Elbolag1 i Norrort AB

Radarvägen 1-3, 183 61 Täby — Visa karta

Välkommen till Elbolag1 i Norrort AB!

Vi är ett mindre familjeägt företag med bred kompetens och erfarenhet. I nuläget är vi 5 anställda som alltid erbjuder det lilla extra. Vi värnar om att driva vår verksamhet på ett familjärt vis och vi tror på personliga relationer med dig som kund.

Genom lång erfarenhet kan vi hjälpa dig med allt från provisorisk byggström, kontorsanpassningar, markisinstallationer och nyproduktion till små servicejobb, säkerhetsklassade jobb, större entreprenader och mycket mer.

Vi hjälper dig oavsett företag eller privatperson. Alla kunder är lika viktiga för oss. Vi utför arbeten som vi själva hade velat få dem utförda. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 42 kunder tycker om Elbolag1 i Norrort AB

• 2019-10-16

Jimmy S skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Vi har anlitat Elbolag1 i Norrort AB för köksrenovering, fasadbelysning och uteplats med mera och alltid lika nöjda efter utfört arbete.
    Trevliga elektriker som alltid håller vad de lovar, exemplarisk service och kommunikation så allt känns väldigt enkelt och smidigt.
    Skulle starkt rekommendera Elbolag1 för de som behöver en kompetent och pålitlig elektriker. Läs mer
  • 2019-09-14

MARTIN B skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Använde Elbolag1 för installation av en tvättmaskin. De var väldigt tillmötesgående med tidsbokningen och kom på utsatt tid, samt gjorde ett bra arbete. Trevlig personal! Toppbetyg! Läs mer
  • 2019-08-27

Daniel S skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Lättilgänglig, bra och snabb service. Mycket bra kundbemötande. Läs mer
  • 2019-08-16

Erik R skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Vi anlitade Elbolag1 för att installera eluttag på vår balkong. Bemötandet var professionellt. Elektrikern kom på utsatt tid och hade med sig all utrustning. Själva arbetet blev utfört på att mycket tillfredsställande vis och vi blev nöjda. Läs mer
  • Yongchao W

2019-08-15

Yongchao W skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Tjänsten är perfekt, snabb och med stor professionalism. 5-stjärnig! Läs mer
  • 2019-08-13

Bo G skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Jag har anlitat företaget för speciella elinstallationer efter
    mitt önskemål. Allt har genomförts på ett mycket proffsigt sätt. Bokad tid har hållits till 100 %. Priserna är rimliga.
    Med gott samvete kan jag rekommendera dom.
    Bo Läs mer
  • LARS E

2019-08-13

LARS E skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Snabb och väldigt proffsig hjälp. Läs mer
  • 2019-07-04

Oscar V skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Fick snabb hjälp vid akut kortslutning hemma.
    Väldig proffsigt och ärlig grabb
    väldig nöjd med all hjälp och rekommenderar dom starkt Läs mer
  • Andrea F

2019-06-27

Andrea F skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Har anlitat dem vid ett antal tillfällen under renoveringen av min lägenhet för diverse arbeten. Kan varmt rekommendera dem. Ett guldkorn som sköter sig till punkt och pricka. Överträffar förväntningarna med sin professionalitet, höga servicenivå, kompetens och dessutom till en bra kostnadsnivå. Kommer på utsatt tid och gör ett bra jobb och håller det de lovat. De har kunden i fokus, är extrem trevliga och hänsynsfulla. Läs mer
  • 2019-06-27

Eva H skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Snabb, kunnig, trevlig hjälp! Kommer definitivt återkomma! Läs mer
  • 2019-06-15

Anders A skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Fick ett trevligt och flexibelt bemötande när jag kontaktade Elbllag1 och elektrikern som var här var duktig och effektiv. Läs mer
    2019-06-15 Elbolag1 I Norrort AB svarar Anders A
    Tack för fint omdöme och vi är glada att du är nöjd med oss! Ha en bra helg :D
  • 2019-06-13

Sofia A skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Bara helt enkelt bäst!! Har anlitat Elbolag1 flera gånger vid både renovering och efter flytt. Professionella, noggranna, kunniga och framför allt otroligt trevliga😊 allihopa. Enkla att få tag i och håller tider, vilket inte många hantverkare gör. Lämnar våra allra bästa rekommendationer!!! Läs mer
  • 2019-06-13

Jörgen L skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Vi har successivt under flera år renoverat vårt sekelskifteshus i Sundbyberg. Vi har bl.a bytt all el i huset och för detta har vi anlitat Elbolag1. Oftast svarar de direkt när man ringer och i annat fall ringer de tillbaka inom ett par timmar. De håller vad de lovar och kommer alltid i tid. De är lätta att kommunicera med och färdigställer innan de lämnar huset. Har aldrig upplevt strul eller missuppfattningar. De är professionella yrkesmän och dessutom mycket trevliga elektriker. Elbolag1 får högsta betyg av oss och våra allra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-06-05

Harriet B skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Jag behövde snabb hjälp att installera min nya spis. Dom var väldigt tillmötesgående, snabbt svar från dom, och några timmar senare var elektrikern på plats.
    Känns väldigt service inriktade, hjälpsamma och trevliga. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-06-03

Robert R skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Proffsiga, noggranna, punktliga och alltid med ett leende på läpparna. Har bytt ut den mesta elen i huset inkl. central och även fått mycket bra hjälp utomhus med belysning. Rekommenderar dem alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2019-05-29

Daniel R skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Sedan vi flyttade till vårt hus för ca 10 år sedan har vi använt oss av tjänster från Elbolag1. Det började med köksrenovering och några år senare takfotsbelysning. Senaste året har huset genomgått en totalrenovering med tillbyggnad samt pool. Redan innan vårt stora renoveringsprojekt visste vi att vi ville att Elbolag1 skulle få ta hand om alla elarbeten. De har supertrevlig personal, har alltid levererat hög kvalitet och är alltid väldigt flexibla vilket passat oss perfekt. Jag skulle varmt rekommendera Elbolag1 Läs mer
  • 2019-05-28

Stina B skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Duktiga och trevliga, bra kombo. Läs mer

Richard T skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Vi har anlitat Elbolag1 vid ett antal olika tillfällen efter att några bekanta rekommenderat dem.
    De har bla jordat rum, bytt strömbrytare och hjälpt till med garantiärenden vid trasiga termostater.
    Har alltid fått ett trevligt och profesionellt bemötande. De har alltid kommit den tid vi kommit överens om. Vi är mycket nöjda!

/Richard T Läs mer

Mattias S skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Elbolag1 skötte all omdragning av ny el i vårt hus när vi totalrenoverade. Bra service hela vägen från offert till färdigt jobb. Kommunikationen med byggprojektledaren funkade perfekt och alla små hickups på vägen som vi inte kunde förutsett löstes smidigt och snyggt. Lyhörda och kommer med bra lösningsförslag. Kan rekommendera dem helhjärtat! Läs mer

Pelle Ö skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Beställde elinstallationer av Pim, excellent utförande och information/feedback. Prisvärt! Läs mer

Kattis G skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Elbolag1 har installerat belysning i kök, tvättstuga och badrum, infälld belysning i sovrum. Dragit nya ledningar och säkrat alla eluttag i fastigheten. Monterat utomhusbelysning och installerat nya eluttag utomhus samt dragit el till markiser.
    Kunnig och trevlig personal som gör ett mycket bra jobb. Kommer med förslag på åtgärder och har mycket god service. Kan varmt rekommendera Elbolag1 som elinstallatörer. Har använt mig utav företaget i fem år och jag är mycket nöjd. Läs mer

Sven S skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    De har varit kunniga, passat tider och gör ett proffesionellt arbete
    Eldragning vid hel köksrenovering.

Med vänlig hälsning,
    Sven Sognevik Läs mer

Carsten B skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Byte av armaturer i kök.
    Diverse nya kontakter i huset.
    Trevligt bemötande.
    Märktes dock att deras kunskapsområde inte primärt låg på led armaturer för kök.
    Annars allt ok! Läs mer
    2019-05-26 Elbolag1 I Norrort AB svarar Carsten B
    Tack för recensionen Carsten!
    Nej, precis som du var vi inte heller helt nöjda med upplägget hos leverantören som tillhandahöll din list. Det kändes som ett vinnande koncept men vi använder oss inte längre av dom och det säger väl allt.
    Vi är glada att du var nöjd med oss i allmänhet och om du någonsin behöver oss igen vet du var vi finns :)

Richard K skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Blev rekommenderad av en bekant att ta hjälp av Pim på Elbolag1. Mycket proffsig och enkel kommunikation, lösningsorienterade och mycket trevliga elektriker som såg till att elen till det nya köket blev så optimalt och snyggt som möjligt.
    Strålande jobb! Läs mer
  • Magnus C

2019-05-26

Magnus C skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Vi har anlitat Elbolag1 vid ett flertal gånger för olika elarbeten och altid varit supernöjda.
    Proffsigt bemötande och fackmässigt utförda arbeten samt supertrevliga killar toppen helt enkelt Mvh fam Clareus Läs mer
  • Johannes L

2019-05-25

Johannes L skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Är 100% nöjd med Elbolag1 som elentreprenör.

Snabba på att svara, lämnar tydlig offert, bra och tydlig kommunikation.
    Oklanderliga när det gäller service och bemötande. Kan ABSOLUT rekommendera dem och kommer själv anlita dem gällande framtida jobb. Läs mer
  • 2019-05-25

Robin B skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Osynliga, städade och gjorde det lilla extra. Över förväntan! Läs mer
  • Philip W

Philip W skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Elbolagett fixade elen i min gamla uråldriga lägenhet. Elen hade inte fixats sedan 60-talet och gick med strömbrytare för lampor och uttag på samma plus att en del inte fungerade. De kallade in en extra gubbe för att få allt gjort på en dag och jag blev mycket nöjd. De hjälpte också till med de nya lamporna jag köpt, drog nya ledningar inuti köksskåpen på ett bättre sätt och allt funkar utmärkt. Snabb, effektiv, vänlig och proffsig service. Rekommenderas högeligen. Läs mer
  • Niklas F

Niklas F skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Behövde hjälp med att byta ut och utöka elsystemet i en lägenhet byggd på 70-talet. Elbolag1 var tillmötesgående och hade själva många förslag på hur arbetet kunde genomföras. Under arbetets gång uppkom behov av ytterligare åtgärd med mycket kort varsel, vilket Elbolag1 löste utan problem. Under hela arbetet har Elbolag1 varit tillgängliga på mejl och telefon för samordning och frågor, dessutom har man ett väldigt trevligt bemötande. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Yvonne O

Yvonne O skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Jag har anlitat Elbolag1 gällande ett flertal el-arbeten och varje gång slås jag av den höga servicenivå som jag möts av. De har alltid en positiv attityd, lyckas oftast utföra jobbet med kort varsel (trots sin fylld kalender), och har en utmärkande lösningsorienterad inställning. De är även noga med att själva vara nöjda med sitt arbete, vilket gör att jag som kund kan känna mig trygg i att resultatet blir bra. Dessutom lyckas de med att jag som kund känner mig sedd och viktig, vilket idag är ganska unikt vid kontakt med företag. Fem stjärnor från mig! Läs mer

Dirk B skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    På vår hus jordade de hela huset nytt och byggde om elskåpet till den nyaste standard. Känns säkert nu.
    Första elbolag som:
    Svara på telefonen,
    Är i tid
    Lovar och levererar
    Avslutar sitt arbetet, och vid behov kallar de in fler kollegor för att få uppdraget klart.
    Räkning matchar arbetet.
    Jag är väldigt nöjd och kan verkligen rekommendera de. Läs mer

Tor I skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Installation av elbelysning av trädgård och garage samt astroklocka.
    Komplettera eluttag och dimmer i hall, vardagsrum och kök.
    Mycket bra bemötande, rådgivning och genomförande.
    Sammanfattning: Ett företag man kan lita på. Läs mer
  • Emma K

Emma K skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Jag anlitade Elbolag1 för att fixa elen i mitt nya kök samt dra om all el i lägenheten. Under tiden för renoveringen tog jag några nya beslut och de anpassade snabbt arbetet efter mina nya behov. Resultatet är superbra! De var lätta och trevliga att arbeta med samt levererar superbra resultat! Jag kan kan verkligen rekommendera dem om man vill ha en trygg och bra elektriker! Läs mer

Charlie R skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Proffsigt bemötande.
    Proffsigt utfört arbete.
    Proffsiga lösningar.
    Proffsiga elektriker.

Jag är mer än nöjd med vad Elbolag1 har gjort hemma hos mig! Rekommenderar starkt! Läs mer

Mats J skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Håller vad de lovar och utför bra jobb. Läs mer

Sia H skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Trevligt bemötande och ett snabbt, effektivt och snyggt jobb. Håller tidsplan. Proffsigt rakt igenom. Läs mer

Mats P skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    De drog ny el, installerade golvvärme och monterade ny central i en utbyggnad av huset samt i ett Attefallshus. Allt arbete genomfördes snabbt, professionellt och i tid. De är otroligt trevliga och service-minded. Jag kan varmt rekommendera dem! Läs mer

Sofie E skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Dom monterade om min fläkt. Super trevlig kille som gav intryck av stor kunskap. Mer än nöjd över jobbet han gjorde! Läs mer

Sami R skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Installed new electricity wiring and heated floor for as part of the bathroom renovation. Läs mer

Lotta P skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Mycket trevliga och duktiga killar som återkopplar direkt när man ringer och kommer på utsatt tid!
    Hälsningar,
    Lotta Pårs Läs mer
  • Leif Peter Gunnar H

2019-05-23

Leif Peter Gunnar H skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Har fått hjälp med div El-jobb och det jobbades på jättebra, snabbt och till ett bra pris. Fick inte ens bjuda på kaffe Läs mer
    Elbolag1 I Norrort AB, Robin K gillar detta
  • ANDREAS C

2019-05-23

ANDREAS C skrev om Elbolag1 i Norrort AB
    Har använt mig av Elbolag1 vid två separat händelser. Otroligt nöjd båda gångerna. Trevliga och proffsiga montörer. Bra kommunikation från första kontakt till slutfört arbetet. Läs mer
    Elbolag1 I Norrort AB, Robin K gillar detta

Radarvägen 1-3, 183 61 Täby