Bauer Elektriska AB

Bauer Elektriska AB

Vi på Bauer Elektriska är certifierade elektriker som tar elsäkerhet på allvar. Efter över 30 år i branschen kan vi klara det mesta som har med din el att göra, oavsett om du är privatperson eller företag!

Genom vår mångåriga erfarenhet och breda kompetens kan vi bistå dig på flera typer av elarbeten, bland annat elinstallation och felsökning av din elanläggning. Systemen åldras med tiden och det är otroligt viktigt att underhålla och se till att elen är säker.

Dessutom kan vi installera takvärmeanläggningar för att förhindra isbildning och ras under de kalla månaderna och vi har ett stabilt kontaktnät i branschen så att vi även kan erbjuda dig helentreprenad där vi sköter allt kring ditt byggprojekt.

Vi tycker det är otroligt viktigt att varje jobb utförs noggrant och korrekt, dels för säkerheten och dels för att du som kund ska bli nöjd!

Kontakta oss för kostnadsfri offert och/eller rådgivning!

Läs vad 33 kunder tycker om Bauer Elektriska AB 2

2021-06-15
    Väldigt tråkigt och bra bemötande jag rekommenderar starkt
    2021-02-28
    Helt fantastiska killar! Både Mats som var här och gav mig en offert & Viktor som gjorde själva arbetet! Kommer absolut anställa dessa killar igen, om jag i framtiden behöver någon hjälp med elen!
    5 av 5 🌟
  • Rune Patrik S
    2021-02-13
    Snabb och tydlig återkoppling. Fick till och med hjälp samma vecka, då jag hade ett litet projekt åt dem. Med några brytare och extra ström dragning.
    2020-12-13
    Effektivt å bra. Återkommer gärna. Det som borde bli bättre är att tiden mellan beställning å utförande var för lång, men själva arbetet när det gjordes var bra.
    2020-12-10
    Bra utfört arbete som jag är väldigt nöjd med.
    Fakturan tog däremot nästan tre månader innan den kom, vilket inte känns så bra. Den borde komma senast 1 månad efter utfört arbete.
  • Marie L
    2020-12-10
    Omdragning av all el i huset.
    Vi fick ett mycket fint bemötande av Ludwig som är arbetsledare.
    Jobbet drog ut på tiden på grund av sjukdom, men det löste dom med att vissa dagar var dom två elektriker hemma hos oss.
    Det var ett mycket omfattande jobb som tog mycket tid.
    Elektrikern Vicktor gjorde omdragning av all elen i huset.
    Han är mycket kunnig i det han gör samt väldigt trevlig och tillmötesgående.Han berättande för oss hur han hade dragit elen
    samt installerat el dosorna. Jag var hemma vissa dagar och kunde följa upp hans jobb och jag kan bara säga att det var mycket fint utfört och vi kände oss trygga och mycket nöjda med
    slutresultatet. Vi kan varmt rekommendera denna firma samt deras elektriker Vicktor.
    2020-12-10
    Toppen service ! Trevlig bemötande med kunnig personal !
    2020-12-10
    Nya brytare och diverse installationer .
    Bra bemötande och proffsigt utförande,
    Strömlöst ibadrum
    Mycket bra
    Mycket bra

Relativt kort väntetid , typ en och en halv dag
    Överskådlig faktura
    Trevligt bemötande, Bästa möjliga
    Rekommenderas
    2020-12-10
    Bra elfirman som är lätta att ha en dialog med. Kunniga och trevliga!
    Utbyte av elradiatorer.
    Bra bemötande, korrekta uppgifter.
    Utförde installationen som jag förväntade mig.
  • Jakob W
    2020-12-10
    Bauer gjorde om hela elen i vår nya lägenhet från ny central till varje uttag, inclusive Plejd styrning av all belysning.
    Proffsiga, trevliga och lätta att ha att göra med.
    Rekommenderas!
    2020-12-10
    Bauer Elektriska utförde installation av pollare, fasadbelysning och spotlight på terassen och kopplade in plejd.
    Väldigt trevliga, otroligt hjälpsamma och kom både med tips och råd.
    När man hade frågor ställde de upp på en gång.
    Otroligt nöjd! Snyggt, ordentligt och snabbt utfört arbete! 👍🏼👍🏼
    2020-12-10
    Jag var mycket nöjd med bemötandet. Ganska nöjd med utförandet och väldigt missnöjd att priset var det dubbla mot vad jag trott vinkonsumtion överens om.
    2018-11-07
    Kalle en sympatisk, kunnig och lyhörd elektriker som jag gärna rekommenderar!
    2018-11-07
    Super bra, kan varmt rekommendera dom! Har anlitat dom flera gånger och alltid lika nöjd!
  • Per-olof E
    Bra, snabba.
    De gav bra information kring olika alternativ.
    2018-11-07
    Utmärkt service till konkurrenskraftigt pris, som vanligt med Bauer
    2018-11-06
    Bestäälde jobb i en mindre nybyggnation. Bra bemötande som alltid. På det hela taget mkt bra, grumlades något av lite småslarv i montage, men ingen stor sak.
    El-entreprenad Gjutarplan.
    Fantastiskt bra bemötande, lösningsorienterade med mycket bra slutresultat.
    2018-11-05
    Fullständig elinstallation i nybyggd vindsvåning.
    Utomodentligt välgjort arbete!
    Bauer kan rekommenderas varmt!
    Snabb återkoppling
    Proffsigt genomfört jobb
  • Johan I
    2018-11-05
    Bauer hjälpte oss med renovering och modernisering av diverse gammal el i vårt hus (ursprunglingen från 20-talet). Det var ett hyfsat stort projekt som sträckte sig över ett antal dagar spridda över flera veckor där vi dessutom gjorde olika tillägg under tiden. Bauer kom alltid vid utsatt tid och var väldigt hjälpsamma med att hitta ytterligare tider när projektet växte. Allting har blivit utmärkt och vi har i vissa mer knepiga fall gemensamt hittat bästa lösning. Sist men inte minst har det alltid varit snyggt och städat efteråt, vilket vi uppskattar. Varm rekommendation.
    2015-10-09
    Rekommenderas! Fantastiskt gäng allihopa. Kommunicerar!
    Hej Daniel Tack för dina fina omdömen och det är alltid lätt att göra ett bra jobb när man har en glad och positiv kund :-) Hoppas du får en kanon bra dag och välkommen åter! Med Vänlig Hälsning Robert Bauer Bauer Elektriska AB
    2015-10-08
    Super bra service och kunnande. Det tog över ett halvår att få fakturan sen skulle de ha betalt inom 10 dagar. Det kan hanteras bättre.
    Hej Fredrik Stort tack för ditt goda omdöme gällande arbetet hos dig ! Ledsen för att du fått vänta på fakturan men ett halvårs kredittid är ju inte så dåligt egentligen (för dig) men självklart skulle fakturan kommit till dig direkt efter arbetets utförande och jag är ledsen för att det drog ut på tiden med fakturan! Jag önskar dig en riktigt bra dag och du är alltid välkommen åter! Med Vänlig Hälsning Robert Bauer Bauer Elektriska AB
    2015-10-07
    Har vid flera tillfällen anlitat Bauer elektriska för elarbeten.
    Det har alltid fungerat perfekt, bra utförda arbeten och trevlig personal.
    Jag kan absolut rekommendera Bauer elektriska och kommer själv att fortsätta anlita dom när jag behöver hjälp med elarbeten.
    Hej och tack Tomas för alla de fina omdömena! Alltid lika trevligt att bli anlitad av dig och du är alltid välkommen åter ! Med Vänlig hälsning Robert Bauer Bauer Elektriska AB
    2015-10-06
    Snabb och bra service. Perfekt installation.
    Hej Agneta Tack för det fina omdömet och självklart kommer vi ilandes direkt, och om du behöver mer hjälp så är du alltid mer än välkommen att höra av dig! Ha en fin dag! Med Vänlig Hälsning Robert Bauer Bauer Elektriska AB
  • Eva B
    2015-10-06
    Bauer Elektriska hjälpte oss med installationen av utebelysning i vår trädgård. Från det första mötet blev vi imponerade av deras professionalitet och kompetens. De stod verkligen upp för oss för att se till att vi kunde slutföra projektet i tid.
    Hej Eva Fantastiskt trevligt att få så fint betyg och att ni vart så nöjda och det gjorde det ju inte saken sämre av att vi hade ett så gott samarbete med trädgårdsdesigner Bengtsson Design som i samverkan fick ett "lysande" resultat och en mycket vacker trädgård. Du är alltid Välkommen åter! Med vänlig hälsning Robban Bauer Bauer Elektriska AB
    2015-03-09
    Hörde av sig och sa att vi blir sena, mycket ovanligt bland hantverkare!

Enkla svar på frågor och bra förkklaringa på varför.
    Proffsigt.
    Hej Per Tack för dina fina ord! Att det då och då kör ihop sig händer nog alla ibland men det är ju faktiskt en självklarhet att höra av sig! Välkommen åter! Mvh Robban Bauer Bauer Elektriska AB
    2015-03-05
    Hade lite svårt att få till en tid men sen när väl elektrikern kom funkade allt perfekt och resultatet var mycket bra.
  • 2014-07-31
    Det finns många elektriker att välja på men Sjöströms Entreprenad AB väljer självklart Bauer som vår elektriker när vi vill ha lite spänning & proffsiga installationer.
    Hej Magnus Stort tack för dina goda omdömen och självklart skall vi även i fortsättningen utföra våra arbeten på bästa möjliga sätt och du är alltid mer än välkommen åter! Med Vänlig Hälsning Robert Bauer Bauer Elektriska AB
  • Tobias B
    2013-04-23
    Bauer Elekriska lever verkligen upp till Mortens fina vitsord, jag har anlitat dem för en del arbeten på kontoret. Väl på plats kom de med initiativ kring vilka armaturer som borde bytas ut, de drog om en del knasiga el-ledningar och lämnade arbetsplatsen fungerande och undanstädat.

När de var klara var de verkligen nyfikna om jag var nöjd med jobbet. Och det var jag, skön känsla!

Faktum är att jag blev lite förvånad när jag fick deras faktura. Jag hade helt glömt att Bauer Elektriska hade varit hjälpt oss. Numera fungerade allt och jag hade glömt våra tidigare bekymmer.

Jag blev såklart påmind tack vare deras supertydliga faktura med tillhörande beskrivning/specifikation kring vad de hade gjort och vilka delar de hade bytt ut, dessutom till en rimlig summa pengar.

Nu har jag en ny favorit som elektriker. Rekommenderar verkligen Bauer Elektriska. Rakt igenom skickliga och trevliga.
  • Rot Rör AB
    2012-06-26
    finns bara ett ord proffs. inte lätt att finna bra medarbetare men detta glada sällskap får min rekommendation. . mvh Morten Källström Rot rör AB
    varför skulle det vara lätt att göra mig nöjd? det skulle vara detsamma som att tumma på kvalitén vilket skulle kännas fel då jag bara vill arbeta med proffs och jag är lika glad som ni att samarbetet fungerar och att ni när Rot rör AB rekommenderat er får så goda betyg gör mig extra glad Bauer Elektriska AB