Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Grand Construction Stockholm AB

Grand Construction Stockholm AB

Midsommarvägen 66, 126 35 Hägersten — Visa karta

Välkommen till oss på Grand Construction Stockholm AB!

Här finner du en byggfirma med flera års erfarenhet inom branschen. Vi jobbar åt både privatpersoner och företag och levererar alltid kvalitet, rakt igenom. Hos oss kan du få hjälp med allt från badrum och kök till planritning, CAD-ritning, projektering, fasadritning och mycket mer därtill. Vi har självklart behörighet för våtrum enligt Byggkeramikrådet och är väl försäkrade.

Vår högsta strävan? 100 procent nöjda kunder. Kontakta oss för ditt byggprojekt så ska vi bevisa det.

Du kan även nå oss på telefonnummer 0722515464.
Öppet just nu
Mån-Sön: 07:00-19:00

Läs vad 52 kunder tycker om Grand Construction Stockholm AB

• Malin L

2019-02-17

Malin L skrev om Grand Construction Stockholm AB
    GC totalrenoverade 2st badrum i Dec-18 och Jan-19 åt mig.
    Noga hantverkare och lyhörda för mina önskemål under hela renoveringen och jag kände mig trygg under hela tiden.
    Fr offertskrivning till arbetsledning och hantverkare på plats.
    Kan varmt rekommendera GC och jag kommer att anlita dom igen när jag behöver göra något mer hemma hos mig//Malin Läs mer
  • 2019-02-07

Selma J skrev om Grand Construction Stockholm AB
    *helrenovering +utbyggnad av badrum
    * faktura enligt offert i stort sett
    *villiga att komma tillbaka och förbättra det som vi upplevde inte passade oss 100%.

*lite språk missförstånd här och där men alltid trevligt bemötande och alltid resultat enligt önskemål.

Rekommenderar dem varmt för badrumsrenovering. Läs mer
  • 2019-02-05

Anargyros C skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand Construction redid everything in our kitchen: plumbing/kitchen installation/electricity and floors. They delivered the project within time and budget and solved daily challenges with very professional attitude. We really liked the final result and our overall cooperation was excellent. Läs mer
  • 2019-02-05

Sverker F skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand construction renoverade ett mindre badrum åt oss. De höll tiden med god marginal, jobbet känns väl utfört och de problem som uppstod löste man. Allt till en rimlig kostnad. Läs mer
  • Annette M

2019-01-24

Annette M skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Totalrenovering av sekelskifteslägenhet exklusive badrum. Nytt kök, nya golv, målning, rivning och uppbyggning av ny vägg, nya dörröppningar, välvda tak, nya lister, klinkers i hallen m.m. Väldigt proffsigt bemötande, är jättenöjda med resultatet som blev över förväntan. Arbetet pågick fortlöpande sex dagar i veckan och byggledaren Elmir var lätt att nå, ställde alltid upp och löste alla problem snabbt. Vi kan varmt rekommendera Grand Construction! Läs mer
  • 2019-01-20

Lars M skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Total renovering av badrum och slipning av golv samt målning av
    väggar.

Trevligt och professionellt bemötande.

Renoveringen blev färdig i tid och till belåtenhet.

Jag har rekommenderat Grand Construction till flera vänner. Läs mer
  • 2019-01-10

Allan M skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Totalrenovering av badrum i Skarpnäck, som dessutom visade sig vara fuktskadat. Jag jämförde flera bolag och offerter och valet föll på Grand. Bolaget var inte bara bäst i pris utan de var även proffsigast och man förstod direkt att de är kunniga. Rustam som varit arbetsledare och hantverkarna har varit en absolut stjärna under hela arbetets gång, aldrig sena, alltid korrekt utfört och bra input längs resan. Vi kunde inte vara nöjdare. Jag rekommenderar bolaget starkt! Läs mer
  • 2018-12-20

Pia M skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand Construction utförde en duschrumsrenovering i vår lilla lägenhet. Arbetet utfördes professionellt och snyggt. De problem som uppstod pga tidigare renovering löste dom på ett bra sätt. GC kommunicerade med oss under hela renoveringen på ett bra och snabbt sätt. Läs mer
  • 2018-12-16

Sebastian W skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Trevliga och lätt att ha att göra med. Det var väldigt enkelt att kommunicera med projektledaren under hela renoveringstiden för att diskutera ändringar och andra frågor. Blev klar på utsatt tid och köket blev bra. Läs mer
  • 2018-12-09

Daniel S skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Renovering av badrum. Mycket skickliga, lyhörda och effektiva. Dessutom konkurrenskraftigt pris. Läs mer
  • Sophia E

2018-11-23

Sophia E skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi anlitade Grand Construction för att bygga ut och renovera vårt badrum samt tapetsera och måla i vår hall. Under arbetets gång visade det sig att vi även behövde byta stammen vilket innebar att vi behövde renovera vår andra toalett. Rustam, arbetsledaren, har under hela arbetets gång haft en tät dialog med oss. Han har varit snabb i återkoppling, hjälpsam, serviceinriktad och kunnig i sakfrågor. Det har känts tryggt. Hantverkarna på plats har varit oerhört skickliga och noggranna med städning. Eftersom hantverkarna inte talade svenska så hade vi all dialog med Rustam. Hade vi ngn fråga till hantverkarna förmedlade de alltid till Rustam som var snabb att ringa upp och svara på frågor. Vi kan varmt rekommendera Grand Construction och vi kommer att anlita dem i framtida renoveringar. Vi är jättenöjda med deras arbete! Läs mer
  • 2018-11-06

Alexander A skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Håller tider och gör ett mycket bra jobb! Läs mer
  • 2018-11-06

Helene M skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi är mycket nöjda med resultatet av vår renovering av kök, vardagsrum, hall och trappa! Kunniga byggare och en jättebra daglig kommunikation med vår kontaktperson & projektledare. Läs mer
  • Mia

2018-10-25

Mia skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand construction renoverade mitt badrum under den tid de uppskattat och för det pris de angivit. Är supernöjd med resultatet och engagemanget under arbetets gång. Kommer definitivt använda mig av grand construction under min blivande köksrenovering. Läs mer
  • 2018-10-24

Tord L skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Samarbetet med arbetsledaren fungerade mycket bra. Hjälpsam och
    köpte in byggnadsmaterial som saknades. Rörmokaren, Elektrikern och
    plattsättaren hade hög kvalité på sina
    arbeten. Renoveringen av duschrummet
    tog ca tre och en halv veckor.
    Jag kan rekommendera detta företag
    till andra. Läs mer
  • Anna K

2018-10-12

Anna K skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi renoverade ett gäst badrum på 1 kvm. Byggledare (Rustam) var oerhört proffsig och trevlig och tog alltid tid att besvara frågor och återkopplade hur vi vill ha det. Vi blev väldigt bra bemött från början då vi fick offerten (Carlos) till slutstädningen (städningsgruppen). Hantverkarna var mycket duktiga och noggranna. Badrummet blev över förväntan, vi är supernöjda med resultatet. Priset och tidsåtgången stämde, och ingenting blev fel eller dåligt. Vi kan varmt rekommendera Grand Constructions! Läs mer
  • Eva S

2018-10-06

Eva S skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Använde Grand Construction Stockholm AB då jag renoverade mitt badrum vid Hornstull. Både byggledare (Rustam) och arbetsledaren (Elmir) inklusive hantverkare tog god hänsyn till mina särskilda önskemål (som att behålla delar av befintlig inredning som togs ner varsamt) och val av utformning av badrummet. De har alltid tid att besvara frågor och återkopplar och frågar kring hur du önskar ha vissa saker och håller dig ständigt uppdaterad om läget för renoveringen - flexibelt, vänligt och ödmjukt från början till slut. Arbetet blev utfört i utlovad tid till, utlovat pris. Slutresultatet blev precis som jag hade tänkt mig och jag kan inte nog rekommendera Grand Construction och teamet som jobbar där om du ska renovera på något sätt. Jag vet att jag återkommer om jag ska göra något ytterligare! Läs mer
  • Representant för Skickablommorst

2018-09-27

Representant för Skickablommorst skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Texten är för kort, den måste vara åtminstone 30 tecken Läs mer
  • 2018-09-18

Eduardo L skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Proffsigt o snabbt utfört. Eloge till Sheri som arbetade snabbt o löste problem under resans gång på ett riktigt bra sätt. Badrummet blev precis som jag önskade. Läs mer
  • Alen V

2018-09-18

Alen V skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi anlitade Grand Construtcion Stockholm AB för en helrenovering av badrummet.Bemötandet vi fick från början till start överträffade våra förväntningar, specielt det av arbetsledaren Rustam som altid fanns där för att besvara våra frågor och funderingar. Vi kunde känna oss trygga under hela processen, vi blev uppdaterade om hur arbetet går varje dag. Arbetet blev klart i tid, med några dagars marginal till och med. Alla som har jobbat hemma hos oss var väldigt proffsiga, från rivaren till vvsaren. I slutet av arbetsdagen städade alla efter sig och tog hänsyn till att vi har små barn som kan komma åt byggmaterial och verktyg om det lämnades framme. Hella resultatet blev jätte bra och vi är super nöjda och kan varmt rekommendera Grand Construction Stockholm AB till alla som går i badrumsrenoveringstankar. Läs mer
  • 2018-09-03

Viktor H skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Använde Grand Construction för en köksrenovering. Är mycket nöjd med både slutresultat och kontakt med byggledaren Rustam. Renoveringen blev klar i tid och slutpriset stämde överens med den ursprungliga offerten. Läs mer
  • 2018-08-23

Manne B skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Använde Grand Construction Stockholm för en helrenovering i vår nya lägenhet (två badrum, bygge av tvättrum och nytt sovrum, golvslipning mm).

Vi var mycket nöjda med utförandet och resultatet av arbetet. Professionella och noggranna hantverkare, lyhörda för de förändringar vi kom med under projektet och en produktionsledare som alltid var närvarande och vars fokus var att kvalitetssäkra arbetet utifrån våra önskemål och tycken.

Vi renoverade dessutom själva under tiden och teamet var behjälpliga med tips och tricks när våra lekmannakunskaper inte räckte. Läs mer
  • Cecilia H

2018-08-09

Cecilia H skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Mycket nöjda med vårt nya badrum. Arbetet flöt på utan förseningar eller problem. Både arbetsledare (Elmir) och hantverkare utförde arbetet perfekt.

Kan varmt rekommendera företaget! Läs mer
  • Therese H

2018-07-31

Therese H skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Helrenovering av lägenhet. Allt arbete har utförts på bästa sätt. Kan inte tänka mig ett bättre bemötande eller utförande Läs mer
  • 2018-07-31

Sarmad skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Jag fick hjälp med att renovera mitt kök. Jag är jätte nöjd med arbetet. De kom i tid varje dag och körde på.
    Starkt rekommenderar Grand Construction Läs mer
  • 2018-07-26

Johan P skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Anlitade Grand Construction för en badrumsrenovering. Alla var tillmötesgående under byggnadsprocessen som blev klar tidigare än planerat slutdatum. Nöjd med slutresultatet! Läs mer
  • 2018-07-14

David J skrev om Grand Construction Stockholm AB
    GC utförde en renovering av vårt badrum. Vi fick Elmir som arbetsledare och han inklusive hantverkarna var väldigt drivande och löste alla problem på vägen. Läs mer
  • 2018-07-13

Nicklas W skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi tog hjälp av Grand när vi skulle bygga ett nytt badrum, en walk in closet och en anslutande platsbyggd garderobsvägg i husets vindsvåning. Vi hade tagit hjälp av en arkitekt för att ta fram ritningar som Grand kunde räkna på. Nu efter sex veckors byggtid är allt är klart och vi är väldigt nöjda med resultatet. Vi kan verkligen rekommendera Grand!

En utmaning var att golvet redan hade vattenburen golvvärme. Den lyftes bort under ombyggnadstiden och monterades tillbaka innan tätskikt och kakling gjordes. Väldigt snyggt gjort! Just kaklingen blev väldigt bra. Allt gjordes med millimeterprecision trots att vi valde 600x600 mm plattor. Imponerande hantverk av Sheri!

Rustam och hans hantverkare är verkligen duktiga på sina jobb. De är noga med att följa regelverken (t ex tätskikt, montering inspektionsluckor, placering av vattenrör) och har agerat professionellt rakt igenom. Trots att det uppstod missuppfattningar några gånger så var det aldrig tal om annat än att lösa problemen. Bland annat fick hela golvet kaklas om en gång när fel kakel hade använts. Stor heder åt Rustam!

De var även lyhörda för förbättrande förändringar under resans gång och de kom med bra förslag när byggproblem skulle lösas. Vi hade löpande och täta avstämningar. De kom alltid i tid och det städades efter varje arbetspass. Framförallt så höll de både tidplan och budget!

Vi kan absolut tänka oss att anlita dem igen! Läs mer
  • Rebecca J

2018-07-10

Rebecca J skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand construction helrenoverade vårt badrum, samt byggde ett rum och lade klinker i hallen. De var mycket effektiva och höll sig inom tidsramarna. Kommunikationen med Rustam har varit jättebra. Han har under hela renoveringen ständigt funnits tillgänglig på telefonen, vilket har varit en trygghet för oss som inte renoverat tidigare. Dock skedde några få missförstånd på vägen, men grand construction var väldigt tillmötesgående och löste det mycket professionellt och snabbt. Slutresultatet blev mycket bra och vi är jättenöjda med Grand Constructions arbete. Vi rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • 2018-06-28

Tesi A skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand Construction byggde två nya badrum, bytte avloppsstammar och renoverade en gästtoalett och ett tvättrum åt oss, i ett gammalt hus med de utmaningar det kan innebära. Efter en otydlighet i offerten, som vi redde ut med en ny överenskommelse, utförde de arbetet till full belåtenhet. De utförde arbetet på sex veckor även om vi varit förberedda på åtta, och varje detalj löstes snabbt och effektivt tack vare en öppen och bra dialog med Rustam som alltid var tillgänglig. Alla medarbetare var mycket trevliga och lyhörda. Vi är mycket nöjda med slutresultatet och kan varmt rekommendera Grand Construction! Läs mer
  • 2018-06-07

Katja R skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand Construction helrenoverade min lägenhet - kök, badrum och alla ytskikt. De var effektiva, bra och klara i utsatt tid, dessutom till ett förmånligt pris. Supernöjd! Läs mer
  • 2018-06-04

Dipankar B skrev om Grand Construction Stockholm AB
    We have contracted Grand Construction Stockholm AB for our bathroom renovation and extension of the size of the bathroom.
    Overall, we are very happy with Grand Construction and happy to recommend.
    They are experienced and professional.
    Always available to contact and ask question or need some advise to buy materials. Läs mer
  • 2018-05-28

Frank A skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand construction fick i uppdrag att helrenovera vårt badrum. De har varit effektiva, lyhörda och samarbetsvilliga hela vägen och dessutom mycket enkla att få tag på när man velat tala om något specifikt. Vi blev så pass nöjda med det pågående badrumsarbetet att vi bestämde oss för att låta grandC utföra ytterliga arbeten i lgh med golvläggning, skåpmontering och målning av väggar. Kommunikationen med Rustam har varit toppen från början till slut, killarna som varit i lgh är effektiva och dyker upp i tid och lämnar städat efter sig ( vi som har barn uppskattar att det inte ligger verktyg som flänger omkring överallt) ett par ggr har vi behövt påminna om att täcka ordentligt så damm inte sprider sig men med den typen av renovering vi gjort så kommer dammet ofta på köpet. Osram som lade golvet hos oss är absolut en tillgång för grand Construction, extremt bra arbete och framförallt fantastisk energi, glad och positiv. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera ett samarbete med Grand Construction. Läs mer
  • 2018-05-18

Sebbe B skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Anlitade GC för att dela av ett vardagsrum och bygga ett extra rum (två väggar, el och tapetsering). Resultatet blev som jag förväntat mig, jättebra. Har tidigare anlitat GC för bygge av badrum och blev då mycket nöjd, vilket gjorde valet av byggföretag väldigt enkelt den här gången :) Läs mer
  • 2018-05-03

Sangram N skrev om Grand Construction Stockholm AB
    It was great experience to work to Grand Construction Stockholm AB. We did whole renovation of our house. It is about 300 sq meter that includes 3 toilet, 2 living room, kitchen, indoor swiming pool and so on. They promised to finish in 8 weeks and kept the promise. There was always a representative to communicate whenever needed. All the workers including electricians and plumbers were really compitent and experienced with their responsibility. I can recommend Construction Stockholm AB for inside house renovation work. Läs mer
  • 2018-05-01

Marek W skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi är mycket nöjda med renovering av vår badrum. Proffesionellt och mycket bra hantverkare. Varmt rekommenderar! Läs mer
  • Hawjen S

2018-04-15

Hawjen S skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Badrumsrenovering, ett badrum på 7 kvm Grand Constrauction Stockholm totalt renoverade hos oss, det visade sig att vi hade vattenskada det tog de hand om väldigt proffsigt jag rekommenderar detta företag starkt väldigt kunniga, pålitliga och seriösa. Mycket nöjd kud // Adam Läs mer
  • 2018-04-04

Håkan A skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi anlitade Grand Construction för att renovera ett badrum. De var väldigt trevliga, kunniga och tillmötesgående rakt igenom. Jag hade daglig kontakt med Grand Constructions platsansvarig Rustam Melikov och han var väldigt serviceminded och lyssnade alltid på vad jag som kund ville. Han och hans team är mycket kunniga på badrum både vg tätskikt men även övriga discipliner såsom snickeri, el och målning.
    Besiktningsmannen som besiktigade tätskiktet hade aldrig sett ett bättre utförande.
    Grand Construction överträffade våra förväntningar! Läs mer
  • 2018-03-05

Klas A skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Bra utfört jobb och i tid.
    Lite språksvårigheter dock. Läs mer
  • 2018-03-05

Carina E skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Har fått två badrum renoverade och det har fungerat jättebra. Det har gått snabbt och de har varit effektiva. Det har varit lätt och smidigt att få kontakt och jag har kunnat ställa frågor och fått bra svar. Läs mer
  • Zheng S

2018-02-12

Zheng S skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Renovering i badrummet hemma utfördes av Grand Construction. Det var lätt att nå dem när det kom till diskussion av processen. De hjälpte mig med inköp och att transportera vissa material vilket var det lilla extra som de inte behövt göra egentligen. Det var också bra uppföljning efter projektet var färdigt. Rekommenderar! Läs mer
  • 2017-12-30

Marianne G skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Jag kan varmt rekommendera Grand Construction Stockholm AB. Trevligt bemötande, lätta att nå via telefon. Snabbt och professionellt utfört arbete.
    /Marianne Gharbi Läs mer
  • 2017-12-28

Cinar skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Mycket bra byggfirma,noggranna och snabba samt prisvärda.Vi är supernöjdamed allt jobb... Läs mer
  • 2017-12-23

Sebastian B skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Har byggt ett extra badrum i vår lägenhet. Allt har fungerat mycket bra. Upplevelsen är att bygget varit snabbt och effektivt och vi är mycket nöjda med slutresultatet. Samtliga inblandade har varit mycket bra att ha och göra med och de har varit måna om oss. Läs mer
  • 2017-11-21

Olle Ö skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand Construction renoverade vårt badrum och toalett på ett snabbt och effektivt sätt med mycket bra resultat. Trevliga hantverkare och vänligt bemötande. Läs mer
  • Liza K

2017-11-20

Liza K skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Jättenöjd, totalrenoverat 2 hus tillsammans med GC, allt gått enligt plan, inom tidsram och smidigt. Bra kommunikation, flexibilitet och engagemang! Läs mer

Lena M skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Det är en medlem i BRF Borren 38 som har anlitat firman för renovering av hans lägenhet, Theodor Bredefeldt, 0736 75 45 52. Föreningen beställde och betalade endast för en ventil som skadades när vattnet ständes av. Jag kan alltså inte ge något omdöme utan får hänvisa till Theodor.
    /Lena Moore, ordförande i BRF Borren 38 Läs mer

Ismail Y skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Bra pris,bra service ,duktig personal Läs mer

Ismail Y skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Kunnig personal vi vart så nöjda när dem gjorde ordning vår övervåning ser jätte fint ut firma ägarn gav pålitlig intryck bra pris o god hantverk osv vad mer kan man begära som kund alltfans liksom kommer att kontakta dem alltid Grand construction AB Läs mer
  • Lena S

2017-11-12

Lena S skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand Construction har renoverat flera badrum i en bostadsrättsfastighet, ett omfattande och tidskrävande arbete.
    Utöver tekniska och logistiska svårighet tillkommer att parera mellan de olika boendes synpunkter och åstikter, oavsett om de är berörda eller inte.
    Företaget har genomför ALLT med vett, sans, förstånd, klokhet och kvalite.
    Jag ger utan omsvep Grand Constrution de bästa rekommendationer.
    // Lena Läs mer

Midsommarvägen 66, 126 35 Hägersten