Elektriker i Stockholm

60 rekommenderade elektriker i Stockholm

Söker du efter en bra elektriker i Stockholm? Här på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella elektrikerna just nu. Oavsett vad ditt problem gäller, om du är privatperson eller företag kan vi hjälpa dig att hitta ett företag som kan hjälpa dig med dina elinstallationer.

I Stockholmsområdet kan det ibland vara svårt att få tag på en bra elektriker som snabbt kan utföra det uppdrag du är ute efter. När du väl får tag på någon kan det dessutom vara lång väntan innan elektrikern kan utföra uppdraget. Därför är det viktigt att elinstallationen blir utförd på ett professionellt och snyggt sätt när det väl är dags så att du som kund blir nöjd med slutresultatet, samtidigt ska du betala ett rimligt pris.

Läs mer »

JR Elektriska

Skiftesvägen 15, Spånga
    Kontakta oss för mer info!
    Anja B
    Anja B: Vi är väldigt nöjda. Det var lätt att komma i kontakt, lätt att boka tid och ett serviceinriktat bemötande och ett jätte...

Din Elektriker i Stockholm

Mellanbergsvägen 100, Hägersten
    Vi är en elektrikerfirma som står för kvalitet och omtanke. Kontakta oss gärna om du söker hjälp med elinstallationer, behöver felsöka ett värmegolv eller ska renovera ett badrum!
    Håkan R
    Håkan R: Bra bemött av elekrikern. Dock en veckas väntan på elekrikern

Bright Elteknik AB

Hammarby Allé 104, Stockholm
    Bright Elteknik utför elinstallationer, säkert, tidseffektivt och miljömedvetet. Varmt välkommen att höra av dig för ett möte, vi lämnar alltid fasta priser och garantier på utförda arbeten.
    Wilhelm B
    Wilhelm B: Snabbt och proffsigt bemötande på min offertförfrågan. Jag fick hjälp redan 2 dagar senare och är jättenöjd med arbetet ...

EL BERGMAN STH AB

Beckomberga Ängsväg 39, Bromma
    Elektriker i Bromma med lång och bred erfarenhet. Välkommen!
    Liam
    Liam: Mycket serviceinriktad samt god kommunikation. Utförde elarbetet snabbt och utmärkt.

Wall Bygg & Fastigheter

Kocksgatan 38, Stockholm
    Vi på Wall Bygg & Fastigheter är en helhetsentreprenad med kunder i hela Stockholm. Vilken sorts byggprojekt behöver du hjälp med? Vi utför det mesta.
    Tone H
    Tone H: Vi er så nöjde med Walls arbejde. De kom ind og reddede os mit i et kaos, efterladt af et andet malerfirma. Frederik kom...

Reuterviks Elinstallationer

Hovmästarvägen 11, Farsta
    Reuterviks Elinstallationer utför arbeten i hela Stockholm. Välkommen till oss!
    Johan W
    Johan W: Otur med sjukdomar men bra genomfört och flexibel projektering. Mkt bra.

Annedal Bygg

Annedalsvägen 73, Bromma
    Annedal Bygg och Badrum står till tjänst vid renovering och nybyggen samt el, rör och kakling. 10 års erfarenhet med hög kvalitet och trygghet för kunden.
    K E
    K E: Vi anlitade Annedal Bygg & Badrum för renovering av ett badrum och uppbyggnad av en ny WC. De har varit toppen att ha at...

JourAB

Tullvaktsvägen 2, Stockholm
    Vi på Jour AB har 24 timmars jour för dig som behöver en rörmokare eller elektriker. Vi hjälper dig dygnet runt, veckans alla dagar!
    Anders O
    Anders O: Kunde snabbt ordna fram en servicebil som löste problemet

Rot Rör AB

Midsommarslingan 2, Hägersten
    Mikael  H
    Mikael H: Jag upptäckte stopp i avloppet. Ringde Rot Rör och de lovade komma kl 1415 samma dag. Kl 1415 ringde de på dörren. Impon...

Darnells El

Älgpassgatan 12, Stockholm
    Vi på Darnells El utför alla typer av elinstallationer. Är du i behov av en elektriker - tveka inte att höra av dig till oss.
    Julia H
    Julia H: Jättebra bemötande från början till slut. Rekommenderar starkt!

Annos Elinstallationer

Hunnebergsvägen 3, Bromma
    Annos elinstallationer erbjuder allt inom el till hela Stockholmsområdet. Lång erfarenhet och kostnadsfria offerter. Välkommen!
    Thoren T
    Thoren T: En mycket seriös, proffsig och trevlig elektriker som jag absolut kan rekommendera.

Optimea AB

Masugnsvägen 30, Bromma
    Vi höjer värdet på din fastighet med renovering eller nybyggnation. Bygg, VVS, el.
    Ida-Maria G
    Ida-Maria G: Punktliga. Noggranna. Håller offerten. Tydlig kommunikation och egna rekommendationer. Vi är mycket nöjda!

Alviks Elektriska

Hunnebergsvägen 3, Bromma
    Välkommen till oss på Alviks elektriska! Vi har bred kompetens och arbetar alltid för att göra våra kunder nöjda.
    Hannah L
    Hannah L: Väl utfört arbete, kunde komma och göra arbetet snabbt och var lätt att få tag på och gav bra råd.

Elförmedling i Stockholm

Björnsonsgatan 52, Bromma
    Åsa E
    Åsa E: Mycket trevligt och professionellt bemötande. Kom som utlovat. Otroligt smidigt och effektivt utfört arbete. Över alla f...

A3 EL AB

ANNA SANDSTRÖMS GATA 2, Hägersten
    A3 El är din leverantör av bygg- och elprojekt. Vi har kunnig personal och sätter kunden i fokus. Kontakta oss gärna för en offert!
    TG T
    TG T: Mycket välgjord installation. Punktliga. Bra pris dessutom. Rekommenderas varmt.

Wimcon AB

Birger Jarlsgatan 112, Stockholm
    Vi finns här för att göra er anläggning så säker som det går. Vår slogan är SÄKER EL, VI HJÄLPER ER!
    Lina K
    Lina K: Jag fick hjälp med ominstallation av elkontakter. Nöjd med både tjänst och bemötande.

Reinholds Elservice

Tavelsjövägen 20, Årsta
    På Reinholds Elservice erbjuder vi dig allt inom elinstallation. Vår serviceinriktade personal hjälper dig med elinstallationer på ett säkert och professionellt sätt med god anda!
    Ragnar M
    Ragnar M: Proffsigt utfört arbete Mycket trevligt bemötande

Bauer Elektriska AB

Svärdlångsvägen 44, Årsta
    Vi är ett gäng kunniga och erfarna elektriker som hjälper er med det mesta inom el. Välkommen till Bauer Elektriska!
    D W
    D W: Rekommenderas! Fantastiskt gäng allihopa. Kommunicerar!

Storstockholms Eltjänst AB

Björksundsslingan 48, Bandhagen
    Välkommen till Storstockholms Eltjänst, vi är ett glatt gäng som tillsammans levererar el- och teletjänster som överträffar dina förväntningar.
    Mikael H
    Mikael H: Bra bemötande. Stabilt från start till mål!

Westmans VVS

Björnsonsgatan 69, Bromma
    Niklas D
    Niklas D: Anlitade Johan på Westmans VVS efter att ha läst rekommendationerna på Reco och är supernöjd. Snabbt, proffsigt och pris...

Tjärhovs Elektriska

Pilottorget 6, Skarpnäck
    Thomas H
    Thomas H: Snabb kontakt och snabbt utfört arbete! Rekommenderas!

Svanströms el & Vvs AB

Gamla Huddingevägen 463, Älvsjö
    David B
    David B: Rekommenderas starkt! Är väldigt tillmötesgående och tillgängliga när man behöver dom. Viktigast av allt så är det en an...

Laelteknik

Bällstavägen 208, Bromma
    Richard G
    Richard G: Snabb respons och bra service.

Quality It Solutions Stockholm AB

Ulvsundavägen 108A, Bromma
    M  J
    M J: Vi är mycket, mycket nöjda. Tack för ett bra projekt med information, planering, genomförande och uppföljning. Bästa ent...

L Johanssons Allservice AB

Södermalmsallén 14, Stockholm
    Anders L
    Anders L: En polare tipsade om Vbc, bara tacka, skönt å köra skiten ur sig efter en dag med mobilen i örat. Jag blir nog ingen Kru...
Sida:   1 2 3   Nästa ›
Norrmalm  (4 st)
Södermalm  (4 st)
Farsta  (2 st)

Elektriker i Stockholm

Genom att läsa om tidigare kunders erfarenheter och rekommendationer blir det enkelt och smidigt för dig att hitta en elektriker som passar dina behov. Du kan även be om offerter direkt på Reco.se. Ett tips är att ta in en offerter från några olika elektriker för att få en bra uppfattning om vad du borde betala för din elinstallation.

Hopps du hittar en elektriker du gillar, lycka till!