KSB Construction AB

KSB Construction AB

Ring 08-26 63 48 ksbc.se

Vi på KSB Construction AB är en del av NOX Group Scandinavia och hette tidigare LAB Construction AB. Vi har arbetat inom byggservice branschen sedan 2018 och under den tiden har både mindre och större projekt färdigställts i Stor Stockholm. Vi erbjuder allt inom bygg och renovering, från nybyggnation och tillbyggnad till kök...

28 omdömen om KSB Construction AB

Henrik S
Skrev om KSB Construction AB

Bra offertprocess, trevliga målare, väl utfört arbete och bra faktureringsprocess. Rekommenderas!

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Emil L
Skrev om KSB Construction AB

Duktiga och noggranna! Höll sig till avtalad kostnad. Inga konstigheter.

Marie L
Skrev om KSB Construction AB

Vi rev och flyttade ut en yttervägg samt bytte några fönster. Bland annat installerades en 6m lång stålbalk och ett lika långt skjutfönsterparti. Hantverkarna var kunniga och skickliga i många olika arbetsmoment. De var väldigt flexibla och bidrog med flertalet kreativa lösningar. Vi var supernöjda med resultatet!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Lars-gunnar L
Skrev om KSB Construction AB

LAB Construction satte upp Växthus (från Willab Garden) med tillhörande markarbeten. Projektledaren lyhörd när det gällde hur vi ville ha bygget. Lite småsaker behövde justeras under byggets gång,som gjordes utan dröjsmål. Slutresultatet blev jättebra, helt enligt våra förväntningar. Vi hoppas kunna anlita Lab

Johan M
Skrev om KSB Construction AB

Anlitade LAB för ett bygge av helisolierat uterum. Trevligt och proffsigt bemötande, detaljerad offert och hög kvalité på arbetet. Kan absolut tänka mig att anlita dem även för nästa projekt.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Feroz M
Skrev om KSB Construction AB

Grymt jobbat av grabbarna som var duktiga och trevliga. Två som byggde ihop ett uterum helt själva med isolerat golv och trädäck. Allting flöt på smidigt, hade gärna gett 4,5 stärna men finns ingen sån val. Rekomenderar varmt, Aleh är trevlig och prata helst med han.

Daniel A
Skrev om KSB Construction AB

Aleh och hans team gjorde ett fantastiskt badrumsrenovering i vår lägenhet. Det blev faktiskt bättre än vad vi trodde och är verkligen supernöjda. Under själva renoveringen höll vi konstant kontakt, där jag fick motta bilder/uppdateringar på hur renoveringen gick, samt tips och rekommendationer på hur vi kan maximisera badrummets ytor (vi har ett litet badrum). Funderar ni på att renovera där hemma, så tveka inte på att höra av er till LAB Construction, jag kommer att definitivt använda dem för framtida projekt. 10/10!

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Artur J
Skrev om KSB Construction AB

Anlitade LAB Construction för ett invändigt arbete. Proffsigt bemötande vid alla kontakttillfällen. Företaget levde upp till mina förväntningar och utförde ett kompetent arbete. Kommer garanterat anlita LAB Construction för eventuella framtida jobb.

Viktor S
Skrev om KSB Construction AB

Helt nöjd med bemötandet. Vi är nöjda med företaget. Helt nöjda med arbeten som vi köpte av företaget.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Nils L
Skrev om KSB Construction AB

Otroligt nöjd med både resultatet och hela processen. Dem var ständigt tillgängliga för frågor och utförde jobbet både snabbt och bra! Rekommenderar starkt.

Katja L
Skrev om KSB Construction AB

LAB Constructions fick uppdraget att genomföra bl.a. tillbyggnation av ca 50kvm på vår vila. Projektet gjordes i två etapper, först tillbyggnaden på två plan och sedan även renovering av kök och badrum mm i gamla delen. Väldigt bra hantverkare, måna om att göra bra ifrån sig och bygga enligt branschens regler. Projektledaren Aleh var lyhörd och alltid tillgänglig och villig att ta itu med projektets svåra bitar.Snyggt resultat, vi är väldigt nöjda! Ingen komplettering ansågs behövas enligt vår konstruktör och kontrolansvarig, allt blev godkänt utan krångel./ Katja

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Mats L
Skrev om KSB Construction AB

Vi byggde till vår 1,5-plansvilla c:a 50 kvm samt gjorde närmast total renovering inklusive kök, badrum, helt nytt tak och installation av vattenburen golvvärme. Arbetet var omfattande och innehöll komplicerade moment. Vi hade ett bra samarbete med projektledare och byggare och de strävade hela tiden efter att få till lösningar på ett sätt som var bra för oss. Efter arbetet kan vi konstatera att huset blev mycket fint utformat och med fin finish. Vår erfarna kontrollansvariga kontrollansvariga person intygade även han...

Jessica T
Skrev om KSB Construction AB

LAB byggde en attefallstillbyggnad på 15 kvm med plåttak åt oss. Genomförandet har varit otroligt proffsigt, allt från bemötande, till projektledning till själva byggandet. Även underleverantörerna var riktigt bra! Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera LAB. Kan också nämna att utbyggnaden gick igenom besiktningen utan en enda anmärkning, vilket visar på vilken kvalitet de levererat.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

TOBIAS S
Skrev om KSB Construction AB

Kunnig, noggrann och pålitlig byggfirma. Hjälpte oss bygga uterum från Willab Garden samt utbyggnad av altan. Vi blev mycket nöjda med resultatet och hade en bra dialog med byggledarna och byggarna under hela projektet. Upplevdes som väldigt lyhörda, föreslog bra lösningar och frågade när de var osäkra på var vi önskade ha ventilationsdon, lampor och väggkontakter mm.

Linda S
Skrev om KSB Construction AB

Kan varmt rekommendera LAB. Det är inget krångel med dem, de är noggranna och håller deadline. De gör helt enkelt ett bra jobb!

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Göran F
Skrev om KSB Construction AB

En fantastiskt välgjord renovering av lägenhet med mycket hög finnish. En etta som nu är omgjord till en tvåa. Hög service nivå och mycket gott samarbete. Jag kan verkligen rekommendera LAB Construction!

Simon F
Skrev om KSB Construction AB

Håller alltid tidsplan och budget.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 132 omdömen 4.7 av 132 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Christian U
Skrev om KSB Construction AB

Vi har använt LAB Construction till en köksrenovering. Det var ett bra val. Vi kommer att samarbeta igen. Hälsningar Christian Rent A Helper

Jonas A
Skrev om KSB Construction AB

Jag har använt mig av LAB Construction två gånger och har varit nöjd båda gångerna. Tydliga offerter, bra bemötande och hjälpsamma. Senaste projektet blev mer tidskrävande än förväntat men LAB Construction höll sig till det offererade priset trots detta.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Kadi Berggren K
Skrev om KSB Construction AB

Vi anlitade LAB Construction för att renovera vårt badrum med microcement, sätta in spotlights i taket och montera alla nya badrumsmöbler. Nikita och Oleg och alla involverade har varit väldigt proffsiga, noggranna, snabba och service-minded. Vi är mycket nöjda med vårt samarbete och utfört arbete, mycket bra kvalité. Rekommenderar varmt, supernöjd!

Roman V
Skrev om KSB Construction AB

Jättenöjda med renoveringen av vårat badrum. Dom gjorde ett bra arbete, var noga och fint blev det. Ringde man och frågade om något så svarade dom snabbt och att det inte var några problem att ordna nåt. Om vi kan rekommendera LAB Construction, ja det gör vi gärna. Tack alla för ett bra jobb! Roman & Anette

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Niklas Z
Skrev om KSB Construction AB

Renovering av alla golv o ytskikt + nytt kök i en 4-rumslägenhet på 94 kvm. De utförde allt med god kvalitet, och snabbt. Var noga med att ha en god kommunikation med mig som beställare. Lite otydlig spec. av el-arbetena i kontraktet och en mindre tapet-miss, drar ner betyget ifrån full pott. Kan dock varmt rekommendera dem.

Bodil F
Skrev om KSB Construction AB

De arbetar snabbt och fint, håller tid och budget, vi är mycket nöjda och rekommenderar dem mer än gärna!

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Irina T
Skrev om KSB Construction AB

Vi byggde ut vinden till ett sovrum (takkupa). Trevligt och proffessionellt bemötande, höll tidsgränsen. Vi är nöjda med resultatet och kan rekommendera firman.

Stavros C
Skrev om KSB Construction AB

Har använt mig av grabbarna på LAB C båda gångerna jag renoverat. Nu senast totalrenoverade jag mitt badrum. Arbetet är gjort med perfektion! Det jag gillar utöver att det blir ett välgjort arbete är att de kommer med förslag och idéer som är bäst för din renovering, inte förslag som gör att kostnaden skenar. Supernöjd och kommer använda dem när det blir dags igen.

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 258 omdömen 4.7 av 258 omdömen

Matilda O
Skrev om KSB Construction AB

Vi anlitade LAB Construction för omfattande renovering av vår lägenhet. Vi är otroligt nöjda med allt från kontakt, bemötande, genomförande till slutresultat! Prisvärda, trevliga, noggranna och snabba. Hade absolut anlitat dem igen!

Abbos A
Skrev om KSB Construction AB

Vi har samarbetat med LAB Construction AB i flera år och kommer att fortsätta eftersom det är mycket svårt att hitta en värdig entreprenör. Vi värdesätter LAB Construction AB.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 435 omdömen 4.8 av 435 omdömen

Savva
Skrev om KSB Construction AB

Renovering av bastu & badrum 15 kvm. Mycket mottagliga, offerten blev precis som vi ville. Kommunikationen var bra under renoveringen men framförallt så genomförde de förstklassiga arbetare arbetet perfekt! Skulle anlita de alla gånger!