K3 Gruppen AB

Välkommen till oss på K3 Gruppen!

K3 Gruppen är ett företag som tycker att nöjda kunder är det bästa som finns och vi jobbar varje dag för att ha just det. Våra kunder är privatpersoner, företag, kommuner, förvaltare, BRF, och både kommunala & privata fastighetsägare i Stockholm & Mälardalen.

Vi utför både små och stora jobb. Vi är försäkrade via IF.

Alla våra hantverkare är rutinerade yrkesmän med gedigen erfarenhet inom sitt område. Vi utgår ifrån ett kvalitetssystem och lämnar självklart garanti på alla våra arbeten. Om du vill kan du få ett kostnadsfritt hembesök där vi diskuterar ditt projekt.

Kontakta oss så berättar vi mer om våra tjänster!

Golv

Våra golvläggare utför allt från underhåll & golvslipningar, läggning av massiva trägolv så som fiskbensparkett, till läggning av klickgolv.

Vi tycker det är det superroligt att hjälpa våra kunder rätt i djungeln av olika produkter och behandlingar.

Vi utför behandlingar med lack, olja, lut, hårdvaxolja, såpa m.m.

Inget jobb är för litet eller för stort.

Vi slipar med moderna maskiner för att få så lite påverkan för kunden som möjligt.

Målning

Vi arbetar med alla typer av målningsuppdrag och kan även hjälpa till med tjänster såsom el, något som ofta kommer upp i samband med större målningsprojekt.

Under utesäsongen så gör vi gärna fasader och andra projekt utomhus.

Snickeri & Plattsättning

Vår snickeriavdelning utför framför allt köksrenoveringar och andra standardjobb såsom att bygga väggar, sätta upp nya lister. Vi har även duktiga finsnickare som kan platsbygga garderober, hyllor m.m. När vi har utesäsong så gör vi gärna altaner och fasadbyten.

I våra arbeten tar vi helhetsansvar och löser även el, vvs och plattsättning.

Vår plattsättningsavdelning utför främst badrumsrenoveringar men vi jobbar även åt stora företag/kommuner med åtgärder i offentliga miljöer såsom pendeltågsstationer och liknande.

Vi innehar certifikat från BKR (Bygg & Keramikrådet).

Tak

Vår takavdelning utför alla typer av takentreprenader – såväl nyproduktion som omläggningar av tak – allt från små garagetak till stora industritak. Vi arbetar med alla typer av material såsom takpannor, papp och duk. Vår plåtavdelning utför bandtäckningar samt tillverkning plåtbeslag i vår plåtverkstad.

Läs vad 421 kunder tycker om K3 Gruppen AB 2

• 2022-11-28 Insamlad av företaget
    Jag har slipat och nåtat golven med väldigt fint resultat. Golvsliparna var väldigt lyhörda på vad jag önskade/efterfrågade.
    För mig var det viktigt att hitta ett seriöst företag gällande utförande och i offert framställan.
    2022-11-28 Insamlad av företaget
    Snabb hjälp med slipning och färgning av furugolv. Väldigt tillmötesgående och proffsiga i kommunikation och utförande. Rekommenderas varmt!
  • 2022-11-28 Insamlad av företaget
    Jag är otroligt nöjd med K3 gruppen.

Vissa företag var skeptiska till om golven skulle gå att åtgärda. K3 gruppen kom och kollade och var väldigt transparenta i dialogen. Jag valde att slipa och Nåta och behandla orginalgolv och resultatet blev långt över förväntan. Väldigt professionella från start till slut, enkla att ha att göra med och bra kommunikation.
    2022-11-25 Insamlad av företaget
    Bra kommunikation, kände mig viktig för dem och mycket bra resultat av golvslipning och behandling.
  • 2022-11-17 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Överträffade mina förväntningar.
    Slipning av golvet blev en succé.
    Såååå nöjd
  • 2022-11-16 Insamlad av företaget
    De lade ner ett jäkla jobb på att få mitt patkettgolv fint och till en vetting peng.
    2022-11-15 Insamlad av företaget
    Väldigt hjälpsamma och bra kommunikation. Fick alltid svar snabbt om det var något jag undrade över.

Det blev lite strul med genomförandet men då var de väldigt snabba med att erbjuda att komma tillbaka fixa till det direkt. Stort plus i kanten för det!
    2022-11-15 Insamlad av företaget
    Målning av taket i vardagsrummet. Blev mycket nöjd med resultatet.
    2022-11-15 Insamlad av företaget
    Det gick snabbt att få en tid och är supernöjd med resultatet.
    2022-11-14 Insamlad av företaget
    Proffsiga och lätta att ha och göra med
    2022-11-14 Insamlad av företaget
    Kanonservice och det gick snabbt att få golvet slipat och behandlat! Vi är supernöjda med både resultatet och bemötandet.
  • 2022-11-14 Insamlad av företaget
    Nåtning, slipning och vaxning av gammalt såpbonat furugolv. Perfekt leverans. Snabb uppstart och genomförande helt enligt utlovad plan. Mycket nöjd med resultatet.
  • 2022-11-14 Insamlad av företaget
    De lade fiskbensparkett i ett rum på ca 15 kvadrat i ett äldre hus med vinklar och vrån.
    Resultatet blev över förväntan
    Bra återkoppling när offert efterfrågades.
    Rimlig offert där det även förklarades vad de okända faktorerna kostar.
    Även att arbetstid över x timmar skulle godkännas av mig.
    Det enda som var otur för mig var att golvet under heltäckningsmattan som slets ut krävde mer jobb än vad min förväntan var, som sagt inget som K3 kan lastas för.
    Snabbt agerande och återkoppling när föreningen gnällde på grovsops ”big bag”. Föreningen var enligt mig orimliga men det löste K3 ändå.
  • 2022-11-14 Insamlad av företaget
    Allt flöt på efter jag fick kontakt med företaget. Trevligt bemötande.
    Slipade mitt gamla köksgolv, dalafloda golv. Hade ingen aning om hur det skulle bli. Resultatet blev, som nytt. Helt fantastiskt. Kan verkligen rekommendera företaget.
    Margareta
    2022-11-14 Insamlad av företaget
    Snabb återkoppling och utmärkt utfört arbete
    2022-11-12 Insamlad av företaget
    Jag tog in offerter från flera företag som utför golvslipning. Kände att jag chansade lite när jag gick på K3 som offererade det bästa priset. Tänkte att man kanske får det man betalar för. Där hade jag fel. Är väldigt nöjd med bemötandet och första mötet på plats i lägenheten.
    Slutresultatet blev över förväntan och det märks att de är erfarna och seriösa i sitt arbete. Kan absolut rekommendera K3.
    // Nils
    2022-11-11 Insamlad av företaget
    Snabba och prisvärda. Slipade golv och trappa åt oss. Lagade även en del skador snabbt och bra.
    2022-11-11 Insamlad av företaget
    Vänligt och professionellt bemötande. Snabb service och bra resultat.
  • Tony L
    skrev om K3 Gruppen AB
    2022-11-08 Insamlad av företaget
    Väldigt lättsama informativ kommer i tid
    håller vad dom låvar lätt att komma överens med.
    Jobbet är superbt jag är jättenöjd med K3 och dom är billiga.
    Jag kommer att använda dom igen
    Rekommenderar dom starkt.
    Tony
  • 2022-10-10 Insamlad av företaget
    Trevligt och professionellt bemötande, bra kommunikation och fint slutresultat. Vi är väldigt nöjda med målningsarbetet!
    Hej Xavier,

Kul att ni blivit så nöjda med målningen vi utfört.
    Tack för ditt fina omdöme om oss!

2022-10-10 Insamlad av företaget
    K3 gruppen slipade våra golv i vardagsrum och inte hall. Resultatet blev bra och kommunikationen fungerade bra. Extra plus att de kunde komma med väldigt kort varsel.
  • 2022-10-07 Insamlad av företaget
    Vi har använt K3-gruppen flera gånger, främst för lättare ombyggnation, el och målning. Genomgående trevligt och professionellt bemötande, bra löpande kommunikation och fint slutresultat.
  • skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    2022-09-25 Insamlad av företaget
    Vi behövde ytrenovera en lägenhet på Kungsholmen i Stockholm inför försäljning. De var mycket lätta att komma i kontakt med, fick offert dag två och dag tre var tre killar igång. De bedömde att jobbet skylla ta åtta dagar med de var klara på fem. Vänligt bemötande och genomgående proffsiga. Vi är supernöjda med hela upplevelsen.
    Hej Per,

Härligt att hela arbetet blev så smidigt och bra, tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme om oss!
    Golv
  • 2022-09-16 Insamlad av företaget
    Vi har väldigt nöjda med golvet. Vi hade skador på golvet som dom fixade väldigt fint! Rekommenderas
  • 2022-09-15 Spontant omdöme
    Behöver du en golvslipare? Kan varmt rekommendera K3. Fantastiskt kundbemötande, perfekt service och ett lysande resultat. Ärliga, raka puckar.
    Tack Björn för ett fint omdöme om oss!
    Kul att du blev så nöjd med golvet.

Trevlig vecka,
  • 2022-09-14 Insamlad av företaget
    Vi har anlitat K3 vid fyra tillfällen de senaste åren. Det har handlat om golvslipning, golvläggning, mattläggning, snickeriarbete och framförallt mycket målning. De får högsta betyg och jag kan varmt rekommendera dem! De är enkla att ha att göra med, proffsiga och resultatet är alltid väldigt bra.
    Hej Samuel,

Vad härligt att ni blivit nöjda med arbetet vi utfört, det blev super bra och bra beslut att lägga matta i trappan!
    Tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme om oss!

• 2022-09-12 Insamlad av företaget
    Smidig process, väl utfört arbete, bra pris.
    2022-09-12 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjda med kommunikationen med K3 och hur fina våra slipade golv blev 🙌
  • 2022-09-12 Insamlad av företaget
    Bra bemött och fick ordentligt info vad som skall hända innan och de visade vilket typ av pigment (ljus/mörk) i en liten del av golvet för att få en uppfattning hur golvet kommer att se ut.

Upplevde att killarna visste vad de skulle göra, lite av proffsig arbete!
    Hej Christian!

Härligt att upplevelsen blev bra och fina golv! Tack för att du tagit tid att skriva ett fint omdöme om oss.
    2022-07-16 Insamlad av företaget
    Slutrestultatet blev jättebra. Viss kommunikation blev tokigt och allt skulle gå så snabbt men blev struligt pga föreningen. En nyckel fick vi inte tillbaka förrän långt senare (inte än).
    Hej Anna,

Tack för ditt omdöme och härligt att slutresultatet blev bra, gällande kommunikation så kan vi såklart alltid bli bättre vilket vi tar med oss för framtida projekt ! Ni ska såklart få tillbaka er nyckel ,har bett ansvarig projektledare kontakta er för nyckeln.

Trevlig sommar,
  • 2022-07-12 Insamlad av företaget
    Övergripande bra service till ett rimligt pris med enkel hantering
    2022-07-11 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och kundservice i hela processen. Kommer använda K3 gruppen igen.
    Hej Linda,

Vad härligt att ni blivit nöjda med utfört arbete, tusen tack för ett fint omdöme.
    Hoppas vi samarbetar igen längre fram!

Trevlig sommar,
    2022-07-07 Insamlad av företaget
    Hantverkaren var duktig och gjorde ett bra jobb men jag blev chockan över att han inte hade någon skyddsutrustning trots att han jobbade med starka lösningsmedel och en högljudd maskin. Det känns fruktansvärt att en människa ska förstöra sin kropp bara för att jag ska få billig golvslipning. Min morfar var golvläggare och blev så hjärnskadad av lösningsmedel att han förlorade sitt tal. Att han som slipade vårt golv inte hade skyddsutrustning fick mig att undra om han jobbar svart och hur hans arbetsvillkor är i övrigt. Han talade varken svenska eller engelska och jag undrar om han är papperslös och därför inte vågar ställa några krav. Det här känns jättetråkigt för vi tycker som sagt att han gjorde ett jättebra jobb och all annan kontakt vi haft med K3 har varit bra, men jag kan inte rekommendera ett företag som struntar i skyddslagstiftning.
    Hej Karl.

Tråkigt att du haft en dålig upplevelse. Vi har försökt att få kontakt med alla Karl som vi haft som kunder för att reda ut vad som har hänt, för vår del är det jätte viktigt att personalen arbetar med rätt utrustning. Det flesta av produkterna vi använder är fria från lösningsmedel och kräver därav ingen skyddsutrustning förutom det som är standard i golvbranschen. En del av vår personal pratar inte svenska men alla har självklart vit lön och schyssta villkor. Vi vill gärna komma i kontakt med dig för att reda ut detta för att se vart vi brustit på något sett och hur vi kan förbättra det framöver. Ring gärna Oskar på 070- 8954444 eller mejla oskar@k3gruppen.se.

Vi är glada över att du är nöjd över slutresultatet.
  • 2022-07-07 Insamlad av företaget
    Nöjd med resultatet, kunde önskat lite mer kommunikation både innan och under arbetet utfördes. I övrigt glad, hade förmodligen anlitat igen.
  • 2022-07-07 Insamlad av företaget
    Mycket professionella och serviceminded!
  • 2022-07-05 Insamlad av företaget
    Proffsiga och ett väldigt fint kundbemötande!
    2022-06-08 Insamlad av företaget
    Trevligt och professionellt bemötande

Måleri och snickeri utfört inom angiven tidsram och genomfört med bra resultat. Upplevelsen med K3 var bara positiv och jag kan definitiv rekomendera K3.
    Hej Aage,

Tack för ditt omdömde och att du tagit tiden att skriva ett, härligt att du blivit nöjd över vårt arbete!
    Ha en fin sommar,
  • 2022-06-08 Insamlad av företaget
    Flexibla, snabba och leveranssäkra
    Hej Fredrik!

Härligt att ni är nöjda, och tack för ett bra omdöme!
  • 2022-06-02 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, effektiva och ett snyggt utfall.
  • 2022-06-01 Insamlad av företaget
    Bra rakt igenom. Slutprodukt blev perfekt
  • 2022-05-30 Insamlad av företaget
    Duktiga snickare som verkligen ville göra ett bra jobb. Vi beställde en platsbyggd garderob. Det tog lite längre tid än beräknat men de släppte inte förrän vi var nöjda.
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Vi har anlitat K3 vid tre tillfällen och alltid blivit proffsigt bemött. Jag ville få nytt liv i fiskbensparketen och valde slipning med hårdvaxolja med svag vit impregnering. Jag har fått enastående resultat vid alla tre tillfällen.
    2022-04-26 Insamlad av företaget
    Slipade golv samt pigmenterade, blev mycket bra. Blev klart snabbt och fick bilder efter som jag efterfrågade. Fick även personlig hjälp med val av pigmentering för att få det bästa resultatet vilket uppskattades mycket
  • 2022-04-20 Spontant omdöme
    Golvläggning klickparkett 40+ kvm. Snabb offert. Bra kommunikation. Fint slutresultat. En ojämnhet intill köket som behövde fixas till i efterhand - företaget tillmötesgående och hjälpsamma, kom på plats för att bedöma och gjorde om fram tills att vi blev helt nöjda. Tacksamma för allt arbete!
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    Vi är supernöjda!. Väldigt bra bemötande och fint utfört arbete. Vi totalrenoverade ett rum. Rivning av inbyggd garderob, nytt innertak, nytt golv och målning. K3 är väldigt lätta att ha att göra med och måna om kunden. Kommer anlita dem igen
  • 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Supernöjda med allt hela vägen. Rekommenderar verkligen K3!
    Hej Charlotta,

Så härligt att ni blev nöjda med vårt arbete!
    Tack för ett fint omdöme.

• 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och väl utfört uppdrag.
  • 2022-03-31 Insamlad av företaget
    snabba och hög service med utmärkt kvalitet
  • 2022-03-28 Insamlad av företaget
    Bra bemött av företaget. Blev färdig tidigare än vad vi trodde. Vi blev nöjda av utförd arbete som vi beställde. Vi köpte målning av taket, väggar och snickerier samt parkett golv läggning på 60 kvm lägenhet. Tack för en bra jobb. 👍😀💖Hälsningar /Clarita
    Hej Clarita,

Vad härligt att du blivit så nöjd med utfört arbete. Tack för ditt fina omdöme!
    2022-03-26 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, snabb kommunikation och väl utfört arbete. Vi är jättenöjda med kontakten och arbete från första mail till betalning av fakturan. Hantverkaren var lyhörd inför våra önskemål och skickade bilder efter målning av vit nyans på slipat golv för att vi skulle kunna se resultat och ta ställning till hur många strykningar vi ville ha.