K3 Gruppen AB

Tegnérgatan 12, 113 58 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på K3 Gruppen!

K3 Gruppen är ett företag som tycker att nöjda kunder är det bästa som finns och vi jobbar varje dag för att ha just det. Våra kunder är privatpersoner, företag, kommuner, förvaltare, BRF, och både kommunala & privata fastighetsägare i Stockholm & Mälardalen.

Vi utför både små och stora jobb. Vi är försäkrade via IF.

Alla våra hantverkare är rutinerade yrkesmän med gedigen erfarenhet inom sitt område. Vi utgår ifrån ett kvalitetssystem och lämnar självklart garanti på alla våra arbeten. Om du vill kan du få ett kostnadsfritt hembesök där vi diskuterar ditt projekt.

Kontakta oss så berättar vi mer om våra tjänster!

Golv

Våra golvläggare utför allt från underhåll & golvslipningar, läggning av massiva trägolv så som fiskbensparkett, till läggning av klickgolv.

Vi tycker det är det superroligt att hjälpa våra kunder rätt i djungeln av olika produkter och behandlingar.

Vi utför behandlingar med lack, olja, lut, hårdvaxolja, såpa m.m.

Inget jobb är för litet eller för stort.

Vi slipar med moderna maskiner för att få så lite påverkan för kunden som möjligt.

Målning

Vi arbetar med alla typer av målningsuppdrag och kan även hjälpa till med tjänster såsom el, något som ofta kommer upp i samband med större målningsprojekt.

Under utesäsongen så gör vi gärna fasader och andra projekt utomhus.

Snickeri & Plattsättning

Vår snickeriavdelning utför framför allt köksrenoveringar och andra standardjobb såsom att bygga väggar, sätta upp nya lister. Vi har även duktiga finsnickare som kan platsbygga garderober, hyllor m.m. När vi har utesäsong så gör vi gärna altaner och fasadbyten.

I våra arbeten tar vi helhetsansvar och löser även el, vvs och plattsättning.

Vår plattsättningsavdelning utför främst badrumsrenoveringar men vi jobbar även åt stora företag/kommuner med åtgärder i offentliga miljöer såsom pendeltågsstationer och liknande.

Vi innehar certifikat från BKR (Bygg & Keramikrådet).

Tak

Vår takavdelning utför alla typer av takentreprenader – såväl nyproduktion som omläggningar av tak – allt från små garagetak till stora industritak. Vi arbetar med alla typer av material såsom takpannor, papp och duk. Vår plåtavdelning utför bandtäckningar samt tillverkning plåtbeslag i vår plåtverkstad.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 283 kunder tycker om K3 Gruppen AB

• 2020-03-28

Vanja K skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Mycket hjälpsam personal!
    All kontakt med K3 gruppen har varit enkel och trevlig :)
    Jag köpte slipning av furugolv med matt lack och är supernöjd med resultatet!
    Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • 2020-03-27

Kajsa W skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vi är supernöjda med K3 gruppen från början till slut. De är proffsiga och pålitlig. Arbetet med golvslipning och pigmentering blev gjort på utsatt tid och resultatet är strålande välgjort. Läs mer
  • 2020-03-27

Julia B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Noggranna och effektiva, fick ett helt fantastiskt golv som resultat. Läs mer
  • 2020-03-26

Anna K skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Slipning av golv som blev jättefina. Trevligt bemötande och kom i tid! Läs mer
  • Karin O

2020-03-26

Karin O skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    K3 gruppen har slipat mina parkettgolv och behandlat dem med ljusare hårdvaxolja.
    Superfint! Och jag är jättenöjd med allt från deras proffsiga trevliga medarbetare till det slutliga resultatet! Rekommenderar varnt! Läs mer
    2020-03-26 K3 Gruppen svarar Karin O
    Tack Karin för ditt omdöme!
    Vad roligt att du är nöjd!
  • 2020-03-26

Didi W skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Proffesionella och skickliga, våra golv blev som nya! Mycket nöjda och rekommenderar K3-gruppen varmt. Läs mer
    2020-03-26 K3 Gruppen svarar Didi W
    Hej Didi, tusen tack för ditt omdöme!
    Roligt att dina golv blev så fina!

Helen M skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Vårt golv bliv fint! Trevlig personal! Läs mer
    2020-03-26 K3 Gruppen svarar Helen M
    Tack Helene, roligt att det blev fint!

Anna S skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Underbart resultat men innan detsnabb kommunikation och lyhörd personal.
    Så nöjd hela vägen. Läs mer
    2020-03-26 K3 Gruppen svarar Anna S
    Tusen tack Anna för ditt fina omdöme!

Viktor J skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Mycket snabb process från offert till beställning och färdigställt arbete. Prisvärt och med ett riktigt kanonresultat. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-03-26 K3 Gruppen svarar Viktor J
    Tack Viktor för din rekommendation!
    Ha en fin dag!

Johan C skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Service minded, snabba att respondera, flexibla, mycket bra arbete, hög kvalité och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-03-26 K3 Gruppen svarar Johan C
    Tack Johan för ditt fina omdöme!

Joel L skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Så bra service! Andra gången jag anlitar K3! Läs mer
    2020-03-26 K3 Gruppen svarar Joel L
    Tack Joel, roligt att du återkommer till oss!
  • Axel W

2020-03-25

Axel W skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vi slipade våra golv med K3-gruppens hjälp. Utöver att resultatet blev väldigt bra så var de väldigt smidiga att ha att göra med. Vi fick dessutom bra råd och tydlig information under hela processen.
    Rekommenderar derar dem varmt! Läs mer
    2020-03-26 K3 Gruppen svarar Axel W
    Hej Axel, vad roligt att höra att du är nöjd.
    Tack för fint omdöme!

Mimmi E skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Lite stressiga men bra resultat Läs mer
    2020-03-26 K3 Gruppen svarar Mimmi E
    Hej Mimmi,
    Vi ska försöka lugna ner oss lite :)
    Bra att du blev nöjd med resultatet!
  • 2020-03-21

Ingela P skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Hösten 2019 skulle jag flytta till ny lägenhet och tog kontakt med K3-gruppen för hjälp med golvslipning i köket.

Det visade sig att mer behövde göras och jag fick snabbt offerter på målning och golvläggning.

Det var bara två veckor tills jag skulle lämna min gamla lägenhet, men K3-gruppen fixade att måla väggar, tak och dörrar i halva lägenheten och lägga nytt golv i hela (90 kvm) på denna tid!

Ett stort i plus i kanten var också att tillägg och funderingar behandlades i princip omgående!

När jag behöver göra något i framtiden kommer jag garanterat att kontakta K3-gruppen. Professionellt bemötande och duktiga målare/golvläggare! Läs mer
    2020-03-23 K3 Gruppen svarar Ingela P
    Tack Ingela för din fina recension.
    Roligt att du blev nöjd!
  • 2020-03-18

Johan T skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vi la ny fiskbensparkett samt slipade och vaxade befintlig. Jobbet blev excellent! Mycket bra service och kunskap. Smidiga att arbeta med och svarar snabbt på frågor. Läs mer
    2020-03-23 K3 Gruppen svarar Johan T
    Tack Johan! Kul att dina golv blev fina och att du är nöjd!
  • 2020-03-18

Kjell G skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Slipning av befintligt parkettgolv i vardagsrum samt läggning av parkett i hall och kök med samma mönster som vardagsgolvet.

Resultatet överträffade våra förväntningar och vi hade utmärkta kontakter med firman och dess medarbetare.

De rekommenderas varmt av oss på Spångavägen 108. Läs mer
    2020-03-23 K3 Gruppen svarar Kjell G
    Tack Kjell för din fina rekommendation!
    Ha en fin vecka!
  • 2020-03-10

Helena C skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    golvslipning
    blivit bemött proffsigt

använder dem gärna igen Läs mer
    2020-03-11 K3 Gruppen svarar Helena C
    Tack Helena för ditt fina omdöme!
  • CHARLI W

2020-03-02

CHARLI W skrev om K3 Gruppen AB
    Målade om en hel lägenhet samt platsbyggde 2 garderober.
    Hampus som skötte kontakten och ledde projektet gjorde det smidigt.
    Var alltid nåbar när man hade funderingar/frågor och jobbet blev mycket bra.

Kommer anlita K3 i framtiden om det behövs. Läs mer
    2020-03-04 K3 Gruppen svarar CHARLI W
    Roligt att du blev nöjd! Tack för din rekommendation!
  • 2020-02-28

Jonna T skrev om K3 Gruppen AB
    Vi använde K3 Gruppen AB för renovering av en föreningslokal i vår bostadsrättsförening i Stockholm och är mycket nöjda! Kommunikationen har fungerat utmärkt, de har hållit utlovade tiden, byggarna är väldigt trevliga och kunniga. Toppenresultat! Vi rekommenderar! Läs mer
    2020-02-28 K3 Gruppen svarar Jonna T
    Tack för din fina rekommendation, Jonna!
    Trevlig helg!
  • JOHAN T

2020-02-26

JOHAN T skrev om K3 Gruppen AB
    Super professionella. De la fiskbensparkett, slipade and hprdvaxade 76 kvm. Allt gick mycket smidigt och resultatet blev kanon. Läs mer
    2020-02-27 K3 Gruppen svarar JOHAN T
    Tack Johan för ditt fina omdöme!
    Allt gott!
  • 2020-02-13

Anna S skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    jättefint bemötande och ett resultat över förväntan på en förmiddag. väldigt proffsigt. Läs mer
  • 2020-02-04

Bruno E skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Mycket, mycket nöjd!
    Snabbt och smidigt slipade dom mina golv.
    Snabb och smidig kommunikation.
    Stort tack för hjälpen!!!

Bruno E Läs mer
  • ERIC O

2020-01-28

ERIC O skrev om K3 Gruppen AB
    Superbra service och kundbemötande. Svarade snabbt på frågor och var hjälpsamma med råd och tips. Vi var även jättenöjda med våra nya golv Läs mer
  • MAUD B

2020-01-24

MAUD B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Svarar direkt, tillgängliga, service minded, gör fantastiskt fina arbeten, ounktliga och ringer och stämmer av under arbetets gång. Läs mer

Ulrika R skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Mycket nöjd. Han var punktlig, visste exakt vad han skulle göra. Jobbade effektivt. Resultatet blev jättebra. Vi kommer anlita er igen för att slipa golvet i köket också. Läs mer

Ulf W skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Tapetsering, målning. Proffsigt, vänligt och effektivt utfört. Högsta betyg. Läs mer
  • Tomas F

2020-01-15

Tomas F skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Golvslipning hårdvaxning med pigment proffsigt bemötande bra med info om golvet efteråt således betyg 5/5 :-) Läs mer

Annbritt R skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Jag är mycket nöjd med K3, dels med kontakten innan och dels med resultatet av golvslipningen. Allt överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • HEMAL C

2019-12-23

HEMAL C skrev om K3 Gruppen AB
    Fantastiskt resultat på golvslipningen och hårdvax oljan! Vi blev verkligen riktigt nöjda!
    Mycket proffsigt bemötande under hela kontakten.
    Duktiga i att förklara och väldigt trevlig personal.
    Stort Tack till Daniel för all hjälp.
    Jag rekommenderar varmt denna firma. Läs mer
  • ZSOLT GYULA O

2019-12-16

ZSOLT GYULA O skrev om K3 Gruppen AB
    A floor sanding porject that was planned 4 weeks before the starting date ended up in disaster. Postponning the job 2 times then canceling without a notification. Dilan Rebbati was the person in contact for the job who is also a besiktingsman . They own together K3gruppen , K3byggnads and Besiktningbolaget eklund & eklund AB.
    It put me in a very difficult position with the client , because this was a job between company to company. Now our project will be late and penaliesed for the way they handle this project. Dilan is also a very aggresive and toxic person i have ever meet in my life.
    AVOID THEM , thats all i can say Läs mer
  • 2019-12-07

Thomas Mattias K skrev om K3 Gruppen AB
    Jag återställde en 3-rummare till ursprungliga 4 rum inkl. målningsarbete i hela lgh. Väldigt bra bemötande, trevlig personal och väl utfört jobb. Lite stökigt med offerterna inledningsvis. Jag rekommenderar gärna denna firma. Läs mer
  • 2019-11-15

Joakim N skrev om K3 Gruppen AB
    Grymt trevliga och hjälpsamma på Tegnérgatan och jag fick min golvslipning utförd snabbt och är jättenöjd med resultatet. Kommer definitivt anlita K3 igen om jag behöver något framöver. Läs mer
  • 2019-11-03

Linnea M skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Jag är jättenöjd med arbetet och bemötandet jag fick. Målningen är snyggt gjord och de var bra på att komma ihåg instruktionerna utan anteckning. De bredspacklade väggarna för att få bort tidigare väv, samt målade tak, lister, väggar, tapetserade några väggar och gjorde en del snickeriarbeten. Allt väldigt bra utfört, är supernöjd. Det enda negativa var att den kontaktperson jag blev tilldelad efter att bokningen var bekrätad, aldrig svarade på mail eller sms, utan jag fick kontakta andra på företaget. Det var inte helt snyggt, men arbetet blev bra gjort. Läs mer
    2019-11-06 K3 Gruppen svarar Linnea M
    Hej Linnea,
    Vi hade missat att uppdatera er bokningsbekräftelse då din kontaktperson slutade precis innan arbetet startade. Ledsen för det. Kul att du är nöjd med arbetet! Välkommen igen!

K3 Gruppen
  • Christer R

2019-10-24

Christer R skrev om K3 Gruppen AB
    Katastrof och högst oseriöst. Uppföljningen liknar en fars utan dess like. Läs mer
  • 2019-10-23

Per K skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vi beställde slipning och smärre lagning av befintligt parkettgolv samt nyläggning av klickparkett i några rum och är mycket nöjda både med resultatet och det bemötande vi fått. Läs mer
  • 2019-09-18

Lihui Y skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    We give big kudos to K3 Gruppen, they are quick, dedicated and service minded. We are satisfied. Läs mer
  • 2019-09-12

Ann katharina H skrev om K3 Gruppen AB
    Vi behövde byta golv i vardagsrummet och i hallen pga att golven där började knarra mer och mer.
    Kontaktade K3 gruppen och de hörde av sig dagen efter vi mailat och Daniel var hur trevlig som helst och uppmärksam på vad som behövdes göras 👍
    De som var här och fixade allt var hur trevliga och effektiva som helst de ringde och kollade med oss om t ex vilka smyglister vi ville ha, 🙂 önskar att fler var som er👍 så med andra ord, vi rekomenderar starkt K3 gruppen.
    Kram till alla inblandade från Anki och Sofia. Läs mer
  • 2019-08-27

Emma Z skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    K3 genomförde ändrad planlösning, målning, golvslipning samt byggde nya pardörrar och en platsbyggd bokhylla i vår nya lägenhet.

K3 påbörjade arbetet punktligt och projektledaren Oskar var tillgänglig och lyhörd under hela processen. Samma sak med snickaren Dimitrios och målaren Konstantin som gjorde ett jättebra jobb. Det blev någon miss i kommunikationen men K3 hanterade det på ett sätt så att slutresultatet blev som vi önskade trots att vi hade en mycket tight tidsplan.

Skulle vi renovera igen skulle vi gärna anlita K3 en gång till! Läs mer
  • 2019-08-23

Sandra E skrev om K3 Gruppen AB
    Vi anlitade K3 Gruppen i mars 2019 för ommålning av hela lägenheten (väggar, tak och snickeri), bygge av ett rum (nya väggar och infälld dörr) och montering av skiva och skåp i badrum. Var så nöjda med resultatet och hur dom höll både tidsplan och budget att det inte var nån fråga om vilka som sen skulle anlita för installation av nytt kök i juli. Lika nöjda även denna gång (montering av kök, el arbete och kakelsättning). Trevliga och seriösa hantverkare som gör det lilla extra för kunden! Läs mer
  • 2019-08-14

Petter H skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Jag anlitade K3 gruppen för en ombyggnad i min lägenhet. Arbetet omfattade flytt av innerväggar och dörrar, snickerier, dragning av el, samt målning och tapetsering. Allt väldigt väl och snabbt utfört av ett proffsigt och trevligt team. Jag skulle varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-08-13

Helene B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Slipning och behandling av vardagsrumsgolvet med vitpigmenterad hårdvaxolja.

Snabba skriftliga svar och svar per telefon vid behov. Bra bemötande och proffsigt utförande.

Vilken är väldigt nöjda både med utförande och resultat från K3-gruppen!

Inte minst p g av att de faktiskt svarade på offertförfrågan - vilket inte alltid är fallet. Läs mer
  • 2019-07-31

JOHAN Ö skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    K3 hjälpte oss med målning av vårt stora sovrum, inkl montering av nya stuckaturer. Bra bemötande och väl utfört arbete. Att vi dessutom fick lite färgrådgivning gjorde det lilla extra.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-15

Thomas D skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Vi fick hjälp att måla om vårt radhus invändigt. Tre våningar samt målning av trapp.
    Under hela projektet har de varit väldigt lyhörda samt haft en bra dialog med oss.
    Resultatet var väldigt bra och vi kommer definitivt höra av oss till K3 gruppen nästa gång vi vill ha hjälp med något.
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-07-04

Johan O skrev om K3 Gruppen AB
    Jag har använt K3 Gruppen för målning och golvslipning vid ett renoveringsarbete.
    Jag är mycket nöjd med bemötandet från första kontakt via offert och utfört arbete.
    Tidsmässigt hölls allt inom överenskommen tid, hög kvalitet i utförande. Efteråt var det rent och städat.
    Jag kan varmt rekommendera K3. Läs mer
  • 2019-06-30

Johan K skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Byte av bänkskiva i kök och köksluckor samt målning. Skyddade/täckte golv och annat bra, rent och snyggt. Utmärkt hantverk avseende passform och fogar. Hög klass. Kan varmt rekommendera. Trevliga och håller tider och vad de lovar. Lättillgängliga. Läs mer
  • 2019-06-27

Johan M skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Renoverade alla ytor i min lägenhet och blev mycket nöjd med arbetet. Ständig kontakt med Oskar, noga med faktueringar och killarna som målade hade mycket bra tips runt renoveringen.

Långt bättre än väntat. Läs mer
  • 2019-06-12

Amanda B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Golven blev toppenfina och K3's projektledare var väldigt kompetent och hjälpsam när vi hade frågor och funderingar. Extra plus i kanten för att han även gjorde hembesök för att kika på golven innan vi körde igång. Det gjorde att vi kände oss väldigt trygga! Läs mer
  • 2019-06-12

Emma S skrev om K3 Gruppen AB
    Väldigt nöjd med K3 Gruppen! Allt fungerade väldigt smidigt från första kontakt till färdigt jobb. Mycket nöjd med slutresultatet. Över förväntan! Läs mer
  • Per L

2019-05-18

Per L skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Trevligt bemötande snabb offert
    Bra pris
    Kom på utsatt tid
    Trevlig personal
    Jätte nöjd med jobbet Läs mer
  • 2019-05-18

Christel K skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB