Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Karlsbodavägen 9, 168 67 Bromma — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

• 2020-09-09

Haakon V skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB
    Kakelgruppen åtog sig renovering av vårt badrum. Arbetet har gott enligt tidplan och resultatet har blivit fantastiskt bra. Kreativa lösningar och idéer har vi också fått under tiden. Ett proffsigt team som tar ansvar.
    Framförallt är vi nöjda med bra kommunikation och uppföljning från arbetsledaren under tiden. Läs mer
  • Per M

2020-08-27

Per M skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB
    De rekommenderades, och jag bad om en totalreniveringav en liten lgh: badrum, golv väggar och tak. Det har utförts till största belåtenhet, underleverantörerna har varit mkt bra. Alla har följt ritning och hållit tidsplanen.De har kommunicerat lägesrapporter och frågor.
    Kostnader har redovisats korrekt.
    Grannarna har inte störts på kvällar o helger.
    Tack för hjälpen! Läs mer

Carita J skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB
    Kakelbo klinker till Fiskarhedenvilla. Bra utbud, lätt att överskåda. Trevligt bemötande! Läs mer

Ninni B skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB
    Kskelgruppen renoverade tre rum och ett toalett/tvättutrymme i vår villa. Vi anlitade dem då vi hört från flera håll att de gör väldigt bra jobb. De levde verkligen upp till sitt goda rykte.
    Bemötandet var strålande i alla led och resultatet var långt över alla förväntningar.
    De höll tidsramen och de hade jättebra förslag på lösningar som vi själva aldrig hade kunnat komma fram till.
    Vi är supernöjda och kommer anlita dem igen och rekommenderar dem till andra.
    Vi är supernöjda rakt igenom. Läs mer

Mathias L skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB
    Fantastiskt snabba, duktiga och trevliga, mycket bra bollplank för idéer och kreativa lösningar. Går inte att hitta bättre leverantör att släppa in i sin borg! Läs mer
  • Thomas L

2020-08-25

Thomas L skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB
    Vi renoverade badrum med klinkers och kakel. Våtrum med allt vad det innebär.
    Bra personal, fint jobb.
    Vi är super nöjda! Läs mer

Lundberg B skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB
    Plattsättning med hög precision! Ett företag som följer dagens regler gällande våtrum. Trevligt bemötande och en snabb, smidig byggprocess! Läs mer

Tove A skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB
    Vi är väldigt nöjda med vårt badrum. Kompetenta hantverkare som levererar i tid. Alla på Kakelgruppen har verkligen kunden i fokus. Kan verkligen rekommendera de! Läs mer

Karlsbodavägen 9, 168 67 Bromma