Alla kategorier Hantverkare Elektriker Stockholms län

Elektriker i Stockholms län

Behöver du en duktig elektriker i Stockholmsområdet? Här på Reco.se kan du börja ditt letande genom att se vad elektrikernas tidigare kunder tycker om den service de fått.

Det kan vara svårt att hitta en elektriker på kort varsel i Stockholms län och när du väl får tag på någon vill du att jobbet ska ske snabbt, bra och effektivt. Se till att hitta en elektriker som är baserad i ditt närområde som du trivs med, då har du sedan en du alltid kan ringa!

Här kan du hitta en elektriker för varje jobb - smått som stort - och oavsett om du är privatperson eller företag så utför med all säkerhet något av de rekommenderade företagen just ditt jobb med glädje.

Orter i Stockholms län
Upplands-Bro  (1 st)

Topp 25 elektriker i Stockholms län

JR Elektriska

Skiftesvägen 15, Spånga
    Kontakta oss för mer info!
    Hoshang E
    Hoshang E: Tydligt,punkligt,god kunskaper om sitt jobb,trevligt.

Apex Elinstallationer AB

Speditionsvägen 19, Skogås
    Apex Elinstallationer AB drivs idag av Sebastian Malm Vårt mål är att driva ett seriöst och kundvänligt företag, där du som kund ska känna dig trygg och säker på att arbetet blir utfört på rätt sätt...
    Mats V
    Mats V: Vänligt bemötande! Kommer kontakta dem igen om mer eljobb skulle dyka upp hemma.

EMMA Elinstallationer

Reprovägen 6, Täby
    Våra erfarna elektriker är väl bevandrade i vanligt förekommande problem eller utmaningar man stöter på vid installation eller service av el, och åtgärdar snabbt och effektivt.
    Hans M
    Hans M: Allt har fungerat bra från första kontakt. Snabb återkoppling med tydlig offert och rimlig tid från att jag valde er ti...

Bright Elteknik AB

Hammarby Allé 104, Stockholm
    Bright Elteknik utför elinstallationer, säkert, tidseffektivt och miljömedvetet. Varmt välkommen att höra av dig för ett möte, vi lämnar alltid fasta priser och garantier på utförda arbeten.
    Marcus H
    Marcus H: Kom snabbt och gjorde ett bra jobb. Rekomenderas verkligen!

Din Elektriker i Stockholm

Mellanbergsvägen 100, Hägersten
    Vi är en elektrikerfirma som står för kvalitet och omtanke. Kontakta oss gärna om du söker hjälp med elinstallationer, behöver felsöka ett värmegolv eller ska renovera ett badrum!
    Rolf N
    Rolf N: Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Edwards Elektriska

Spinnarevägen 52, Upplands väsby
    Vi lämnar inte ett arbete som Ni inte är nöjda med. Vi tycker att det skall vara enkelt att använda ROT-avdraget. Därför drar vi av 30% av arbetskostnaden direkt från fakturan.
    Fredrik Å
    Fredrik Å: På lördag kväll uppstår ett elfel i huset, halva huset slocknar. Alla faser in till huset ok. Ringer Edwards elektriska ...

24 Rör Jour AB

Djupdalsvägen 7, Sollentuna
    24h jour inom el och VVS — Service & Reparation — Entreprenad & Installation — Värmepumpar & Pannor — Välkommen till 24 Rörjour!
    Marija L
    Marija L: Trevlig och kunnig personal! Gjorde en grundlig genomgång av bergvärmepumpen. Förklarade vad han gjorde.

EL BERGMAN STH AB

Beckomberga Ängsväg 39, Bromma
    Elektriker i Bromma med lång och bred erfarenhet. Välkommen!
    Liam
    Liam: Mycket serviceinriktad samt god kommunikation. Utförde elarbetet snabbt och utmärkt.

Täby Bygg & Badrum AB

Byle Allé 3, Täby
    Välkommen till Täby Bygg & Badrum. Vi renoverar badrum, kök eller tvättstuga. För större renoveringar kan vi erbjuda totalentreprenad, med passionerade och duktiga medarbetare gör vi allt för att du s...
    Mariuzs T
    Mariuzs T: Mycket bra och professionellt från början till slut. Vi började med en ordentlig genomgång,vem som skulle köpa vad,samt...

QI Construction

Domherrevägen 11, Sollentuna
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd med din renovering eller ombyggnation. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag!
    Malin M
    Malin M: Noggranna, punktliga och kunniga. Kan varmt rekommendera QICON som byggare.

Annedal Bygg

Annedalsvägen 73, Bromma
    Annedal Bygg och Badrum står till tjänst vid renovering och nybyggen samt el, rör och kakling. 10 års erfarenhet med hög kvalitet och trygghet för kunden.
    Claes L
    Claes L: Kanon Allt fungerade och levererades enligt avtal.

Wall Bygg & Fastigheter

Kocksgatan 38, Stockholm
    Vi på Wall Bygg & Fastigheter är en helhetsentreprenad med kunder i hela Stockholm. Vilken sorts byggprojekt behöver du hjälp med? Vi utför det mesta.
    Henrik E
    Henrik E: Vi vill ge Wall Bygg våra allra bästa rekommendationer. Såväl arbete och projektledning har fungerat mycket bra. Vi har ...

KenNor El & Styr

Terapivägen 14B, Huddinge
    KenNor El & Styr drivs av mig Kenneth Nordgren, jag är elektriker och specialist inom starkström, styr & regler. Jag har 25 års erfarenhet och erbjuder service utöver det vanliga! Varmt välkommen!
    Ken H
    Ken H: Trevligt bemötande och fenomenalt utfört jobb. Förutom beställd montering av ljusramper fixades ett par andra elproblem ...

Reuterviks Elinstallationer

Hovmästarvägen 11, Farsta
    Reuterviks Elinstallationer utför arbeten i hela Stockholm. Välkommen till oss!
    Johan W
    Johan W: Otur med sjukdomar men bra genomfört och flexibel projektering. Mkt bra.

Elkontakten

Sjövägen 35 b, Huddinge
    Elkontakten erbjuder ekonomiska, funktionella och estetiskt bra lösningar, de fokuserar på att göra dig som kund helt nöjd och håller sig ständigt utbildade med det senaste inom branschen! Varmt välko...
    Jenny R
    Jenny R: Trevlig och hjälpsam utöver det vanliga

JourAB

Tullvaktsvägen 2, Stockholm
    Vi på Jour AB har 24 timmars jour för dig som behöver en rörmokare eller elektriker. Vi hjälper dig dygnet runt, veckans alla dagar!
    Anders O
    Anders O: Kunde snabbt ordna fram en servicebil som löste problemet

JONAB EL AB

Slussbrovägen 8, Åkersberga
    Välkommen till JONAB EL AB! Vi utför el- och servicearbeten i hela Stockholm. Inget jobb är för stort eller litet för oss.
    Emil
    Emil: Hasse kommer på utsatt tid, har kunden i fokus och tänker proaktivt för att du ska bli nöjd! Varma rekommendationer.

Väsby El & Tele

Truckvägen 14C, Upplands väsby
    Det ska vara enkelt och lönsamt att göra affärer med Väsby El & Tele!
    Nazli S
    Nazli S: Professionellt genomförande. Väldigt pålitliga. Rekommenderas varmt.

Byggpojken AB

Måttbandsvägen 12, Täby
    Hör gärna av dig till oss om du har något du tycker borde förbättras! Vi kommer gärna ut till dig och kan då göra en uppskattning av hur lång tid arbetet kommer att ta, samt ungefär vad det kommer ...
    Mikael S
    Mikael S: Hantverkarna var både mycket tillmötesgående och proaktivt. Resultatet blev toppen. Vi kan varmt rekommendera företaget.

Savalle Entreprenad

Villavägen 23, Västerhaninge
    Välkommen till Savalle Entreprenad! Renovering, byggnation och totalentreprenad. Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert!
    Susanne D
    Susanne D: Engagerad, pålitlig och noggrann. Vi anlitade Savalle Entreprenad för att montera vårt nya kök. Mycket nöjda!

AB Täby Elinstallationer

Dalvägen 62B, Täby
    Vi tar uppdrag i hela Storstockholm och utför elinstallationer av alla slag, även i badrum och kök.
    Karlfeldt A
    Karlfeldt A: Klockrena, trevliga och proffsiga, mot oss och våra kunder

Rot Rör AB

Midsommarslingan 2, Hägersten
    Mikael  H
    Mikael H: Jag upptäckte stopp i avloppet. Ringde Rot Rör och de lovade komma kl 1415 samma dag. Kl 1415 ringde de på dörren. Impon...

JEROC El och Fastighetstjänst

Verkstadvägen 5, Rimbo
    Björn E
    Björn E: Otroligt trevliga, tillmötesgående personal med god kunskap och kvalitetsmässigt utförande av arbete. Nogranna och städ...

Elenheten AB

Kanalvägen 10C, Upplands väsby
    Elenheten är en komplett elbyrå som täcker alla nivåer och områden av elinstallation och samarbetar med andra verksamheter för att ge kunden en komplett helhetslösning.
    Greger Z
    Greger Z: Jag är mycket nöjd. Kan rekomendera Elenheten till alla

ELexo AB

Rudbecks Väg 15, Järfälla
    Calle F
    Calle F: Sjukt proffsiga! Stor rekommendation! Levde verkligen upp till alla förväntningar och lite till. De kommer garanterat få...
Sida:   1 2 3 4 5 6 7   Nästa