K3 Gruppen AB

Västmannagatan 56, 113 25 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på K3 Gruppen!

Här hittar du ett företag med stor kompetens gällande renoveringar och vi arbetar i hela Stockholm. Våra främsta områden är målning, tak och golvslipning. Inom dessa områden kan vi fixa det mesta, och vi har även ett väl upparbetat nätverk med kompletterande samarbetspartners som det skulle behövas.

Vi utgår ifrån ett kvalitetssystem och har självklart garanti på alla våra arbeten. Om du vill kan du få ett kostnadsfritt hembesök där vi diskuterar ditt projekt. Kontakta oss så berättar vi mer om våra tjänster!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 144 kunder tycker om K3 Gruppen AB

• Frida C
    Frida C skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vi slipade och hårdvaxoljade vår parkett och det blev superbra. Trevligt bemötande rakt igenom! Läs mer
  • Oscar O
    Oscar O skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vi slipade och vitpigmenterade hela övervåningen och är jättenöjda med resultatet. Golvet blev perfekt och även lister och detaljer blev över förväntan. Arbetet gick snabbt och vi kan varmt rekomendera K3 golv. Läs mer
  • William F
    William F skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    K3 kom dagen efter att jag ringde och slipade mina golv samt behandlade. Det var klart inom tre dagar som avtalat och resultatet blev strålande.

Mycket uppskattat att de kunde komma med så kort varsel. Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Bra offert, målarna kom in snabbt och Konstantin som var arbetsledare var mycket hjälpsam och kom med bra råd.
    Kommer anlita igen nästa gång! Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Mycket hjälpsamma och bra resultat! Läs mer
  • Pierre W
    Pierre W skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Jäkligt nöjd med både jobb och framförallt inget krångel när jag fick offerten och ville båda lägga till Mer jobb och ha det utfört snabbt . Bra och trevlig service från dag ett ! Pluspoäng för trevlig personal Läs mer
  • Christer C
    Christer C skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    K3 har slipat och vaxat mitt gamla parkettgolv. Man har gjort ett bra jobb. Kom och avslutade på överenskommen tid, samt uppträtt mycket trevligt och tjänstvilligt på,plats. Läs mer
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Jag är super nöjd! Trevlig personal med ett jätte bra resultat. Fick hjälp av Zahra under helgen när hon var ledig och jag fick svar på allt jag undrade. Jag vet att det inte förväntas vilket visar hennes goda engagemang.

Ni får 11 av 10 i betyg! Läs mer
  • Curt K
    Curt K skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Mycket proffsig hantering från första besöket där K3 berättade vad som skulle göras, hur vi skulle förbereda innan åtgärd och vad vi skulle göra efter åtgärden var utförd.
    Slipningen och målningen av golvet utfördes också mycket proffesionellt.
    Olägenheten för oss under tiden arbetet utfördes var minimalt.
    Vi återkommer gärna till K3-gruppen om vi ska göra annan renovering i vår lägenhet. Läs mer
  • Simon D
    Simon D skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Total renovering av ytskikt har K3 utfört åt oss. Superfint resultat och kanske ännu viktigare otroligt professionelt bemötande och pålitlighet gällande tider m.m! Läs mer
  • Pier M
    Pier M skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Bra service och fint resultat. Rekommenderar K3. Läs mer
  • Tobias R
    Tobias R skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Snabb återkoppling vid första kontakten, gjorde ett seriöst intryck från början, de lämnade en tydlig offert. Arbetet gjordes utan att några problem uppstod. Läs mer
  • Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om K3 Gruppen AB
    Anlitade K3 för ommålning av fasad på villan. Tyvärr blev det en besvikelse. Trots alla tidigare rekommendationer visade sig K3 agera genom att inte ta ansvar för uppkomna brister i arbetet med fasadmålningen. Detta trots flertalet kontakter via telefon och påminnelser via mail så agerar de oseriöst och har struntat i att åtgärda uppenbara fel som uppstod inom 6 mån. Vi hade räknat med ett problemfritt och professionellt målat hus i åtminstone 10 år framöver. Oskar Linnarsson, ägare, har inte besvärat sig med att ens komma och granska vad som blivit fel på fasaden trots mailade bilder på uppkomna fel.. I högsta grad oseriöst agerande av ett etablerat företag. Vi har nu kontaktat Villaägarna och Bra Byggare.
    Elisabeth W Läs mer
    2017-12-02 K3 Gruppen svarar Elisabeth W
    Hej Elisabeth,
    Vi är inte heller nöjda med hur detta ärende har hanterats.
    Vi har dock haft personal på plats vid 2 tillfällen och gjort upp en plan.
    Ena gången bokade du av och andra gången rann det ut i sanden.
    Nu är det vinter igen och inga åtgärder kan utföras.
    Jag kommer föreslå ett nytt datum under nästa vår och jag hoppas att vi kan komma tillrätta med detta ärende.

Oskar
    2017-12-04 Elisabeth W svarar K3 Gruppen
    Hej Oskar Linnarsson.
    Det låter bra med en plan. Jag tror på den när jag ser den skriftligt i ett mail och det är bråttom. På Villaägarnas och Bra Byggares rekommendation har påbörjats en anmälan till ARN. Den kommer att skickas iväg innan 10 december. Du är välkommen att kontakta mig skriftligt med din info och du har kontaktuppgifter.
    Mvh Elisabeth W
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Bo A
    Bo A skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Trevlig och förtroendeingivande personal, såväl på kontoret som på fältet.

Allt som vi hade kommit överens om utfördes med omsorg, och efteråt kom målaren på eget initiativ tillbaka och utförde de justeringar som han hade bedömt behövas.

När vi nästa gång behöver måleriarbeten, finns det ingen anledning att fundera på någon annan målerifirma. Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    K3 gruppen har nyligen hjälpt oss med att renovera vårt vadagsrum. De målade väggar och tak lister och fogar samt slipade/ pigmenterade/vaxade golvet.
    Allt arbete utfördes med stor noggrannhet och inom den offererade tidsramen.
    Imponerande. Vi är helnöjda.

Bästa hälsningar
    Marie och Stefan Hallberg
    Krukmakargatan 8
    Stockholm Läs mer
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    K3 var trevliga och kommunikativa i all dialog och utförde arbetet på utsatt tid. Väldigt kompetenta och tillmötesgående och skulle absolut använda dem igen! Läs mer
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Anlitade K3 för slipning, nåtning, pigmentering samt hårdvaxoljning av vårt köksgolv. Dessutom var golvet i dåligt skick på sina ställen och behövde repareras.

Vi är otroligt nöjda med resultatet och kontakten med K3!

Proffsigt, snabbt och enligt offert.
    Kommer att anlita K3 igen när vi ska slipa golvet i resten av lägenheten. Läs mer
  • Eric Å
    Eric Å skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vill bara tacka för ett fantastiskt fint jobb som ni gjorde hos mig.
    Slipning av ekparkett med hårdvaxolja. Supersnyggt resultat!

Allt funkade bra, enkelt att boka, allt jobb gjordes när det var sagt och fakturan höll sig till offerten också, vilket alltid är tacksamt!

Tack så mycket! Läs mer
  • Britt-Inger N
    Britt-Inger N skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Jag är mycket nöjd med mitt nyslipade och oljade parkettgolv. Alt fungerade jättebra från första kontakten till arbetet var avslutat. Rekommenderar därför gärna K3 Gruppen! Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vi slipade om parketten i Kök hall och vardagsrum.
    Vi fick en offert som vi godtog det kom 2 trevliga killar som passade tiden och vi gick igenom jobbet och blev rekommenderade en matt lack.
    jobbet utfördes på överenskommen tid och vi är mycket nöjda med resultatet den matta lacken är så mycket bättre än originalet och inga extra kostnader lades på.
    några veckor efter jobbet ringde K3 gruppen upp för att kolla att vi var nöjda och att inga frågor återstod SNYGGT andra hantverkare borde gå på kurs hos er!!
    MVH Anders Bergdahl Läs mer
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Snabbt och professionellt bemötande. Kom som utlovat och gjorde ett mycket bra jobb.
    Trevliga och effektiva medarbetare.
    Kan starkt rekommenderas. Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Redig offert på slipning och pigmentering av parkett. Jobbet igång snabbt och blev bra gjort av trevlig kille. Slutresultatet över förväntan.

Fredrik H, Huddinge Läs mer
  • Kåre J
    Kåre J skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Dom var trevliga, snabba på att svara och enkla att ha att göra med. Arbetet var mycket väl utfört. Läs mer
  • Johan Z
    Johan Z skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Såväl bemötandet som utförandet var både trevligt som proffesionellt. Resultatet blev ett vackert golv som levde upp till våra förhoppningar. Läs mer
  • Michael E
    Michael E skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Grymt bra utfört jobb, tydliga i kundkontakt samt väldigt serviceinriktade.

Jag vill varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Bra utfört arbete. Lätta att få tag på via mejl och telefon. Trevliga. Läs mer
  • Soren H
    Soren H skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Snab respons och bra kundservice Läs mer
  • Hans Olof L
    Hans Olof L skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Bra bemötande och golvet blev helt enligt önskemålen. Läs mer
  • Linnea W
    Linnea W skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Otroligt proffsiga och lätta att ha att göra med. Resultatet blev dessutom superbra. Kan varmt rekommendera K3! Läs mer
  • Alicia A
    Alicia A skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Trevligt bemötande och smidigt utförande, helt klart en nöjd kund! Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Vi anlitade K3 Gruppen för målning av vår fasad. Vi är super nöjda med arbetet och bemötandet vi fick. De kom när dem skulle, utförde arbetet enligt offerten och tog betalt precis de dem hade räknat på!

Oskar som var projektledare och killarna som utförde jobbet var mycket trevliga och tillmötesgående! Läs mer
  • Joel H
    Joel H skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Jag anlitade K3 när vi behövde måla om och slipa golven. Martin som vi hade kontakt med var snabbt ute med offert och hade ett väldigt trevligt bemötande från offert till fakturering. Arbetet vart utfört helt enligt mina förväntningar och jag kan starkt rekommendera dem för andra! Läs mer
  • Jenny H
    Jenny H skrev om K3 Gruppen AB
    Varning för oseriös verksamhet! Tar inte ansvar fullt ut när det går snett. De man får träffa som verkar kunniga är inte de som utför jobbet. Jag skulle få huset målat (juli-16) och fick alla fönster förstörda, glasen byttes ut men även dessa blev förstörda, lång process men blir lovad att allt ska åtgärdas. I mars går vi återigen igenom allt, glasen ska bytas och en lista med restjobb ska åtgärdas. Envisas med att erbjuda kompensation för att slippa åtgärda glasen men det accepterar jag inte. Inget av detta är gjort o de svarar inte längre på mail! Läs mer
    2017-08-19 K3 Gruppen svarar Jenny H
    Hej Jenny,
    Jag ska inte gå in i argumentation gällande det du skriver, vi har olika bilder här.
    Anledningen att vi inte har återkopplat känner du till.
    Vi har velat lösa denna sits många gånger men det har inte varit så lätt att komma fram till nåt.
    I dagsläget har du betalat oss 0 kr för ommålning av er fasad.

Oskar
    2017-08-19 Jenny H svarar K3 Gruppen
    Det stämmer ju inte, vi var överens om vad som skulle göras ett antal gånger men ni har inte hållt er till planen. Att jag inte har betalat beror ju på att jobbet inte är klart och skadorna kvarstår och det vet du. Färgen har börjat lossna på sina ställen vad det nu beror på. Varför du inte svarar har jag ingen aning om, jag vill fortfarande ha tillbaka mitt fönsterbleck i koppar som ni tog med er för att rengöra.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Cornelia F
    Cornelia F skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Vi har beställt målning av tak, väggar samt fönster. Vi är nöjda med resultatet, vi har fått snabba och raka besked inget krångel.
    Enda problemet var språkförbristning mellan målare och elektriker. K3 hjälpte till med förmedling av snickare samt elektriker som kan vara ett stort problem mitt i semestertider. Albert som är målare är en riktig duktig yrkesman som vi vill ge dagens ros.
    Hälsningar Cornelia & Jörgen Falk Läs mer
  • Christer S
    Christer S skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    K3 slipade tre golv hos oss på Gärdet, väldigt bra bemötande, inga problem. Perfekt utfört jobb. Alla tummar upp👍👍 Läs mer
  • Anna D
    Anna D skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Jag älskar mina golv! Det var verkligen pricken över i:et i min lägenhet! Läs mer
  • johan k
    johan k skrev om K3 Gruppen AB
    Trevligt och professionellt bemötande. Resultatet blev bra. Läs mer
  • Madeleine E
    Madeleine E skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Väldigt service minded billiga och enkla att ha att göra med, tillgängliga och personliga. Vi bad dem slipa och färga vår ekparkett i exakt samma nyans som fanns i ett av våra rum och resultatet blev perfekt! Läs mer
  • Oskar K
    Oskar K skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Grymt bra jobb och pålitligt!! Läs mer
  • Eva A
    Eva A skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Den slitna parketten blev som ny. Trevlig personal, gick att boka snabbt o var punktliga. Läs mer
  • Diana T
    Diana T skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Slipning och hårdvaxoljning av parkettgolv. Blev mycket nöjda med resultatet!
    I planeringsfasen rådde en del osäkerhet, kunskapen i området skiljer sig mellan olika personer i företaget, vi upplevde det delvis som svårt att få svar på våra frågor innan vi fick tala med chefen.
    Jobbet utfördes snabbt och proffsigt och till ett rimligt pris. Vi kommer att anlita K3 igen. Läs mer
  • Caroline R
    Caroline R skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Trevligt och personligt bemötande. Arbetet utfördes noggrant och vi är mycket nöjda med slutresultatet. Läs mer
  • Victor E
    Victor E skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Anlitade K3 för att måla om tak och väggar, slipa och lacka golven samt byta ut och måla golvsocklar. Arbetet genomfördes fackmannamässigt och slutresultatet blev mycket bra.

Bemötandet har också varit trevligt och de utsatta tidsramarna har hållits. Läs mer
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Jag hittade K3 av en slump men fick redan på telefon ett väldigt seriöst och proffsigt bemötande vilket gjorde att jag valde K3 för slipningen av mitt golv. Jag lämnade en nyckel, åkte på semester och kom hem till ett perfekt slipat och pigmenterat golv. Jag rekommenderar! Läs mer
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vi anlitade K3 för golvslipning av parketten inför inflyttning i ny lägenhet. Trots att det var mitt i semestertider fick vi jobbet utfört när vi önskade. Vi ändrade oss från lackning till hårdvaxoljning veckan innan, utan problem trots att det påverkade tidplanen.

Proffsigt och trevligt bemötande hela vägen, snabbt utfört, snyggt resultat och vettigt pris.

Det enda som inte var perfekt var att fakturan inte kom fram, men det har sannolikt inget med företaget att göra. Dessutom löstes det lätt med ett telefonsamtal. Läs mer
  • Gustav C
    Gustav C skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vi var mycket nöjda då dom var professionella från början till slut. Resultatet blev över förväntan då det var ett mycket gammalt golv i ett hus från 1936. Läs mer
  • Frank M
    Frank M skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Använt mig av K3 ett par gånger nu för att slipa och pigmentera mina golv och dom har alltid gjort ett bra jobb. Proffsigt bemötande från början till slut. Rekommenderar dom varmt. Läs mer
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Trevligt bemötande o proffsigt utfört jobb. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Mycket bra resultat när vi slipade golvet. Blev mycket bra bemött. Kan verkligen rekommendera K3 Gruppen AB. Läs mer
  • Beatrice K
    Beatrice K skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    K3 slipade och vitvaxade vår ekparkett (ca 70 kvm). Professionellt gjort med mycket gott resultat! Arbetet blev klart inom utlovad tid. Trevlig och noggrann golvslipare, bra kontakt med kontoret där personalen var lätt att nå vid frågor. Vi skulle rekommendera K3 vidare! Läs mer

Västmannagatan 56, 113 25 Stockholm