Grand Construction Stockholm AB

Elsa Borgs gata 20, 129 53 Hägersten — Visa karta

Välkommen till oss på Grand Construction Stockholm AB!

Här finner du en byggfirma med flera års erfarenhet inom branschen. Vi jobbar åt både privatpersoner och företag och levererar alltid kvalitet, rakt igenom. Hos oss kan du få hjälp med allt från badrum och kök till planritning, CAD-ritning, projektering, fasadritning och mycket mer därtill. Vi har självklart behörighet för våtrum enligt Byggkeramikrådet och är väl försäkrade.

Vår högsta strävan? 100 procent nöjda kunder. Kontakta oss för ditt byggprojekt så ska vi bevisa det.

Du kan även nå oss på telefonnummer 0722515464.
Mån-Sön: 07:00-19:00

Läs vad 126 kunder tycker om Grand Construction Stockholm AB

• 2020-05-29

Ebba L skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Rekommenderar starkt, väldigt professionella genom hela processen från första offert till genomförande av badrumsrenoveringen. Läs mer
  • Jan Stefan K

2020-05-11

Jan Stefan K skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand Construction totalrenoverade mitt kök (kakling, elarbeten, stommar, tak, målning etc). De var flexibla och lösningsorienterade och gjorde ett fantastiskt bra jobb. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-05-07

Shilan N skrev om Grand Construction Stockholm AB
    GC totalrenoverade vårt badrum, kaklade om i kök, bytte ut vitvaror, målade vissa utrymmen i huset, utförde elarbete och annat småfix.

GC utförde arbetet väl och levde verkligen upp till sina tidigare recensioner. De har kunniga hantverkare som kan ge råd och svara på frågor längs vägen. En eloge till deras hantverkare Andrej som gjorde ett utmärkt arbete. Trevligt och pedagogiskt bemötande från företaget längs hela processen. Jag kan rekommendera dem varmt för framtida jobb! Läs mer
  • 2020-04-23

Helena N skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi anlitade Grand Construction för badrumsrenovering efter att våra grannar tipsade om dem. Första kontakten och genomgång kändes rätt och tryggt och vi valde att gå vidare med just dem (hade 6 andra firmor hemma som gav offert men ingen kändes rätt).

De uppskattade att arbetet kommer ta 3 veckor och levererade precis på dagen (de jobbade även lördag och röda dagar också). Nöjd med utförandet och bemötandet från början till slut. Bra dialog med arbetsledaren och hantverkare som var hemma hos oss, vi är nöjda med slutresultatet!

De tar ansvar för problem som uppstår på vägen och försöker lösa det - exemplevis blev det små repor i golvet i hallen där de ställde verktyg/maskin men de erbjöd att slipa golvet och lacka om utan extra kostnad.

Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-04-20

Frida A skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Totalrenoverade badrum. Tidigare ägare av bostadsrätten hade gjort en usel renovering som var direkt farlig och dåligt gjort. Grand Construction hjälpte oss göra om badrummet så det blev säkert och korrekt enligt de regelverk som finns. Dessutom helt otroligt snyggt arbete. Vi valde lyxigare materialval så som mässing och marmor och är jättenöjda med resultatet. Vi pratade engelska med projektledaren och hantverkarna var begränsade i både svenska och engelska men trots det väldigt lyhörda och respektfulla och duktiga. Rekommenderar varmast. Vi fick inte så mycket hjälp/inspel i val av material och utseende så se till att du har bestämt det innan. PS. Vi bad heller inte om hjälp med det så för oss var det inget problem!
    Frida och Joel i Tyresö. Läs mer
  • Mikael S

2020-04-01

Mikael S skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Totalrenovering av badrum i lägenhet från 70-talet. De hjälpt mig med idéer på vad som kunde göras och var väldigt lyhörda för min egna vision över hur resultat skulle bli och vilka faktorer som var viktiga för mig.

Flexibla med startdatum och arbete blev klart i tid. Lätta att få kontakt med och ta kontakt med en själv om något oväntat skett eller om något min beskrivning saknades eller var tvetydig.

Gick från ett sunkigt badrum med målad tapet och endast en lampa till helkaklat med spottar längst hela taket och golvvärme.

Kan inte bli mer nöjd än vad jag är! Läs mer
  • 2020-03-29

Farzad F skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Överlag mycket nöjda med vår badrumsrenovering. Arbetet var klart på utsatt tid och slutresultatet blev väldigt fint. Trevligt bemötande av GC. Under arbetets gång blev det några missförstånd men dessa åtgärdades snabbt. Vi rekommenderar GC och kommer anlita dem igen. Läs mer
  • 2020-03-28

Malin J skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Anlitade Grand construction för totalrenovering av badrum. Är helt okej nöjd med slutresultatet men det är några saker som drar ner betyget som hade kunnat undvikas med mer kommunikation och noggrannhet. Bland annat sitter vår duschvägg åt fel håll trots att vi visade hantverkaren vilket håll som var rätt och duschblandaren är inte centrerad över badkaret. En annan sak som hade kunnat undvikas är att hantverkaren satte in kommoden innan badkaret vilket medförde att kommoden hamnade för nära badkaret och de var tvungna att flytta kommoden och spegeln och göra nya hål i kaklet. Det innebar även att de endast kunde flytta allt två centimeter trots att det hade behövt flyttas mer för annars hade de gamla hålen hamnat utanför kommoden. Detta trots att jag påpekade för arbetsledaren innan arbetet startade att det nya badkaret kommer vara bredare än det gamla och att kommoden troligtvis kommer behöva flyttas en bit in i rummet. Ytterligare en sak som drar ner betyget är att säljaren, innan vi fick offert/skrev avtal, sa till oss att de bjuder på spottarna i taket (ej specificerat hur många), i offerten stod det sedan fyra spottar vilket jag då tog för givet att de som företag hade räknat ut var rätt antal. Under arbetets gång satte de dock in sex spottar i badrummet utan att kommunicera med mig. När jag sedan får fakturan har de lagt på en kostnad för två spottar vilket jag ifrågasatte då de dels sagt att de ska bjuda på spottarna och då de dels inte kollat med mig att jag godkänner den kostnaden men Grand construction tycker inte att det är fel. Det är inte en stor kostnad eller en stor grej men det drar ner betyget då jag tycker att om man som företag säger att det ska ingå så ska man inte debitera beställaren i efterhand. I övrigt är jag nöjd, det var alltid lätt att få tag på arbetsledaren och slutresultatet är fint bortsett från de missar jag nämnt ovan. Läs mer
  • 2020-03-28

JENNY D skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Noggranhet. Lyhördhet. Snabbhet. Vi anlitade Grand Construction för att renovera två badrum i vår villa. De utförde det exemplariskt genom noggrannt arbete, täta avstämningar, snabbt arbete - vilket resulterade i två badrum som blev exakt som vi hoppats.

Man brukar säga att man inte kan få något snabbt, bra och billigt, men Grand har motbevisat det. Vi har sedermera anlitat de för två andra uppdrag där de också levererat ett väldigt fint slutresultat på utsatt tid. Kort sagt, vi är väldigt nöjda, kommer säkerligen anlita de igen framöver rekommenderar de varmt! Läs mer
  • 2020-03-24

William S skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi renoverade kök och badrum vilket vi är nöjda med. Renoveringen utfördes i tid (blev klara flera dagar tidigare). Delvis lite svårt att kommunicera med hantverkarna men vi hade en bra arbetsledare som hjälpte till med det. Läs mer
  • 2020-03-20

Rolf E skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Det har fungerat bra, med en bra kontakt med byggledaren. Vi fick det vi kom överens om 😊 Läs mer
  • 2020-03-13

Renovering kök

Vältajmad och proffsigt utfört Läs mer
  • 2020-03-13

Sofie L skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Pålitligt och noggrant bolag. Trevligt bemötande. Vi är supernöjda med vårt nya badrum. Höll sig till den utlovade tiden och allt flöt på smidigt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-08

Oscar H skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi anlitade Grand Construction Stockholm AB för att renovera vårt Badrum och gäst-WC.
    Efter haft otur med ett annat företag som skulle renovera vårt kök så var det nervöst och skärmande att anlita någon företag på nytt för att ge sig på renoveringen av våra badrum.

Var hemma de tre första dagarna på renoveringen pga dåliga erfarenheter sen tidigare och märkte direkt att detta företag var seriösa och hade professionella hantverkare.

Renoveringen gick smärtfritt och snabbare än beräknat arbetsledaren hörde av sig dagligen om jag inte ringde/smsa uppdatera om hur vi låg till och om tankar funderingar och råd under renoveringen.
    De höll priset som vi hade kommit överens om.

Om jag skall klaga på nått så vare det att det fans en viss språkbrister då några av hantverkarna inte alltid talade svenska eller engelska.
    Men det löstes snabbt med ett samtal till Arbetsledaren och googel translation.
    Det de brast i kommunikation tog de igen med en professionell framförhållning och hantverk med ett riktigt vackert badrum och WC utan några problm

Vi är mer än nöjda och har sänt rekommendationer till grannar och bekanta samt att vi kommer anlita dem igen för framtida renoveringar Läs mer
  • 2020-03-05

Victor André Gunnarson C skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Proffs!
    Duktiga hantverkare och trevligt bemötande. Inga konstigheter. Väldigt seriösa och pålitliga.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-03-02

Samuel B skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Mycket imponerad av deras servicenivå!

Bra finish och ett kunnigt bemötande!

Kan rekommendera alla att ta hjälp av Grand Construcrion! Läs mer
  • 2020-02-19

Anna H skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi har köpt renovering av två badrum .
    Hantverkaren, Andrei ( den vi har haft kontakt med , förstår att dom varit fler) har utfört ett utmärkt arbete. Läs mer
  • 2020-02-13

Jonas A skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Skötte sig själva, gjorde ett proffsigt jobb och fick ett toppen badrum. Tycker det lättaste i processen, att renovera badrummet, var samarbetet med grand construction. Läs mer
    Grand Construction Stockholm AB gillar detta
  • 2020-02-09

Henrik N skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Arbetet utfört enligt förväntningar. Bra kommunikation med projektledaren. Tillmötesgående och flexibla och med ett bra pris. Läs mer
  • 2020-01-14

Cecilia W skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Badrumsrenovering.
    Bra och trevliga hantverkare som hjälpte till när det uppstod problem. Läs mer
  • 2020-01-12

Göran J skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi anlitade Grand Construction för en omfattande renovering och utbyggnad av ett badrum med tvättstuga. Vi hade täta avstämningar med Rustam som var vår projektledare. De är lösningsorienterade, branschkunniga och lätta att ha att göra med. De var bra på att guida oss rätt när vi kom med önskemål och hade inställningen att ”allt går att lösa”. Vi var så nöjda med badrummet att de fick fortsätta med att renovera resten av vår övervåning: tre sovrum och en walk-in closet som renoverades från golv till tak. De blev klara före utsatt tid och hade en bra prisnivå sett till arbetet de sedan utförde. Vi kan varmt rekommendera Grand Construction och vi kommer inte tveka att kontakta dem igen vid framtida renoveringar. Läs mer
  • 2020-01-06

Linn H skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand Construction genomförde en badrumsrenovering hos mig. Från början till start så har de varit lätta att få tag på och alltid trevliga. Hantverkarna visade alltid proffsigt bemötande och problemlösningsförmåga vilket underlättade processen och medförde att vi fick ett fantastisk badrum i slutändan. De var väldigt tillmötesgående och såg till att vi var nöjda med minsta lila detalj. Vårat badrum blev bättre än förväntat tack vare ett otroligt proffsigt jobb! Läs mer
  • 2020-01-05

Bengt I skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Renovering av badrum och montering av nytt trappräcke. Kontaktperson alltid anträffbar. Snyggt utfört arbete, städat och fint efter arbetet som var klart på tid. Läs mer
  • 2020-01-05

Jonatan A skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Badrumsrenovering, väldigt tillmötesgående och trevliga, ville att vi skulle vara nöjda och fixade till det mesta precis som vi ville ha det! Läs mer
  • 2019-12-25

Karin L skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi totalrenoverade en liten wc och blev jättenöjda med resultatet. Personen som jobbade hos oss var jättesnäll, blev klar i tid och verkade väldigt kunnig. Alla vi pratade med på Grand construction Stockholm ab gav oss ett bra bemötande.

Dock var det svårt med kommunikationen under arbetets gång. Vår projektledare kunde endast engelska och han som gjorde själva jobbet förstod bara lite lite svenska men ingen engelska. Det blev flera gånger missförstånd mellan oss och projektledaren och vi kunde inte alls egentligen prata med han som gjorde jobbet. Detta var synd då det hade varit smidigare om det gick att prata ordentligt. Men, resultatet blev fantastiskt och riktigt bra att tidsplanen hölls! Läs mer
  • Yong C

2019-12-16

Yong C skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Ganska bra renovering filma där fick vi renovera vått badrum. Dem hittade på lösning för att slippa avvikelse till brachyregler. Hela process gick ganska fort. Efter tre och en halv Veckor fick vi helt nytt badrum. Vi är nöjda med det i alla fall. Läs mer
  • 2019-12-04

Elin F skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Totalrenovering av badrum.
    Kan varmt rekommendera Grand Construction! Hela processen gick enligt plan, eventuella problem som dök upp kommunicerades och löstes på ett snabbt, säkert och professionellt sätt. Rustam var alltid tillgänglig och allt kändes väldigt seriöst och pålitligt. Kommer absolut anlita igen vid behov! Läs mer
  • Richard S

2019-11-21

Richard S skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Anlitade Grand Construction för att renovera badrummet efter fuktskada och gå från plastmatta och våtrumstapet till kakel, klinker, golvvärme och spotlights.
    Bra betyg, garantitider, betalningsvillkor och att de är både prisvärda och funnits i fem år med stabil ekonomi gjorde att vi valde dem.
    Arbetet blev klart inom utsatt tid och utfördes effektivt och smidigt. De frågeställningar som dök upp på vägen löstes smidigt av arbetsledaren Rustam som svarade
    snabbt på frågor och funderingar. Samma person - Oleg - var med hela tiden och rev och byggde upp badrummet vilket kändes tryggt.
    Plattsättningen var mycket noggrant utfört och vi hade inget att anmärka på. Alla nödvändiga papper: kvalitetsdokument, el- och säker vattenintyg fint levererat efter projektets slut.
    Vi rekommenderar Grand Construction och skulle anlita dem igen.

Eftersom jag gillar att ha koll är det enda jag saknat lite bättre framförhållning om exakt när och i vilken ordning de olika momenten i renoveringen skulle utföras.
    Du får också ta alla frågor med arbetsledaren för det är inte säkert alla som arbetar på plats talar svenska eller engelska. Läs mer
  • 2019-11-21

Per B skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Fint utfört arbete, och klara på utsatt tid Läs mer
  • 2019-11-18

Kaddy D skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand construction renoverade mitt badrum. Arbetet blev klart i tid och alla som arbetade hos mig förhöll sig så fantastiskt professionellt.
    Jag är så himla nöjd med resultatet!
    Fick ett fint badrum, känt mig lugn och trygg genom hela processen och offerten och genomgången innan renoveringen var väldigt tydlig!

Stort tack till grand construction för totalrenoveringen av mitt badrum!
    Kaddy Läs mer
  • Emil E

2019-11-13

Emil E skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Jag gjorde en helrenovering av mitt badrum. Arbetet gick smidigt. Rustam var väldigt hjälpsam med både leveranser och råd kring renoveringen. Arbetet blev färdigt snabbare än jag väntat mig, och slutresultatet blev bra. Såhär i efterhand har det dock dykt upp flera fel som jag fått hjälp att korrigera men som jag inte tycker borde varit där till att börja med. Läs mer
  • 2019-10-29

Renovering dusch toalett
    Allt fungerade till full belåtenhet Läs mer
  • 2019-10-24

Renovering dusch och toalett

Sakligt informerad om arbetet

Ett nytt dusch rum. Resultatet blev över förväntan

Väldigt proffsiga arbetare Läs mer
  • Andrea L

2019-10-23

Andrea L skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand construction gjorde om hela mitt kök. Är på det stora hela nöjd, hade dock önskat att det gått att kommunicera med alla som var här antingen på svenska eller engelska.

Annars toppen, köket är supersnyggt och de var klara när de sa att de skulle vara klara. Läs mer
  • 2019-10-08

Anita J skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Totalrenovering/hopslagning till tvättstuga badrum och bastu.
    Resultatet blev precis som jag tänkt mig. Under vägen dök upp problem och vissa missuppfattningar. Men det var inget problem att lösa. Arbetet tog lite längre tid än utsatt men jag känner mig säker på att det är noggrann utfört. Läs mer
  • 2019-09-27

Lisa L skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Jag är jättenöjd med de arbete som Grand construction utförde! De hjälpe mig att bygga en lägenhet på 55 kvm med badrum och kök i våran utbyggnadsdel i villan. Snickarna var duktiga, vänliga, trevliga, ordningsamma och städade efter sig. Bra dialog och flexibilitet under projektet både med snickare och byggledare! Kan verkligen rekommendera Grand Construction! Läs mer
  • Daniel S

2019-09-22

Daniel S skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi renoverade köket tillsammans med Grand Construction.

Det fungerade bra från start. Personen som arbetade varje dag hos oss var trevlig och städade alltid undan. De problem som dök upp på vägen ordnades direkt efter ett samtal eller sms till Rustam, projektledaren. Elektriker som dök upp ibland var inte lika noga med lägenhet och städning men det ordnades alltid till av den ordinarie personen dagen efter.

Lätt att resonera för små ändringar eller annat under tiden för projektet. Projektledaren var alltid lätt att få tag i och hade koll på projektet.

Tidsplanen höll och offerten höll förutom ett tillägg som varit ett missförstånd. Ingen större kostnad som vi resonerade oss fram till enkelt. Läs mer
  • 2019-09-18

Ramiro A skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Jag har anlitat Grand Construction för renovering av två badrum. Från och med första mötet tills nu, arbetet fortgår fortfarande i skrivandets stund, har bemötandet varit professionellt och trevligt.

Jag hade redan innan höga förväntningar vilket jag tycker de har levt upp till.

Ett stort plus är att vi har haft samma hantverkare hos oss under hela processen vilket känts tryggt. Vi har även haft en projektledare som svarar snabbt vid frågor och funderingar.

/Ramiro Läs mer
  • Catherine N

2019-09-11

Catherine N skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi gjorde en omfattande renovering av vårt badrum och är mer än nöjda. Dom var mycket pålitliga, noggranna & flexibla, tidsplanen hölls och priset var bra i jämförelse med andra offerter. Jag kan verkligen rekommendera att anlita dom. Läs mer
  • 2019-09-04

Nada B skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Bra företag som tar ansvar, tack för allt! Läs mer
  • 2019-09-04

Henrik W skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Köpte badrumsrenovering med behov av snabbt färdigställande, samt lite extra snickeri och måleri. Mycket nöjd med bemötande från alla i företaget. Priset var konkurrenskraftigt och resultat blev väldigt bra och färdigställdes inom givna tidsramar. Kan varmt rekommendera Grand Construction. Läs mer
  • 2019-09-02

Juris R skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi anlitade Grand Construction för totalrenovering av badrummet.

Vi är nöjda med resultatet.

Alla arbetare och hantverkare var skickliga och de olika arbetslag (för el, VVS, kakel, snickeri osv.) samarbetade och koordinerades mycket effektivt. Arbetsledaren (Anton) var lätt att få kontakt med och tog själv kontakt direkt varje gång det var någon fråga man fick ta ställning till.

En kväll kom jag hem och upptäckte att vattnet till köket var avstängt av misstag. Efter ett telefonsamtal till arbetsledaren kom en medarbetare inom en halv timme (ca.kl.19.30 på kvällen!) och ordnade det direkt.

Arbetet var i stort klart inom den avtalade tiden (4 veckor). Några små arbetsuppgifter fick skötas efter den avtalade tiden men det ordnades smidigt under 2-3 extra besök. Även några små detaljer finjusterades i efterhand efter vårt önskemål utan problem.

Administrationen fungerade inte helt så smidigt. Man fick dra nya vattenledningar även till köket (det hade vi förvarnats om) och innan det skulle ske skulle vi få en offert för extra arbetet. Det fick vi aldrig. I efterhand godkände vi utgiften (det var bara 3.000:-!). På samma sätt fick vi inte informationen att blandarfästen (1.206:-) skulle inte ingå i materialet som Grand Construction står för och det debiterades vi för i efterhand. Dessa var inga avgörande saker, men det hade varit av godo om vi hade informerats om dessa i förväg.

Överhuvudtaget är vi dock nöjda med hela samarbetet med Grand Construction. Det var också ekonomiskt sett den mest prisvärda offert vi fick för arbetet. Tack Grand Construction! Läs mer
  • 2019-08-16

Douglas S skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Hela processen med Grand construction har varit väldigt bra. Har renoverat lägenheter innan och haft mycket att göra med hantverkare och aldrig har någon varit så bra på att kommunicera och bemöta mina frågor och önskemål. Själva kvaliteten på arbetet va väldigt bra den med. Vi ställde högs krav på plattsättare med små fogar och plattor som möter varandra i 45 graders vinkel istället för lister. Kommer definitivt använda dem igen. /Douglas Läs mer
  • Anna E

2019-08-08

Anna E skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi anlitade Grand för att renovera köket och de skulle hjälpa oss bl a med att hitta en bra lösning för en eldragning. Någon sådan hjälp fick vi inte av pjojektledare Elmir. Det gick inte att vi bad dem sätta eluttag mitt över köksön (som ännu inte var på plats) utan vi avkrävdes exakt placering. Väggarna de målat sprack, kaklet fick tas ner och sättas om, de följde inte ritning och anvisning för bänkskiva. Elmir sa att de inte kunde fästa diskmaskinen för att vi valt fel sort. Avloppet läckte. En tre meter lång täckskiva ramlade ner i huvudet på min sambo och sedan ner på fläkten som bångnade. Då sa jag att jag inte vill ha Elmir i mitt hem igen. Då kom projektledare Ivans och löste alla problem på under två dagar och vi förstod varför Grand har höga betyg. Läs mer
  • Diana I

2019-08-05

Diana I skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Jag kan verkligen rekommendera Grand Construction. Renoveringen har precis blivit klar där vi anlitade dem för att renovera om hela badrummet, måla om nästan hela vår lägenhet på 101kvm samt nytt golv i hela lägenheten samt nytt kakel i köket. De estimerade arbetet under juli ca 7v men blev klara 10 dagar tidigare och med strålande resultat. De är enkla att ha att att göra med och jag fick bra intryck av säljaren Carlos samt att arbetsledaren Ellmir koordinerade arbetet förträffligt. Att vi använde whatsup grupp under hela renoveringen förenklade renoveringen. Har ni renoveringsbehov så ring dem! Läs mer
  • Remberto B

2019-07-26

Remberto B skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Det är glädjande att det finns företag som Grand Construction som gör av ett svårt projekt, som renovering av badrummet, en trevlig upplevelse utan stora komplikationer.
    Mitt badrum härstammar från 70-talets miljonprogram så svårigheter var att räkna med; men allt löstes med största professionalism och kvalitet av en mycket trevlig och dedikerad personal och projektledare.
    Resultatet var exakt som förväntat.
    Det är värt att nämna att priset som Grand Construction erbjöd var också det mest fördelaktigt av alla andra som vi kontaktade men avgörande, när vi valde dem, var lösningar och detaljer i projektet som detta företag erbjöd.
    Jag kan bara se fördelar med att överlämna denna typ av projekt till Grand Construction och jag rekommenderar det varmt. Jag kan inte vara lyckligare med resultatet av renoveringen av mitt badrum. Läs mer
  • Per E

2019-07-23

Per E skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Full badrumsrenovering efter fuktskada där Grand Construction levererade ett arbete med mkt hög kvalitet till ett mkt konkurrenskraftigt pris. God tillgänglighet till projektledare, skickliga hantverkare och därtill ett arbete utfört helt enligt tidsplan! Läs mer
  • 2019-07-22

Daniel Å skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Total renovering av badrum på 7 kvm, från sent 70-tal till modern standard. Bra kontakt både med säljaren Carlos och Elmir som var ansvarig på plats. Elmir löste alla små detaljer som vi själva missat utan att tveka, mycket att tänka på när man renoverar ett badrum. Arbetet flöt på fint och trots en del mindre bekymmer på vägen så blev allt klart enl. uppsatt tidsplan. Om man ska ge nån konstruktiv kritik, så är det att man hade önskat tydliga deadline's för när material behöver vara på plats, allt från klinker och kakel till krokar och uttag. Hade det funnits hade det blivit fullt betyg. Annars är vi supernöjda med resultatet, och tvekar inte på att rekommendera Grand Construction till andra där ute! Läs mer
  • Stefan L

2019-07-20

Stefan L skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi köpte en helrenovering av våra två badrum från grunden.
    Vi blev bemötta ödmjukt och proffesionellt.
    Vi förväntade oss att få två fina badrum och så blev det.
    De uppfyllde våra förväntningar av hur en byggfirma ska vara.
    Kompetenta och bra på kommunikation.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar dem starkt. Läs mer
  • Marianne W

2019-07-13

Marianne W skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi fick hjälp att totalrenovera vårt badrum och är jättenöjda med allt. Grand Construction var punktliga, noggranna och proffsiga. Projektledaren Elmir var förtroendeingivande, service minded till tusen och lätt att kommunicera med. Fem plus! Läs mer

Elsa Borgs gata 20, 129 53 Hägersten