Läs vad 16 kunder tycker om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB 2

• 2020-12-22
    Har nu anlitat Kakelgruppen för tredje gången, vilket säger allt! Kakelgruppen är kvalitetsmedvetna, engagerade och tar stort ansvar för slutresultatet. De koordinerar olika underleverantörer och samarbetspartners med stor skicklighet vilket spar mycket tid och får allt att klaffa. Jag uppskattar särskilt att de är kommunikativa och mycket bra att samarbeta med kring stora (och dyra) renoveringsprojekt. Tack Kakelgruppen, vi är med i er stamkundsklubb!
    skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB
    Tackar allra ödmjukaste för dom orden Maja🙏 Go jul till dig och hela familjen🌲🌲 Mvh Filip

• 2020-12-16
    Badrum helrenovering, alla var proffsiga och tidsplanen hölls
  • 2020-12-10
    Badrumsrenovering: Duktiga noggranna killar med bra känsla för stil och design.
    Uppskattade att de tog sig tid att bolla olika idéer ang. planlösning funktion mm.
    Marcus C
  • 2020-12-07
    Använde Kakelgruppen till att bygga om mitt badrum.

De var punktliga, professionella och hantverksskickliga. Avrådde från sådant som inte skulle blivit bra och har varit väldigt noggranna med detaljerna.
  • 2020-12-06
    Proffsigt företag med väldigt personlig kontakt. Lyssnar på kunden och arrangerade flera byggmöten under badrums renoveringen. Kom med flera tips och råd. Levererade överförväntan och håller utlovad tidsram (blev klar tidigare). Höll priset helt enligt utlovad offert samt visade upp samtliga behörigheter innan renoveringen startade.

Rekommenderas varmt!
    skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB
    Tack för era fina ord, roligt att ni blev nöjda med ert fina badrum🙂 Mvh Filip

• 2020-11-20
    Jag beställde ett badrum och priset var absolut bra. Hantverkarna var trevliga och proffsiga. Dom är verkligen proffs uti fingerspetsarna. Kom med tips för ett godkänt badrum så att det håller länge.
    Även en del råd om utseendet ! jag är helnöjd och skulle rekommendera Kakelgruppen till vänner och bekanta. Tider höll dom exemplariskt👍
    Tack Micke, alltid roligt att jobba med er. Mvh Filip

• 2020-10-17
    Punktliga och fint resultat. Rekommenderas
  • 2020-10-03
    Helrenovering av badrum i 20-talsvilla.
  • 2020-09-09
    Kakelgruppen åtog sig renovering av vårt badrum. Arbetet har gott enligt tidplan och resultatet har blivit fantastiskt bra. Kreativa lösningar och idéer har vi också fått under tiden. Ett proffsigt team som tar ansvar.
    Framförallt är vi nöjda med bra kommunikation och uppföljning från arbetsledaren under tiden.
  • 2020-08-27
    De rekommenderades, och jag bad om en totalreniveringav en liten lgh: badrum, golv väggar och tak. Det har utförts till största belåtenhet, underleverantörerna har varit mkt bra. Alla har följt ritning och hållit tidsplanen.De har kommunicerat lägesrapporter och frågor.
    Kostnader har redovisats korrekt.
    Grannarna har inte störts på kvällar o helger.
    Tack för hjälpen!
    Per M
  • 2020-08-25
    Kakelbo klinker till Fiskarhedenvilla. Bra utbud, lätt att överskåda. Trevligt bemötande!
  • 2020-08-25
    Kskelgruppen renoverade tre rum och ett toalett/tvättutrymme i vår villa. Vi anlitade dem då vi hört från flera håll att de gör väldigt bra jobb. De levde verkligen upp till sitt goda rykte.
    Bemötandet var strålande i alla led och resultatet var långt över alla förväntningar.
    De höll tidsramen och de hade jättebra förslag på lösningar som vi själva aldrig hade kunnat komma fram till.
    Vi är supernöjda och kommer anlita dem igen och rekommenderar dem till andra.
    Vi är supernöjda rakt igenom.
  • 2020-08-25
    Fantastiskt snabba, duktiga och trevliga, mycket bra bollplank för idéer och kreativa lösningar. Går inte att hitta bättre leverantör att släppa in i sin borg!
  • 2020-08-25
    Vi renoverade badrum med klinkers och kakel. Våtrum med allt vad det innebär.
    Bra personal, fint jobb.
    Vi är super nöjda!
    Thomas L
  • 2020-08-25
    Plattsättning med hög precision! Ett företag som följer dagens regler gällande våtrum. Trevligt bemötande och en snabb, smidig byggprocess!
  • 2020-08-25
    Vi är väldigt nöjda med vårt badrum. Kompetenta hantverkare som levererar i tid. Alla på Kakelgruppen har verkligen kunden i fokus. Kan verkligen rekommendera de!