Elektriker i Stockholm

55 rekommenderade elektriker i Stockholm

Söker du efter en bra elektriker i Stockholm? Här på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella elektrikerna just nu. Oavsett vad ditt problem gäller, om du är privatperson eller företag kan vi hjälpa dig att hitta ett företag som kan hjälpa dig med dina elinstallationer.

I Stockholmsområdet kan det ibland vara svårt att få tag på en bra elektriker som snabbt kan utföra det uppdrag du är ute efter. När du väl får tag på någon kan det dessutom vara lång väntan innan elektrikern kan utföra uppdraget. Därför är det viktigt att elinstallationen blir utförd på ett professionellt och snyggt sätt när det väl är dags så att du som kund blir nöjd med slutresultatet, samtidigt ska du betala ett rimligt pris.

Läs mer »

JR Elektriska

Skiftesvägen 15, Spånga
    Kontakta oss för mer info!
    Anna W
    Anna W: Effektiv proffessionell yrkesmässigt såväl i bemötande.

Din Elektriker i Stockholm

Mellanbergsvägen 100, Hägersten
    Vi är en elektrikerfirma som står för kvalitet och omtanke. Kontakta oss gärna om du söker hjälp med elinstallationer, behöver felsöka ett värmegolv eller ska renovera ett badrum!
    Michael G
    Michael G: Snabb service, väldigt trevlig personal som gör ett fantastiskt jobb, kort sagt bäst i stan! Michael Grip Järfälla

WiseUp.se

Frösundaviks allé 1, Solna
    WiseUp gör det enkelt för dig att boka en elektriker. Här väljer du enkelt vilken installation, vilket material och vilket utförande du behöver. Vi garanterar behöriga och kvalitetssäkrede elektriker....
    Maija K
    Maija K: Mycket väl gjort arbete. Trevligt bemötande. Vill gärna anlita igen.

Wall Bygg & Fastigheter

Kocksgatan 38, Stockholm
    Välkommen till Wall Bygg & Fastigheter! Vi presenterar oss gärna närmare, tveka inte att kontakta oss.
    Alf Lennart B
    Alf Lennart B: Efter Wall Bygg och Fastigheters total renovering av badrum, kök, och målning tapetsering och golvslipning har husets v...

Reuterviks Elinstallationer

Hovmästarvägen 11, Farsta
    Jonas H
    Jonas H: Installerade nytt eluttag i tvättstuga. Snabb och proffsig service med stort plus för lite extra info utöver det vi best...

Rot Rör AB

Midsommarslingan 2, Hägersten
    Sven P
    Sven P: Jag kan börja med att säga att jag är allt annat än händig och när jag och min sambo ville installera bänkdiskmaskin fan...

Bright Elteknik AB

Båtbyggargatan 11, Stockholm
    Bright Elteknik utför elinstallationer, säkert, tidseffektivt och miljömedvetet. Varmt välkommen att höra av dig för ett möte, vi lämnar alltid fasta priser och garantier på utförda arbeten.
    Helena S
    Helena S: Generellt sett bra men med en några kommunikationsmissar pga olika elektriker som dök upp vid tillfällena

JourAB

Tullvaktsvägen 2, Stockholm
    24h jour på rörmokare och elektriker. Vi hjälper dig dygnet runt, veckans alla dagar!
    Gabriel H
    Gabriel H: Man blir rånad när man anlitar jourAB

Annos Elinstallationer

Hunnebergsvägen 3, Bromma
    Elentreprenad etablerad i Bromma som tar på sig uppdrag över hela stor Stockholm ANNOs Elinstallationer kan hjälpa dig som kund med till exempel, design och ljussättning, energirådgivning, installatio...
    Thoren T
    Thoren T: En mycket seriös, proffsig och trevlig elektriker som jag absolut kan rekommendera.

Darnells El

Älgpassgatan 12, Stockholm
    Vi på Darnells El utför alla typer av elinstallationer. Är du i behov av en elektriker - tveka inte att höra av dig till oss.
    Jakob B
    Jakob B: Kanske aningen klyschigt, men "lite snack, mycket verkstad", skulle man kunna summera dem med.

Annedal Bygg

Annedalsvägen 73, Bromma
    Annedal Bygg och Badrum står till tjänst vid renovering och nybyggen samt el, rör och kakling. 10 års erfarenhet med hög kvalitet och trygghet för kunden.
    Johanna R
    Johanna R: Proffsigt bemötande och utfört arbete från början till slut. Anlitade Annedal för totalrenovering av två badrum och jag ...

Alviks Elektriska

Hunnebergsvägen 3, Bromma
    Vi är proffs på vad vi gör. Vi är baserade i Bromma men arbetar i hela Stockholm! Välkommen att kontakta oss!
    Hannah L
    Hannah L: Väl utfört arbete, kunde komma och göra arbetet snabbt och var lätt att få tag på och gav bra råd.

Elförmedling i Stockholm

Björnsonsgatan 52, Bromma
    Åsa E
    Åsa E: Mycket trevligt och professionellt bemötande. Kom som utlovat. Otroligt smidigt och effektivt utfört arbete. Över alla f...

Wimcon AB

Birger Jarlsgatan 112, Stockholm
    Vi finns här för att göra er anläggning så säker som det går. Vår slogan är SÄKER EL, VI HJÄLPER ER!
    Lina K
    Lina K: Jag fick hjälp med ominstallation av elkontakter. Nöjd med både tjänst och bemötande.

Reinholds Elservice

Tavelsjövägen 20, Årsta
    På Reinholds Elservice erbjuder vi dig allt inom elinstallation. Vår serviceinriktade personal hjälper dig med elinstallationer på ett säkert och professionellt sätt med god anda!
    Ragnar M
    Ragnar M: Proffsigt utfört arbete Mycket trevligt bemötande

A3 EL AB

ANNA SANDSTRÖMS GATA 2, Hägersten
    Kontakta oss gärna för en offert!
    TG T
    TG T: Mycket välgjord installation. Punktliga. Bra pris dessutom. Rekommenderas varmt.

Bauer Elektriska AB

Svärdlångsvägen 44, Årsta
    Vi är ett gäng kunniga och erfarna elektriker som hjälper er med det mesta inom el. Välkommen till Bauer Elektriska!
    D W
    D W: Rekommenderas! Fantastiskt gäng allihopa. Kommunicerar!

Storstockholms Eltjänst AB

Björksundsslingan 48, Bandhagen
    Välkommen till Storstockholms Eltjänst, vi är ett glatt gäng som tillsammans levererar el- och teletjänster som överträffar dina förväntningar.
    Mikael H
    Mikael H: Bra bemötande. Stabilt från start till mål!

Westmans VVS

Björnsonsgatan 69, Bromma
    Niklas D
    Niklas D: Anlitade Johan på Westmans VVS efter att ha läst rekommendationerna på Reco och är supernöjd. Snabbt, proffsigt och pris...

Tjärhovs Elektriska

Pilottorget 6, Skarpnäck
    Thomas H
    Thomas H: Snabb kontakt och snabbt utfört arbete! Rekommenderas!

Laelteknik

Bällstavägen 208, Bromma
    Richard G
    Richard G: Snabb respons och bra service.

Optimea AB

Masugnsvägen 30, Bromma
    Vi höjer värdet på din fastighet med renovering eller nybyggnation. Bygg, VVS, el.
    John K
    John K: Jag är super nöjd med jobbet. Det gick snabbt och smidigt och servicen var jättebra!!

Quality It Solutions Stockholm AB

Ulvsundavägen 108A, Bromma
    M  J
    M J: Vi är mycket, mycket nöjda. Tack för ett bra projekt med information, planering, genomförande och uppföljning. Bästa ent...

Elektra El

Ranhammarsvägen 28, Bromma
    Magnus S
    Magnus S: behövde elöversyn. trevligt och kunnigt bemötande. noggrann. får gärna komma tillbaka

L Johanssons Allservice AB

Södermalm  (4 st)
Farsta  (2 st)
Skarpnäck  (2 st)

Elektriker i Stockholm

Genom att läsa om tidigare kunders erfarenheter och rekommendationer blir det enkelt och smidigt för dig att hitta en elektriker som passar dina behov. Du kan även be om offerter direkt på Reco.se. Ett tips är att ta in en offerter från några olika elektriker för att få en bra uppfattning om vad du borde betala för din elinstallation.

Hopps du hittar en elektriker du gillar, lycka till!