Elektriker i Stockholm

63 rekommenderade elektriker i Stockholm

Söker du efter en bra elektriker i Stockholm? Här på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella elektrikerna just nu. Oavsett vad ditt problem gäller, om du är privatperson eller företag kan vi hjälpa dig att hitta ett företag som kan hjälpa dig med dina elinstallationer.

I Stockholmsområdet kan det ibland vara svårt att få tag på en bra elektriker som snabbt kan utföra det uppdrag du är ute efter. När du väl får tag på någon kan det dessutom vara lång väntan innan elektrikern kan utföra uppdraget. Därför är det viktigt att elinstallationen blir utförd på ett professionellt och snyggt sätt när det väl är dags så att du som kund blir nöjd med slutresultatet, samtidigt ska du betala ett rimligt pris.

Läs mer »

JR Elektriska

Skiftesvägen 15, Spånga
    Kontakta oss för mer info!
    Mattias W
    Mattias W: Strålande arbete, punktlig, lätt att ha att göra med och glad!

Bright Elteknik AB

Hammarby Allé 104, Stockholm
    Bright Elteknik utför elinstallationer, säkert, tidseffektivt och miljömedvetet. Varmt välkommen att höra av dig för ett möte, vi lämnar alltid fasta priser och garantier på utförda arbeten.
    Christian O
    Christian O: Otroligt bra bemötande redan sen dag ett! Ett gäng proffesionella grabbar som jobbar hårt och får jobbet gjort snyggt oc...

EL BERGMAN STH AB

Beckomberga Ängsväg 39, Bromma
    Elektriker i Bromma med lång och bred erfarenhet. Välkommen!
    Victor L
    Victor L: Kunniga, trevliga och snabba! Rekommenderas!

Din Elektriker i Stockholm

Mellanbergsvägen 100, Hägersten
    Vi är en elektrikerfirma som står för kvalitet och omtanke. Kontakta oss gärna om du söker hjälp med elinstallationer, behöver felsöka ett värmegolv eller ska renovera ett badrum!
    Michael G
    Michael G: Snabb service, väldigt trevlig personal som gör ett fantastiskt jobb, kort sagt bäst i stan! Michael Grip Järfälla

Annedal Bygg

Annedalsvägen 73, Bromma
    Annedal Bygg och Badrum står till tjänst vid renovering och nybyggen samt el, rör och kakling. 10 års erfarenhet med hög kvalitet och trygghet för kunden.
    Ackie T
    Ackie T: Renovering av 4 kv.m. badrum. Mycket trevligt bemötande. Positiv och samarbetsvillig personal. "Allt går att ordna" va...

Wall Bygg & Fastigheter

Kocksgatan 38, Stockholm
    Vi på Wall Bygg & Fastigheter är en helhetsentreprenad med kunder i hela Stockholm. Vilken sorts byggprojekt behöver du hjälp med? Vi utför det mesta.
    Andrea N
    Andrea N: Vi har anlitat Wall Bygg & Fastigheter vid två tillfällen, först när vi totalrenoverade badrummet som blev snyggt, noggr...

Reuterviks Elinstallationer

Hovmästarvägen 11, Farsta
    Reuterviks Elinstallationer utför arbeten i hela Stockholm. Välkommen till oss!
    Johan W
    Johan W: Otur med sjukdomar men bra genomfört och flexibel projektering. Mkt bra.

Rot Rör AB

Midsommarslingan 2, Hägersten
    Sven P
    Sven P: Jag kan börja med att säga att jag är allt annat än händig och när jag och min sambo ville installera bänkdiskmaskin fan...

JourAB

Linnegatan 87F, Stockholm
    Vi på Jour AB har 24 timmars jour för dig som behöver en rörmokare eller elektriker. Vi hjälper dig dygnet runt, veckans alla dagar!
    Mats L
    Mats L: Snabb och effektiv installation av ny vattenutkastare. Tack!

WiseUp.se

Frösundaviks allé 1, Solna
    Maija K
    Maija K: Mycket väl gjort arbete. Trevligt bemötande. Vill gärna anlita igen.

Darnells El

Älgpassgatan 12, Stockholm
    Vi på Darnells El utför alla typer av elinstallationer. Är du i behov av en elektriker - tveka inte att höra av dig till oss.
    Carro
    Carro: Trevligt bemötande, effektivt och ett väl utfört jobb! Jag är jättenöjd med servicen jag fick och kommer vända mig till ...

Annos Elinstallationer

Hunnebergsvägen 3, Bromma
    Thoren T
    Thoren T: En mycket seriös, proffsig och trevlig elektriker som jag absolut kan rekommendera.

Optimea AB

Masugnsvägen 30, Bromma
    Vi höjer värdet på din fastighet med renovering eller nybyggnation. Bygg, VVS, el.
    Ida-Maria G
    Ida-Maria G: Punktliga. Noggranna. Håller offerten. Tydlig kommunikation och egna rekommendationer. Vi är mycket nöjda!

Alviks Elektriska

Hunnebergsvägen 3, Bromma
    Välkommen till oss på Alviks elektriska! Vi har bred kompetens och arbetar alltid för att göra våra kunder nöjda.
    Hannah L
    Hannah L: Väl utfört arbete, kunde komma och göra arbetet snabbt och var lätt att få tag på och gav bra råd.

A3 EL AB

ANNA SANDSTRÖMS GATA 2, Hägersten
    A3 El är din leverantör av bygg- och elprojekt. Vi har kunnig personal och sätter kunden i fokus. Kontakta oss gärna för en offert!
    TG T
    TG T: Mycket välgjord installation. Punktliga. Bra pris dessutom. Rekommenderas varmt.

Elförmedling i Stockholm

Björnsonsgatan 52, Bromma
    Åsa E
    Åsa E: Mycket trevligt och professionellt bemötande. Kom som utlovat. Otroligt smidigt och effektivt utfört arbete. Över alla f...

Wimcon AB

Birger Jarlsgatan 112, Stockholm
    Vi finns här för att göra er anläggning så säker som det går. Vår slogan är SÄKER EL, VI HJÄLPER ER!
    Lina K
    Lina K: Jag fick hjälp med ominstallation av elkontakter. Nöjd med både tjänst och bemötande.

Reinholds Elservice

Tavelsjövägen 20, Årsta
    På Reinholds Elservice erbjuder vi dig allt inom elinstallation. Vår serviceinriktade personal hjälper dig med elinstallationer på ett säkert och professionellt sätt med god anda!
    Ragnar M
    Ragnar M: Proffsigt utfört arbete Mycket trevligt bemötande

Bauer Elektriska

Svärdlångsvägen 44, Årsta
    Vi är ett gäng kunniga och erfarna elektriker som hjälper er med det mesta inom el. Välkommen till Bauer Elektriska!
    D W
    D W: Rekommenderas! Fantastiskt gäng allihopa. Kommunicerar!

Westmans VVS

Björnsonsgatan 69, Bromma
    Niklas D
    Niklas D: Anlitade Johan på Westmans VVS efter att ha läst rekommendationerna på Reco och är supernöjd. Snabbt, proffsigt och pris...

Storstockholms Eltjänst AB

Björksundsslingan 48, Bandhagen
    Välkommen till Storstockholms Eltjänst, vi är ett glatt gäng som tillsammans levererar el- och teletjänster som överträffar dina förväntningar.
    Mikael H
    Mikael H: Bra bemötande. Stabilt från start till mål!

Tjärhovs Elektriska

Pilottorget 6, Skarpnäck
    Thomas H
    Thomas H: Snabb kontakt och snabbt utfört arbete! Rekommenderas!

Svanströms el & Vvs AB

Gamla Huddingevägen 463, Älvsjö
    Bo S
    Bo S: Utmärkt!! Rekomenderas med bra betyg.

Laelteknik

Bällstavägen 208, Bromma
    Richard G
    Richard G: Snabb respons och bra service.

Quality It Solutions Stockholm AB

Ulvsundavägen 108A, Bromma
    M  J
    M J: Vi är mycket, mycket nöjda. Tack för ett bra projekt med information, planering, genomförande och uppföljning. Bästa ent...
Sida:   1 2 3   Nästa ›
Skarpnäck  (4 st)
Södermalm  (4 st)
Farsta  (2 st)

Elektriker i Stockholm

Genom att läsa om tidigare kunders erfarenheter och rekommendationer blir det enkelt och smidigt för dig att hitta en elektriker som passar dina behov. Du kan även be om offerter direkt på Reco.se. Ett tips är att ta in en offerter från några olika elektriker för att få en bra uppfattning om vad du borde betala för din elinstallation.

Hopps du hittar en elektriker du gillar, lycka till!