lysande omdöme: att vi överträffar kundens förväntningar är som ljuv musik i våra öron. Visst är våra målare fantastiskt duktiga! Stort tack för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme - det här omdömet ska vi läsa om och om och om igen... 😊 Trevlig sommar! Mvh //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-03
    Snabbt utfört arbete utan krångel och fint resultat. Supernöjd.
    Hej Jenny, Tusen tack för ditt härliga omdöme! En supernöjd kund låter ju fullkomligt perfekt! Trevlig sommar! Mvh //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-03
    Fick tag i "chefen" enkelt, han skulle kontakta målare som skulle utföra arb hos mig. Väntade o väntade.....ingen hörde av sig, fick till slut målarens nummer o ringer honom själv. Han hade inte fått nåt uppdrag hos mig enl honom.
    När han väl kom utförde han arb jättefort o bra.
    Väntar dock fortfarande på att han ska göra det sista ovanför garderoberna som han lovat att göra.
    Hej AnnaKarin, Det är tydligt att vår interna kommunikation har brustit i det här fallet. Jag beklagar verkligen att du fick vänta så länge på att få arbetet utfört. Jag har luskat lite bland våra målare och ibland händer det saker som vi inte riktigt kan styra över, men tapeterna för att kunna fixa till det sista finns nu hos målaren. Han kommer att kontakta dig inom kort. Tack för att du tog dig tid att föra fram ditt omdöme till oss! Du är alltid välkommen att höra av dig om det skulle vara något ytterligare du vill föra fram till oss. Trevlig sommar! Mvh //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-03
    Vi är jätte nöjda med Tyresö Målericentral som utförde en snabb och välgjorda tapetseringar hos oss. Ett plus är den väl fungerande kommunikationen och att hålla deadline ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Hej Mats, stort TACK för ditt fina omdöme. Härligt att höra att ni blev nöjda med arbetet. Trevlig sommar! Mvh //Therese Tyresö Målericentral AB
  • Frida F
    2021-06-03
    Tog in offert från två firmor. Det ena företaget agerade otrevligt, för att inte säga oförskämt, så det var lätt att välja.
    TMC var vänliga, snabba och resultatet blev mycket bra.
    Tusen tack Frida för ditt omdöme! Skönt att höra att vi står oss bra i konkurrensen. 😉 Trevlig sommar! Mvh //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-03
    Fick min lägenhet tapetserat och målat
    Nöjd med resultatet
    Bra bemötande.
    Tack Binti för ditt omdöme! Härligt att du blev nöjd med resultatet! Trevlig sommar! Mvh //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-03
    Målning av köksluckor. Tog lång tid innan dom hämtades nen sen gick det supersnabbt tills att allt var klart.
    Tack Eva för att du tog dig tid att skicka in ditt omdöme! När det kommer till köksluckor som lackas på lackeringsverkstad är vi beroende av "plats i produktionslinan och transporter", så det är inte alltid vi kan få till arbetet så snabbt som man skulle önska. Men vi samarbetar med proffsiga partners så när det väl är inplanerat fungerar det snabbt och smidigt, vilket du ju också fick vara med om. 😉 Trevlig sommar! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-03
    Proffsigt skött på alla sätt.
    Jani mycket duktig och trevlig.
    Proffsigt var ordet! 😀 Tack snälla Johanna för ditt omdöme och för att du tog dig tid att skicka in det! Jag ska se till att Jani tar del av ditt beröm. Trevlig sommar! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-03
    Behövde hjälp att fixa väggar, tak och att måla karmar och liknande. Uppfattar arbetet som väl utfört. Inga konstigheter. Bra i kontakten.
    Tack Björn för ditt fina omdöme! Det är väl så det ska vara när man anlitar ett måleri: inga konstigheter och väl utfört arbete. Trevlig sommar! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-06-03
    Kan mycket varmt rekommendera TYSMC. Målade om hela lägenheten i Bredäng SKB från tapetserat och gjorde ett utmärkt jobb.
    Bra på alla sätt och väldigt tillmötesgående.
    Jani o Joni tog hand om alla mina speciella önskemål på bästa sätt.
    Stort tack för ditt härliga omdöme! Visst har vi fantastiska målare! Jag ska se till att de tar del av ditt omdöme. 😊 Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
  • Bibbi S
    2021-06-03
    Tack för ett mycket väl utfört arbete!
    Vi fick vår lägenhet ommålad och tapetserad! Lägenheten blev som ny!
    Allt sköttes på bästa sätt. Arbetet blev utfört på utsatt tid!
    Alla som vi var i kontakt med bemötte oss vänligt och trevligt!
    Tusen tack för det fina omdömet! Visst är det fantastiskt vad lite tapet och färg kan göra! Trevlig sommar! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    Snabba och bra utfört
    Tack för din återkoppling - som ju också gjordes snabbt och bra! 😉 Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-03-01
    Trevlig bemötande och proffsigt arbete.
    Hej Ramon, Tack för ditt omdöme! Vi kan bara hålla med - våra målare är både trevliga och proffsiga! 👍 Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-26
    Tapetserade mitt vardagsrum. Snabba och duktiga
    Hej Jens, Tack för att du tog dig tid att lämna in ett omdöme om vår verksamhet! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-25
    Arbetet utfördes enligt överenskommelse med mycket tillfredställande resultat. Bemötandet var bra, skriftliga kontakten resulterade i snabba svar.
    Hej Ozra, Tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att lämna in det, det uppskattar vi verkligen! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-25
    Mycket nöjd, arbetet utfördes professionellt och enligt tidsplan. Bra kommunikation och mycket hjälpsam arbetsledare. Rekommenderas varmt!
    Hej Birgit, Tusen tack för det fantastiskt fina omdömet! <3 Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-24
    Ommålning av snickerier, tak o köksluckor.

Mycket trevligt bemötande! Alltid snabba tydliga svar på mail och telefon.

Höll alla överenskommelser!
    Fantastiskt flexibel då golvsliparen inte alls höll tidsplanen.

Fint utfört arbete!
    Kan varmt rekommendera!
    Hej Kristina, Stort tack för den utförliga och trevliga rekommendationen! Och för att du tog dig tid att skicka in den. 😊 Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-24
    Väldigt nöjd med väl utfört arbete o trevligt bemötande. Yupp , de levererade Stort!
    Hej Tomas, Tusen tack för ditt fina omdöme! Visst har vi trevliga målare! 👍 Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-24
    professionellt och trevligt bemötande och utfört arbete enligt förväntningar till min fulla belåtenhet. stort tack.
    Hej Berit, Tack till dig för att du tog dig tid att lämna in ett omdöme om oss! Härligt att du blev nöjd! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
  • Ulf K P
    2021-02-24
    Kunniga och mycket kommunikativa.
    Hej Ulf, Stort tack för ditt trevliga omdöme! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att bedöma oss. Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-24
    Tapetserade om några rum i min lägenhet, gick fort och blev jättebra! Allt var smidigt och dom var väldigt trevliga.
    Hej Nonna, Så kul att höra att du blev nöjd! Visst har vi trevliga målare! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-24
    Snabb och proffsig tapetsering av två rum.
    Hej Lisa, Tack för ditt trevliga omdöme! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-24
    Lite hit och dit vid fastställande om dag för igångsättning. Sånt händer.
    Värre att resultatet bitvis var lite bristande. Fläckigt/solkigt i vissa tapetskarvar
    Hej Anna, Så tråkigt att höra att det var lite rörigt vid dag för igångsättning. Ännu mer tråkigt att höra att resultatet inte var till full belåtenhet! Du får väldigt gärna höra av dig till mig (therese@tymc.se) så jag kan få veta lite mer om bristerna. Vi vill ju självklart säkerställa att även du är nöjd med vårt arbete. Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-24
    Trevligt bemötande och proffsigt utfört. Kan varmt rekommenderas.
    Hej Pia, Tusen tack för de fina orden! Visst har vi proffsiga målare! 👍 Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-23
    Nya tapeter i sovrum samt målning av tak
    och fönsterkarm. Arbetet utfördes snabbt
    och effektivt. Resultatet blev väldigt lyckat och helt enligt mina förväntningar. Jag rekommenderar Tyresö målericental till alla som vill renovera sitt hem.
    Hej Jörgen, Stort tack för de fina orden! Tack också för att du tog dig tid att rekommendera oss! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-22
    Inga konstigheter, reko ställe!
    Hej Susanna, Alltid trevligt att få ett reko omdöme här på reco! 😀 Tack för att du tog dig tid att lämna in omdömet. Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-22
    Jag beställde tapetsering. Tapetseringen blev bra och jag blev bra bemött. Allt var bra
    Hej Anna-Karin, Tack för att du tog dig tid att skicka in ett omdöme! Kul att du blev nöjd med vår arbete. Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-22
    Grym återkoppling å fantastiskt resultat👍
    Hej Roger, Tack för det fina omdömet! Visst har vi duktiga målare! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-22
    Snabb service. Gediget utfört.
    Hej Bjarke, Tack för att du tog dig tid att lämna in ett omdöme om oss! Det uppskattas! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-22
    Mycket bra bemötande snabba och raka svar.
    Bra utfört arbete.
    Vänligen / Håkan
    Hej Håkan, Kul att du uppskattar både vårt bemötande och vårt arbete! Tack för att du tog dig tid att lämna in ett omdöme om oss. Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-22
    Målning och tapetsering utfördes med hög kunskap och noggrannhet. Mycket trevligt och flexibilitet bemötande.
    Hej Ingela, Tack för ditt omdöme! Jag kan bara hålla med dig om att våra målare är kunniga, noggranna och trevliga! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-22
    Mycket nöjd med måleriarbetet (väggmålning). Bra kundservice och trevligt bemötande,
    rekommenderas!
    Hej Martin! Tack för din rekommendation! Allt lika trevligt med nöjda kunder! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-22
    Trodde jag skulle få behålla tapetrester som blev över. Otroligt dammigt överallt efter arbetet.
    Bra bemötande vid beställning och övrig kommunikation!
    Hej Eva, Vi brukar alltid lämna kvar eventuella tapetrester, kanske blev det helt enkelt inga över den här gången? Du får gärna kontakta oss så kan vi undersöka saken med målaren! Damm har ju tyvärr just egenskapen att sprida sig och dyka upp lite här och där - hur man än försöker hålla efter och städa efter sig. Vissa arbeten dammar dessutom mer än andra... Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om vår verksamhet! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-22
    Målning av hallen, oerhört proffsigt och trevligt bemötande.
    Från start till mål har processen gått över mina förväntningar. Är fantastiskt nöjd!
    Hej Camilla! Det är ju fantastisk härligt att få läsa ett omdöme där vi till och med överträffar våra kunders förväntningar! Tusen tack för det fina omdömet och för att du tog dig tid att lämna in det. Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    Målning, tapetsering.
    Snabb och bra kommunikation.
    Väl utfört arbete.
    Trevlig personal.
    Hej Carolin, Så kul att höra att ni är nöjda med vårt arbetet och vår personal. Tack för ditt fina omdöme! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-22
    Proffsiga och serviceinriktade i alla led. Bytte till Tyresö då en annan målare int levererat i tid. Tyresö var snabba, förstående, och målaren gjorde ett fantastiskt jobb. Alla jag hade kontakt med var trevliga och snabba. Kommer definitivt anlita Tyresö igen vid nästa målning!
    Hej Love! Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi ser fram emot att hälsa dig välkommen tillbaka till oss nästa gång det är dags för målningsarbete. Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-22
    Ommålning av köksluckor och lådfronter.
    Mycket bra service. De kom och skruvade ner luckorna, tog dem till måleriet och kom tillbaka och satte tillbaka. Allt gick på några dagar och resultatet är vi jättenöjda med.
    Kan varmt rekommendera.
    Hej Arto! Tack för din rekommendation! Alltid lika kul med nöjda kunder. Tack för att du tog dig tid att lämna in ett omdöme - det uppskattar vi! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2021-02-22
    Lackning av köksluckor. Trevlig personal, snabbt och smidigt. De skruvade bort och satte dit alla handtag. Mycket nöjd.
    Hej Monica! Tack för att du tog dig tid och lämnade ett omdöme om vår verksamhet! 👍 Det tackar vi för! Med vänlig hälsning //Therese Tyresö Målericentral AB
    2020-11-22
    Målade om väggar och tak i vardagsrum och hall.

Arbetarna va jättetrevliga och hjälpsamma. Smidiga med att anpassa sig till mina önskemål.

De verkade ha myckat att göra så det gick lite fort vilket man såg på resultatet. Resultatet va överlag väldigt bra men hade jag gjort det själv hade jag sett till att spackla och slipa lite bättre på vissa områden.
    Hej Daniel! Kul att du blev nöjd med slutresultatet och tycker att våra målare är trevliga! Vi försöker alltid tillgodose våra kunders önskemål i högsta möjliga omfattning. Kanske kan vi därför ibland uppfattas som lite "stressade". Vi tar till oss dina synpunkter. Tack för att du tog dig tid att lämna in ditt omdöme! Tyresö Målericentral AB