Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Grand Construction Stockholm AB

Grand Construction Stockholm AB

Elsa Borgs gata 20, 129 53 Hägersten — Visa karta

Välkommen till oss på Grand Construction Stockholm AB!

Här finner du en byggfirma med flera års erfarenhet inom branschen. Vi jobbar åt både privatpersoner och företag och levererar alltid kvalitet, rakt igenom. Hos oss kan du få hjälp med allt från badrum och kök till planritning, CAD-ritning, projektering, fasadritning och mycket mer därtill. Vi har självklart behörighet för våtrum enligt Byggkeramikrådet och är väl försäkrade.

Vår högsta strävan? 100 procent nöjda kunder. Kontakta oss för ditt byggprojekt så ska vi bevisa det.

Du kan även nå oss på telefonnummer 0722515464.
Öppet just nu
Mån-Sön: 07:00-19:00

Läs vad 84 kunder tycker om Grand Construction Stockholm AB

• 2019-08-16

Douglas S skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Hela processen med Grand construction har varit väldigt bra. Har renoverat lägenheter innan och haft mycket att göra med hantverkare och aldrig har någon varit så bra på att kommunicera och bemöta mina frågor och önskemål. Själva kvaliteten på arbetet va väldigt bra den med. Vi ställde högs krav på plattsättare med små fogar och plattor som möter varandra i 45 graders vinkel istället för lister. Kommer definitivt använda dem igen. /Douglas Läs mer
  • Anna E

2019-08-08

Anna E skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi anlitade Grand för att renovera köket och de skulle hjälpa oss bl a med att hitta en bra lösning för en eldragning. Någon sådan hjälp fick vi inte av pjojektledare Elmir. Det gick inte att vi bad dem sätta eluttag mitt över köksön (som ännu inte var på plats) utan vi avkrävdes exakt placering. Väggarna de målat sprack, kaklet fick tas ner och sättas om, de följde inte ritning och anvisning för bänkskiva. Elmir sa att de inte kunde fästa diskmaskinen för att vi valt fel sort. Avloppet läckte. En tre meter lång täckskiva ramlade ner i huvudet på min sambo och sedan ner på fläkten som bångnade. Då sa jag att jag inte vill ha Elmir i mitt hem igen. Då kom projektledare Ivans och löste alla problem på under två dagar och vi förstod varför Grand har höga betyg. Läs mer
  • Diana I

2019-08-05

Diana I skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Jag kan verkligen rekommendera Grand Construction. Renoveringen har precis blivit klar där vi anlitade dem för att renovera om hela badrummet, måla om nästan hela vår lägenhet på 101kvm samt nytt golv i hela lägenheten samt nytt kakel i köket. De estimerade arbetet under juli ca 7v men blev klara 10 dagar tidigare och med strålande resultat. De är enkla att ha att att göra med och jag fick bra intryck av säljaren Carlos samt att arbetsledaren Ellmir koordinerade arbetet förträffligt. Att vi använde whatsup grupp under hela renoveringen förenklade renoveringen. Har ni renoveringsbehov så ring dem! Läs mer
  • Remberto B

2019-07-26

Remberto B skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Det är glädjande att det finns företag som Grand Construction som gör av ett svårt projekt, som renovering av badrummet, en trevlig upplevelse utan stora komplikationer.
    Mitt badrum härstammar från 70-talets miljonprogram så svårigheter var att räkna med; men allt löstes med största professionalism och kvalitet av en mycket trevlig och dedikerad personal och projektledare.
    Resultatet var exakt som förväntat.
    Det är värt att nämna att priset som Grand Construction erbjöd var också det mest fördelaktigt av alla andra som vi kontaktade men avgörande, när vi valde dem, var lösningar och detaljer i projektet som detta företag erbjöd.
    Jag kan bara se fördelar med att överlämna denna typ av projekt till Grand Construction och jag rekommenderar det varmt. Jag kan inte vara lyckligare med resultatet av renoveringen av mitt badrum. Läs mer
  • Per E

2019-07-23

Per E skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Full badrumsrenovering efter fuktskada där Grand Construction levererade ett arbete med mkt hög kvalitet till ett mkt konkurrenskraftigt pris. God tillgänglighet till projektledare, skickliga hantverkare och därtill ett arbete utfört helt enligt tidsplan! Läs mer
  • 2019-07-22

Daniel Å skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Total renovering av badrum på 7 kvm, från sent 70-tal till modern standard. Bra kontakt både med säljaren Carlos och Elmir som var ansvarig på plats. Elmir löste alla små detaljer som vi själva missat utan att tveka, mycket att tänka på när man renoverar ett badrum. Arbetet flöt på fint och trots en del mindre bekymmer på vägen så blev allt klart enl. uppsatt tidsplan. Om man ska ge nån konstruktiv kritik, så är det att man hade önskat tydliga deadline's för när material behöver vara på plats, allt från klinker och kakel till krokar och uttag. Hade det funnits hade det blivit fullt betyg. Annars är vi supernöjda med resultatet, och tvekar inte på att rekommendera Grand Construction till andra där ute! Läs mer
  • Stefan L

2019-07-20

Stefan L skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi köpte en helrenovering av våra två badrum från grunden.
    Vi blev bemötta ödmjukt och proffesionellt.
    Vi förväntade oss att få två fina badrum och så blev det.
    De uppfyllde våra förväntningar av hur en byggfirma ska vara.
    Kompetenta och bra på kommunikation.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar dem starkt. Läs mer
  • Marianne W

2019-07-13

Marianne W skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi fick hjälp att totalrenovera vårt badrum och är jättenöjda med allt. Grand Construction var punktliga, noggranna och proffsiga. Projektledaren Elmir var förtroendeingivande, service minded till tusen och lätt att kommunicera med. Fem plus! Läs mer
  • Ola Andreas W

2019-07-11

Ola Andreas W skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Gjorde en ganska omfattande renovering sv tvättstuga och badrum. Två rum skulle bli ett.
    Några detaljer gick inte helt som planerat. Dels några småmissar här och där, men även problem som så klart dyker upp vid renovering av den här magnituden. Allt har dock lösts och vi är väldigt nöjda med slutresultatet.
    Projektledare Elmir får högsta betyg. Alltid anträffbar, alltid glad och tillmötesgående, löser alla problem.
    Så på det hela, en trevlig och bra upplevelse! Läs mer
  • 2019-07-03

Hans M skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Total renovering av kök.
    Mycket professionellt bemötande. Renoveringen sköttes väldigt noggrant och skickligt på alla sätt och resultatet blev fantastiskt bra.
    Kan varmt rekommendera dem Läs mer
  • 2019-06-02

Jesper S skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand Construction totalrenoverade mitt badrum. Jag är supernöjd med resultatet.

- Alltid supertrevliga.
    - Överlag hög kompetens.
    - Viss fördröjning pga leverans av varor (som hade kunnats avhjälpas genom tydligare kommunikation).
    - Badrummet precis som väntat, ner till millimetern.

Rekommenderas definitivt. Läs mer
  • Evelina E

2019-05-28

Evelina E skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Arbetet avsåg en totalrenovering av kök. Rivning av vägg och uppbyggnad av en ny samt dragning av VA och el.

Jag blev otroligt professionellt bemött av. Arbetsledaren var lyhörd och hjälpsam och underlättade mycket arbete för mig. De höll tidsplanen och vi god dialog genom hela projektet.

Jag hade en bild av hur resultatet skulle bli men tyckte att det blev mycket bättre.

Efterjusteringar bemöttes och sköttes utmärkt.

Kan verkligen rekommendera Grand Construction. Läs mer
  • 2019-05-24

Sander B skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Renoverade ett badrum med grand construction. Slutresultatet blev mycket bra. Byggarna var vänliga, respektfulla mot huset som helhet och nöjde sig inte innan vi var nöjda med varenda detalj.
    Mycket bra! Läs mer
  • 2019-05-22

Niklas L skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Hej! Gjorde om badrummet. Bra arbetsledare och snabbt utfört arbete. Vi är nöjda med helhetsresultatet. Läs mer
  • 2019-05-20

Julia C skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi är så nöjda med grand som renoverat vårt badrum. Löst alla problem som uppkommit smidigt. Vi kommer definitivt anlita dem igen Läs mer
  • 2019-05-13

Alar S skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Badrumsrenovering.
    Bra bemötande, snabb, detaljerad offert och ett rimligt
    konkurrenskraftigt pris gjorde att vi valde Grand Construction.
    Den angivna tidsplanen hölls, jobbet blev mycket proffsigt och bra utfört.
    Alla förväntningar uppfylldes varför vi varmt kan rekommendera dom. Läs mer
  • 2019-05-10

Andre H skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi gjorde en närmast total renovering av vår lägenhet inklusive kök och badrum. Till slut fick vi det ungefär så som vi hade velat ha det, men det var en del arbete som krävdes från vår sida för att allt skulle bli rätt. De som utförde arbetet talade inte svenska, så all kommunikation gick via arbetsledaren som fick tolka vilket var lite tröttsamt. Vi tyckte heller inte att arbetsledaren skötte sin roll särskilt bra, hela projektet var inte lika organiserat som det varit när vi renoverade vårt förra badrum. Då kommunicerade hela tiden arbetsledaren med oss, dubbelkollade om det var något som var tvetydigt ner till minsta detalj. Med Grand Construction så gjorde de lite som de själva tyckte om de inte fått exakta instruktioner och ibland räckte inte heller det till för att det skulle bli rätt. Det innebar att 1. De tvingades göra om flera moment, 2. Vi var tvungna att vara uppmärksamma på om det blev några fel, vilket tog mycket tid och energi från oss. Sedan var de genomgående rätt slarviga och oförsiktiga. Jag har hittat flera små skador på våra nya köksluckor som antagligen hamnat där i samband med montering. Nästan samtliga handtag på köksluckorna, samt eluttag och krokar sattes upp snett och behövde rättas till. Modellen av handtag som vi valde till våra luckor har synliga skruvar och där hade de blandat skruvtyperna, vilket inte var så snyggt, men det var ju lätt att byta. Vidare finns det stora sprickor i kakelfogarna. Duschväggarna sitter snett så att dörrarna dels inte sluter tätt, dels glider upp av sig själva om man försöker vika in dem. Nyligen upptäckte jag också att det under tvättstället i badrummet inte är tätat mellan handfatets avlopp och golvet. Dessutom är hålet som kapats ut alldeles för stort och snett.

Grand Construction kan definitivt göra jobbet, men man måste vara noggrann med att kontrollera att allt blir rätt själv. Man får nog också räkna med lite slarv och skönhetsfel här och där. Läs mer
    2019-05-12 Grand Construction Stockholm AB svarar Andre H
    Hej Andre,
    Tack för ditt omdöme. Tyvärr, håller vi inte med allt som du har skrivit. Synd att du som vår kund blev inte helt nöjd med oss och vårt arbete, fast du själv, enligt ditt mejl från 2 maj, var "mycket nöjd med väl utfört arbete". Men vi förstår att det är svårt att göra alla kunder helt nöjda. Vi är alltid öppna för diskussioner, om du har några förslag på förbättringar.
    Önskar dig all lycka i framtiden!
    Vi alla på Grand Construction
  • Jonathan O

2019-05-09

Jonathan O skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand Construction har hjälpt till mycket under resans gång med att totalrenovera ett badrum. Badrummet blir superfint, det praktiska har gjorts mästerligt. Trevliga killar som jobbat hårt och lätt att få kontakt med dem.

Badrummet jag hade innan var lite klurigt byggt under ett stambyte 2007, men även då stammarna gick som de gick och badrummet var annorlunda lyckades de göra allt vi ville, förutom att byta toaletten men den var helt insprängd i avloppstammen så inte så mycket att göra. De hjälpte även till att förklara läget och agera utifrån en fundersam förening.

Toppbetyg ger jag inte pga. lite administrativa fel som ibland gjorde det stressigt, skapade frågetecken i skapandeprocessen. Saker sades från oss som sedan glömdes bort av Grand Construction, inte så konstigt under en så omfattande och klurig renovering men så är det.

Rekommenderar ändå dem starkt, stort kakel, snyggt tak och bra rördragningar har gjort vårt förra vit/gula badrum till ett marmorsbadrum som osar fräschhet. Läs mer
  • Karima N

2019-05-07

Karima N skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi rekommenderar varmt Grand Construction Stockholm AB
    De totalt renoverat vårt badrum. De var klara innan avtalat datum.
    Kommunikation var toppen med arbetsledare Elmir han svarar altid i telefon till och med skapat en tre-part-grupp för att kunna kommunicera och dokumentera.
    Vi rekommendera Grand Construction Stockholm AB
    Tack för bra arbete Läs mer
  • 2019-05-03

Pia B skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Helrenovering av badrum.
    Trevligt bemött.
    Företaget höll tiden och det bestämda priset.
    Det blev så fint med kakel, klinkers och alla nya inventarier.
    Jag kommer att rekommendera företaget när det finns möjlighet. Läs mer
  • 2019-05-02

Alexey L skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Fully renovated 60sqm apartment: kitchen, bathroom, floors, re-painting of walls/ceiling, installation of sliding doors and pax closets. That also included knocking down/rebuilding some walls and complete rewiring of electricity.

Very happy with the results!

The supervisors were responsive and reachable over the phone, email and text messages. They take their job very seriously and value relationship with their clients.

I had a few issues with delivery of construction materials ( bygghemma is a scam, don't use it!) which delayed my renovation quite substantially. Everybody at Grand Construction was very understanding, supportive and flexible about the situation and I was happily surprised that we found a solution for every problem caused by bygghemma.

During the renovation, there were a couple of minor errors / mistakes which were quickly fixed. The supervisors were very receptive of my feedback and my overall experience was amazing.

The price was very good and the final bill was according to the initial quote.

Grand Construction is a very professional company which really values their clients. I would definitely hire them again. Läs mer
  • Bengt J

2019-04-02

Bengt J skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Totalrenovering badrum och tvättstuga.
    Vi är helnöjda med resultatet. Hantverkarna är duktiga och noggranna och på plats alla dagar. Arbetsledaren lätt att nå och kom förbi ofta. Lätt att få gehör för våra önskemål. Bra städning. Bra pris. Vi rekommenderar Grand Construction. Läs mer
  • Antonio T

2019-04-01

Antonio T skrev om Grand Construction Stockholm AB
    mycket bra och professionell. mycket nöjd med det arbete som gjordes av Grand Constraction och jag rekommenderar det starkt. Läs mer
  • 2019-03-26

Bo G skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Renoveŕing av badrum. Väl utfört arbete. Bra arbetsledning och information. Läs mer
  • JON AXEL H

2019-03-20

JON AXEL H skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Renovering av badrum.

Super bra företag. Arbetsledaren är lätt att nå. Hantverkarna var mkt skickliga och noggranna, som är vad man vill ha när man gör om en sån sak som badrummet hemma.

Rekommenderas Läs mer
  • 2019-03-18

Andres A skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Totalrenoverade badrummet. Fick klockren service och hjälp längst med vägen, från planering till det sista fixet efter att det var klart. Levde upp till mina förväntningar. Priset var också bra jämfört med konkurrenter. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-03-17

Anita P skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Renovering av badrum.

Jobbet blev gjort på rätt tid och blev som förväntat.

Hantverkarna var proffsiga och hade ett gott bemötande.

Jag är nöjd och kan rekommendera deras tjänster. Läs mer
  • 2019-03-14

Victoria V skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Efter flera offerter, många entrepenörer som lämnade på samma badrum, både med och utan material, så skiljde priset upp till 230% Denna firma blev jag rekommenderad av en kollega på jobbet, och priset överkomligt. Bra pålitliga killar, engelsktalande endast. Inga problem ändå. Arbetsledaren var tillgänglig morgon och kväll med snabb respons både på telefonsamtal, sms och mail. Dialogen var konstruktiv och fick även ibland backa på mina önskemål med konkreta argument där arbetsledaren förklarade varför. Som okunnig stämmer inte alltid önskemålen ihop med verkligheten. Frågade på allt för att vara säkra på att jag fick det exakt som jag ville. Grannarna har inte heller blivit påverkade av buller, närmaste granne hörde knappt något. Snabba, utan onödig väntetid. Städningen var inte 100% och lämnade lite mer att önska, men inget som påverkade resultatet. Ja, rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-03-10

Gabriella Lönnäs skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Super nöjda med vårt renoverade badrum. Trots vattenskada som drog ut på tiden var grand construction väldigt tillmötesgående och hjälpfulla. Hantverkaren var mycket skicklig och kommunikationen med Arbetsledaren fungerade utmärkt.
    Vi skulle absolut rekommendera grand construction som byggfirma. Läs mer
  • 2019-03-06

Kevin K skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Jag hörde av mig till Grand Construction Stockholm AB angående mitt nya kök, hade en super smidigt kontakt med säljaren och var snabb ute med en offert utan krångel.
    Köket vart fantastiskt och hantverkarna var super noga och punktliga, jag är verkligen super nöjd med mitt fall av entreprenör. Läs mer
  • 2019-02-21

Lisa N skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Badrumsrenovering.
    Offerten låg i linje med andra företag men ärlighet och förtroendeingivande säljare gjorde att vi valde grand construction.

Timing hölls och kommunikation har funkat hela vägen. Läs mer
  • 2019-02-19

Annelie Brorsson skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Supernöjd med renoveringen av mitt badrum det blev så fint. Dom har gjort ett gediget jobb & trots lite strul på vägen med Bauhaus har ingenting varit omöjligt att lösa. Vill tacka Rustam som aldrig varit längre än ett samtal bort samt Andrej som varit en riktig hjälte! Skulle definitivt anlita denna firma igen om något annat behöver fräschas upp. Läs mer
  • Malin L

2019-02-17

Malin L skrev om Grand Construction Stockholm AB
    GC totalrenoverade 2st badrum i Dec-18 och Jan-19 åt mig.
    Noga hantverkare och lyhörda för mina önskemål under hela renoveringen och jag kände mig trygg under hela tiden.
    Fr offertskrivning till arbetsledning och hantverkare på plats.
    Kan varmt rekommendera GC och jag kommer att anlita dom igen när jag behöver göra något mer hemma hos mig//Malin Läs mer
  • 2019-02-07

Selma J skrev om Grand Construction Stockholm AB
    *helrenovering +utbyggnad av badrum
    * faktura enligt offert i stort sett
    *villiga att komma tillbaka och förbättra det som vi upplevde inte passade oss 100%.

*lite språk missförstånd här och där men alltid trevligt bemötande och alltid resultat enligt önskemål.

Rekommenderar dem varmt för badrumsrenovering. Läs mer
  • 2019-02-05

Anargyros C skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand Construction redid everything in our kitchen: plumbing/kitchen installation/electricity and floors. They delivered the project within time and budget and solved daily challenges with very professional attitude. We really liked the final result and our overall cooperation was excellent. Läs mer
  • 2019-02-05

Sverker F skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand construction renoverade ett mindre badrum åt oss. De höll tiden med god marginal, jobbet känns väl utfört och de problem som uppstod löste man. Allt till en rimlig kostnad. Läs mer
  • Annette M

2019-01-24

Annette M skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Totalrenovering av sekelskifteslägenhet exklusive badrum. Nytt kök, nya golv, målning, rivning och uppbyggning av ny vägg, nya dörröppningar, välvda tak, nya lister, klinkers i hallen m.m. Väldigt proffsigt bemötande, är jättenöjda med resultatet som blev över förväntan. Arbetet pågick fortlöpande sex dagar i veckan och byggledaren Elmir var lätt att nå, ställde alltid upp och löste alla problem snabbt. Vi kan varmt rekommendera Grand Construction! Läs mer
  • 2019-01-20

Lars M skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Total renovering av badrum och slipning av golv samt målning av
    väggar.

Trevligt och professionellt bemötande.

Renoveringen blev färdig i tid och till belåtenhet.

Jag har rekommenderat Grand Construction till flera vänner. Läs mer
  • 2019-01-10

Allan M skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Totalrenovering av badrum i Skarpnäck, som dessutom visade sig vara fuktskadat. Jag jämförde flera bolag och offerter och valet föll på Grand. Bolaget var inte bara bäst i pris utan de var även proffsigast och man förstod direkt att de är kunniga. Rustam som varit arbetsledare och hantverkarna har varit en absolut stjärna under hela arbetets gång, aldrig sena, alltid korrekt utfört och bra input längs resan. Vi kunde inte vara nöjdare. Jag rekommenderar bolaget starkt! Läs mer
  • 2018-12-20

Pia M skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand Construction utförde en duschrumsrenovering i vår lilla lägenhet. Arbetet utfördes professionellt och snyggt. De problem som uppstod pga tidigare renovering löste dom på ett bra sätt. GC kommunicerade med oss under hela renoveringen på ett bra och snabbt sätt. Läs mer
  • 2018-12-16

Sebastian W skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Trevliga och lätt att ha att göra med. Det var väldigt enkelt att kommunicera med projektledaren under hela renoveringstiden för att diskutera ändringar och andra frågor. Blev klar på utsatt tid och köket blev bra. Läs mer
  • 2018-12-09

Daniel S skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Renovering av badrum. Mycket skickliga, lyhörda och effektiva. Dessutom konkurrenskraftigt pris. Läs mer
  • Sophia E

2018-11-23

Sophia E skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi anlitade Grand Construction för att bygga ut och renovera vårt badrum samt tapetsera och måla i vår hall. Under arbetets gång visade det sig att vi även behövde byta stammen vilket innebar att vi behövde renovera vår andra toalett. Rustam, arbetsledaren, har under hela arbetets gång haft en tät dialog med oss. Han har varit snabb i återkoppling, hjälpsam, serviceinriktad och kunnig i sakfrågor. Det har känts tryggt. Hantverkarna på plats har varit oerhört skickliga och noggranna med städning. Eftersom hantverkarna inte talade svenska så hade vi all dialog med Rustam. Hade vi ngn fråga till hantverkarna förmedlade de alltid till Rustam som var snabb att ringa upp och svara på frågor. Vi kan varmt rekommendera Grand Construction och vi kommer att anlita dem i framtida renoveringar. Vi är jättenöjda med deras arbete! Läs mer
  • 2018-11-06

Alexander A skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Håller tider och gör ett mycket bra jobb! Läs mer
  • 2018-11-06

Helene M skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi är mycket nöjda med resultatet av vår renovering av kök, vardagsrum, hall och trappa! Kunniga byggare och en jättebra daglig kommunikation med vår kontaktperson & projektledare. Läs mer
  • Mia

2018-10-25

Mia skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Grand construction renoverade mitt badrum under den tid de uppskattat och för det pris de angivit. Är supernöjd med resultatet och engagemanget under arbetets gång. Kommer definitivt använda mig av grand construction under min blivande köksrenovering. Läs mer
  • 2018-10-24

Tord L skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Samarbetet med arbetsledaren fungerade mycket bra. Hjälpsam och
    köpte in byggnadsmaterial som saknades. Rörmokaren, Elektrikern och
    plattsättaren hade hög kvalité på sina
    arbeten. Renoveringen av duschrummet
    tog ca tre och en halv veckor.
    Jag kan rekommendera detta företag
    till andra. Läs mer
  • Anna K

2018-10-12

Anna K skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Vi renoverade ett gäst badrum på 1 kvm. Byggledare (Rustam) var oerhört proffsig och trevlig och tog alltid tid att besvara frågor och återkopplade hur vi vill ha det. Vi blev väldigt bra bemött från början då vi fick offerten (Carlos) till slutstädningen (städningsgruppen). Hantverkarna var mycket duktiga och noggranna. Badrummet blev över förväntan, vi är supernöjda med resultatet. Priset och tidsåtgången stämde, och ingenting blev fel eller dåligt. Vi kan varmt rekommendera Grand Constructions! Läs mer
  • Eva S

2018-10-06

Eva S skrev om Grand Construction Stockholm AB
    Använde Grand Construction Stockholm AB då jag renoverade mitt badrum vid Hornstull. Både byggledare (Rustam) och arbetsledaren (Elmir) inklusive hantverkare tog god hänsyn till mina särskilda önskemål (som att behålla delar av befintlig inredning som togs ner varsamt) och val av utformning av badrummet. De har alltid tid att besvara frågor och återkopplar och frågar kring hur du önskar ha vissa saker och håller dig ständigt uppdaterad om läget för renoveringen - flexibelt, vänligt och ödmjukt från början till slut. Arbetet blev utfört i utlovad tid till, utlovat pris. Slutresultatet blev precis som jag hade tänkt mig och jag kan inte nog rekommendera Grand Construction och teamet som jobbar där om du ska renovera på något sätt. Jag vet att jag återkommer om jag ska göra något ytterligare! Läs mer
  • Representant för Skickablommorst

2018-09-27