Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet K 3 Gruppen AB

K 3 Gruppen AB

Valhallavägen 157, 115 53 Stockholm — Visa karta

K3 är ett företag med stor kompetens gällande renoveringar i Stockholm och ett väl upparbetat nätverk med kompletterande samarbetspartners. Våra främsta områden är Tak, målning och golvslipning.

Läs vad 79 kunder tycker om K 3 Gruppen AB

• Jenny A
    Jenny A skrev om K 3 Gruppen AB
    K3 bredskacklade och målade om väggar och tak innan vi flyttade in i vår nya lägenhet i Midsommarkransen. De gjorde ett fantastiskt jobb från första kontakten tills jobbet var klart. Det jag gillade mest med K3 var:

- Tydlig offert med detaljerad info kring vad som skulle göras och kostnader.
    - Alla vi kom i kontakt med på K3 var hjälpsamma och trevliga. Allt ifrån arbetsledaren till målarna och personen vi hade att göra med angående det administrativa. Vi fick även bra råd i uppstartsfasen som fick oss att tänka till angående färgval osv.
    - Vi hade en väldigt snäv deadline och gav K3 möjligheten att förlänga deadline eftersom vi insåg att den var lite väl snäv (vilket i så fall skulle innebära att vi skulle behöva flytta in senare än beräknat). Trots detta klarade K3 vår ursprungliga deadline med marginal. Detta innebar en stor lättnad för oss.
    - Kvaliten på bredspacklingen och målningen var perfekt och helt utan anmärkning.

När jag recenserar bolag brukar jag även skriva med både det jag upplevde vara positivt och negativt. I det här fallet har jag inte något negativt att säga om det jobb K3 utförde. Vi kommer definitivt anlita dem igen nästa gång vi behöver den här typen av tjänster.
  • Sebastian H
    Sebastian H skrev om Kök & Badrum en del av K 3 Gruppen AB
    Mycket nöjd med resultatet på vårt badrum! Väldigt proffesionellt företag / Sebastian
  • Peter D
    Peter D skrev om K 3 Gruppen AB
    Mycket nöjd med välslipat och snyggt golv. Dessutom välstädat efter bra genomfört arbete. En synnerligen bra kombination !
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om K 3 Gruppen AB
    vi fick K3 som rekommendation av några vänner. K3 var snabba på att återkoppla och vi fick ett första möte redan dagen efter. Upplever att K3 har varit proffsiga och hållit tidsplanen på att bra sätt, städar efter sig och håller snyggt. Snickarna var trevliga och mycket försynta. De hade bra känsla och kom med lösningsförslag som blev till det bättre. Hjälpte spontant till att bära upp möbler som inte ingick i deras arbete. Kakelsättaren var mycket noggrann och resultatet blev över förväntan trots lutande golv och sneda väggar. Målaren var kanske lite slarvig så det blev en del restarbete men i det stora hela kan vi varmt rekommendera K3.
  • Åsa Z
    Åsa Z skrev om K 3 Gruppen AB
    Jag anlitade K3 byggnads efter en förfrågan på Brabyggare.se. Jag ville riva två väggar, flytta köket och bygga ett sovrum av det gamla köket i min lägenhet. Kontakten med K3 har från början till slut fungerat utmärkt. De har gjort ett fantastiskt jobb. Jag har nu ett superfint nytt kök och ett fint sovrum till min dotter. K3 är ett företag som alltid finns tillgängliga för kunden. De löser ev problem och kommer med egna förslag på förbättringar, samt är flexibla för kundens önskan under arbetets gång. De är dessutom alltid i tid. Mitt kök följde tidsplan och offerten stämde. Jag kommer anlita K3 igen och rekommenderar dem starkt.
  • Viveca L
    Viveca L skrev om K 3 Gruppen AB
    Skickliga hantverkare, alltid lätt att få kontant. Jättenöjd, alltid små saker som behöver justeras i efterhand. Blir de gjorda som överenskommet ger jag fem stjärnor.
  • Karin H
    Karin H skrev om Kök & Badrum en del av K 3 Gruppen AB
    K3har motsvarat mina förväntningar och jag är mycket nöjd med de jobb de utfört. De är så proffsiga och dessutom trevliga att ha att göra med. Tvekar inte att anlita dem igen.

Karin Hallström
  • Christian J
    Christian J skrev om Kök & Badrum en del av K 3 Gruppen AB
    K3 har hjälpt oss att renovera två badrum.
    Dom har trevliga och duktiga hantverkare som alltid kom på utsatt tid. Vi är väldigt nöjda med resultatet.
  • Lena S
    Lena S skrev om Kök & Badrum en del av K 3 Gruppen AB
    Vi har fått vårt badrum och kök renoverat av K3 Byggnads och är mycket nöjda. De har utfört jobbet på ett proffsigt sätt både genom utfört arbete och snabb respons vid frågor. De har hållit tidsplan och uppträtt mycket kundorienterat. Vi rekommenderar K3, speciellt byggledare Babak .

Lena & Gordon
  • Jerker S
    Jerker S skrev om Kök & Badrum en del av K 3 Gruppen AB
    Vi fick hjälp med att renovera badrum och lägga golvvärme och klinkers i ett annat rum. Vi är väldigt nöjda. K3 var snabbt på plats och gav snabb och professionell offert. Även arbetet påbörjades snabbt och de blev klara före utsatt tid. Resultatet blev bättre än vad vi tänkt och under arbetets gång hade vi en löpande och bra dialog med arbetsteam och ledning.
  • Johan W
    Johan W skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Kontaktade Oskar på K3 Byggnads för att göra om golven i min nya lägenhet. Efter gedigna svar på mina frågor och flertalet offerter landade jag i att göra om golven helt och lägga ny fiskbensparkett på det befintliga furugolvet.

Arbetet utfördes av Peter med bravur och golvet blev otroligt vackert. K3 levererade vad de hade lovat genom hela processen och kommunikationen var mycket bra. De problem som uppstod längsmed vägen (exempelvis trösklar) löstes utan problem.

Kommer inte tveka att anlita K3 igen, oavsett om det gäller golv eller annat som behövs fixas.
  • Stellan N
    Stellan N skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Klockrent utfört arbete. Enkel och smidig kommunikation under hela processen. De var klara tidigare än de först förväntade!
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Målning en del av K 3 Gruppen AB
    Vi anlitade K3 för målning av en hel lägenhet samt slipning och behandling av alla golv, inför inflytt. K3 var mycket hjälpsamma och gjorde allt för att hinna klart under tiden mellan att vi fick lägenheten till den dagen vi tänkt flytta in. Möjligen hade de kunnat vara tydligare med vad som brukar tillkomma till de ursprungliga offerterna, men överlag är vi väldigt nöjda med arbetet.
  • Maria K
    Maria K skrev om K 3 Gruppen AB
    Vi valde K3 för måleriarbete och ett mindre golvsliparbete till en äldre våning på Östermalm. De var inte billigast men gav ett professionellt intryck vid våra kontakter och möten, något de väl levde upp till i praktiken också. Vi kan varmt rekommendera dem och deras målarmästare Soran och hans team för ett noga och väl utfört arbete. Vi är mycket nöjda.
    Maria Kron
  • Maria J
    Maria J skrev om Kök & Badrum en del av K 3 Gruppen AB
    Vi är mycket nöjda med att vi valde K3 till vår badrumsrenovering. Renoveringen gick snabbt och smidigt och resultatet blev jättebra!
  • Maria K
    Maria K skrev om K 3 Gruppen AB
    Med stöd av firman K3 har vi nyligen fått hjälp med måleriarbeten och viss golvslipning för en våning på Östermalm. Kontakterna med K3 har fungerat väl och professionellt. De är visserligen inte de billigaste på marknaden, men de har levererar ett mycket väl utfört arbete inom överenskomna tidsramar.. Vi vill särskilt framhålla målarmåstare Soran som ytterst kompetent och duktig i sin profession.
    Maria Kron
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Kök & Badrum en del av K 3 Gruppen AB
    Pålitliga, hjälpsamma och lyhörda! Höll tidsplanen! De är också trendmedvetna och har koll på inredning. Vilket känns skönt med alla beslut som måste tas under en renovering. Renoverat flera lägenheter och är helt klart nöjdast med K3!
  • Anna G
    Anna G skrev om K 3 Gruppen AB
    Vi anlitade K3 Stockholm för att byta träfasaden på vår villa. Resultatet blev jättebra. Under hela processen kände vi att vi hade bra kommunikation med hantverkare, arbetsledare och chef och alla våra önskemål gick att genomföra. K3 var inte det billigaste företaget vi fick offert från, men vi kände förtroende för dem från början och ångrade oss inte någon gång. En del extraarbeten blev nödvändiga, men inget gjordes utan att vi först blivit kontaktade.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Målning en del av K 3 Gruppen AB
    Bra bemötande från företaget
    Tjänsten levde upp till vår förväntan, saknade en genomgång och avstämning av genomfört arbete när det var klart
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Målning en del av K 3 Gruppen AB
    Jättefint målerijobb hos oss, utfört av Soran! Rekommenderas varmt! Med kort varsel fick vi hjälp med målning av ett sovrum.
  • Anja T
    Anja T skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Väldigt bra service och bra utfört arbete!! Högsta betyg.
  • Helena R
    Helena R skrev om Totalentreprenad / Tillbyggnader en del av K 3 Gruppen AB
    Från offert till slutförande har jag varit nöjd med K3. De har renoverat allt ifrån badrum/sovrum/vardagsrum/matrum. Skönt att ha en trygg byggfirma som kunde ta helhetsgrepp kring allt från el/VVS till måleri/snickerier och golvslipning. De har levererat ett proffsigt bemötande/arbete och kalkyler/offerter har stämt likväl som slutförande datum trots att jag som kund har justerat och valt tillägg utöver grundofferten. Riktigt nöjd med slutresultatet och kan lämna mina varma rekommendationer och de kommer få mitt förtroende för framtida arbeten/ Mvh Helena Rosén
  • Charlotte R
    Charlotte R skrev om Totalentreprenad / Tillbyggnader en del av K 3 Gruppen AB
    Arbetet var proffsigt utfört i tid och enligt offert. Vi är mycket nöjda och har uppskattat lyhördhet.kundservice och trevligt bemötande . Kommer anlita K3 vid nästa projekt/ Charlotte och Sue
  • Dan O
    Dan O skrev om K 3 Gruppen AB
    Lite halvrasslig kommunikation. Sade att de skulle återkomma på måndagen om besked att lägga golv. Jag hör inget från dom och jag skickar mail tisdag för att se ifall det gick att lösa. Jag ringer sedan på tisdagen och får beskedet att de ska återkomma under dagen. Tiden går och det är först efter att jag lämnar en dålig rekommendation som jag får besked dagen därpå. Till deras försvar hörde jag av mig med kort varsel.

Jag är dock imponerad av att de, trots att de har så mycket att göra, gjorde en kraftansträngning att få in mitt projekt i schemat. Förra gången jag anlitade dom för att bredspackla och måla väggar blev resultatet riktigt bra. Det går att lita på att det jobb de utför blir väl utförda.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Startat och börjat enligt plan, bra jobb och inga överraskningar
  • Robert G
    Robert G skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Ett företag som jobbar professionellt.
    Gjorde ett väldigt bra arbete som dessutom gick smidigt till.
  • Robert P
    Robert P skrev om Kök & Badrum en del av K 3 Gruppen AB
    Anlitades vid duschrenovering. Ett seriöst företag som rekommenderas. Trevligt bemötande. Snabb tydlig offert. Bra arbetat och fin finish.
  • Claes W
    Claes W skrev om Kök & Badrum en del av K 3 Gruppen AB
    Väldigt trevligt bemötande från K3. Återkom snabbt med en tydlig offert.
    Arbetet jag ville ha gjort var lite tidspressat under en bestämd tid och K3 gjorde jobbet på utsatt tid. Bra och trevliga killar som jobbar och mina kontaktpersoner var nåbara och väldigt smidiga att ha dialog med vid frågor eller nåt problem. Jag märkte att K3 är mycket måna att jag som kund ska bli nöjd vilket uppskattas! Rekommenderas!
  • Louise S
    Louise S skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Mycket bra bemötande! Inget att klaga på. Snabba och smidiga att ha att göra med.
  • Rikard N
    Rikard N skrev om Kök & Badrum en del av K 3 Gruppen AB
    Jättebra.
    Klara precis på den dag vi hade bestämt.
    Slutnotan exakt samma som offerten.
    Dessutom perfekt resultat.
    De var verkligen på plats och jobbade långa hela dagar.
    Sammantaget värda högsta betyg.
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Målning en del av K 3 Gruppen AB
    Trevligt bemötande och enkla att ha att göra med. Grundligt och bra utfört arbete med att måla om vårt vardagsrum.
  • Monicka T
    Monicka T skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    K3 slipade och lackade vårt golv. Golvet blev som nytt, och det gick smidigt till.
  • Eric S
    Eric S skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Slipningen av mitt parketgolv 20kvm ek blev riktigt bra. Ser bra ut och de kom på utsatt tid och utförde ett bra jobb. Bra pris men lite svårt att tyda fakturan.

Rekommenderar deras sliptjänst!
  • Torgeir D
    Torgeir D skrev om Totalentreprenad / Tillbyggnader en del av K 3 Gruppen AB
    Vi behövde måla om fasaden och byta vissa brädor samt lägga om taket på vår villa. Efter att ha tagit in flera offerter föll valet på K3, inte minst efter treveligt bemötande.
    Vi hade en tät och bra kontakt under hela processen och det blev ett rätt stort projekt, inte minst då vi även bytte ut alla fönster.
    Allt gick efter planen och kommunikationen fungerade bra. Det är alltid många detaljer att ta ställning till och löpande dyker det upp frågor och funderingar, varför vi såg till att vara tillgängliga under de sommarveckor projektet pågick.
    Vi hade en bra dialog med målare, snickare och "takomläggare" och kunde snabbt fånga upp oklarheter och frågor.
    Vi är mycket nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera K3 både pga kvaliteten på utfört arbete och den goda dialogen med projektledaren, Martin Eriksson. Stort tack!
    /Torgeir, Upplands Väsby
  • Mirja A
    Mirja A skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Vi köpte golvslipning av K3 för att göra hela lägenheten inkl trappa, det blev jättebra!! Vi är väldigt nöjda med arbetet de utförde!!
  • Astrid J
    Astrid J skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Bra bemötande, trevlig personal, bra jobb även om golvslipningen inte var heelt perfekt. Men jag är nöjd.
  • Lena L
    Lena L skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Mycket bra och fint arbete . Vi är så nöjda. Dom kan fila lite på kommunikationen internt från att jag tog kontakt men det är inget som påverkar helhetsupplevelsen.
    Tack
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Mycket bra bemötande från början. Vi beställde golvslipning och resultat blev väldigt bra. Vi är nöjda och rekommenderar gärna K3.
    Katarina Andersson
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Kök & Badrum en del av K 3 Gruppen AB
    Proffsig och pålitlig leverantör. Stort plus för löpande kommunikation under arbetets gång. Leverade med kvalitet inom avtalad tid.
  • Michael W
    Michael W skrev om Totalentreprenad / Tillbyggnader en del av K 3 Gruppen AB
    Anlitade K3 för helrenovering av en 2:a där K3 gjorde allt från rivning, till el, VVs och målning. Jag är supernöjd med K3. Första mötet bara några dagar från att jag fick kontakt med dem och offerten kom snabbt. 2 veckor efter första kontakt va de igång med arbetet. Har fått superbra bemötande från alla inblandade, projektledare, kundansvariga och hantverkarna, alla måna om att resultatet ska bli bra och att jag ska bli nöjd. Problem som uppstod under arbetets gång löstes snyggt och snabbt utan snack.
  • Marina I
    Marina I skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Pigmenterade om min parkett från vanlig träfärg till en snygg granitgrå. Jättenöjd med golvet, lite svårt med kommunikationen med arbetarna bara som inte kunde svenska. Men resultat vart bra!
  • Helen T
    Helen T skrev om Målning en del av K 3 Gruppen AB
    K3 hade hand om att måla om fasaden på vår villa. De var snabba med platsbesök och offert. Det var tydlig kommunikation mellan oss och K3 och i alla mina kontakter med dem fick jag ett trevligt och professionellt bemötande. K3 hjälpte att lyfta fram frågor som vi inte hade tänkt på, och hitta svar på dem. När en underleverantör till K3 i ett visst läge inte levde upp till våra förväntningar så var en representant från K3 snabbt på plats och tog över arbetet. Hela arbetet gick snabbt och effektivt och inom budget. Resultatet blev snyggt också!
  • Maria J
    Maria J skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Slipning och oljning av parkett. Bra och tydligt förfarande. Trevliga golvslipare och ett fint resultat. Enbart positiv
  • David A
    David A skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    De var väldigt proffsiga och tog sig tid till att gå igenom allt som skulle genomföras. Själva arbetet blev jag väldigt nöjd med och de utförde det enligt tidplanen.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Målning en del av K 3 Gruppen AB
    Bra pris, snabbt jobbat och mycket proffsigt resultat!
  • Leif D
    Leif D skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Jag fick ett gott bemötande redan från början med mina frågor om att slipa golven i min lägenhet. Efter ett hembesök från K3 där vi pratade igenom mina önskemål och frågor samt vad som är möjligt och lämpligt att göra med gamla trägolv enades vi om en nivå. Jag fick sedan en offert.
    Det blev några frågor till via epost och svaren lät inte vänta på sig. Jag fick förtroende för K3 eftersom de var personliga och bemötandet professionellt.
    Slipningen bokades och jag fick en skriftlig bekräftelse. Hantverkaren kontaktade mig några veckor före för att prata igenom tider, genomförande och praktikaliteter. Förutom slipningen var det en lagning av en bit av golvet. Det diskuterade vi på plats och hur det bäst kunde lagas. Han var noga med att vi hittade en bra lösning som både han och jag tyckte var bäst.
    Efter jobbet (som avslutades i tid) hörde K3 av sig för att höra om allt var ok. Vilket det var! Jag var mycket nöjd och har hela tiden känt att jag kunde få kontakt med dem och att de var måna om att jag blev nöjd.
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Slipning av ett golv, bra kille som utförde jobbet och han gjorde ett bra jobb hos oss.
    Allt gick snabbt och smidigt från offert till utfört jobb
    K3 Byggnads gillar detta
  • Conny H
    Conny H skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Bemötande från K3 Byggnads var sakligt och trevligt. Jag fick snabbt en offert och besked om när arbetet att utföra en slipning och lackning av ett brädgolv i furu kunde göras. Arbetet utfördes på en förmiddag och resultatet blev riktigt snyggt!
  • Helena L
    Helena L skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Tillmötesgående, snabba och trevliga. Anlitade dem i semestertider men de kunde ändå tidigarelägga enligt mina önskemål. Jag är supernöjd!
  • Björn R
    Björn R skrev om Golv en del av K 3 Gruppen AB
    Tydlig offert del, bra genomgång innan och under arbetet samt trevlig uppföljning efter avslutat arbete. Kan klart rekommendera K3.

Valhallavägen 157, 115 53 Stockholm