K3 Gruppen AB

K3 Gruppen AB

k3gruppen.se
  • BadgeNineYears

Välkommen till K3 Gruppen i Stockholm! Vi är ett byggföretag i Stockholm med fokus på golv, måleri och snickeri. Att ha nöjda kunder är det bästa vi vet och något vi alltid jobbar för att ha. Våra kunder är privatpersoner, företag, kommuner, förvaltare, BRF:er och fastighetsägare i Stockholm & Mälardalen. Vår bas finns i centrala...

613 omdömen om K3 Gruppen AB

Sedan starten hos Reco 2015

Niklas S
Skrev om K3 Gruppen AB

Trevliga, effektiva och jobbade på bra. Vi målade om huset invändigt med K3, och vi är mycket nöjda med resultatet. Arbetet gjordes på utsatt tid och offerten och den slutliga summan var nästan helt identisk. Kan varmt rekommenderas.

Sandra H
Skrev om K3 Gruppen AB

Vänligt bemötande av samtliga personer jag var i kontakt med när mitt vardagsrumsgolv skulle slipas. Golvet blev fint. Det enda negativa var att mina nycklar hade glömts att lämnas tillbaka i brevlådan när arbetet var färdigt, dock fick jag dem i retur så fort jag ringde och påminde om dem.

Alex H
Skrev om K3 Gruppen AB

Snabbt svar, professionella hantverkare, och rymlig pris med bra quality. Jag kommer använda K3 igen.

Lars G
Skrev om K3 Gruppen AB

Väldigt bra utfört arbete, flexibla och lösningsorienterade.

Joel Å
Skrev om K3 Gruppen AB

Trevliga och gjorde ett fantastiskt jobb med att spackla och måla vårt vardagsrum på utsatt datum. Blev ett mindre missförstånd men det rättade de till snabbt och effektivt så snart som det upptäcktes. Kanske inte de billigaste men resultatet var åtminstone så bra som man vågat hoppas på.

Jakob L
Skrev om K3 Gruppen AB

Väldigt snabba på att svara och var hjälpliga med frågorna. Resultatet blev vad vi förväntade oss.

Eva D
Skrev om K3 Gruppen AB

Jag anlitade gruppen för ommålning av min lägenhet. De kom igång snabbt men blev några dagar försenade. Och när jag kom dit hade det skadat golvet, så det behövdes slipas om. Jag var inte nöjd med resultatet men K3 gruppen hanterade det mycket professionellt. De satte genast igång med att Ssipa och olja om golvet utan kostnad för mig. Så jag är nöjd med företaget trots missöden.

Jauri H
Skrev om K3 Gruppen AB

Mycket bra bemötande av Oskar, bra kommunikation och professionell planering inför fasadmålning av vår villa. Hela teamet håller hög standard på arbetet och vi är 100% nöjda med resultatet. Kan varmt rekommendera!

Adéle B
Skrev om K3 Gruppen AB

Bra bemötande, väl utfört arbete och mycket bra hantering överlag.

Anna A
Skrev om K3 Gruppen AB

Lätt kommunikation inför arbetet. Tyvärr tid själva arbetet längre tid än först kommunicerat.

MARZENA L
Skrev om K3 Gruppen AB

Toppen! Allt enligt plan och god kommunikation under vägen, perfekt utförd altanslipning.

Fredrik G
Skrev om K3 Gruppen AB

Vi blev mycket nöjda med fasadmålningen som utfördes av ambitiösa och trevliga målare från K3.

Kerstin M L
Skrev om K3 Gruppen AB

Vi är supernöjda med den golvslipning som K3 Gruppen gjorde hos hos! Det kom 3 st väldigt trevliga killar som jobbade på i raskt tempo. De kom när de skulle och gjorde vad de lovade. Väldigt enkelt också att ha kontakt med Markus och Oskar! Högsta betyg och vi återkommer! //Kerstin Lidfeldt

Linn O
Skrev om K3 Gruppen AB

Superbra bemötande och jättefina golv! Det enda var att de sa att de skulle göra en provruta och skicka bild men det gjordes aldrig. Kan vara bra att veta att det inte nödvändigtvis är firman man anställer som sen för jobbet (utan kan vara en underleverantör) men vi är jättenöjda!

Hans H
Skrev om K3 Gruppen AB

Det var väldigt lätt att nå er och ha kontakt med er när vi gjorde förändringar. Bra att ni kunde komma så snabbt och att ni var flexibla. Mycket bra utfört arbete! Blev väldigt fint.

Maria N
Skrev om K3 Gruppen AB

K3 Gruppen provided an outstanding service, catering to my individual needs and in a record time. Excellent customer service and professionalism.

Adam F
Skrev om K3 Gruppen AB

Bra bemötning och seriösa. Gick igenom golvet innan så man fick en rimlig förväntansbild och resultatet blev helt perfekt. Mycket bra!

Peter L
Skrev om K3 Gruppen AB

Arbetets utförande och slutresultatet var otroligt bra! Vi blev jättenöjda både med golven som slipades och målningsjobbet! Det ända vi tycker kan förbättras var kommunikationen den var lite rörig med flera inblandade och ibland lång svarstid. Vi skulle ändå rekommendera K3 och kommer inte tveka att använda dem igen. Hälsningar Peter

Frida F
Skrev om K3 Gruppen AB

Väldigt bra bemötande och kundservice. Inte riktigt lika nöjd med kvaliteten av arbetet. Bra att ni alltid snabbt ordnar det som blivit fel.

Agneta W
Skrev om K3 Gruppen AB

Jag är mycket nöjd. Snabba, kommunicerade snabbt och effektivt. Genomförde arbetet utan.dröjsmål. Har bara ett mycket gott intryck av K3 och kommer inte att tveka att rekommendera dem till ngn som behöver hjälp.

Gun L
Skrev om K3 Gruppen AB

Trevliga men väldigt rörigt från start till slut. Försenade då ni skulle starta jobbet. Fick ringa för att påminna om att ta bort era maskiner. Ni fakturerade för måna kvadrat. Ni mätte och sa viss kvadrat sedan kom faktura på högre. Sedan kom rätt kvadrat på tredje fakturan. Tråkigt att inte ens få e ursäkt eller kanske en rabatt.. Kan inte rekommendera er tyvärr

Jakob L
Skrev om K3 Gruppen AB

Duktiga och trevliga. Nöjd med golvslipning och golvläggning.

Diana H
Skrev om K3 Gruppen AB

Bra och tydliga. Håller tider. Noggranna. Städar efter sig. Golven jättefina. Alla tak och väggar fint målade. Över förväntan.

Björn B
Skrev om K3 Gruppen AB

K3 hjälpte mig att slipa och behandla vår altan. Väldigt bra och trevligt bemötande, tillsammans med mycket väl utfört arbete gör att jag gärna använder dem igen för golvslipning inomhus och starkt kan rekommendera dem till andra som behöver samma tjänster.

Anton A
Skrev om K3 Gruppen AB

Professionellt och prisvärt! Vi är jättenöjda med måleri av hela vår lägenhet samt golvarbete. De utförde arbetet enligt tidsplan och var lätta att få tag på vid frågor. Bara god service och ett snyggt utfört jobb, vi kan varmt rekommendera K3!

Björn Q
Skrev om K3 Gruppen AB

De gjorde ett bra jobb till ok kostnad

Sami H
Skrev om K3 Gruppen AB

Toppen service och grymma! Rekommenderar starkt

Ida G
Skrev om K3 Gruppen AB

Fick snabbt offert och de kunde utföra önskad golvslipning och lackning kort efter överenskommelse. Är nöjd med resultatet och var positivt överraskad över hur lite det dammat. När vi fick fakturan så hade de fakturerat för ca 15 m2 mer än vad som var utfört men när vi påpekade det ändrade de fakturan.

Camilla W
Skrev om K3 Gruppen AB

Vi är mycket nöjda med golvslipningen som K3 Gruppen genomförde. Snabb respons och trevligt bemötande!

Stefan M
Skrev om K3 Gruppen AB

Tydlig offert. Hanterades snabbt och jag fick svar på mina frågor direkt. Mycket nöjd med slutresultatet och processen i sin helhet. Gav intrycket av ett proffsigt företag som man gärna kommer tillbaka till.

Mårten T
Skrev om K3 Gruppen AB

Fint utfört arbete (slipning och lackning av parkettgolv) och tydlig kommunikation.

Victoria F
Skrev om K3 Gruppen AB

Bra resultat och tydlig kommunikation genom hela processen. De gör vad de säger utan några negativa överraskningar.

Helene S
Skrev om K3 Gruppen AB

Lösningsfokuserat, hjälpsamt och snabbt. Mycket nöjd med fiskbensparketten!

Dimitri M
Skrev om K3 Gruppen AB

Bra bemötande och kom snabbt för att se vad som behövde renoveras. Informerade om att en offert kommer om ett par dagar. 8 dagar senare frågade jag vad som hände med offerten och fick som svar att en offert kommer under dagen eller nästkommande vardag. Det kom ingen offert och snart 2v senare så tvivlar jag på att den någonsin kommer. De hade kunnat hålla mig informerad men inte det heller.

Joakim A
Skrev om K3 Gruppen AB

Offerten och slutfakturan diffade med 20%, men det berodde på att offerten inte tog hänsyn till den efterbehandling som vår fiskbensparkett krävde. Hade varit bra med denna info på förhand då det blev ett helt annat pris än det vi förväntade oss. Men supernöjda med resultatet, köket fick ett helt nytt liv när golvet fräschades upp.

Janina U
Skrev om K3 Gruppen AB

Uselt grundarbete utfört när de renoverade vår trappa. Färgen flagnade av efter 1 år. De vägrade åtgärda, hävdade att de gjort allt rätt och problemet var att vi hade barn hemma.

Johannes L
Skrev om K3 Gruppen AB

Bemötandet vi fick av K3-gruppen var proffesionellt och vi fick snabbt en offert som gav oss ett tydligt prisförslag. Arbetet de utförde var välgjort och de höll en hög kvalitet. När problem uppstod löste de dessa utan att tumma på deadline eller kvalitén på slutresultatet. Målarna var lyhörda och de hörsammade våra önskemål. Vi är väldigt nöjda med K3-gruppens arbete.

Robin D
Skrev om K3 Gruppen AB

Jag anlitade dem för att slipa och lacka ett köksgolv. De var trevliga, tog av sig skorna och gjorde ett bra jobb enligt förväntan. De kändes personliga och var tillmötesgående och snabba på att svara på frågor som uppstod kring jobbet. I slutändan är jag nöjd med både resultatet och priset.

Mari B
Skrev om K3 Gruppen AB

K3 Gruppen slipade, vitlaserade och lackade mina golv. Punktliga, bra genomgång innan arbetsstart av skador på jobbet och golven blev kanonfina!

Martin C
Skrev om K3 Gruppen AB

Allt fungerade jättebra och vi är väldigt nöjda med resultatet.

Camilla N
Skrev om K3 Gruppen AB

Jag är väldigt nöjd med resultatet och bemötandet.

Ariel A
Skrev om K3 Gruppen AB

Duktiga hantverkare. Lade golvet snyggt och snabbt. Lätta att nå inför och under projektet.

Simone H
Skrev om K3 Gruppen AB

K3-gruppen var otroligt bra när vi skulle byta golvet i våran lägenhet. Vi förklarade att vi hade bråttom och de fixade offert samma dag och var sedan på plats två dagar senare. Arbetet utfördes snabbt och var skickligt gjort. Behöver jag hjälp igen kommer jag definitivt anlita dem.

Oscar Mikael B
Skrev om K3 Gruppen AB

Slipade om mitt golv i nya lägenheten och har inget annat och säga än 10/10! Golvet var i mycket dåligt skick och dem löste det med bravur! Grym kundtjänst och duktiga hantverkare som vid projektering löste alla mina krav!

Tom A
Skrev om K3 Gruppen AB

Proffsigt bemötande från första kontakt till färdigställande av renovering av lägenhet. Lyhördhet, professionalism och bra återkoppling av genomförande, arbetsmetoder och tidplan. Stor eloge till projektledaren Alex Voorheese för hans engagemang och kundbemötande. Vi kan varmt rekommendera K3 Gruppen.

Manuel F
Skrev om K3 Gruppen AB

Proffsigt från början till slut med golvläggning, slipning och lackning. Tydliga offerter, snabb återkoppling från projektledare och fantastiskt bra arbete utfört av hantverkare. Dessutom var K3 hela tiden beredda på att lösa tillkommande uppdrag. Unika i sin bransch, vågar jag nog påstå efter många olika renoveringar.

Olof C
Skrev om K3 Gruppen AB

Inte billigast men kvalitetsmedvetna.

Catherine S
Skrev om K3 Gruppen AB

Seriös firma, snabb återkoppling och professionellt bemötande längs hela processen. Mån om att jag som kund som ska bli nöjd.

Ida K
Skrev om K3 Gruppen AB

Bra kommunikation längs hela projektet. Någon dags försening, men resultatet blev väldigt fint. Kostnaden landade enligt överenskommen offert. Kan varmt rekommendera.

Mats Å
Skrev om K3 Gruppen AB

Behövde få mitt golv fixat och lyckades få ett snabbt möte hos mig. Var ett trevligt möte med rådgivning att hårdvaxaolja golvet efter slipning då det fanns vatten skydda. De började arbetet snabbt och fick till golvet riktigt finnt.