Elbolag1 i Norrort AB

Elbolag1 i Norrort AB

elbolag1.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Elbolag1 i Norrort AB! Vi är ett mindre familjeägt företag med bred kompetens och erfarenhet. I nuläget är vi 8 anställda som alltid erbjuder det lilla extra. Vi värnar om att driva vår verksamhet på ett familjärt vis och vi tror på personliga relationer med dig som kund. Vi riktar oss i huvudsak mot norra Stockholm...

264 omdömen om Elbolag1 i Norrort AB

Sedan starten hos Reco 2019

Jan S
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Snabb o bra service............................

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Tjena Jan! Härligt, tack för det, återkom när det är dags för nästa etapp :D MVH Elbolag1

Karin F
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Mycket bra bemötande, snabbt och professionellt. Utmärkt utfört arbete. Jag fick en ny diskbänksbelysnlng, vilken jag är mycket nöjd med.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Karin! Superkul att du är nöjd! Det gör så stor skillnad med bra belysning i köket! Välkommen åter och ha en superbra Påsk! MVH Elbolag1

Vincent S
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Fantastisk upplevelse med Elbolag1! De uppgraderade nyligen mitt hem med ny elcentral, jordade alla utrymmen och gjorde ytterligare förbättringar. Deras team var inte bara skickliga och effektiva, utan också oerhört trevliga och proffsiga. Smidig kommunikation och punktlighet gjorde hela processen bekymmersfri. Rekommenderar starkt Elbolag1 för deras toppklassiga service och kvalitetsarbete!

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Vincent! Tackar ödmjukast för dina fina ord! Det är härligt att det fungerade så bra, i ditt fall hade vi 3 olika arbeten som övervägdes och det slutade med att vi lyckades få ihop alla 3 med ett slutresultat som kändes super! Alla från oss önskar dig en fin påsk och du är välkommen åter :) MVH Elbolag1

Sofia T
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Riktigt hög servicenivå, hjälpsamma och svarar snabbt. De har blivit min "inhouse" elektriker och varit hos mig vid tre tillfällen och dragit el när köket renoverades och ugn och mikro skulle flyttas, belysning under skåp och spotlights. Ska boka dom en gång till snart för en sista dragning för lampor till tavlor.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Sofia! Det tackar vi så mycket för!!! Vi fortsätter samarbeta likadant helt enkelt, verkar vara ett vinnande koncept! Det är kul att jobba med dig med! Vi hörs inför nästa installation! MVH Elbolag1

Jim A
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Enkla att ha och göra med och proffsiga

Tack Jim, det uppskattas! Hör av dig när det är dags nästa gång :D MVH Elbolag1

Anders B
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Har fungerat utmärkt varje gång.

Det är vi stolta över Anders! Du är som vanligt välkommen åter :) MVH Elbolag1

Lars F

Punktliga Lösningsorienterade

Härligt Lars! Vi fortsätter med det :D Hör snart! MVH Elbolag1

Alexander L
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Trevligt och proffsigt bemötande! De elektriker som varit hos mig nu vid 2 olika tillfällen för olika uppdrag, har varit oerhört trevliga, kompetenta, noggranna och ordningssamma. Sammanfattningen är att man känner sig trygg och nöjd på alla sätt och vis, både med kvalitet på utfört arbete, samt att priserna är transparenta och rimliga. Rekommenderas VARMT!

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Alexander! Vilket omdöme, det tackar vi för! Trots att vi inte jobbat tillsammans särskilt länge känns det väldigt bra och vi uppskattar verkligen din feedback. Du är såklart väldigt välkommen tillbaka, vi har tyck om att jobba med dig minst lika mycket som du med oss! MVH Elbolag1

Gustav H
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Trevliga och snabb och bra service

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Det uppskattas Gustav! Bra och snabba svar från dig uppskattas även dom! MVH Elbolag1

Martin S
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Toppenbra! De gjorde ett utmärkt jobb. Jag har anlitat Elbolag1 för ytterligare jobb och kan varmt rekommendera dem.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hans, det uppskattas! Tack för det :D Vi hörs igen när det är dags för nästa etapp! MVH Elbolag1

Ulf R
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Fungerar bra, snabb offert! Gjorde ett utmärkt arbete åt mig och bolaget har också nu på gång ett serviceavtal med vår bostadsrättsförening.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Ulf, härligt att du är nöjd, det är inte varje dag vi monterar så många element som vi gjorde hemma hos dig! Vi la extra fokus på bortforsling enligt ditt önskemål. Vi tackar för det och hoppas du och din BRF är lika nöjda om några år efter vårat samarbete! MVH Elbolag1

Maria G
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Jag har mycket goda kontakter med bolaget. Gäller det behov av snabb hjälp går det bra Jag får veta vad som ska göras får tips på saker. Jag rekommenderar bolaget högt.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Maria! Vi tackar för omdömet :) Vi ses snart för att fixa till armaturerna och listerna hemma hos dig! Tack och välkommen åter! MVH Elbolag1

Lena J
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

De svarade snabbt på förfrågan, planerade in jobbet inom utlovad som var 2 veckor och priset blev inte högreän en tidig uppskattning. Elektrikern blev försenad men kontaktade oss och meddelade. De hade fått högre betyg om den interna kommunikationen fungerat bättre, personen som kom till oss hade inte rätt beskrivning av jobbet men hade som tur var tid att fixa det ändå.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hej Lena! Tråkigt att det som började så bra slutade med lite sämre eftersmak! Vi bokar flera jobb om dagen så att man kommer lite sent eller tidigt händer men vi försöker höra av oss i god tid! Vår mailkonversation var ganska omfattande trots ett relativt litet jobb med många olika arbetsmoment, många bilder, 7st olika brytare varav 6st redan var inköpta och 1st skulle köpas av oss. Ibland förvinner det små detaljer i planeringen och vår arbetsbeskrivning hänger inte alltid med i alla snabba svängar. Vi försöker planera...

Jens E
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Mycket nöjd!! Kunniga hantverkar med exeptionell service och god kundkontakt. Använt företaget två gånger och ger båda gångerna två tummar!!

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Jens, tackar ödmjukast för detta :D Ha det så bra i Australien nu och hör av dig om du behöver oss när du flyttar hem :) MVH Elbolag1

Lennart K
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Allt har varit bra. Ludwig var väldigt tillmötesgående och proffsig på alla sätt. Vi är väldigt nöjda och kommer definitivt vända oss till er nästa gång vi behöver elarbeten utförda.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Lennart! Ludde har trivts bra att arbeta med er och det uppskattas! Ni är så välkomna åter! MVH Elbolag1

Hans H
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Trevlig och duktig elektriker som utförde ett proffsigt arbete. Lätt att ha kommunicera med genom hela arbetet. Väldigt nöjd, kan varmt rekommendera.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Tack för det Hans! Det är härligt att hela ledet fungerade så bra :D Hör av dig om du behöver oss igen! MVH Elbolag1

Erik E
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Supertrevlig och kunnig personal. Hjälpsamma och proffesionella både inför och under arbetet. Rekommenderas!

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Erik! Tack för detta, det värmer! Du hade en ganska lång väntetid vet jag och det är kul att se att utförandet suddade ut tristessen av att vänta :) Du är välkommen åter när du behöver oss! Allt gott MVH Elbolag1

Monica N
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Väldigt trevlig & snabb kontakt via mejl. Proffsiga & trevliga elektriker som installerade nya element.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Tackar ödmjukast för fint omdöme Monica! Det blev superbra hemma hos dig och du är så välkommen åter om du behöver något :) Allt gott! MVH Elbolag1

Martin S
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Arbetet genomfördes snabbt utan problem. Det enda negativa var att det var en lång väntetid för dem att ta sig an arbetet

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Martin! Tack för ditt dina omdöme trots väntetid, vi tackar för ditt tålamod! Vi har en del förfrågningar och ibland kan det hända att vi tappar servicen. Övergripande var det bra men helst av allt skall det vara perfekt. Vi jobbar med att delegera ansvar mellan varandra och hoppas kunna hålla topp-service även under press :) Återkom om du behöver oss igen! MVH Elbolag1

Karin L
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Jobbet innefattade åtta lampor som skulle installeras i en ny lägenhet varav tre skulle hämtas i tidigare bostad. Hela jobbet gjordes effektivt på tre timmar inklusive transport och med mycket skratt. Allt gick supersmidigt från första kontakten, de var hur trevliga som helst och jag kommer definitivt kontakta dem igen om det behövs! Bäst!

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Karin! Vad härligt att du är nöjd! Ja, Niklas och Robbe berättade att ni hade väldigt kul under tiden :D Återkom om du behöver oss igen! Allt gott! MVH Elbolag1

Erik W
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Elbolag1 har gjort all el i vårt villabygge, och vi är fantastiskt imponerade av deras arbete. Superproffsiga, lyhörda, bra utfört arbete och inom budget. Pim och Ludde har varit en fröjd att jobba med, vi är jättenöjda och rekommenderar dom varmt.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hej Erik! Jag såg fram emot att läsa ditt omdöme. :) Det uppskattas något otroligt och vi är så glada att vi kunde ta oss genom erat projekt och komma ut på andra sidan med relationen vi har idag. Det krävs nämligen, ibland, stort engagemang från kunderna och ni gjorde ett fantastiskt arbete ni med! Tackar ödmjukast, vi hörs snart igen! MVH Elbolag1

John S
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Som alltid när vi anlitar Elbolag1 så är vi supernöjda! Proffsigt bemötande från början till slut, bra uppföljning efter utfört arbete. Jag kommer absolut att anlita dem igen.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

John! Tack för det, vi ser fram emot nästa tillfälle men tills dess - må gott! MVH Elbolag1

Erik E
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Installation av laddbox. Rekommendation från vänner som anlitat företaget. Första kontakten mycket positiv . Offerten kom inom utlovad tid. I samband med installationen tyckte jag kanske att engagemanget för att hjälpa till att komma igång haltade något Dock ,i stort, positivt. Kommer sannolikt att anlita igen

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Erik! Härligt att det funkade nästan hela vägen. Trist att vi tappade det litegrann vid utförandet! Vi skall jobba på det! Återkom om du behöver oss igen! MVH Elbolag1

Sofia T

Allt fungerade mycket bra. Rekommenderas

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hej Sofia! Kul, precis som det ska vara! Återkom när du behöver oss :) MVH Elbolag1

Daniel D
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Otroligt trevliga och väldigt proffsiga! Fanns inga problem som inte gick att lösa. Rekommenderar starkt!

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Daniel! Detta tackar vi så mycket för, bara att höra av dig nästa vända :D MVH Elbolag1

Martin H
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Serviceminded, on time. Håller ök. Trevligt bemötande och lösningsfokuserade. Mycket nöjd med insatsen såväl med trevlig kontakt. Rekommenderar Elbolag 1.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Martin! Precis vad vi vill utstråla! Vi tackar ödmjukast! Välkommen åter :) MVH Elbolag1

Jan N
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Mycket nöjd med servicen och tips och råd

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Jan! Vi är glada att vi kunde stå till tjänst! Du är såklart välkommen åter :) Allt gott! MVH Elbolag1

Classe b
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Mycket trevligt bemötande och snabb och proffsig installation. Kan verkligen rekommenderas.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Classe och tack för det fina omdömet! Det var härligt att jobba med er! Välkommen åter :) MVH Elbolag1

Patrick J
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Kompetenta och gör jobbet i tid. Bara gott att säga.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Tack för det Patrick, det är precis vad vi vill förmedla! Välkommen åter! MVH Elbolag1

Charlotta C
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Enkel och snabb kommunikation, trevligt bemötande och bra utfört arbete.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Det tackar vi för Charlotta, precis vad vi försöker leverera! Välkommen åter! MVH Elbolag1

Robert A
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Trevligt och proffsigt bemötande. Bra utfört arbete helt i linje med förväntningarna.

Härligt Robert! Vi fortsätter så! Välkommen åter :D MVH Elbolag1

Sofia B
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Trevlig och snabb första kontakt via Mail. Trevlig och tillmötesgående elektriker, Erik, som kom. Han löste vårt problem snabbt och smidigt.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Tack Sofia! Det värmer, vi försöker ligga rätt i "hela ledet" och detta visar att vi lyckas! Välkommen åter :) MVH Elbolag1

Rickard J
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Som tidigare erfarenhet vid hjälp från Elbolag1; proffsigt, effektivt och punktligt. Den här gången var det fastinstallation av ringklocka, byte av transformator som brunnit i en spot, ett par dimmer och en badrumsfläkt. Mycket nöjd och kommer anlita dom igen!

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Tack Rickard! Härligt att vi fortsätter uppfylla dina förväntningar! Vi försöker igen nästa gång :) Till dess, ha det så fint! MVH Elbolag1

Michael B
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Mycket trevligt bemötande, träffsäker offert och lösningsorienterad approach. Det kändes tryggt och proffsigt och resultatet blev över förväntan. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera detta företag!

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Tackar ödmjukast och vi tackar även för din flexibilitet! Här av dig om du behöver oss igen :) Allt gott MVH Elbolag1

Yongchao W
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Always the best! Fast and professional!

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Thank you so much Yongchao! We appreciate it a lot :D You know where to reach us if you need us again! B R Elbolag1s team

Mikael H
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Kom i tid 😀. Bytt bänkbelysning, takspottar, panflöjt, diverse uttag, fasadbelysning samt dragit fram nätverksuttag. Snyggt och prydligt och snabbt hanterat från bokning till klart!

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Tack Mikael! Snacka om allkonstnärer när även en panflöjt slank med i beställningen :D Allt arbete hos dig kändes bra och vi tackar för förtroendet! Välkommen åter! MVH Elbolag1

Johan G
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Proffs på el, gjorde ett kanonjobb. Bästa elbolaget.

Härligt och tack Johan! Hör av dig när du behöver oss igen! MVH Elbolag1

Carola E
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Utförde arbetet smidigt och effektivt. Fick bra information och kunde ställa frågor och modifiera min beställning utan problem. Mycket trevligt bemötande av både bokningen och elektriker. Rekommenderas varmt!

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Tack Carola, det är precis så vi vill att det skall kännas! Völkommen åter! MVH Elbolag1

Tina S
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Väldigt trevligt bemötande. Ansträngde sig för att lösa problemet på bästa sätt! Skulle sätta upp en takfläkt vilket visade sig inte vara det enklaste. Mycket nöjd!

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Tack Tina! Vi trodde nog det skulle vara lite lättare själva men är glada att det gick att lösa! Välkommen åter :) MVH Elbolag1

Bo X
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

I have used Elbolag1 several times. They do things fast and professional.

Thank you Bo, you are of course welcome back as usual! B R Elbolag1

Emelie F
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Jag kan starkt rekommendera att ta hjälp av Elbolag1. All kontakt med företaget har varit smidig och elektrikern som hjälpte oss var mycket trevlig och tillmötesgående! Vi behövde hjälpa med installation av badrumsel samt bytte till dimmer på två olika lampor. Vi är jättenöjda med resultatet och rekommenderar Elbolag1 starkt, både sett till service och proffessionalitet.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Emelie! Tack så mycket! Vi uppskattar samarbetet :) Välkommen åter!

Staffan F
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Har löst alla grejer jag behövt hjälp med och gjort med en trevlig och hjälpsam inställning. Har anlitat dem 3 ggr hittills och nästa gång jag har nått jobb kommer de vara första valet.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Vi ser fram emot att jobba med dig igen Staffan! Välkommen åter och tack för fina ord! :) MVH Elbolag1

Arne Roland O
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Full pott på alla alternativ. Har blivit trevligt bemött av kunnig personal som löste problemen med bättre förslag än jag hade tänkt. All heder åt dessa duktiga grabbar (har bara träffat grabbar hittills) Hälsar Roland Torgnyvägen 4

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Roland! Vad kul att du är nöjd, vi själva har uppskattat att jobba med dig :) Ha en fantastiskt dag! MVH Elbolag1

Anna H
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Vi har väldigt nöjda med det arbete Elbolag1 utfört i vårt hus i samband med att vi renoverade våra badrum mh Almasi Bygg1. Vi fick hjälp med att lägga in värmegolv, spot belysning, jordning på över och under våning och central elbyte. Arbetet i badrummet flöt på väldigt bra tack vare god planering mellan Almasi Bygg och Elbolag1. De som jobbade för ELbolag 1 var väldigt trevliga och Pim var väldigt servicefokuserad, snabb på att svara och trevlig.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Anna! Härligt att ni är nöjda med hela ledet :D Även vi har uppskattat att jobba ihop med er! Vi tackar såklart för förtroendet igen och hoppas ni trivs bra i era nya badrum, ni är välkomna åter! MVH Elbolag1

Eric J
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Proffsigt och trevligt offertbesök, fick bra och tydlig offert inom ett par dagar. Projektet (omdragning av all el och byte av uttag och lampknappar) startade på utsatt tid, bra planering och bra kommunikation genomgående. Proaktiva och lösningsorienterade elektriker. Genomförde projektet på utsatt tid, med väldigt bra slutresultat. Rekommenderas starkt!

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Eric! Vi är så glada att du är nöjd med allt från offert till slutförande och vi tackar ödmjukast för dina fina ord! Du är välkommen att höra av dig vid framtida jobb så håller vi samma standard! Tack för bra samarbete! MVH Elbolag1

Tomas S

Alltid i tid. Bra kommunikation och kvalité! 👌

Hejsan Tomas! Precis som det skall vara! Tack för fin feedback :D MVH Elbolag1

Bo M
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Har anlitat bolaget ett antal gånger de senaste 10-12 åren och upplevt dem som mycket kompetenta och bolaget ställer alltid upp vid behov. De löser alla problem smärtfritt eftersom de är lösningsorienterade.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hej Bo! Tack för detta, vi tror det är få förunnat att få arbeta ihop så länge som vi gjort det! Tackar verkligen och vi siktar på att fortsätta arbeta ihop lång tid framöver! MVH Elbolag1

Anna M
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Det finns bra elektriker och så finns Elbolag1. De spelar i en helt annan liga. Återkommer direkt, snabbt på plats och väldigt proffsiga. Lyhörda och serviceminded! Superlativen är många, men det är för att det helt enkelt inte blir bättre än så här.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Vi tackar så otroligt mycket Anna, det är detta vi strävar efter varje dag och det känns skönt att det uppskattas av er! Det värmer verkligen och vi är såklart mer än nöjda med dig, vårat samarbete och allt där till! Vi önskar dig en fantastisk påsk så ses vi snart igen :D Välkommen åter! Allt gott! MVH Elbolag1

Jens L
Skrev om Elbolag1 i Norrort AB

Elbolag1 hjälpte mig med installation av 3 nya element. De var snabba och hjälpsamma med att svara på mail och gav utförliga svar som även adresserade alla mina frågor. Elektrikerna som var här (i två omgångar) hanterade telefonkontakt och också själva arbetet mycket bra. Ett av elementen var tyvärr trasigt, vilket inte var Elbolag1:s fel, och de hanterade också reklamationsarbetet föredömligt. På det hela är jag jättenöjd och kommer kontakta dem igen vid framtida arbeten.

Svar från Elbolag1 i Norrort AB

Hejsan Jens! Vad härligt! Så går det när man har ett bra samarbete, då flyter allt precis som det ska! Tackar ödmjukast och välkommen åter :) MVH Elbolag1

Teres F

Snabb service Professionella Väldigt trevliga