Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Grand Construction Stockholm AB

Grand Construction Stockholm AB

Västberga Allé 9, 126 30 Hägersten — Visa karta

Välkommen till oss på Grand Construction Stockholm AB!

Här finner du en byggfirma med flera års erfarenhet inom branschen. Vi jobbar åt både privatpersoner och företag och levererar alltid kvalitet, rakt igenom. Hos oss kan du få hjälp med allt från badrum och kök till planritning, CAD-ritning, projektering, fasadritning och mycket mer därtill. Vi har självklart behörighet för våtrum enligt Byggkeramikrådet och är väl försäkrade.

Vår högsta strävan? 100 procent nöjda kunder. Kontakta oss för ditt byggprojekt så ska vi bevisa det.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 12 kunder tycker om Grand Construction Stockholm AB

• Zheng S
    Zheng S skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Renovering i badrummet hemma utfördes av Grand Construction. Det var lätt att nå dem när det kom till diskussion av processen. De hjälpte mig med inköp och att transportera vissa material vilket var det lilla extra som de inte behövt göra egentligen. Det var också bra uppföljning efter projektet var färdigt. Rekommenderar! Läs mer
  • Marianne G
    Marianne G skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Jag kan varmt rekommendera Grand Construction Stockholm AB. Trevligt bemötande, lätta att nå via telefon. Snabbt och professionellt utfört arbete.
    /Marianne Gharbi Läs mer
  • Cinar
    Cinar skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Mycket bra byggfirma,noggranna och snabba samt prisvärda.Vi är supernöjdamed allt jobb... Läs mer
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Har byggt ett extra badrum i vår lägenhet. Allt har fungerat mycket bra. Upplevelsen är att bygget varit snabbt och effektivt och vi är mycket nöjda med slutresultatet. Samtliga inblandade har varit mycket bra att ha och göra med och de har varit måna om oss. Läs mer
  • Olle Ö
    Olle Ö skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand Construction renoverade vårt badrum och toalett på ett snabbt och effektivt sätt med mycket bra resultat. Trevliga hantverkare och vänligt bemötande. Läs mer
  • Liza K
    Liza K skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Jättenöjd, totalrenoverat 2 hus tillsammans med GC, allt gått enligt plan, inom tidsram och smidigt. Bra kommunikation, flexibilitet och engagemang! Läs mer
  • Lena M
    Lena M skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Det är en medlem i BRF Borren 38 som har anlitat firman för renovering av hans lägenhet, Theodor Bredefeldt, 0736 75 45 52. Föreningen beställde och betalade endast för en ventil som skadades när vattnet ständes av. Jag kan alltså inte ge något omdöme utan får hänvisa till Theodor.
    /Lena Moore, ordförande i BRF Borren 38 Läs mer
  • Ismail Y
    Ismail Y skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Bra pris,bra service ,duktig personal Läs mer
  • Ismail Y
    Ismail Y skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Kunnig personal vi vart så nöjda när dem gjorde ordning vår övervåning ser jätte fint ut firma ägarn gav pålitlig intryck bra pris o god hantverk osv vad mer kan man begära som kund alltfans liksom kommer att kontakta dem alltid Grand construction AB Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand Construction har renoverat flera badrum i en bostadsrättsfastighet, ett omfattande och tidskrävande arbete.
    Utöver tekniska och logistiska svårighet tillkommer att parera mellan de olika boendes synpunkter och åstikter, oavsett om de är berörda eller inte.
    Företaget har genomför ALLT med vett, sans, förstånd, klokhet och kvalite.
    Jag ger utan omsvep Grand Constrution de bästa rekommendationer.
    // Lena Läs mer
  • Mauritz N
    Mauritz N skrev om Grand Construction Stockholm AB
    gjorde om badrummet. riktigt nöjd med arbetet och bemötandet Läs mer
  • Pirkko F
    Pirkko F skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Jag blev rekommenderad Grand Constriction Var också och tittade på badrummet det hade gjort Första mötet mycket positiv De kom hem till mig tittade och svarade på alla frågor Fick tydlig offert med priser materialet det skulle ha och vad jag skulle köpa Jag blev imponerad eftersom det här är så främmande för mig Men alla fåniga frågor fick jag svar på också Det kom som lovat höll tiden som lovat Kontaktade mig vid frågor eller hinder som kom under tiden Jag känner mig nöjd Har varit förvarnad att det tar alltid dubbelt i tid vad som lovats Men här blev det färdigt tidigare Alltså en mycket nöjd kund Sen är ju badrumsrenovering nog det jobbigaste för alla parter Men här sitter jag nu Fint badrum Jag fick råd i vissa direkta frågor som jag inte kunde ta beslut i eller hade ingen aning om Uppskattade det Läs mer
    Rustam M gillar detta

Västberga Allé 9, 126 30 Hägersten