K3 Gruppen AB

Tegnérgatan 12, 113 58 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på K3 Gruppen!

K3 Gruppen är ett företag som tycker att nöjda kunder är det bästa som finns och vi jobbar varje dag för att ha just det. Våra kunder är privatpersoner, företag, kommuner, förvaltare, BRF, och både kommunala & privata fastighetsägare i Stockholm & Mälardalen.

Vi utför både små och stora jobb. Vi är försäkrade via IF.

Alla våra hantverkare är rutinerade yrkesmän med gedigen erfarenhet inom sitt område. Vi utgår ifrån ett kvalitetssystem och lämnar självklart garanti på alla våra arbeten. Om du vill kan du få ett kostnadsfritt hembesök där vi diskuterar ditt projekt.

Kontakta oss så berättar vi mer om våra tjänster!

Golv

Våra golvläggare utför allt från underhåll & golvslipningar, läggning av massiva trägolv så som fiskbensparkett, till läggning av klickgolv.

Vi tycker det är det superroligt att hjälpa våra kunder rätt i djungeln av olika produkter och behandlingar.

Vi utför behandlingar med lack, olja, lut, hårdvaxolja, såpa m.m.

Inget jobb är för litet eller för stort.

Vi slipar med moderna maskiner för att få så lite påverkan för kunden som möjligt.

Målning

Vi arbetar med alla typer av målningsuppdrag och kan även hjälpa till med tjänster såsom el, något som ofta kommer upp i samband med större målningsprojekt.

Under utesäsongen så gör vi gärna fasader och andra projekt utomhus.

Snickeri & Plattsättning

Vår snickeriavdelning utför framför allt köksrenoveringar och andra standardjobb såsom att bygga väggar, sätta upp nya lister. Vi har även duktiga finsnickare som kan platsbygga garderober, hyllor m.m. När vi har utesäsong så gör vi gärna altaner och fasadbyten.

I våra arbeten tar vi helhetsansvar och löser även el, vvs och plattsättning.

Vår plattsättningsavdelning utför främst badrumsrenoveringar men vi jobbar även åt stora företag/kommuner med åtgärder i offentliga miljöer såsom pendeltågsstationer och liknande.

Vi innehar certifikat från BKR (Bygg & Keramikrådet).

Tak

Vår takavdelning utför alla typer av takentreprenader – såväl nyproduktion som omläggningar av tak – allt från små garagetak till stora industritak. Vi arbetar med alla typer av material såsom takpannor, papp och duk. Vår plåtavdelning utför bandtäckningar samt tillverkning plåtbeslag i vår plåtverkstad.
Lör-Sön: Stängt
4.8/5
4.8/5
0.0/5
El

Läs vad 259 kunder tycker om K3 Gruppen AB

Ulrika R skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Mycket nöjd. Han var punktlig, visste exakt vad han skulle göra. Jobbade effektivt. Resultatet blev jättebra. Vi kommer anlita er igen för att slipa golvet i köket också. Läs mer

Ulf W skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Tapetsering, målning. Proffsigt, vänligt och effektivt utfört. Högsta betyg. Läs mer
  • Tomas F

2020-01-15

Tomas F skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Golvslipning hårdvaxning med pigment proffsigt bemötande bra med info om golvet efteråt således betyg 5/5 :-) Läs mer

Annbritt R skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Jag är mycket nöjd med K3, dels med kontakten innan och dels med resultatet av golvslipningen. Allt överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • HEMAL C

2019-12-23

HEMAL C skrev om K3 Gruppen AB
    Fantastiskt resultat på golvslipningen och hårdvax oljan! Vi blev verkligen riktigt nöjda!
    Mycket proffsigt bemötande under hela kontakten.
    Duktiga i att förklara och väldigt trevlig personal.
    Stort Tack till Daniel för all hjälp.
    Jag rekommenderar varmt denna firma. Läs mer
  • ZSOLT GYULA O

2019-12-16

ZSOLT GYULA O skrev om K3 Gruppen AB
    A floor sanding porject that was planned 4 weeks before the starting date ended up in disaster. Postponning the job 2 times then canceling without a notification. Dilan Rebbati was the person in contact for the job who is also a besiktingsman . They own together K3gruppen , K3byggnads and Besiktningbolaget eklund & eklund AB.
    It put me in a very difficult position with the client , because this was a job between company to company. Now our project will be late and penaliesed for the way they handle this project. Dilan is also a very aggresive and toxic person i have ever meet in my life.
    AVOID THEM , thats all i can say Läs mer
  • 2019-12-07

Thomas Mattias K skrev om K3 Gruppen AB
    Jag återställde en 3-rummare till ursprungliga 4 rum inkl. målningsarbete i hela lgh. Väldigt bra bemötande, trevlig personal och väl utfört jobb. Lite stökigt med offerterna inledningsvis. Jag rekommenderar gärna denna firma. Läs mer
  • 2019-11-15

Joakim N skrev om K3 Gruppen AB
    Grymt trevliga och hjälpsamma på Tegnérgatan och jag fick min golvslipning utförd snabbt och är jättenöjd med resultatet. Kommer definitivt anlita K3 igen om jag behöver något framöver. Läs mer
  • 2019-11-03

Linnea M skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Jag är jättenöjd med arbetet och bemötandet jag fick. Målningen är snyggt gjord och de var bra på att komma ihåg instruktionerna utan anteckning. De bredspacklade väggarna för att få bort tidigare väv, samt målade tak, lister, väggar, tapetserade några väggar och gjorde en del snickeriarbeten. Allt väldigt bra utfört, är supernöjd. Det enda negativa var att den kontaktperson jag blev tilldelad efter att bokningen var bekrätad, aldrig svarade på mail eller sms, utan jag fick kontakta andra på företaget. Det var inte helt snyggt, men arbetet blev bra gjort. Läs mer
    2019-11-06 K3 Gruppen svarar Linnea M
    Hej Linnea,
    Vi hade missat att uppdatera er bokningsbekräftelse då din kontaktperson slutade precis innan arbetet startade. Ledsen för det. Kul att du är nöjd med arbetet! Välkommen igen!

K3 Gruppen
  • Christer R

2019-10-24

Christer R skrev om K3 Gruppen AB
    Katastrof och högst oseriöst. Uppföljningen liknar en fars utan dess like. Läs mer
  • 2019-10-23

Per K skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vi beställde slipning och smärre lagning av befintligt parkettgolv samt nyläggning av klickparkett i några rum och är mycket nöjda både med resultatet och det bemötande vi fått. Läs mer
  • 2019-09-18

Lihui Y skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    We give big kudos to K3 Gruppen, they are quick, dedicated and service minded. We are satisfied. Läs mer
  • 2019-09-12

Ann katharina H skrev om K3 Gruppen AB
    Vi behövde byta golv i vardagsrummet och i hallen pga att golven där började knarra mer och mer.
    Kontaktade K3 gruppen och de hörde av sig dagen efter vi mailat och Daniel var hur trevlig som helst och uppmärksam på vad som behövdes göras 👍
    De som var här och fixade allt var hur trevliga och effektiva som helst de ringde och kollade med oss om t ex vilka smyglister vi ville ha, 🙂 önskar att fler var som er👍 så med andra ord, vi rekomenderar starkt K3 gruppen.
    Kram till alla inblandade från Anki och Sofia. Läs mer
  • 2019-08-27

Emma Z skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    K3 genomförde ändrad planlösning, målning, golvslipning samt byggde nya pardörrar och en platsbyggd bokhylla i vår nya lägenhet.

K3 påbörjade arbetet punktligt och projektledaren Oskar var tillgänglig och lyhörd under hela processen. Samma sak med snickaren Dimitrios och målaren Konstantin som gjorde ett jättebra jobb. Det blev någon miss i kommunikationen men K3 hanterade det på ett sätt så att slutresultatet blev som vi önskade trots att vi hade en mycket tight tidsplan.

Skulle vi renovera igen skulle vi gärna anlita K3 en gång till! Läs mer
  • 2019-08-23

Sandra E skrev om K3 Gruppen AB
    Vi anlitade K3 Gruppen i mars 2019 för ommålning av hela lägenheten (väggar, tak och snickeri), bygge av ett rum (nya väggar och infälld dörr) och montering av skiva och skåp i badrum. Var så nöjda med resultatet och hur dom höll både tidsplan och budget att det inte var nån fråga om vilka som sen skulle anlita för installation av nytt kök i juli. Lika nöjda även denna gång (montering av kök, el arbete och kakelsättning). Trevliga och seriösa hantverkare som gör det lilla extra för kunden! Läs mer
  • 2019-08-14

Petter H skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Jag anlitade K3 gruppen för en ombyggnad i min lägenhet. Arbetet omfattade flytt av innerväggar och dörrar, snickerier, dragning av el, samt målning och tapetsering. Allt väldigt väl och snabbt utfört av ett proffsigt och trevligt team. Jag skulle varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-08-13

Helene B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Slipning och behandling av vardagsrumsgolvet med vitpigmenterad hårdvaxolja.

Snabba skriftliga svar och svar per telefon vid behov. Bra bemötande och proffsigt utförande.

Vilken är väldigt nöjda både med utförande och resultat från K3-gruppen!

Inte minst p g av att de faktiskt svarade på offertförfrågan - vilket inte alltid är fallet. Läs mer
  • 2019-07-31

JOHAN Ö skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    K3 hjälpte oss med målning av vårt stora sovrum, inkl montering av nya stuckaturer. Bra bemötande och väl utfört arbete. Att vi dessutom fick lite färgrådgivning gjorde det lilla extra.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-15

Thomas D skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Vi fick hjälp att måla om vårt radhus invändigt. Tre våningar samt målning av trapp.
    Under hela projektet har de varit väldigt lyhörda samt haft en bra dialog med oss.
    Resultatet var väldigt bra och vi kommer definitivt höra av oss till K3 gruppen nästa gång vi vill ha hjälp med något.
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-07-04

Johan O skrev om K3 Gruppen AB
    Jag har använt K3 Gruppen för målning och golvslipning vid ett renoveringsarbete.
    Jag är mycket nöjd med bemötandet från första kontakt via offert och utfört arbete.
    Tidsmässigt hölls allt inom överenskommen tid, hög kvalitet i utförande. Efteråt var det rent och städat.
    Jag kan varmt rekommendera K3. Läs mer
  • 2019-06-30

Johan K skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Byte av bänkskiva i kök och köksluckor samt målning. Skyddade/täckte golv och annat bra, rent och snyggt. Utmärkt hantverk avseende passform och fogar. Hög klass. Kan varmt rekommendera. Trevliga och håller tider och vad de lovar. Lättillgängliga. Läs mer
  • 2019-06-27

Johan M skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Renoverade alla ytor i min lägenhet och blev mycket nöjd med arbetet. Ständig kontakt med Oskar, noga med faktueringar och killarna som målade hade mycket bra tips runt renoveringen.

Långt bättre än väntat. Läs mer
  • 2019-06-12

Amanda B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Golven blev toppenfina och K3's projektledare var väldigt kompetent och hjälpsam när vi hade frågor och funderingar. Extra plus i kanten för att han även gjorde hembesök för att kika på golven innan vi körde igång. Det gjorde att vi kände oss väldigt trygga! Läs mer
  • 2019-06-12

Emma S skrev om K3 Gruppen AB
    Väldigt nöjd med K3 Gruppen! Allt fungerade väldigt smidigt från första kontakt till färdigt jobb. Mycket nöjd med slutresultatet. Över förväntan! Läs mer
  • Per L

2019-05-18

Per L skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Trevligt bemötande snabb offert
    Bra pris
    Kom på utsatt tid
    Trevlig personal
    Jätte nöjd med jobbet Läs mer
  • 2019-05-18

Christel K skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Pålitliga, bra hantverkare. God kvalité och i tid. Läs mer
  • Tomas B

2019-05-16

Tomas B skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vi beställde golvslipning och ytbehandling i ljus ton i hela huset. Servicen var utmärkt från första telefonsamtalet tills fakturan kom. Jobbet gjordes i snabb takt och resultatet blev på högsta nivå. Positivt var att priskalkylen höll utan överraskningar. Kan rekommendera starkt till er andra. Läs mer
  • 2019-05-09

Linnea A skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Med mycket kort varsel tog de sig an vårt uppdrag och blev klara innan vi kom hem från semester vilket underlättade mycket för oss. Kontakten var mycket smidig och vi fick väldigt snabba svar. Resultatet blev väldigt bra. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-04-14

Helene M skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vi anlitade K3 Gruppen för att slipa och behandla ett gammalt brädgolv i vårt hus. När resultatet inte blev som vi hoppats efter första slipningen var de mycket tillmötesgående och kom ut redan dagen efter, på en lördag, och gjorde om arbetet. Slutresultatet blev jättebra och vi är mycket nöjda! Vi rekommenderar utan tvekan K3 Gruppen! Läs mer
  • 2019-04-08

Eva E skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Vi har precis anlitat K3-gruppen för renovering av vår lägenhet och är otroligt nöjda både med arbetsprocessen och resultatet. Oskar, som varit projektledare, har varit mycket lyhörd och kommunikativ, och K3s hantverkare har en imponerande yrkesskicklighet i Konstantins utmärkta och noggranna måleri, Dimitrios konstnärliga finsnickeri och Nelzons fina slipning av de gamla sekelskiftesgolven.

Vi vill varmt rekommendera K3-gruppen och kommer anlita dem även i framtiden!

Eva med familj, på Södermalm Läs mer
  • 2019-03-31

Joakim v skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Jag målade två stora rum med K3 och de hjälpte mig även med lite snickeriarbeten. Från första mötet med Hampus var de riktigt smidiga, enkla att jobba med och vi blev jättenöjda med resultatet (stor skillnad från tidigare och rummen ser som nya ut!) Läs mer
  • 2019-03-27

Chris T skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Bra personer att ha och göra med. Och fint golv fick jag Läs mer
  • 2019-03-18

Jesper J skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Väldigt bra resultat. Vi hade ett mycket slitet ask parketgolv. Det slipades, vitbetsades och lackades med matt tvåkomponentslack. Golvet ser i princip helt nytt ut. De kunde påbörja jobbet veckan efter vi talat med dem. De var nogranna, inget slarv har upptackts. Ok pris, inte det billigaste men inte heller dyrast. Jag kan absolut rekomendera dem. Lätta att få kontakt med både på mail och telefon, svarar på mail inom någon timme. Läs mer
  • 2019-03-01

Bo D skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Slipning av furugolv vilket utfördes snabbt och med bra resultat.
    Trevligt bemötande från företaget och snabbt svar vid offertförfrågan. Läs mer
  • 2019-02-01

Lisa V skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Anlitade K3 Gruppen för att slipa mitt golv. Bra kontakt och snabb service. Golvet blev som nytt och jag är supernöjd! Läs mer
  • Christina B

2019-01-31

Christina B skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Målning av väggar, tak, fönster, dörrar och garderober. Snabb service, snabbt arbete. Resultatet över förväntan. Blev jättejättefint!
    Mer än nöjd och jag rekommenderar K3 gruppen vidare. Läs mer
  • 2019-01-26

Åsa M skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    De nåtade och vitlutade golven med hårdvaxolja blev fantastiskt fint! Tom bättre än vad jag hade förväntat mej. Tiderna hölls och bra service! Läs mer
  • 2019-01-15

BRF Livbojen M skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Vi beställde golv och golvläggning på 240 kvm. K3 gruppen var mycket proffsiga från början till slut och resultatet blev mycket bra. Särskilt tack till Oskar för proffsigt bemötande i de kontakter vi hade. /BRF Livbojen Läs mer
  • Henrik P

2018-12-07

Henrik P skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Vi beställde ett plank, altan och trappa från K3 och är extremt nöjda. Ett antal vänliga, snabba och mycket duktiga grekiska hantverkare under ledning av Dimitros gjorde ett mycket bra jobb. Zorbramusiken som flödade på gården var en klar bonus. Många små extrajobb och justeringar gjordes utan prispåslag. Samtliga kontakter med bolaget har varit mycket positiva Läs mer
  • 2018-12-04

Lovisa J skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Toppen! Slipade och lagade sprickor i en gammal fiskbensparkett - vart nästan som ett nytt golv.
    Lätta att få kontakt med och få en tid som passade. Läs mer
  • 2018-11-22

Camilla J skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Väldigt duktiga, effektiva och väldigt service inriktade.
    Vi blev väldigt nöjda med vårt golv och är redan nu sugna på att slipa och olja dom andra golven.
    Vi kommer absolut anlita K3 gruppen igen och rekommenderar starkt detta företag! Läs mer
  • 2018-11-15

Sandra S skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Jag anlitade K3 gruppen för ommålning av min lägenhet. Redan dagen efter jag mailat de om hjälp var Hampus på plats hemma för att göra en bedömning av arbetet och tre dagar senare startade målarna sitt uppdrag. Proffesionellt bemötande från början till slut och jobbet var klart på en vecka. Rekommenderar verkligen K3 gruppen! Läs mer
  • Peter O

2018-11-09

Peter O skrev om Snickeri och plattsättning en del av K3 Gruppen AB
    Jag fick en stor vattenskada på mitt badrum i sommarhuset i skärgården. Försäkringsbolagets byggbolag "havererade" redan på offert tidplanstadiet och hösten/ vintern närmade sig. Jag fick kontakt med K3 Gruppen genom en granne och på några dagar hade de besiktigat badrummet och lämnat en mycket bra offert.
    Några veckor senare är bygget genomfört och färdigställt. Allt har fungerat till 100% vad gäller kvalite, pris, tidsplan och kompetent och trevlig personal, bättre uppfyllda kan inte mina förväntningar bli. Läs mer
  • 2018-11-08

Johan S skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Otroligt väl bemötande. Punktliga till möten och tidsplaner. Blev väldigt nöjd av de tjänster jag köpte av dem.

Johan Läs mer
  • Halleberg Tomtägarförening N

2018-11-01

Halleberg Tomtägarförening N skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Projektet gällde ommålning av vänthus på skärgårdsö, och K3 var en dröm att arbeta med. De infann sig snabbt på plats, levererade en fullgod offert inom några dagar och påbörjade arbetet i tid samt slutförde det före utsatt tid. Målarna var snabba, professionella och gjorde ett utmärkt arbete. Vid slitgenomgången hjälpte de oss att identifiera åtgärder vi själva kunde vidta för att förlänga vänthusets livstid, åtgärder som vi nu lagt till det årliga höstdagsverket.

K3 kan varmt rekommenderas, och ifrån första möte till faktura var deras bemötande trevligt och lyhört. Flera föreningsmedlemmar - med bakgrund i hantverk och måleri - har varit med och utvärderar arbetet och vi är alltigenom nöjda. En lokal, snabb, driven och resultatinriktad entreprenör! Läs mer
  • 2018-10-31

Tomas S skrev om K3 Gruppen AB
    Vi bokade golvslipning samt lackning genom K3, kommunikationen var bra från start.
    Dagen då golvet skulle slipas så fick vi hjälp med val av lack för att anpassa det till våra övriga rum.
    Vårat gamla vardagsrumsgolv blev som nytt, vi kunde inte vara mer nöjda :)
    Tack till Nelzon Catari och bror för ett fint bemötande och väl utfört arbete! Läs mer
  • 2018-10-31

Håkan O skrev om Målning en del av K3 Gruppen AB
    Seriösa och lyssnar på kunden. Kontaktperson som hör av sig och följer upp Läs mer
  • 2018-10-30

Göran F skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Slipa måla parkett golv
    Ok
    Allt perfekt Läs mer
  • 2018-10-25

Lars S skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    Slipning och lackering av parkettgolv, jag blev bra bemött. Läs mer
  • 2018-10-25

Paulina D skrev om Golv en del av K3 Gruppen AB
    K3 slipade våra trappor inne och träveranda ute. Resultatet blev över förväntan! Trevligt bemötande, snabba hantverkare och jättefina golv. Kan verkligen rekommendera K3! Läs mer

Tegnérgatan 12, 113 58 Stockholm