Grand Construction Stockholm AB

Grand Construction Stockholm AB

Välkommen till oss på Grand Construction Stockholm AB!

Här finner du en byggfirma med flera års erfarenhet inom branschen. Vi jobbar åt både privatpersoner och företag och levererar alltid kvalitet, rakt igenom. Hos oss kan du få hjälp med allt från badrum och kök till planritning, CAD-ritning, projektering, fasadritning och mycket mer därtill. Vi har självklart behörighet för våtrum enligt Byggkeramikrådet och är väl försäkrade.

Vår högsta strävan? 100 procent nöjda kunder. Kontakta oss för ditt byggprojekt så ska vi bevisa det.

Du kan även nå oss på telefonnummer 0722515464.

Läs vad 165 kunder tycker om Grand Construction Stockholm AB 2

2021-07-27
    Vi totalrenoverade vårt badrum. Vi blev väl bemötta av samtliga som var involverade i projektet; säljare, hantverkare och framförallt projektledaren Dogge som vi hade en del kontakt med under tiden. Tiden för arbetet skulle ta cirka fyra veckor, och det blev det. Alla våra förväntningar uppfylldes, badrummet blev jättefint! Kändes tryggt med Grand Construction Ab. Inga konstigheter, inga förseningar. Hantverkare var på plats och gjorde ett bra jobb!
    2021-07-27
    Vi anlitade Grand Construction för renovering av toalett och walk in closet. Vi blev så nöjda med resultatet. Det var ett lätt samarbete och smidigt rakt igenom. De var lyhörda och professionella :)
    Vi kommer definitivt använda oss av er igen vid nästa renovering.
    Isabelle
    2021-07-25
    Anlitade Grand Construction (GC) för en totalrenovering av en femma på 114 kvm från 1960-talet. Kunde komma igång snabbt efter genomgång av offert. GC anpassade sig och följde bostadsrättsföreningens regler och riktlinjer. Bra genomfört underarbete av väggar och golv, även vid rivning. Projektledaren Rustam var lätt att få tag i och ringde alltid tillbaka om han inte kunde svara just vid tillfället man ringde. Han var också lösningsorienterad även när arbetet hamnade något utanför deras ramar med betongfräsning och nätverksdragning. Fanns lite miss i kommunikationen med vem som skulle sköta inköpen och lite andra småsaker, men allt löste sig på vägen. Allt som allt är vi mycket nöjda över resultat av vår renoverade lägenhet.
    2021-07-09
    Kan starkt rekommendera Grand Construction
    Dom är profisonella, trevliga och väl organiserade, allt flöt bra när dom total renoverade vårt badrum på 6 m2
    //Jukka och Pernilla
    2021-06-30
    Vi fick vårt badrum renoverat nyligen av Grand Construction. Slutresultatet var långt över förväntan - det blev jättefint! Bra bemötande, mycket proffsiga och trevliga hantverkare, och en tidsplan som funkade. Den enda lilla skuggan hade att göra med en något otydlig kommunikation, speciellt i början av projektet, mellan oss och arbetsledningen, men inget som inte gick att lösa. Vi rekommenderar dem varmt för dylika projekt
    2021-06-08
    Mycket bra och effektivt utfört arbete!
    2021-06-01
    Vi är helnöjda! Tydlig offert utan tråkiga överraskningar, proffsig projektledning och mycket duktiga hantverkare. Vi rekommenderar varmt detta företag. Tack Grand Construction för vårt nya fina badrum!
    2021-05-22
    Ett mycket proffisgt företag som tar sitt jobb på allvar. Vi anlitade dem för att renovera ett badrum. Högsta betyg till projektledaren Dogge. Han var alltid tillgänglig och snabb på att svara på frågor och lösa problem. Även hantverkarna var ihärdiga och visade viljan att göra ett bra jobb. Vi skulle gladeligen anlita dem igen och rekommenderar varmt.
    2021-05-21
    Vi har precis renoverat vårt badrum och är mycket nöjda med resultatet. Grand Construction Stockholm levererade helt enligt våra önskemål och jag kan verkligen rekomendera dem för er som funderar på att renovera badrummet inom en snar framtid.

Vi hade Elmir som projektledare och han var väldigt bra. Vi hade en tät kontakt med Elmir genom hela renoveringen och är väldigt nöjda med resultatet.
    2021-05-04
    Jag är härligt nöjd med min badrumsrenovering! Blev till och med, i vissa avseenden, bättre än vad jag förväntade mig. Alla installationer sitter där de ska, och min projektledare Elmir hjälpe mig ta beslut som i slutändan gynnade resultatet till det bättre. De höll det snyggt och rent under hela renoveringen dammsög av hallen som var i anslutning till badrummet varje dag efter avslutat pass.

Något som kunde vart bättre hade vart om de kunde hålla lite bättre framförhållning på tex vattenavstäning, men jag kunde också ha frågt mer…

Jag rekommenderar starkt Grand Construction och ser fram emot nästa badrumsrenovering ! 🤗

// Fabian
    2021-05-02
    Jag är väldigt nöjd med Grand Construction! Ett bra genomfört arbete från dem och extra nöjd är jag med hur projektledare Dogge alltid var närvarande, höll tight dialog och berätta vad som hände. Jag uppskattar det engagemang jag kände. Jag rekommenderar absolut denna firma!
    2021-04-09
    Vi anlitade Grand Construction för totalrenovering av vårt badrum och gäst WC. Vi är otroligt nöjda med bemötande och leverans från alla vi varit i kontakt med från Grand Construction - killarna som varit på plats och jobbat och vår projektledare Dogge som varit tillgänglig, lösningsorienterad och kommunikativ på ett sätt som vi uppskattat väldigt mycket. Vi är mycket nöjda med resultatet och tacksamma för att de jobbat effektivt och fått projektet klart en vecka tidigare än plan. Vi skulle inte tveka att anlita dem igen.
    2021-04-09
    Vi har låtit Grand Construction renovera vårt badrum med kakel, klinkers, golvvärme m.m. och är mycket nöjda med resultatet. Ett fint bemötande av alla inblandade och mycket duktiga hantverkare. Vi kan varmt rekommendera företaget!
    2021-04-07
    Från uppstartsmötet till mål så levererade GC över förväntan på min badrumsrenovering. Har nu mitt drömbadrum. Stort tack GC. Rekommenderas starkt!!
    2021-04-05
    Helrenovering badrummet
    Vi blev suveränt bra bemötta av företaget och det kändes väldigt seriösa.
    Företaget levde verkligen upp till mina förväntningar. De höll tät kontakt med oss, då vi inte kunde bo i vår lägenhet pga renoveringen.
    Hela badrummet är proffsigt och välgjort gjort och det blev mycket snyggt Vi har absolut inget negativt att anmärka på. Som extra plus är att de gav tips och råd om inredning för att få det så funktionsdugligt och snyggt som möjligt. Jag vill varmt Rekommendera Grand Construktion. Som extra bonus var de jättetrevliga och lätta att ha att göra med.
    2021-03-29
    Grand Construction renoverade mitt badrum. De gjorde jobbet på utsatt tid och det blev välgjort och snyggt. Under hela renovering har jag haft en utsatt kontaktperson som alltid var tillgänglig och hade svar på mina frågor/tog tillvara på mina önskemål. Jag är jättenöjd.
    2021-03-23
    Allt gick smidigt och snabbt. Badrummet blev jättefint.
    2021-03-16
    Grand Construction Stockholm AB gjorde ett fantastisk arbete med vår badrumsrenovering. Vi är jättenöjda med processen och resultaten. Teamet var mycket professionell och vi kändes oss trygga med företaget.
    Tack för ert underbar arbete,
    Mvh, Sara & Daniel
    2021-02-20
    Allt fungerade bra, allt klart i tid, duschrummet blev jättebra.
    Stort tack till projektledaren Dogge som skötte kontakter och styrde arbetet.
    2021-02-06
    Vi är väldigt nöjda med vår badrumsrenovering och jobbet som Grand Construction gjorde. Slutresultatet blev precis som vi hoppats och arbetet gick snabbare än vad vi trodde från början. Under själva renoveringsarbetet så var arbetsledaren alltid tillgänglig och lätt att kommunicera med.

Det enda som drar ner betyget från 5 till 4 är en något bristfällig kommunikation innan renoveringsarbetet drog igång. Till exempel var vi tvungna att flera gånger ringa och påminna eller be om information som de sagt att de skulle återkomma med.

Med det sagt är vi väldigt nöjda med Grand Construction och kan varmt rekommendera dem till framtida kunder.
    2021-01-05
    Verifierad kundrelation
    STORT TACK GRAND CONSTRUCTION.
    Har anlitat Grand Construction för en totalrenovering av ett större badrum och en tvättstuga.
    Jag är så otroligt imponerad av bolaget från första kontakt till färdigt projekt.
    Vilket stort engagemang från samtliga involverade med Rustam i spetsen.
    Från första till sista dag i projektet så har det varit superproffsigt.
    Det märks verkligen att företaget strävar efter och kämpar för att ha nöjda kunder.
    Lyhörda för önskemål och tycker även till om vad dom tror kommer att bli bäst i slutändan.
    Lätta att kommunicera med, håller alla uppsatta tidsplaner och har koll på allt så att jag som kund kan känna mig helt trygg och njuta av ett 3 månaders långt projekt.
    Slutresultatet, på riktigt, bättre än vad jag hade hoppats och trott på.
    Avslutade projektet med en besiktning av extern part utan anmärkning och med sammanfattande kommentar:
    ”Såvitt besiktningsmannen kunnat bedöma har arbetet utförts med stor noggrannhet och hög detaljfinish. Entreprenaden bedöms med beröm godkänd vid slutbesiktning.”
    Jag kan starkt rekommendera Grand Construction. Alla dagar i veckan.
    Det har varit ett stort nöje att få göra detta projekt tillsammans med samtliga som har kämpat hemma hos oss i cirka 3 månader.
    Ni är grymma !!!! Stort Tack !!!!
    2020-12-08
    Totalrenoverade badrum i vår villa med hjälp av Grand Construction.

Mycket bra kommunikation och genomförande av bygget. Resultatet blev väldigt bra och vi är nöjda!

Företaget höll tidsplanen och de var noga med att följa alla branschregler.

Rekommenderas!
    2020-11-29
    Jag gjorde en renovering av mitt kök tillsammans med Grand. Tycker samarbetet med projektledaren fungerade bra och är nöjd med köket som helhet. Däremot stort minus för att dom lämnat min bänkskiva sne på flertalet ställe (dom monterade den upp och ner och behövde byta ut den) samma sak med mina beslag som inte heller sitter rakt på flertalet ställen. Tveksamt ifall jag skulle rekommendera dom med anledning av detta.
    2020-11-18
    Jag och sambon totalrenoverade vårt badrum pga misstänkt fuktskada. Upplevde en bra och rak kommunikation med projektledaren Tobias gällandes våra önskemål. Vi hade ett bra samarbete och ett bra samförstånd med hantverkarna som alla var väldigt drivna och effektiva. Lite nackdel att några av hantverkarna varken kunde svenska eller engelska vilket resulterade i att en detalj vi ville behålla i badrummet nästan missades. Men den viktigaste kommunikationen gick att lösa. Slutbesiktningen utfördes av extern part och gick igenom utan anmärkning! Vi är väldigt nöjda med vårt badrum och att Grand Construction höll sin beräknade tidplan var ett stort plus i kanten.
  • Nils Gustav Torbjörn P
    2020-11-18
    Vi tog in offerter fron Offerta. Arbetet som skulle utföras var en renovering av ett mindre badrum. Grand Construction var varken billigast, eller dyrast. Vi kan definitivt rekommendera Grand Construction, då vi är mycket nöjda med slutresultatet.

Vi blev tilldelade en projektledare som var mycket lyhörd och aktiv. Hade aldrig några problem att få kontakt med honom när vi hade frågor (vilket vi hade ofta). Professionellt bemötande och de höll oss i handen genomgående i arbetet.

De mindre problemen/utmaningarna vi hade var med samarbetspartnern/leverantören Kakelpalatzet. Hade vi gjort om arbetet idag, hade vi potentiellt valt att gå till en annan leverantör. Det då vi ansåg att kommunikationen här inte fungerade så bra som vi hade önskat. Bra produkter och slutresultat som sagt, men där fanns det mer att önska.

Men slutgiltligen kan jag absolut rekommendera Grand Construction som bolag.
    2020-10-28
    Vi fick tips om Grand Construction av en bekant som var väldigt nöjd med deras arbete då hon hade renoverat sitt badrum.

Vi frågade flera byggföretag och fick bäst pris samt bemötande av Grand Construction. I förfrågningsförfarandet tävlade Grand mot Lisana Bygg, Dåderman, Palma Bygg m.fl. och Grand Construction vann budgivningen överlägset.

Efter kundmöte med Grands trevliga säljare och smidig beställning genom en web-länk kom arbetet igång snabbt.

Vi fick en egen projektledare som var lyhörd och väldigt tillmötesgående där alla våra önskemål uppfylldes och löstes av hantverkarna. Vi kunde när som ringa och få hjälp om vi hade några frågor eller önskemål.

Hantverkarna var kunniga och väldigt duktiga yrkesmän vilket återspeglades i den finish det färdiga resultatet håller.

Vi tog fram egna ritningar och material-anvisningar innan projektet började och dessa följdes till punkt och pricka av hantverkarna.

Vi fick till och med hjälp av Grand Construction när leverantören Stenskivor.se som levererade sten-bänkskivan inte hade fullföljt sitt åtagande med montage av bänkskivan i badrummet. Något som Grand Construction inte tog en krona mer för.

Vi vill tacka alla på Grand Construction och rekomenderar dom varmt till de som planerar renovera sitt hem.
    2020-10-26
    En släkting till oss hade anlitat Grand Constructiom Stockholm AB för en badrumsrenovering, resultatet blev mycket bra och när vi bestämde oss för att renovera vårt så kontaktade vi firman och fick en offert. Vi valde att gå vidare och är jättenöjda med valet. Från första kontakt till besiktning så har vi blivit mycket bra bemötta och vi har fått svar och känt en delaktighet i processen.

All personal vi haft kontakt med har varit professionella och kunniga. Utmaningar som uppstått längs vägen har lösts på ett smidigt sätt, oftast med olika alternativ som varit rimliga att ta ställning till.

Samarbetet med Kakelpalatzet fick oss att ändra på vår urspungsidé till det bättre och vi är supernöjda med resultatet.

/Jocke
    2020-10-11
    Vi fick hjälp att renovera vårt lilla badrum. Snabb och bra hjälp, enkelt att få tag på projektledaren när vi hade frågor och trevliga hantverkare. Arbete blev färdigt tidigare än beräknat och inga oväntade kostnader. Rekommenderas!
    2020-09-23
    Beställde flytt av kök i liten tvåa och lite allmänt renoveringsfix och fick bra magkänsla från början. Det tog lite längre tid att få offert från dem än andra men överlag inga problem, flexibla och bra kommunikation. Slutresultatet är jag supernöjd med!
    2020-09-12
    Jag gjorde en totalrenovering av etaglägenhet som brunnit ut. Två stycken badrum och ett kök samt flytspackling av två stycken golv. Rivning av en vägg samt fixa till runt kantetna i förberedelse för industriglasvägg.

Jag ville göra inköpen sjäv och varje gång leveranser kom så erbjöd dem sig att bära in trots att det ej ingick i deras jobb, trevliga och gjorde sitt yttersata för att jag skulle kunna göra småsker parallelt med dem som att lägga golv och att måla.

Badrummen och köken blev över förväntan de platsbyggde ikeaköket med mycket "special" då det var svårt att få till det annars. Vi lyckades lösa ett fullt fungerande badrum på 1,8 kvm, special och platsbyggt även här.

Gjorde en trestegsbesiktning med Mathias på BKS Konsult och Grand fick väldigt mycket beröm "kul att se" till deras tätskicktsarbete. Kan varmt rekkomenderar BKS. När arbetsledaren blev sjuk till ett inbokat besiktningssteg kom Rustam, ägaren och närvarade då en ombokning ej var möjligt.

Det enda negativa var lite kommunikations missar, förmodligen oundvikligt vid en så stor renovering. Framförallt när det var min första gång att renovera något. Grand kom med en lösning som båda blev nöjda med.

Allt som allt mycket nöjd.
  • David R
    2020-08-17
    Grand Construction genomförde flytspackling av fall, tätskikt och plattsättning på golv och väggar i vårt nya badrum. Dessutom installerade de en vägghängd wc med kaklad låda. De lämnade ett genomgående professionellt intryck under hela projektet, ända från offert fram till slutgenomgång och vi är mycket nöjda med slutresultatet.
    2020-08-15
    Vi anlitade företaget för en helrenovering. Det har framförallt varit smidigt under byggnationen då det varit lätt att kommunicera med platsansvarig. De har levt upp till våra förväntningar och vi kommer sannolikt anlta dem igen
  • Andreas Gustav N
    2020-07-29
    Badrumsrenovering cirka 3 kvm. Ser bra ut och det fungerar som tänkt. Några små förändringar som behövts göras under tiden men har fungerat bra med detta. Utfördes på utsatt tid och småjusteringar har inte varit några problem.
    Prisvärt.
    2020-07-11
    Total renovering av badrum, mycket nöjd! Kan verkligen rekommendera dem!
    2020-07-11
    Efter 4-5 stycken offert från olika entreprenörer gällande badrumsrenovering, valde vi att gå vidare med Grand Construction. Bra och detaljerad avtal, proffsigt bemötande av säljare Carlos och normalt pris fick oss välja GC. Arbetet var utfört enligt överenskommen tid och pris. Vi är mycket nöjda med resultatet och även processen. Konstant uppdatering och dialog med kunnige och pålitlige arbetsledare Stanislav om statusen och olika steg i processen hjälpte oss att förstå bättre och kunna vara delaktig i olika små beslut som togs under arbetet. (vilket vi ville)
    Vi kommer definitivt anlita GC igen och kan varmt rekommendera dem till andra. Tack, Grand Construction, för snyggt jobb!
  • ISHAQ N
    2020-07-05
    Vi renoverade badrummet och vi är mycket nöjda. Elmir är mycket duktig och anträffbar.
  • Kenny B
    2020-06-24
    Verifierad kundrelation
    Vi har via GC renoverat ett Tvättrum / Badrum, Badrum och en liten toalett. Efter tre månader så är det äntligen klart.

Vi tog in flera offerter och valde till slut GC eftersom vi fick bra intryck av säljaren Tobias och ett pris som verkade helt ok.

Arbetsledarna är bra. Jag upplever att de verkligen vill lösa alla problem som uppstår under en renovering. De är väldigt bra på att återkoppla, även på helgerna!

Byggkillarna är också duktiga, fastän det kan bli missförstånd ibland med tanke på att de inte pratar svenska och engelskan är lite sisådär. De jobbar dock hårt, och en extra stor eloge till Bek, "vår" kakelkille som var väldigt mån om att allt skulle bli bra, vilket det blev. Tack Bek.

Om vi ska summera hela renoveringen så kan jag säga att både jag frun är nöjda. Det blev inte alltid rätt, vilket är svårt när det är tre olika rum som ska renoveras, men... Det viktigaste är viljan att försöka lösa problemen som uppstår, vilket de alltid gjorde. Och rummen blev jättefina!

Vi kommer att anlita GC nästa år när vi ska göra om köket.
  • SHAHZADA HATIM M
    2020-06-17
    Jag fick två badrum renoverade i min villa. Vi var tvungna att ta en liten paus på grund av Corona men det övergripande arbetet höl tid och budget. Den övergripande arbetskvaliteten var bra och jag är mycket nöjd med resultatet.
  • Lena O
    2020-06-04
    Totalrenovering av badrum och gästtoalett. Väldigt lyhörda och punktliga. Förstod vilken stil jag var ute efter och de problem som dök upp (vilket det alltid gör vid renovering) fixade de smidigt och snabbt. Kan verkligen rekommendera dem och kommer garanterat använda dem vid nästa renovering.
    2020-05-29
    Rekommenderar starkt, väldigt professionella genom hela processen från första offert till genomförande av badrumsrenoveringen.
  • Jan Stefan K
    2020-05-11
    Grand Construction totalrenoverade mitt kök (kakling, elarbeten, stommar, tak, målning etc). De var flexibla och lösningsorienterade och gjorde ett fantastiskt bra jobb. Mycket nöjd!
    2020-05-07
    GC totalrenoverade vårt badrum, kaklade om i kök, bytte ut vitvaror, målade vissa utrymmen i huset, utförde elarbete och annat småfix.

GC utförde arbetet väl och levde verkligen upp till sina tidigare recensioner. De har kunniga hantverkare som kan ge råd och svara på frågor längs vägen. En eloge till deras hantverkare Andrej som gjorde ett utmärkt arbete. Trevligt och pedagogiskt bemötande från företaget längs hela processen. Jag kan rekommendera dem varmt för framtida jobb!
    2020-04-23
    Vi anlitade Grand Construction för badrumsrenovering efter att våra grannar tipsade om dem. Första kontakten och genomgång kändes rätt och tryggt och vi valde att gå vidare med just dem (hade 6 andra firmor hemma som gav offert men ingen kändes rätt).

De uppskattade att arbetet kommer ta 3 veckor och levererade precis på dagen (de jobbade även lördag och röda dagar också). Nöjd med utförandet och bemötandet från början till slut. Bra dialog med arbetsledaren och hantverkare som var hemma hos oss, vi är nöjda med slutresultatet!

De tar ansvar för problem som uppstår på vägen och försöker lösa det - exemplevis blev det små repor i golvet i hallen där de ställde verktyg/maskin men de erbjöd att slipa golvet och lacka om utan extra kostnad.

Rekommenderas!
    2020-04-20
    Totalrenoverade badrum. Tidigare ägare av bostadsrätten hade gjort en usel renovering som var direkt farlig och dåligt gjort. Grand Construction hjälpte oss göra om badrummet så det blev säkert och korrekt enligt de regelverk som finns. Dessutom helt otroligt snyggt arbete. Vi valde lyxigare materialval så som mässing och marmor och är jättenöjda med resultatet. Vi pratade engelska med projektledaren och hantverkarna var begränsade i både svenska och engelska men trots det väldigt lyhörda och respektfulla och duktiga. Rekommenderar varmast. Vi fick inte så mycket hjälp/inspel i val av material och utseende så se till att du har bestämt det innan. PS. Vi bad heller inte om hjälp med det så för oss var det inget problem!
    Frida och Joel i Tyresö.
  • Mikael S
    2020-04-01
    Totalrenovering av badrum i lägenhet från 70-talet. De hjälpt mig med idéer på vad som kunde göras och var väldigt lyhörda för min egna vision över hur resultat skulle bli och vilka faktorer som var viktiga för mig.

Flexibla med startdatum och arbete blev klart i tid. Lätta att få kontakt med och ta kontakt med en själv om något oväntat skett eller om något min beskrivning saknades eller var tvetydig.

Gick från ett sunkigt badrum med målad tapet och endast en lampa till helkaklat med spottar längst hela taket och golvvärme.

Kan inte bli mer nöjd än vad jag är!
    2020-03-29
    Överlag mycket nöjda med vår badrumsrenovering. Arbetet var klart på utsatt tid och slutresultatet blev väldigt fint. Trevligt bemötande av GC. Under arbetets gång blev det några missförstånd men dessa åtgärdades snabbt. Vi rekommenderar GC och kommer anlita dem igen.
    2020-03-28
    Anlitade Grand construction för totalrenovering av badrum. Är helt okej nöjd med slutresultatet men det är några saker som drar ner betyget som hade kunnat undvikas med mer kommunikation och noggrannhet. Bland annat sitter vår duschvägg åt fel håll trots att vi visade hantverkaren vilket håll som var rätt och duschblandaren är inte centrerad över badkaret. En annan sak som hade kunnat undvikas är att hantverkaren satte in kommoden innan badkaret vilket medförde att kommoden hamnade för nära badkaret och de var tvungna att flytta kommoden och spegeln och göra nya hål i kaklet. Det innebar även att de endast kunde flytta allt två centimeter trots att det hade behövt flyttas mer för annars hade de gamla hålen hamnat utanför kommoden. Detta trots att jag påpekade för arbetsledaren innan arbetet startade att det nya badkaret kommer vara bredare än det gamla och att kommoden troligtvis kommer behöva flyttas en bit in i rummet. Ytterligare en sak som drar ner betyget är att säljaren, innan vi fick offert/skrev avtal, sa till oss att de bjuder på spottarna i taket (ej specificerat hur många), i offerten stod det sedan fyra spottar vilket jag då tog för givet att de som företag hade räknat ut var rätt antal. Under arbetets gång satte de dock in sex spottar i badrummet utan att kommunicera med mig. När jag sedan får fakturan har de lagt på en kostnad för två spottar vilket jag ifrågasatte då de dels sagt att de ska bjuda på spottarna och då de dels inte kollat med mig att jag godkänner den kostnaden men Grand construction tycker inte att det är fel. Det är inte en stor kostnad eller en stor grej men det drar ner betyget då jag tycker att om man som företag säger att det ska ingå så ska man inte debitera beställaren i efterhand. I övrigt är jag nöjd, det var alltid lätt att få tag på arbetsledaren och slutresultatet är fint bortsett från de missar jag nämnt ovan.
    2020-03-28
    Noggranhet. Lyhördhet. Snabbhet. Vi anlitade Grand Construction för att renovera två badrum i vår villa. De utförde det exemplariskt genom noggrannt arbete, täta avstämningar, snabbt arbete - vilket resulterade i två badrum som blev exakt som vi hoppats.

Man brukar säga att man inte kan få något snabbt, bra och billigt, men Grand har motbevisat det. Vi har sedermera anlitat de för två andra uppdrag där de också levererat ett väldigt fint slutresultat på utsatt tid. Kort sagt, vi är väldigt nöjda, kommer säkerligen anlita de igen framöver rekommenderar de varmt!
    2020-03-24
    Vi renoverade kök och badrum vilket vi är nöjda med. Renoveringen utfördes i tid (blev klara flera dagar tidigare). Delvis lite svårt att kommunicera med hantverkarna men vi hade en bra arbetsledare som hjälpte till med det.
    2020-03-20
    Det har fungerat bra, med en bra kontakt med byggledaren. Vi fick det vi kom överens om 😊