Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

www.kakelgruppen.nu
  • BadgeFourYears

Välkommen till Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB! Vi på Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB är specialister på badrum och badrumsrenovering men vi åtar oss även mindre och större totalentreprenader om så önskas. Vi har lång erfarenhet inom branschen. Vår strävan är att vi alltid ska lämna dig som...

72 omdömen om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Sedan starten hos Reco 2020

Victor M
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Om ni vill ha någon form av garanti efter utfört arbete bör ni inte anlita Kakelgruppen. De svarar varken på telefon eller sms.

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Hej Victor, du får gärna återkoppla till mig och berätta vad det gäller? Känner inte till någon ”Victor M”. Vi står alltid för våra åtaganden och har alltid gjort därav vårt goda rykte. Känner inte riktig vid oss att vi har försummat någon som heter Victor.. Mvh Filip 0707526805

Mikael M
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Rätt gubbar på rätt plats inga konstigheter

🤩🤩inte konstigare än så, tack Micke 🤩🌷🙏

Joakim B
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Jag är mycket nöjd med att jag anlitade Kakelgruppen Bygg & Plattsättning för att renovera våra badrum, hittills är allt perfekt, de har gjort allt för att få till det enligt våra önskemål. Mycket professionell och trevlig personal.

Maria L
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Bra utfört arbete kan varmt rekommendera.

Christer A
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Filip och teamet på Kakelgruppen levererar i toppklass! Proffsigt från start till mål. - Håller tidplan - Prisvärda - Mycket bra kvalitet på utfört jobb - Personal i toppklass och enkla att ha att göra med - Ger mina allra bästa rekommendationer

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack så mycket Christer och Kristina. Grymt fint badrum med snygga val. Vi hörs framöver, mvh Filip med personal🌷

Viktor L
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Vi hade väldigt höga förväntningar men dom blev överträffade. Extremt skickliga och noggranna i sitt hantverk. Lyhörda och bra på att kommunicera. Får våra varmaste rekommendationer!

Sofie M
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Vi är supernöjda med vårt val av Kakelgruppen när vi renoverade vårt badrum. Allt var professionellt skött och de var lätta att få tag på under hela processen när vi hade frågor. De tänkte på allt och hade bra koll och såg till att vi fick det bästa resultatet. De levererade över alla förväntningar på alla punkter helt enkelt. Samarbetet de hade med Kakelspecialisten gjorde det extremt smidigt med val av kakel och inredning och vi kunde inte ha blivit mer nöjda.

Tobias K

Magisk bemött Sjukt bra resultat

Fam A
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Vi fick vårt nybyggda hus inrett med både kakel och klinkers på ett bra och trevligt sätt

Maria S
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Trevligt och proffesionellt gäng med fokus på kvalitet! Lösningorienterade med hänsyn till kundens önskemål men också utifrån fastighetens förutsättningar. Vi gjorde badrum, det kunde inte blivit bättre, vi är så nöjda!

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Maria och Johannes för era fina ord. Roligt projekt med ett väldigt fint resultat 🥇 Mvh filip med personal 🌷

Michael G
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Vi är jättenöjda med byggandet av ett komplett helkaklat badrum och delrenovering av tvättstuga.. Kontakten med Filip och personal har under hela bygget fungerat perfekt. Resultatet är mycket snyggt och känns väldigt välgjort. Vi kan varmt rekommendera företaget.

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Michael🙏 Vi tar med oss dom fina orden och jag ska hälsa alla killar som var på plats. Mvh filip 🌷

Jonas B
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Snyggt, snabbt och väldigt trevlig personal!

Tack så mycket Jonas. Lycka till med nya golvet, mvh filip med personal 🌷

Ann-Cathrine S
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Mycket bra och proffsigt bemötande. Kom med förslag på ändringar av befintlig ritning, Arbetslaget var trevliga, städade efter sig och utförde ett alldeles utmärkt arbete. Hade förväntan på att arbetet skulle utföras på rätt sätt, vilket de gjorde. Arbetet gällde helrenovering av badrum.

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Lennart och Ann-Cathrine för era fina ord. Lycka till med det fina badrummet🥇🥇 Mvh Filip med personal🌷

Ninni B
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Som vanligt är kontakten med Kakelgruppen positiv. Trevligt bemötande och bra utfört arbete. Rekommenderar dem till slla som vill ha ett arbete gjort på ett proffsigt sätt.

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Ninni och Bo, alltid så grymt trevligt att jobba tillsammans med er🌷🌷🌷

Johan Alexander L
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Väldigt kunniga och professionella. Enkla att ha med att göra, lätt att kommunicera med. Blev ett väldigt bra resultat.

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Johan och Sepideh för er fina feedback. Blev ett otroligt fint badrum med väldigt fina detaljer som ni hade valt. Trevlig sommar🌷 Mvh filip med personal

Stefan C
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Vi anlitade Kakelgruppen för att renovera vår hall med byte av klinker och målning av tidigare tapetserade väggar. Alla var mycket trevliga och bra att ha att göra med, men framför allt proffsiga och noggranna. Resultatet blev fantastiskt bra. Kan varmt rekommendera Kakelgruppen. /Stefan

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Stefan🌷blev ett väldigt fint slutresultat. Ha nu en fin sommar, hälsa så gott, mvh filip

Fam J
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Vi är så nöjda med resultatet! Från första kontakt till färdigt arbete har arbetet med att göra ett större badrum som behövde kaklas från grunden gjorts så som vi önskat oss. De få frågor som dök upp under arbetena pågick löstes proffsigt och utan problem. Killarna som kom, bygg, el, vs var väl samordnade så det blev minimala stopptider. Givetvis så hade vi höga förväntningar men vi är väldigt glad över att de slog in, vi är väldigt nöjda med allt och rekommenderar Kakelgruppen varmt! Vi kommer höra av oss när det blir dax för det andra badrummet!

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack så hemskt mycket för er fina feedback. Blev till slut ett stort fint badrum. Lycka till🌷mvh filip med personal

Fam K
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Anlitade Kakelgruppen till att göra om badrummet. Offererade 6 bolag där Kakelgruppen låg bäst i pris. Mycket nöjd med resultatet. De är proffsiga och lätta att ha att göra med och håller vad de lovar. Kommer att anlita dem igen när vi ska göra om köket. Kan varmt rekommendera dem:)

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Gustav och Annika för ett gott samarbete🙂 Stort lycka till med nya badrummet. Snyggt slutresultatet med hjälp av era fina val av kakel och inredning. 🌷mvh filip med personal

Fam S
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Vi är väldigt nöjda med vårt badrum, men det som vi är extremt nöjda med är kontakten med Filip och hans team. Hela projektet har genomsyrat dialog, proffsiga bedömande och flexibilitet, något vi har uppskattat enormt mycket. Badrummet blev klart en vecka före tid.

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack så hemskt mycket för era fina ord och trevligt samarbete. Det blev ett väldigt fint badrum med snygga val av inredning och Kakel. Hoppas ni kommer att trivas, mvh filip med personal🌷

Pär K
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Vi är mycket nöjda med renoveringen av vårt badrum. Hela projektet präglades av bra dialog, effektivitet och bra förslag på lösningar och material. Tidplanen höll och slutresultatet motsvarar mer än väl våra förväntningar. Vi rekommenderar gärna Kakelgruppen!

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Pär med familj för ett trevligt samarbete. Lycka till med det fina badrummet. Varma hälsningar filip med personal🌷

Yngve Z
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Filip och hans grupp Kakelgruppen har gjort ett mycket gediget arbete med de delmoment av vår renovering som hittills slutförts. Gruppens alla medlemmar har varit lätta att kommunicera med och allmänt

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Yngve och Karen. Det blev ett väldigt fint badrum. Nu fortsätter vi i källaren och ser fram Emot ett fint badrum och en fin tvättstuga🙂🌷

Birgitta D
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Svåra att få kontakt med men när det lyckades hade vi bra samarbete. Jobbet blev utmärkt gjort och klart en vecka före planerat. Vi är jättenöjda med vårt nya fina badrum.

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack för era fina ord. Stort lycka till med ert nya fina badrum🌷 Mvh filip med personal

Marcus C
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack för mycket professionellt utfört kaklingsarbete. Snabbt, noggranna och snyggt.

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Marcus, god fortsättning önskar filip med personal🎄

Fam M
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Vi gjorde om en mindre badrum. Allt gick bra och Filip är en trevlig person att ha kontakt med

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack så mycket för er kommentar. Lycka till med ert nya badrum. God jul, mvh filip med personal 🌷🎄

H & B Larsson Bygg AB
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Kanon grabbar! Bra utförande, bra kommunikation, topp betyg!

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Kim, lycka till med ditt nya badrum och tvättstuga 🌷🌷

Måns R
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Vi lät renovera badrummet. Proffsigt och trevligt bemötande där de kom med tips om förbättringar istället för att bara göra som vi själva föreslog/önskade. Det är många olika hantverkare som ska in i ett badrum (riv, snickare, rör, el, plattsättare...) men allt var bra planerat och alla hantverkare väldigt trevliga. Vi är supernöjda med resultatet. Väldigt proffsigt utfört ända ner på minsta detaljnivå. Innan de började bedömde de att det skulle vara klart på fem veckor vilket de också höll.

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack så mycket🙂 Det blev ett väldigt fint badrum. Lyckat till och ha en god jul🎄🌷

Malin N
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Filip med företag gjorde hela vårt badrum samt hall precis, och vi kan inte förklara hur nöjda vi är. Vi var nog inte de enklaste att ha att göra med då vi inte ens lämnade en färdig ritning på hur vi önskade utan pekade lite och sa ”på ett ungefär”. Med de fria tyglarna gjorde de magi! Vårt badrum och hall är så otroligt fint och välgjort och vi får så mycket beröm för det. De är fantastiska och vi rekommenderar dem till fullo!

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Malin med familj för era fina ord. Vi är jätteglada att ni är nöjda och det blev ett väldigt fint badrum med många fina val av er. Lycka till , Filip med personal.🌷🌷

Luisa S
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Jag kan varmt rekommendera Kakelgruppen. De har renoverat båda våra badrum och resultatet har blivit så otroligt fint! Gryma killar.

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Luisa för dina varma ord. Otroligt fina badrum till slut med otroligt fina val av material och stil. 🌷🌷mvh filip med personal

Elin N
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

En som hade kontakt med alla hantverkare så vi inte behövde prata med massa olika.

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack så mycket Elin. Stort lycka till med era nya badrum🙂 Mvh filip med personal🎄

Fam L
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB har totalrenoverat vårt badrum. Vi valde dem utifrån tidigare erfarenhet då de lagt två klinkergolv i huset. De levde upp till förväntad standard även denna gång. Visserligen tog det längre tid än planerat, både innan de kom till start och själva renoveringstiden, delvis pga ett större arbete med bilning men det är också det enda minuset. Mycket trevliga medarbetare som varit lätta att kommunicera med, hade full koll på detaljer och glömde inget. Dessutom noggranna med...

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack så mycket för er rättvisa analys. Ibland stöter man på patrull och tidsplanen spricker men tillslut så blev det ett väldigt fint badrum. Tack och lycka till🌷🌷mvh filip med personal

Fam W
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Om du vill göra ett nytt badrum och slippa hänga över axeln och kontrollera att allt går rätt till samt ha en löpande dialog om hur badrummet ska se ut är Kakelguppen ett givet val. Kakelgruppen vill inte ha en enda missnöjd kund och gör allt för att kunden ska vara nöjd. De lämnar arbetet fören kunden är 100% nöjd vilket känns skönt i ett så stort projekt som att bygga ett badrum. Dessutom är de otroligt trevliga och schyssta. Slutligen, de håller tiden. Tack

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

tack Jon med familj.🌷 Ett roligt projekt och med era snygga val av klinker och inredning så blev det ett väldigt fint badrum. Mvh filip med personal🌷

Robert E
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Vi har under årens lopp renoverat ett flertal badrum, men även involverat hantverkare för många andra husrenoverings projekt. Kakelgruppen tillhör absolut ett av de bästa företagen vi anlitat under årens lopp. Det märks att de har många år i yrket och gör det lilla extra för att det skall bli ett bra resultat. Hantverkarna som varit hos oss har varit proffsiga, hänsynsfulla, positiva, och noggranna. Vi kan varmt rekommendera Kakelgruppen.

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack så mycket Robert med familj Ett utmanande projekt som inte var helt självklart. Jättefint slutresultat med snygga val av klinker och inredning av er.:) Lycka till med ert nya badrum, mvh filip🌷

Robert B
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Riktiga yrkesmän. Kunniga och snabba.

Tack Robert, lycka till med det nya huset🙏 Mvh Filip med personal🌷🌷

Fanny L
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Mycket trevligt och proffsigt bemötande från alla hantverkare, var till och med snabbare än tidsplanen. Kom med bra tips och råd längst vägen och vi hade fin kommunikation kring vad som skulle hända och när. Kakelgruppen renoverade vårt ena badrum, och snart kör de igång med badrum 2. Vi är så nöjda att vi gärna vill att de ska involveras i vår renovering av vårt kök inklusive tvättstuga. Rekommenderas varmt!

Tack Fanny för dina fina ord. Vi ser fram emot badrum 2🙂🌷 Mvh Filip

Albin W
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Väl utfört arbete med mycket snyggt resultat. Trevliga och noggranna byggare och plattsättare. Kom med snabba lösningar om något problem uppstod. Vi kommer anlita igen vid nästa ombyggnation!

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Albin för dina fina ord och för ett fint samarbete. Mvh Filip med personal🌷

Andreas M
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Jag samarbetar med Kakelgruppen därför att dom är otroligt proffsiga och utför fantastiskt fina jobb! Väldigt trevliga och ödmjuka, rekommenderas! Andreas, AM.Mellin AB

Åhhh tackarrr bästa Andreas:) Tack för ett bra samarbete, mvh Filip

Emily F
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Vi renoverade vårt badrum och toalett samtidigt. Resultatet mötte alla våra förväntningar och lite till. Alla som varit inblandade har varit jättetrevliga och gjort ett jättebra jobb. Kakelgruppen har varit väldigt lösningsorienterade, gjorde sitt yttersta för att möta vår vision. Vi uppskattade också den feedback vi fick på saker som kanske inte "kändes rätt" och chansen att ändra. Vi rekommenderar helhjärtat Kakelgruppen.

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Emily för dina fina ord. Det värmer såklart jättemycket och jag ska hälsa alla killar som var inblandade🙏🌷mvh Filip 🙂

Tang /
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Utförde renoveringen i tid och med hög kvalitet

Carina S
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Väl utfört arbete och inom utlovad tid OCH enligt offert - trots en del extrajobb som dök upp längs vägen. Trevliga och serviceinriktade! Har heller aldrig varit med om att byggare städar så noggrant i slutet av varje arbetsdag, vilket gjorde det betydligt lättare att bo mitt i ett ”byggkaos”😁. Väldigt nöjd med allt och kan varmt rekommendera dem både för diverse byggjobb och badrumsrenovering!!!

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack för dina fina ord Carina, lycka till med nya badrummet och ha en fortsatt skön sommar. Mvh Filip med personal🙂🌷

Jonas F
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Supertrevliga och tillmötesgående. Saker jag påtalade åtgärdades direkt.

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Jonas, lycka till med nya badrummet och ha en trevlig sommar. Mvh Filip med personal🌷

Bergman G
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Mycket bra vägledning i butiken, det var en erfaren försäljare som hjälpte oss! Vi blev hänvisade av Fiskarhedenvillan till Kakelgruppen. Nöjda!

Maria L

Professionella mångsidiga och tillmötesgående

Andreas /
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Extremt nöjd med Badrummet Filip o hans gäng gjort! Trots en massa strul med föreningen vilket ledde till en del förseningar löste Filip det hela med bravur och dessutom enligt ursprungligt datum! Om jag kommer anlita dom igen? Utan tvekan.. Filip ligger tryggt bevarat i min telefonbok och jag har redan rek dom till mina grannar som faktiskt frågade vad vi tyckte! Stor eloge till er!

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Andreas och linn.🌷 Halvkrånglig förening med det löste sig till slut. Mvh Filip🙂

Eva G
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Vi behövde renovera badrum i hus från 20-talet. Efter ett par offerter fastnade vi för Kakelgruppen som vi upplevde hade den bästa känslan inför projektet. De kom med förslag på tidstypisk inredning och lösningar för att utnyttja utrymmet bäst. Vi är mycket nöjda med resultatet. Tack Kakelgruppen 🌻

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Eva för dina fina ord.🌷 Badrummet blev otroligt fint och stilen är perfekt för Enskede. Mvh Filip

Roland &
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Bra arbete men hittade inte vad vi ville ha i sortimentet. Handlade eget.

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Hej Roland,🙂 Tack för ditt omdöme men tror du har blandat ihop oss med Kakeldaxgruppen. Vi bygger bara och har ingen försäljning i butik. Trevlig helg, mvh Filip 🙂🌷

Ninni B
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Kakelgruppen har renoverat vår övervåning innehållande 3 rum och toalett/handfatsutrymme och ett rum i källaren. Kontakterna med företaget har varit de bästa man kan tänka sig. Bemötandet och utförandet av arbetet har varit proffsigt och trevligt och resultatet av arbetet har vida överstigit våra förväntningar. Bättre har det inte kunnat bli. Vi kommer anlita företaget igen vid behov och kan rekommendera dem till andra.

Joacim E
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Jag beställde en totalentreprenad på ett badrum och fick väldigt mycket mer hjälp än vad jag förväntade mig, smakråd och tips från Kakelgruppen gjorde vårt badrum till en härlig oas helt enligt våra önskemål.

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Jocke för dina fina ord. Verkligen roligt projekt där ni som kunder bidrog mycket med era smakfulla val av detaljer.🙂 Mvh Filip

Anna A
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Badrum. Mycket bra, trevliga och snabba! Bra råd om utformandet och val. De blev klara tidigare än planerat. Mina förväntningar uppfylldes verkligen.

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Anna. Väldigt roligt att se förändringen från gammalt till nytt,. Blev verkligen så fint🙂🌷mvh Filip

Per M
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Jag köpte en etta med stort renoveringsbehov, Kakelgruppen byggde nytt badrum, nytt tak, nya väggar, ny el, ny vvs o nytt golv i hela lgh. Det är mkt bra utfört. De kom med bra detaljlösningar, avrådde från olämpliga lösningar och hade stort tålamod med mina sena beslut. (Jag hade en ritning, och har byggt två ggr tidigare.)

Svar från Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Tack Per för dina fina ord, verkligen ett trevligt samarbete. Hälsa familjen så gott🌷

Daniel J
Skrev om Kakelgruppen Bygg & Plattsättning i Stockholm AB

Bra kvalitet på jobbet, noggranna med att lyssna in alla boende i föreningen, bra och tydlig kommunikation genom hela projektet.