Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Välkommen till Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB!

Vi på Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB är specialister på badrum och badrumsrenovering men vi åtar oss även mindre och större totalentreprenader om så önskas.

Vi har lång erfarenhet inom branschen. Vår strävan är att vi alltid ska lämna dig som kund 100% nöjd efter avslutat projekt. Detta gör att vi ständigt arbetar för att hålla samma höga kvalitet på alla de jobb vi utför.

Vi har själva ett intresse för inredning och ser därför till att vara uppdaterade vad det gäller färger, mönster och material. Säg gärna till så hjälper vi er från start till mål. Från idé till färdigt projekt.

Läs vad 37 kunder tycker om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB 2

2021-08-29
    Jag samarbetar med Kakelgruppen därför att dom är otroligt proffsiga och utför fantastiskt fina jobb!
    Väldigt trevliga och ödmjuka, rekommenderas!

Andreas, AM.Mellin AB
    Åhhh tackarrr bästa Andreas:)
    Tack för ett bra samarbete, mvh Filip
    2021-08-16
    Vi renoverade vårt badrum och toalett samtidigt. Resultatet mötte alla våra förväntningar och lite till. Alla som varit inblandade har varit jättetrevliga och gjort ett jättebra jobb. Kakelgruppen har varit väldigt lösningsorienterade, gjorde sitt yttersta för att möta vår vision. Vi uppskattade också den feedback vi fick på saker som kanske inte "kändes rätt" och chansen att ändra. Vi rekommenderar helhjärtat Kakelgruppen.
    Tack Emily för dina fina ord.
    Det värmer såklart jättemycket och jag ska hälsa alla killar som var inblandade🙏🌷mvh Filip 🙂
    2021-08-02
    Utförde renoveringen i tid och med hög kvalitet
    2021-07-23
    Väl utfört arbete och inom utlovad tid OCH enligt offert - trots en del extrajobb som dök upp längs vägen. Trevliga och serviceinriktade! Har heller aldrig varit med om att byggare städar så noggrant i slutet av varje arbetsdag, vilket gjorde det betydligt lättare att bo mitt i ett ”byggkaos”😁. Väldigt nöjd med allt och kan varmt rekommendera dem både för diverse byggjobb och badrumsrenovering!!!
    Tack för dina fina ord Carina, lycka till med nya badrummet och ha en fortsatt skön sommar.
    Mvh Filip med personal🙂🌷
    2021-07-21
    Supertrevliga och tillmötesgående. Saker jag påtalade åtgärdades direkt.
    Tack Jonas, lycka till med nya badrummet och ha en trevlig sommar.
    Mvh Filip med personal🌷
    2021-06-28
    Mycket bra vägledning i butiken, det var en erfaren försäljare som hjälpte oss!
    Vi blev hänvisade av Fiskarhedenvillan till Kakelgruppen.
    Nöjda!
    2021-05-14
    Professionella mångsidiga och tillmötesgående
    2021-05-14
    Extremt nöjd med Badrummet Filip o hans gäng gjort! Trots en massa strul med föreningen vilket ledde till en del förseningar löste Filip det hela med bravur och dessutom enligt ursprungligt datum!
    Om jag kommer anlita dom igen? Utan tvekan.. Filip ligger tryggt bevarat i min telefonbok och jag har redan rek dom till mina grannar som faktiskt frågade vad vi tyckte!

Stor eloge till er!
    Tack Andreas och linn.🌷
    Halvkrånglig förening med det löste sig till slut. Mvh Filip🙂
    2021-05-02
    Vi behövde renovera badrum i hus från 20-talet. Efter ett par offerter fastnade vi för Kakelgruppen som vi upplevde hade den bästa känslan inför projektet. De kom med förslag på tidstypisk inredning och lösningar för att utnyttja utrymmet bäst. Vi är mycket nöjda med resultatet.
    Tack Kakelgruppen 🌻
    Tack Eva för dina fina ord.🌷
    Badrummet blev otroligt fint och stilen är perfekt för Enskede.
    2021-04-23
    Bra arbete men hittade inte vad vi ville ha i sortimentet. Handlade eget.
    Hej Roland,🙂
    Tack för ditt omdöme men tror du har blandat ihop oss med Kakeldaxgruppen.
    Vi bygger bara och har ingen försäljning i butik.
    Trevlig helg, mvh Filip 🙂🌷
    2021-04-23
    Kakelgruppen har renoverat vår övervåning innehållande 3 rum och toalett/handfatsutrymme och ett rum i källaren. Kontakterna med företaget har varit de bästa man kan tänka sig. Bemötandet och utförandet av arbetet har varit proffsigt och trevligt och resultatet av arbetet har vida överstigit våra förväntningar. Bättre har det inte kunnat bli. Vi kommer anlita företaget igen vid behov och kan rekommendera dem till andra.
    2021-04-23
    Jag beställde en totalentreprenad på ett badrum och fick väldigt mycket mer hjälp än vad jag förväntade mig, smakråd och tips från Kakelgruppen gjorde vårt badrum till en härlig oas helt enligt våra önskemål.
    Tack Jocke för dina fina ord.
    Verkligen roligt projekt där ni som kunder bidrog mycket med era smakfulla val av detaljer.🙂
    2021-04-23
    Badrum. Mycket bra, trevliga och snabba! Bra råd om utformandet och val. De blev klara tidigare än planerat. Mina förväntningar uppfylldes verkligen.
    Tack Anna.
    Väldigt roligt att se förändringen från gammalt till nytt,. Blev verkligen så fint🙂🌷mvh Filip
  • Per M
    2021-04-23
    Jag köpte en etta med stort renoveringsbehov, Kakelgruppen byggde nytt badrum, nytt tak, nya väggar, ny el, ny vvs o nytt golv i hela lgh. Det är mkt bra utfört. De kom med bra detaljlösningar, avrådde från olämpliga lösningar och hade stort tålamod med mina sena beslut.
    (Jag hade en ritning, och har byggt två ggr tidigare.)
    Tack Per för dina fina ord, verkligen ett trevligt samarbete.
    Hälsa familjen så gott🌷
    2021-04-23
    Bra kvalitet på jobbet, noggranna med att lyssna in alla boende i föreningen, bra och tydlig kommunikation genom hela projektet.
    2021-04-11
    Totalrenovering av stort badrum. Kakelgruppen levererade en totalentreprenad med kanonjobb från rivning till slutfinish! Vi uppskattar att man höll utlovad tid och gav bra råd inte bara avseende funktionalitet men också design! Vi är supernöjda över vårt drömbadrum och kan verkligen rekommendera Kakelgruppen till andra!
    Tack så väldigt mycket Sofia med familj.
    Dom orden tar vi med oss och delar ut till alla som har hjälpt till.🌷🌷
    2021-04-05
    Snabba, noga och pålitliga. Mkt nöjd!
    2021-03-12
    Snyggt jobb o trevlig personal👍🏻
    Tackar ödmjukaste för din fina kommentar.
    Mvh Filip med personal🌷
    2021-03-03
    Mycket bra utfört jobb, effektiva och proffsiga!
    2021-03-01
    total renovering av ett badrum i en källare.
    mycket proffsiga och lyhörda
    En ansvarig projektledare tog hand om hela arbetet. Det märktes att alla medverkande yrken visste exakt vad som skulle göras. Min inblandning som kund under arbetet var minimalt.
    Mycket nöjd med Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB
    Tack för dina fina ord Francois 🌷 Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB
    2021-02-24
    Fick mitt badrum stambytt. Supernöjd med både resultatet och kommunikationen, samt råd för både tekniska lösningar och designval. Rekommenderar verkligen!
    Tack så mycket Lisa.
    Uppskattar verkligen din feedback.
    Mvh Filip🌷🙂
    2020-12-22
    Har nu anlitat Kakelgruppen för tredje gången, vilket säger allt! Kakelgruppen är kvalitetsmedvetna, engagerade och tar stort ansvar för slutresultatet. De koordinerar olika underleverantörer och samarbetspartners med stor skicklighet vilket spar mycket tid och får allt att klaffa. Jag uppskattar särskilt att de är kommunikativa och mycket bra att samarbeta med kring stora (och dyra) renoveringsprojekt. Tack Kakelgruppen, vi är med i er stamkundsklubb!
    Tackar allra ödmjukaste för dom orden Maja🙏
    Go jul till dig och hela familjen🌲🌲
    2020-12-16
    Badrum helrenovering, alla var proffsiga och tidsplanen hölls
  • Marcus C
    2020-12-10
    Badrumsrenovering: Duktiga noggranna killar med bra känsla för stil och design.
    Uppskattade att de tog sig tid att bolla olika idéer ang. planlösning funktion mm.
    2020-12-07
    Använde Kakelgruppen till att bygga om mitt badrum.

De var punktliga, professionella och hantverksskickliga. Avrådde från sådant som inte skulle blivit bra och har varit väldigt noggranna med detaljerna.
    2020-12-06
    Proffsigt företag med väldigt personlig kontakt. Lyssnar på kunden och arrangerade flera byggmöten under badrums renoveringen. Kom med flera tips och råd. Levererade överförväntan och håller utlovad tidsram (blev klar tidigare). Höll priset helt enligt utlovad offert samt visade upp samtliga behörigheter innan renoveringen startade.

Rekommenderas varmt!
    Tack för era fina ord, roligt att ni blev nöjda med ert fina badrum🙂
    2020-11-20
    Jag beställde ett badrum och priset var absolut bra. Hantverkarna var trevliga och proffsiga. Dom är verkligen proffs uti fingerspetsarna. Kom med tips för ett godkänt badrum så att det håller länge.
    Även en del råd om utseendet ! jag är helnöjd och skulle rekommendera Kakelgruppen till vänner och bekanta. Tider höll dom exemplariskt👍
    Tack Micke, alltid roligt att jobba med er.
    2020-10-17
    Punktliga och fint resultat. Rekommenderas
    2020-10-03
    Helrenovering av badrum i 20-talsvilla.
    2020-09-09
    Kakelgruppen åtog sig renovering av vårt badrum. Arbetet har gott enligt tidplan och resultatet har blivit fantastiskt bra. Kreativa lösningar och idéer har vi också fått under tiden. Ett proffsigt team som tar ansvar.
    Framförallt är vi nöjda med bra kommunikation och uppföljning från arbetsledaren under tiden.
  • Per M
    2020-08-27
    De rekommenderades, och jag bad om en totalreniveringav en liten lgh: badrum, golv väggar och tak. Det har utförts till största belåtenhet, underleverantörerna har varit mkt bra. Alla har följt ritning och hållit tidsplanen.De har kommunicerat lägesrapporter och frågor.
    Kostnader har redovisats korrekt.
    Grannarna har inte störts på kvällar o helger.
    Tack för hjälpen!
    2020-08-25
    Kakelbo klinker till Fiskarhedenvilla. Bra utbud, lätt att överskåda. Trevligt bemötande!
    2020-08-25
    Kskelgruppen renoverade tre rum och ett toalett/tvättutrymme i vår villa. Vi anlitade dem då vi hört från flera håll att de gör väldigt bra jobb. De levde verkligen upp till sitt goda rykte.
    Bemötandet var strålande i alla led och resultatet var långt över alla förväntningar.
    De höll tidsramen och de hade jättebra förslag på lösningar som vi själva aldrig hade kunnat komma fram till.
    Vi är supernöjda och kommer anlita dem igen och rekommenderar dem till andra.
    Vi är supernöjda rakt igenom.
    Tack Ninni för dina fina ord.
    Hoppas vi ses snart när det är dags att bygga igen.🙂
    Hälsa Bosse, mvh Filip 🌷
    2020-08-25
    Fantastiskt snabba, duktiga och trevliga, mycket bra bollplank för idéer och kreativa lösningar. Går inte att hitta bättre leverantör att släppa in i sin borg!
  • Thomas L
    2020-08-25
    Vi renoverade badrum med klinkers och kakel. Våtrum med allt vad det innebär.
    Bra personal, fint jobb.
    Vi är super nöjda!
    2020-08-25
    Plattsättning med hög precision! Ett företag som följer dagens regler gällande våtrum. Trevligt bemötande och en snabb, smidig byggprocess!
    2020-08-25
    Vi är väldigt nöjda med vårt badrum. Kompetenta hantverkare som levererar i tid. Alla på Kakelgruppen har verkligen kunden i fokus. Kan verkligen rekommendera de!