Bauer Elektriska AB

Svärdlångsvägen 44, 120 60 Årsta — Visa karta

Vi på Bauer Elektriska är certifierade elektriker som tar elsäkerhet på allvar. Efter över 30 år i branschen kan vi klara det mesta som har med din el att göra, oavsett om du är privatperson eller företag!

Genom vår mångåriga erfarenhet och breda kompetens kan vi bistå dig på flera typer av elarbeten, bland annat elinstallation och felsökning av din elanläggning. Systemen åldras med tiden och det är otroligt viktigt att underhålla och se till att elen är säker.

Dessutom kan vi installera takvärmeanläggningar för att förhindra isbildning och ras under de kalla månaderna och vi har ett stabilt kontaktnät i branschen så att vi även kan erbjuda dig helentreprenad där vi sköter allt kring ditt byggprojekt.

Vi tycker det är otroligt viktigt att varje jobb utförs noggrant och korrekt, dels för säkerheten och dels för att du som kund ska bli nöjd!

Kontakta oss för kostnadsfri offert och/eller rådgivning!

Läs vad 10 kunder tycker om Bauer Elektriska AB

• D W
    D W skrev om Bauer Elektriska AB
    Rekommenderas! Fantastiskt gäng allihopa. Kommunicerar!
    2015-10-26 Bauer Elektriska AB svarar D W
    Hej Daniel
    Tack för dina fina omdömen och det är alltid lätt att göra ett bra jobb när man har en glad och positiv kund :-)
    Hoppas du får en kanon bra dag och välkommen åter!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Bauer Elektriska AB
    Super bra service och kunnande. Det tog över ett halvår att få fakturan sen skulle de ha betalt inom 10 dagar. Det kan hanteras bättre.
    2015-10-26 Bauer Elektriska AB svarar Fredrik L
    Hej Fredrik
    Stort tack för ditt goda omdöme gällande arbetet hos dig !
    Ledsen för att du fått vänta på fakturan men ett halvårs kredittid är ju inte så dåligt egentligen (för dig) men självklart skulle fakturan kommit till dig direkt efter arbetets utförande och jag är ledsen för att det drog ut på tiden med fakturan!
    Jag önskar dig en riktigt bra dag och du är alltid välkommen åter!
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Bauer Elektriska AB
    Har vid flera tillfällen anlitat Bauer elektriska för elarbeten.
    Det har alltid fungerat perfekt, bra utförda arbeten och trevlig personal.
    Jag kan absolut rekommendera Bauer elektriska och kommer själv att fortsätta anlita dom när jag behöver hjälp med elarbeten.
    2015-10-26 Bauer Elektriska AB svarar Tomas L
    Hej och tack Tomas för alla de fina omdömena!
    Alltid lika trevligt att bli anlitad av dig och du är alltid välkommen åter !
    Med Vänlig hälsning Robert Bauer
  • Agneta W
    Agneta W skrev om Bauer Elektriska AB
    Snabb och bra service. Perfekt installation.
    2015-10-26 Bauer Elektriska AB svarar Agneta W
    Hej Agneta
    Tack för det fina omdömet och självklart kommer vi ilandes direkt, och om du behöver mer hjälp så är du alltid mer än välkommen att höra av dig!
    Ha en fin dag!
  • Eva B
    Eva B skrev om Bauer Elektriska AB
    Bauer Elektriska hjälpte oss med installationen av utebelysning i vår trädgård. Från det första mötet blev vi imponerade av deras professionalitet och kompetens. De stod verkligen upp för oss för att se till att vi kunde slutföra projektet i tid.
    2015-10-26 Bauer Elektriska AB svarar Eva B
    Hej Eva
    Fantastiskt trevligt att få så fint betyg och att ni vart så nöjda och det gjorde det ju inte saken sämre av att vi hade ett så gott samarbete med trädgårdsdesigner Bengtsson Design som i samverkan fick ett "lysande" resultat och en mycket vacker trädgård.
    Du är alltid Välkommen åter!
    Med vänlig hälsning Robban Bauer
  • Per L
    Per L skrev om Bauer Elektriska AB
    Hörde av sig och sa att vi blir sena, mycket ovanligt bland hantverkare!

Enkla svar på frågor och bra förkklaringa på varför.
    Proffsigt.
    2015-10-26 Bauer Elektriska AB svarar Per L
    Hej Per
    Tack för dina fina ord! Att det då och då kör ihop sig händer nog alla ibland men det är ju faktiskt en självklarhet att höra av sig!
    Välkommen åter!
    Mvh Robban Bauer
  • Annacarin L
    Annacarin L skrev om Bauer Elektriska AB
    Hade lite svårt att få till en tid men sen när väl elektrikern kom funkade allt perfekt och resultatet var mycket bra.
    2015-03-06 Bauer Elektriska AB svarar Annacarin L
    Hej Anna-Carin! Alltid lika trevligt att höra att du blev nöjd med vårt arbete och vi gör allt vi kan för att hålla ner tiden från beställning till utförandet och vi kan säkert bli ännu snabbare och det ska vi jobba på ! Så än en gång tack för det fina betyget och välkommen åter!
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Bauer Elektriska AB
    Det finns många elektriker att välja på men Sjöströms Entreprenad AB väljer självklart Bauer som vår elektriker när vi vill ha lite spänning & proffsiga installationer.
    2015-10-26 Bauer Elektriska AB svarar Magnus S
    Hej Magnus
    Stort tack för dina goda omdömen och självklart skall vi även i fortsättningen utföra våra arbeten på bästa möjliga sätt och du är alltid mer än välkommen åter!
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Bauer Elektriska AB
    Bauer Elekriska lever verkligen upp till Mortens fina vitsord, jag har anlitat dem för en del arbeten på kontoret. Väl på plats kom de med initiativ kring vilka armaturer som borde bytas ut, de drog om en del knasiga el-ledningar och lämnade arbetsplatsen fungerande och undanstädat.

När de var klara var de verkligen nyfikna om jag var nöjd med jobbet. Och det var jag, skön känsla!

Faktum är att jag blev lite förvånad när jag fick deras faktura. Jag hade helt glömt att Bauer Elektriska hade varit hjälpt oss. Numera fungerade allt och jag hade glömt våra tidigare bekymmer.

Jag blev såklart påmind tack vare deras supertydliga faktura med tillhörande beskrivning/specifikation kring vad de hade gjort och vilka delar de hade bytt ut, dessutom till en rimlig summa pengar.

Nu har jag en ny favorit som elektriker. Rekommenderar verkligen Bauer Elektriska. Rakt igenom skickliga och trevliga.
    2013-05-07 Bauer Elektriska AB svarar Tobias B
    Tack Tobias för en så trevligt skriven rekommendation !
    Vi på Bauer Elektriska Ab blir så glada när kunden är nöjd då vi haft en vanlig dag på jobbet med en trevlig beställare.
    Att vi är tydliga i vår redovisning av utfört arbete och fakturering är en självklarhet då det ingår i vår kvalitetsplan vilket borde vara en självklarhet för alla andra hantverkare också!
    Än en gång ett stort varmt tack och välkommen åter!
    Nikola T, Morten K gillar detta
  • Morten K
    Morten K skrev om Bauer Elektriska AB
    finns bara ett ord proffs. inte lätt att finna bra medarbetare men detta glada sällskap får min rekommendation. . mvh Morten Källström Rot rör AB
    2013-05-07 Bauer Elektriska AB svarar Morten K
    Det är ju inte helt lätt att få dig nöjd men glad att vi lyckats och att sammarbetet fungerar oklanderligt!
    2013-05-07 Morten K svarar Bauer Elektriska AB
    varför skulle det vara lätt att göra mig nöjd? det skulle vara detsamma som att tumma på kvalitén vilket skulle kännas fel då jag bara vill arbeta med proffs och jag är lika glad som ni att samarbetet fungerar och att ni när Rot rör AB rekommenderat er får så goda betyg gör mig extra glad
    Läs mer genom att expandera tråden +

Svärdlångsvägen 44, 120 60 Årsta